Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:22:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
569
570
571
572
573
574
575
[
576
]
577
578
579
580
581
582
583
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657729 alkalommal)
0 Felhasználó és 167 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28750 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 06:52:21 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.11.02 szombat, 19:27:14
Szia,
Köszi, hát valóban lejjebb van(kb 1 cm- el), le is fényképeztem, nem jöttem rá, alábújtam és a bal oldalon a teleszkóp alatt találtam olyat mintha ott történt volna valami.
Pór volt található a földön picike kis kupacban.
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Van egy hengeres része az övfeszítőnek, amibe belemegy az övcsat bowden része. Ennek a hengeres résznek a vége nyitott (értelemszerűen nem az övcsat fele).
Ha a nyíláshoz közel van a belső rész, akkor szintén eldurranás történt. Ha megnézed a másik ülésnél, ott beljebb kell lennie.
Diagnosztikai műszerrel ellenőrizhető elektromosan is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28751 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 12:19:31 »
Idézetet írta: vision - 2013.11.01 péntek, 22:35:18
Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?
A lehető legolcsobbat ami létezik...kajak nem számit a márkája...csak ne tesco,metro,stb helyekről...menj be agy akkushoz és ott.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28752 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 14:17:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 20:03:59
jövőhéten?!
OK. Majd írd meg, hogy mikor jó.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28753 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 21:00:10 »
Na.Találtam egy tavalyi képet ez a kép meg mutatja,hogy miért megy tönkre a nagynyomású rendszer.Ez az én tankom de az előző tulaj tankolt így!
Középen egy mágnes van beledobva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131103/HPIM2790_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28754 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 07:22:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.11.03 vasárnap, 21:00:10
Na.Találtam egy tavalyi képet ez a kép meg mutatja,hogy miért megy tönkre a nagynyomású rendszer.Ez az én tankom de az előző tulaj tankolt így!
Középen egy mágnes van beledobva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131103/HPIM2790_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bocsi, de mit is kellene látni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28755 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 07:33:16 »
Azt a sok koszt ami benne van!
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.04 hétfő, 07:22:00
Bocsi, de mit is kellene látni?
AndyA
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28756 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 07:51:46 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.11.04 hétfő, 07:33:16
Azt a sok koszt ami benne van!
Konkrétan a mágneses megjegyzést nem értem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28757 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 09:19:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.03 vasárnap, 06:52:21
Van egy hengeres része az övfeszítőnek, amibe belemegy az övcsat bowden része. Ennek a hengeres résznek a vége nyitott (értelemszerűen nem az övcsat fele).
Ha a nyíláshoz közel van a belső rész, akkor szintén eldurranás történt. Ha megnézed a másik ülésnél, ott beljebb kell lennie.
Diagnosztikai műszerrel ellenőrizhető elektromosan is.
Szia,
Hát érdekes, beledugtam egy ceruzát a vízszintes fém hengerbe (fekete, sárga matricával) és mindkettő azonos mélységben van.
Van forscanom az nem hozott rá hibakódot, lehet hogy végig kellett volna egy tesztet futtatni az kidobta volna.
Köszi a tippeket, ezt még megcsinálom.
Üdv.
Naplózva
Gergő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28758 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 12:23:13 »
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.
Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..
Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.
Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28759 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 12:56:12 »
Azt én tettem bele miután le szedtük a tankot.
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.04 hétfő, 07:51:46
Konkrétan a mágneses megjegyzést nem értem.
AndyA
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28760 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 14:49:11 »
Idézetet írta: Gergő - 2013.11.04 hétfő, 12:23:13
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.
Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..
Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.
Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.
Előre is köszi a segítséget.
Turbocsöveket nézzétek végig és mérjetek turbonyomást. Szerintem....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28761 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 15:52:07 »
Idézetet írta: Gergő - 2013.11.04 hétfő, 12:23:13
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, segítség kellene, remélem jó helyen keresem.
Van egy 2005-ős 2000-es 130 lovas TDCI kombim.
Nem indult az egyik henger indításnál, akkor injektor csere, nagy nyomású szivattyú felújítás, tankpucolás és a többi.
A hiba megszűnt, pár napig szuper is volt de..
Aztán hidege kihagyott az alapjárat, gyorsításnál okádta a fekete füstöt, de a teljesítmény nem csökkent.
Meg lett tisztítva a légtömeg mérő, attól a füstölés mérséklődött, de az alapjárat ugyan olyan.
Múlthét pénteken kicseréltük a felső holtponti jeladót, nem változott semmi.
Voltam vele több helyen is, a porlasztókat többen is bemérték nagyon jók.
Most itt tartok, a szerelőmnek ég a képe, próbáljuk kinyomozni mi lehet a hiba. Nem szeretnék több dolgot potyára kicserélni, persze a szerelőm fizeti de őt sem szeretném csődbe vinni, jó ismerős.
Előre is köszi a segítséget.
pesti vagy?gyere el a minitalira pénteken,megnézzük!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
redcop
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28762 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:06:10 »
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon de szeretném megosztani veletek eddigi tapasztalataimat.
Nemrég vásároltunk egy Mondeo.t 2.0TDCI kombi 2004-es 6 os manuális váltóval. Hollandiából behozott a verda.(xenon és ülésfűtés kivételével fullos) Facelift kivitel, az utolsó még nem részecskeszűrős motorral szerelt.200.000KM-el vettük.
Elégedettek vagyunk vele teljeset, hatalmas az autó minden elfér benne és még menni is lehet vele alacsony fogyasztással.
Természetesen mikor elhoztuk az autót megvolt a kötelező,olaj és szűrőcsere.
Az első és lehetőleg sokáig az utolsó problémám néhány héttel ezelőtt jelentkezett.
Megyek az autóval és kigyorsításkor füstöl erősebben mint kellene,na ez már aggodalomra adott okot majd amikor 4-ből 5-be váltottam megtorpant és nem nagyon akart menni és természetesen füstölt,még jobban elkezdtem aggódni hogy mi van??? 4.ben 90-es tempóig semmi gond nem volt a füstölés kivételével.
Mivel tudom hogy bizonyos alkatrészek + a javítás elég sokba kerül így átgondoltam a dolgot, és rájöttem hogy valószínűleg nagyon-nagy gond nem lehet mert annak egyéb jelei is lennének (nem nagyon de kissé azért értek az autókhoz).A home made híve vagyok alap nem nagy műhelyfelszereltséget igénylő dolgokban ezért azzal indítottam hogy kitakarítom az összes érzékelőt és átnézem a levegőrendszert.Szerencsémre összefutottam régi ismerősömmel akinek van diagnosztikai műszere és megbeszéltük hogy rátoljuk a gépet.Ez meg is történ a turbórendszert hozta hibának de más gond nem volt (szerencsémre baráti alapon ment a diagnosztika, köszönet érte).
Elkezdtem átvizsgálni a turbókört és meglepetéssel tapasztaltam hogy a kipufogógáz visszavezető gumi csövön keletkezett egy nyílás szét volt repedve a cső, korábban már próbálták helyrehozni na most ez adta meg magát. Mivel ez a cső kb 28.000FT így arra jutottam hogy megoldjuk házilag ameddig nem találok valahol egy használt de jó csövet jó áron.(alternatív megoldás is van rá )
Szépen megcsináltuk a csövet nagyon szuper lett nem ereszt sehol tartja a nyomást.Autó szépen megy nem füstöl és 4-5-6-ba váltáskor sincs semmilyen nem odaillő megtorpanás.Fogyasztás 5.be 100-al 3,6l/100KM.
Azért írtam meg mert bárkivel előfordulhat ilyen helyzet és nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, általában mindenre van jó megoldás csak keresni kell.
Sok problémamentes kilómétert
Üdv
Redcop
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28763 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:19:45 »
Idézetet írta: redcop - 2013.11.04 hétfő, 18:06:10
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon de szeretném megosztani veletek eddigi tapasztalataimat.
Nemrég vásároltunk egy Mondeo.t 2.0TDCI kombi 2004-es 6 os manuális váltóval. Hollandiából behozott a verda.(xenon és ülésfűtés kivételével fullos) Facelift kivitel, az utolsó még nem részecskeszűrős motorral szerelt.200.000KM-el vettük.
Elégedettek vagyunk vele teljeset, hatalmas az autó minden elfér benne és még menni is lehet vele alacsony fogyasztással.
Természetesen mikor elhoztuk az autót megvolt a kötelező,olaj és szűrőcsere.
Az első és lehetőleg sokáig az utolsó problémám néhány héttel ezelőtt jelentkezett.
Megyek az autóval és kigyorsításkor füstöl erősebben mint kellene,na ez már aggodalomra adott okot majd amikor 4-ből 5-be váltottam megtorpant és nem nagyon akart menni és természetesen füstölt,még jobban elkezdtem aggódni hogy mi van??? 4.ben 90-es tempóig semmi gond nem volt a füstölés kivételével.
Mivel tudom hogy bizonyos alkatrészek + a javítás elég sokba kerül így átgondoltam a dolgot, és rájöttem hogy valószínűleg nagyon-nagy gond nem lehet mert annak egyéb jelei is lennének (nem nagyon de kissé azért értek az autókhoz).A home made híve vagyok alap nem nagy műhelyfelszereltséget igénylő dolgokban ezért azzal indítottam hogy kitakarítom az összes érzékelőt és átnézem a levegőrendszert.Szerencsémre összefutottam régi ismerősömmel akinek van diagnosztikai műszere és megbeszéltük hogy rátoljuk a gépet.Ez meg is történ a turbórendszert hozta hibának de más gond nem volt (szerencsémre baráti alapon ment a diagnosztika, köszönet érte).
Elkezdtem átvizsgálni a turbókört és meglepetéssel tapasztaltam hogy a kipufogógáz visszavezető gumi csövön keletkezett egy nyílás szét volt repedve a cső, korábban már próbálták helyrehozni na most ez adta meg magát. Mivel ez a cső kb 28.000FT így arra jutottam hogy megoldjuk házilag ameddig nem találok valahol egy használt de jó csövet jó áron.(alternatív megoldás is van rá )
Szépen megcsináltuk a csövet nagyon szuper lett nem ereszt sehol tartja a nyomást.Autó szépen megy nem füstöl és 4-5-6-ba váltáskor sincs semmilyen nem odaillő megtorpanás.Fogyasztás 5.be 100-al 3,6l/100KM.
Azért írtam meg mert bárkivel előfordulhat ilyen helyzet és nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, általában mindenre van jó megoldás csak keresni kell.
Sok problémamentes kilómétert
Üdv
Redcop
Hello! Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz, jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
redcop
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28764 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:29:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.04 hétfő, 18:19:45
Hello! Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz, jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.
Köszi! Fogyasztásom az nagyon jó már mértem többször,a balcsit 4-en telepakolva 5,4-el jártuk meg klímával
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28765 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:32:42 »
Idézetet írta: redcop - 2013.11.04 hétfő, 18:29:30
Köszi! Fogyasztásom az nagyon jó már mértem többször,a balcsit 4-en telepakolva 5,4-el jártuk meg klímával
Tréleren?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28766 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:37:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.04 hétfő, 18:32:42
Tréleren?
Lehat annyi, mérsékelt tempoval!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28767 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:38:44 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.04 hétfő, 18:37:29
Lehat annyi, mérsékelt tempoval!
Nem mérsékeltnek hívnám, hanem lusta csigának.
Aki ennyivel tud menni, az vegyen egy 900 ccmes tdcit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
redcop
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28768 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:42:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.04 hétfő, 18:38:44
Nem mérsékeltnek hívnám, hanem lusta csigának.
Aki ennyivel tud menni, az vegyen egy 900 ccmes tdcit.
trélerel nem szeretnék menni
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28769 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:12:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.04 hétfő, 18:19:45
Hello! Üdv. a clubban!
Ha az Egr alatti turbócsöved ment el, azt kicsivel 15 alatt is kapsz, jót. A fogyid hihetetlen, már bocs. Ha a fedkomp írt ennyit, akkor számolj utána, mert az legtöbbünknek csal sajnos.
Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28770 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:18:00 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.11.04 hétfő, 19:12:56
Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot.
Mész vele még és beáll.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28771 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:30:42 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.11.04 hétfő, 19:12:56
Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot.
A kompjúter marhaságokat írkál. Nekem 0-zás után is 1 lityivel kevesebbet ír ki, mint ami számoláskor kijön. Autópályán nekem is be szokott a pill fogyi állni 2,9-re is 130-al. És akkor mi van? 940 km-re szoktam tankolászni 50-52 litert.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28772 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:35:39 »
Idézetet írta: redcop - 2013.11.04 hétfő, 18:42:47
trélerel nem szeretnék menni
Írd az aláírás elé egy évszámot mert ez kevés így még kaphatsz rossz tanácsot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
redcop
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28773 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:40:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.11.04 hétfő, 19:35:39
Írd az aláírás elé egy évszámot mert ez kevés így még kaphatsz rossz tanácsot.
Nagyon igaz! Köszi a javaslatot megfogadtam
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28774 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 20:09:05 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.11.04 hétfő, 19:12:56
Elfelejtettem tankoláskor lenullázni a komputert,menet közben 80-nál lenulláztam 5-ben,és 80-on tartva lement 2,6-ra.Mivel nem volt benne Km ezért ez inkább pillanatyi fogyasztás,de nem szokott enni átlagban sem 6-ot.
Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28775 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 20:12:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.04 hétfő, 20:09:05
Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?
Nekem meg "--"-t is.
Alapjáraton, álló helyben.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28776 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 20:34:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.04 hétfő, 20:09:05
Na most képzeld, nekem 0-át is szokott kiírni, pl motorféknél! És?
Ezen már túlvagyunk
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Gergő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28777 Dátum:
2013.11.05 kedd, 16:59:43 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.04 hétfő, 15:52:07
pesti vagy?gyere el a minitalira pénteken,megnézzük!
pesti vagyok, péntek öt óra, polus?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28778 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:47:26 »
Idézetet írta: Gergő - 2013.11.05 kedd, 16:59:43
pesti vagyok, péntek öt óra, polus?
igen.kivéve,hogy szerintem az Aréna mélygarázsában lesz a P2es szinten.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28779 Dátum:
2013.11.05 kedd, 22:36:04 »
helló urak
1 ismerősöm friss mondeó tulaj és éjszakára ki vette az aksit tölteni és reggel kulcs fordítás után nem történik semmi !!!!!
megoldás érdekelné!?!?!?!?
köszi elöre is
2002 es tdci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28780 Dátum:
2013.11.05 kedd, 22:37:34 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.11.05 kedd, 22:36:04
helló urak
1 ismerősöm friss mondeó tulaj és éjszakára ki vette az aksit tölteni és reggel kulcs fordítás után nem történik semmi !!!!!
megoldás érdekelné!?!?!?!?
köszi elöre is
2002 es tdci
Vissza rakta a kocsiba az akksit?
A megoldást ne várd, mert azt sem tudni még, hogy mi a baj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28781 Dátum:
2013.11.05 kedd, 22:44:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.05 kedd, 22:37:34
Vissza rakta a kocsiba az akksit?
A megoldást ne várd, mert azt sem tudni még, hogy mi a baj.
igen vissza rakta
de csak azért gondoltam megkérdezni hátha valami pofon 1szerű megoldás van rá .
én arra gondoltam hogy valami lopás biztonsági célzattal teszi ezt az autó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28782 Dátum:
2013.11.05 kedd, 22:46:59 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.11.05 kedd, 22:44:44
igen vissza rakta
de csak azért gondoltam megkérdezni hátha valami pofon 1szerű megoldás van rá .
én arra gondoltam hogy valami lopás biztonsági célzattal teszi ezt az autó
Jó az akksi? Biztos? Saruk, testkábel....csatlakozások rendben?
Nem világít folyamatosan az órában a piros led?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28783 Dátum:
2013.11.05 kedd, 22:54:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.05 kedd, 22:46:59
Jó az akksi? Biztos? Saruk, testkábel....csatlakozások rendben?
Nem világít folyamatosan az órában a piros led?
elvileg jó ! legalább is elötte az volt . a ledről sajnos nem tudok semmit
csak futólag beszéltunk róla hogy ez van. és most este eszembe jutott hogy 1 kérdést meg ér
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28784 Dátum:
2013.11.06 szerda, 07:09:04 »
Sziasztok!
Kis érdekesség:
Amikor megcsináltam az EGR lezárását nem volt acél lemezem amiből kivághattam volna, illetve nem volt türelmem, hogy beszerezzek egyet, így fogtam egy sima alu lapkát és abból csináltam meg. Most végre eljutottam odáig, hogy kicseréljem. Szombaton szétszedtem és jött a meglepetés!
több mint 4 év és 90.000 km
után így nézett ki az alu lapka, mikor kiszedtem:
Egy nagyon picit megkezdte a kipuff felőli oldalt, de nagyon messze van még az átégéstől!!
Ettől függetlenül persze mindenkinek az acél lemezt ajánlom és nem az alut a lezáráshoz, mert az örök élet +1nap, de úgy néz ki, hogy a félelmekkel és hiedelmekkel ellentétben az alu is kibír pár évet és "pár" km-t!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28785 Dátum:
2013.11.06 szerda, 08:23:51 »
Idézetet írta: BTomi - 2013.11.06 szerda, 07:09:04
Sziasztok!
Kis érdekesség:
Érdekes, de cserélj nevet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28786 Dátum:
2013.11.06 szerda, 09:30:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 08:23:51
Érdekes, de cserélj nevet.
Megjött a dublőröd?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28787 Dátum:
2013.11.06 szerda, 11:19:31 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.11.05 kedd, 22:54:31
elvileg jó ! legalább is elötte az volt . a ledről sajnos nem tudok semmit
csak futólag beszéltunk róla hogy ez van. és most este eszembe jutott hogy 1 kérdést meg ér
Lehetséges, hogy az akksi letérdelt. Nekem is volt már ilyen. Hány éves az akku, ami benne volt? Ha tölteni kellett, akkor nem lehetett az olyan jó.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28788 Dátum:
2013.11.06 szerda, 14:05:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.05 kedd, 17:47:26
igen.kivéve,hogy szerintem az Aréna mélygarázsában lesz a P2es szinten.
Mikor vannak minitalik?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28789 Dátum:
2013.11.06 szerda, 14:08:34 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.11.06 szerda, 14:05:18
Mikor vannak minitalik?
Eddig minden hónap első péntekjén (egy-két kivételtőleltekintve) voltak. Van külön topikja is a mondeo találkozók topikban.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28790 Dátum:
2013.11.06 szerda, 15:51:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.06 szerda, 14:08:34
Eddig minden hónap első péntekjén (egy-két kivételtőleltekintve) voltak. Van külön topikja is a mondeo találkozók topikban.
köszi, megtaláltam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28791 Dátum:
2013.11.06 szerda, 15:56:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 08:23:51
Érdekes, de cserélj nevet.
vazzzz! kettő van belőled?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kalmi88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28792 Dátum:
2013.11.06 szerda, 18:27:44 »
Sziasztok!
Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28793 Dátum:
2013.11.06 szerda, 18:51:05 »
Idézetet írta: kalmi88 - 2013.11.06 szerda, 18:27:44
Sziasztok!
Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.
Egy rendes diagnosztika kell.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28794 Dátum:
2013.11.06 szerda, 19:19:09 »
Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:
- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló
kicserélve, aztán jobb mint újkorában
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28795 Dátum:
2013.11.06 szerda, 19:25:17 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.11.06 szerda, 19:19:09
Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:
- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló
kicserélve, aztán jobb mint újkorában
Mindkettőre lenne valamilyen hibaüzenet.
Ha a ckp rossz lenne, nem épülne fel a nyomás sem, mert ugye nem érezné, hogy forog a motor és indulni kéne.
A gyújtáskapcsoló ha nem jól működik, akkor szintén hibaüzenet mivel nem kap feszültséget pár fontos dolog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28796 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:08:59 »
Idézetet írta: kalmi88 - 2013.11.06 szerda, 18:27:44
Sziasztok!
Kezdem az elejéről a nyűgöm. Egy mk3-as Mondeom van 2.0 TDCI 130 le, 6-os manuális váltóval, a ráncfelvarrott és kombi. Kb fél éve 140-es tempónál leállt a motor izzításjelző villogott, majd miután megálltam elindítottam és jó lett. Kb 1 héttel ezelőtt 90-es tempónál ugyanez, félreálltam, de csak kb a 8. indításra kapta el. Indításkor semmi füstöt nem dobott. Ezután elvittem a Dieselgodollo.hu -hoz diagnosztikára, de semmit sem írt ki, megnézték a résolajat és szép lassan egyformán jöttek fel. Ok mondom. Pár napja megint megállt, de már nem indul. Jelenleg az autó gödöllőn van, 3 féle hibakód olvasóval, köztük gyári is, de semmit sem tárolt el. A szűrőből kiöntötték a tartalmat és 0 spén, a nyomás azonnal feláll(indítózásra). Tehát elméletileg nem a porlasztó és nem a szivattyú. Most át akarják vinni Pestre egy Ford szervízbe, szerintük elektronika, mert valami letilt még a beindulás előtt és állítólag nem az immobiliser. Szerintük lehet, hogy ECU, mert próbálták, hogy bizonyos fontos dolgokat széthúznak és úgy indítanak, de arra sem tárolt el semmi kódot. Hozzáteszem nem kóklerok a gödöllőiek, jó pár ilyen autóval volt dolguk és garanciát is vállalnak az üzemanyagrendszer felújításra.
Történt valakivel már ilyen, szerintetek mit kéne tennem?
Segítégeteket előre is köszönöm.
Nekem mikor rossz volt az ECU az csak azt csinálta,hogy nagyon sokadikra indult el bizonyos idő közönként.Leállni soha sem állt le menetközben.Viszont mindig tárolt hibát igaz másra dobta mindig.Amikor menetközben az enyém leállt,izzítás jelző villogott akkor a szivattyúm ment tönkre.ÉS amikor ujra indult bizony tárolt hibát
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kalmi88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28797 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:11:37 »
Idézetet írta: Zsola - 2013.11.06 szerda, 19:19:09
Nekem két hete volt ugyanez a probléma! Két dolog okozta:
- főtengely jeladó
- gyújtáskapcsoló
kicserélve, aztán jobb mint újkorában
Köszi a tippet, de szerintem is kellene, hogy valami kódot tároljon. Ez viszont, ha láncfűrésszel esnék neki a motortérnek akkor sem tárol semmit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28798 Dátum:
2013.11.06 szerda, 21:07:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.06 szerda, 19:25:17
Mindkettőre lenne valamilyen hibaüzenet.
Ha a ckp rossz lenne, nem épülne fel a nyomás sem, mert ugye nem érezné, hogy forog a motor és indulni kéne.
A gyújtáskapcsoló ha nem jól működik, akkor szintén hibaüzenet mivel nem kap feszültséget pár fontos dolog.
De ha csak időszakosan nem műxik... nem tudom, ezek a hibák megmaradnak-e gyújtás levétele után is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28799 Dátum:
2013.11.06 szerda, 21:19:50 »
Idézetet írta: kalmi88 - 2013.11.06 szerda, 20:11:37
Köszi a tippet, de szerintem is kellene, hogy valami kódot tároljon. Ez viszont, ha láncfűrésszel esnék neki a motortérnek akkor sem tárol semmit.
nem biztos.de okozhatja a turbó is,ha elektromos(már).
tedd be az aláírásodba az autód adatait.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
569
570
571
572
573
574
575
[
576
]
577
578
579
580
581
582
583
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ