Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:40:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628387 alkalommal)
Petya
és 43 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18450 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 13:53:38 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.30 csütörtök, 13:37:58
A dugattyú is be tud szorulni. Azért, mert vizes a fékolaj, rozsdásodik a dugattyú.
Meg persze akkor is, ha a kötél rohad be.
Megoldas: Fek kotel olajat kell cserelni, es akkor soha nem rohad be a kotel
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18451 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 13:55:10 »
hát a fékolajtól szerintem sem áll be a féknyereg, de ha felvizesedik alacsonyabb lessz a forráspontja és nem lessz féked....
én akkor cserélem ki ha már alacsony lessz a forráspontja, addig minek?
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18452 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 13:56:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.30 csütörtök, 13:55:10
hát a fékolajtól szerintem sem áll be a féknyereg, de ha felvizesedik alacsonyabb lessz a forráspontja és nem lessz féked....
én akkor cserélem ki ha már alacsony lessz a forráspontja, addig minek?
Én is így gondolom. Ha nem vizes, miért kellene cserélni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18453 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 13:58:01 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 13:53:38
Megoldas: Fek kotel olajat kell cserelni, es akkor soha nem rohad be a kotel
Ezt add el a fordnak újjításként, hogy szimeringezzék be a bowdenház két végét és mehet bele az olaj...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18454 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:01:44 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.07.30 csütörtök, 13:56:34
Én is így gondolom. Ha nem vizes, miért kellene cserélni?
Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering..
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18455 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:04:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 14:01:44
Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering..
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit?
Mivel a viz konnyebben osszenyomhato, a vizesedes erezheto a rosszabb fekhatason. De nem a viztol rohad be a hatso nyereg
tudomtudom, a nagy lendulettol a viz hatra folyik a hatso nyergekhez es ott aztan berohad jol az egesz
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18456 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:09:33 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 14:04:43
Mivel a viz konnyebben osszenyomhato, a vizesedes erezheto a rosszabb fekhatason. De nem a viztol rohad be a hatso nyereg
tudomtudom, a nagy lendulettol a viz hatra folyik a hatso nyergekhez es ott aztan berohad jol az egesz
A víz egyáltalán nem összenyomható! Ilyen szempontból semmi különbség...
Egyébként nem fékolaj kereskedéssel foglalkozom,
csak jótanácsnak szántam...meg tapasztalat..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18457 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:10:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 14:09:33
A víz egyáltalán nem összenyomható! Ilyen szempontból semmi különbség...
Egyébként nem fékolaj kereskedéssel foglalkozom,
csak jótanácsnak szántam...meg tapasztalat..
jah az a levego
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18458 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:12:50 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 14:10:50
jah az a levego
Jah azok a gázok úgy összességében...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18459 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:13:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 14:12:50
Jah azok a gázok úgy összességében...
babzabalo fekrendszer
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18460 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:14:14 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 14:13:29
babzabalo fekrendszer
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18461 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:31:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 14:01:44
Honnan tudjátok mikor vizes?
Megnézettetitek a tartályban.....biztos kering..
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit?
Onnan tudom hogy megmérem a forráspontját műszerrel, kb 1 perc......
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18462 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:42:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 14:01:44
De ha jól belegondolsz 2-3 évente 1500ft(nagy érvágás) nem ér ennyit?
Ennyit mindenképpen ér, csak annyit nem hogy utána hordod szervizbe, mondván hogy kuplungos, meg lendkerekes, meg ki tudja miket el nem hinnék (mivel nem értek hozzá).
A fél kocsit kicserélnék, és megvetetnék velem, miközben meg "csak" levegős, mert ***ul csinálták meg. Egy 1500ft-os "javítás" magamat ismerve belefájna vagy 150-200ezerbe!
Egy életre elvenné a kedvem a kocsikázástól!
Pont mint a tavalyi turbócsörepedés javításom.
A végén a 10-15ezres csőcsere, belefájt 65ezerbe, mert a szaki ezt is mag azt is "megcsinálta" ha már szét van szedve. Jót akart, ismerős, csak ne az én pénzemmel játszadozzon!
És természetesen ez nem a kocsi hibája hanem a szervizeké/szerelőké. Mert az ilyen "butákat" könnyű átbaxni!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 14:45:53 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18463 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 14:49:48 »
Idézetet írta: Domi - 2009.07.30 csütörtök, 11:49:48
Történet folytatása:
Mentem a kocsival, és tényleg nem jó. Nem lehet rendesen elindulni az autóval. Dadog induláskor. Remeg. Utána 2-től felfelé már jó. De R-ben is ugyanez.
Aztán ma gyengek vitte be a kocsit Vikhez, és a szalontól kb. 20 méterre megállt a kocsi, a Könyves Kálmán külső sávjában. Vontatni kellett be. Vik szerint még mindig levegős a rendszer. Valami nagy buborék van benne, amit nem tudnak kihozni. Több folyadék már nem megy a rendszerbe. Aztán egy fél órás szórakozás után még mindig nincs eredmény. Jelenleg gyengek a buszon van hazafelé, a kocsi meg Viknél maradt. Jelenleg kinyomócsapágyra tippelnek.
De az érdekes az, hogy mikor bevitte a kocsit gyengek a 180-as szervízre, akkor előtte semmi baja nem volt. Ugyanűgy fogott a kuplungja mint az enyém, vagy bármely más TDCi. Mikor kihozta fékolaj csere után, akkor már más volt, és ugye utána 2 nappal meg is állt. Utána megint.
Mondjuk ezekután biztos, hogy én nem fogok félolajat cseréltetni, akárhányezer km-nél se
Én 120eKm-nél cseréltettem fékolajat, nem járt ilyen hatással. Tessék szépen 2 évente cserélni az olajat. A fékolaj forráspont ellenőrzése benne van az éves revízióban.
Érdekes kérdés lesz, hogy a levegős olaj miatt nem megfelelően működő kuplung következtében tönkrement lendkerék/kuplungtárcsa/kinyomócsapágy/sebességváltó (megfelelő rész aláhúzandó) javítását ki fogja fizetni. Remélem nem erről lesz szó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18464 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 15:39:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.07.30 csütörtök, 14:49:48
Tessék szépen 2 évente cserélni az olajat.
Én értem, hogy így biztos nem kell aggódni, de miért cseréltessem 2 évente, ha jó?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18465 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 16:10:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.07.30 csütörtök, 14:49:48
Érdekes kérdés lesz, hogy a levegős olaj miatt nem megfelelően működő kuplung következtében tönkrement lendkerék/kuplungtárcsa/kinyomócsapágy/sebességváltó (megfelelő rész aláhúzandó) javítását ki fogja fizetni. Remélem nem erről lesz szó.
Ez így tényleg érdekes lesz. gyengek-el most beszéltem, és a helyzet a követlező: a kinyomócsapágy meghalt. Vik hétfőn szedi le a váltót, és akkor derül ki, hogy a kuplung többi része milyen állapotban van. Viszont semmi baja nem volt, mikor bement a szervízbe. Tehát lehet, hogy a kinyomócsapágy a levegős, és remegő, rázó rendszer miatt ment tönkre?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18466 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 16:14:51 »
Idézetet írta: Domi - 2009.07.30 csütörtök, 16:10:59
Ez így tényleg érdekes lesz. gyengek-el most beszéltem, és a helyzet a követlező: a kinyomócsapágy meghalt. Vik hétfőn szedi le a váltót, és akkor derül ki, hogy a kuplung többi része milyen állapotban van. Viszont semmi baja nem volt, mikor bement a szervízbe. Tehát lehet, hogy a kinyomócsapágy a levegős, és remegő, rázó rendszer miatt ment tönkre?
Ezt már senki nem mondja meg.A baj az,hogy jól ment be az autó,és rosszul jött ki a servicéből.Valyon ki fogja állni a költségeket....?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18467 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 16:16:15 »
Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz
. Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18468 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 18:02:29 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.07.30 csütörtök, 16:16:15
Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz
. Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
Hány kilométer van az autóban?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18469 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 18:02:51 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.27 hétfő, 22:37:59
5 ajtós/kombi? Ezeknél is van az a 3 érintkező?
kombi. igen van. ujra mukodik az ablaktorlo. En nem tudom megmagyarazni, de azert elmeselem hogy felhivtam a szervizt, elmeseltem a sztorit azt mondtak biztos a muszaki alatt kiprobaltak, ugyfelejtettek, leoldott a hokapcsoloja az ablaktorlo motornak, merthogy ebben az okos autoban az is van.
Tenyleg van ilyen?
Vegulis a lenyeg hogy ujra mukodik.
udv!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18470 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 21:19:19 »
Idézetet írta: alf - 2009.07.30 csütörtök, 16:14:51
Ezt már senki nem mondja meg.A baj az,hogy jól ment be az autó,és rosszul jött ki a servicéből.Valyon ki fogja állni a költségeket....?
szvsz kellene egy 50-50%-os megosztás. Mert lehet, hogy már rossz volt és a levegős működés rúgta bele az utolsót, de az is lehet, hogy még elment volna 100eKm-t.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18471 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 21:22:40 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.07.30 csütörtök, 16:16:15
Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz
. Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
Ez gáz. TUd a kinyomócsapágy ilyen hirtelen, előzmény nélkül tönkremenni? Avagy elég neki ennyi "extra" terhelés hogy kimúljon?
Azt kellene tudni, hogy a kocsi előéletében volt-e már cserélve a kinyomó. Elvileg 150eKm-t el kell mennie (én 118eKm-nél a lendkerék és a kuplung miatt cseréltettem, még nem volt neki baja), és ha már volt cserélve, valószínű rossz sem volt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18472 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 21:23:59 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.07.30 csütörtök, 16:16:15
Ma az AutoFort-ba menet megállt a kocsi újra. A Könyves Kálmánon a szerviz előtt balra és visszafordító sávban adta meg magát a kuplungom teljesen. Vik kisétált és nagy nehezen bevitte a szervizbe, Sebességből se ki, se be. Egy újjal lehetett mozgatni a kuplung pedált. Pumpálásra se reagált pedig Vik vagy 6-7 percet próbálta. Majd motor leállít és natúron be egyesbe és utána lassan átvitte a szervizebe. Ott teljes légtelenítési próba újra. De a rendszer levegő mentes volt. Mivel forró volt a motor ott hagytam ha lehűl tovább nézik a dolgokat. Hívott Vik, hogy megvan a diagnózis. És még nem a végleges. Sajnos nem kellemes. Az biztos, hogy kinyomócsapágy teljesen tönkre ment. Az cserés. Hétfőn veszik le a váltót és utána tud újabb dolgokat mondani. Elképzelhető, hogy kuplung csere is lesz
. Szóval a nagyszerviz után rögtön egy ilyen mértékű hiba. Az autó most 3 éves ilyen dolgokra nincs gari? Illetve ha valaki tud olcsón kinyomócsapágyat kérem jelezze felém.
több mint egy éve sz+r a kinyomócsapágyam és ugy közlekedek vele, vártam hogy totál essen szét....chip után még talán jobb is lett,mert nem ciripel azóta...
pedál nekem is beesik néha munkahenger miatt...
én egybe fogom cserélni a cuccost, de megy a vita fix lendkerékről.....országos szinten...
ugy néz ki a VALEO-s szett csak a 90Le-s TDDI-be jó ....
úgyhogy akkor marad az egyedi gyártás....csak nagyon fogy az idő nyaralásig bakker....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 21:26:21 írta Bunyek
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18473 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 22:32:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.30 csütörtök, 14:31:05
Onnan tudom hogy megmérem a forráspontját műszerrel, kb 1 perc......
Nagy értelme van, a tartályból vett mintából.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18474 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 22:47:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.07.30 csütörtök, 14:42:49
Ennyit mindenképpen ér, csak annyit nem hogy utána hordod szervizbe, mondván hogy kuplungos, meg lendkerekes, meg ki tudja miket el nem hinnék (mivel nem értek hozzá).
A fél kocsit kicserélnék, és megvetetnék velem, miközben meg "csak" levegős, mert ***ul csinálták meg. Egy 1500ft-os "javítás" magamat ismerve belefájna vagy 150-200ezerbe!
Egy életre elvenné a kedvem a kocsikázástól!
Pont mint a tavalyi turbócsörepedés javításom.
A végén a 10-15ezres csőcsere, belefájt 65ezerbe, mert a szaki ezt is mag azt is "megcsinálta" ha már szét van szedve. Jót akart, ismerős, csak ne az én pénzemmel játszadozzon!
És természetesen ez nem a kocsi hibája hanem a szervizeké/szerelőké. Mert az ilyen "butákat" könnyű átbaxni!
Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18475 Dátum:
2009.07.31 péntek, 00:21:12 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.30 csütörtök, 18:02:29
Hány kilométer van az autóban?
181e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18476 Dátum:
2009.07.31 péntek, 05:06:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 22:47:11
Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Dettó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18477 Dátum:
2009.07.31 péntek, 06:32:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 22:32:49
Nagy értelme van, a tartályból vett mintából.....
most erre nem akarok mit mondani,meg vitázni veled....
felőlem minden nap lecserélheted
....
nekem tökmindegy.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18478 Dátum:
2009.07.31 péntek, 08:55:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.31 péntek, 06:32:27
most erre nem akarok mit mondani,meg vitázni veled....
felőlem minden nap lecserélheted
....
nekem tökmindegy.
Maradok a 2-3 éves ciklusidőnél, ahogy kell...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18479 Dátum:
2009.07.31 péntek, 09:03:00 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.07.31 péntek, 00:21:12
181e.
Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18480 Dátum:
2009.07.31 péntek, 09:04:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.31 péntek, 09:03:00
Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél
plane, hogy mondeo
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18481 Dátum:
2009.07.31 péntek, 09:14:27 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.31 péntek, 09:04:21
plane, hogy mondeo
Mit számít? A Sachs vagy a LUK a gyári beszállítók ezzel minden márka kűzd, ezek ennyit bírnak.....
Amelyik gyártó jobban túlméretezi a teljesítményhez képest, azé többet..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18482 Dátum:
2009.07.31 péntek, 09:30:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.31 péntek, 09:03:00
Hát ez már az a Km amikor bármi lehet a kuplunggal, főleg egy 400Nm-t is tudó gépnél
Ez így van, kivéve ha már volt cserélve pl. 150eKmnél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18483 Dátum:
2009.07.31 péntek, 09:51:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 22:47:11
Nehogy már egy fékolaj csere miatt komplikációk lépjenek fel.......az egész lényege, hogy nagyon kell figyelni, hogy mielőtt épp kifogy a tartályból a régi olaj, akkor kell kezdeni feltölteni az újjal, hogy még véletlenül se levegősödjön fel.....ennyi!!!
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor még más színű folyadékokat veszel cserénél, és akkor pontosan látod, hogy mikor jelenik meg a friss olaj. Én a Shell és a gyári ford(bosch) olaj között váltogatom, az egyik világos, a másik sötét...totál látszik mikor megjelenik a friss.
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Ezt így kéne csinálni a szervízben is... elég logikusnak tűnik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18484 Dátum:
2009.07.31 péntek, 10:16:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.30 csütörtök, 22:47:11
Én nem bízom másra az autómat, ha rossz megcsinálom.....jó ha gépre kellene tenni, mert olyan hibája van az más, akkor szervíz, de nálam eddíg(4,5éve) ilyen nem volt.
Idézetet írta: alf - 2009.07.31 péntek, 05:06:40
Dettó!
Minden tiszteletem a Tiétek!
Én sajnos nem értek hozzá, valamint helyem sincs, és őszintén megvallva gyáva is vagyok , hogy nekiálljak szétkapni!
Szal nekem marad a jó szándékkal átbaxós ismerős, vagy a márka szerviz.
Hogy melyik a rosszabb az mindegy...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18485 Dátum:
2009.07.31 péntek, 11:16:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.07.31 péntek, 09:30:12
Ez így van, kivéve ha már volt cserélve pl. 150eKmnél.
Kicsi rá az esély, már csak azért is mert kb 30e után még nem szoktak széthullani...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyi_bp
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18486 Dátum:
2009.07.31 péntek, 12:29:03 »
Szanaszét kopott generátor okozhat vészüzemmódokat bármi módon? (teljesítmény vissza, villogó izzításjelző)
Ugyanis most, hogy kaptam csillogó-villogó generátort a durván elkopott helyett, hiú ábrádndjaim vannak, hátha az csinálta a vészüziket is valami elektromos zavarral..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18487 Dátum:
2009.07.31 péntek, 19:09:26 »
Idézetet írta: sanyi_bp - 2009.07.31 péntek, 12:29:03
Szanaszét kopott generátor okozhat vészüzemmódokat bármi módon? (teljesítmény vissza, villogó izzításjelző)
Ugyanis most, hogy kaptam csillogó-villogó generátort a durván elkopott helyett, hiú ábrádndjaim vannak, hátha az csinálta a vészüziket is valami elektromos zavarral..
Ne reménykedj.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyi_bp
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18488 Dátum:
2009.08.01 szombat, 09:16:30 »
Idézetet írta: alf - 2009.07.31 péntek, 19:09:26
Ne reménykedj.......
Oké. Legfeljebb pozitív csalódás ér
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18489 Dátum:
2009.08.01 szombat, 10:08:39 »
Idézetet írta: sanyi_bp - 2009.08.01 szombat, 09:16:30
Oké. Legfeljebb pozitív csalódás ér
biztos nem.de ne add fel a reményt.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyengek
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18490 Dátum:
2009.08.01 szombat, 17:36:55 »
Tegnap este hívott Vik, hogy szétkapták a kocsit. Az első átnézés után kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék
. De lehet, hogy nincs vége mert hétfőn mennek tovább. Bár nagyon kívánom, hogy ennyi legyen. Ez is sok nem, hogyha még találnak valamit
. Kb 1-1,5 hét amíg minden ok és újra lesz autó
. Addig marad a kölcsön autók hada
.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18491 Dátum:
2009.08.01 szombat, 19:41:17 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.08.01 szombat, 17:36:55
Tegnap este hívott Vik, hogy szétkapták a kocsit. Az első átnézés után kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék
. De lehet, hogy nincs vége mert hétfőn mennek tovább. Bár nagyon kívánom, hogy ennyi legyen. Ez is sok nem, hogyha még találnak valamit
. Kb 1-1,5 hét amíg minden ok és újra lesz autó
. Addig marad a kölcsön autók hada
.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18492 Dátum:
2009.08.01 szombat, 21:48:30 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
MkIII 2.0 Tdci-2005,
Manuális (6) váltó
. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?
Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....
Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18493 Dátum:
2009.08.01 szombat, 21:51:11 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.08.01 szombat, 21:48:30
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
MkIII 2.0 Tdci-2005,
Manuális (6) váltó
. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?
Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....
Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?
Köszönöm!
váltó olaj szint rendben?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18494 Dátum:
2009.08.01 szombat, 21:59:42 »
Idézetet írta: Benedek - 2009.08.01 szombat, 21:51:11
váltó olaj szint rendben?
Ezt nem toom, látod, hogy lehet ellenőrizni?
Illetve van értelme a váltóban olajat cserélni?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.01 szombat, 22:02:59 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18495 Dátum:
2009.08.01 szombat, 22:09:43 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.08.01 szombat, 21:59:42
Ezt nem toom, látod, hogy lehet ellenőrizni?
Illetve van értelme a váltóban olajat cserélni?
ha nem is cserélni, de utána tölteni mindenféle képen...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18496 Dátum:
2009.08.01 szombat, 22:25:18 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.08.01 szombat, 21:48:30
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
MkIII 2.0 Tdci-2005,
Manuális (6) váltó
. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?
Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....
Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?
Köszönöm!
Szerintem egy szakival nézesd meg a kuplungodat, lehet nem old tökéletesen valamilyen oknál fogva...
A váltó bírni szokta, ezeknek a kuplung-lendkerék együttes a gyengéjük..
Ha több mint 100e van az autóban, akkor cseréld le a váltóolajat, ez a sok recsegtetés biztos vitt bele amúgy is fémet rendesen.... De első körben kuplung ellenőrzés!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18497 Dátum:
2009.08.01 szombat, 22:32:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.08.01 szombat, 22:25:18
Szerintem egy szakival nézesd meg a kuplungodat, lehet nem old tökéletesen valamilyen oknál fogva...
A váltó bírni szokta, ezeknek a kuplung-lendkerék együttes a gyengéjük..
Ha több mint 100e van az autóban, akkor cseréld le a váltóolajat, ez a sok recsegtetés biztos vitt bele amúgy is fémet rendesen.... De első körben kuplung ellenőrzés!!
Köszi, akkor fizetés után go a FordService (ismét...). ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18498 Dátum:
2009.08.02 vasárnap, 19:44:21 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.08.01 szombat, 21:48:30
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
MkIII 2.0 Tdci-2005,
Manuális (6) váltó
. Itt a manuális váltó lenne a lényeg... Olyat csinál, hogy váltáskor (nem erőltetve) elég hangos hangot ad ki, olyan tipikus váltóhang, mikor a fogaskerekek kapcsolnak. Itt a lényeg a hangerőn van. Álló helyzetben nagyon hallható, járó motornál sem csökken a hangereje. Engem speciel idegesít. A váltások pontosak, korrektek, csak hangos. Ez utalhat valamiféle kezdődő váltóhibára?
Ha engedem vissza a kuplungot, akkor meg egy hangos fémes kattanás hallható, mintha a váltóban lévő fogaskerekek összefeszülés előtt összeütődnének. Mindegy, hogy milyen fokozatról van szó. Ha nagyon lassan váltok + lassan engedem vissza a kuplungpedált, akkor teljesen normális minden, csak ..... ott a csak..... nincs mindig idő a lassított váltásra....
Nem tudjátok, mi lehet ez az hiba?
Köszönöm!
Szerintem meg a lendkerék csattog, az pedig ilyen sajnos.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
V.Tamás
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #18499 Dátum:
2009.08.04 kedd, 06:57:32 »
Sziasztok, jó reggelt!
Egy infó kulcs programozással kapcsolatosan.
Tegnap eljutottam az Aranykulcs Kft-hez a 3. nem tanítható kulcsommal. Kapásból mondták, hogy nem jó chipet tartalmaz. Ők adnak jó chipet 6 ezerért + tanítják szintén 6 ezerért. Gondoltam ha már belekezdtem legyen új chip, de próbáljuk meg a kezelésiben lévő kulcs programozást.
Megkaptam az új chipet, kimentem az autóhoz és a kezelési szerint lepróbáltam a tanítást - láss csodát működik
. A kulcsot elsőre programozta a rendszer kb 30 mp-ig tartott az egész. Be a boltba mondom, hogy működik
. Ők mondják aha, akkor jó
, így csak 6 ezer ami a chip ára. (Jó árfolyamon zajlik a tanítás.....)
Üdv: V.Tamás
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.04 kedd, 06:59:18 írta V.Tamás
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ