Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:55:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 704 705 706 707 708 709 710 [711] 712 713 714 715 716 717 718 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652335 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35500 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 23:03:48 »

az üzemanyag szivattyúval volt a gond.Köszönöm.
És úgy gondolod a csúcsok a rossz szivattyútól nem kaptak fémreszeléket.Én azokat is megnézném.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35501 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 06:54:57 »

És úgy gondolod a csúcsok a rossz szivattyútól nem kaptak fémreszeléket.Én azokat is megnézném.

Ha jól emlékszem di-ről volt szó és ac szivattyúról. Az nem hordja a fémreszeléket és még egy szűrő is van utána.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35502 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 08:08:53 »

Van konkrét tapasztalat arra, hogy ha nem melegszik fel a víz az elsö jelzés fölé csak ha 2000 fordulat fölé pörgetek.
Akkor mi a megoldás?
Melyik termosztát lehet a ludas?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35503 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 08:24:41 »

Jó reggelt!
Tegnap kipoharazták a porlasztókat a mondeomban(2005,FMBA,TDCI),és a 4. henger kivételével sok a visszafolyás :szomoru1:Gondolom ez egyértelmű p.csúcs cserés(?).Ebben az autóban szerintetek milyen csúcs lehet,milyet kell keresnem.elvileg a gyári még(135 000 km) a csúcs.
Köszönöm.
Naplózva
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #35504 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 08:30:40 »

Van konkrét tapasztalat arra, hogy ha nem melegszik fel a víz az elsö jelzés fölé csak ha 2000 fordulat fölé pörgetek.
Akkor mi a megoldás?
Melyik termosztát lehet a ludas?
Valszeg a főköri termosztát a ludas, de érdemes mind a kettőt kicserélni, biztos ami biztos alapon.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35505 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 08:44:35 »

Jó reggelt!
Tegnap kipoharazták a porlasztókat a mondeomban(2005,FMBA,TDCI),és a 4. henger kivételével sok a visszafolyás :szomoru1:Gondolom ez egyértelmű p.csúcs cserés(?).Ebben az autóban szerintetek milyen csúcs lehet,milyet kell keresnem.elvileg a gyári még(135 000 km) a csúcs.
Köszönöm.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg959880#msg959880
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35506 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 09:17:00 »

Köszönöm,elnézést,nem sokat kellett volna visszaolvasnom..... wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35507 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 09:18:08 »



Be kéne tenni a FAQ-ba....
AndyA!  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35508 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:28:09 »



Be kéne tenni a FAQ-ba....
AndyA!  vigyor3
Wink http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35509 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:28:50 »


 eljen worship
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35510 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:43:28 »

Valszeg a főköri termosztát a ludas, de érdemes mind a kettőt kicserélni, biztos ami biztos alapon.

pár hete én is kicseréltem mindkettőt . nagy 5000 ft kicsi csak gyári volt a fordnál 10000 -ért . nálam a kicsi volt a rossz végül kiderült . mivel a nagy cseréje után is alig akart beállni a víz . évek óta így jártam és bosszankodtam miért nincs fűtés ebben a kocsiban .most van . Szétszedtem a kicsit hogy lássam mi volt a gond . A kicsiben a gumi elfárad és nem zár rendesen . 
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35511 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:45:57 »

Most hogy babráltam a turbo elektronikával ,feltúnt hogy gázadásra kifúj a turbónál . Füst szál fel a turbótól . Mi lesz itt a hiba ? Hol kezdjem szétszedni ? köszi .
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35512 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:48:07 »

Most hogy babráltam a turbo elektronikával ,feltúnt hogy gázadásra kifúj a turbónál . Füst szál fel a turbótól . Mi lesz itt a hiba ? Hol kezdjem szétszedni ? köszi .

Ahol kifúj. Smiley

Ennél pontosabb tanácsot alighanem majd csak akkor kapsz, ha sikerül pontosabban behatárolni a hibát, esetleg küldesz fényképet is, hogy honnan jön a füst.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35513 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 16:25:31 »

esetleg küldesz fényképet is, hogy honnan jön a füst.

AndyA
Vagy füstjeleket...
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35514 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 16:29:15 »

Vagy füstjeleket...

Mennyi humorherold van itt... Smiley
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35515 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 17:46:53 »

Válasz
Sziasztok!

Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka.
Átírjam, vagy hagyjam így?
Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve?
Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?

Köszi.

Tamás

Sziasztok,

A fenti eszrevételre tudtok valami tanácsot adni...

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35516 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 17:59:38 »

Sziasztok,

A fenti eszrevételre tudtok valami tanácsot adni...

Tamás


Porlasztók voltak már felújítva?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35517 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:03:40 »

Itt van 2 db csucs. http://olx.hu/hirdetes/mondeo-00-07-befecskendezo-2db-ID2C2nD.html
Az elado azt mondja, hogy ez jo a 115 es 125 LE-s motorokhoz.
Akkor ez 801D, igaz? ha esetleg valakit erdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.15 hétfő, 18:07:22 írta mendoza » Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35518 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:04:55 »



Porlasztók voltak már felújítva?

A kereskedő akitől vásároltam a gk-t, azt mondta cserélve volt...Persze ez nem jelent semmit.

 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35519 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:08:39 »

Mennyi humorherold van itt... Smiley
akarsz rola beszelni? Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35520 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:10:50 »

Sziasztok,

A fenti eszrevételre tudtok valami tanácsot adni...

Tamás
írd át a kódokat,amik a csúcson vannak,azok legyenek beírva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35521 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:13:30 »

írd át a kódokat,amik a csúcson vannak,azok legyenek beírva.

Ok.

Köszi Alf.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35522 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:17:24 »

Egyik sem! Ha jól emlékszem van egy üres a műhelyben, majd megnézem neked!

Dr. Soot kandalló tisztító a kipróbált!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35523 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:25:30 »

Dr. Soot kandalló tisztító a kipróbált!
http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/epitkezes-lakasfelujitas/kalyha-kandallo/kiegeszitok/263262-dr-soot-kandallouveg-tisztito
ez?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35524 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 18:37:50 »

akarsz rola beszelni? Cheesy

Persze,hiszen illik a TDCI-topikba Smiley
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35525 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 19:07:57 »


Az enyém fekete, de ilyesmi.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35526 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:14:42 »

Ha jól emlékszem di-ről volt szó és ac szivattyúról. Az nem hordja a fémreszeléket és még egy szűrő is van utána.  Smiley
Ja így van félre olvastam
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35527 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:28:27 »

A kereskedő akitől vásároltam a gk-t, azt mondta cserélve volt...Persze ez nem jelent semmit.

 


Akkor nem hazudott....ezért más a porlasztókon és a vezérlőben a kód.  Felújításnál kapott új kódot és az került a vezérlőbe.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35528 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:29:52 »

írd át a kódokat,amik a csúcson vannak,azok legyenek beírva.


és ha fel lettek már újítva?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35529 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:54:32 »



és ha fel lettek már újítva?
akkor lenne nekik új kódjuk.valahol felírva,vagy matricán.amíg nincs új kód,addig a régi a mérvadó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35530 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:56:53 »



Akkor nem hazudott....ezért más a porlasztókon és a vezérlőben a kód.  Felújításnál kapott új kódot és az került a vezérlőbe.
az új kódokat felújításnál felragasszák a csúcsokra utolagos megoldással.....sosem hagyják fenn a régi kódokat....kivéve,ha olyan alkatrészt cseréltek benne,aminek a cseréjénél nem kell új kalibrációs kód.akkor pedig érvényes az eredeti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pimpa
Vendég
« Új hozzászólás #35531 Dátum: 2014.12.16 kedd, 11:39:24 »



Lesznek annak előjelei.....nem egyik napról a másikra adják meg magukat. 

Nem csak előjelei lesznek, hanem amikor bekövetkezik, akkor is kapsz haladékot.
Nem úgy van ez, hogy két perce még jó volt és most már rossz, hanem szépen lassan kúszik át a határértéken.
A határérték elérésekor kapod az izzítólámpa villogás, később a motor leállást, még később a vészüzemmódot (füstölés, korlátozott teljesítmény, lámpadiszkó).
Ekkor még az aktuális kalibrációs kódokat megadhatod újra a szervizben, amivel elindul ismét a motor önkalibráló fázisa (tanuló üzemmód). Ezzel lehet nyernyi ismét pár ezer kilométert, kifinomultan és szociálisan érzékenyen gondolkozú autóstársaink ekkor szokták hirtelen eladni a kocsijukat.

Én a csúcsaimat a 2003-as (hasonlóan FMBA motorkódú) kocsimba 30e Ft/darab áron vettem. Ezek gyári felújítottak voltak, saját kalibrációs kóddal.
Azóta is probléma nélkül megy a cucc...

Pimpa
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #35532 Dátum: 2014.12.16 kedd, 12:15:06 »

az új kódokat felújításnál felragasszák a csúcsokra utolagos megoldással.....sosem hagyják fenn a régi kódokat....kivéve,ha olyan alkatrészt cseréltek benne,aminek a cseréjénél nem kell új kalibrációs kód.akkor pedig érvényes az eredeti.

Nekem egy papíron adták ide az új kódot, amikor felújították az egyik porlasztót.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35533 Dátum: 2014.12.16 kedd, 12:56:12 »

Bálint mi-ez a vendég státusz?
megsértődött, mert a turbó nem kapcsol be
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35534 Dátum: 2014.12.16 kedd, 13:16:25 »

megsértődött, mert a turbó nem kapcsol be
Grin Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35535 Dátum: 2014.12.16 kedd, 14:08:00 »

megsértődött, mert a turbó nem kapcsol be

A szívóbenzinesben jó,h nem kapcsol be...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35536 Dátum: 2014.12.16 kedd, 15:31:32 »

A szívóbenzinesben jó,h nem kapcsol be...
sehol se kapcsol be
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35537 Dátum: 2014.12.16 kedd, 15:32:51 »

sehol se kapcsol be

Dehogynem. A Mad Maxben többször is láttam! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35538 Dátum: 2014.12.16 kedd, 15:41:58 »

Dehogynem. A Mad Maxben többször is láttam! taps taps taps taps taps

AndyA
ja a mad max . Az más . Elnézést
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35539 Dátum: 2014.12.16 kedd, 15:59:56 »

Én a csúcsaimat a 2003-as (hasonlóan FMBA motorkódú) kocsimba 30e Ft/darab áron vettem. Ezek gyári felújítottak voltak, saját kalibrációs kóddal.
Azóta is probléma nélkül megy a cucc...
Pimpa
Publikus a forrás?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35540 Dátum: 2014.12.16 kedd, 16:28:37 »

Publikus a forrás?
ja ebay
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35541 Dátum: 2014.12.16 kedd, 18:35:10 »

Sziasztok!

Az a helyzet, hogy hidegen fehér füst jön a vasból, de melegen semmi.
Nem tudom ez mit jelent, de egy ismerősöm azt mondta, minden diesel füstöl hidegen.

Válaszokat előre is köszi.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35542 Dátum: 2014.12.16 kedd, 18:47:28 »

Fórumtársak!

Engedjétek meg hogy megosszam a személyes tapasztalatomat, László fórumtárs által a FAQ rovatban leírt kartergáz leválasztó tartályról. Amikor elolvastam a cikket,nagyon felkeltette az érdeklődésemet,de eszembe sem jutott hogy én nekiálljak megépiteni. Felvettem vele a kapcsolatot és a nyáron megkerestem személyesen és elkészitette és beépitette nekem a leválasztót és a vörösréz katalizátort. Amit tudok róla általánosságban mondani,hogy a fogyasztásom caa. fél literrel csökkent,most 6-6.2 liter. Azóta megtett 12600 km után most lett tisztitva először és a képek ledöbbentettek. Az a mocsok ami igy meg lett fogva és nem került be a kartergázzal vissza a motorba,iszonyat mennyiség. Nem értek hozzá,ezt megteszik majd jártasabb fórumosok,de a koromszemcsék ami a gyüjtőflakon oldalán jól látszik,szerintem nagyban kárositja a porlasztókat és a henger falát. Egy biztos,nem bántam meg hogy beépitettem és mindez egy nem nagy összegből történt,messze meghozta az árát már eddig. Köszönöm László!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35543 Dátum: 2014.12.16 kedd, 19:20:05 »

Fórumtársak!

Engedjétek meg hogy megosszam a személyes tapasztalatomat, László fórumtárs által a FAQ rovatban leírt kartergáz leválasztó tartályról. Amikor elolvastam a cikket,nagyon felkeltette az érdeklődésemet,de eszembe sem jutott hogy én nekiálljak megépiteni. Felvettem vele a kapcsolatot és a nyáron megkerestem személyesen és elkészitette és beépitette nekem a leválasztót és a vörösréz katalizátort. Amit tudok róla általánosságban mondani,hogy a fogyasztásom caa. fél literrel csökkent,most 6-6.2 liter. Azóta megtett 12600 km után most lett tisztitva először és a képek ledöbbentettek. Az a mocsok ami igy meg lett fogva és nem került be a kartergázzal vissza a motorba,iszonyat mennyiség. Nem értek hozzá,ezt megteszik majd jártasabb fórumosok,de a koromszemcsék ami a gyüjtőflakon oldalán jól látszik,szerintem nagyban kárositja a porlasztókat és a henger falát. Egy biztos,nem bántam meg hogy beépitettem és mindez egy nem nagy összegből történt,messze meghozta az árát már eddig. Köszönöm László!

[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141214/lev_laszt___1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141214/lev_laszt___3__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141214/lev_laszt___5__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141214/lev_laszt___8__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


Nyugodt lehetsz, hogy a henger falát és a porlasztó csúcsokat az általad felsoroltak közül semmi nem károsítja.
Semmi magyarázata nem lenne annak, hogy a fogyasztásod csökkenhetne a tartály miatt.
Persze látványos, de azt is elhiheted nyugodtan, hogy az önigazoláson kívül semmi haszna/szerepe.
Amit te leeresztettél, az nem is "jön létre" ha nincs a tartály. Ott csapódik le a nedvesség és az olajpára. Ezek a motorban elégnek, elpárolognak.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 19:22:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35544 Dátum: 2014.12.16 kedd, 19:46:21 »


Nyugodt lehetsz, hogy a henger falát és a porlasztó csúcsokat az általad felsoroltak közül semmi nem károsítja.
Semmi magyarázata nem lenne annak, hogy a fogyasztásod csökkenhetne a tartály miatt.
Persze látványos, de azt is elhiheted nyugodtan, hogy az önigazoláson kívül semmi haszna/szerepe.
Amit te leeresztettél, az nem is "jön létre" ha nincs a tartály. Ott csapódik le a nedvesség és az olajpára. Ezek a motorban elégnek, elpárolognak.
 wave

Kedves Tibor!
Rendkívül meggyőző a magyarázatod "ha nincs a tartály nem is jön létre" csak épp nem igaz!
A fogyasztás csökkenést pedig nem a tartálynak, hanem a beépített katalizátornak köszönhetjük. Nem akarok vitát gerjeszteni, de nem kéne az ember munkáját alapból, marhaságnak minősíteni. Minden ami motorban az égés következménye finom de kemény anyagok mikron nagyságú tömkelege"koksz korom". Ne mond nekem hogy ezek újra bejutva a motor hengerbe nem ártanak a motorüzemnek. A motorolajat is azért cseréled mert ezen anyagokkal telítődik a kenőolaj a motor üzem alatt. Én csak mosolygok, a csípőből odavetett véleménynek.  Én nem bántam meg, hogy beépítettem magamnak, és remélem más se aki beépítette. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35545 Dátum: 2014.12.16 kedd, 19:57:14 »

Kedves Tibor!
Rendkívül meggyőző a magyarázatod "ha nincs a tartály nem is jön létre" csak épp nem igaz!
A fogyasztás csökkenést pedig nem a tartálynak, hanem a beépített katalizátornak köszönhetjük. Nem akarok vitát gerjeszteni, de nem kéne az ember munkáját alapból, marhaságnak minősíteni. Minden ami motorban az égés következménye finom de kemény anyagok mikron nagyságú tömkelege"koksz korom". Ne mond nekem hogy ezek újra bejutva a motor hengerbe nem ártanak a motorüzemnek. A motorolajat is azért cseréled mert ezen anyagokkal telítődik a kenőolaj a motor üzem alatt. Én csak mosolygok, a csípőből odavetett véleménynek.  Én nem bántam meg, hogy beépítettem magamnak, és remélem más se aki beépítette. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Félreértettél. Nem a munkádat minősítettem csupán az elméletet, amit a másik fórumtárs írt a tartály csodatévő tulajdonságáról.  Wink
Nem jutnak be újra, mert ki sem jutnak a motorból. Van ugyanis pont annyi szűrés, amennyi elegendő és az olajnedves belső részek úgyis megkötik a "szálló" korom szemcséket.... de a szelepfedél alatt aligha vannak.
Mindenki abban hisz, amiben akar!  worship


Nemrég rendeltem 6 darab mágnesgyűrűt és részecskerendező elektromágneses hurkot. Ezek még beférnek a 4 db fuel shark fuel economizer mellé.
Így lesz teljes a rendszer.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 19:59:56 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35546 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:12:44 »

Tisztelt László!
Félreértettél. Nem a munkádat minősítettem csupán az elméletet, amit a másik fórumtárs írt a tartály csodatévő tulajdonságáról.  Wink
Nem jutnak be újra, mert ki sem jutnak a motorból. Van ugyanis pont annyi szűrés, amennyi elegendő és az olajnedves belső részek úgyis megkötik a "szálló" korom szemcséket.... de a szelepfedél alatt aligha vannak.
Mindenki abban hisz, amiben akar!  worship


Nemrég rendeltem 6 darab mágnesgyűrűt és részecskerendező elektromágneses hurkot. Ezek még beférnek a 4 db fuel shark fuel economizer mellé.
Így lesz teljes a rendszer.  Grin

Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35547 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:13:33 »

Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?

Nem. Meg vidéki is vagyok...nem helyi.
Most akkor hogyan tovább?  laugh


Te kinek a leregelt nick-jének a reinkarnálódott nick-je vagy?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 20:15:58 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35548 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:20:16 »




Nemrég rendeltem 6 darab mágnesgyűrűt és részecskerendező elektromágneses hurkot. Ezek még beférnek a 4 db fuel shark fuel economizer mellé.
Így lesz teljes a rendszer.  Grin
ezek csak benzineshez valók  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35549 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:22:03 »

Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
irigykedsz ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 704 705 706 707 708 709 710 [711] 712 713 714 715 716 717 718 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.