Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:08:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 367 368 369 370 371 372 373 [374] 375 376 377 378 379 380 381 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683532 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18650 Dátum: 2012.06.29 péntek, 11:41:00 »

.....Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást?......

Igen. Másik topic.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #18651 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:18:58 »

Helló mindenkinek !
2004 es 2.0 tdci 96kw os mondeom van kb 2 hónapja. vásárlás után a hűtő vizem a min jelzés nél volt ezért fel töltöttem max.. ig .6 ezer km -t mentem vele azóta és ma csak kiváncsiságból rá néztem és ismét a min jelzésnél van . a motoron folyás nyom nem látszik alatta még soha nem találtam semmilyen csöpögésre utaló jelet .
akkor viszont hova tűnik el Huh?Huh?Huh?Huh??
Ha valakinek van ötlete szívesen venném a hozzá szólását .
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18652 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:27:19 »

Helló mindenkinek !
2004 es 2.0 tdci 96kw os mondeom van kb 2 hónapja. vásárlás után a hűtő vizem a min jelzés nél volt ezért fel töltöttem max.. ig .6 ezer km -t mentem vele azóta és ma csak kiváncsiságból rá néztem és ismét a min jelzésnél van . a motoron folyás nyom nem látszik alatta még soha nem találtam semmilyen csöpögésre utaló jelet .
akkor viszont hova tűnik el Huh?Huh?Huh?Huh??
Ha valakinek van ötlete szívesen venném a hozzá szólását .

A vízpumpa szokott ereszteni. Sokszor csak terhelés alatt, és a menetszél leviszi a motorról, és nem marad nyoma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bandurkandi
Vendég
« Új hozzászólás #18653 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:30:30 »

Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!! Smiley)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a  hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK Huh?Sad((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #18654 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:37:14 »

Használt már valaki motoröblítő folyadékot a autójába?
Mi a vélemény róla?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18655 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:37:45 »

Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!! Smiley)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a  hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK Huh?Sad((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi

Keresd meg Vic-ket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #18656 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:43:40 »

A vízpumpa szokott ereszteni. Sokszor csak terhelés alatt, és a menetszél leviszi a motorról, és nem marad nyoma.



köszi!!!!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18657 Dátum: 2012.06.29 péntek, 13:58:20 »

Használt már valaki motoröblítő folyadékot a autójába?
Mi a vélemény róla?
Egy fórumtárs hallotta, hogy azzal járatva a turbó kinyíródik-dikk. "dikkmáhe"  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18658 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:07:02 »

Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!! Smiley)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a  hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK Huh?Sad((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi

Egy poharazás a csúcsok esetében jó lenne.Igen van ilyen hiba ezt akkor lehet megfogni mikor villog és akkor teszed rá a hibaolvasót.Azért nem baj a CMP  csere csak ennek is van hiba kódja..Tegyél bele üzemanyag tisztotót és tankolj egy kis prémium üzemanyagot.Ha nemsegít akkor lehet kezdenek a csúcsok haldoklani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18659 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:13:07 »

nem kell valakinek egy tdci motorborítás?? vigyor3 a belső szivacs nincs benne, amúgy nincs gond vele. árát nem tudom, akinek kell mondjon rá egyet és viheti.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #18660 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:15:10 »

Egy fórumtárs hallotta, hogy azzal járatva a turbó kinyíródik-dikk. "dikkmáhe"  Grin

Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18661 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:24:05 »

Köszi!
Közben kiderült hogy Tddi a motor, csak rosszul tudtam. Lendkerék és kuplung 1 éve cserélve (8e Km), turbó szintén 1 éve szállt el. Egy kérdéses darab van: a porlasztócsúcsok, azt meg be lehet vizsgáltatni elvileg. Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást? állítólag megbízhatóbb, mint a tdci.
THX
link?? megnéztünk tegnap párat, hátha láttuk wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18662 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:24:37 »

Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...  nyes
felesleges
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18663 Dátum: 2012.06.29 péntek, 17:33:07 »

Sziasztok.Segítség kellene.Még pedig!Valaki írta egyszer, Eger környékieknek,hogy tud BOSCH gázolaj szűrőt 7000ft-ért  valahol Egerben vagy a környékén.
Várom a klub társ jelentkezését.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18664 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:06:58 »

Üdv,sziasztok! A klubban és Mondi-tulajként is újoncként a segítségeteket / naná !!! Smiley)) / szeretném kérni. A rövid helyzet: 2002-es diesel Mondi, nagyobb sebesség/gyorsítás alkalmával időnként izzítógyertya-lámpa villogás,kocsi legyengül,leáll,simán újraindul. Igen,tudom/mivel ez csak a mese eleje és itt még én is azt hittem, egyszerű a dolog/,hogy CMP jeladó, ezért ennek cseréje történt gyárira , porlasztól ellenőrzése,elektronika beállítása vagy mi a kő - mindenesetre FORD szervízben rendbetétel. A hiba néhány száz km folyamán ezután is 4-5x ismétlődik, de a csavar csak most jön: szervízbe vitel után ott a  hibakiolvasásnál állítólag SEMMILYEN HIBÁT NEM TALÁLTAK a memóriában vagy mi a manóban !!!! Ezek után jön a két naív kérdésem, amihez hálásan várnám az éceszeket: hogy fordulhat elő ilyen hiba anélkül,hogy "bejegyződne" és /persze / a lényegesebb : MI A VIHAR LEHET A BAJA A KOCSINAK Huh?Sad((
NAGYON KÉRNÉM MINDEN JÓAKARATÚ MÁRKATÁRS, EMBERTÁRS ÉS FÖLDÖNKÍVÜLI SEGÍTSÉGÉT !!! Kössssszi: bandurkandi

A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.

A villogó izzításjelző a te esetedben több mint valószínű valamilyen üzarendszeri gondra vezethető vissza.Szűrő,levegősödés,szivattyú,csúcsok,elektromos hiba,stb.De nem kell találgatni,mert amikor vészüzemben van a verda(villog az izzításjelző),akkor kell hibakódot olvasni.Meglesz a hibakód,el lehet kezdeni a javítást.Miután a cmp-t cseréltétek,így szükül a kör.
Nem kell ráparázni,azt elég lesz akkor,amikor kiderül valami komoly dolog.
Amúgy szűrő lenne az első amit otthon is el lehet végezni.Mikor volt cserélve?régen? Akkor azonnal csere.
Aztán lehet go szivárgásokat keresni a csúcsok körül,a csöveken,a csatlakozóknál,a résolajcsöveknél és a szűrőnél.
Ha bárhol van,akkor esélyes a levegősödés,és az hozza is a vészüzemet.Tehát a legapróbb xarságtól kezdve lehet akár csúcsprobléma is.
Ha nincs ismerő szakid,akkor keresd fel Vik-et a Lurdyval szemben az Auto Fortnál a Könyves Kálmán Körúton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18665 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:09:40 »

Akkor is kinyíródik ha csak arra az időre használom amire elő van írva? Nem motorolaj helyett akarom használni, mert olcsóbb...  nyes
NO!
Turbó dizel autóknál nem szabad használni semmilyen öblítő folyadékot,mert veszélyezteted a turbó tengelyének a folyamatos és tökéletes kenését.
Egy kis maradék,és az olaj felhabzik,bebuborékosodik,és a 200.000-el pörgő turbó tengelye már be is sült....
A mondinál meg kimondottan tiltja is a gyártó efféle öblítők használatát.
Nem kell!Csak simán lekell cserélni az olajat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #18666 Dátum: 2012.06.29 péntek, 18:14:02 »

 help Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja. help
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.29 péntek, 18:39:47 írta Laca01 » Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #18667 Dátum: 2012.06.29 péntek, 19:08:13 »

Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18668 Dátum: 2012.06.29 péntek, 19:54:46 »

Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
A legbiztossabb ha megvizsgálod amúgy ha hidegben beindítod és utána egyenletlen a járása.Most melegben csak vizsgálással tudod megnézni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18669 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:20:27 »

Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
akár a km-ből is.120e-ként kikell őket cserélni.....egyébként áramot kell mérni rajtuk 1enként.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #18670 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:06:36 »

link?? megnéztünk tegnap párat, hátha láttuk wave

és találtatok valami vásárolhatót?  smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18671 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:35:47 »

A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.

A villogó izzításjelző a te esetedben több mint valószínű valamilyen üzarendszeri gondra vezethető vissza.Szűrő,levegősödés,szivattyú,csúcsok,elektromos hiba,stb.De nem kell találgatni,mert amikor vészüzemben van a verda(villog az izzításjelző),akkor kell hibakódot olvasni.Meglesz a hibakód,el lehet kezdeni a javítást.Miután a cmp-t cseréltétek,így szükül a kör.
Nem kell ráparázni,azt elég lesz akkor,amikor kiderül valami komoly dolog.
Amúgy szűrő lenne az első amit otthon is el lehet végezni.Mikor volt cserélve?régen? Akkor azonnal csere.
Aztán lehet go szivárgásokat keresni a csúcsok körül,a csöveken,a csatlakozóknál,a résolajcsöveknél és a szűrőnél.
Ha bárhol van,akkor esélyes a levegősödés,és az hozza is a vészüzemet.Tehát a legapróbb xarságtól kezdve lehet akár csúcsprobléma is.
Ha nincs ismerő szakid,akkor keresd fel Vik-et a Lurdyval szemben az Auto Fortnál a Könyves Kálmán Körúton.
továbbá az évjárat alapján IDM vezérelt üzemanyag rendszerű, így szóba jöhet az IDM földelésének korróziója az akku alatt.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18672 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:55:09 »

Na.Ma este szét kaptuk a TDCI-it mivel ki cseréljük a pumpáját.Levettük a tankot hát akkora vas darabok vannak benne mint egy kisebb kavics és ez nem túlzás.Az előző tulaj szerintem kannázott ez már 100%.Nem is értem miért nem állt még le a pumpája.Hihetetlen mi van a tankban.
Vasárnap mindent át mosunk de betyárul is aztán be indítjuk.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18673 Dátum: 2012.06.29 péntek, 23:04:57 »

Na.Ma este szét kaptuk a TDCI-it mivel ki cseréljük a pumpáját.Levettük a tankot hát akkora vas darabok vannak benne mint egy kisebb kavics és ez nem túlzás.Az előző tulaj szerintem kannázott ez már 100%.Nem is értem miért nem állt még le a pumpája.Hihetetlen mi van a tankban.
Vasárnap mindent át mosunk de betyárul is aztán be indítjuk.
Pontosan milyen pumpára gondolsz????Szivattyú?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18674 Dátum: 2012.06.29 péntek, 23:08:01 »

igen a nagy nyomású szivattyúra gondolok


Pontosan milyen pumpára gondolsz????Szivattyú?Huh?

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18675 Dátum: 2012.06.29 péntek, 23:18:11 »

igen a nagy nyomású szivattyúra gondolok


És mit miért kell cserélni és milyet raksz rá?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18676 Dátum: 2012.06.30 szombat, 07:01:59 »

Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan  de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.


És mit miért kell cserélni és milyet raksz rá?Huh?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18677 Dátum: 2012.06.30 szombat, 08:00:29 »

Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan  de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.


Mibe kerül?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18678 Dátum: 2012.06.30 szombat, 08:56:59 »

Azért kell ki cserélni mert finom fém reszeléket találtunk benne még nem sokat ugyan  de féltem az új csúcsaimat.Így is attól tartok,hogy kaptak a fémreszelékből mert porlasztó csere után már mentem kb 10000km-ert.Az osztrákoknál lett ki cserélve a 4db csúcs,én mondtam a nagyon osztrák szerelőnek,hogy nézze meg,hogy jó e a nagy nyomású szivattyú milyen állapotban van.Azt mondta,hogy jóóó a szivattyú.De én nem hittem neki és mágnest raktam az üzemanyag szűrőre és volt benne fém.
Na ezért van a csere.
És hogy milyet rakok rá:Gyári felújítottat.


Bocs elfelejtettem hisz beszéltük. :worship:Vigyázzatok mikor leszeditek nehogy szétugorjon a vezérlés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18679 Dátum: 2012.06.30 szombat, 08:58:43 »

Mibe kerül?
Nekem tavaly Fordtól rendelve 230e helyett kedvezménnyel 200e ft volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18680 Dátum: 2012.06.30 szombat, 09:34:13 »

továbbá az évjárat alapján IDM vezérelt üzemanyag rendszerű, így szóba jöhet az IDM földelésének korróziója az akku alatt.  wave
ott van a postban: "elektromos hiba"...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18681 Dátum: 2012.06.30 szombat, 10:06:29 »

A mondi csak akkor tárol hibakódot,ha az a következő gyújtás ráadásakor is fennáll.Ha nem,akkor a hibatároló automatice törlődik.Ez eddig normál.

Nálam a hibakód hetekig benne volt a tárolóban, pedig a hiba oka már nem állt fenn. Törlés után nem jött vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18682 Dátum: 2012.06.30 szombat, 10:10:41 »

Nálam a hibakód hetekig benne volt a tárolóban, pedig a hiba oka már nem állt fenn. Törlés után nem jött vissza.
Nyugi a kékvérüd se különb mint a többi. Ha jön egy hibakód akkor az még csak DTC ha jön még egy akkor lehet belőle MIL azaz látod a műszerfalon a visszajelzést. Természetesen több fajta kód van. Van ami tárolódik és ezt láthatód  (nem hetekig hanem az idők végeztéig is) és van ami a gyújtás elvételével törlődik a tárolóból.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18683 Dátum: 2012.06.30 szombat, 11:52:13 »

Nyugi a kékvérüd se különb mint a többi. Ha jön egy hibakód akkor az még csak DTC ha jön még egy akkor lehet belőle MIL azaz látod a műszerfalon a visszajelzést. Természetesen több fajta kód van. Van ami tárolódik és ezt láthatód  (nem hetekig hanem az idők végeztéig is) és van ami a gyújtás elvételével törlődik a tárolóból.

Nyilván nem különb... igen, az a kód a következő aksisaru levételig, vagy törlésig marad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sxw
Vendég
« Új hozzászólás #18684 Dátum: 2012.06.30 szombat, 13:07:30 »

eljen
Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18685 Dátum: 2012.06.30 szombat, 13:24:40 »

Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?

Keres meg Motorcraft-ot,mk2-t v alkatresz-t Smiley Ők tudnak adni. Sajnálom a motorod  szomoru1 Miért lett kuka?  rinya
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18686 Dátum: 2012.06.30 szombat, 13:49:45 »

Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?

komplett motor kuka? mitől?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18687 Dátum: 2012.06.30 szombat, 14:05:23 »

Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?
kilukadt egy dugó,vagy elgörbült a hajtókar? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18688 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:05:42 »

kilukadt egy dugó,vagy elgörbült a hajtókar? Roll Eyes

ez miatt kell motort cserélni?  naponta fűznek át motorokat... eplus2
Ha mondjuk kikönyököl az oldalán a hajtókar akkor ok.... szomoru1
amugy mindent meglehet oldani kérdés mi éri meg..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18689 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:35:58 »

ez miatt kell motort cserélni?  naponta fűznek át motorokat... eplus2
Ha mondjuk kikönyököl az oldalán a hajtókar akkor ok.... szomoru1
amugy mindent meglehet oldani kérdés mi éri meg..
ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....

"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18690 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:16:37 »

ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....

"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"

1-4-2-3 igy van...de hogy melyik porlasztó hol van az tök mindegy csak ahhoz a hengerhez legyen beirva az ECU-ban.....vagy csörög-zörög a tédécéiiiiii eplus2


Bakker rosszul irtam most nézem...1-3-4-2 a befecskendezési sorrend...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.03 kedd, 20:20:36 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18691 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:19:18 »

ki tudja mi történ ott......már a progizás sem stimmelt.....

"Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva"

Nem neki volt a főrelés gondja? Vagy az más? Hogy lett ebből motorkuka?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18692 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:23:33 »

Közben jött a jó hír, valószínűleg a motor is kuka
Nincs valakinek egy eladó FMBA motorblokkja?

Azért nem ártana megmutatni másnak is... biztos, hogy minden rendben folyik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #18693 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:49:21 »

Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja. help Van valakinek valami tippje? Kuplung? Járhatok én így vele?! Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18694 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:08:22 »

Sziasztok! Segítséget kérnék valakitől, ugyanis menet közben, váltásoknál a kuplung felengedésekor fura nyekkenő hang szűrődik az utastérbe. Nem mindig, de az esetek 80%-nál igen. Váltó olaj most lett cserélve kb. 7000 km. mentem. Ja és az 1-est néha kidobja. help Van valakinek valami tippje? Kuplung? Járhatok én így vele?! Sad

A váltó akkor dobja ki, ha nincs benne elég olaj...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bandurkandi
Vendég
« Új hozzászólás #18695 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:17:39 »

Üdv! Kössssz ! Megpróbálom / csak én Mohácson, ő meg ott...Sad(((((/ üdv: bandur k.
Naplózva
bandurkandi
Vendég
« Új hozzászólás #18696 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:22:25 »

KÖSSSSSZ! Próbálkozni fogok - az ötletekkel meg bombázom majd a szervizeseket...Smiley))) Üdv: bandur k.
Naplózva
bandurkandi
Vendég
« Új hozzászólás #18697 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:26:14 »

Köszi !!!! Úgy lazán felvetem majd a lehetőséget a szervízben - már csak azért is, hogy lássam a reakciót..Wink)) Végül is, ha okosan nézek közben miért is derülne ki, hogy azt sem tudom, eszik-e vagy isszák az IDM-et...üdv: bandur k.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18698 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:29:26 »

Köszi !!!! Úgy lazán felvetem majd a lehetőséget a szervízben - már csak azért is, hogy lássam a reakciót..Wink)) Végül is, ha okosan nézek közben miért is derülne ki, hogy azt sem tudom, eszik-e vagy isszák az IDM-et...üdv: bandur k.

A jobb felső saroban van a válasz gomb. Ha azt megnyomod, a beidézett szöveg alá írd a mondanivalód (a fenti szöveget ne töröld ki), és akkor tudjuk, kinek válaszolsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #18699 Dátum: 2012.06.30 szombat, 18:40:32 »

A váltó akkor dobja ki, ha nincs benne elég olaj...
Ez csak az 1-re jellemző? Mert a többivel nincs gond. Néha érezni lehet, hogy nem veszi be teljesen nem kattan be/össze. Szinte épp hogy hozzáérek és kiugrik sebességből. Ez a nyekkenő hang lehet az olaj miatt? Ja és köszi az infót.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 367 368 369 370 371 372 373 [374] 375 376 377 378 379 380 381 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.