Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:44:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
596
597
598
599
600
601
602
[
603
]
604
605
606
607
608
609
610
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666978 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: izzítógyertya
«
Új hozzászólás #30100 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:11:46 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.01.27 hétfő, 11:36:14
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.
Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz. 3-as határeset.
De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.
Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?
Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls
?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Miki
Veszel csavarlazítót, pár napon keresztül fújogatod, ásztatgatod az izzítókat. Aztán imádkozol akihez csak jól esik és reménykedsz, hogy kijönnek.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30101 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:22:26 »
Nekem 2 volt szhar, de simán indult. Annyi volt,h kb 2mp-ig nagyon mininálisan ingadoztott a fordulat. Majdnem 2 hónapig áztattam wd-40-nel. Ervinnel elmondtuk az összes imát, főleg, mikor az utolsót szedtük ki. De nem volt gond, hál'Isten! Annyi, h mikor teszed vissza az újat, mi vmi kék pasztával (nem menetrögzítővel!
) bekentük a gyertya menetét, h majd ha egyszer ki kell szedni, akkor könnyebben kijöjjön.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30102 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:23:43 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.27 hétfő, 17:22:26
Nekem 2 volt szhar, de simán indult. Annyi volt,h kb 2mp-ig nagyon mininálisan ingadoztott a fordulat. Majdnem 2 hónapig áztattam wd-40-nel. Ervinnel elmondtuk az összes imát, főleg, mikor az utolsót szedtük ki. De nem volt gond, hál'Isten! Annyi, h mikor teszed vissza az újat, mi vmi kék pasztával (nem menetrögzítővel!
) bekentük a gyertya menetét, h majd ha egyszer ki kell szedni, akkor könnyebben kijöjjön.
Vagy rézspray is jó lehet
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30103 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:34:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 16:15:39
Emlékszem a régi 1.6D golfomra....minden tél előtt új izzítókat raktam bele
A kamrás dízel kéri is az izzítást, még melegben is. Az ilyen. Nekem is 1-1,5 évente cserések voltak a gyertyák az 1.6 Dédi-ben.
Naplózva
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30104 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:00:07 »
Válasz
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.
Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz. 3-as határeset.
De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.
Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?
Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls Smiley ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Miki
Szia!
Én, kb. 4 hétig minden este csavarlazítóval áztattam az izzítókat.
Szerencsére kijött mind a 4 épségben.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30105 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:20:08 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.01.27 hétfő, 19:00:07
Szia!
Én, kb. 4 hétig minden este csavarlazítóval áztattam az izzítókat.
Szerencsére kijött mind a 4 épségben.
Tamás
Szia.
és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?
vagy addig nem használtad?
Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30106 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:33:07 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.01.27 hétfő, 19:20:08
Szia.
és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?
vagy addig nem használtad?
Miki
TDDi-nél nem kell levenni.
Ci-nél lehet....de ott se venném le az áztatás miatt....csavarlazítóra is van csőrös kupak amit be tudsz dugni.
pl:
http://www.olajshop.hu/berner-rozsdaoldo-csavarlazito.html
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30107 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:47:28 »
Sziasztok srácok!
Kis segítség kellene.
Csütörtökön voltam olajcserén + generátor szíjtárcsa cserén.
Ma felnyitottam a motorház tetejét és azt tapasztaltam h, a generátor felőli oldalon
az új szíjtárcsa a klímakompresszor a szíjfeszítő eléggé olajos. Az olajszintem egy nagyon kicsit csökkent!
Ezelőtt nem tapasztaltam ott olajat.
Szerintetek mi lehet a gáz? Én a Szíjtárcsa tengelyén lévő szimeringre tippelek h, elszállt
De hát egy szíjtárcsa cserétől így elszállhat a szimering?
Vagy nem is a szimering
Szerintetek ne használjam így a verdát?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30108 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:50:35 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.01.27 hétfő, 19:47:28
Sziasztok srácok!
Kis segítség kellene.
Csütörtökön voltam olajcserén + generátor szíjtárcsa cserén.
Ma felnyitottam a motorház tetejét és azt tapasztaltam h, a generátor felőli oldalon
az új szíjtárcsa a klímakompresszor a szíjfeszítő eléggé olajos. Az olajszintem egy nagyon kicsit csökkent!
Ezelőtt nem tapasztaltam ott olajat.
Szerintetek mi lehet a gáz? Én a Szíjtárcsa tengelyén lévő szimeringre tippelek h, elszállt
De hát egy szíjtárcsa cserétől így elszállhat a szimering?
Vagy nem is a szimering
Szerintetek ne használjam így a verdát?
Lehet a főtengely szimeringtől is. Nem látszik pontosan honnan jön?
Cseréltek főtengelyszíjtárcsát is?
közben észrevettem, hogy igen
Cserélni kellett volna az első főtengely szimeringet is, ha már lent volt a szíjtárcsa. Az olaj nem fog gyorsan elfolyni ott, de minél előbb cseréltesd ki.
Előtte takarítsd le az olajat, hogy biztosan tudd honnan szivárog.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 19:55:35 írta Zoleex
»
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30109 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:57:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.27 hétfő, 17:23:43
Vagy rézspray is jó lehet
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az aluminium hengerfejhez nem jó választás a rézspray. Én inkább a Loctite 8009 kifejezetten erre a célra kifejlesztett semleges berágódás gátlót használnám. Az alumínium és a réz között, komoly elektrokémiai helyi elem keletkezik ami csak növeli a berágódás veszélyét.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30110 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:19:22 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.01.26 vasárnap, 12:56:13
Értem! Hát akkor marad a felujitás, mert az uj a legolcsobb is 45ezerbe van! És akkor még a szerlési költség plusz! Köszike az infókat mindenkinek! MAjd irok, ha sikerült a dolgo, hogy mennyibe fájt végül! Üdv
A felújítással itt is nézz körűl
http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
.Három hete kértem árajánlatot (igaz még nem válaszoltak). Az önindító kiszedésével én megfogattam GSR tanácsát,kiszedtem a háttőventilátort és mindenhez hozzáfértem.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30111 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:23:22 »
Válasz
Szia.
és minden nap levetted a szívósort? vagy hogy csináltad?
vagy addig nem használtad?
Miki
Szia!
Nem kell levenni a szívósort ha csavarlazítóval akarod befújni az izzítókat, közvetlenül látod az szívósor fölött őket.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30112 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:56:04 »
Idézetet írta: László - 2014.01.27 hétfő, 19:57:34
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az aluminium hengerfejhez nem jó választás a rézspray. Én inkább a Loctite 8009 kifejezetten erre a célra kifejlesztett semleges berágódás gátlót használnám. Az alumínium és a réz között, komoly elektrokémiai helyi elem keletkezik ami csak növeli a berágódás veszélyét.
Tisztelettel László!
Jahogy az ottan alumínyium. Akkor sry, valóban nem jó oda a rézspray
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30113 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:02:55 »
Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.
Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30114 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:07:59 »
Idézetet írta: p.otti - 2014.01.27 hétfő, 21:02:55
Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.
Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.
Jól kell feltenni és nem fog csöpögni az olaj.....és pasztát is tehet rá akkor 100%, hogy nem fog csöpögni.
Lendkerék, kuplung stb...volt már cserélve? Mert a szimeringet akkor célszerű cserélni, ha lent a váltó ezek miatt.
Műszakira jó helyre kell vinni és nem lesz gond.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30115 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:08:37 »
Idézetet írta: p.otti - 2014.01.27 hétfő, 21:02:55
Sziasztok!
Főtengely szimering cserére szorulna az autónk de a szerelő azt mondja, hogy ha ki is cseréli nincs rá garancia hogy nem fog ugyanúgy csepegni az olaj. De megy műszakira az autónk és mivel nincs ismerősünk aki át tudná vinni a műszakin így muszáj lenne megcsináltatni mert biztos észreveszik, hogy szivárog az olaj. Na meg nem elhanyagolható, hogy a munkadíj annyiba kerül mint az alkatrész mert a váltót le meg fel kell szerelni.
Véleményetek erről??
Köszönöm előre is.
Mármint vélemény miről? Ha ereszt, akkor ki kell cserélni. Szerelő meg dolgozzon normálisan és akkor nem fog ereszteni.
(Műszakin nekem amúgy egyszer nem néztek még az autó alá...)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30116 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:21:03 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.27 hétfő, 21:08:37
Mármint vélemény miről? Ha ereszt, akkor ki kell cserélni. Szerelő meg dolgozzon normálisan és akkor nem fog ereszteni.
(Műszakin nekem amúgy egyszer nem néztek még az autó alá...)
Igen arról kértem a véleményt, hogy tényleg nem biztos, hogy jó lesz csere után??? Azt mondta, hogy 12ezer ft sz utángyártott és 24ezer ft az eredeti alkatrész + 25ezer a munkadíj. Az utángyártott is van olyan jó mint az eredeti??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30117 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:25:03 »
Idézetet írta: p.otti - 2014.01.27 hétfő, 21:21:03
Igen arról kértem a véleményt, hogy tényleg nem biztos, hogy jó lesz csere után??? Azt mondta, hogy 12ezer ft sz utángyártott és 24ezer ft az eredeti alkatrész + 25ezer a munkadíj. Az utángyártott is van olyan jó mint az eredeti??
az előbb írtam.....véleményt
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 21:07:59
Jól kell feltenni és nem fog csöpögni az olaj.....és pasztát is tehet rá akkor 100%, hogy nem fog csöpögni.
Lendkerék, kuplung stb...volt már cserélve? Mert a szimeringet akkor célszerű cserélni, ha lent a váltó ezek miatt.
Műszakira jó helyre kell vinni és nem lesz gond.
amúgy ez az:
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30118 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:28:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 21:25:03
az előbb írtam.....véleményt
amúgy ez az:
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Igen volt már cserélve pár éve a lendkerék és a kuplung. Köszönöm szépen a választ.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30119 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:37:33 »
Idézetet írta: p.otti - 2014.01.27 hétfő, 21:28:27
Igen volt már cserélve pár éve a lendkerék és a kuplung. Köszönöm szépen a választ.
Akkor sajna muszáj lesz levenni a váltót és kicserélni. A szerelőnek mond meg, hogy pasztázza körbe (érteni fogja) a szimeringet és biztos nem fog szivárogni az olaj.
Legközelebbi kuplungozásnál pedig vegyetek szimeringet is. (akkor is, ha éppen jó...később megspórolható egy váltó le-fel szerelés)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30120 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:40:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 21:37:33
Akkor sajna muszáj lesz levenni a váltót és kicserélni. A szerelőnek mond meg, hogy pasztázza körbe (érteni fogja) a szimeringet és biztos nem fog szivárogni az olaj.
Legközelebbi kuplungozásnál pedig vegyetek szimeringet is. (akkor is, ha éppen jó...később megspórolható egy váltó le-fel szerelés)
Nekem is szivárgott egy picit, de mióta meg lett kuplongozva és cserélve lett a szimering azóta rendben van. Kb. 50000 km-el ezelőtt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 21:47:49 írta NemTom
»
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30121 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:46:47 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.27 hétfő, 21:40:47
Nekem is szivárgott egy picit, de mióta meg lett kuplongozva és cserélve lett a szimering azóta rendben van. Kb. 500000 km-el ezelőtt.
Nem csúszott oda még egy 0?
Nekem nem volt baja kuplungozásnál, de cseréltem akkor is, mert később azért levenni a váltót....
Legközelebb pedig márciusban fogom, mert megint lent lesz a váltó....remélem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30122 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:50:15 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 21:46:47
Nem csúszott oda még egy 0?
Nekem nem volt baja kuplungozásnál, de cseréltem akkor is, mert később azért levenni a váltót....
Legközelebb pedig márciusban fogom, mert megint lent lesz a váltó....remélem.
De valóban
javítottam
. és igen ha már le van szedve a váltó a kuplungozás miatt akkor a szimeringet is nagyon tanácsos cserélni mert egy munkadíjat megspórol.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30123 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 23:52:10 »
Sziasztok,
termosztátos kérdés. Kb 2 éve cserélte Vik a termosztátomat, de most megint furán viselkedik. Mármint a termosztát..
Elég lassan melegszik a fel a motor, de ezeknél (2.2 TDCi) ez sajna normális.
Viszont most hogy hidegebb lett nagyon gyorsan vissza is hűl...
M5 mellett melózok, mire beérek Pestre (kb 10 km) beáll függőlegesbe a mutató, viszont a városban visszaesik, pirosnál pedig leesik egészen 60 fokig...
Ez már sztem nem normális..
82-85 fok körül zárni kellene a termosztátnak, ergo a motor hőmérsékletnek nem lenne szabad az alá menni, nem?
Erősítsetek meg, hogy jól gondolom, vagy javítsatok ki
köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30124 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 23:54:31 »
Idézetet írta: Levis - 2014.01.27 hétfő, 23:52:10
Sziasztok,
termosztátos kérdés. Kb 2 éve cserélte Vik a termosztátomat, de most megint furán viselkedik. Mármint a termosztát..
Elég lassan melegszik a fel a motor, de ezeknél (2.2 TDCi) ez sajna normális.
Viszont most hogy hidegebb lett nagyon gyorsan vissza is hűl...
M5 mellett melózok, mire beérek Pestre (kb 10 km) beáll függőlegesbe a mutató, viszont a városban visszaesik, pirosnál pedig leesik egészen 60 fokig...
Ez már sztem nem normális..
82-85 fok körül zárni kellene a termosztátnak, ergo a motor hőmérsékletnek nem lenne szabad az alá menni, nem?
Erősítsetek meg, hogy jól gondolom, vagy javítsatok ki
köszi,
Levis
Akkor most az olajkörit cseréljétek ki!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30125 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:20:50 »
Sziasztok
A következő motorolajat szeretném az autóba.
Liqui Moly Leichtlauf Special F 5w-30
Elméletileg kifejezetten Mondeo-hoz van kifejlesztve. Most akcióban 5+1 liter 12.999Ft.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30126 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:30:43 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.01.28 kedd, 20:20:50
Sziasztok
A következő motorolajat szeretném az autóba.
Liqui Moly Leichtlauf Special F 5w-30
Elméletileg kifejezetten Mondeo-hoz van kifejlesztve. Most akcióban 5+1 liter 12.999Ft.
Én is ilyet tettem bele, vagyis Liqui Moly-t!!! Szuper!
Páran próbálták és nekem is pozitiv a tapasztalat!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30127 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:32:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.27 hétfő, 23:54:31
Akkor most az olajkörit cseréljétek ki!
Na most hogy van ez a termosztát téma???
Mennyi idő alatt hül le átlagosan a motor? kb...
Beáll középre a mutató....majd 20-30 perc mulva létezik hogy teljesen lehül a rendszer 0-10 fok környékén?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30128 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:38:37 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.28 kedd, 20:32:57
Na most hogy van ez a termosztát téma???
Mennyi idő alatt hül le átlagosan a motor? kb...
Beáll középre a mutató....majd 20-30 perc mulva létezik hogy teljesen lehül a rendszer 0-10 fok környékén?
Ha leállítod lehűlhet.
Menet közben nem szabad neki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30129 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:42:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 20:38:37
Ha leállítod lehűlhet.
Menet közben nem szabad neki.
aha.... az más!
Benyásnál mintha kicsit több ideig lett volna meleg a motor...... azért kérdezem!
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30130 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:47:16 »
Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.
Naplózva
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30131 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:48:36 »
Sziasztok!
Ma beállították a szelepeket és kapott egy szoftver frissítést.Megszűnt a csattogás,gyorsításnál a csörgés,csöndesebb a motor és jobban húzz. És csökkent a vibráció az 1200 és 1700 ford.között. :taps:Viszont a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágya nagyon szól. :rinya:Megtudnátok mondani a típusát?Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 20:50:49 írta derotos
»
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30132 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:53:38 »
Idézetet írta: derotos - 2014.01.28 kedd, 20:48:36
Sziasztok!
Ma beállították a szelepeket és kapott egy szoftver frissítést.Megszűnt a csattogás,gyorsításnál a csörgés,csöndesebb a motor és jobban húzz. És csökkent a vibráció az 1200 és 1700 ford.között. :taps:Viszont a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágya nagyon szól. :rinya:Megtudnátok mondani a típusát?Köszönöm.
szia
hol csinálták és mennyiért ezeket??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30133 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:58:41 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 20:47:16
Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.
Kell bele kieg. fűtés. Ha László kolléga nyomán megcsinálod, a villanyos is elég jó lehet, de a tutti egy üzemanyagos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
derotos
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30134 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:00:56 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.28 kedd, 20:53:38
szia
hol csinálták és mennyiért ezeket??
A XVII. egy ismerős,egy 10-es
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30135 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:01:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.28 kedd, 20:58:41
Kell bele kieg. fűtés. Ha László kolléga nyomán megcsinálod, a villanyos is elég jó lehet, de a tutti egy üzemanyagos.
AndyA
Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30136 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:03:07 »
Idézetet írta: derotos - 2014.01.28 kedd, 21:00:56
A XVII. egy ismerős,egy 10-es
az baráti!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30137 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:06:50 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 21:01:41
Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?
Nemrég vettem egyet itt a fórumon 60-ért. Ritka példány, az tény.
Utángyártott van számtalan eBay-szerte, de azokat le kell előtte nyomozni, hogy bemegy-e rendesen az autóba, illetve mik a hosszűtávú tapasztalatok velük.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30138 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:07:43 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 21:01:41
Az uzemanyagos az jo otlet.Hol tudnak utananezni?
Webasto, Eberspacher gyárt ilyeneket....de az újonnan horror árban van.
Esetleg bontottan ki lehet fogni jó áron.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30139 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:13:46 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 20:47:16
Jo estet!
Bizony az enyem is visszahul nagyon,autopalyan fut rendesen,de amint beerek a varosba mar nem igazan.
Persze nalunk -30 korul van,de nem volna rossz ha futene.
A hűtőtrácsokat nem szoktad letakarni?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30140 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:16:49 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.28 kedd, 21:13:46
A hűtőtrácsokat nem szoktad letakarni?
Kb 80%-ban be van csukva.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30141 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:18:58 »
Meg hat itt nyilvan az is baj lesz,hogyha nem vertek at a vetelnel akkor napokon belul meglesz a 200000 km
es nyilvan cserelni kellene ezt-azt
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30142 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:20:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 21:07:43
Webasto, Eberspacher gyárt ilyeneket....de az újonnan horror árban van.
Esetleg bontottan ki lehet fogni jó áron.
A webasto a hutofojadekot melegiti?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30143 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:23:04 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 21:16:49
Kb 80%-ban be van csukva.
akkor neked tényleg jól jönne egy kiegészítő fütés. Az enyémben van gyárilag egy Eberspacher D5w kályha, egyetlen bajom van vele, hogy ez gyárilag csak kiegészítő fűtés és nem előmelegítő. De egyébbként elég gyorsan felmelegíti a vizét a kocsinak.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30144 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:23:28 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 21:20:11
A webasto a hutofojadekot melegiti?
Igen.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30145 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:27:39 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.28 kedd, 21:23:04
akkor neked tényleg jól jönne egy kiegészítő fütés. Az enyémben van gyárilag egy Eberspacher D5w kályha, egyetlen bajom van vele, hogy ez gyárilag csak kiegészítő fűtés és nem előmelegítő. De egyébbként elég gyorsan felmelegíti a vizét a kocsinak.
Itt nalunk lehet venni kb 50 euroert minden autoba beepitheto (nem tudom hogy nevezni)melegitot ami 220V on dolgozik.
Este hazaersz rakapcsolod,beallitod hany fokos legyen a viz es alszol nyugodtan. Sajna menet kozben mar nem segit
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30146 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:38:37 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.01.28 kedd, 21:27:39
Itt nalunk lehet venni kb 50 euroert minden autoba beepitheto (nem tudom hogy nevezni)melegitot ami 220V on dolgozik.
Este hazaersz rakapcsolod,beallitod hany fokos legyen a viz es alszol nyugodtan. Sajna menet kozben mar nem segit
Az a 220v-os elektromos....az itt is van. Abból a Defa ismert és elég jól lehet is bővíteni (akksitöltő, utastérfűtés,...) csak az sem olcsó.
Azért az is sokat számít, ha nem -30
0
C-ról indulsz, hanem rámelegít egy kicsit legalább.
http://www.defa.com/en/fp/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30147 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:50:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 21:38:37
Az a 220v-os elektromos....az itt is van. Abból a Defa ismert és elég jól lehet is bővíteni (akksitöltő, utastérfűtés,...) csak az sem olcsó.
Azért az is sokat számít, ha nem -30
0
C-ról indulsz, hanem rámelegít egy kicsit legalább.
http://www.defa.com/en/fp/
De neki menet közben hűl ki, amikor városban jár. Azon semmi nem segít, csak az üzemanyagos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30148 Dátum:
2014.01.28 kedd, 22:21:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.28 kedd, 21:50:58
De neki menet közben hűl ki, amikor városban jár. Azon semmi nem segít, csak az üzemanyagos.
AndyA
Az mehet menet közben? Szerintem nem....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30149 Dátum:
2014.01.29 szerda, 07:36:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 22:21:43
Az mehet menet közben? Szerintem nem....
Dehogynem. Sőt, van olyan, ami nem is hajlandó máskor.
Ez van egy ismerősnek: Eberspaecher D5WZ
eBay-ről nem től drágán beszerezhető használt példány.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
596
597
598
599
600
601
602
[
603
]
604
605
606
607
608
609
610
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ