Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.10.21 vasárnap, 03:48:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 ... 1502   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 9887336 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73950 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:43:31 »

Hello!

Mk3 mondeo-hoz van valahol digitális javítási kézikönyv?

Van, de nem publikus.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73951 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:42:58 »

Az autó átvizsgálásánál azt mondták, hogy a szíjfeszítőn ugrál a szíj ezért van surlódó, morgó, hangja!
Rákerestem de nem tudom milyen szíjat és feszítőt kell cserélnem!az alkatrész keresők teljesen összezavartak!
Mit kell cserélnem? Valaki tud linkelni egy diagrammot, hogy milyen szíj mit hajt, mivel van összekötve...
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42956



« Új hozzászólás #73952 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:43:42 »

Hello!

Mk3 mondeo-hoz van valahol digitális javítási kézikönyv?
Van.
Úgy híják,hogy TIS2004.gugli a barátod.Figyelem.Csak xp alatt fut.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42956



« Új hozzászólás #73953 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:46:03 »

Az autó átvizsgálásánál azt mondták, hogy a szíjfeszítőn ugrál a szíj ezért van surlódó, morgó, hangja!
Rákerestem de nem tudom milyen szíjat és feszítőt kell cserélnem!az alkatrész keresők teljesen összezavartak!
Mit kell cserélnem? Valaki tud linkelni egy diagrammot, hogy milyen szíj mit hajt, mivel van összekötve...
Köszönöm
A generátor szíj rendszer berreg.
Generátor Szíj 1db
Automata szíj Feszítő 1db
Támasztó görgő 1db
Kettőstömegű főtengely szíjtárcsa 1db
Éredemes a generátort szabadonfutósítani,és akkor tartós is lesz a javítás.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73954 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 18:23:01 »

A generátor szíj rendszer berreg.
Generátor Szíj 1db
Automata szíj Feszítő 1db
Támasztó görgő 1db
Kettőstömegű főtengely szíjtárcsa 1db
Éredemes a generátort szabadonfutósítani,és akkor tartós is lesz a javítás.

Nagy vagy!  worship
Köszönöm szépen
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #73955 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 18:24:33 »

Nagy vagy!  worship
Köszönöm szépen

Igazából csak a kerülete nagy  eplus2
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Norbi29
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #73956 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 19:20:22 »

Üdv.
Meg tudja nekem mondani valaki hány km a vízpumpa gyár által előírt csereperiódusa? Köszi
Naplózva

MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
                   MK2 1.8 TD 1998 kombi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73957 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 19:27:44 »

A generátor szíj rendszer berreg.
Generátor Szíj 1db
Automata szíj Feszítő 1db
Támasztó görgő 1db
Kettőstömegű főtengely szíjtárcsa 1db
Éredemes a generátort szabadonfutósítani,és akkor tartós is lesz a javítás.

Amúgy mitől megy tönkre? Gyenge a rugó a feszítőben? Vagy az általad leírt szilent a hibás?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42956



« Új hozzászólás #73958 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 19:34:55 »

Amúgy mitől megy tönkre? Gyenge a rugó a feszítőben? Vagy az általad leírt szilent a hibás?
attól, hogy eredetileg nincs szabadonfutó a generátoron.Nincs ami elnyelje a szíj rezonanciáját.Ez okozza a szíjj berregését.Ez erősödik a haldokló görgőktől,feszítőtől,szíjtárcsától,szilentektől.Ha mindent egyszerre cserélsz és szabadonfutósítasz,akkor sokkal hosszabb a rendszer élettartama.
A benzines mondeókon gyárilag van,a vw dízeleken is gyárilag van,az mk4-en is gyárilag van,smaxon is.Nem is berreg egyik sem.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73959 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 20:26:51 »

Üdv.
Meg tudja nekem mondani valaki hány km a vízpumpa gyár által előírt csereperiódusa? Köszi

Van neki olyan? Ha igen, az enyém nem tud róla, 377 ezer km óta teszi a dolgát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73960 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 20:42:38 »

attól, hogy eredetileg nincs szabadonfutó a generátoron.Nincs ami elnyelje a szíj rezonanciáját.Ez okozza a szíjj berregését.Ez erősödik a haldokló görgőktől,feszítőtől,szíjtárcsától,szilentektől.Ha mindent egyszerre cserélsz és szabadonfutósítasz,akkor sokkal hosszabb a rendszer élettartama.
A benzines mondeókon gyárilag van,a vw dízeleken is gyárilag van,az mk4-en is gyárilag van,smaxon is.Nem is berreg egyik sem.

Értem! Köszi szépen! Megcsináltatom mert ez aberregés nem tetszik nagyon! Rendben legyen a gép, mert nem állhat meg az ut szélén, mert akkor az asszony engem megöl! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #73961 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 22:42:31 »

Értem! Köszi szépen! Megcsináltatom mert ez aberregés nem tetszik nagyon! Rendben legyen a gép, mert nem állhat meg az ut szélén, mert akkor az asszony engem megöl! Wink
Berregő szíjtól nemigen fogsz az út szélén maradni soha... hehe
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73962 Dátum: 2018.02.13 kedd, 06:07:52 »

Berregő szíjtól nemigen fogsz az út szélén maradni soha... hehe

Ezzel több lett  az életben maradás esélye!
Köszi!  nyes
Még nem durva de azért alapjáraton már berreg, bár menet közben vagy nincs vagy csak nem hallom!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 576



« Új hozzászólás #73963 Dátum: 2018.02.13 kedd, 16:22:53 »

Sziasztok,
MAF szenzort szeretnék cserélni és ez lenne hozzá a sorrend?

-törlöm a hibakódot
-kicserélem a MAF-t
-újra olvasom a hibakód tárolót
-és ha nincs hibakód hurrá?

Kell újratanítani a kocsit, mint MK1-nél?
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42956



« Új hozzászólás #73964 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:24:30 »

Sziasztok,
MAF szenzort szeretnék cserélni és ez lenne hozzá a sorrend?

-törlöm a hibakódot
-kicserélem a MAF-t
-újra olvasom a hibakód tárolót
-és ha nincs hibakód hurrá?

Kell újratanítani a kocsit, mint MK1-nél?
Köszi,  worship
PZs
ha nem törölsz semmit akkor is rendben lesz.Ugyanis a gyujtás pillanatában ha nem áll fenn a hiba,akkor törli az ecu magától.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73965 Dátum: 2018.02.13 kedd, 21:21:22 »

Sziasztok!
Lehet csak bebeszélem magamnak vagy az mk1 fókuszhoz képest més de olyan érzésem van mintha kicsit nehéz lenne a kormányt
kibillenteni középállásból! Mintha túlságosan mindig középen szeretne lenni! Ha már eltekertem utána finoman megy de a középállásból túl feszes!
Szervó olaj csere (persze szűrővel elkészítve nyes) vagy inkább futómű állítás kellene? Másnak is ilyen vagy nincs remdben valami?
Vagy esetleg a hátsó stabszilent miatt van?
Köszi
Üdv
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6647



E-mail
« Új hozzászólás #73966 Dátum: 2018.02.13 kedd, 23:48:54 »

Sziasztok!
Lehet csak bebeszélem magamnak vagy az mk1 fókuszhoz képest més de olyan érzésem van mintha kicsit nehéz lenne a kormányt
kibillenteni középállásból! Mintha túlságosan mindig középen szeretne lenni! Ha már eltekertem utána finoman megy de a középállásból túl feszes!
Szervó olaj csere (persze szűrővel elkészítve nyes) vagy inkább futómű állítás kellene? Másnak is ilyen vagy nincs remdben valami?
Vagy esetleg a hátsó stabszilent miatt van?
Köszi
Üdv
Lackó


Lehet kormánymű is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73967 Dátum: 2018.02.14 szerda, 06:46:59 »

Lehet kormánymű is.

De nem hallok semmiféle ropogást, nem érzek semmiféle akadást nincs holtjáték...
Milyen tünetei lennének a kormányű hibának!?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2418


« Új hozzászólás #73968 Dátum: 2018.02.14 szerda, 06:55:32 »

Sziasztok!
Lehet csak bebeszélem magamnak vagy az mk1 fókuszhoz képest més de olyan érzésem van mintha kicsit nehéz lenne a kormányt
kibillenteni középállásból! Mintha túlságosan mindig középen szeretne lenni! Ha már eltekertem utána finoman megy de a középállásból túl feszes!
Szervó olaj csere (persze szűrővel elkészítve nyes) vagy inkább futómű állítás kellene? Másnak is ilyen vagy nincs remdben valami?
Vagy esetleg a hátsó stabszilent miatt van?
Köszi
Üdv
Lackó

Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem árt tudni. A mondeo kormányának szervó rásegítése több különböző típushoz hasonlítva kisebb, tehát keményebb maga a kormányzás. Ettől függetlenül biztonságos. A kormánymű közép állásból való kimozdítása hibátlan működés esetében is egy természetesen jelenlevő erő ellenében történik, ami a kormányműben lévő hiperbolikus diagramnak megfelelő nyomásviszonyoknak köszönhető. Ha kormánymű kimozdítása a középállásából pattanás szerűen megszűnő erő ellenében történik, akkor a legsürgősebben a kormányművet szakemberrel ellenőriztetni kell és szükség esetén azonnal a kopásból eredő hibát meg kell szüntetni.
A kormánymű bármilyen rendellenes működése komoly veszélyt jelent a közlekedésben résztvevők számára!:wave:
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.14 szerda, 07:34:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73969 Dátum: 2018.02.14 szerda, 12:44:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem árt tudni. A mondeo kormányának szervó rásegítése több különböző típushoz hasonlítva kisebb, tehát keményebb maga a kormányzás. Ettől függetlenül biztonságos. A kormánymű közép állásból való kimozdítása hibátlan működés esetében is egy természetesen jelenlevő erő ellenében történik, ami a kormányműben lévő hiperbolikus diagramnak megfelelő nyomásviszonyoknak köszönhető. Ha kormánymű kimozdítása a középállásából pattanás szerűen megszűnő erő ellenében történik, akkor a legsürgősebben a kormányművet szakemberrel ellenőriztetni kell és szükség esetén azonnal a kopásból eredő hibát meg kell szüntetni.
A kormánymű bármilyen rendellenes működése komoly veszélyt jelent a közlekedésben résztvevők számára!:wave:
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Köszönöm a választ!
Érzésem szerint az általad leírt nyomásviszony változásnak köszönhetően van némi szokatlan érzésem!
A pattanás szerűen megszűnő erő nem áll fenn!! folyamatosan, akadás és ropogás nélküli, azonos erővel kell tekerni a kormányt, ami azonos erővel próbál visszatérni középállásba is! mivel a kormányom is remeg 110-130km/h között még a futóműre gondoltam amit ellenőriztetni és szükség esetén állítatni is fogok!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73970 Dátum: 2018.02.14 szerda, 18:43:38 »

Hello!

Sokat olvastam a turbó cső repedésről ami miatt megáll az autó.
Valaki használ, rendlet már ilyet vagy hasonlót?:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mondeo+mk3+tdci+cooler+silicon+pipe+kit&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+mk3+tdci+intercooler+silicon+pipe+kit.TRS0&_nkw=mondeo+mk3+tdci+intercooler+silicon+pipe+kit&_sacat=0

Mi a véleméynetek?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6647



E-mail
« Új hozzászólás #73971 Dátum: 2018.02.14 szerda, 18:57:47 »


Rendelj egyet, legyen tartalékba. Ne akkor kelljen szaladgálj, mikor elpukkant.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73972 Dátum: 2018.02.14 szerda, 19:03:10 »

Rendelj egyet, legyen tartalékba. Ne akkor kelljen szaladgálj, mikor elpukkant.

Szerintem mostanság megrendelem, mert a coolerem két szélén lévő csöveket elég ramatynak láttam!
De remélem méretpontos azért, meg bírni is fogja!?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 866


E-mail
« Új hozzászólás #73973 Dátum: 2018.02.14 szerda, 19:32:52 »

Szerintem mostanság megrendelem, mert a coolerem két szélén lévő csöveket elég ramatynak láttam!
De remélem méretpontos azért, meg bírni is fogja!?

Biztos hogy jó autót választottál?  nyes
Naplózva

Ford Mk4 2.0 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73974 Dátum: 2018.02.14 szerda, 19:53:33 »

Biztos hogy jó autót választottál?  nyes

Remélem! Nem láttam rohadást vagy elhasználodást rajtuk amennyire megtudtam nézni, de kicserélem nehogy baj legyen!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42956



« Új hozzászólás #73975 Dátum: 2018.02.14 szerda, 20:46:49 »

Annak idején Relhist rendelt nekem egy komplett Forge szettet.Hibátlan,szilikon,6rétegű szövetbetéttel.Megéri.Nem kell többet a gumicsövekkel bajlódni.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73976 Dátum: 2018.02.14 szerda, 20:52:53 »

Annak idején Relhist rendelt nekem egy komplett Forge szettet.Hibátlan,szilikon,6rétegű szövetbetéttel.Megéri.Nem kell többet a gumicsövekkel bajlódni.

Köszi! Pont azért akarok venni, hogy letudjam ezt a hiba forrást!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73977 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:21:40 »

Srácok!

Első szélvédő fűtést sikerült ma kiprobálnom!
Sajnos csak néhány szál működik szerintem, mert a többi helyen
nem nagyon olvadt! Mik lehetnek a bajai? Mit lehet tenni vele?
Köszi
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6647



E-mail
« Új hozzászólás #73978 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:27:25 »

Srácok!

Első szélvédő fűtést sikerült ma kiprobálnom!
Sajnos csak néhány szál működik szerintem, mert a többi helyen
nem nagyon olvadt! Mik lehetnek a bajai? Mit lehet tenni vele?
Köszi
Lackó

Ha nyomokban olvad mindkét oldalon, akkor eljut a szélvédőig a delej.
Szélvédőcsere...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73979 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:36:00 »

Srácok!

Első szélvédő fűtést sikerült ma kiprobálnom!
Sajnos csak néhány szál működik szerintem, mert a többi helyen
nem nagyon olvadt! Mik lehetnek a bajai? Mit lehet tenni vele?
Köszi
Lackó

Ha pontosan az egyik fele nem olvad, az biztosíték, rosszabb esetben csatlakozó, vezeték probléma.

Ha össze-vissza csíkokban fűt és nem fűt, akkor szálszakadás az üvegben. Azon csak a csere segít (Casco alapon ingyenes, egyébként sajna fizetős).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73980 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:41:03 »

Ha pontosan az egyik fele nem olvad, az biztosíték, rosszabb esetben csatlakozó, vezeték probléma.

Ha össze-vissza csíkokban fűt és nem fűt, akkor szálszakadás az üvegben. Azon csak a csere segít (Casco alapon ingyenes, egyébként sajna fizetős).

AndyA

A bal oldalon szinte nem olvadt, a jobb oldalon pedig csak néhány csíkban! Bér mondjuk ezért nem cserélek szélvédőt túl élem valahogyan! rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
thomas791
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


E-mail
« Új hozzászólás #73981 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:59:34 »

Sziasztok!
Megjött a kombi hátsó ablakmosó fuvóka.... beraktam....
Ez a fajta:https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_fuvoka/ablakmoso_fuvoka_ford_mondeo_2000-2007_hatso_kombi_15455
Ennek az irányát nem lehet állítani? mert így pont az üveg és a karosszéria közé tolja ott meg még be is csöpög...... majdnem szétvitt az ideg....
előre is köszönöm a válaszokat!javascript:void(0);
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8167


E-mail
« Új hozzászólás #73982 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 19:51:18 »

Sziasztok!
Megjött a kombi hátsó ablakmosó fuvóka.... beraktam....
Ez a fajta:https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_fuvoka/ablakmoso_fuvoka_ford_mondeo_2000-2007_hatso_kombi_15455
Ennek az irányát nem lehet állítani? mert így pont az üveg és a karosszéria közé tolja ott meg még be is csöpög...... majdnem szétvitt az ideg....
előre is köszönöm a válaszokat!javascript:void(0);
Tomi


Nem. Ez ilyen. Anno én is kicseréltem, mert azt hittem h sz.r, de nem. Nekem is ugyanezt csinálta, hogy nem a szélvédőre fújta, hanem mellé és szépen lassan lecsordogált a szélvédőre. Igaz az enyém 5 ajtós volt de a jelenség ugyanaz.
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #73983 Dátum: 2018.02.16 péntek, 07:04:21 »

Sziasztok.

Azt vettem észre az autón, hogy kanyarban néha bug a kormány, ill. (ezt lehet eddig is csinálta csak nem vettem észre )járó motornál forgatom a kormányt ide -oda egy kicsit akkor kattog. Mitől lehetnek ezek?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73984 Dátum: 2018.02.16 péntek, 08:02:59 »

Sziasztok.

Azt vettem észre az autón, hogy kanyarban néha bug a kormány, ill. (ezt lehet eddig is csinálta csak nem vettem észre )járó motornál forgatom a kormányt ide -oda egy kicsit akkor kattog. Mitől lehetnek ezek?

A kattogás lehet kormánymű, ami nem jó hír. Ki kellene fülelni (valaki benn forgatja, kívül meg hallgatózol), hogy hátha csak toronycsapágy vagy valami hasonló.

A kanyarban búgás inkább gumi. Próbáld ki több helyen, különféle burkolatoknál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2418


« Új hozzászólás #73985 Dátum: 2018.02.16 péntek, 08:30:51 »

Sziasztok.

Azt vettem észre az autón, hogy kanyarban néha bug a kormány, ill. (ezt lehet eddig is csinálta csak nem vettem észre )járó motornál forgatom a kormányt ide -oda egy kicsit akkor kattog. Mitől lehetnek ezek?
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésben pontosan be kell határolni, hogy a kormánymű vagy a futómű a hibás. Mind két oldalon megemelve a kocsi elejét, ki kell próbálni a kormány működését végállástól végállásig álló és járó motor esetén(ez a művelet két emberes). Ha itt minden rendben és nincs semmi zaj, kattogás akkor nagy valószínűséggel a kormánymű rendben és a futóművet kell górcső alá venni. A kormány fordításkor jelentkező bugás lehet kerékcsapágy, vagy szervószivattyú. A kattogást a toronycsapágy, vagy a kihajtótengely és alkatrészei  okozhatják. Ha a probléma a kormányműnél van akkor minél sürgősebben érdemes megjavíttatni, mert egyszer váratlanul menet közben megszorulhat és a gépjármű irányíthatatlanná válik!!! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #73986 Dátum: 2018.02.16 péntek, 09:42:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésben pontosan be kell határolni, hogy a kormánymű vagy a futómű a hibás. Mind két oldalon megemelve a kocsi elejét, ki kell próbálni a kormány működését végállástól végállásig álló és járó motor esetén(ez a művelet két emberes). Ha itt minden rendben és nincs semmi zaj, kattogás akkor nagy valószínűséggel a kormánymű rendben és a futóművet kell górcső alá venni. A kormány fordításkor jelentkező bugás lehet kerékcsapágy, vagy szervószivattyú. A kattogást a toronycsapágy, vagy a kihajtótengely és alkatrészei  okozhatják. Ha a probléma a kormányműnél van akkor minél sürgősebben érdemes megjavíttatni, mert egyszer váratlanul menet közben megszorulhat és a gépjármű irányíthatatlanná válik!!! wave
Tisztelettel László! worship


Megcsináltuk ezt a tesztet. Felemelt állapotban semmi zaj.Valószínű a futóműnél valami de nem találtuk meg egyenlőre. Álló helyzetben viszont búg , ha elkezdem tekerni a kormányt. Ez valószínűleg a szervószivattyu lesz. Segítene esetleg adalék, vagy cserélni kell? Újra vagy bontotra?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73987 Dátum: 2018.02.16 péntek, 09:43:03 »

Megcsináltuk ezt a tesztet. Felemelt állapotban semmi zaj.Valószínű a futóműnél valami de nem találtuk meg egyenlőre. Álló helyzetben viszont búg , ha elkezdem tekerni a kormányt. Ez valószínűleg a szervószivattyu lesz. Segítene esetleg adalék, vagy cserélni kell? Újra vagy bontotra?

Első körben olajcsere, főleg, ha régen volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #73988 Dátum: 2018.02.16 péntek, 10:44:00 »

Első körben olajcsere, főleg, ha régen volt.

AndyA

Most cseréltem ki de a hiba megmaradt .10 ezrenkent cserélem. Egyébként mi köze ennek az olajcserehez?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #73989 Dátum: 2018.02.16 péntek, 10:57:24 »

Most cseréltem ki de a hiba megmaradt .10 ezrenkent cserélem. Egyébként mi köze ennek az olajcserehez?
A szervó olaja 10 ezrenként csere?
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73990 Dátum: 2018.02.16 péntek, 11:03:34 »

Most cseréltem ki de a hiba megmaradt .10 ezrenkent cserélem. Egyébként mi köze ennek az olajcserehez?

A szervóolajat, te... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
nagysandor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #73991 Dátum: 2018.02.16 péntek, 11:35:33 »

Azt szeretném kérdezni:a2000 TDCI motoros mondeóm alapjáraton nem nevezhető csendesnek fordulaton semibaj.Okozhatja hogy az EGR szelep lelet dugózva.
Gyorsitáskor 2000 fordulatnál lök egy feketefüstöt jónagyot utána tökéletes.
Valaki megtudja mondani pontosan milyen olaj jár a motorba.Előre is köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73992 Dátum: 2018.02.16 péntek, 11:42:50 »

Azt szeretném kérdezni:a2000 TDCI motoros mondeóm alapjáraton nem nevezhető csendesnek fordulaton semibaj.Okozhatja hogy az EGR szelep lelet dugózva.
Gyorsitáskor 2000 fordulatnál lök egy feketefüstöt jónagyot utána tökéletes.
Valaki megtudja mondani pontosan milyen olaj jár a motorba.Előre is köszönöm

Ford Formula 5w30. Jobb, drágább ennél nem kell, ócskábbat, olcsóbbat meg nem célszerű. Klubos kedvezménnyel Bárdiban kapható.

A mondott hibajelenség olyasmi, mintha szorulna a turbo geometriaállítása, egyszercsak kiszabadul és sikerül beállnia a megfelelő helyzetbe, és onnantól működik. Próbáld kézzel megmozgatni, hátha akad.

EGR-dugózás inkább csak jót szokott tenni. Persze ha az EGR-szelep beragadt félig csukott állásba a kosztól, az másik történet. Smiley

Hibakód van esetleg valami?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #73993 Dátum: 2018.02.16 péntek, 12:16:35 »

A szervóolajat, te... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Később már kapcsoltam Smiley 2 éve volt cserélve a szervóolaj
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2418


« Új hozzászólás #73994 Dátum: 2018.02.16 péntek, 15:29:39 »

Megcsináltuk ezt a tesztet. Felemelt állapotban semmi zaj.Valószínű a futóműnél valami de nem találtuk meg egyenlőre. Álló helyzetben viszont búg , ha elkezdem tekerni a kormányt. Ez valószínűleg a szervószivattyu lesz. Segítene esetleg adalék, vagy cserélni kell? Újra vagy bontotra?
Tisztelt Fórumtárs!
Érdemes lenne megnézni a szervó rendszer megfelelő légtelenítését. Esetleg a hollander tömítését. Ajánlani tudom még a Xado szervo olaj adalékot. Nem drága és egy próbát feltétlen megér. Nekem pozitív tapasztalatom van a Xado adalékokkal. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #73995 Dátum: 2018.02.16 péntek, 15:32:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Érdemes lenne megnézni a szervó rendszer megfelelő légtelenítését. Esetleg a hollander tömítését. Ajánlani tudom még a Xado szervo olaj adalékot. Nem drága és egy próbát feltétlen megér. Nekem pozitív tapasztalatom van a Xado adalékokkal. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm. Az adalékot kipróbálom mindenképp.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
B1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #73996 Dátum: 2018.02.16 péntek, 16:27:14 »

Sziasztok.1.8 131le mondinál mennyi a csereperiódusa a benzinszűrőnek?lehet emiatt hogy nem igazán megy az autó?160a vége azt is lassan éri el nagyon,mintha nem akarna pörögni az autó.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 191


« Új hozzászólás #73997 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:02:13 »

Sziasztok.1.8 131le mondinál mennyi a csereperiódusa a benzinszűrőnek?lehet emiatt hogy nem igazán megy az autó?160a vége azt is lassan éri el nagyon,mintha nem akarna pörögni az autó.

Csere periódustól függetlenül ki lehet cserélni a benzinszűrőt, nem nagy összeg és a szerelés is egyszerű. Meg kellene mérni még az üzemanyag nyomást is. Ha továbbra is probléma van, akkor el kellene vinni egy diagra, hátha van valamilyen hibakód és annak alapján konkrétabban lehetne a hibát kideríteni.

Üdv? László
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674



E-mail
« Új hozzászólás #73998 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:48:38 »

A grafitszürke szervóolaj az már elég gáz ugye? falbav rinya
Zöld kell bele ha jól olvasom!?
Cseréhetem ezt is
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23205


E-mail
« Új hozzászólás #73999 Dátum: 2018.02.17 szombat, 20:56:27 »

A grafitszürke szervóolaj az már elég gáz ugye? falbav rinya
Zöld kell bele ha jól olvasom!?
Cseréhetem ezt is

Esetleg olvasd el a FAQ cikket a szervóolajszűrő beépítéséről. Nincs 20 ezerbe az egész, de elég hatékonyan óvja a rendszert onnantól kezdve. Egy teljes olajcsere ára (átmosással együtt), és onnantól kezdve örökre vasalva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Oldalak: 1 ... 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 ... 1502   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.