Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:56:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566941 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2016.01.26 kedd, 05:37:56 »

Vizpumpát ellenőrizni, lehet elfogytak a lapátok.
Kezdetnek vadászni kell egy fűtéskapcsolót
Lehet hogy csúszik a generátorszíj

Köszönöm!Generátorra nem tippelnék mert nem hallom hogy csúszna a fényszóró egyenletesen világít ... bár nem tudom mennyire természetes az,hogy ha bekapcsolom a ventit megtorpan a fény. A wikiben olvastam a kapcsolók rendbetételéről amint lesz egy kis időm megnézem.
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2016.01.26 kedd, 15:28:31 »



Megpróbálom érthetően leírni inkább trabihoz konyítok mint ehhez föleg hogy diesel. A vízpumpáról megy egy cső egy T elágazásba. Ebböl msgy egy a kiegyenlítőbe és egy valahova a blokk alá elképzelésem szerint ez nyomja a fűtésbe a vizet. Ha lehúzom ezt a csövet a pumpáról csak gőz jön ha pörgetem akkor nyo  vizet is. Az utastérben is ezt tapasztaltam ha pörgetem a motort egy ideig nyom meleget

 falbav Ha bármelyik vízcsövet lehúzod, ott víznek kell jönni (ömleni). Víz: értsd hűtőfolyadék !  Valszeg baromi kevés lötyi van a motorban. (Közel 10 L megy bele!)
Töltsd fel, és nézd meg a légtelenítő csöveket, átjárhatóak-e (vékony csövek a kiegyenlítőtartály elején. ) Ha sokat jársz gőzmozdony üzemmódban, ki fogod fingatni a motort, de a hengerfejtömítést biztosan.
De azzal sem csinálsz rosszat, ha előtte leszedegeted a vízcsöveket, és egy locsolótömlővel átöblögeted a hűtőt, a blokkot, a fűtéskört. Már ha van rá módod. rengeteg vízkő fog kijönni belőle.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2016.01.26 kedd, 16:04:47 »

falbav Ha bármelyik vízcsövet lehúzod, ott víznek kell jönni (ömleni). Víz: értsd hűtőfolyadék !  Valszeg baromi kevés lötyi van a motorban. (Közel 10 L megy bele!)
Töltsd fel, és nézd meg a légtelenítő csöveket, átjárhatóak-e (vékony csövek a kiegyenlítőtartály elején. ) Ha sokat jársz gőzmozdony üzemmódban, ki fogod fingatni a motort, de a hengerfejtömítést biztosan.
De azzal sem csinálsz rosszat, ha előtte leszedegeted a vízcsöveket, és egy locsolótömlővel átöblögeted a hűtőt, a blokkot, a fűtéskört. Már ha van rá módod. rengeteg vízkő fog kijönni belőle.

Apropó, egy ilyen átmosáshoz lehet használni valami tisztítólöttyöt, pl. ecetet? Mi mindent tud az szétmarni a vízkörben?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2016.01.26 kedd, 16:19:11 »

Apropó, egy ilyen átmosáshoz lehet használni valami tisztítólöttyöt, pl. ecetet? Mi mindent tud az szétmarni a vízkörben?

Igen ezen lepődtem meg én is hohy miért csak magas fordulazon nyomja a vizet. A víz szint jó nem tűnik levegősnek. A trabicskunak a rendszere kb 4-5körrel ki lett trisózva elég sok gányt dobott ki magából azon segített ....úgy fest itt is ez lesz elsőkörben. (Természetesen nem járok vele gyodsulásira
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2016.01.26 kedd, 16:49:25 »

Igen ezen lepődtem meg én is hohy miért csak magas fordulazon nyomja a vizet. A víz szint jó nem tűnik levegősnek. A trabicskunak a rendszere kb 4-5körrel ki lett trisózva elég sok gányt dobott ki magából azon segített ....úgy fest itt is ez lesz elsőkörben. (Természetesen nem járok vele gyodsulásira

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítségét!Sikerült az előző tulaj számát megszereznem  a radiátor van eldugulva szerencsére az ülés alá rejtve hagyott a kocsiban egy vadi ujjat
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 19:53:30 írta Einarr » Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:59:41 »

Apropó, egy ilyen átmosáshoz lehet használni valami tisztítólöttyöt, pl. ecetet? Mi mindent tud az szétmarni a vízkörben?

Eddig eceteztem pl a mosógépünket is rendszeresen. Aztán nemrég bedöglött a melóhelyen a kávégépünk, és én vittem el javíttatni. (azt is ecettel szoktuk vízkőmentesíteni) Azt mondta az ember, az a hosszú éves tapasztalatuk, hogy az ecet sok fémen okoz sókiválást, korróziót, mert szinte lehetetlen teljesen kiöblíteni. Minden ilyenre használjak porból oldott citromsavat. Kicsit lassabb (melegítéssel lehet ösztökélni) de sokkal kisebb kárt tesz mindenféle fémekben.
Ha egyszer odajutok, hogy kipucolom a blokkot, citromsavval fogom. Van valami cucc amit központi fűtések tisztításakor adalékként használnak, a feloldott szennyeződést segít elegyíteni, lebegve tartani, az is jó lehet.
Az a terv, hogy mivel úgyis aktuális a vezérműszíjcsere, előtte vegyészkedek, és ha kivettem a vízpumpát, arra fele jól ki tudom öblíteni.

A trisó véleményem szerint akkor jó, ha olajos lesz vmitől (mondjuk olajtól, hehe) a víztér.

Nah...kicsit megint félrecsúsztunk a topic témáját illetően.....
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 21:05:49 írta deerman » Naplózva
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2016.01.27 szerda, 10:48:11 »

Sziasztok, olyan volt már valakinek, hogyha felkapcsolta a világítást, akkor a műszerfal és a hátsó világítás nem kapcsolódik fel. Aztán ha megmozgatom a kapcsolót a beépítő kerettel együtt, akkor felkapcsolódik. Kontakt hiba? Vagy kapcsoló? MK2 1997-es Mondeoról van szó.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2016.01.27 szerda, 12:22:33 »

Sziasztok, olyan volt már valakinek, hogyha felkapcsolta a világítást, akkor a műszerfal és a hátsó világítás nem kapcsolódik fel. Aztán ha megmozgatom a kapcsolót a beépítő kerettel együtt, akkor felkapcsolódik. Kontakt hiba? Vagy kapcsoló? MK2 1997-es Mondeoról van szó.
A kapcsolónál kontakthiba. Próbáld meg leszedni a csatit, és a sarukat jobban összenyomni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2016.01.29 péntek, 08:09:44 »

Rövid véleményezést kérek a tisztelt Uraktól.
Létezik az, hogy minden Fordnak "hunyorog" egy kicsit a világítása?
Az elsőket csak a a garázsban állva, a falon, erősen figyelve, a hátsókat 5-6 méterre, erősen figyelve lehet észrevenni.
Ezt az infót tegnap kaptam egy Ford szervizben.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2016.01.29 péntek, 18:38:43 »

Rövid véleményezést kérek a tisztelt Uraktól.
Létezik az, hogy minden Fordnak "hunyorog" egy kicsit a világítása?
Az elsőket csak a a garázsban állva, a falon, erősen figyelve, a hátsókat 5-6 méterre, erősen figyelve lehet észrevenni.
Ezt az infót tegnap kaptam egy Ford szervizben.

Ha ez alatt azt érted, hogy vibrál, akkor az Focus-tól létező jelenség, aminek már nem hagyományos fesszabályzója van. Azt mesélte az autóvillanyos barátom, hogy még pillanatnyi 40V-os feszültségcsúcsok is lehetnek.(nyilván nano secundum-os nagyságrendben)
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:43:17 »

Ha ez alatt azt érted, hogy vibrál, akkor az Focus-tól létező jelenség, aminek már nem hagyományos fesszabályzója van. Azt mesélte az autóvillanyos barátom, hogy még pillanatnyi 40V-os feszültségcsúcsok is lehetnek.(nyilván nano secundum-os nagyságrendben)

Lehet vele kezdeni valamit?
Rohadtul bosszant főleg, mióta észrevettem.
Talán valami elektronika ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 13:03:27 »

Lehet vele kezdeni valamit?
Rohadtul bosszant főleg, mióta észrevettem.
Talán valami elektronika ...

http://injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Én erre gondolok, de az MK2-ben még nem ilyen van.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 13:54:40 »


Szomorú  szomoru1

Azért köszönöm az infót.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 14:27:50 »

Szomorú  szomoru1

Azért köszönöm az infót.

Nekem is pislákol a lámpa, de le kell tojni. Ez még normális jelenség akármilyen hülyén is néz ki.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2016.02.03 szerda, 19:37:58 »

Sziasztok!
Ha a műszerfalon a vízhőfok mutató ki van akadva (maxra), az milyen hibára utalhat? Álló motornál is itt fekszik.
Valami kábel szakadt, esetleg valaki kikötötte?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 08:37:25 »

Sziasztok!
Ha a műszerfalon a vízhőfok mutató ki van akadva (maxra), az milyen hibára utalhat? Álló motornál is itt fekszik.
Valami kábel szakadt, esetleg valaki kikötötte?

Ha szakadt lenne, akkor nullát mutatna. Szerintem inkább zárlatféle, de majd az okosok megmonnyák.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 09:52:31 »

Sziasztok!
Ha a műszerfalon a vízhőfok mutató ki van akadva (maxra), az milyen hibára utalhat? Álló motornál is itt fekszik.
Valami kábel szakadt, esetleg valaki kikötötte?

műszeregység hiba is lehet
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 20:53:30 »

Köszi a tippeket! Smiley
Sajnos úgy alakult, hogy már nem aktuális a probléma.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2016.02.05 péntek, 08:59:18 »

Feltűnt, hogy túlzottan salétromosodik az akku pozitív saruja.
Kb 2 hete takarítottam le, és mostanra megint szép kis szobor alakult ki.
Van tippe az Uraknak merre nézelődjek?
Köszönettel
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2016.02.05 péntek, 16:53:19 »

Mennyi idős az aksi? Ha már idős akkor az állandó magas töltőfeszültség miatt salétromosodik. Eseti kezelésként fémtisztára tisztitani a sarukat és ha továbbra is csinálja szerintem csak az akku csere segit.S
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2016.02.05 péntek, 21:13:16 »

Feltűnt, hogy túlzottan salétromosodik az akku pozitív saruja.
Kb 2 hete takarítottam le, és mostanra megint szép kis szobor alakult ki.
Van tippe az Uraknak merre nézelődjek?
Köszönettel
Fémtisztára csiszolás után sima vazelinnel bekenni. Lesz, aki másra használná, de teljesen jó, megszűnik a sókiválás.  wave
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2016.02.06 szombat, 07:35:08 »

Feltűnt, hogy túlzottan salétromosodik az akku pozitív saruja.
Kb 2 hete takarítottam le, és mostanra megint szép kis szobor alakult ki.
Van tippe az Uraknak merre nézelődjek?
Köszönettel

Én wd40-el szoktam lefújni és soha többet nincs ilyen gondom.  vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2016.02.06 szombat, 10:17:38 »

Én wd40-el szoktam lefújni és soha többet nincs ilyen gondom.  vigyor3
Hát igen, a WD40 még zsíroskenyér helyett is jó!  vigyor3 hehe integet2
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 08:52:03 »

Köszönöm szépen!   worship worship worship

Remélem, hogy nem valami elektronikus hibára utal.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 19:18:58 »

Köszönöm szépen!   worship worship worship

Remélem, hogy nem valami elektronikus hibára utal.
Régebbi autóimon néha én is szembesültem a saru szulfátosodásával. A társtünet többnyire az volt, hogy az akku teteje folyvást nedves volt, a saruk tövében, meg a záródugók mellett is izzadta ki a savat. Ez (savgőz)okozta a sókirakódást, de előfordult, hogy a sarukábelt is megette. Volt amikor túltöltésre volt visszavezethető, de volt amikor egyszerűen csak sz@r volt az akksi összeszerelési minősége. Ha ez van, olajozni, zsírozni akkor érdemes, ha semlegesítetted. Mosd le, de ne csapvízzel, hanem pl esővízzel (trisóval, mosogatószerrel lehet kicsit lugosítani) . A kontaktnak nem használ semmilyen kenőanyag. leápolni akkor kell, ha helyén a saru és meg van húzva. A vazelin a legsemlegesebb, de gáz megvenni...

Mellesleg vibrál a lámpád, szulfátos a sarud, szaraxik a klímád (amit benzinesben nem az ECU vezérel?), küzdesz az alapjárattal(amit szintén). nincs valami brutális érintkezési hiba az áramellátás fővonalában? Vagy maga az ECU?  Csak találgatok.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2016.02.09 kedd, 09:06:27 »

Régebbi autóimon néha én is szembesültem a saru szulfátosodásával. A társtünet többnyire az volt, hogy az akku teteje folyvást nedves volt, a saruk tövében, meg a záródugók mellett is izzadta ki a savat. Ez (savgőz)okozta a sókirakódást, de előfordult, hogy a sarukábelt is megette. Volt amikor túltöltésre volt visszavezethető, de volt amikor egyszerűen csak sz@r volt az akksi összeszerelési minősége. Ha ez van, olajozni, zsírozni akkor érdemes, ha semlegesítetted. Mosd le, de ne csapvízzel, hanem pl esővízzel (trisóval, mosogatószerrel lehet kicsit lugosítani) . A kontaktnak nem használ semmilyen kenőanyag. leápolni akkor kell, ha helyén a saru és meg van húzva. A vazelin a legsemlegesebb, de gáz megvenni...

Mellesleg vibrál a lámpád, szulfátos a sarud, szaraxik a klímád (amit benzinesben nem az ECU vezérel?), küzdesz az alapjárattal(amit szintén). nincs valami brutális érintkezési hiba az áramellátás fővonalában? Vagy maga az ECU?  Csak találgatok.

Ma este viszem az új szerelőhöz a kocsit. Tegnap este találtam két nagyon csúnya testpontot, azokat rendbe raktam. Még nem tudom, van-e változás, mert azóta nem jártam vele.

Az ECU az ami a motortérben van, a tűzfalnál, az anyósülés felőli oldalon?
Ha azzal van gond, simán ki lehet cserélni? Gondolom egy ugyanakkora köbcentis benzinesére.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2016.02.09 kedd, 10:39:07 »

Ma este viszem az új szerelőhöz a kocsit. Tegnap este találtam két nagyon csúnya testpontot, azokat rendbe raktam. Még nem tudom, van-e változás, mert azóta nem jártam vele.

Az ECU az ami a motortérben van, a tűzfalnál, az anyósülés felőli oldalon?
Ha azzal van gond, simán ki lehet cserélni? Gondolom egy ugyanakkora köbcentis benzinesére.

Azt nem tudom, hol van, de ha megvan, nézd meg, szemre rendben van e a csatlakozója. Nincs-e nyoma melegedésnek, kontakthibának, Nem feltétlen cserében kell egyből gondolkozni. Ha maga az egység rossz (ami elég ritka), akkor valszeg világítana a sárgalámpa. Viszont ha időnként újra indul egy érintkezési hiba miatt, akkor nem. De ez csak tipp, hogy én merre indulnék el!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:55:00 »

Azt nem tudom, hol van, de ha megvan, nézd meg, szemre rendben van e a csatlakozója. Nincs-e nyoma melegedésnek, kontakthibának, Nem feltétlen cserében kell egyből gondolkozni. Ha maga az egység rossz (ami elég ritka), akkor valszeg világítana a sárgalámpa. Viszont ha időnként újra indul egy érintkezési hiba miatt, akkor nem. De ez csak tipp, hogy én merre indulnék el!

minden segítségért hálás vagyok  worship
Ezt is megnézem. Köszönöm!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ykazs
Vendég
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2016.02.13 szombat, 12:31:16 »

Sziasztok,

Páromnak vettünk egy ferde hátú MK2-es Mondeot. Nem működött a hátsó ablaktörlő, ezért szét szedtem és a kábel le volt húzva a motorról. Visszadugtam és az ablaktörlő folyamatosan megy. Szerintetek mi lehet a hiba? Kapcsolót kell cserélni vagy valami más lehet az oka? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 09:39:50 »

Sziasztok,

Páromnak vettünk egy ferde hátú MK2-es Mondeot. Nem működött a hátsó ablaktörlő, ezért szét szedtem és a kábel le volt húzva a motorról. Visszadugtam és az ablaktörlő folyamatosan megy. Szerintetek mi lehet a hiba? Kapcsolót kell cserélni vagy valami más lehet az oka? Előre is köszönöm a válaszokat!

A motorhoz menő kábelek egyikén állandóan kell lenni feszültségnek, a másik a vezérlőszál. (harmadik a test).
Elvileg lila-kék az állandó,  a fehér -vörös a kapcsolt szál. Ha ez utóbbin van állandóan fesz, akkor a kapcsoló rossz, ha ez nincs fesz alatt, mégis megy a törlő, akkor a motor (belsejében levő vezérlő érintkezők).
Durva megközelítésben ennyi.
Naplózva
ykazs
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 11:13:59 »

A motorhoz menő kábelek egyikén állandóan kell lenni feszültségnek, a másik a vezérlőszál. (harmadik a test).
Elvileg lila-kék az állandó,  a fehér -vörös a kapcsolt szál. Ha ez utóbbin van állandóan fesz, akkor a kapcsoló rossz, ha ez nincs fesz alatt, mégis megy a törlő, akkor a motor (belsejében levő vezérlő érintkezők).
Durva megközelítésben ennyi.

Köszönöm a válaszod!
Akkor elméletileg egy fáziskeresővel megtudom nézni, hogy mi a rossz? Persze, he nem volt át vezetékezve az autó és még a gyári vezetékezés van benne!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 21:55:42 »

Köszönöm a válaszod!
Akkor elméletileg egy fáziskeresővel megtudom nézni, hogy mi a rossz? Persze, he nem volt át vezetékezve az autó és még a gyári vezetékezés van benne!
Csak egy buta ötlet: kikapcsolni próbáltad? Smiley
Naplózva
ykazs
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 18:39:52 »

Csak egy buta ötlet: kikapcsolni próbáltad? Smiley

Szia,  Így utólag bele gondolva... Wink,  persze, azzal kezdtem!
Naplózva
vlaller13
Vendég
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2016.02.17 szerda, 21:21:59 »

Sziasztok!

2000-es gyártású kombihoz keresek csomagtér nyitó motort. Sajnos eddig csak újat találtam, de az nagyon drága (31.000 Ft).
Tud valaki esetleg olyan helyet az interneten elérhető bontókon kívül, ahol ilyen motort esetleg lehet kapni, vagy valakit, aki felújít ilyen motort?

Köszi!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 08:13:08 »

Sziasztok!

2000-es gyártású kombihoz keresek csomagtér nyitó motort. Sajnos eddig csak újat találtam, de az nagyon drága (31.000 Ft).
Tud valaki esetleg olyan helyet az interneten elérhető bontókon kívül, ahol ilyen motort esetleg lehet kapni, vagy valakit, aki felújít ilyen motort?

Köszi!

- Jófogás.hu
- Autóalkatrész.hu
- Duen.hu
- Carstyling.hu
- stb  vigyor3
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 12:56:47 »

- Jófogás.hu
- Autóalkatrész.hu
- Duen.hu
- Carstyling.hu
- stb  vigyor3
Itt az oldalon az Adok-Veszek részleg...
 Cheesy
Naplózva
Kam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 19:00:26 »

Sziasztok!

Mondeo MK2 kombin néha magától elindul a hátsó ablaktörlő. Van mikor csak egyet töröl, de van mikor folyamatosan megy és nem lehet kikapcsolni a kapcsolójával. Bekapcsolni mindig belehet ha áll. Volt-e már valakinél ilyen probléma? Az *** oldal ír ilyet: "R21 - Hátsó ablaktörlő ütemkapcsolója- narancs- Lábtérben, bizt.tábla mellett" ott én nem találok narancs színű relét. Sőt, semmilyen relét nem találok. A kapcsolási rajzon meg nem megyek el, hogy kell-e lenni relének, mert nem értek hozzá. Lehet, hogy csak a kapcsolót kellene cserélni? http://kepfeltoltes.hu/view/160225/H_ts__ablakt_rl__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Választotokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 19:04:50 írta Kam » Naplózva

Mondeo MK4 2.0 TDCI 120kw automata
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 19:20:25 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy valaki használt már H.O.D típus 55W-os izzót?
Ér valamit,jobb mint a sima halogén izzók?Vélemények?
Előre is kösz a válaszokat!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 20:03:55 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy valaki használt már H.O.D típus 55W-os izzót?
Ér valamit,jobb mint a sima halogén izzók?Vélemények?
Előre is kösz a válaszokat!

Nem fér be a buboréka a foncsorba. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 20:06:30 »

Nem fér be a buboréka a foncsorba. Sad
Köszi a segítséget! worship
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 10:58:16 »

Köszi a segítséget! worship

Én MK3-ba próbáltam, de kicsit reszelve a foncsoron jó lehet, de én ezt nem akartam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 17:56:37 »

Én MK3-ba próbáltam, de kicsit reszelve a foncsoron jó lehet, de én ezt nem akartam.
Hát én sem bántanám ezért!
Egyébbként milyen izzót javasolnátok,ami javítana egy kicsit a fényforráson?
Csodát nem várok,csak egy kicsit több fényt!
Xenon kilöve ugye mert nem szeretnék büntetést fizetni,a bátyám használt az mk3-ába GE Megalight ultra +120%-ost de az nem bírt ki 3 hónapot.
Tehát valami köztes megoldás kéne,de más izzóval nincs tapasztalatom,úgy hogy jól jönne tanács,tapasztalat valakitől melyik jó az mk2 lámpába!
Előre is kösz!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 20:04:49 »

Hát én sem bántanám ezért!
Egyébbként milyen izzót javasolnátok,ami javítana egy kicsit a fényforráson?
Csodát nem várok,csak egy kicsit több fényt!
Xenon kilöve ugye mert nem szeretnék büntetést fizetni,a bátyám használt az mk3-ába GE Megalight ultra +120%-ost de az nem bírt ki 3 hónapot.
Tehát valami köztes megoldás kéne,de más izzóval nincs tapasztalatom,úgy hogy jól jönne tanács,tapasztalat valakitől melyik jó az mk2 lámpába!
Előre is kösz!

Igaziból bármelyik normális izzóval jó tud lenni a lámpa, izzócsere helyett a lámpatest kipucolása, ill. a búra felpolírozása segít. A wikiben le is van írva a dolog menete.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2016.03.01 kedd, 16:25:46 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az normális, hogy az izzításkor az izzító gyertyákon csak 10,6 Volt-ot mérek?

Roby
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
szehoz2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


V6


E-mail
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2016.03.12 szombat, 07:29:38 »

MkII 2.5v6 Hűtőventiláto :-)Sziasztok sajnos a bizti szop......ot az oldán szált el.Nem is lehetett látni csak amikor szetszedtem .Persze a diagnosztikán  sem tudták megmondani
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2016.03.15 kedd, 03:19:11 »

sziasztok
mk2 td mondi manuális klíma bekapcsoláskor kimegy a biztosíték  mi okozhatja ezt ??
Naplózva
zacc10
Vendég
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2016.03.15 kedd, 10:29:12 »

Sziasztok!
Van egy 98-as mondeom, nem működik a tolatólámpa. Mi lehet a gond?
az előző tulaj azt mondta,hogy ha hátramenetbe kapcsolom és nyomom hátrafele a váltót akkor működik, igaz ezt nem próbáltam még mert egyedül egy kicsit nehéz lenne,de ahogy lesz a közelembe valaki kipróbálom, csak addig szeretnék egy kis infot begyűjteni,hogy mi lehet a probléma Smiley
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2016.03.15 kedd, 11:21:40 »

tolatólámpa kapcsoló
Naplózva
zacc10
Vendég
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:06:42 »

tolatólámpa kapcsoló

és azt hol találom?
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:29:08 »

válton lesz szerintem biztos megy rá egy kábel húzd le a sarut zárd rövidre  darab drott  gyújtás  ha világit akkor a kapcsoló a rossz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.