Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:39:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937010 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 15:31:50 »

6303 2rs c3
6000 2rs c3
Még egyszer köszi mindent mester! Holnap délután már nálam lesznek a csapágyak és a gyűrű is, így szerintem holnapra megvan a kis barkács programom. Megy ez ha van segítség.  taps taps taps
Mondjuk kicsit macera volt céget találni, aki magánszemélynek is szállít mindkettőt készletről, de nagy nehezen csak leltem egyet. Gugli a barátom volt kis nyüstölés után. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:48:37 »

Sziasztok!
A 93-as Ghia mondeom az alábbikat csinálja:gyújtást ráadva a kesztyűtartó mögött valami reléhez hasonló hangon kattog és nem enged indítani a kocsi. Mit cseréljek, merre keresgéljek? Esetleg egy riasztó, centrálzár vezérlő kapcsolási rajzot szeretnék kérni. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:51:32 »

Még egyszer köszi mindent mester! Holnap délután már nálam lesznek a csapágyak és a gyűrű is, így szerintem holnapra megvan a kis barkács programom. Megy ez ha van segítség.  taps taps taps
Mondjuk kicsit macera volt céget találni, aki magánszemélynek is szállít mindkettőt készletről, de nagy nehezen csak leltem egyet. Gugli a barátom volt kis nyüstölés után. Cheesy
nagy autovillamosság szekszárd. van egy nem egyszerű webshopjuk is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2014.05.06 kedd, 19:33:39 »

nagy autovillamosság szekszárd. van egy nem egyszerű webshopjuk is
Jaja natürlich. Tőlük rendeltem meg a cumót. Ma már meg is kaptam. Sőt... Már be is ugrott a gépbe. Kicsit megszivatott a gépezet, de egy óra közelharc után feladtam. A szíjtárcsát vagyis az anyát, egyszerűen nem tudtam meglazítani, így csak a hátsó csapágyat cseréltem ki.... Meg persze a többi hátul lévő lényeges dolgot. Szerény véleményem szerint elég lett volna csak a szénkeféket cserélni, ugyanis a csúszógyűrűmről még csak 0,3mm hiányzott, amit szerintem a rúgók simán korrigáltak volna, viszont a szénkefékből a külső már szinte csak mutatta magát hogy ott van, annyira elkopott. Ha jól sejtem ez miatt nem is volt teljesen jó a töltése... Ami még ráugrott, hogy a rajta lévő gyűrű azért már picit mocorgott a tengelyen és az egyik szára majdnem teljesen le volt szakadva. Amikor leforrasztottam, simán különvált az érintkező a testtől... Szal így összegezve megérte mindkettőt lecserélni, de mondom az első csapágyat nem tudtam cserélni. De a lényeg, hogy újra rendben van minden. Most jön a menet közben atomjaira hullott klímakompresszorom újra összerakása, mivel ahhoz is megjött ugyebár az "o" gyűrű, meg a simering... (Csak tudnám hogy fogom a dugattyúkat újra rávarázsolni a gyűrűre...)
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2014.05.06 kedd, 20:25:58 »

Jaja natürlich. Tőlük rendeltem meg a cumót. Ma már meg is kaptam. Sőt... Már be is ugrott a gépbe. Kicsit megszivatott a gépezet, de egy óra közelharc után feladtam. A szíjtárcsát vagyis az anyát, egyszerűen nem tudtam meglazítani, így csak a hátsó csapágyat cseréltem ki.... Meg persze a többi hátul lévő lényeges dolgot. Szerény véleményem szerint elég lett volna csak a szénkeféket cserélni, ugyanis a csúszógyűrűmről még csak 0,3mm hiányzott, amit szerintem a rúgók simán korrigáltak volna, viszont a szénkefékből a külső már szinte csak mutatta magát hogy ott van, annyira elkopott. Ha jól sejtem ez miatt nem is volt teljesen jó a töltése... Ami még ráugrott, hogy a rajta lévő gyűrű azért már picit mocorgott a tengelyen és az egyik szára majdnem teljesen le volt szakadva. Amikor leforrasztottam, simán különvált az érintkező a testtől... Szal így összegezve megérte mindkettőt lecserélni, de mondom az első csapágyat nem tudtam cserélni. De a lényeg, hogy újra rendben van minden. Most jön a menet közben atomjaira hullott klímakompresszorom újra összerakása, mivel ahhoz is megjött ugyebár az "o" gyűrű, meg a simering... (Csak tudnám hogy fogom a dugattyúkat újra rávarázsolni a gyűrűre...)
Erre való a légkulcs. Smiley Az első mozdulatra letekeri az anyát, méga ha meg  sem fogod a szíjtárcsát akkor is. Ha le tudtad szedni forrasztóval a csúszógyűrűt, akkor az már egyszer cserélve volt. a ,3 mm ugyan nem sok, de így pontosabban fekszik fel az új szénkefe  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2014.05.07 szerda, 05:11:41 »

Erre való a légkulcs. Smiley Az első mozdulatra letekeri az anyát, méga ha meg  sem fogod a szíjtárcsát akkor is. Ha le tudtad szedni forrasztóval a csúszógyűrűt, akkor az már egyszer cserélve volt. a ,3 mm ugyan nem sok, de így pontosabban fekszik fel az új szénkefe  eljen

Hát igen. Szeressem a légkulcsot, csak miután a nagy kompimon besült az egyik hajtókar csapágy így most csak a kis hobbi 24 lityis megy, az meg valahogy nem tudja megmozdítani se a kulcsot...
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
lóháton
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:30:00 »

Sziasztok!
A 93-as Ghia mondeom az alábbikat csinálja:gyújtást ráadva a kesztyűtartó mögött valami reléhez hasonló hangon kattog és nem enged indítani a kocsi. Mit cseréljek, merre keresgéljek? Esetleg egy riasztó, centrálzár vezérlő kapcsolási rajzot szeretnék kérni. Előre is köszönöm a segítséget.

Nem lehet, hogy véletlen aktiváltad a gyári riasztót? (Kulccsal nyisd az ajtót úgy kapcsol ki.)
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:41:44 »

Hát igen. Szeressem a légkulcsot, csak miután a nagy kompimon besült az egyik hajtókar csapágy így most csak a kis hobbi 24 lityis megy, az meg valahogy nem tudja megmozdítani se a kulcsot...
Jaaaa. Azt el is felejtettem, hogy forrasztás nem ment olyan egyszerűen. A 400as páka nem vált be, de szerencsére találtam még egy dugi doboz gázt, így a gázforrasztó bejátszott. Azzal viszonylag könnyen ment. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 19:43:57 »

Nem lehet, hogy véletlen aktiváltad a gyári riasztót? (Kulccsal nyisd az ajtót úgy kapcsol ki.)
Ez történt, köszönöm!
Naplózva
Kam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2014.05.14 szerda, 13:41:14 »

Sziasztok!

Az autóm hideg motorral nem akar menni (1-2 percig), ezért cseréltem hőgombát. Ki is mérettem. Kap áramot és az ellenállás értéke is jó volt 20 és 90 C-on. Néha reggeli indításnál is elindul a hűtőventilátor.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Vagy tudjátok, hogy mi vezérli a hűtőventilátort? Nekem a hőgomba a logikus, de hátha nem.

Köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 TDCI 120kw automata
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:53:52 »

Sziasztok!

Az autóm hideg motorral nem akar menni (1-2 percig), ezért cseréltem hőgombát. Ki is mérettem. Kap áramot és az ellenállás értéke is jó volt 20 és 90 C-on. Néha reggeli indításnál is elindul a hűtőventilátor.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Vagy tudjátok, hogy mi vezérli a hűtőventilátort? Nekem a hőgomba a logikus, de hátha nem.

Köszönöm!

Helló!

És amikor elindul a hűtő venti hideg motornál, az AC-t nem hallod működni?

Mert nálam is volt ilyen gond, és kiderült, hogy amíg a lambda szonda hideg, addig a jel vezetéken közel 5 V jelent meg. És erre reagált az ECU úgy, hogy kb. 5 mp-ig elindította a hűtőventit max. fordulaton (ez szakadt ECT szenzor vezeték esetén is így lenne, de akkor folyamatosan menne a venti), meg elindult az AC is és nem is mért jól a szonda melegen sem. A lambda csere megoldotta. Próbából húzd szét a lambda csatiját és nézd meg, hogy akkor is indul-e a venti.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:25:08 »

Sziasztok!

SOS segítséget kérnék. Nemrég eltörtem a lábam, kórházban voltam. A lényeg az autó állt egy hónapot, az aksi lemerült. Központi záras. Hogy tudom kinyitni? Kulccsal lehetséges? Ha valakivel történt már ilyen, megosztaná velem hogy jutott be?

Közi előre is.
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:59:31 »

Sziasztok!

SOS segítséget kérnék. Nemrég eltörtem a lábam, kórházban voltam. A lényeg az autó állt egy hónapot, az aksi lemerült. Központi záras. Hogy tudom kinyitni? Kulccsal lehetséges? Ha valakivel történt már ilyen, megosztaná velem hogy jutott be?

Közi előre is.

simán kulcsal nyitod,ha mégse sikerül, akkor hátsó csomi ajtón keresztül bemászol
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2014.05.16 péntek, 14:12:32 »

simán kulcsal nyitod,ha mégse sikerül, akkor hátsó csomi ajtón keresztül bemászol
Köszönöm, akkor megpróbálom!
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 07:56:31 »

Sziasztok!
A gondom a következő: fényszóró magasság állító kapcsolót tettem be, de nincs csati a műszerfal alatt, amit rá tudnék dugni. A fényszóróban benne van a motor, elméletileg a kábelköteg végén lévő csatiban is megvan a kivezetés.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 18:23:35 »

Ahoj mindenki! Szeretném megint a segítségeteket kérni. A gépembe észre vettem egy olyan hibát, hogy nem működik a légkondi szabályzója. Mármint a fokozatok megvannak, de a terelés vagy mijjaszesz, ami irányítaná hogy hova fújjon nem reagál kapcsolásra. Na most ez azóta áll fent, amióta aranykezű ezermester ugyebár belenyúlt és kikötötte az immot a gépből. Tisztességes szakihoz azóta se jutottam el. A jelenlegi helyzet, hogy teljesen mindegy hova kapcsolom a szabályzót, akkor is a szélvédőre fúj kizárólag. Ja a klímakompi még mindig nem került vissza a gépbe, ezért is van csak légkondi benne. Ez gondolom nem befolyásolná a szabályzót. Na most a leírtak alapján merre keresgéljek? Van valami plusz csatlakozási hely amit széthúzhatott az a fakezű, vagy hazavágta az állító motoromat? Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 21:41:37 »

Ahoj mindenki! Szeretném megint a segítségeteket kérni. A gépembe észre vettem egy olyan hibát, hogy nem működik a légkondi szabályzója. Mármint a fokozatok megvannak, de a terelés vagy mijjaszesz, ami irányítaná hogy hova fújjon nem reagál kapcsolásra. Na most ez azóta áll fent, amióta aranykezű ezermester ugyebár belenyúlt és kikötötte az immot a gépből. Tisztességes szakihoz azóta se jutottam el. A jelenlegi helyzet, hogy teljesen mindegy hova kapcsolom a szabályzót, akkor is a szélvédőre fúj kizárólag. Ja a klímakompi még mindig nem került vissza a gépbe, ezért is van csak légkondi benne. Ez gondolom nem befolyásolná a szabályzót. Na most a leírtak alapján merre keresgéljek? Van valami plusz csatlakozási hely amit széthúzhatott az a fakezű, vagy hazavágta az állító motoromat? Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Hali.
Nézd meg ezt.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 21:42:42 »

Sziasztok!
A gondom a következő: fényszóró magasság állító kapcsolót tettem be, de nincs csati a műszerfal alatt, amit rá tudnék dugni. A fényszóróban benne van a motor, elméletileg a kábelköteg végén lévő csatiban is megvan a kivezetés.
Hi!
Ha a fényszórónál mint az öt kábel ott van a csatiban, akkor nagy valószínűség szerint a műszerfal kötegedben nincs meg a kellő vezeték mennyiség.
Milyen felszereltségű a kocsid (CLX, GLX, Ghia)?
Ha tényleg nincs ott semmi - és nem csak nem találtad -, akkor nem lesz könnyű behúzni a kábeleket.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2014.05.20 kedd, 05:26:02 »

Hali.
Nézd meg ezt.
Üdv, HegeGabi.
Köszi a tippet, nem gondoltam volna, hogy ilyesmi rendszer van, de akkor lehet hogy nekem meg inkább a motortérben nem lett valami visszarakva a helyére. Este ha marad energiám, szerintem meg is nézem.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2014.05.20 kedd, 05:29:20 »

Hali.
Nézd meg ezt.
Üdv, HegeGabi.
ez csak mk2-nél van így
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2014.05.20 kedd, 05:33:20 »

Ahoj mindenki! Szeretném megint a segítségeteket kérni. A gépembe észre vettem egy olyan hibát, hogy nem működik a légkondi szabályzója. Mármint a fokozatok megvannak, de a terelés vagy mijjaszesz, ami irányítaná hogy hova fújjon nem reagál kapcsolásra. Na most ez azóta áll fent, amióta aranykezű ezermester ugyebár belenyúlt és kikötötte az immot a gépből. Tisztességes szakihoz azóta se jutottam el. A jelenlegi helyzet, hogy teljesen mindegy hova kapcsolom a szabályzót, akkor is a szélvédőre fúj kizárólag. Ja a klímakompi még mindig nem került vissza a gépbe, ezért is van csak légkondi benne. Ez gondolom nem befolyásolná a szabályzót. Na most a leírtak alapján merre keresgéljek? Van valami plusz csatlakozási hely amit széthúzhatott az a fakezű, vagy hazavágta az állító motoromat? Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
azt mondtad, amikor adagolót cseréltek, nagyon szétszedték valamiért a hátulját a motornak. ott megy egy 3mm-es vékony vákumcső, ami egészen lent össze van toldva. azt nézd meg, nincs-e szétcsúszva. szemben állva a motorral, a jobb felső sarokban van az egr vezérlő, ott egy elosztó. onnan jön a műanyag cső, és egészen le, a fűtés csöveinél megy be a fülkébe. kövesd végig, mindenhol ép, és folytonos-e. a fülkében meg ennek a végén van egy pipa, ami rámegy egy fekete dobozra a jobb lábtérnél. ott ebben kéne lenni vákuumnak. ezek az első lépásek, amiket érdemes megnézni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2014.05.20 kedd, 09:49:23 »

ez csak mk2-nél van így
Akkor bocsi.
De a cikk Mk1-Mk2 modellt is említ. Huh?
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2014.05.20 kedd, 15:58:30 »

azt mondtad, amikor adagolót cseréltek, nagyon szétszedték valamiért a hátulját a motornak. ott megy egy 3mm-es vékony vákumcső, ami egészen lent össze van toldva. azt nézd meg, nincs-e szétcsúszva. szemben állva a motorral, a jobb felső sarokban van az egr vezérlő, ott egy elosztó. onnan jön a műanyag cső, és egészen le, a fűtés csöveinél megy be a fülkébe. kövesd végig, mindenhol ép, és folytonos-e. a fülkében meg ennek a végén van egy pipa, ami rámegy egy fekete dobozra a jobb lábtérnél. ott ebben kéne lenni vákuumnak. ezek az első lépásek, amiket érdemes megnézni
Igen mester, közben rájöttem, hogy adósod maradtam egy képpel. Katt a nagyért
A képen látható kis cső csatlakozás hiányzott nekem, az miatt bontott le mindent hátul, mert a helyén nem volt hajlandó (teljesen jogosan szerintem) fúrni és menetet fúrni... A légkondi dolog meg úgy tűnik megoldódott. Már éppen kaptam volna le a coolert hogy megnézzem jobban azt  csatlakozást amit említettél, mert szemre jónak tűnt, erre gondoltam én, jobban megnézem hova is megyen a csövike. Hát a kis kígyózás közepette, egy T-ről le volt csúszva az egyik csövecske, szemre máshova nem is tudtam volna dugaszolni, visszanyomtam, gondoltam ráindítok mi történik, és láss csodát, megy az irányítás. Bár ami érdekes volt, hogy poénból menet közben lehúztam megint csak azt az egy csatit, és hiába kapcsolgattam működött. Vagy kell egy kis idő, mire teljesen elengedett volna? Na nem baj. Lényeg hogy műxik megint. Ha minden igaz a héten végre megjön a klímámhoz a szimering is, szal jövőhéten talán az is visszaugrik, és lehet hawaii a gépben. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.20 kedd, 16:01:30 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:07:14 »

Igen mester, közben rájöttem, hogy adósod maradtam egy képpel. Katt a nagyért
A képen látható kis cső csatlakozás hiányzott nekem, az miatt bontott le mindent hátul, mert a helyén nem volt hajlandó (teljesen jogosan szerintem) fúrni és menetet fúrni... A légkondi dolog meg úgy tűnik megoldódott. Már éppen kaptam volna le a coolert hogy megnézzem jobban azt  csatlakozást amit említettél, mert szemre jónak tűnt, erre gondoltam én, jobban megnézem hova is megyen a csövike. Hát a kis kígyózás közepette, egy T-ről le volt csúszva az egyik csövecske, szemre máshova nem is tudtam volna dugaszolni, visszanyomtam, gondoltam ráindítok mi történik, és láss csodát, megy az irányítás. Bár ami érdekes volt, hogy poénból menet közben lehúztam megint csak azt az egy csatit, és hiába kapcsolgattam működött. Vagy kell egy kis idő, mire teljesen elengedett volna? Na nem baj. Lényeg hogy műxik megint. Ha minden igaz a héten végre megjön a klímámhoz a szimering is, szal jövőhéten talán az is visszaugrik, és lehet hawaii a gépben. Cheesy
ez mi akar lenni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2014.05.21 szerda, 05:26:52 »

ez mi akar lenni?
Vákuumcső az adagoló fedelére.

Katt a nagyért ide!
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 05:30:33 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2014.05.21 szerda, 05:36:05 »

Vákuumcső az adagoló fedelére.

Katt a nagyért ide!
Értem. Ezért nem kellett volna semmit csinálni. ilyen a másik adagolóhoz is kellett, hogy menjen, mert különben nem működött volna. a blokk váltó felőli oldalán megy végig. a turbó oldalán van a csatlakozó, a másik vége a fém csőnek a termosztátház alján kell hogy legyen.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2014.05.21 szerda, 19:12:31 »

Értem. Ezért nem kellett volna semmit csinálni. ilyen a másik adagolóhoz is kellett, hogy menjen, mert különben nem működött volna. a blokk váltó felőli oldalán megy végig. a turbó oldalán van a csatlakozó, a másik vége a fém csőnek a termosztátház alján kell hogy legyen.
Értem. Mi ezt nem tudtuk, gondolom ő meg nem találta, ezért kötötte oda. Lényeg hogy jó lett...
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2014.05.21 szerda, 19:30:22 »

Értem. Mi ezt nem tudtuk, gondolom ő meg nem találta, ezért kötötte oda. Lényeg hogy jó lett...
azért, ha megtalálod, jobban jársz, ha rákötöd a gyárit. kicsit jobb lesz vele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 09:20:15 »

Hali mindenkinek. Mondeo MK1 1.8 benzines autómon nincs szikra a harmadik hengerben. De csak ott!!!!! Üzemanyag van mert a kipufogóban ég el, és értelemszerűen ez miatt füstöl. Trafó, kábelek, és gyertyacsere megvolt. Három hete tippekből élek, most viszont megoldás kellene. A segítségeteket előre is köszönöm.

Az autószerelők javasolták, hogy vegyek másik motort, vagy generál. Ez mindkét esetben 120ezer forintos költséget jelent. A hiba megszüntetése után viszont 200ezer forintért akarom eladni. Tehát egy jó ötletre van szükségem. Elektromos ablakok, elektromos fűthető tükrök, vezető oldali légzsák, és kúrva jó, jéghideg klíma van az autóban.2015.09.-ig vizsga,biztosítás fizetve, tehát érvényes magyar okmányokkal rendelkezik. Persze mit sem érek vele, a harmadik henger ereje nélkül. Alsó hangon ki lehet árulni belőle 400ezer forintot, motor nélkül, de se szerszámom, sem pedig helyem nincs ahol ezt megtehetném. Ha valakit érdekel, képet és bővebb felvilágosítást tudok emilen küldeni. (smuranyi83@gmail.com), érdeklődj!! Ha a javításban tudsz segíteni akkor ide írj, vagy az előbbi e-mail címre.
Még egyszer előre köszi.   Sanyi

U.I.: Már vettem egy Focust.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 10:06:13 »

Hali mindenkinek. Mondeo MK1 1.8 benzines autómon nincs szikra a harmadik hengerben. De csak ott!!!!! Üzemanyag van mert a kipufogóban ég el, és értelemszerűen ez miatt füstöl. Trafó, kábelek, és gyertyacsere megvolt. Három hete tippekből élek, most viszont megoldás kellene. A segítségeteket előre is köszönöm.
...
Hali!
Nem vagyok autószerelő, de szerintem ez így nem logikus dolog.
Ha a trafó, gyújtókábelek és gyertyák jók, akkor elvileg motorvezérlő hiba lehet, azaz nem adja ki a 3. henger gyújtásához szükséges jelet. Ami szerintem pedig nem lehetséges - de biztos vannak kivételek. Újratanítás volt?
Mondjuk az is lehet, hogy nem érzékeli a 3. henger felső holtpontját, amiből adódna, hogy a Felső holtponti jeladó rossz, ami nem lehet, mert a többi 3 henger helyzetét meg jelzi.
Akkor viszont az következhet, hogy a 3. henger helyzetének érzékelése nem okés, azaz - nem biztos, hogy jól tudom a működést, ezért mindenki hozzáértőtől elnézést - a lendkerékről eltűnt az a jel, ami a 3. dugó felső holtpontját adja. Viszont nem tudom, hogy ez hogyan tűnhetett el onnan?
Úgyhogy én még mindig inkább a trafó-gyerty-gyújtókábel triumvirátus hibájára gyanakodnék. De ha tényleg mindegyik cserélve tuti jóra, és még így is hibás a működés, akkor bocsi, de passz.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 16:54:05 »

Hali mindenkinek. Mondeo MK1 1.8 benzines autómon nincs szikra a harmadik hengerben. De csak ott!!!!! Üzemanyag van mert a kipufogóban ég el, és értelemszerűen ez miatt füstöl. Trafó, kábelek, és gyertyacsere megvolt. Három hete tippekből élek, most viszont megoldás kellene. A segítségeteket előre is köszönöm.

Az autószerelők javasolták, hogy vegyek másik motort, vagy generál. Ez mindkét esetben 120ezer forintos költséget jelent. A hiba megszüntetése után viszont 200ezer forintért akarom eladni. Tehát egy jó ötletre van szükségem. Elektromos ablakok, elektromos fűthető tükrök, vezető oldali légzsák, és kúrva jó, jéghideg klíma van az autóban.2015.09.-ig vizsga,biztosítás fizetve, tehát érvényes magyar okmányokkal rendelkezik. Persze mit sem érek vele, a harmadik henger ereje nélkül. Alsó hangon ki lehet árulni belőle 400ezer forintot, motor nélkül, de se szerszámom, sem pedig helyem nincs ahol ezt megtehetném. Ha valakit érdekel, képet és bővebb felvilágosítást tudok emilen küldeni. (smuranyi83@gmail.com), érdeklődj!! Ha a javításban tudsz segíteni akkor ide írj, vagy az előbbi e-mail címre.
Még egyszer előre köszi.   Sanyi

U.I.: Már vettem egy Focust.

Helló!

A motorvezérlő minden főtengely fordulatra két szikrát ad: egyszer az 1-es és a 4-es henger, a következő fordulatnál pedig a 2-es és a 3-as henger kap szikrát. Tehát a kipufogás ütemben lévő henger is kap szikrát. Ebből pedig az következik, hogy ha jó a trafó, a gyertya és a kábel is, akkor olyan hiba nem létezik, hogy csak a 3. hengerben nincs szikra. Ezt egyébként hogy néztétek meg? Kompresszió van a hengerben? Meg kellene próbálni felcserélni a 2-es és a 3-as henger gyújtókábelét.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2014.06.06 péntek, 05:22:47 »

Hali mindenkinek. Mondeo MK1 1.8 benzines autómon nincs szikra a harmadik hengerben. De csak ott!!!!! Üzemanyag van mert a kipufogóban ég el, és értelemszerűen ez miatt füstöl. Trafó, kábelek, és gyertyacsere megvolt. Három hete tippekből élek, most viszont megoldás kellene. A segítségeteket előre is köszönöm.

Az autószerelők javasolták, hogy vegyek másik motort, vagy generál. Ez mindkét esetben 120ezer forintos költséget jelent. A hiba megszüntetése után viszont 200ezer forintért akarom eladni. Tehát egy jó ötletre van szükségem. Elektromos ablakok, elektromos fűthető tükrök, vezető oldali légzsák, és kúrva jó, jéghideg klíma van az autóban.2015.09.-ig vizsga,biztosítás fizetve, tehát érvényes magyar okmányokkal rendelkezik. Persze mit sem érek vele, a harmadik henger ereje nélkül. Alsó hangon ki lehet árulni belőle 400ezer forintot, motor nélkül, de se szerszámom, sem pedig helyem nincs ahol ezt megtehetném. Ha valakit érdekel, képet és bővebb felvilágosítást tudok emilen küldeni. (smuranyi83@gmail.com), érdeklődj!! Ha a javításban tudsz segíteni akkor ide írj, vagy az előbbi e-mail címre.
Még egyszer előre köszi.   Sanyi

U.I.: Már vettem egy Focust.
Megoldás?
Először keress egy olyan szerelőt, aki ért hozzá. Motorcsere nincs 120ezer ft, a generál, meg mondjuk a duplája. A szikrához, ráadásul semmi közük.
400-at meg nemhogy alsó hangon, hanem sosem árulsz ki belőle, még motorral sem. MÉg a fele is jónak számítana.

Egyébként komolyan, ha 3 hete ezzel kínlódsz, akkor érdemes lenne megkeresni valakit, aki tudja mit csinál. nem lesz drágább, mert nem vaktában cserélitek az alkatrészt, csak a hibásat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2014.06.06 péntek, 06:07:33 »

Helló mindenki!
Tegnap nem kellett mennem dolgozni, és itthon se nagyon tudtam ügyködni, mert 7 órás áramszünet volt... Na gondoltam meg is nézem magamnak azt az immo dobozkát az adagolón, hátha vissza tudnám varázsolni a gépbe. Amit idáig megtaláltam, az ugyebár hogy abból a csatiból 4 vezeték megy az immo dobozra. Visszafele meg két szál a nagynyomású csövek kiállásánál valami kis cukorfalatra megy. Ez nem tudom mi akar lenni. Lehet jobban járnék ha elvinném egy szakihoz, aki érti is a dolgát elektronikában, és vele rakatnám vissza? (megjegyezném, amikor az utcán összefutottam vele és megemlítettem neki a dolgot, egyből mondta hogy ez a fekete doboz kell neki, és vissza tudja tenni.) Meg gondolom ha ennyire messze van a géptől akkor ki is ütötték belőle. Mondjuk nyugodtabban aludnék, ha újra belekerülne. A három kulcson kívül mi fog kelleni neki a művelethez?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2014.06.06 péntek, 07:58:45 »

Petya: Hidd el ki lehet árulni belőle azt a 400ezret, nem két nap alatt, de ki lehet.Csak a csupasz váz maradt.Még a műszerfalat is megvették,de még a gumiszőnyeget is. Nem az első alkalom lenne. Sajnos a jelenlegi lakhelyem nem teszi lehetővé ezt a tevékenységet, azért írtam, hogy nem tudom megcsinálni. De egyébként mindegy. Másik motor van a mindenféle adok-veszek oldalakon, már 60-70ezerért, amit csak be kell rakni, így összességében a 120 az reális, a generál is megvan tuti 120ért. Egyébkén ha érdekel a lista, hogy az előző autó alkatrészként mennyiért ment el, szívesen elküldöm neked a listát. Mindent felírtam, hogy ha valaki meggondolja magát , vissza tudja hozni. És még olcsóbban adtam a dolgokat mint, a bontók.
Hivatalos Ford márkaszerviz mondta (dunakeszin): " HÁT FIGYELJ ÁTNÉZTÜK, ÜZEMANYAGOT KAP,ELEKTROMOS KÁBELEK MEGLEPŐEN RENDBEN VANNAK ,HIBAKÓD AMI ERRE A HIBÁRA UTALNA NINCS, IGAZÁBÓL NEM TUDOM, 20 ÉVES, JOBBAN JÁRSZ EGY MÁSIK MOTORRAL.
Úgyhogy inkább nem foglalkozom vele, vettem egy focust. De nagyon köszönöm a hozzászólást, és a "bíztatást"  :-)
Még egy szerelőt azért ráállítok. Hali    Sanyi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2014.06.06 péntek, 08:10:36 »

Petya: Hidd el ki lehet árulni belőle azt a 400ezret, nem két nap alatt, de ki lehet.Csak a csupasz váz maradt.Még a műszerfalat is megvették,de még a gumiszőnyeget is. Nem az első alkalom lenne. Sajnos a jelenlegi lakhelyem nem teszi lehetővé ezt a tevékenységet, azért írtam, hogy nem tudom megcsinálni. De egyébként mindegy. Másik motor van a mindenféle adok-veszek oldalakon, már 60-70ezerért, amit csak be kell rakni, így összességében a 120 az reális, a generál is megvan tuti 120ért. Egyébkén ha érdekel a lista, hogy az előző autó alkatrészként mennyiért ment el, szívesen elküldöm neked a listát. Mindent felírtam, hogy ha valaki meggondolja magát , vissza tudja hozni. És még olcsóbban adtam a dolgokat mint, a bontók.
Hivatalos Ford márkaszerviz mondta (dunakeszin): " HÁT FIGYELJ ÁTNÉZTÜK, ÜZEMANYAGOT KAP,ELEKTROMOS KÁBELEK MEGLEPŐEN RENDBEN VANNAK ,HIBAKÓD AMI ERRE A HIBÁRA UTALNA NINCS, IGAZÁBÓL NEM TUDOM, 20 ÉVES, JOBBAN JÁRSZ EGY MÁSIK MOTORRAL.
Úgyhogy inkább nem foglalkozom vele, vettem egy focust. De nagyon köszönöm a hozzászólást, és a "bíztatást"  :-)
Még egy szerelőt azért ráállítok. Hali    Sanyi
ha ki lehetne 4-et árulni akkor mindenki azt csinalná. Egy rendes generál duplája annak amit írsz.  Sufni felújítani nem szabad. Motort meg jóval olcsóbban is kapsz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 21:37:54 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
csali
Vendég
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2014.06.10 kedd, 17:02:24 »

sziasztok.kellene nekem egy 94-es 1.6-clx-ferdehátuhoz irányjelzö kapcsolo.....köszi...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2014.06.11 szerda, 09:03:58 »

sziasztok.kellene nekem egy 94-es 1.6-clx-ferdehátuhoz irányjelzö kapcsolo.....köszi...
Hi!
Van keres-kínál topik, ott valószínűleg könnyebben találnál.
Amúgy van nekem is, kérdés, hogy merre laksz, hova kéne küldeni, és mit/mennyit adnál érte?
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Fekete7625
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2014.06.20 péntek, 08:47:05 »

Sziasztok,

egy kis segítség kellene.
A központi záram kulccsal nem hajlandó működni.
A riasztó távvezérlőjével működik, de nem zár mindig minden ajtót.
Ha visszanyitom, akkor a nem zárt ajtót(ajtókat) zárja, a zártakat nyitja.
Rendszertelenül válogatja az ajtókat.
Minden tippet és ötletet várok a javításhoz.

Üdv.
Naplózva
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 16:52:27 »

Hali!
Nekem sajna nincs robbantott ábrám, de hátha itt találsz megfelelőt.
Naplózva
csali
Vendég
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 18:50:47 »

Hi!
Van keres-kínál topik, ott valószínűleg könnyebben találnál.
Amúgy van nekem is, kérdés, hogy merre laksz, hova kéne küldeni, és mit/mennyit adnál érte?
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
csali
Vendég
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 18:54:53 »

Hi!
Van keres-kínál topik, ott valószínűleg könnyebben találnál.
Amúgy van nekem is, kérdés, hogy merre laksz, hova kéne küldeni, és mit/mennyit adnál érte?
Üdv, HegeGabi.
;)kösszi már szereztem........5 ezerért..boltban 33-lett volna......kösszi
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 22:17:21 »

;)kösszi már szereztem........5 ezerért..boltban 33-lett volna......kösszi

Adtam volna egy ezresért+posta.Az a lényeg jól jártál!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2014.07.22 kedd, 12:05:26 »

Adtam volna egy ezresért+posta.Az a lényeg jól jártál!
Ja, kb.
5e pénzt én is sokallom érte egy picit. De a lényeg, hogy most minden jó.
Naplózva
maxim7
Vendég
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2014.07.29 kedd, 19:49:38 »

Sziasztok! Ford Modeo 95-ös 2.5 V6 kombi kézi váltós.

Mitől lehet, hogy a Trip computer néha megy néha nem...
Most vettem az autót.
A szellőző ventilátor is szintén néha megy néha nem, Digit klímás az autó.
A Digit klíma kijelzőjén néha feltűnik egy hőmérőhöz hasonló szám adott esetben 57c°.
Ezek mitől lehetnek?

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2014.07.30 szerda, 13:43:52 »

Sziasztok! Ford Modeo 95-ös 2.5 V6 kombi kézi váltós.

Mitől lehet, hogy a Trip computer néha megy néha nem...
Most vettem az autót.
A szellőző ventilátor is szintén néha megy néha nem, Digit klímás az autó.
A Digit klíma kijelzőjén néha feltűnik egy hőmérőhöz hasonló szám adott esetben 57c°.
Ezek mitől lehetnek?

A válaszokat előre is köszönöm.
Esetleg kontakt hiba?
Esetleg testelés gond?
Naplózva
padlógáz
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2014.07.30 szerda, 13:59:44 »

Sziasztok!
Barkácsolásba akarok kezdeni.Mk2 -be lehetséges Mk3 első ülést beszerelni? Eltérő rögzítőcsavar pozicíót még megoldom,de a légzsák vezérlés ,övfeszítő miként mükszik? Összeköthető? Jóval egyszerűbb kifogástalan olcsó Mk3 ülést szerezni. Kinek mi a véleménye erről a tuningról?
Köszönöm a választ előre.
Naplózva
maxim7
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2014.07.30 szerda, 19:47:56 »

A ventilátor hiba megvan eltört a vezérlő panel fater meg forrasztotta és mindjárt ment...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:08:53 »

Sziasztok!
Barkácsolásba akarok kezdeni.Mk2 -be lehetséges Mk3 első ülést beszerelni? Eltérő rögzítőcsavar pozicíót még megoldom,de a légzsák vezérlés ,övfeszítő miként mükszik? Összeköthető? Jóval egyszerűbb kifogástalan olcsó Mk3 ülést szerezni. Kinek mi a véleménye erről a tuningról?
Köszönöm a választ előre.

Kérdezd VZoli klubtársat!  Smiley
Amúgy simán beépíthető, viszont a légzsákról nem tudok mit mondani.
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 16:20:09 »

Üdv mindenkinek!  Segíséget kérnék a következő hibajelenség megállapításához.Az autó benzin/gáz üzemű 1.8 kombi 1-es mondeó. Hidegen minden OK.Amikor kezd melegedni egyenletes tempóban haladáskor - főleg 60...80 körül érezni nagyon - egyszer csak megtorpan, mindha kicsit lelépnék a gázról.Ha ilyenkor több gázt adok akkor ugyan megy ,de igencsak lomhán gyorsul. Közben a müszerfal mögül,de inkább a motortérből,  olyasmi sziszegő hang hallatszik  mintha falsot szívna. Ha elveszem a gázt akkor ez megszűnik.Újabb gyorsításkor ismét ugyanez.Ha teljesen bemelegszik,akkor egy idő után ez a jelenség megszűnik kb. 20...80 km megtétele után.Bár néha akkor sem, vagy időnként visszajön. Ami lett nézve, cserélve:Tűzfalon a szelepek. Motor hőmérséklet jeladója. MAF szensor - ebből 3 lett kipróbálva, ugyanis ha ennek a csatiját lehúzom a hiba teljesen megszűnik.Na persze másik autóban hibátlanok.Melegedős helyeken a vezetékek átnézve ,szigetelés rendbehozva,ahol kellet cserélve.Vákummcsövek ellenőrizve.Alapjárat hidegen-melegen jó.A jelenség gáz és benzinüzemben is ugyanúgy jelentkezik.Érdekességként idetartozik,hogy ez a hiba már egyszer kb. egy éve előjött,de a keresgélés közben eltünt. Most egy önindító csere után jött elő ismét és boldogít már egy jó hónapja.Keresgéltem itt a fórumon ,egy valaki leírta szinte kísértetiesen ugyanezt a hibát,és ígérte,hogy ha megoldódik,közzéteszi az eredményt.Ezt viszont nem találtam meg.
Bocs a kisregényért,de így talán világosabb a dolog. 
Minden segítséget köszönök előre is: Gyula
 
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2014.08.02 szombat, 07:16:05 »

HElló mindenki! Pár száz probléma mentes km után ismét sikerült előjönnie a szellemnek. A Probléma a kövi. Két héttel ezelőtt elkészültem a klíma rendszerrel, feltöltötték, lepróbáztuk, fain. Kb egy hétig jó is volt, használtam kb 3szor 1-2 órás úton. Aztán erre a héten már nem műxik. Bekapcsol, megy pár mp-et, majd ki is kapcsol. Amikor bekapcsol lehet is érezni a csöveken, hogy állítaná elő amit kell mindkét oldalra, csak hát valamiért kikapcsol. Amit azért lehet tudni, hogy az aksim a héten lesz kicserélve, ha esetleg annak a haldoklása zavarná, továbbá kb egy hónapig nem volt rajta a kompresszor a rendszeren. Valami ötlet?  worship
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.