Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:55:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656719 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28750 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 06:52:21 »

Szia,
Köszi, hát valóban lejjebb van(kb 1 cm- el), le is fényképeztem, nem jöttem rá, alábújtam és a bal oldalon a teleszkóp alatt találtam olyat mintha ott történt volna valami.
Pór volt található a földön picike kis kupacban.
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Van egy hengeres része az övfeszítőnek, amibe belemegy az övcsat bowden része. Ennek a hengeres résznek a vége nyitott (értelemszerűen nem az övcsat fele).
Ha a nyíláshoz közel van a belső rész, akkor szintén eldurranás történt. Ha megnézed a másik ülésnél, ott beljebb kell lennie.

Diagnosztikai műszerrel ellenőrizhető elektromosan is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28751 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 12:19:31 »

Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!  worship
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?

A lehető legolcsobbat ami létezik...kajak nem számit a márkája...csak ne tesco,metro,stb helyekről...menj be agy akkushoz és ott.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28752 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 14:17:59 »

jövőhéten?!

OK. Majd írd meg, hogy mikor jó.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28753 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 21:00:10 »

Na.Találtam egy tavalyi képet ez a kép meg mutatja,hogy miért megy tönkre a nagynyomású rendszer.Ez az én tankom de az előző tulaj tankolt így!
Középen egy mágnes van beledobva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131103/HPIM2790_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28754 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 07:22:00 »

Na.Találtam egy tavalyi képet ez a kép meg mutatja,hogy miért megy tönkre a nagynyomású rendszer.Ez az én tankom de az előző tulaj tankolt így!
Középen egy mágnes van beledobva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131103/HPIM2790_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bocsi, de mit is kellene látni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28755 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 07:33:16 »

Azt a sok koszt ami benne van!


Bocsi, de mit is kellene látni?

AndyA
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28756 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 07:51:46 »

Azt a sok koszt ami benne van!

Konkrétan a mágneses megjegyzést nem értem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28757 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 09:19:31 »

Van egy hengeres része az övfeszítőnek, amibe belemegy az övcsat bowden része. Ennek a hengeres résznek a vége nyitott (értelemszerűen nem az övcsat fele).
Ha a nyíláshoz közel van a belső rész, akkor szintén eldurranás történt. Ha megnézed a másik ülésnél, ott beljebb kell lennie.

Diagnosztikai műszerrel ellenőrizhető elektromosan is.
Szia,
Hát érdekes, beledugtam egy ceruzát a vízszintes fém hengerbe (fekete, sárga matricával) és mindkettő azonos mélységben van.
Van forscanom az nem hozott rá hibakódot, lehet hogy végig kellett volna egy tesztet futtatni az kidobta volna.
Köszi a tippeket, ezt még megcsinálom.

Üdv.
 
Naplózva
Gergő
Vendég
« Új hozzászólás #28758 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 12:23:13 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.

Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..

Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.

Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.

Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28759 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 12:56:12 »

Azt én tettem bele miután le szedtük a tankot.


Konkrétan a mágneses megjegyzést nem értem.

AndyA
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28760 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 14:49:11 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.

Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..

Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.

Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.

Előre is köszi a segítséget.


Turbocsöveket nézzétek végig és mérjetek turbonyomást. Szerintem....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28761 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 15:52:07 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.

Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..

Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.

Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.

Előre is köszi a segítséget.

pesti vagy?gyere el a minitalira pénteken,megnézzük!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
redcop
Vendég
« Új hozzászólás #28762 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:06:10 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon de szeretném megosztani veletek eddigi tapasztalataimat.
Nemrég vásároltunk egy Mondeo.t 2.0TDCI kombi 2004-es 6 os manuális váltóval. Hollandiából behozott a verda.(xenon és ülésfűtés kivételével fullos) Facelift kivitel, az utolsó még nem részecskeszűrős motorral szerelt.200.000KM-el  vettük.
Elégedettek vagyunk vele teljeset, hatalmas az autó minden elfér benne és még menni is lehet vele alacsony fogyasztással.
Természetesen mikor elhoztuk az autót megvolt a kötelező,olaj és szűrőcsere.
Az első és lehetőleg sokáig az utolsó problémám néhány héttel ezelőtt jelentkezett.
Megyek az autóval és kigyorsításkor füstöl erősebben mint kellene,na ez már aggodalomra adott okot majd amikor 4-ből 5-be váltottam megtorpant és nem nagyon akart menni és természetesen füstölt,még jobban elkezdtem aggódni hogy mi  van??? 4.ben 90-es tempóig semmi gond nem volt a füstölés kivételével.
Mivel tudom hogy bizonyos alkatrészek + a javítás elég sokba kerül így átgondoltam a dolgot, és rájöttem hogy valószínűleg nagyon-nagy gond nem lehet mert annak egyéb jelei is lennének (nem nagyon de kissé azért értek az autókhoz).A home made híve vagyok alap nem nagy műhelyfelszereltséget igénylő dolgokban ezért azzal indítottam hogy kitakarítom az összes érzékelőt és átnézem a  levegőrendszert.Szerencsémre összefutottam régi ismerősömmel akinek van diagnosztikai műszere és megbeszéltük hogy rátoljuk a gépet.Ez meg is történ a turbórendszert hozta hibának de más gond nem volt (szerencsémre baráti alapon ment a diagnosztika, köszönet érte).
Elkezdtem átvizsgálni a turbókört és meglepetéssel tapasztaltam hogy a kipufogógáz visszavezető gumi csövön keletkezett egy nyílás szét volt repedve a cső, korábban már próbálták helyrehozni na most ez adta meg magát. Mivel ez a cső kb 28.000FT így arra jutottam hogy megoldjuk házilag ameddig nem találok valahol egy használt de jó csövet jó áron.(alternatív megoldás is van rá )
Szépen megcsináltuk a csövet nagyon szuper lett nem ereszt sehol  tartja a nyomást.Autó szépen megy nem füstöl és 4-5-6-ba váltáskor sincs semmilyen nem odaillő megtorpanás.Fogyasztás 5.be 100-al 3,6l/100KM.Smiley
Azért írtam meg mert bárkivel előfordulhat ilyen helyzet és nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, általában mindenre van jó megoldás csak keresni kell.
Sok problémamentes kilómétert
Üdv
Redcop
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28763 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:19:45 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon de szeretném megosztani veletek eddigi tapasztalataimat.
Nemrég vásároltunk egy Mondeo.t 2.0TDCI kombi 2004-es 6 os manuális váltóval. Hollandiából behozott a verda.(xenon és ülésfűtés kivételével fullos) Facelift kivitel, az utolsó még nem részecskeszűrős motorral szerelt.200.000KM-el  vettük.
Elégedettek vagyunk vele teljeset, hatalmas az autó minden elfér benne és még menni is lehet vele alacsony fogyasztással.
Természetesen mikor elhoztuk az autót megvolt a kötelező,olaj és szűrőcsere.
Az első és lehetőleg sokáig az utolsó problémám néhány héttel ezelőtt jelentkezett.
Megyek az autóval és kigyorsításkor füstöl erősebben mint kellene,na ez már aggodalomra adott okot majd amikor 4-ből 5-be váltottam megtorpant és nem nagyon akart menni és természetesen füstölt,még jobban elkezdtem aggódni hogy mi  van??? 4.ben 90-es tempóig semmi gond nem volt a füstölés kivételével.
Mivel tudom hogy bizonyos alkatrészek + a javítás elég sokba kerül így átgondoltam a dolgot, és rájöttem hogy valószínűleg nagyon-nagy gond nem lehet mert annak egyéb jelei is lennének (nem nagyon de kissé azért értek az autókhoz).A home made híve vagyok alap nem nagy műhelyfelszereltséget igénylő dolgokban ezért azzal indítottam hogy kitakarítom az összes érzékelőt és átnézem a  levegőrendszert.Szerencsémre összefutottam régi ismerősömmel akinek van diagnosztikai műszere és megbeszéltük hogy rátoljuk a gépet.Ez meg is történ a turbórendszert hozta hibának de más gond nem volt (szerencsémre baráti alapon ment a diagnosztika, köszönet érte).
Elkezdtem átvizsgálni a turbókört és meglepetéssel tapasztaltam hogy a kipufogógáz visszavezető gumi csövön keletkezett egy nyílás szét volt repedve a cső, korábban már próbálták helyrehozni na most ez adta meg magát. Mivel ez a cső kb 28.000FT így arra jutottam hogy megoldjuk házilag ameddig nem találok valahol egy használt de jó csövet jó áron.(alternatív megoldás is van rá )
Szépen megcsináltuk a csövet nagyon szuper lett nem ereszt sehol  tartja a nyomást.Autó szépen megy nem füstöl és 4-5-6-ba váltáskor sincs semmilyen nem odaillő megtorpanás.Fogyasztás 5.be 100-al 3,6l/100KM.Smiley
Azért írtam meg mert bárkivel előfordulhat ilyen helyzet és nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, általában mindenre van jó megoldás csak keresni kell.
Sok problémamentes kilómétert

Üdv
Redcop

Hello!  Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz,  jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
redcop
Vendég
« Új hozzászólás #28764 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:29:30 »

Hello!  Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz,  jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.  integet2

Köszi! Fogyasztásom az nagyon jó már mértem többször,a balcsit 4-en telepakolva 5,4-el jártuk meg klímával nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28765 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:32:42 »

Köszi! Fogyasztásom az nagyon jó már mértem többször,a balcsit 4-en telepakolva 5,4-el jártuk meg klímával nyes

Tréleren?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28766 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:37:29 »

Tréleren?  eplus2
Lehat annyi, mérsékelt tempoval!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28767 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:38:44 »

Lehat annyi, mérsékelt tempoval!

Nem mérsékeltnek hívnám, hanem lusta csigának. smile

Aki ennyivel tud menni, az vegyen egy 900 ccmes tdcit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
redcop
Vendég
« Új hozzászólás #28768 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:42:47 »

Nem mérsékeltnek hívnám, hanem lusta csigának. smile

Aki ennyivel tud menni, az vegyen egy 900 ccmes tdcit.
Smiley trélerel nem szeretnék menni  smile
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #28769 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:12:56 »

Hello!  Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz,  jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.  integet2
Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot. taps
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28770 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:18:00 »

Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot. taps
Mész vele még és beáll.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28771 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:30:42 »

Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot. taps

A kompjúter marhaságokat írkál. Nekem 0-zás után is 1 lityivel kevesebbet ír ki, mint ami számoláskor kijön. Autópályán nekem is be szokott a pill fogyi állni 2,9-re is 130-al. És akkor mi van? 940 km-re szoktam tankolászni 50-52 litert.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28772 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:35:39 »

Smiley trélerel nem szeretnék menni  smile
Írd az aláírás elé egy évszámot mert ez kevés így még kaphatsz rossz tanácsot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
redcop
Vendég
« Új hozzászólás #28773 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:40:18 »

Írd az aláírás elé egy évszámot mert ez kevés így még kaphatsz rossz tanácsot.

Nagyon igaz! Köszi a javaslatot megfogadtam  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28774 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:09:05 »

Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot. taps
Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28775 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:12:02 »

Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?

Nekem meg "--"-t is.  eplus2 Alapjáraton, álló helyben.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #28776 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:34:54 »

Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?
Ezen már túlvagyunk nyes
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Gergő
Vendég
« Új hozzászólás #28777 Dátum: 2013.11.05 kedd, 16:59:43 »

pesti vagy?gyere el a minitalira pénteken,megnézzük!

pesti vagyok, péntek öt óra, polus?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28778 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:47:26 »

pesti vagyok, péntek öt óra, polus?
igen.kivéve,hogy szerintem az Aréna mélygarázsában lesz a P2es szinten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #28779 Dátum: 2013.11.05 kedd, 22:36:04 »

helló urak
1 ismerősöm friss mondeó tulaj  és éjszakára ki vette az aksit tölteni és reggel kulcs fordítás után nem történik semmi !!!!!
megoldás érdekelné!?!?!?!?
köszi elöre is

2002 es tdci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28780 Dátum: 2013.11.05 kedd, 22:37:34 »

helló urak
1 ismerősöm friss mondeó tulaj  és éjszakára ki vette az aksit tölteni és reggel kulcs fordítás után nem történik semmi !!!!!
megoldás érdekelné!?!?!?!?
köszi elöre is

2002 es tdci

Vissza rakta a kocsiba az akksit?

A megoldást ne várd, mert azt sem tudni még, hogy mi a baj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #28781 Dátum: 2013.11.05 kedd, 22:44:44 »

Vissza rakta a kocsiba az akksit?

A megoldást ne várd, mert azt sem tudni még, hogy mi a baj.
igen vissza rakta
de csak azért gondoltam megkérdezni hátha valami pofon 1szerű  megoldás van rá .
én arra gondoltam hogy valami lopás biztonsági célzattal teszi ezt az autó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28782 Dátum: 2013.11.05 kedd, 22:46:59 »

igen vissza rakta
de csak azért gondoltam megkérdezni hátha valami pofon 1szerű  megoldás van rá .
én arra gondoltam hogy valami lopás biztonsági célzattal teszi ezt az autó

Jó az akksi? Biztos?  Saruk, testkábel....csatlakozások rendben?
Nem világít folyamatosan az órában a piros led?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #28783 Dátum: 2013.11.05 kedd, 22:54:31 »

Jó az akksi? Biztos?  Saruk, testkábel....csatlakozások rendben?
Nem világít folyamatosan az órában a piros led?

elvileg jó ! legalább is elötte  az volt . a ledről sajnos nem tudok semmit
csak futólag beszéltunk róla hogy ez van. és most este eszembe jutott hogy 1 kérdést meg ér
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #28784 Dátum: 2013.11.06 szerda, 07:09:04 »

Sziasztok!

Kis érdekesség:

Amikor megcsináltam az EGR lezárását nem volt acél lemezem amiből kivághattam volna, illetve nem volt türelmem, hogy beszerezzek egyet, így fogtam egy sima alu lapkát és abból csináltam meg. Most végre eljutottam odáig, hogy kicseréljem. Szombaton szétszedtem és jött a meglepetés!
több mint 4 év és 90.000 km után így nézett ki az alu lapka, mikor kiszedtem:



Egy nagyon picit megkezdte a kipuff felőli oldalt, de nagyon messze van még az átégéstől!!

Ettől függetlenül persze mindenkinek az acél lemezt ajánlom és nem az alut a lezáráshoz, mert az örök élet +1nap, de úgy néz ki, hogy a félelmekkel és hiedelmekkel ellentétben az alu is kibír pár évet és "pár" km-t!  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28785 Dátum: 2013.11.06 szerda, 08:23:51 »

Sziasztok!

Kis érdekesség:


Érdekes, de cserélj nevet.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28786 Dátum: 2013.11.06 szerda, 09:30:44 »

Érdekes, de cserélj nevet.  vigyor3
Megjött a dublőröd?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28787 Dátum: 2013.11.06 szerda, 11:19:31 »

elvileg jó ! legalább is elötte  az volt . a ledről sajnos nem tudok semmit
csak futólag beszéltunk róla hogy ez van. és most este eszembe jutott hogy 1 kérdést meg ér


Lehetséges, hogy az akksi letérdelt. Nekem is volt már ilyen. Hány éves az akku, ami benne volt? Ha tölteni kellett, akkor nem lehetett az olyan jó.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28788 Dátum: 2013.11.06 szerda, 14:05:18 »

igen.kivéve,hogy szerintem az Aréna mélygarázsában lesz a P2es szinten.
Mikor vannak minitalik?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28789 Dátum: 2013.11.06 szerda, 14:08:34 »

Mikor vannak minitalik?

Eddig minden hónap első péntekjén (egy-két kivételtőleltekintve) voltak. Van külön topikja is a mondeo találkozók topikban.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28790 Dátum: 2013.11.06 szerda, 15:51:15 »

Eddig minden hónap első péntekjén (egy-két kivételtőleltekintve) voltak. Van külön topikja is a mondeo találkozók topikban.
köszi, megtaláltam  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28791 Dátum: 2013.11.06 szerda, 15:56:41 »

Érdekes, de cserélj nevet.  vigyor3
vazzzz!   kettő van belőled? rinya rinya rinya rinya hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalmi88
Vendég
« Új hozzászólás #28792 Dátum: 2013.11.06 szerda, 18:27:44 »

Sziasztok!

Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28793 Dátum: 2013.11.06 szerda, 18:51:05 »

Sziasztok!

Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.

Egy rendes diagnosztika kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #28794 Dátum: 2013.11.06 szerda, 19:19:09 »

Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:

- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló

kicserélve, aztán jobb mint újkorában Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28795 Dátum: 2013.11.06 szerda, 19:25:17 »

Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:

- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló

kicserélve, aztán jobb mint újkorában Smiley

Mindkettőre lenne valamilyen hibaüzenet.
Ha a ckp rossz lenne, nem épülne fel a nyomás sem, mert ugye nem érezné, hogy forog a motor és indulni kéne.
A gyújtáskapcsoló ha nem jól működik, akkor szintén hibaüzenet mivel nem kap feszültséget pár fontos dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28796 Dátum: 2013.11.06 szerda, 20:08:59 »

Sziasztok!

Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.
Nekem mikor rossz volt az ECU az csak azt csinálta,hogy nagyon sokadikra indult el bizonyos idő közönként.Leállni soha sem állt le menetközben.Viszont mindig tárolt hibát igaz másra dobta mindig.Amikor menetközben az enyém leállt,izzítás jelző villogott akkor a szivattyúm ment tönkre.ÉS amikor ujra indult bizony tárolt hibát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kalmi88
Vendég
« Új hozzászólás #28797 Dátum: 2013.11.06 szerda, 20:11:37 »

Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:

- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló

kicserélve, aztán jobb mint újkorában Smiley

Köszi a tippet, de szerintem is kellene, hogy valami kódot tároljon. Ez viszont, ha láncfűrésszel esnék neki a motortérnek akkor sem tárol semmit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28798 Dátum: 2013.11.06 szerda, 21:07:39 »

Mindkettőre lenne valamilyen hibaüzenet.
Ha a ckp rossz lenne, nem épülne fel a nyomás sem, mert ugye nem érezné, hogy forog a motor és indulni kéne.
A gyújtáskapcsoló ha nem jól működik, akkor szintén hibaüzenet mivel nem kap feszültséget pár fontos dolog.

De ha csak időszakosan nem műxik... nem tudom, ezek a hibák megmaradnak-e gyújtás levétele után is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28799 Dátum: 2013.11.06 szerda, 21:19:50 »

Köszi a tippet, de szerintem is kellene, hogy valami kódot tároljon. Ez viszont, ha láncfűrésszel esnék neki a motortérnek akkor sem tárol semmit.
nem biztos.de okozhatja  a turbó is,ha elektromos(már).
tedd be az aláírásodba az autód adatait.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.