Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:43:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14630371 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18250 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:48:47 »


 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 Ennyire meglepődnek a Civicesek a Mondeokon? Amúgy tegye fel a kezét,akinek már volt dolga Civiccel  integet2
200-220 lóerős Mondeo? Akkor az 2.2 Ci vagy ST220as lehetett? Mert azért a 2.0 tdci-t szerintem nem lehetne 200ig felhúzni...

A 200-220-at csak saccolta. Abból következtette, hogy mennyire ment az ő autójához képest. Egyébként nem Civic volt. Van ám más Honda is Wink Biztos diesel volt, mivel van neki is egy. Nem keverte össze az ST-vel. Lehetett 2.2-es, de az is csak 150LE.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18251 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:50:37 »

A 200-220-at csak saccolta. Abból következtette, hogy mennyire ment az ő autójához képest. Egyébként nem Civic volt. Van ám más Honda is Wink Biztos diesel volt, mivel van neki is egy. Nem keverte össze az ST-vel. Lehetett 2.2-es, de az is csak 150LE.

Jólvanna,de a Civicesek szoktak gyorsulgatni,azért tippeltem...Smiley Akkor mi volt? Accord/Integra/S2000?  eplus2

Igen a 2.2 gyárilag csak 155 lóerős. De ha meghúzzák... vigyor3
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18252 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:54:26 »

Jólvanna,de a Civicesek szoktak gyorsulgatni,azért tippeltem...Smiley Akkor mi volt? Accord/Integra/S2000?  eplus2

Igen a 2.2 gyárilag csak 155 lóerős. De ha meghúzzák... vigyor3

Nem Hondával volt akkor éppen, hanem egy Mazda 6 MPS-el, ami 2.3-as turbó 260LE. Szóval nem csodálom, hogy meglepődött. Grin
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18253 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:56:01 »

Nem Hondával volt akkor éppen, hanem egy Mazda 6 MPS-el, ami 2.3-as turbó 260LE. Szóval nem csodálom, hogy meglepődött. Grin

Az se semmi autó...Hát akkor én is meglepődtem volna...Bár,mivel tudom,hogy itt miket nem művelnek a Mondeokkal...Gondolva csak HZsoltra,meg Bunyekre... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18254 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:35:37 »

Mit és honnan kell leakasztani? Esetleg fényképpel illusztrálva?

AndyA

fényképet nem tudok mert nekem nyomásos van fennt merg volvo turbó..

De mi nem volt érthető?
vákum labdáról megy egy rúd egy állitó szemes(fekete) karra ami egy zégerel van a geometria karon rögzitve hogy ne jöjjön le.
ha a zégert leveszed és az rudat félre húzod róla akkor kézzel tudod ellenőrizni hogy szorul e a kar...semennyire sem szorulhat, de ha elengeded akkor a saját súlyátol is lekell esnie alsó pontjába....ez a legyorsabb ellenőrzés, és a labdát sem kell levenni, meg eltekergetni.

http://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=7&feature=plcp
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 19:37:56 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18255 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:36:25 »

le kell tépni egy laposfogóval és akkor nem pattan el vigyor3

amúgy láttam már olyat is hogy csak üzemmeleg állapotban szorult. hidegen teljesen simán járt

olyan nincs hogy csak melegen szorult....vagy szorul/akad vagy nem...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18256 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:39:07 »

Bár,mivel tudom,hogy itt miket nem művelnek a Mondeokkal...Gondolva csak HZsoltra,meg Bunyekre... eplus2
Nem kell ám ahhoz állandóan szögelni, h erős legyen hehe  Nézd meg 1x Franconéróét, Alfét, Victoreét ezek amiket én tudok de biztos van még pár. Mind nagyon megy
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18257 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:48:29 »

Nem kell ám ahhoz állandóan szögelni, h erős legyen hehe  Nézd meg 1x Franconéróét, Alfét, Victoreét ezek amiket én tudok de biztos van még pár. Mind nagyon megy

Nekünk is van egy chippes a családban,annak is lehet tolni rendesen  taps
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18258 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:50:19 »

Nekünk is van egy chippes a családban,annak is lehet tolni rendesen  taps
Tudom, csak ezeket láttam is smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18259 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:08:02 »

Nem kell ám ahhoz állandóan szögelni, h erős legyen hehe  Nézd meg 1x Franconéróét, Alfét, Victoreét ezek amiket én tudok de biztos van még pár. Mind nagyon megy

Oké, de csak egy 2.3-as benyás 260LE-vel tartotta a lépést a lelkes Mondi. Úgy gondolom, egy szimpla chipnél többről van szó, még ha 2.2-es is volt a Mondeo.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18260 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:26:48 »

Tudom, csak ezeket láttam is smile

Talán majd egyszer az mienket is megláthatod...Ha eljutok egy talira valamikor  eplus2

Oké, de csak egy 2.3-as benyás 260LE-vel tartotta a lépést a lelkes Mondi. Úgy gondolom, egy szimpla chipnél többről van szó, még ha 2.2-es is volt a Mondeo.

Hát,ha így nézzük,akkor a 2.2es az már gyárilag van 200 lóerős változatban is,igaz nem tudom,az mennyire másabb motor,mint ami még MK3-ban volt. De igaz,nem lehetett alapverda,bár egy jobb chippel szerintem a 2.3benyásnál nagyobb nyomatékot lehet kihozni egy dízelből(ha jól tévedek az MPS valahol 370-380 Nm körül tud).
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 20:33:41 írta Nika91127 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18261 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:33:36 »

Talán majd egyszer az mienket is megláthatod...Ha eljutok egy talira valamikor  eplus2

Hát,ha így nézzük,akkor a 2.2es az már gyárilag van 200 lóerős változatban is,igaz nem tudom,az mennyire másabb motor,mint ami még MK3-ban volt. De igaz,nem lehetett alapverda,bár egy jobb chippel szerintem a 2.3benyásnál nagyobb nyomatékot lehet kihozni egy dízelből(ha jól tévedek az MPS valahol 370-380 Nm körül tud).
Ugye az MKIII-ban a 2.2-es motor 155LE.Itt volt egy fórumtárs RRRR akinek Bunyek által volt chippelve a 2.2-es motor és fellett 190LE-re húzva.Van is róla fent videó a YOUTUBE-n.Na az nem hiszem,hogy 160-nál elfogyott volna????Ilyen kocsi volt egyszer eladó a Használtauto.hu-n igaz 3 napig!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18262 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:38:17 »

Talán majd egyszer az mienket is megláthatod...Ha eljutok egy talira valamikor  eplus2

Hát,ha így nézzük,akkor a 2.2es az már gyárilag van 200 lóerős változatban is,igaz nem tudom,az mennyire másabb motor,mint ami még MK3-ban volt. De igaz,nem lehetett alapverda,bár egy jobb chippel szerintem a 2.3benyásnál nagyobb nyomatékot lehet kihozni egy dízelből(ha jól tévedek az MPS valahol 370-380 Nm körül tud).
Már 2010 végétől 200 lóerő és 420Nm +30overboost a 2.2TDCi. Teljesen más a IV-es 2.2-es motor érzetre int a III-sé Gyárilag 1,8-baros turbo 1800 baros befecskendezés azért elég ahhoz hogy ne fogyjon el szusz így nem kell chippel bajlódni. A III-as érzetre jobban meglódul az első pár méteren de olyan 30-40km/h -tól úgy nyomja le a IV-es a III-as 2.2-est mint egy szivóbenzinest. Az igazán értékelhető az hogy lapos a nyomatékgörbéje így nagyon szépen hosszan tol. Igazából egy turbos benzineshez hasonlítható inkább csak több nyomatékkal. Ettől függetlenül még mindig kedvelem a III-as nyersességét és örülök ha elkunyizhatom az asszonytól (bár ilyenkor törölhetem a dugozott EGR miatt hibakódot vagy cserélhetem a téliről nyárira a gumit vagy csak tankolhatok az övébe is  Undecided )
Az asszony persze azt mondja hogy a IV-es inkább női autó (persze mert ott hagyom és ez zavarja) Viszont mint mindennek ennek is ára van. A lovakat etetni kell és ez 1 literrel nagyobb fogyasztást jelent mint a III-asnál.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18263 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:41:02 »

Már 2010 végétől 200 lóerő és 420Nm +30overboost a 2.2TDCi. Teljesen más a IV-es 2.2-es motor érzetre int a III-sé Gyárilag 1,8-baros turbo 1800 baros befecskendezés azért elég ahhoz hogy ne fogyjon el szusz így nem kell chippel bajlódni. A III-as érzetre jobban meglódul az első pár méteren de olyan 30-40km/h -tól úgy nyomja le a IV-es a III-as 2.2-est mint egy szivóbenzinest. Az igazán értékelhető az hogy lapos a nyomatékgörbéje így nagyon szépen hosszan tol. Igazából egy turbos benzineshez hasonlítható inkább csak több nyomatékkal. Ettől függetlenül még mindig kedvelem a III-as nyersességét és örülök ha elkunyizhatom az asszonytól (bár ilyenkor törölhetem a dugozott EGR miatt hibakódot vagy cserélhetem a téliről nyárira a gumit vagy csak tankolhatok az övébe is  Undecided )
Az asszony persze azt mondja hogy a IV-es inkább női autó (persze mert ott hagyom és ez zavarja) Viszont mint mindennek ennek is ára van. A lovakat etetni kell és ez 1 literrel nagyobb fogyasztást jelent mint a III-asnál.

Értem Smiley Köszi az összehasonlítást,végülis te testközelből tapasztalod nap mint nap,hogy milyen a IIIasban és a IV-esben ez a 2.2tdci  worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18264 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:44:53 »

Ugye az MKIII-ban a 2.2-es motor 155LE.Itt volt egy fórumtárs RRRR akinek Bunyek által volt chippelve a 2.2-es motor és fellett 190LE-re húzva.Van is róla fent videó a YOUTUBE-n.Na az nem hiszem,hogy 160-nál elfogyott volna????Ilyen kocsi volt egyszer eladó a Használtauto.hu-n igaz 3 napig!!!!
Hiába húzták fel 190 lóig az csak egy csúcs érték, onnan nagyon meredeken fog esni a nyomaték és a teljesítmény is. Ettől még nem lesz több levegője. A III-as turbója alapból 1,5 bar ez egy korlát. Az csak hab a tortán hogy az se mindegy hogy melyik III-as motor a QJBA Euro III-as ami tényleg 155 ló vagy a QJBB Euro IV-es amit 152-re visszaszabályoztak. Tuningra jobb alany a korábbi QJBA (ezek 2005-ig voltak, 2006-tól már az Euro IV-es QJBB volt)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18265 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:45:55 »

Hiába húzták fel 190 lóig az csak egy csúcs érték, onnan nagyon meredeken fog esni a nyomaték és a teljesítmény is. Ettől még nem lesz több levegője. A III-as turbója alapból 1,5 bar ez egy korlát. Az csak hab a tortán hogy az se mindegy hogy melyik III-as motor a QJBA Euro III-as ami tényleg 155 ló vagy a QJBB Euro IV-es amit 152-re visszaszabályoztak. Tuningra jobb alany a korábbi QJBA (ezek 2005-ig voltak, 2006-tól már az Euro IV-es QJBB volt)
azon nem gyári turbo volt/van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18266 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:49:22 »

azon nem gyári turbo volt/van
Kérdezd meg Bunyeket majd áradozik róla,hogy ment de igaz a srác össze is törte elég hamar.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18267 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:52:57 »

azon nem gyári turbo volt/van
Akkor azzal már lehet valamit kezdeni. Turbonyomást meddig húzták fel? Már csak ezért kérdezem mert elég pipa voltam amikor légszűrőt cseréltek (volna elsőre de nem volt úgy kellett rendelni),  mert egy műanyagbordás megerősített kell. Nem ugyanaz a légszűrő mint a 2.0-nak (A III-asnál ugyanaz a 2.0 és 2.2 légszűrő) A szervizesek mondták ők megértik mert láttak már összeroppant légszűrőt. Meg lehet oldani a többletlevegőt csak gondolni  kell arra hogy a papirszűrő össze is tud roppanni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18268 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:54:35 »

Akkor azzal már lehet valamit kezdeni. Turbonyomást meddig húzták fel? Már csak ezért kérdezem mert elég pipa voltam amikor légszűrőt cseréltek (volna elsőre de nem volt úgy kellett rendelni),  mert egy műanyagbordás megerősített kell. Nem ugyanaz a légszűrő mint a 2.0-nak (A III-asnál ugyanaz a 2.0 és 2.2 légszűrő) A szervizesek mondták ők megértik mert láttak már összeroppant légszűrőt. Meg lehet oldani a többletlevegőt csak gondolni  kell arra hogy a papirszűrő össze is tud roppanni.
fogalmam sincs, nálam 3.0 v6 tdi turboja lesz 1,7-1,8-as nyomással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18269 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:59:16 »

fogalmam sincs, nálam 3.0 v6 tdi turboja lesz 1,7-1,8-as nyomással
1,8 bar az komoly, de oda anyag is kell turbócsőnek (jobb ha fémet csinálsz rögtön mert szerintem IV-es 1,8 baros elemei disznó drágák) Ha lemegy a garancia én is cserélem fémre mint a III-asnál) Ja meg alakitsad át a szűrőt a faceliftes IV-esére annak az eleve ennyire lett kialakítva.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18270 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:03:07 »

Mivel a Mondi előtt két Hondám is volt, így bejáratos vagyok a Honda fórumra is. Ott akadtam össze az alábbi két hozzászólással. Érdemes elolvasni, aki pedig magára ismer az jelentkezzen!!!  taps
Egyik sem én voltam. Se a szín, se a felni, se a 150-160-ál elfogyás nem stimmel.  Wink wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18271 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:04:52 »

Nem kell ám ahhoz állandóan szögelni, h erős legyen hehe  Nézd meg 1x Franconéróét, Alfét, Victoreét ezek amiket én tudok de biztos van még pár. Mind nagyon megy
Van.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18272 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:14:32 »

1,8 bar az komoly, de oda anyag is kell turbócsőnek (jobb ha fémet csinálsz rögtön mert szerintem IV-es 1,8 baros elemei disznó drágák) Ha lemegy a garancia én is cserélem fémre mint a III-asnál) Ja meg alakitsad át a szűrőt a faceliftes IV-esére annak az eleve ennyire lett kialakítva.
gyári ilyen nyomáson nem szívta össze, ezzel majd kiderül, ha felkerült nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18273 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:16:27 »


 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 Ennyire meglepődnek a Civicesek a Mondeokon? Amúgy tegye fel a kezét,akinek már volt dolga Civiccel  integet2
200-220 lóerős Mondeo? Akkor az 2.2 Ci vagy ST220as lehetett? Mert azért a 2.0 tdci-t szerintem nem lehetne 200ig felhúzni...
dehogynem lehet, csak oda már több pénz kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18274 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:19:58 »

dehogynem lehet, csak oda már több pénz kell

Úgy értettem,hogy full gyári dolgokkal nem lehetne Smiley Sok pénzzel bármeddig fellehet húzni...csak akkor már nem sok marad a gyári cuccokból  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18275 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:29:05 »

enyém 1,8-2bar-on ment múlt hétig...teljesen jó a gyári cső és szűrő...nem roppan össze semmi...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18276 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:30:16 »

Kérdezd meg Bunyeket majd áradozik róla,hogy ment de igaz a srác össze is törte elég hamar.

Már meglett csinálva azóta pár hete jött is velem szembe épp itt Pécsen...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18277 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:32:20 »

Már meglett csinálva azóta pár hete jött is velem szembe épp itt Pécsen...
Azr tudom mert privátban egyszer beszéltem vele mior kérdeztem tőle valamit!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18278 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 12:28:04 »

fogalmam sincs, nálam 3.0 v6 tdi turboja lesz 1,7-1,8-as nyomással

Na akkor BV50 lessz mégis.....nagyon jó kis turbó mint irtam neked, de nagyon hamar leis tud térdelni....és nem olcsó.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18279 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 12:49:17 »

Van.
Hú, tényleg! Alféhoz képest milyen volt? Nem figyeltem mikor mentetek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18280 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 14:28:24 »

Na akkor BV50 lessz mégis.....nagyon jó kis turbó mint irtam neked, de nagyon hamar leis tud térdelni....és nem olcsó.
jaja, az lett. nem nagyon akarom széthajtani, 150-160le-hoz csak elég lesz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18281 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 23:08:45 »

Hú, tényleg! Alféhoz képest milyen volt? Nem figyeltem mikor mentetek.
Hát...ugyan olyan / hasonlóan "xar" lett.  nyes
Egyszer ő, egyszer én ment/em jobban.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #18282 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 00:19:37 »

Sziasztok!
Légyszi nézzétek meg ezt a hírdetést: http://auto-brand.hu/listing/ford-mondeo-trend-2-0-tdci/
Mi a véleményetek a géptől (én nem vagyok egy nagy szakértő)?
Ha tudni szeretném, hogy várhatóan mennyit kellene esetleg rákölteni, akkor mire kérdezzek rá?
 
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18283 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 09:41:01 »

Budapesti vagy környéki kollégát keresnék akinek van nyomáspróbás kütyüje, és meg tudnánk nézni az én autómon is a nyomáspróbát.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #18284 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 09:57:29 »


rádaádul babakék színben Smiley

filozom is hogy mit lehetne az off forddal kezdeni hogy így menjen... Smiley[/i]


Babakék, mondeo, dízel, tuning... Bunyek egyik videójában van talán a megfejtés:
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Naplózva
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18285 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 14:05:02 »

Sziasztok!
Lassan elérkezettnek látom az időt a generátor oldali szíj cserére(2.0 TDCI 115LE 2003.10).Olvastam a fórumon a szabadonfutósítást és át akarom alakítani szabadonfutósra.Azt szeretném kérdezni,hogy miket kell beszereznem?Hol vegyem meg?Nagyjából mennyibe fog kerülni a mutatvány?És megbízható szerelőt tudtok e nekem Kecskemét vagy Cserkeszőlő fele?A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18286 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 14:18:50 »

Budapesti vagy környéki kollégát keresnék akinek van nyomáspróbás kütyüje, és meg tudnánk nézni az én autómon is a nyomáspróbát.
dél pesten tudok diagolni neked....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18287 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 14:24:16 »

Sziasztok!
Lassan elérkezettnek látom az időt a generátor oldali szíj cserére(2.0 TDCI 115LE 2003.10).Olvastam a fórumon a szabadonfutósítást és át akarom alakítani szabadonfutósra.Azt szeretném kérdezni,hogy miket kell beszereznem?Hol vegyem meg?Nagyjából mennyibe fog kerülni a mutatvány?És megbízható szerelőt tudtok e nekem Kecskemét vagy Cserkeszőlő fele?A segítséget előre is köszönöm.

Kell maga a szabadonfutó, nyilván. Ez jócskán tizenezres tétel. Az eljárásról találsz leírást, ezt sem részletezném.

Kell nyilván egy új szíj, megfelelő hosszúságú, pl. Bárdiból, akárhonnan, nem nagy ügy.

Meg kell nézni, mennyire bírja a feszítő a gyűrődést, és alkalmasint abból is kell egy új, az már huszonezres, nem is tizen... Ha már leszeded, érdemes esetleg alupogácsásítani is.

Főtengely szíjtárcsa dettó, ha nagyon kivan, abból is kell új, az meg már harmincezres tétel.

Leszedés elég egyszerű, főtengely szíjtárcsa csavarokat lelazítod, kettő kiveszel, a harmadik körül elfordul és már laza is a szíj. Akkor ki tudod akasztani belőle a generátort, átalakítod, szíjat kicseréled, fordított sorrendben vissza.

Ha a feszítőt is cserélni kell, akkor a generátor tartóbakot is le kell venni, mert ahhoz rögzíti egy 8-as imbusz a feszítőt, és másképp nem tudod annyira leereszteni, hogy a kerékjárat felől hozzáférj.

Csak szíj csere fél-egy óra, plusz generátor átalakítás, plusz még fél óra, ha a feszítőt is cserélni kell. A főtengely szíjtárcsa cseréje belefér ezekbe a szintidőkbe, úgyis majdnem leszeded. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18288 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 14:39:49 »

Babakék, mondeo, dízel, tuning... Bunyek egyik videójában van talán a megfejtés:
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

A szín stimmel, és a felni kivételével a kinézet is. Roll Eyes
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18289 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 14:41:15 »

A szín stimmel, és a felni kivételével a kinézet is. Roll Eyes

Ezt a kocsit egyszer jól összecsukták...lehet azóta más lett a felni Smiley
Naplózva
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18290 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 16:12:36 »

Köszönöm AndyA a segítséged.Akna nem szükséges a szíjcseréhez?Gondolod,hogy én is akkor meg tudom csinálni otthon.Végül is itt a fórumban minden adott a szereléshez,rengeteg segédlet van fent.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18291 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 16:34:31 »

Köszönöm AndyA a segítséged.Akna nem szükséges a szíjcseréhez?Gondolod,hogy én is akkor meg tudom csinálni otthon.Végül is itt a fórumban minden adott a szereléshez,rengeteg segédlet van fent.

Mondjuk úgy, hogy meg lehet csinálni nélküle is, de...  Wink

A generátort alulról kell kicsavarozni, és az hanyatt fekve, ha nem is lehetetlen, de nem egy kéjhömpöly.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18292 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:08:27 »

Rendben,akkor lehet beszerzek mindent amit kell és egy szerelőhöz elviszem és elmondom neki mit akarok,aztán megcsinálja.De előtte lesz egy német utam 2800km oda-vissza,remélem nem szakad el addig,majd óvatosan megyek.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18293 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:35:55 »

Rendben,akkor lehet beszerzek mindent amit kell és egy szerelőhöz elviszem és elmondom neki mit akarok,aztán megcsinálja.De előtte lesz egy német utam 2800km oda-vissza,remélem nem szakad el addig,majd óvatosan megyek.

Kb. mindegy, hogy mész. Ha el akar szakadni, el is fog. Ha nem akar, nem fog. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18294 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:41:15 »

Sziasztok!
Új vagyok, és lenne egy égető kérdésem.
Testvérem USA-ba költözik, és jó áron rám hagyná 2.0 Tdci Mondeo-ját. 2001-es, 230e van benne. Luxemburgban használták, mindig márkaszervizbe vitték, nem kérdés az óraállás és az állapot. Tavaly turbó behalt, cserélték Németországban. A hangja, váltója hibátlan, de ijesztgetnek hogy a porlasztócsúcsok el fognak szállni, a kettős tömegű lendkerék is behal, és rámegy a gatyám.
Mi a véleményetek: reális veszély ez 230e Km-nél? Tényleg ennyire nagy rizikót vállalok, ha átülök bele?
Köszönöm ha válaszoltok!
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #18295 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:43:47 »

Kb. mindegy, hogy mész. Ha el akar szakadni, el is fog. Ha nem akar, nem fog. Smiley
Nekem Vik szólt kb 1 hónapja, mikor olajcserén voltam nála, hogy mintha szólna a generátorszíj. Majd kb 1.5 hétre rá, elment a klímám, meg néhány km-re a töltésem is. A múlt héten, mikor cserélte, nem akarta elhinni, hogy még volt töltésem, mert a főtengelytárcsa darabokra hullva, feszítő KO, a szíj kb 2-3 napot bírt volna még. A szíj környéke meg mindenütt tele elégett gumidarabokkal...
Érdekes látvány volt...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18296 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 17:45:06 »

Sziasztok!
Új vagyok, és lenne egy égető kérdésem.
Testvérem USA-ba költözik, és jó áron rám hagyná 2.0 Tdci Mondeo-ját. 2001-es, 230e van benne. Luxemburgban használták, mindig márkaszervizbe vitték, nem kérdés az óraállás és az állapot. Tavaly turbó behalt, cserélték Németországban. A hangja, váltója hibátlan, de ijesztgetnek hogy a porlasztócsúcsok el fognak szállni, a kettős tömegű lendkerék is behal, és rámegy a gatyám.
Mi a véleményetek: reális veszély ez 230e Km-nél? Tényleg ennyire nagy rizikót vállalok, ha átülök bele?
Köszönöm ha válaszoltok!

Mennyi az a jó ár? 1millió? Smiley
Miből ülnél át ebbe? A rizikó mindig benne van,a kettőstömegű lendkerék 250ezernél már elszokott halálozni. A porlasztókra mindenki mást mond...van akinek 150ezer után behalt és van akinek 300ezer felett is az eredetiek vannak bent...Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18297 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 18:01:05 »

Nekem Vik szólt kb 1 hónapja, mikor olajcserén voltam nála, hogy mintha szólna a generátorszíj. Majd kb 1.5 hétre rá, elment a klímám, meg néhány km-re a töltésem is. A múlt héten, mikor cserélte, nem akarta elhinni, hogy még volt töltésem, mert a főtengelytárcsa darabokra hullva, feszítő KO, a szíj kb 2-3 napot bírt volna még. A szíj környéke meg mindenütt tele elégett gumidarabokkal...
Érdekes látvány volt...

Nekem a feszítő csillapítópatronja durrant ki és csepegtette az olaját a szíj szélére. Utóbb ez a legszélső hosszborda egyszerűen teljes körben leszakadt, megette az olaj. Közben a maradék szíj egészen épségben lévőnek tűnt még, miután leszedtük. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18298 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 19:15:51 »

Sziasztok!
Új vagyok, és lenne egy égető kérdésem.
Testvérem USA-ba költözik, és jó áron rám hagyná 2.0 Tdci Mondeo-ját. 2001-es, 230e van benne. Luxemburgban használták, mindig márkaszervizbe vitték, nem kérdés az óraállás és az állapot. Tavaly turbó behalt, cserélték Németországban. A hangja, váltója hibátlan, de ijesztgetnek hogy a porlasztócsúcsok el fognak szállni, a kettős tömegű lendkerék is behal, és rámegy a gatyám.
Mi a véleményetek: reális veszély ez 230e Km-nél? Tényleg ennyire nagy rizikót vállalok, ha átülök bele?
Köszönöm ha válaszoltok!
Mért kell ezzel ilyesztgetni.Kopó darabok mint neked a zokni cipő nadrág.Igen ezeket cserélni kell.A kettőstömegü lendkerék kuplunggal kb 200e ft,a csúcsok meg ha aszivattyú is rossz kb550e, feszítő rendszer generátornál 100e ft.A szervó is gyári 70 e ft de ezt átlehet alakítani úgy sokkal olcsóbb.Ezeket itt mindenki beleveszi a használatba és megyünk vele.Más tipusnál is ezeket kell cserélni ott sem pár forint.vannak felújított dolgok is de azt neked elkell dönteni.Valamiből pedig szigorúan gyárit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18299 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 19:59:41 »

Mondjuk úgy, hogy meg lehet csinálni nélküle is, de...  Wink

A generátort alulról kell kicsavarozni, és az hanyatt fekve, ha nem is lehetetlen, de nem egy kéjhömpöly.

AndyA
Nem nehéz. Simán ki lehet venni felfele a generátort. Csak egy kicsit kell megemelni a kasznit emelővel a generátor oldalon. Ami munka van vele alul azt így könnyen elérhetően meg lehet csinálni, de a generátort én is felfele vettem ki amikor a szabadonfutót raktam rá. Ha szijcsere is van az egy kicsit húzósabb mert meg kell emelni egy picit a blokkot. Az se nagy ügy, deszka a blokk alá és mehet az emelő  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.