Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:36:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 596 597 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 609 610 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14666782 alkalommal)
0 Felhasználó és 165 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30100 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:11:46 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.

Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz.  3-as határeset.

De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.

Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?

Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls Smiley ?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv: Miki

Veszel csavarlazítót, pár napon keresztül fújogatod, ásztatgatod az izzítókat. Aztán imádkozol akihez csak jól esik és reménykedsz, hogy kijönnek.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30101 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:22:26 »

Nekem 2 volt szhar, de simán indult. Annyi volt,h kb 2mp-ig nagyon mininálisan ingadoztott a fordulat. Majdnem 2 hónapig áztattam wd-40-nel. Ervinnel elmondtuk az összes imát, főleg, mikor az utolsót szedtük ki. De nem volt gond, hál'Isten! Annyi, h mikor teszed vissza az újat, mi vmi kék pasztával (nem menetrögzítővel! eplus2) bekentük a gyertya menetét, h majd ha egyszer ki kell szedni, akkor könnyebben kijöjjön.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30102 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:23:43 »

Nekem 2 volt szhar, de simán indult. Annyi volt,h kb 2mp-ig nagyon mininálisan ingadoztott a fordulat. Majdnem 2 hónapig áztattam wd-40-nel. Ervinnel elmondtuk az összes imát, főleg, mikor az utolsót szedtük ki. De nem volt gond, hál'Isten! Annyi, h mikor teszed vissza az újat, mi vmi kék pasztával (nem menetrögzítővel! eplus2) bekentük a gyertya menetét, h majd ha egyszer ki kell szedni, akkor könnyebben kijöjjön.

Vagy rézspray is jó lehet  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30103 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:34:58 »

Emlékszem a régi 1.6D golfomra....minden tél előtt új izzítókat raktam bele  falbav vigyor3
A kamrás dízel kéri is az izzítást, még melegben is. Az ilyen. Nekem is 1-1,5 évente cserések voltak a gyertyák az 1.6 Dédi-ben.
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #30104 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:00:07 »

Válasz
Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.

Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz.  3-as határeset.

De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.

Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?

Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls Smiley ?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv: Miki

Szia!

Én, kb. 4 hétig minden este csavarlazítóval áztattam az izzítókat.
Szerencsére kijött mind a 4 épségben. worship

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #30105 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:20:08 »

Szia!

Én, kb. 4 hétig minden este csavarlazítóval áztattam az izzítókat.
Szerencsére kijött mind a 4 épségben. worship

Tamás

Szia.

és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?

vagy addig nem használtad?

Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30106 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:33:07 »

Szia.

és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?

vagy addig nem használtad?

Miki

TDDi-nél nem kell levenni.
Ci-nél lehet....de ott se venném le az áztatás miatt....csavarlazítóra is van csőrös kupak amit be tudsz dugni.
pl: http://www.olajshop.hu/berner-rozsdaoldo-csavarlazito.html
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30107 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:47:28 »

Sziasztok srácok!

Kis segítség kellene. szomoru1

Csütörtökön voltam olajcserén + generátor szíjtárcsa cserén.
Ma felnyitottam a motorház tetejét és azt tapasztaltam h, a generátor felőli oldalon
az új szíjtárcsa a klímakompresszor a szíjfeszítő eléggé olajos. Az olajszintem egy nagyon kicsit csökkent!
Ezelőtt nem tapasztaltam ott olajat.
Szerintetek mi lehet a gáz? Én a Szíjtárcsa tengelyén lévő szimeringre  tippelek h, elszállt  falbav
De hát egy szíjtárcsa cserétől így elszállhat a szimering? rinya  Vagy nem is a szimering
Szerintetek ne használjam így a verdát?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30108 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:50:35 »

Sziasztok srácok!

Kis segítség kellene. szomoru1

Csütörtökön voltam olajcserén + generátor szíjtárcsa cserén.
Ma felnyitottam a motorház tetejét és azt tapasztaltam h, a generátor felőli oldalon
az új szíjtárcsa a klímakompresszor a szíjfeszítő eléggé olajos. Az olajszintem egy nagyon kicsit csökkent!
Ezelőtt nem tapasztaltam ott olajat.
Szerintetek mi lehet a gáz? Én a Szíjtárcsa tengelyén lévő szimeringre  tippelek h, elszállt  falbav
De hát egy szíjtárcsa cserétől így elszállhat a szimering? rinya  Vagy nem is a szimering
Szerintetek ne használjam így a verdát?

Lehet a főtengely szimeringtől is. Nem látszik pontosan honnan jön?
Cseréltek főtengelyszíjtárcsát is?  közben észrevettem, hogy igen  vigyor3
Cserélni kellett volna az első főtengely szimeringet is, ha már lent volt a szíjtárcsa. Az olaj nem fog gyorsan elfolyni ott, de minél előbb cseréltesd ki.
Előtte takarítsd le az olajat, hogy biztosan tudd honnan szivárog.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 19:55:35 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30109 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:57:34 »

Vagy rézspray is jó lehet  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az aluminium hengerfejhez nem jó választás a rézspray. Én inkább a Loctite 8009 kifejezetten erre a célra kifejlesztett semleges berágódás gátlót használnám. Az alumínium és a réz között, komoly elektrokémiai helyi elem keletkezik ami csak növeli a berágódás veszélyét. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #30110 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:19:22 »

Értem! Hát akkor marad a felujitás, mert az uj a legolcsobb is 45ezerbe van! És akkor még a szerlési költség plusz! Köszike az infókat mindenkinek! MAjd irok, ha sikerült a dolgo, hogy mennyibe fájt végül! Üdv
A felújítással itt is nézz körűl http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1 .Három hete  kértem árajánlatot (igaz még nem válaszoltak). Az önindító kiszedésével én megfogattam GSR tanácsát,kiszedtem a háttőventilátort és mindenhez hozzáfértem. 
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #30111 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:23:22 »

Válasz
Szia.

és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?

vagy addig nem használtad?

Miki

Szia!

Nem kell levenni a szívósort ha csavarlazítóval akarod befújni az izzítókat, közvetlenül látod az szívósor fölött őket.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30112 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:56:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az aluminium hengerfejhez nem jó választás a rézspray. Én inkább a Loctite 8009 kifejezetten erre a célra kifejlesztett semleges berágódás gátlót használnám. Az alumínium és a réz között, komoly elektrokémiai helyi elem keletkezik ami csak növeli a berágódás veszélyét. wave
Tisztelettel László! worship

Jahogy az ottan alumínyium. Akkor sry, valóban nem jó oda a rézspray  rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #30113 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:02:55 »

Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.

Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30114 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:07:59 »

Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.

Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.

Jól kell feltenni és nem fog csöpögni az olaj.....és pasztát is tehet rá akkor 100%, hogy nem fog csöpögni.
Lendkerék, kuplung stb...volt már cserélve? Mert a szimeringet akkor célszerű cserélni, ha lent a váltó ezek miatt.
Műszakira jó helyre kell vinni és nem lesz gond. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30115 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:08:37 »

Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.

Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.

Mármint vélemény miről? Ha ereszt, akkor ki kell cserélni. Szerelő meg dolgozzon normálisan és akkor nem fog ereszteni.
(Műszakin nekem amúgy egyszer nem néztek még az autó alá...)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #30116 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:21:03 »

Mármint vélemény miről? Ha ereszt, akkor ki kell cserélni. Szerelő meg dolgozzon normálisan és akkor nem fog ereszteni.
(Műszakin nekem amúgy egyszer nem néztek még az autó alá...)

Igen arról kértem a véleményt, hogy tényleg nem biztos, hogy jó lesz csere után??? Azt mondta, hogy 12ezer ft sz utángyártott és 24ezer ft az eredeti alkatrész + 25ezer a munkadíj. Az utángyártott is van olyan jó mint az eredeti??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30117 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:25:03 »

Igen arról kértem a véleményt, hogy tényleg nem biztos, hogy jó lesz csere után??? Azt mondta, hogy 12ezer ft sz utángyártott és 24ezer ft az eredeti alkatrész + 25ezer a munkadíj. Az utángyártott is van olyan jó mint az eredeti??

az előbb írtam.....véleményt
Jól kell feltenni és nem fog csöpögni az olaj.....és pasztát is tehet rá akkor 100%, hogy nem fog csöpögni.
Lendkerék, kuplung stb...volt már cserélve? Mert a szimeringet akkor célszerű cserélni, ha lent a váltó ezek miatt.
Műszakira jó helyre kell vinni és nem lesz gond. 

amúgy ez az: https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #30118 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:28:27 »


Igen volt már cserélve pár éve a lendkerék és a kuplung. Köszönöm szépen a választ. Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30119 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:37:33 »

Igen volt már cserélve pár éve a lendkerék és a kuplung. Köszönöm szépen a választ. Wink

Akkor sajna muszáj lesz levenni a váltót és kicserélni. A szerelőnek mond meg, hogy pasztázza körbe (érteni fogja) a szimeringet és biztos nem fog szivárogni az olaj.
Legközelebbi kuplungozásnál pedig vegyetek szimeringet is. (akkor is, ha éppen jó...később megspórolható egy váltó le-fel szerelés)
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30120 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:40:47 »

Akkor sajna muszáj lesz levenni a váltót és kicserélni. A szerelőnek mond meg, hogy pasztázza körbe (érteni fogja) a szimeringet és biztos nem fog szivárogni az olaj.
Legközelebbi kuplungozásnál pedig vegyetek szimeringet is. (akkor is, ha éppen jó...később megspórolható egy váltó le-fel szerelés)
 

Nekem is szivárgott egy picit, de mióta meg lett kuplongozva és cserélve lett a szimering azóta rendben van. Kb. 50000 km-el ezelőtt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 21:47:49 írta NemTom » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30121 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:46:47 »

Nekem is szivárgott egy picit, de mióta meg lett kuplongozva és cserélve lett a szimering azóta rendben van. Kb. 500000 km-el ezelőtt.

Nem csúszott oda még egy 0?  wow1 vigyor3
Nekem nem volt baja kuplungozásnál, de cseréltem akkor is, mert később azért levenni a váltót.... 
Legközelebb pedig márciusban fogom, mert megint lent lesz a váltó....remélem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30122 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 21:50:15 »

Nem csúszott oda még egy 0?  wow1 vigyor3
Nekem nem volt baja kuplungozásnál, de cseréltem akkor is, mert később azért levenni a váltót.... 
Legközelebb pedig márciusban fogom, mert megint lent lesz a váltó....remélem.

De valóban vigyor3 javítottam wave. és igen ha már le van szedve a váltó a kuplungozás miatt akkor a szimeringet is nagyon tanácsos cserélni mert egy munkadíjat megspórol.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30123 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 23:52:10 »

Sziasztok,

termosztátos kérdés. Kb 2 éve cserélte Vik a termosztátomat, de most megint furán viselkedik. Mármint a termosztát..  eplus2
Elég lassan melegszik a fel a motor, de ezeknél (2.2 TDCi) ez sajna normális.  duhos2

Viszont most hogy hidegebb lett nagyon gyorsan vissza is hűl...
M5 mellett melózok, mire beérek Pestre (kb 10 km) beáll függőlegesbe a mutató, viszont a városban visszaesik, pirosnál pedig leesik egészen 60 fokig...
Ez már sztem nem normális..  szomoru1
82-85 fok körül zárni kellene a termosztátnak, ergo a motor hőmérsékletnek nem lenne szabad az alá menni, nem? wow1

Erősítsetek meg, hogy jól gondolom, vagy javítsatok ki  eplus2 eplus2 eplus2

köszi,
Levis


 
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30124 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 23:54:31 »

Sziasztok,

termosztátos kérdés. Kb 2 éve cserélte Vik a termosztátomat, de most megint furán viselkedik. Mármint a termosztát..  eplus2
Elég lassan melegszik a fel a motor, de ezeknél (2.2 TDCi) ez sajna normális.  duhos2

Viszont most hogy hidegebb lett nagyon gyorsan vissza is hűl...
M5 mellett melózok, mire beérek Pestre (kb 10 km) beáll függőlegesbe a mutató, viszont a városban visszaesik, pirosnál pedig leesik egészen 60 fokig...
Ez már sztem nem normális..  szomoru1
82-85 fok körül zárni kellene a termosztátnak, ergo a motor hőmérsékletnek nem lenne szabad az alá menni, nem? wow1

Erősítsetek meg, hogy jól gondolom, vagy javítsatok ki  eplus2 eplus2 eplus2

köszi,
Levis


Akkor most az olajkörit cseréljétek ki!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #30125 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:20:50 »

Sziasztok

A következő motorolajat szeretném az autóba.
Liqui Moly Leichtlauf Special F 5w-30

Elméletileg kifejezetten Mondeo-hoz van kifejlesztve. Most akcióban 5+1 liter 12.999Ft.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30126 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:30:43 »

Sziasztok

A következő motorolajat szeretném az autóba.
Liqui Moly Leichtlauf Special F 5w-30

Elméletileg kifejezetten Mondeo-hoz van kifejlesztve. Most akcióban 5+1 liter 12.999Ft.

Én is ilyet tettem bele, vagyis Liqui Moly-t!!! Szuper!  Wink
Páran próbálták és nekem is pozitiv a tapasztalat!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30127 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:32:57 »

Akkor most az olajkörit cseréljétek ki!  Wink

Na most hogy van ez a termosztát téma??? vigyor3
Mennyi idő alatt hül le átlagosan a motor? kb...
Beáll középre a mutató....majd 20-30 perc mulva létezik hogy teljesen lehül a rendszer 0-10 fok környékén?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30128 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:38:37 »

Na most hogy van ez a termosztát téma??? vigyor3
Mennyi idő alatt hül le átlagosan a motor? kb...
Beáll középre a mutató....majd 20-30 perc mulva létezik hogy teljesen lehül a rendszer 0-10 fok környékén?

Ha leállítod lehűlhet.  vigyor3
Menet közben nem szabad neki.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30129 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:42:00 »

Ha leállítod lehűlhet.  vigyor3
Menet közben nem szabad neki.

 vigyor3  aha.... az más!
Benyásnál mintha kicsit több ideig lett volna meleg a motor...... azért kérdezem! hehe hehe
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30130 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:47:16 »

Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.
Naplózva
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30131 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:48:36 »

Sziasztok!
Ma beállították a szelepeket és kapott egy szoftver frissítést.Megszűnt a csattogás,gyorsításnál a csörgés,csöndesebb a motor és jobban húzz. És csökkent a vibráció az 1200 és 1700 ford.között. :taps:Viszont a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágya nagyon szól. :rinya:Megtudnátok mondani a típusát?Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 20:50:49 írta derotos » Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30132 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:53:38 »

Sziasztok!
Ma beállították a szelepeket és kapott egy szoftver frissítést.Megszűnt a csattogás,gyorsításnál a csörgés,csöndesebb a motor és jobban húzz. És csökkent a vibráció az 1200 és 1700 ford.között. :taps:Viszont a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágya nagyon szól. :rinya:Megtudnátok mondani a típusát?Köszönöm.

szia

hol csinálták és mennyiért ezeket??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30133 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:58:41 »

Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.

Kell bele kieg. fűtés. Ha László kolléga nyomán megcsinálod, a villanyos is elég jó lehet, de a tutti egy üzemanyagos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30134 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:00:56 »

szia

hol csinálták és mennyiért ezeket??
A XVII. egy ismerős,egy 10-es
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30135 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:01:41 »

Kell bele kieg. fűtés. Ha László kolléga nyomán megcsinálod, a villanyos is elég jó lehet, de a tutti egy üzemanyagos.

AndyA
Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30136 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:03:07 »

A XVII. egy ismerős,egy 10-es


az baráti!
 Wink Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30137 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:06:50 »

Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?

Nemrég vettem egyet itt a fórumon 60-ért. Ritka példány, az tény.

Utángyártott van számtalan eBay-szerte, de azokat le kell előtte nyomozni, hogy bemegy-e rendesen az autóba, illetve mik a hosszűtávú tapasztalatok velük.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30138 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:07:43 »

Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?

Webasto, Eberspacher gyárt ilyeneket....de az újonnan horror árban van.
Esetleg bontottan ki lehet fogni jó áron.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30139 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:13:46 »

Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.

A hűtőtrácsokat nem szoktad letakarni?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30140 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:16:49 »

A hűtőtrácsokat nem szoktad letakarni?
Kb 80%-ban be van csukva.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30141 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:18:58 »

Meg hat itt nyilvan az is baj lesz,hogyha nem vertek at a vetelnel akkor napokon belul meglesz a 200000 km
es nyilvan cserelni kellene ezt-azt
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30142 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:20:11 »

Webasto, Eberspacher gyárt ilyeneket....de az újonnan horror árban van.
Esetleg bontottan ki lehet fogni jó áron.
A webasto a hutofojadekot melegiti?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30143 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:23:04 »

Kb 80%-ban be van csukva.
eljen akkor neked tényleg jól jönne egy kiegészítő fütés. Az enyémben van gyárilag egy Eberspacher D5w kályha, egyetlen bajom van vele, hogy ez gyárilag csak kiegészítő fűtés és nem előmelegítő. De egyébbként elég gyorsan felmelegíti a vizét a kocsinak.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30144 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:23:28 »

A webasto a hutofojadekot melegiti?

Igen.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30145 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:27:39 »

eljen akkor neked tényleg jól jönne egy kiegészítő fütés. Az enyémben van gyárilag egy Eberspacher D5w kályha, egyetlen bajom van vele, hogy ez gyárilag csak kiegészítő fűtés és nem előmelegítő. De egyébbként elég gyorsan felmelegíti a vizét a kocsinak.
Itt nalunk lehet venni kb 50 euroert minden autoba beepitheto (nem tudom hogy nevezni)melegitot ami 220V on dolgozik.
Este hazaersz rakapcsolod,beallitod hany fokos legyen a viz es alszol nyugodtan. Sajna menet kozben mar nem segit
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30146 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:38:37 »

Itt nalunk lehet venni kb 50 euroert minden autoba beepitheto (nem tudom hogy nevezni)melegitot ami 220V on dolgozik.
Este hazaersz rakapcsolod,beallitod hany fokos legyen a viz es alszol nyugodtan. Sajna menet kozben mar nem segit

Az a 220v-os elektromos....az itt is van. Abból a Defa ismert és elég jól lehet is bővíteni (akksitöltő, utastérfűtés,...) csak az sem olcsó.  
Azért az is sokat számít, ha nem -300C-ról  indulsz, hanem rámelegít egy kicsit legalább.  

http://www.defa.com/en/fp/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30147 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:50:58 »

Az a 220v-os elektromos....az itt is van. Abból a Defa ismert és elég jól lehet is bővíteni (akksitöltő, utastérfűtés,...) csak az sem olcsó.  
Azért az is sokat számít, ha nem -300C-ról  indulsz, hanem rámelegít egy kicsit legalább.  

http://www.defa.com/en/fp/

De neki menet közben hűl ki, amikor városban jár. Azon semmi nem segít, csak az üzemanyagos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30148 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:21:43 »

De neki menet közben hűl ki, amikor városban jár. Azon semmi nem segít, csak az üzemanyagos.

AndyA

Az mehet menet közben? Szerintem nem....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30149 Dátum: 2014.01.29 szerda, 07:36:08 »

Az mehet menet közben? Szerintem nem....

Dehogynem. Sőt, van olyan, ami nem is hajlandó máskor.

Ez van egy ismerősnek: Eberspaecher D5WZ

eBay-ről nem től drágán beszerezhető használt példány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 596 597 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 609 610 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.