Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 06:08:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1470
1471
1472
1473
1474
1475
1476
[
1477
]
1478
1479
1480
1481
1482
1483
1484
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19696697 alkalommal)
uzoli70
és 19 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73800 Dátum:
2018.01.13 szombat, 23:00:04 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.01.13 szombat, 20:59:42
Ott is meg volt a görgö ill a szíj csere,itt a link
https://youtu.be/t-8-FvyumKo
Olyasmi hangnak tűnik, mint amikor a klímakompresszor kapcsol ki-be. Nézz rá, hogy össze lehet-e egyeztetni a hang változását a kompresszor ki-bekapcsolásával.
(A kompresszor végén van 3 bütyök, azokat figyelve jól lehet láni, hogy forog-e a kompresszor vagy nem.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73801 Dátum:
2018.01.16 kedd, 21:14:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.13 szombat, 21:46:55
A szervo oldalra (kis szíjkör a motor és váltó között, fenn, a blokk tetejénél) egy darab görgő van, amit csapágyra cserélsz, és elfelejted.
A generátor oldalon (nagy szíjkör, a jobb sárvédő felől, a motor végén) 3 görgő van összesen, plusz a főtengely szíjtárcsa, amit cserélni lehet. Mindet cserélted?
AndyA
A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok
kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73802 Dátum:
2018.01.16 kedd, 21:24:42 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.01.16 kedd, 21:14:53
A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok
kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs
Többek szerint nem jó ötlet a pogácsázás... GSR is poszt tolt olyan képet, ami igencsak elgondolkodtató.
Amúgy ha van szabadonfutó a generátoron, nem is nagyon van rá szükség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73803 Dátum:
2018.01.16 kedd, 21:27:27 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.01.16 kedd, 21:14:53
A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok
kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs
Ha az alupogácsázás nem is jó ötlet, de a csillapítóban a gumiszilent elhalálozása elég érdekes hangokat tud produkálni.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73804 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 14:25:50 »
Sziasztok!
Kikérhetném a véleményeteket az alábbi autóval kapcsolatban?
Esetleg ismeri valaki?
Köszönöm
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyarorszagi-12473657
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-12141030
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 14:28:49 írta Lacko1984
»
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73805 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 15:04:32 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.01.29 hétfő, 14:25:50
Sziasztok!
Kikérhetném a véleményeteket az alábbi autóval kapcsolatban?
Esetleg ismeri valaki?
Köszönöm
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyarorszagi-12473657
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-12141030
Ghia exe tempomat és xenon nélküli
és évente még 15.000 km se mentek vele
A cég álta hirdetett 23 autóból mindössze 2 db van 200.000 km fölötti futással, varázsföld ?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 15:21:26 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73806 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 15:28:02 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2018.01.29 hétfő, 15:04:32
Ghia exe tempomat és xenon nélküli
és évente még 15.000 km se mentek vele
A cég álta hirdetett 23 autóból mindössze 2 db van 200.000 km fölötti futással, varázsföld ?
Igen, fura! Köszi! De ezeket találtam ami érdekes lehet! Sajna mindbe van már elég sok km! Ma beszéltem egy másikkal azt mondja, kettőstömegű meg porlasztó is volt már cserélve csak semmilyen papírja nincs róla, mondom az olyan mintha nem is lett volna! Elvileg mo-i de p-s rendszám!hahahaha
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73807 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 16:10:58 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.01.29 hétfő, 14:25:50
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyarorszagi-12473657
A váltógomb tropa, kormány meg szép benne. 173ezer km
Szerintem 1.1 névre írva se kevés érte. Persze mindenki maga dönt
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73808 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 17:50:33 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.29 hétfő, 16:10:58
A váltógomb tropa, kormány meg szép benne. 173ezer km
Szerintem 1.1 névre írva se kevés érte. Persze mindenki maga dönt
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73809 Dátum:
2018.01.29 hétfő, 17:51:39 »
Ez mondjuk már elég régi de lehet aktuális még!
Vélemény?
https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-22-tdci-ghia-2/uutjrjx/
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73810 Dátum:
2018.01.30 kedd, 10:52:46 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.01.29 hétfő, 17:51:39
Ez mondjuk már elég régi de lehet aktuális még!
Vélemény?
https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-22-tdci-ghia-2/uutjrjx/
Már nem aktuális!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Dave999
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73811 Dátum:
2018.01.31 szerda, 14:08:31 »
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.
Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.
Nem sürgős mèg annyira.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73812 Dátum:
2018.01.31 szerda, 14:17:22 »
Idézetet írta: Dave999 - 2018.01.31 szerda, 14:08:31
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.
Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.
Nem sürgős mèg annyira.
Előre is köszönöm!
A generátor szerelésre az egyik legjobb ajánlat:
http://mondeo.hu/index.php?page=219
A főtengely szíjtárcsa cserét te is meg tudod csinálni. Keress vissza, találsz leírást, hogy hogyan kell. Nem kell nagy műszaki érzék sem hozzá.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73813 Dátum:
2018.01.31 szerda, 14:48:35 »
Idézetet írta: Dave999 - 2018.01.31 szerda, 14:08:31
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.
Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.
Nem sürgős mèg annyira.
Előre is köszönöm!
Szia!
Pilisvörösváron tudok neked ajánlani egy jó szakit!
Ha szükséges írj megadom a számát!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73814 Dátum:
2018.01.31 szerda, 14:59:49 »
Idézetet írta: Dave999 - 2018.01.31 szerda, 14:08:31
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.
Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.
Nem sürgős mèg annyira.
Előre is köszönöm!
Generátorért elmész a Kertész utcába, ők felrakják neked a szabadonfutót is. Esetleg megkérdezheted tőlük, hogy ha már úgyis mindent szétlegóztak, a szíjtárcsát is átszerelnék-e neked, bár ez amúgy nem nagy műtét onnantól, hogy sikerült a csavarokat megindítani. Ha nagyon régen cserélték utoljára, az a három csavar azért kapaszkodós szokott lenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dave999
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73815 Dátum:
2018.01.31 szerda, 15:38:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.31 szerda, 14:59:49
Generátorért elmész a Kertész utcába, ők felrakják neked a szabadonfutót is. Esetleg megkérdezheted tőlük, hogy ha már úgyis mindent szétlegóztak, a szíjtárcsát is átszerelnék-e neked, bár ez amúgy nem nagy műtét onnantól, hogy sikerült a csavarokat megindítani. Ha nagyon régen cserélték utoljára, az a három csavar azért kapaszkodós szokott lenni.
AndyA
Köszönöm!
Annyi mèg, hogy a feszítőt, a görgőket ès a szíjat is szeretnèm kicserèlni egyúttal. Gondolom az sem olyan nagy ördöngősèg...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 15:41:24 írta Dave999
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73816 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 07:40:50 »
Idézetet írta: Dave999 - 2018.01.31 szerda, 15:38:41
Köszönöm!
Annyi mèg, hogy a feszítőt, a görgőket ès a szíjat is szeretnèm kicserèlni egyúttal. Gondolom az sem olyan nagy ördöngősèg...
(Nem írtad bele az aláírásodba, milyen autód van. Az itt leírtak TDCi-re vonatkoznak. Ha neked más van, akkor YMMV.)
Pont az az, ami már nem triviális.
A generátort le kell szedni (kivenni nem kell, elég félretenni). Ez három csavar, egy felülről, kettő alulról. Utána ki kell szedni a generátor alatti konzolt, ami még két csavar. Ezen a konzolon van egy görgő, plusz a feszítő végét is ide csavarozzák. Jó meló kiforgatni a helyéről, elég jó térérzék kell hozzá, mint egy ördöglakat...
A harmadik görgő a blokk oldalán van, a motortartó bak alján. Ehhez is jó meló hozzáférni, de nem lehetetlen. Vegyél egy M8-as toldóanyát, és azt rakd vissza a gyári helyett, azt könnyebb meghúzni. Az anya letekerése után, ha nem tudod a görgőt kivenni, akkor egy óvattal kezelt pajszer segít egy picit elmozdítani a blokkot, hogy kiférjen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73817 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 18:46:49 »
Sziasztok!
Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73818 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 18:48:10 »
Idézetet írta: Palermo - 2018.02.01 csütörtök, 18:46:49
Sziasztok!
Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány?
a hátsó kutyacsontot?2 csavar,semmi extra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73819 Dátum:
2018.02.02 péntek, 12:15:33 »
Idézetet írta: Palermo - 2018.02.01 csütörtök, 18:46:49
Sziasztok!
Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány?
Kiegészítve alfot, arra azért figyelj, ha nem csápos emelőről csinálod, hanem a saját emelőjével egy oldalról emelve, akkor a stbilizátor befeszül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73820 Dátum:
2018.02.02 péntek, 16:42:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.02 péntek, 12:15:33
Kiegészítve alfot, arra azért figyelj, ha nem csápos emelőről csinálod, hanem a saját emelőjével egy oldalról emelve, akkor a stbilizátor befeszül.
én nem is emelném meg.akna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73821 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:07:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.02 péntek, 16:42:48
én nem is emelném meg.akna.
És, ha nincs akna? Ásson egyet?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73822 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:13:28 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.02 péntek, 16:42:48
én nem is emelném meg.akna.
amire Te gondolsz, az egy szimpla kátyú
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73823 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:15:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.02 péntek, 18:07:42
És, ha nincs akna? Ásson egyet?
Szinte felesleges, be kell húzni kicsit a hasat, és emelés nélkül is meg lehet csinálni. Vagy meg kell kérni Alfot, hogy sétáljon be a kocsi alá és csinálja meg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73824 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:55:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.02 péntek, 18:07:42
És, ha nincs akna? Ásson egyet?
felőlem akár áshat is.én nem tenném,van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73825 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:56:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.02.02 péntek, 18:13:28
amire Te gondolsz, az egy szimpla kátyú
dehogy.egy gödör,aminek az alján ott ülsz,és várod, hogy beadjam...a 19es kulcsot(is).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73826 Dátum:
2018.02.02 péntek, 18:58:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.02.02 péntek, 18:15:04
Szinte felesleges, be kell húzni kicsit a hasat, és emelés nélkül is meg lehet csinálni. Vagy meg kell kérni Alfot, hogy sétáljon be a kocsi alá és csinálja meg
mindig így teszek,csak a deszkákat felszedem az akna tetejéről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73827 Dátum:
2018.02.02 péntek, 19:23:56 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.02 péntek, 18:56:47
dehogy.egy gödör,aminek az alján ott ülsz,és várod, hogy beadjam...a 19es kulcsot(is).
Mondjuk rosszabb dolgot is el tudok képzelni, minthogy kooperatívan autót szerelünk
Ugyan ha a te aknádról van szó tényleg ülnöm kellene benne, ha autót akarnék szerelni, de üsse kavics, csak legyen elég pálinka
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73828 Dátum:
2018.02.02 péntek, 21:27:25 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.02.02 péntek, 19:23:56
Mondjuk rosszabb dolgot is el tudok képzelni, minthogy kooperatívan autót szerelünk
Ugyan ha a te aknádról van szó tényleg ülnöm kellene benne, ha autót akarnék szerelni, de üsse kavics, csak legyen elég pálinka
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73829 Dátum:
2018.02.03 szombat, 15:32:25 »
Sziasztok!
Ha esetleg valakine van fl2 2.2tdci mondeoja Gyömrő és környékén
és tudna szánni rám egy kis időt, hogy megtekintsem összehasonlítás képpen akkor kérem irjonn rám!
Persze az üdítőt én fizetem!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73830 Dátum:
2018.02.03 szombat, 18:23:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.12 péntek, 20:27:59
Ügyes műanyagos percek alatt pótolja neked 1-2 ezresért.
AndyA
Vagy egy darab alulemez
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
elérhetőség
«
Új hozzászólás #73831 Dátum:
2018.02.06 kedd, 14:17:28 »
Sziasztok!
Nagy szükségem lenne killer20 fórumtársunk elérhetőségére!(emailt írtam neki de lehet a profilja alatt lévő cím már nem is él)
Valaki nem tudna segíteni nekem?
előre is köszönöm
Laci
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73832 Dátum:
2018.02.06 kedd, 15:38:24 »
Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.
Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.
Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?
Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73833 Dátum:
2018.02.06 kedd, 16:49:23 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 15:38:24
Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.
Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.
Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?
Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó
én lengőkar szilentre gondolnék...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73834 Dátum:
2018.02.06 kedd, 17:09:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.06 kedd, 16:49:23
én lengőkar szilentre gondolnék...
Futóműves többször nézte, és nem lelt hibát, emelve, rángatva, stb
Nekem eddig 3 autóm járt nála, és nem volt vele bajom, nem trehány, stb. Nem hinném hogy 2x nézésre sem lelne meg ilyen alaphibát.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73835 Dátum:
2018.02.06 kedd, 17:53:59 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 17:09:17
Futóműves többször nézte, és nem lelt hibát, emelve, rángatva, stb
Nekem eddig 3 autóm járt nála, és nem volt vele bajom, nem trehány, stb. Nem hinném hogy 2x nézésre sem lelne meg ilyen alaphibát.
ezt azért én nem vetném el.
Amúgy a gumikat nem cserélted még össze?elsőket hátra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73836 Dátum:
2018.02.06 kedd, 17:55:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.06 kedd, 17:53:59
ezt azért én nem vetném el.
Amúgy a gumikat nem cserélted még össze?elsőket hátra.
Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73837 Dátum:
2018.02.06 kedd, 18:06:40 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 17:55:55
Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
pedig az akkor biztos futó hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73838 Dátum:
2018.02.06 kedd, 18:51:31 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 17:55:55
Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
féltengelyt nézted mostanában?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73839 Dátum:
2018.02.06 kedd, 19:41:01 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 15:38:24
Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.
Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.
Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?
Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó
A twinimnél volt ilyen jelenség és axiál csuklót cseréltek és rendbe jött
A cégnél szintén Renault Masternál volt ilyen és ott is axiál csuklót cseréltek
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73840 Dátum:
2018.02.06 kedd, 20:33:31 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.06 kedd, 18:51:31
féltengelyt nézted mostanában?
Nem foglalkoztam vele.
Tudok bármit házilag ellenőrizni? vagy csak bontás után derül ki, ha az a baj?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73841 Dátum:
2018.02.06 kedd, 20:43:29 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.06 kedd, 20:33:31
Nem foglalkoztam vele.
Tudok bármit házilag ellenőrizni? vagy csak bontás után derül ki, ha az a baj?
az a baj,ha kopás,akkor az kattogna kitekert kormánynál.
Talán teljes törést vagy a hajtás hiányát érdemes még gyorsan lecsekkolni.Bár kevés az esély,hogy az csendben van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73842 Dátum:
2018.02.06 kedd, 20:57:16 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.06 kedd, 20:43:29
az a baj,ha kopás,akkor az kattogna kitekert kormánynál.
Talán teljes törést vagy a hajtás hiányát érdemes még gyorsan lecsekkolni.Bár kevés az esély,hogy az csendben van...
nem kattog, nem ropog kitekert kormánynál
A hajtás hiánya alatt mit értesz? Megy az autó lábon, gond nélkül. Hétvégén pályáztam vele.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Javítások
«
Új hozzászólás #73843 Dátum:
2018.02.07 szerda, 21:30:03 »
Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul, szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73844 Dátum:
2018.02.07 szerda, 21:32:25 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.07 szerda, 21:30:03
Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul, szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
a dpf lesz a szűk keresztmetszet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73845 Dátum:
2018.02.07 szerda, 21:59:43 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.07 szerda, 21:32:25
a dpf lesz a szűk keresztmetszet.
Mire is gondolsz?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73846 Dátum:
2018.02.08 csütörtök, 07:08:35 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.07 szerda, 21:30:03
Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul, szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
A kuplung oldali vagyis a hátsó szimering csere az macerás, le kell venni hozzá a váltót. És ott ki tudja mit találnak még. Ennyi hibával úgy jó ha magadnak javítasz, vagy jó áron veszed.... Persze mindenki maga tudja.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73847 Dátum:
2018.02.08 csütörtök, 07:31:54 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.07 szerda, 21:59:43
Mire is gondolsz?
mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73848 Dátum:
2018.02.08 csütörtök, 07:45:37 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.02.08 csütörtök, 07:08:35
A kuplung oldali vagyis a hátsó szimering csere az macerás, le kell venni hozzá a váltót. És ott ki tudja mit találnak még. Ennyi hibával úgy jó ha magadnak javítasz, vagy jó áron veszed.... Persze mindenki maga tudja.
Köszi! Azért vennlm mwg, mert teljes szerviz dokumentécioval rendelkezik! A kuplung is cserés volt! Bér ezek a szimmering cserék nem kerülnek vagyonokba ugye?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Javítások
«
Új hozzászólás #73849 Dátum:
2018.02.08 csütörtök, 07:51:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.08 csütörtök, 07:31:54
mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.
Értem, köszi! Mivel már az egr le van dugózva, meglehet, hogy a dpf is ki van írva! Ezt nem tudom! De ha szarakodni fog kiíratom majd!
Milyen kinlódás szokott lenni vele? Dpf-fel és dpf nélkül is egyaránt csak euro4 ha jól tudom!?
Egyébként ha bajom lesz vele, Te leszel a hibás, mert annyiszor írtad, hogy hordósra kopik a benzines, hogy rendesen parázok a benzines autóktól és már nem is mernék olyat venni!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.08 csütörtök, 08:31:01 írta Lacko1984
»
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
1470
1471
1472
1473
1474
1475
1476
[
1477
]
1478
1479
1480
1481
1482
1483
1484
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ