Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.09.20 csütörtök, 07:33:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 ... 1501   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 9756762 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74250 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:03:34 »

Sziasztok! Egy hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok. Most tervezünk autót venni és nagyon megfogott minket az MK3-as Mondeo. Viszont nagyon megoszló véleményeket találtunk róla, mint pl, hogy a 2.0 TDCI motorral rendelkező típust nagyon leírták, a porlasztók, a kuplung és az üzemanyag befecskendező rendszer miatt. Majdnem mégegyszer annyit kellene költeni rá 200.000 km után mint a használt autó ára. Mennyire jellemző ez a hiba? Mert ugyebár használtan vennénk és ahogy néztük a legtöbb autó a kritikus kilométer környékén van meghirdetve. Vagy bezinest jobban megérné? Köszönöm a segítséget.

Mennyit mész vele egy évben? Jó az a dízel, de ha nincs meg 25-30 ezer évente, akkor nem lesz megérős.

1.8-ast viszont ne nézz benzinesből, mert nem fogyaszt jobban a 2.0-nál, de sokkal gyengébben megy. Vagy nézz 2.2-es TDCi-t, azok tartósabbak. Az enyém 385 ezer km-nél még bontatlan gyári adagolórendszerrel megy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74251 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:05:38 »

Köszi szépen. Fordokat sajnos nem nagyon ismerjük, azért volt fontos más véleménye. A legtöbb hirdetés túl szép, hogy igaz legyen, de hát ez sajnos már csak így megy.

Ez viszont nem csak a Fordra igaz, hanem mindenre. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 275


E-mail
« Új hozzászólás #74252 Dátum: 2018.03.31 szombat, 20:24:58 »

Nekem facelift elotti automata klimas facelift utani atalakitasa kene
Szia

Nem tudom aktualis e meg de en ez alapjan csinaltam:
http://www.talkford.com/community/topic/155733-step-by-step-guide-on-how-to-change-your-central-console-from-prefacelift-to-facelift/

az oldal aljan van 2 rajz ami eleg jo csak eppen hianyos egy picit: konkretan kel meg 2 db hoerzekelo:  (felteve hogy mar eleve digitkilimasrol epited at ahogy en is)

https://www.ebay.ie/itm/FORD-MONDEO-MK3-00-07-INSIDE-TEMPERATURE-SENSOR-4S7T19C734-1799-/221367163686?hash=item338a82db26

persze nem innen mert aranyaron van, lehet sokkal olcsobban is talalni (korai mk4-ben  is van ilyen)

Ezek nelkul nem fog redesen mukodni az uj klimapanel , be kel oket epiteni a labteri fuvokaba es a kozepkonzol fuvokaba a futoracsok moge. Be kel  kotni a feher csati 9, 10 labara: Discharge Temp Sensor Floor es Discharge Temp Sensor Panel, megtalalod oket  a linken levo rajzokon.

Ezen kivul pedig ajanlom az ETIS tanulmanyozasat (0609 verzioban meg vannak kapcsolasi rajzok) ,  nekem sokat segitett az is es persze nehany itteni forumtars is. @ AndyA, Ferqo    worship

PS: Ha atepites utan nem mukodne a ventillator allitas akkor  meg kelhet egy ilyen is (1NV04D, STMicroelectronics), errol lenteb irtam reszletesebben:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1123307;topicseen#msg1123307

hajlamos elpukkanasra, foleg ha sokszor huzogalod le /fel a csatikat (es hidd el fogod vigyor3) gyujtason hagyva kozben a kocsit.



« Utoljára szerkesztve: 2018.03.31 szombat, 20:41:09 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK3  1.8i - 125LE, Trend, Hatchback , 2002
Mondeo MKI Ghia, 1.8i, 1994 - ex.
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #74253 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 15:34:05 »

Sziasztok

2003-as mk3 ,hogyan tudom kikapcsolni az utasoldali légzsákot ? kilehet egyáltalán ?
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74254 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 16:39:11 »

Sziasztok

2003-as mk3 ,hogyan tudom kikapcsolni az utasoldali légzsákot ? kilehet egyáltalán ?

Ha jól tudom nem lehet külön kapcsolni
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74255 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 17:59:30 »

Sziasztok

2003-as mk3 ,hogyan tudom kikapcsolni az utasoldali légzsákot ? kilehet egyáltalán ?

FL előtt volt ülésfoglaltság-érzékelő. Ha nem ül ott senki, nem nyílik. FL után ez kimaradt, az mindig nyitja.

Kézi kikapcsolása lehetőség sem-sem nincsen, amennyire tudom.

Na, kikerestem neked. Fekete (szürke) műszerfal eseten FINIS 1138149, bézs belső esetén FINIS 1138150 az az izé, amit a légzsák helyére kell tenni. Ettől az elektronika azt gondolja, hogy van légzsák, de igazából nem lesz. Mivel ez átszerelős módi, nyilván ez sem kapcsolható. További részletek: Technical Service Bulletin No. 038/2001.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1521



« Új hozzászólás #74256 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 21:21:49 »

FL előtt volt ülésfoglaltság-érzékelő. Ha nem ül ott senki, nem nyílik. FL után ez kimaradt, az mindig nyitja.

Kézi kikapcsolása lehetőség sem-sem nincsen, amennyire tudom.

Na, kikerestem neked. Fekete (szürke) műszerfal eseten FINIS 1138149, bézs belső esetén FINIS 1138150 az az izé, amit a légzsák helyére kell tenni. Ettől az elektronika azt gondolja, hogy van légzsák, de igazából nem lesz. Mivel ez átszerelős módi, nyilván ez sem kapcsolható. További részletek: Technical Service Bulletin No. 038/2001.

AndyA

Vagy biztosíték kihúz, bár a lámpa világítani fog. Kézikönyv 151-152 oldal.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.01 vasárnap, 21:25:47 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6506



E-mail
« Új hozzászólás #74257 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 22:14:11 »

Vagy biztosíték kihúz, bár a lámpa világítani fog. Kézikönyv 151-152 oldal.

A hosszú élet titka, hogy a légzsákot és dolgait nem bactatjuk házilag. Ha valami/valaki alkalmatlan arra, hogy JE ülésben legyen, akkor nyomás a hátsó sorba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1521



« Új hozzászólás #74258 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 08:17:41 »

A hosszú élet titka, hogy a légzsákot és dolgait nem bactatjuk házilag. Ha valami/valaki alkalmatlan arra, hogy JE ülésben legyen, akkor nyomás a hátsó sorba.

Igaz
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74259 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 12:46:17 »


Üdv Urak!

Lengőkar szilent kellene a paripába, de nem tudom mi a jó méret a Bárdinál, mert van néhány darab.
Ha valaki meg tudná mondani megköszönném.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74260 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 12:49:56 »

Üdv Urak!

Lengőkar szilent kellene a paripába, de nem tudom mi a jó méret a Bárdinál, mert van néhány darab.
Ha valaki meg tudná mondani megköszönném.


Melyik lengőkar? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74261 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 13:05:52 »

Melyik lengőkar? Smiley

AndyA

A hoszlengőkar, ami a hátsóagyat köti össze a küszöb környékével.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 579



E-mail
« Új hozzászólás #74262 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 16:03:09 »

A hoszlengőkar, ami a hátsóagyat köti össze a küszöb környékével.
Mk III-hoz egyik járműbolt  rendszere se fog hozni csak komplett lengőkart. Privátot olvass!
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74263 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 16:08:19 »

Mk III-hoz egyik járműbolt  rendszere se fog hozni csak komplett lengőkart. Privátot olvass!


Nekem a Bárdinál van, csak nem tudom hogy jó hozzá, vagy sem.

RAPRO (RAP52554)
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74264 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 16:09:33 »

Mk III-hoz egyik járműbolt  rendszere se fog hozni csak komplett lengőkart. Privátot olvass!


Nem kaptam.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74265 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 19:19:23 »

ne kövezzetek meg... de nem találok semmit róla.
2.0tdci eur4 besorolású.
az enyémen van dpf mégis csak eur4.
Ez miért van így?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 576



« Új hozzászólás #74266 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:23:38 »

Bocs, de nem értelek  falbav  help
ha eur4, akkor eur4. Vagy mi?  wow1 eur5-öt akartál írni?   wow1
PZs  help
ne kövezzetek meg... de nem találok semmit róla.
2.0tdci eur4 besorolású.
az enyémen van dpf mégis csak eur4.
Ez miért van így?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42763



« Új hozzászólás #74267 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:43:33 »

ne kövezzetek meg... de nem találok semmit róla.
2.0tdci eur4 besorolású.
az enyémen van dpf mégis csak eur4.
Ez miért van így?
a dpf mk3 ban rendszerint német területen került beépítésre.Ettől függetlenül nem tudott normát ugrani,hiszen az eu5 sokkal később jött ki,másik modellel.Az nem volt több,mint egy dpf nélküli eu4es besorolás.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74268 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:49:51 »

ne kövezzetek meg... de nem találok semmit róla.
2.0tdci eur4 besorolású.
az enyémen van dpf mégis csak eur4.
Ez miért van így?

Mert akkor gyártották, amikor. Euro-4 a DPF-es, Euro-3 a nélküli.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 852


E-mail
« Új hozzászólás #74269 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 21:01:52 »

Mert akkor gyártották, amikor. Euro-4 a DPF-es, Euro-3 a nélküli.

AndyA
DPF nélkül is Euro4-es, amin van elektromos turbó vezérlő és az EGR végén a helyzet érzékelő
Naplózva

Ford Mk4 2.0 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74270 Dátum: 2018.04.06 péntek, 07:07:14 »

DPF nélkül is Euro4-es, amin van elektromos turbó vezérlő és az EGR végén a helyzet érzékelő


Mindegy... Euro-4, és kész. Magyarországon ez többet jelent, mintha kőbe lenne vésve. Annak idején volt valaki, aki megpróbálta átiratni eggyel jobbra az autóját, mondván, teljesíti a paramétereket, hogy kevesebb legyen az adója. Senkit nem érdekelt. Az van a papíron, ami, a gyártó ezt garantálja, ennyi. Történet vége.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74271 Dátum: 2018.04.06 péntek, 11:32:03 »

Mindegy... Euro-4, és kész. Magyarországon ez többet jelent, mintha kőbe lenne vésve. Annak idején volt valaki, aki megpróbálta átiratni eggyel jobbra az autóját, mondván, teljesíti a paramétereket, hogy kevesebb legyen az adója. Senkit nem érdekelt. Az van a papíron, ami, a gyártó ezt garantálja, ennyi. Történet vége.

AndyA

Köszönöm!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74272 Dátum: 2018.04.06 péntek, 11:34:57 »

DPF nélkül is Euro4-es, amin van elektromos turbó vezérlő és az EGR végén a helyzet érzékelő


Na ez az!
2006 évtől már csak eur4 jöhetett ki a gyárból, tehát amit mondjuk MO-n forgalomba helyeztek ezen dátum után az mond eur4.
Ezekben nincs dpf.
Az enyémet NO-ban helyezték először forgalomba Dpf-fel mégis eur4.
Tehát ez, hogy lehet?
Vagy ha iktatom a dpf-et akkor is eur4 lesz és akkor nem szólhatnak a vizsgán!? hehe
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74273 Dátum: 2018.04.06 péntek, 11:56:29 »

Na ez az!
2006 évtől már csak eur4 jöhetett ki a gyárból, tehát amit mondjuk MO-n forgalomba helyeztek ezen dátum után az mond eur4.
Ezekben nincs dpf.
Az enyémet NO-ban helyezték először forgalomba Dpf-fel mégis eur4.
Tehát ez, hogy lehet?
Vagy ha iktatom a dpf-et akkor is eur4 lesz és akkor nem szólhatnak a vizsgán!? hehe

Nem. Hivatalosan - a típusengedély szerint - a tiéd csak a DPF-fel együtt tudja az Euro-4-et. Akkor is, ha a másik DPF nélkül. Ha rájönnek a turpira, simán lehet bukó ok a vizsgán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74274 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:15:06 »

Nem. Hivatalosan - a típusengedély szerint - a tiéd csak a DPF-fel együtt tudja az Euro-4-et. Akkor is, ha a másik DPF nélkül. Ha rájönnek a turpira, simán lehet bukó ok a vizsgán.

AndyA

Értem, köszi.
De két ugyanolyan motor pl.: n7bb az egyik dpf-fel tudja csak a másik meg nélküle is?
De értem miről beszélsz, meg az iktatás amúgy is átalakításnak számítana, nem tervezem kiszedni belőle csak felmerült bennem ez a kérdés
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74275 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:44:04 »

Értem, köszi.
De két ugyanolyan motor pl.: n7bb az egyik dpf-fel tudja csak a másik meg nélküle is?
De értem miről beszélsz, meg az iktatás amúgy is átalakításnak számítana, nem tervezem kiszedni belőle csak felmerült bennem ez a kérdés

Tudod, miért van portás az NKH-nál?

Hogy a logika nehogy be tudjon menni.

Pl. abban mi a logika, hogy .de a villanybringa OK, ha max. 250W a motor névleges teljesítménye, és max. 25 km/h-ig segíti a tempót, illetve max 6 km/h-ig gyorsít úgy, hogy nem kell hozzá tekerni.

Ugyanakkor a cicamica villanyrolit elvileg tilos használni, pedig se nem több 250W-nál, se nem gyorsabb, és főleg nem nehezebb egy villanybringánál, ráadásul ha nem lököd el magad, álló helyzetből el sem indul? Vagy az, hogy a Segway-re - egyedüli villanyos eszköz, ami nem bringa, és kapott engedélyt a németeknél! - forgalomba helyezés, mopedrendszám és biztosítás kell, valamint bukósisak viselése kötelező a használójának? Vagy hogy a sima benzines mopeddel az arra kijelölt kerékpárutakat szabad használni, de a 25 km/h-nál gyorsabb "gyors-villanybringákkal", amin ugyanúgy rendszám van, biztosítás van, sisak kell hozzá stb., mint a mopedhez, tilos ugyanezen a kerékpárúton menni?

Egyszerűen ez a típusengedély, ez a jogszabály, ennyi. Tudod, hogy akkor is legyen valami kapaszkodó, ha van rajtad füstszűrős sapka.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74276 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:49:38 »

Tudod, miért van portás az NKH-nál?

Hogy a logika nehogy be tudjon menni.

AndyA


 nyes nyes nyes nyes nyes
Értem és köszönöm. Az nkh-t hagyjuk, mert az pofátlanság amit csinálnak és nem az a baj, hogy csinálják, hanem, hogy jagyják nekik!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 852


E-mail
« Új hozzászólás #74277 Dátum: 2018.04.06 péntek, 15:05:16 »

Értem, köszi.
De két ugyanolyan motor pl.: n7bb az egyik dpf-fel tudja csak a másik meg nélküle is?
De értem miről beszélsz, meg az iktatás amúgy is átalakításnak számítana, nem tervezem kiszedni belőle csak felmerült bennem ez a kérdés

Elvileg N7BA a DPF nélküli euro 4-es
N7BB a DPF-es euro4-es és elektromos az EGR is, a működtetője is
Naplózva

Ford Mk4 2.0 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74278 Dátum: 2018.04.06 péntek, 16:35:39 »

Elvileg N7BA a DPF nélküli euro 4-es
N7BB a DPF-es euro4-es és elektromos az EGR is, a működtetője is

Itt az van, hogy már eur 4 mindegyik dpf nélkül is
http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDCI_vs_TDDI/tdci_vs_tddi.pdf
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 852


E-mail
« Új hozzászólás #74279 Dátum: 2018.04.06 péntek, 16:52:50 »

Itt az van, hogy már eur 4 mindegyik dpf nélkül is
http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDCI_vs_TDDI/tdci_vs_tddi.pdf

2003/08 után volt még FMBA motorkód ami vákuumos turbó, tehát Euro 3-as.
De szerintem hagyjuk a témát, a lényeg a forgalmiban van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74280 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:08:50 »

2003/08 után volt még FMBA motorkód ami vákuumos turbó, tehát Euro 3-as.
De szerintem hagyjuk a témát, a lényeg a forgalmiban van.

Ja, hát nem akartam én vitatkozni. wave wave wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23498


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #74281 Dátum: 2018.04.06 péntek, 20:19:34 »

Itt az van, hogy már eur 4 mindegyik dpf nélkül is
http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_TDCI_vs_TDDI/tdci_vs_tddi.pdf
lehet, hogy teljesítené, de ha hamarabbi forgalomba helyezésű, mint ahogy életbe lépett az euro4, akkor csak euro3 lesz
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195



E-mail
« Új hozzászólás #74282 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 14:00:39 »

Sziasztok,

Tudtok olyan helyet javasolni, ahol alufelnit fel tudnak újítani?
A gyárimra azt mondták a gumisnál, hogy a peremet fel kellene csiszolni, festeni és lakkozni, mert amiatt ereszt.

Köszi előre is!
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74283 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 15:38:52 »

Sziasztok,

Tudtok olyan helyet javasolni, ahol alufelnit fel tudnak újítani?
A gyárimra azt mondták a gumisnál, hogy a peremet fel kellene csiszolni, festeni és lakkozni, mert amiatt ereszt.

Köszi előre is!

http://bfy.tw/HY6t

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74284 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 16:21:25 »

Hellóka!

Az  első ülésem 8 irányba motorosan állítható.
Minden funkció működik benne, kivétel az ülőlap elejét(térd felőli része) nem tudom mozgatni se le se fel.
Hány motor van benne? Mert többet is láttam. Vagyis melyik az amelyiknek kellene engedni lefelé?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195



E-mail
« Új hozzászólás #74285 Dátum: 2018.04.10 kedd, 08:45:08 »


Persze, megy a google. Reméltem, hogy valakinek van közvetlen tapasztalata, mert akkor még kérdeztem is volna.  smile
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6506



E-mail
« Új hozzászólás #74286 Dátum: 2018.04.10 kedd, 08:50:52 »

Sziasztok,

Tudtok olyan helyet javasolni, ahol alufelnit fel tudnak újítani?
A gyárimra azt mondták a gumisnál, hogy a peremet fel kellene csiszolni, festeni és lakkozni, mert amiatt ereszt.

Köszi előre is!

felnifelujitas.hu

Nekem nagyon szép munkát végeztek a 19-esekkel.
Kicsit el van dugva a műhely a telephelyen belül, ha gondolod küldj egy PÜ-t, aztán vmi google mapson bejelölöm.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74287 Dátum: 2018.04.10 kedd, 08:57:37 »

felnifelujitas.hu

Nekem nagyon szép munkát végeztek a 19-esekkel.
Kicsit el van dugva a műhely a telephelyen belül, ha gondolod küldj egy PÜ-t, aztán vmi google mapson bejelölöm.

És hogyé'? Mert árak nincsenek kinn... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3820



E-mail
« Új hozzászólás #74288 Dátum: 2018.04.10 kedd, 09:01:55 »

Hellóka!

Az  első ülésem 8 irányba motorosan állítható.
Minden funkció működik benne, kivétel az ülőlap elejét(térd felőli része) nem tudom mozgatni se le se fel.
Hány motor van benne? Mert többet is láttam. Vagyis melyik az amelyiknek kellene engedni lefelé?

4 motor.
A műanyag fogaskerék törik el a tengelyen. Gyárilag komplett motort adnak mindennel, nagyságrendileg 30-40 ezer Ft.
Vagy kicserélteted fémre a fogaskereket (racing-bazar, jofogas hirdetést keress), és akkor örökélet. Ha már szétszeded, akkor az ülőlap hátulját emelő motort is érdemes lenne fém fogaskerekesíteni, mert az is előszeretettel töri a műanyagot.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74289 Dátum: 2018.04.10 kedd, 09:04:20 »

4 motor.
A műanyag fogaskerék törik el a tengelyen. Gyárilag komplett motort adnak mindennel, nagyságrendileg 30-40 ezer Ft.
Vagy kicserélteted fémre a fogaskereket (racing-bazar, jofogas hirdetést keress), és akkor örökélet. Ha már szétszeded, akkor az ülőlap hátulját emelő motort is érdemes lenne fém fogaskerekesíteni, mert az is előszeretettel töri a műanyagot.

http://mondeo.hu/index.php?topic=21227.0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6506



E-mail
« Új hozzászólás #74290 Dátum: 2018.04.10 kedd, 09:12:47 »

És hogyé'? Mert árak nincsenek kinn... Smiley

AndyA

PÜ.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74291 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:16:16 »

4 motor.
A műanyag fogaskerék törik el a tengelyen. Gyárilag komplett motort adnak mindennel, nagyságrendileg 30-40 ezer Ft.
Vagy kicserélteted fémre a fogaskereket (racing-bazar, jofogas hirdetést keress), és akkor örökélet. Ha már szétszeded, akkor az ülőlap hátulját emelő motort is érdemes lenne fém fogaskerekesíteni, mert az is előszeretettel töri a műanyagot.


Köszi.
Egyenlőre csak az egyik fogaskerék ment tönkre, ma beállítottam, megnéztem melyik nem hajt, ha lesz időm kicserélem!
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74292 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:54:06 »


Köszi.
Egyenlőre csak az egyik fogaskerék ment tönkre, ma beállítottam, megnéztem melyik nem hajt, ha lesz időm kicserélem!
Köszi

Mivel egyenlőre?  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #74293 Dátum: 2018.04.10 kedd, 14:12:39 »

Mivel egyenlőre?  vigyor3

AndyA
Ne grammarTrollkodjál, mert megbannol az admin  eplus2
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74294 Dátum: 2018.04.10 kedd, 14:26:00 »

Ne grammarTrollkodjál, mert megbannol az admin  eplus2

Engem ugyan nem...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672



E-mail
« Új hozzászólás #74295 Dátum: 2018.04.10 kedd, 14:27:37 »

Mivel egyenlőre?  vigyor3

AndyA

Akkor még csak 1 vagy = még csak 1 eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1664



« Új hozzászólás #74296 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:00:10 »

Sziasztok!
Cserélt már valamelyikőtök Gps antennát simára,(monocrom nyilas gps -ről van szó).
Üdv Balázs
Naplózva

2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
2018/04 2.2 tdci Transit Jumbo 177 ló
boxer 2,5td 107 ló
Elm327 Győr.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23051


E-mail
« Új hozzászólás #74297 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:31:21 »

Sziasztok!
Cserélt már valamelyikőtök Gps antennát simára,(monocrom nyilas gps -ről van szó).
Üdv Balázs


Nem, de ugyanúgy kell, mint a nem-GPS antennát.

Világítás kivesz, T-20 csavarhúzóval csavar kiteker, kész. Beszerelés ugyanez visszafelé, csak a GPS antenna kábelét nem lesz hová kötni.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.10 kedd, 21:52:57 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1664



« Új hozzászólás #74298 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:33:43 »

Nem, de ugyanúgy kell, mint a nem-GPS abntennát.

Világítás kivesz, T-20 csavarhúzóval csavar kiteker, kész. Beszerelés ugyanez visszafelé, csak a GPS antenna kábelét nem lesz hová kötni.

AndyA
Teljesem más mind2 talp ,a kábel cserére gondoltam.
Naplózva

2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
2018/04 2.2 tdci Transit Jumbo 177 ló
boxer 2,5td 107 ló
Elm327 Győr.
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


« Új hozzászólás #74299 Dátum: 2018.04.11 szerda, 18:46:04 »

Teljesem más mind2 talp ,a kábel cserére gondoltam.
Én nem másztam bele a kábel cserébe, rendeltem olyan talpat, ami ugyanaz mint a GPS-s, csak nincs benne GPS. Csatlakozásai, felfogatása, külmérete ugyanaz.
Nem olcsó, de legalább nem kell xopni a kábellel.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 ... 1501   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.