Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:12:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
367
368
369
370
371
372
373
[
374
]
375
376
377
378
379
380
381
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639616 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18650 Dátum:
2012.06.29 péntek, 11:41:00 »
Idézetet írta: busto - 2012.06.29 péntek, 11:38:51
.....Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást?......
Igen. Másik topic.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18651 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:18:58 »
Helló mindenkinek !
2004 es 2.0 tdci 96kw os mondeom van kb 2 hónapja. vásárlás után a hűtő vizem a min jelzés nél volt ezért fel töltöttem max.. ig .6 ezer km -t mentem vele azóta és ma csak kiváncsiságból rá néztem és ismét a min jelzésnél van . a motoron folyás nyom nem látszik alatta még soha nem találtam semmilyen csöpögésre utaló jelet .
akkor viszont hova tűnik el
?
Ha valakinek van ötlete szívesen venném a hozzá szólását .
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18652 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:27:19 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.06.29 péntek, 13:18:58
Helló mindenkinek !
2004 es 2.0 tdci 96kw os mondeom van kb 2 hónapja. vásárlás után a hűtő vizem a min jelzés nél volt ezért fel töltöttem max.. ig .6 ezer km -t mentem vele azóta és ma csak kiváncsiságból rá néztem és ismét a min jelzésnél van . a motoron folyás nyom nem látszik alatta még soha nem találtam semmilyen csöpögésre utaló jelet .
akkor viszont hova tűnik el
?
Ha valakinek van ötlete szívesen venném a hozzá szólását .
A vízpumpa szokott ereszteni. Sokszor csak terhelés alatt, és a menetszél leviszi a motorról, és nem marad nyoma.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18653 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:30:30 »
Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!!
)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK
((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18654 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:37:14 »
Használt már valaki motoröblítő folyadékot a autójába?
Mi a vélemény róla?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18655 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:37:45 »
Idézetet írta: bandurkandi - 2012.06.29 péntek, 13:30:30
Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!!
)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK
((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi
Keresd meg Vic-ket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18656 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:43:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.29 péntek, 13:27:19
A vízpumpa szokott ereszteni. Sokszor csak terhelés alatt, és a menetszél leviszi a motorról, és nem marad nyoma.
köszi!!!!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18657 Dátum:
2012.06.29 péntek, 13:58:20 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.06.29 péntek, 13:37:14
Használt már valaki motoröblítő folyadékot a autójába?
Mi a vélemény róla?
Egy fórumtárs hallotta, hogy azzal járatva a turbó kinyíródik-dikk. "dikkmáhe"
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18658 Dátum:
2012.06.29 péntek, 14:07:02 »
Idézetet írta: bandurkandi - 2012.06.29 péntek, 13:30:30
Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!!
)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK
((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi
Egy poharazás a csúcsok esetében jó lenne.Igen van ilyen hiba ezt akkor lehet megfogni mikor villog és akkor teszed rá a hibaolvasót.Azért nem baj a CMP csere csak ennek is van hiba kódja..Tegyél bele üzemanyag tisztotót és tankolj egy kis prémium üzemanyagot.Ha nemsegít akkor lehet kezdenek a csúcsok haldoklani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18659 Dátum:
2012.06.29 péntek, 14:13:07 »
nem kell valakinek egy tdci motorborítás??
a belső szivacs nincs benne, amúgy nincs gond vele. árát nem tudom, akinek kell mondjon rá egyet és viheti.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18660 Dátum:
2012.06.29 péntek, 14:15:10 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.29 péntek, 13:58:20
Egy fórumtárs hallotta, hogy azzal járatva a turbó kinyíródik-dikk. "dikkmáhe"
Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18661 Dátum:
2012.06.29 péntek, 14:24:05 »
Idézetet írta: busto - 2012.06.29 péntek, 11:38:51
Köszi!
Közben kiderült hogy Tddi a motor, csak rosszul tudtam. Lendkerék és kuplung 1 éve cserélve (8e Km), turbó szintén 1 éve szállt el. Egy kérdéses darab van: a porlasztócsúcsok, azt meg be lehet vizsgáltatni elvileg. Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást? állítólag megbízhatóbb, mint a tdci.
THX
link?? megnéztünk tegnap párat, hátha láttuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18662 Dátum:
2012.06.29 péntek, 14:24:37 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.06.29 péntek, 14:15:10
Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...
felesleges
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18663 Dátum:
2012.06.29 péntek, 17:33:07 »
Sziasztok.Segítség kellene.Még pedig!Valaki írta egyszer, Eger környékieknek,hogy tud BOSCH gázolaj szűrőt 7000ft-ért valahol Egerben vagy a környékén.
Várom a klub társ jelentkezését.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18664 Dátum:
2012.06.29 péntek, 18:06:58 »
Idézetet írta: bandurkandi - 2012.06.29 péntek, 13:30:30
Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!!
)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK
((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi
A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.
A villogó izzításjelző a te esetedben több mint valószínű valamilyen üzarendszeri gondra vezethető vissza.Szűrő,levegősödés,szivattyú,csúcsok,elektromos hiba,stb.De nem kell találgatni,mert amikor vészüzemben van a verda(villog az izzításjelző),akkor kell hibakódot olvasni.Meglesz a hibakód,el lehet kezdeni a javítást.Miután a cmp-t cseréltétek,így szükül a kör.
Nem kell ráparázni,azt elég lesz akkor,amikor kiderül valami komoly dolog.
Amúgy szűrő lenne az első amit otthon is el lehet végezni.Mikor volt cserélve?régen? Akkor azonnal csere.
Aztán lehet go szivárgásokat keresni a csúcsok körül,a csöveken,a csatlakozóknál,a résolajcsöveknél és a szűrőnél.
Ha bárhol van,akkor esélyes a levegősödés,és az hozza is a vészüzemet.Tehát a legapróbb xarságtól kezdve lehet akár csúcsprobléma is.
Ha nincs ismerő szakid,akkor keresd fel Vik-et a Lurdyval szemben az Auto Fortnál a Könyves Kálmán Körúton.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18665 Dátum:
2012.06.29 péntek, 18:09:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.06.29 péntek, 14:15:10
Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...
NO!
Turbó dizel autóknál nem szabad használni semmilyen öblítő folyadékot,mert veszélyezteted a turbó tengelyének a folyamatos és tökéletes kenését.
Egy kis maradék,és az olaj felhabzik,bebuborékosodik,és a 200.000-el pörgő turbó tengelye már be is sült....
A mondinál meg kimondottan tiltja is a gyártó efféle öblítők használatát.
Nem kell!Csak simán lekell cserélni az olajat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18666 Dátum:
2012.06.29 péntek, 18:14:02 »
Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.29 péntek, 18:39:47 írta Laca01
»
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18667 Dátum:
2012.06.29 péntek, 19:08:13 »
Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18668 Dátum:
2012.06.29 péntek, 19:54:46 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.06.29 péntek, 19:08:13
Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
A legbiztossabb ha megvizsgálod amúgy ha hidegben beindítod és utána egyenletlen a járása.Most melegben csak vizsgálással tudod megnézni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18669 Dátum:
2012.06.29 péntek, 21:20:27 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.06.29 péntek, 19:08:13
Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
akár a km-ből is.120e-ként kikell őket cserélni.....egyébként áramot kell mérni rajtuk 1enként.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18670 Dátum:
2012.06.29 péntek, 22:06:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.29 péntek, 14:24:05
link?? megnéztünk tegnap párat, hátha láttuk
és találtatok valami vásárolhatót?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18671 Dátum:
2012.06.29 péntek, 22:35:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.29 péntek, 18:06:58
A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.
A villogó izzításjelző a te esetedben több mint valószínű valamilyen üzarendszeri gondra vezethető vissza.Szűrő,levegősödés,szivattyú,csúcsok,elektromos hiba,stb.De nem kell találgatni,mert amikor vészüzemben van a verda(villog az izzításjelző),akkor kell hibakódot olvasni.Meglesz a hibakód,el lehet kezdeni a javítást.Miután a cmp-t cseréltétek,így szükül a kör.
Nem kell ráparázni,azt elég lesz akkor,amikor kiderül valami komoly dolog.
Amúgy szűrő lenne az első amit otthon is el lehet végezni.Mikor volt cserélve?régen? Akkor azonnal csere.
Aztán lehet go szivárgásokat keresni a csúcsok körül,a csöveken,a csatlakozóknál,a résolajcsöveknél és a szűrőnél.
Ha bárhol van,akkor esélyes a levegősödés,és az hozza is a vészüzemet.Tehát a legapróbb xarságtól kezdve lehet akár csúcsprobléma is.
Ha nincs ismerő szakid,akkor keresd fel Vik-et a Lurdyval szemben az Auto Fortnál a Könyves Kálmán Körúton.
továbbá az évjárat alapján IDM vezérelt üzemanyag rendszerű, így szóba jöhet az IDM földelésének korróziója az akku alatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18672 Dátum:
2012.06.29 péntek, 22:55:09 »
Na.Ma este szét kaptuk a TDCI-it mivel ki cseréljük a pumpáját.Levettük a tankot hát akkora vas darabok vannak benne mint egy kisebb kavics és ez nem túlzás.Az előző tulaj szerintem kannázott ez már 100%.Nem is értem miért nem állt még le a pumpája.Hihetetlen mi van a tankban.
Vasárnap mindent át mosunk de betyárul is aztán be indítjuk.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18673 Dátum:
2012.06.29 péntek, 23:04:57 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.29 péntek, 22:55:09
Na.Ma este szét kaptuk a TDCI-it mivel ki cseréljük a pumpáját.Levettük a tankot hát akkora vas darabok vannak benne mint egy kisebb kavics és ez nem túlzás.Az előző tulaj szerintem kannázott ez már 100%.Nem is értem miért nem állt még le a pumpája.Hihetetlen mi van a tankban.
Vasárnap mindent át mosunk de betyárul is aztán be indítjuk.
Pontosan milyen pumpára gondolsz????Szivattyú?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18674 Dátum:
2012.06.29 péntek, 23:08:01 »
igen a nagy nyomású szivattyúra gondolok
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.29 péntek, 23:04:57
Pontosan milyen pumpára gondolsz????Szivattyú?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18675 Dátum:
2012.06.29 péntek, 23:18:11 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.29 péntek, 23:08:01
igen a nagy nyomású szivattyúra gondolok
És mit miért kell cserélni és milyet raksz rá?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18676 Dátum:
2012.06.30 szombat, 07:01:59 »
Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.29 péntek, 23:18:11
És mit miért kell cserélni és milyet raksz rá?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18677 Dátum:
2012.06.30 szombat, 08:00:29 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.30 szombat, 07:01:59
Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.
Mibe kerül?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18678 Dátum:
2012.06.30 szombat, 08:56:59 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.30 szombat, 07:01:59
Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.
Bocs elfelejtettem hisz beszéltük. :worship:Vigyázzatok mikor leszeditek nehogy szétugorjon a vezérlés.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18679 Dátum:
2012.06.30 szombat, 08:58:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.06.30 szombat, 08:00:29
Mibe kerül?
Nekem tavaly Fordtól rendelve 230e helyett kedvezménnyel 200e ft volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18680 Dátum:
2012.06.30 szombat, 09:34:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.29 péntek, 22:35:47
továbbá az évjárat alapján IDM vezérelt üzemanyag rendszerű, így szóba jöhet az IDM földelésének korróziója az akku alatt.
ott van a postban: "elektromos hiba"......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18681 Dátum:
2012.06.30 szombat, 10:06:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.29 péntek, 18:06:58
A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.
Nálam a hibakód hetekig benne volt a tárolóban, pedig a hiba oka már nem állt fenn. Törlés után nem jött vissza.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18682 Dátum:
2012.06.30 szombat, 10:10:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.30 szombat, 10:06:29
Nálam a hibakód hetekig benne volt a tárolóban, pedig a hiba oka már nem állt fenn. Törlés után nem jött vissza.
Nyugi a kékvérüd se különb mint a többi. Ha jön egy hibakód akkor az még csak DTC ha jön még egy akkor lehet belőle MIL azaz látod a műszerfalon a visszajelzést. Természetesen több fajta kód van. Van ami tárolódik és ezt láthatód (nem hetekig hanem az idők végeztéig is) és van ami a gyújtás elvételével törlődik a tárolóból.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18683 Dátum:
2012.06.30 szombat, 11:52:13 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.30 szombat, 10:10:41
Nyugi a kékvérüd se különb mint a többi. Ha jön egy hibakód akkor az még csak DTC ha jön még egy akkor lehet belőle MIL azaz látod a műszerfalon a visszajelzést. Természetesen több fajta kód van.
Van ami tárolódik és ezt láthatód
(nem hetekig hanem az idők végeztéig is)
és van ami a gyújtás elvételével törlődik a tárolóból
.
Nyilván nem különb... igen, az a kód a következő aksisaru levételig, vagy törlésig marad.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sxw
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18684 Dátum:
2012.06.30 szombat, 13:07:30 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.28 csütörtök, 13:30:04
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18685 Dátum:
2012.06.30 szombat, 13:24:40 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.30 szombat, 13:07:30
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
Keres meg Motorcraft-ot,mk2-t v alkatresz-t
Ők tudnak adni. Sajnálom a motorod
Miért lett kuka?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18686 Dátum:
2012.06.30 szombat, 13:49:45 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.30 szombat, 13:07:30
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
komplett motor kuka? mitől?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18687 Dátum:
2012.06.30 szombat, 14:05:23 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.30 szombat, 13:07:30
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
kilukadt egy dugó,vagy elgörbült a hajtókar?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18688 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:05:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.30 szombat, 14:05:23
kilukadt egy dugó,vagy elgörbült a hajtókar?
ez miatt kell motort cserélni? naponta fűznek át motorokat...
Ha mondjuk kikönyököl az oldalán a hajtókar akkor ok....
amugy mindent meglehet oldani kérdés mi éri meg..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18689 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:35:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.30 szombat, 15:05:42
ez miatt kell motort cserélni? naponta fűznek át motorokat...
Ha mondjuk kikönyököl az oldalán a hajtókar akkor ok....
amugy mindent meglehet oldani kérdés mi éri meg..
ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....
"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18690 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:16:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.30 szombat, 15:35:58
ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....
"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"
1-4-2-3 igy van...de hogy melyik porlasztó hol van az tök mindegy csak ahhoz a hengerhez legyen beirva az ECU-ban.....vagy csörög-zörög a tédécéiiiiii
Bakker rosszul irtam most nézem...1-3-4-2 a befecskendezési sorrend...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.03 kedd, 20:20:36 írta Bunyek
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18691 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:19:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.30 szombat, 15:35:58
ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....
"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"
Nem neki volt a főrelés gondja? Vagy az más? Hogy lett ebből motorkuka?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18692 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:23:33 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.30 szombat, 13:07:30
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
Azért nem ártana megmutatni másnak is... biztos, hogy minden rendben folyik?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18693 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:49:21 »
Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja. help Van valakinek valami tippje? Kuplung? Járhatok én így vele?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18694 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:08:22 »
Idézetet írta: Laca01 - 2012.06.30 szombat, 16:49:21
Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja. help Van valakinek valami tippje? Kuplung? Járhatok én így vele?!
A váltó akkor dobja ki, ha nincs benne elég olaj...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18695 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:17:39 »
Üdv! Kössssz ! Megpróbálom / csak én Mohácson, ő meg ott...
(((((/ üdv: bandur k.
Naplózva
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18696 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:22:25 »
KÖSSSSSZ! Próbálkozni fogok - az ötletekkel meg bombázom majd a szervizeseket...
))) Üdv: bandur k.
Naplózva
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18697 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:26:14 »
Köszi !!!! Úgy lazán felvetem majd a lehetőséget a szervízben - már csak azért is, hogy lássam a reakciót..
)) Végül is, ha okosan nézek közben miért is derülne ki, hogy azt sem tudom, eszik-e vagy isszák az IDM-et...üdv: bandur k.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18698 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:29:26 »
Idézetet írta: bandurkandi - 2012.06.30 szombat, 17:26:14
Köszi !!!! Úgy lazán felvetem majd a lehetőséget a szervízben - már csak azért is, hogy lássam a reakciót..
)) Végül is, ha okosan nézek közben miért is derülne ki, hogy azt sem tudom, eszik-e vagy isszák az IDM-et...üdv: bandur k.
A jobb felső saroban van a válasz gomb. Ha azt megnyomod, a beidézett szöveg alá írd a mondanivalód (a fenti szöveget ne töröld ki), és akkor tudjuk, kinek válaszolsz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18699 Dátum:
2012.06.30 szombat, 18:40:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.30 szombat, 17:08:22
A váltó akkor dobja ki, ha nincs benne elég olaj...
Ez csak az 1-re jellemző? Mert a többivel nincs gond. Néha érezni lehet, hogy nem veszi be teljesen nem kattan be/össze. Szinte épp hogy hozzáérek és kiugrik sebességből. Ez a nyekkenő hang lehet az olaj miatt? Ja és köszi az infót.
Naplózva
Oldalak:
1
...
367
368
369
370
371
372
373
[
374
]
375
376
377
378
379
380
381
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ