Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:08:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
714
715
716
717
718
719
720
[
721
]
722
723
724
725
726
727
728
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14659284 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36000 Dátum:
2015.01.09 péntek, 07:52:37 »
Sziasztok!
Sajnos nekem is vízmelegedési problémám akadt, 25-30 km után alig megy 60 fok felé a víz, aztán terhelés nélkül visszacsökken. Kicseréltük a termosztátokat, a főköri utángyártott, az olajköri gyári alkatrészt kapott. A szerelő szerint egyébként a régieknek sem volt baja. Mentem vele tegnap 600 km-t, -2 -3 fok volt. Nagy nehezen felmelegedett, de 10 perc városi út után, kisebb terhelésen megint visszahült. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36001 Dátum:
2015.01.09 péntek, 08:01:13 »
Idézetet írta: gyuszo - 2015.01.09 péntek, 07:52:37
Sziasztok!
Sajnos nekem is vízmelegedési problémám akadt, 25-30 km után alig megy 60 fok felé a víz, aztán terhelés nélkül visszacsökken. Kicseréltük a termosztátokat, a főköri utángyártott, az olajköri gyári alkatrészt kapott. A szerelő szerint egyébként a régieknek sem volt baja. Mentem vele tegnap 600 km-t, -2 -3 fok volt. Nagy nehezen felmelegedett, de 10 perc városi út után, kisebb terhelésen megint visszahült. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Talán mégsem működik/működnek megfelelően a termosztátok.
A régieknek sem volt bajuk, ez hogyan derült ki? Ránézésre? Ha zárva is van, attól még lehet nem jókor nyit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36002 Dátum:
2015.01.09 péntek, 08:22:54 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.09 péntek, 08:01:13
Talán mégsem működik/működnek megfelelően a termosztátok.
A régieknek sem volt bajuk, ez hogyan derült ki? Ránézésre? Ha zárva is van, attól még lehet nem jókor nyit.
Igen, abból következtetett, hogy zárva voltak kivételnél, de attól valóban kinyithat rosszkor. Csak a cserék után sem változott semmi, ugyanaz a hiba. Próbáljak meg másik főköri termosztátot is?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36003 Dátum:
2015.01.09 péntek, 08:29:52 »
Idézetet írta: gyuszo - 2015.01.09 péntek, 08:22:54
Igen, abból következtetett, hogy zárva voltak kivételnél, de attól valóban kinyithat rosszkor. Csak a cserék után sem változott semmi, ugyanaz a hiba. Próbáljak meg másik főköri termosztátot is?
Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36004 Dátum:
2015.01.09 péntek, 08:59:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.09 péntek, 08:29:52
Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.
AndyA
fenét.Köwi megjavítja egy szemvillanás alatt.Azt is amit Tipcsi azonnal cserélne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36005 Dátum:
2015.01.09 péntek, 09:02:09 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2015.01.09 péntek, 00:29:51
Sziasztok,
Ez a P0200-as hibakód folyamatosan beíródik azóta is, de nem tapasztalom, hogy egyéb porlasztó csúcsra utaló tünet lenne (nincs malacfarok, nem erőtlen a motor). Szerintetek, hagyjam figyelmen kívül vagy poharaztassam, diagoztassam Viknél?
Köszönöm előre is segítségetek.
Szergej
A p200 is csúcshibára utal,és az is,hogy 2felett vannak a korrekciós értékek.Menj el Vikhez,miközben gyűjtögeted a zsetont a cserére.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36006 Dátum:
2015.01.09 péntek, 11:58:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.09 péntek, 08:59:54
fenét.Köwi megjavítja egy szemvillanás alatt.Azt is amit Tipcsi azonnal cserélne.
Mert pusztán emberbaráti szeretetből csinálja, non profit módon.
Egyébként nem lenne értelme sokkal többet kifizetni a javítás időtartamára, mint amennyibe egy új alkatrész kerül.
A ki-be szerelés mindkét esetben szükséges.
Ja és akkor ugye még a végén egy használt (és már egyszer kendácsolt dolog van továbbra is az autóban....bizonytalan működési idővel) nem pedig egy 0 km-es új.
Azt cserélem, amiről megállapítottam, hogy rossz vagy TMK kereteiben ésszerű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36007 Dátum:
2015.01.09 péntek, 12:44:04 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.09 péntek, 11:58:22
Mert pusztán emberbaráti szeretetből csinálja, non profit módon.
Egyébként nem lenne értelme sokkal többet kifizetni a javítás időtartamára, mint amennyibe egy új alkatrész kerül.
A ki-be szerelés mindkét esetben szükséges.
Ja és akkor ugye még a végén egy használt (és már egyszer kendácsolt dolog van továbbra is az autóban....bizonytalan működési idővel) nem pedig egy 0 km-es új.
Azt cserélem, amiről megállapítottam, hogy rossz vagy TMK kereteiben ésszerű.
tudom,csak kíváncsi voltam a magyarázatodra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jaki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36008 Dátum:
2015.01.09 péntek, 17:36:04 »
A porlasztócsúcs korrekciós értékeknél a 2 az hideg motornál értendő,mondjuk pl:napi első indítás után azonnali mérés?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36009 Dátum:
2015.01.09 péntek, 23:59:22 »
Köszönöm. A nagyobb korrekciós érték indítás után volt hideg motornál. Az előző DTC-k nem jöhetnek csak valami zárlat problémából? Nem lehet, hogy csak kábel probléma? Azt ki lehet valahogy mérni?
Ezen a linken sztem sok okosságot leírnak:
http://www.obd-codes.com/p0200
az igazság az hogy nem akarok 300k-s költségbe bonyolódni amíg nem áll le alattam, de nem is akarom hogy egy előzés közben vagy belső sávban jöjjön elő....
Idézetet írta: alf - 2015.01.09 péntek, 09:02:09
A p200 is csúcshibára utal,és az is,hogy 2felett vannak a korrekciós értékek.Menj el Vikhez,miközben gyűjtögeted a zsetont a cserére.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36010 Dátum:
2015.01.10 szombat, 10:26:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.09 péntek, 08:29:52
Általában az a javaslat, hogy csak gyárit. Azok sem mentesek minden hibától, de kevesebb gond van velük, esélyesebb, hogy elsőre beletalálsz egy jóba.
AndyA
Valamilyen módszerrel megállapítható egy termosztát állapota, vagy csak próbálgatással? A gyárit 10e-ért adják Fordék, esetleg beszerezhető máshonnan gyári olcsóbban?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36011 Dátum:
2015.01.10 szombat, 16:40:08 »
Idézetet írta: gyuszo - 2015.01.10 szombat, 10:26:59
Valamilyen módszerrel megállapítható egy termosztát állapota, vagy csak próbálgatással? A gyárit 10e-ért adják Fordék, esetleg beszerezhető máshonnan gyári olcsóbban?
Házilag nem nagyon. Elvileg lassan melegített vizesedényben, miközben méred a víz hőmérsékletét. De egyrészt nem egyszerű, másrészt ez is csak egy kb. hőfokot mond, hogy hol nyit ki. Nehéz ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36012 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:20:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 13:57:32
Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban).
A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az
új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal
, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.
A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.
AndyA
Mai nap kicseréltettem az üzemanyaszűrőt!
Elég koszos volt ami kijött az aljából!! Mondhatni jó koszos
Azonban a mágneses vizsgálat eredménye az lett, hogy semmi fémreszelék nem volt benne, semmit nem húzott magához. Ez kicsit megnyugtat.
Ma tettem tankoláskor adalékot a gépbe is
Azóta amióta megtörtént a csere, talán alapjáraton a hangja is szebb!
És váltoskor is jobban reagál...ez lehetséges? vagy csak én beszélem be magamnak?
hogy váltáskor nem "ugrik" meg.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36013 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:47:13 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.10 szombat, 18:20:01
Mai nap kicseréltettem az üzemanyaszűrőt!
Elég koszos volt ami kijött az aljából!! Mondhatni jó koszos
Azonban a mágneses vizsgálat eredménye az lett, hogy semmi fémreszelék nem volt benne, semmit nem húzott magához. Ez kicsit megnyugtat.
Ma tettem tankoláskor adalékot a gépbe is
Azóta amióta megtörtént a csere, talán alapjáraton a hangja is szebb!
És váltoskor is jobban reagál...ez lehetséges? vagy csak én beszélem be magamnak?
hogy váltáskor nem "ugrik" meg.
Majd meglátod, hogy lesz-e malacfarok-villogásod mostanában újra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36014 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:54:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.10 szombat, 18:47:13
Majd meglátod, hogy lesz-e malacfarok-villogásod mostanában újra.
AndyA
Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36015 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:19:09 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.10 szombat, 18:54:55
Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?
Ha lesz akkor
hibakódolvasás
, akkor amikor villog. A kiolvasott kódot beírod ide és segítünk.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36016 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 14:22:06 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.10 szombat, 18:54:55
Hát igen!
Ha lesz, merre tovább? akkor porlasztó az irány? Akkor az lesz a baj?
Akkor hibakód, és abból kiderül, merre tovább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36017 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:26:05 »
Sziasztok!
ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY
), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!
előre is köszönet SKY
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36018 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:28:39 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 13:26:05
Sziasztok!
ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY
), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!
előre is köszönet SKY
1. Sebészet?
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36019 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:29:33 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 13:26:05
ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?
Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36020 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:31:38 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.13 kedd, 13:29:33
A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?
Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36021 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:41:32 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 13:26:05
Sziasztok!
ebayről szeretnék rendelni turbócsövet ugyanis egy 4-5 cm es repedésem van!
az egr szelepnél lévőről lenne szó!
kérdésem, hogy érdemes e szettben cserélni, vagy elég azt az egyet ( 2. kérdés: melyik az az EGY
), mert persze fogalmam sincs, hogy miként néz ki!
előre is köszönet SKY
Ez a kérdéses:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=245
Ez meg a teljes szett (6 sebességes váltóhoz):
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=253
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36022 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:43:04 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.13 kedd, 13:29:33
A turbócső a repedéseddel hogyan van összefüggésben?
Timcsi szívesen megvizsgálja a repedést, és akkor akár a turbócsövedete is megnézi...
Kicsi reklám a Timcsinek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36023 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:47:52 »
Köszönöm szépen!
Errre gondoltam, elég lehet cserélni, csak az adott csövet vagy érdemes akkor már mindet ?
nem mint ha volna fölös 60K -m !
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.13 kedd, 13:41:32
Ez a kérdéses:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=245
Ez meg a teljes szett (6 sebességes váltóhoz):
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&keyword=mondeo&category_id=0&product_id=253
AndyA
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36024 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:49:02 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 13:47:52
Köszönöm szépen!
Errre gondoltam, elég lehet cserélni, csak az adott csövet vagy érdemes akkor már mindet ?
nem mint ha volna fölös 60K -m !
Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36025 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:50:32 »
Köszönöm szépen a segítséget, akkor azt hiszem ma meg is rendelem!
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.13 kedd, 13:49:02
Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.
AndyA
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36026 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:51:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.13 kedd, 13:49:02
Ez az egy cső szokott kidurranni, a többi általában bírja. Viszont a gyári újra ki fog durranni, így érdemesebb kapásból egy tartósabb példányt beszerezni, és nincs vele többé gond.
AndyA
...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.
szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36027 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:53:34 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 13:50:32
Köszönöm szépen a segítséget, akkor azt hiszem ma meg is rendelem!
http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&catalog=070601&cat=070601
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36028 Dátum:
2015.01.13 kedd, 13:57:18 »
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-BOOST-TURBO-EGR-SILICONE-HOSE-KIT-/301009009084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item461588f9bc
estleg egy ilyen ?
viszont mi különmbség van 5 - 6 váltós között ? ( az enyém ugye bár 6 gangos )
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 13:51:59
...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.
szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36029 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:00:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 13:51:59
...mint ahogy tönkremegy ugyanúgy a cooler előtti és utáni csőszakasz,a motor alatti csőszakasz,és a turbó utáni rövidcsőszakasz is.
szóval érdemes hosszútávra beruházni szerintem.én is ezt tettem....
Ez a cső az, ahol kanyar is van, meg még össze is szűkül az EGR előtt. Itt a legnagyobb az igénybevétel. Máshol ez nemigen jellemző, nem is szokott gyakran máshol tönkremenni. Meg azokból emiatt van is használtan utánpótlás bőven.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36030 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:01:22 »
Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36031 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:04:47 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.01.13 kedd, 14:01:22
Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
Nem a menet "kúródott el", hanem a szerelő volt "balfax". Röviden: beletörte!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36032 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:05:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.13 kedd, 14:00:19
Ez a cső az, ahol kanyar is van, meg még össze is szűkül az EGR előtt. Itt a legnagyobb az igénybevétel. Máshol ez nemigen jellemző, nem is szokott gyakran máshol tönkremenni. Meg azokból emiatt van is használtan utánpótlás bőven.
AndyA
az a vastagabb fele az egr felől....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36033 Dátum:
2015.01.13 kedd, 14:06:06 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.01.13 kedd, 14:01:22
Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
jól látod a megoldást.bármi mást mókolnak vele,annak a forgácsa már a hengerben végezné.ergo hf. le....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36034 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:47:15 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.01.13 kedd, 14:01:22
Üdv!
Izzítógyertya cserènèl elkúródott a menet a hengerfejben.
Bent maradt a gyertyáról a menetes rèsz.
Ki lehet csalogatni a menetből vagy ki lehet fúrni?
Vagy csak hengerfej le ès gèpműhely marad a megoldás?
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnálatos, hogy az izzítógyertyádat beletörték. A beletört gyertya speciális szerszámmal hengerfejlevétel nélkül is javítható. Mivel egy ilyen szerszám készlet több 100 ezer Ft is lehet, ezért az erre specializálódott műhelyek megkérik az árát a mutatványnak. A megfelelő szerszámmal az akció során kizárt a fémhulladék hengerfejbe ürülése. Tudni illik nem fúrják át teljes hoszban a beszakított gyertyát. Ha emlékeim nem csalnak egy ilyen mutatvány 25 és 50 ezer pénz között mozog, a cégtől függően. Egy ilyen mutatványt csak tényleg hozzáértő személlyel és megfelelő szerszámkészlettel lehet hiba nélkül megcsinálni, egyébként marad a hengerfej le fejezet ami szintén nem olcsó mutatvány. Én előszőr ezen az úton néznék szét és keresnék egy megbízható céget.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36035 Dátum:
2015.01.13 kedd, 16:52:50 »
Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 14:05:19
az a vastagabb fele az egr felől....
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36036 Dátum:
2015.01.13 kedd, 16:57:30 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 16:52:50
Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?
ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor mindenképpen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36037 Dátum:
2015.01.13 kedd, 18:38:51 »
Idézetet írta: skyjezus - 2015.01.13 kedd, 16:52:50
Akkor így a készlet 50 ezer körül postaköltséggel annyira nem is lehet rossz vétel ?
Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36038 Dátum:
2015.01.13 kedd, 18:46:12 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.01.13 kedd, 18:38:51
Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni
Majdnem mindegy... Ha nekimennek egy menetfúróval, a törmelék megy befelé a hengerbe. Az meg nem jó ómen az Álmoskönyv szerint.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36039 Dátum:
2015.01.13 kedd, 19:34:30 »
Idézetet írta: zolika81 - 2015.01.13 kedd, 18:38:51
Nem tört bele csak a hengerfej menetes részèbe belenyalódott
A règi gyertya anyaga....
Nem lehet az újat beletekerni
Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36040 Dátum:
2015.01.13 kedd, 19:35:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 16:57:30
ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor mindenképpen.
Benzinest ajánlasz neki?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36041 Dátum:
2015.01.13 kedd, 19:41:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 19:34:30
Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36042 Dátum:
2015.01.13 kedd, 19:44:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 19:35:13
Benzinest ajánlasz neki?
Benzines rongyot, hogy legyen mivel takarítani a turbócső környékét.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36043 Dátum:
2015.01.13 kedd, 20:58:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 19:35:13
Benzinest ajánlasz neki?
melyik benyásban van turbócső,Timi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36044 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:01:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 20:58:38
melyik benyásban van turbócső,Timi?
Te még nem láttál olyat?
De egyébként is azt írtad, hogy
"ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor "
.
Tehát te megint félrebeszélsz, mert én nem említettem benzinessel kapcsolatban turbócsövet. Pedig van olyan is.....
Ja és bocs, hogy a Timinek feltett kérdésedre én válaszoltam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36045 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:02:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 21:01:27
Te még nem láttál olyat?
De egyébként is azt írtad, hogy
"ha soha többé nem akarsz foglalkozni lukas turbócsövekkel akkor "
.
Tehát te megint félrebeszélsz, mert én nem említettem benzinessel kapcsolatban turbócsövet. Pedig van olyan is.....
Ja és bocs, hogy a Timinek feltett kérdésedre én válaszoltam.
amit írtam,helyes.te meg megen nyomod a vakert,Timi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36046 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:05:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 21:02:50
amit írtam,helyes.te meg megen nyomod a vakert,Timi.
Az idézett részre az is helyes, amit én írtam. Benzines és nem ecoboost.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36047 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:08:26 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 21:05:11
Az idézett részre az is helyes, amit én írtam. Benzines és nem ecoboost.
mk3 mi ,Timi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36048 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:12:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.13 kedd, 21:08:26
mk3 mi ,Timi?
Mert ugye az mk3-as topikban vagyunk, gyogyo....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36049 Dátum:
2015.01.13 kedd, 21:23:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.13 kedd, 19:34:30
Megfelelő menetfúrót jól bezsírozod és akkor feljavítva a menetet a sorja ráragad a menetfúróra.
Utána meg erős vákuummal, de akár levegőpisztollyal alaposan kifújva ki kell tisztítani a furatot.
Köszi!
Ezt megpróbálom holnap!
Naplózva
Oldalak:
1
...
714
715
716
717
718
719
720
[
721
]
722
723
724
725
726
727
728
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ