Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:22:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14659695 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36000 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:52:37 »

Sziasztok!
Sajnos nekem is vízmelegedési problémám akadt, 25-30 km után alig megy 60 fok felé a víz, aztán terhelés nélkül visszacsökken. Kicseréltük a termosztátokat, a főköri utángyártott, az olajköri gyári alkatrészt kapott. A szerelő szerint egyébként a régieknek sem volt baja. Mentem vele tegnap 600 km-t, -2 -3 fok volt. Nagy nehezen felmelegedett, de 10 perc városi út után, kisebb terhelésen megint visszahült. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36001 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:01:13 »

Sziasztok!
Sajnos nekem is vízmelegedési problémám akadt, 25-30 km után alig megy 60 fok felé a víz, aztán terhelés nélkül visszacsökken. Kicseréltük a termosztátokat, a főköri utángyártott, az olajköri gyári alkatrészt kapott. A szerelő szerint egyébként a régieknek sem volt baja. Mentem vele tegnap 600 km-t, -2 -3 fok volt. Nagy nehezen felmelegedett, de 10 perc városi út után, kisebb terhelésen megint visszahült. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Talán mégsem működik/működnek megfelelően a termosztátok.
A régieknek sem volt bajuk, ez hogyan derült ki? Ránézésre? Ha zárva is van, attól még lehet nem jókor nyit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36002 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:22:54 »

Talán mégsem működik/működnek megfelelően a termosztátok.
A régieknek sem volt bajuk, ez hogyan derült ki? Ránézésre? Ha zárva is van, attól még lehet nem jókor nyit.

Igen, abból következtetett, hogy zárva voltak kivételnél, de attól valóban kinyithat rosszkor. Csak a cserék után sem változott semmi, ugyanaz a hiba. Próbáljak meg másik főköri termosztátot is?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36003 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:29:52 »

Igen, abból következtetett, hogy zárva voltak kivételnél, de attól valóban kinyithat rosszkor. Csak a cserék után sem változott semmi, ugyanaz a hiba. Próbáljak meg másik főköri termosztátot is?

Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36004 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:59:54 »

Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.

AndyA
fenét.Köwi megjavítja egy szemvillanás alatt.Azt is amit Tipcsi azonnal cserélne. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36005 Dátum: 2015.01.09 péntek, 09:02:09 »

Sziasztok,

Ez a P0200-as hibakód folyamatosan beíródik azóta is, de nem tapasztalom, hogy egyéb porlasztó csúcsra utaló tünet lenne (nincs malacfarok, nem erőtlen a motor). Szerintetek, hagyjam figyelmen kívül vagy poharaztassam, diagoztassam Viknél?

Köszönöm előre is segítségetek.  worship
Szergej

A p200 is csúcshibára utal,és az is,hogy 2felett vannak a korrekciós értékek.Menj el Vikhez,miközben gyűjtögeted a zsetont a cserére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36006 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:58:22 »

fenét.Köwi megjavítja egy szemvillanás alatt.Azt is amit Tipcsi azonnal cserélne. nyes

Mert pusztán emberbaráti szeretetből csinálja, non profit módon.
Egyébként nem lenne értelme sokkal többet kifizetni a javítás időtartamára, mint amennyibe egy új alkatrész kerül.
A ki-be szerelés mindkét esetben szükséges.
Ja és akkor ugye még a végén egy használt (és már egyszer kendácsolt dolog van továbbra is az autóban....bizonytalan működési idővel) nem pedig egy 0 km-es új.

Azt cserélem, amiről megállapítottam, hogy rossz vagy TMK kereteiben ésszerű.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36007 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:44:04 »

Mert pusztán emberbaráti szeretetből csinálja, non profit módon.
Egyébként nem lenne értelme sokkal többet kifizetni a javítás időtartamára, mint amennyibe egy új alkatrész kerül.
A ki-be szerelés mindkét esetben szükséges.
Ja és akkor ugye még a végén egy használt (és már egyszer kendácsolt dolog van továbbra is az autóban....bizonytalan működési idővel) nem pedig egy 0 km-es új.

Azt cserélem, amiről megállapítottam, hogy rossz vagy TMK kereteiben ésszerű.  Cool
tudom,csak kíváncsi voltam a magyarázatodra.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #36008 Dátum: 2015.01.09 péntek, 17:36:04 »

A porlasztócsúcs korrekciós értékeknél a 2 az hideg motornál értendő,mondjuk pl:napi első indítás után azonnali mérés?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #36009 Dátum: 2015.01.09 péntek, 23:59:22 »

Köszönöm. A nagyobb korrekciós érték indítás után volt hideg motornál. Az előző DTC-k nem jöhetnek csak valami zárlat problémából? Nem lehet, hogy csak kábel probléma? Azt ki lehet valahogy mérni?
Ezen a linken sztem sok okosságot leírnak:
http://www.obd-codes.com/p0200

az igazság az hogy nem akarok 300k-s költségbe bonyolódni amíg nem áll le alattam, de nem is akarom hogy egy előzés közben vagy belső sávban jöjjön elő....

A p200 is csúcshibára utal,és az is,hogy 2felett vannak a korrekciós értékek.Menj el Vikhez,miközben gyűjtögeted a zsetont a cserére.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36010 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:26:59 »

Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.

AndyA

Valamilyen módszerrel megállapítható egy termosztát állapota, vagy csak próbálgatással? A gyárit 10e-ért adják Fordék, esetleg beszerezhető máshonnan gyári olcsóbban?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36011 Dátum: 2015.01.10 szombat, 16:40:08 »

Valamilyen módszerrel megállapítható egy termosztát állapota, vagy csak próbálgatással? A gyárit 10e-ért adják Fordék, esetleg beszerezhető máshonnan gyári olcsóbban?

Házilag nem nagyon. Elvileg lassan melegített vizesedényben, miközben méred a víz hőmérsékletét. De egyrészt nem egyszerű, másrészt ez is csak egy kb. hőfokot mond, hogy hol nyit ki. Nehéz ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36012 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:20:01 »

Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban). Smiley

A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.

A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.

AndyA


Mai nap kicseréltettem az üzemanyaszűrőt!
Elég koszos volt ami kijött az aljából!! Mondhatni jó koszos Smiley
Azonban a mágneses vizsgálat eredménye az lett, hogy semmi fémreszelék nem volt benne, semmit nem húzott magához. Ez kicsit megnyugtat.
Ma tettem tankoláskor adalékot a gépbe is Smiley
Azóta amióta megtörtént a csere, talán alapjáraton a hangja is szebb!
És váltoskor is jobban reagál...ez lehetséges? vagy csak én beszélem be magamnak? Smiley
hogy váltáskor nem "ugrik" meg.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36013 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:47:13 »

Mai nap kicseréltettem az üzemanyaszűrőt!
Elég koszos volt ami kijött az aljából!! Mondhatni jó koszos Smiley
Azonban a mágneses vizsgálat eredménye az lett, hogy semmi fémreszelék nem volt benne, semmit nem húzott magához. Ez kicsit megnyugtat.
Ma tettem tankoláskor adalékot a gépbe is Smiley
Azóta amióta megtörtént a csere, talán alapjáraton a hangja is szebb!
És váltoskor is jobban reagál...ez lehetséges? vagy csak én beszélem be magamnak? Smiley
hogy váltáskor nem "ugrik" meg.

Majd meglátod, hogy lesz-e malacfarok-villogásod mostanában újra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36014 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:54:55 »

Majd meglátod, hogy lesz-e malacfarok-villogásod mostanában újra.

AndyA

Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36015 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:19:09 »

Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?

Ha lesz akkor hibakódolvasás , akkor amikor villog.  A kiolvasott kódot beírod ide és segítünk.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36016 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 14:22:06 »

Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?

Akkor hibakód, és abból kiderül, merre tovább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36017 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:26:05 »

Sziasztok!

ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY Huh? Cheesy Cheesy Cheesy ), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!

előre is köszönet SKY
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #36018 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:28:39 »

Sziasztok!

ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY Huh? Cheesy Cheesy Cheesy ), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!

előre is köszönet SKY

1. Sebészet?
 eplus2

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36019 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:29:33 »



ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!


A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?  laugh eplus2 Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36020 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:31:38 »

 taps taps taps taps taps

A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?  laugh eplus2 Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...  hehe
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36021 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:41:32 »

Sziasztok!

ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY Huh? Cheesy Cheesy Cheesy ), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!

előre is köszönet SKY

Ez a kérdéses:

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=245

Ez meg a teljes szett (6 sebességes váltóhoz):

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=253

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36022 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:43:04 »

A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?  laugh eplus2 Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...  hehe
Kicsi reklám a Timcsinek.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36023 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:47:52 »

Köszönöm szépen!
Errre gondoltam, elég lehet cserélni, csak az adott csövet vagy érdemes akkor már mindet ?
nem mint ha volna fölös 60K -m !

Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36024 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:49:02 »

Köszönöm szépen!
Errre gondoltam, elég lehet cserélni, csak az adott csövet vagy érdemes akkor már mindet ?
nem mint ha volna fölös 60K -m !


Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36025 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:50:32 »

Köszönöm szépen a segítséget, akkor azt hiszem ma meg is rendelem!

Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.

AndyA
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36026 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:51:59 »

Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.

AndyA
...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.

szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36027 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:53:34 »

Köszönöm szépen a segítséget, akkor azt hiszem ma meg is rendelem!


http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&catalog=070601&cat=070601

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36028 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:57:18 »

http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-BOOST-TURBO-EGR-SILICONE-HOSE-KIT-/301009009084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item461588f9bc

estleg egy ilyen ?
viszont mi különmbség van 5 - 6 váltós között ? ( az enyém ugye bár 6 gangos )

...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.

szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36029 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:00:19 »

...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.

szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....

Ez a cső az, ahol kanyar is van, meg még össze is szűkül az EGR előtt. Itt a legnagyobb az igénybevétel. Máshol ez nemigen jellemző, nem is szokott gyakran máshol tönkremenni. Meg azokból emiatt van is használtan utánpótlás bőven.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #36030 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:01:22 »

Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36031 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:04:47 »

Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?

Nem a menet "kúródott el", hanem a szerelő volt "balfax". Röviden: beletörte!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36032 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:05:19 »

Ez a cső az, ahol kanyar is van, meg még össze is szűkül az EGR előtt. Itt a legnagyobb az igénybevétel. Máshol ez nemigen jellemző, nem is szokott gyakran máshol tönkremenni. Meg azokból emiatt van is használtan utánpótlás bőven.

AndyA
az a vastagabb fele az egr felől.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36033 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:06:06 »

Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
jól látod a megoldást.bármi mást mókolnak vele,annak a forgácsa már a hengerben végezné.ergo hf. le....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36034 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:47:15 »

Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnálatos, hogy az izzítógyertyádat beletörték. A beletört gyertya speciális szerszámmal hengerfejlevétel nélkül is javítható. Mivel egy ilyen szerszám készlet több 100 ezer Ft is lehet, ezért az erre specializálódott műhelyek megkérik az árát a mutatványnak. A megfelelő szerszámmal az akció során kizárt a fémhulladék hengerfejbe ürülése. Tudni illik nem fúrják át teljes hoszban a beszakított gyertyát. Ha emlékeim nem csalnak egy ilyen mutatvány 25 és 50 ezer pénz között mozog, a cégtől függően. Egy ilyen mutatványt csak tényleg hozzáértő személlyel és megfelelő szerszámkészlettel lehet hiba nélkül megcsinálni, egyébként marad a hengerfej le fejezet ami szintén nem olcsó mutatvány. Én előszőr ezen az úton néznék szét és keresnék egy megbízható céget. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36035 Dátum: 2015.01.13 kedd, 16:52:50 »

Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?

az a vastagabb fele az egr felől.... eplus2
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36036 Dátum: 2015.01.13 kedd, 16:57:30 »

Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?

ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor mindenképpen. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #36037 Dátum: 2015.01.13 kedd, 18:38:51 »

Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?

Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36038 Dátum: 2015.01.13 kedd, 18:46:12 »

Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni

Majdnem mindegy... Ha nekimennek egy menetfúróval, a törmelék megy befelé a hengerbe. Az meg nem jó ómen az Álmoskönyv szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36039 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:34:30 »

Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni

Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36040 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:35:13 »

ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor mindenképpen. eljen

Benzinest ajánlasz neki?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36041 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:41:02 »

Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.

 eljen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36042 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:44:36 »

Benzinest ajánlasz neki?  eplus2


Benzines rongyot, hogy legyen mivel takarítani a turbócső környékét.  hehe 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36043 Dátum: 2015.01.13 kedd, 20:58:38 »

Benzinest ajánlasz neki?  eplus2
melyik benyásban van turbócső,Timi? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36044 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:01:27 »

melyik benyásban van turbócső,Timi? vigyor3

Te még nem láttál olyat?  laugh

De egyébként is azt írtad, hogy "ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor ".
Tehát te megint félrebeszélsz, mert én nem említettem benzinessel kapcsolatban turbócsövet. Pedig van olyan is.....  eplus2



Ja és bocs, hogy a Timinek feltett kérdésedre én válaszoltam.  mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36045 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:02:50 »

Te még nem láttál olyat?  laugh

De egyébként is azt írtad, hogy "ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor ".
Tehát te megint félrebeszélsz, mert én nem említettem benzinessel kapcsolatban turbócsövet. Pedig van olyan is.....  eplus2



Ja és bocs, hogy a Timinek feltett kérdésedre én válaszoltam.  mf2
amit írtam,helyes.te meg megen nyomod a vakert,Timi. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36046 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:05:11 »

amit írtam,helyes.te meg megen nyomod a vakert,Timi. vigyor3

Az idézett részre az is helyes, amit én írtam. Benzines és nem ecoboost.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36047 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:08:26 »

Az idézett részre az is helyes, amit én írtam. Benzines és nem ecoboost.  beka3
mk3 mi ,Timi? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36048 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:12:15 »

mk3 mi ,Timi? nyes

Mert ugye az mk3-as topikban vagyunk, gyogyo.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #36049 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:23:08 »

Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.
Köszi!
Ezt megpróbálom holnap! worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.