Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.11 péntek, 08:14:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21533526 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74250 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 20:18:14 »

Van csak nincs latopom hozzá.
De meló után megyek kiolvastatni a hibát, csak gondoltam megosztom veletek eme remek élményem.
kellett fékeznem, még a gumi is nyikkant falbav

Abs szivattyú hiba, valami vákuum hiba... elég kemény lett a fékem.
Ilyesmik voltak törölve lettek. Most nem jött vissza.mostmár neü kemény a fékpedál.
Lehet, hogy a hirtelen fék pont kátyúban történt és azért érzékelte hibásnak a dolgokat? Ugye ha az abs hibás lenne akkor nem lehetne törölni a hibát?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #74251 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 18:30:17 »

Sziasztok!

A minap az autó alatt találtam egy csepp olajat. Mondom alánézek és ez fogadott holnap megyek hosszabb útra olyan 800 km oda vissza Szerintetek kibírja?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #74252 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 18:45:20 »

Sziasztok!

A minap az autó alatt találtam egy csepp olajat. Mondom alánézek és ez fogadott [img]https://www.kephost.com/images/2018/04/15/IMG_0342-uj.jpgholnap megyek hosszabb útra olyan 800 km oda vissza Szerintetek kibírja?
biztosan kibírja,van aki évekig elnézegeti.
Megkell keresni a szivárgás okát.Ha a karter tömítésnél folyat,azt utána lehet húzni általában.De a szűrőház tömítése is engedhet.Ha pedig kívül nem látszik semmi,akkor főtengely szimering.És vagy a váltóolaj a nyelestengely felől.Az már csak szétszedéskor derül ki.
Lekell majd takarítani, és ellenőrizni,honnan indul meg az olaj.Lehet, hogy fentebbről csorog le,talán a kinyomó csatlakozásától a fékolaj.Az nem fogyott a tartályból? Azt indulás előtt mindenképpen nézd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #74253 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 19:06:00 »

biztosan kibírja,van aki évekig elnézegeti.
Megkell keresni a szivárgás okát.Ha a karter tömítésnél folyat,azt utána lehet húzni általában.De a szűrőház tömítése is engedhet.Ha pedig kívül nem látszik semmi,akkor főtengely szimering.És vagy a váltóolaj a nyelestengely felől.Az már csak szétszedéskor derül ki.
Lekell majd takarítani, és ellenőrizni,honnan indul meg az olaj.Lehet, hogy fentebbről csorog le,talán a kinyomó csatlakozásától a fékolaj.Az nem fogyott a tartályból? Azt indulás előtt mindenképpen nézd meg!

Eszembe se jutott a fékolaj le is megyek megnézni.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
csiposz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #74254 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 05:59:25 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #74255 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:28:46 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.

Generátort nézd meg.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
csiposz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #74256 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:58:13 »

Generátort nézd meg.
Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74257 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 13:56:24 »

Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?

Ha ócska a generátor és nem csinál elég villanyt, az elektronika kicsit ráhúzza a gázt, hogy jobban pörögjön. Nem hagyja magát "kiéheztetni". Smiley

De ezen a nyomon haladva vedd ki az akksit, vedd ki a dobozát is, és nézd meg alatta a testkábel csatlakozási pontját. Az is lehet korrodált, és annak ugyanúgy csökkenő feszültség az eredménye a nagyobb átmeneti ellenállás miatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #74258 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 14:35:14 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.

Mennyire marad fent a fordulatszám? 1500 korül?
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74259 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:03:04 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74260 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:16:18 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi

Nagyokat lötyög és zötyög a váltó-motor együttes, amikor változik az erőátvitel...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74261 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:50:15 »

Nagyokat lötyög és zötyög a váltó-motor együttes, amikor változik az erőátvitel...? Smiley

AndyA

Úgy érzem igen. talán megoldás lenne arra is, hogy néha olyan, mintha akadályba ütközne az 1. fokozat, valamint néha nehéz úgy váltanom, hogy ne rántson kicsit.(Tudom, tanuljak meg vezetni nyes nyes)
Valamint indulásnál és kb 1500 rpm-ig ilyen fura, búgó,vagy nem tudom milyen hangja van, elég mély
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74262 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:21:25 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad megnevezett alkatrészt, hivatalosan sebességváltó nyomaték támnak hívják. A szevizek és az alkatrészt forgalmazók viszont tartóbakként tartják nyilván. Feladata a sebességváltó átfordulásának megakadályozása, és így lehetőség van a motor által kifejtett nyomaték továbbítására a kerek felé. Ennek a támnak a meghibásodása a támban lévő szilentek erőteljes kiverődéséből adódik, aminek a következménye a sebváltáskor és hátramenetbe kapcsoláskor jelentkező erőteljes rángatás és koppanás a karosszéria alól. A sebváltó által keltett hanghoz viszont semmi köze. Érdemes az alkatrészt minél előbb kicserélni, mivel nem egy észt-vesztően drága alkatrészről van szó. Viszont a tartó csavarok igen erőteljesen meg vannak húzva. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 07:42:11 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74263 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:28:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad megnevezett alkatrészt, hivatalosan sebességváltó nyomaték támnak hívják. A szevizek és az alkatréászt forgalmazók viszont tartóbakként tartják nyilván. Feladata a sebességváltó átfordulásának megakadályozása, és így lehetőség van a motor által kifejtett nyomaték továbbítására a kerek felé. Ennek a támnak a meghibásodása a támban lévő szilentek erőteljes kiverődéséből adódik, aminek a következménye a sebváltáskor és hátramenetbe kapcsoláskor jelentkező erőteljes rángatás és koppanás a karosszéria alól. A sebváltó által keltett hanghoz viszont semmi köze. Érdemes az alkatrészt minél előbb kicserélni, mivel nem egy észt-vesztően drága alkatrészről van szó. Viszont a tartó csavarok igen erőteljesen meg vannak húzva. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Pont erre az átfordulós dologra gondoltam, pont azt érzem, hogy mikor felengedem a kuplungot olyan mintha mozogni tudna a sebváltó és megpróbálna forogni de ugye bár nem tud, mert ott megáll és akkor egy pontban hirtelen fog a kuplung, teljesül a hajtás kezdete.

Ui: belegondolva, ez pont magyarázatot ad arra, hogy miért olyan, mintha hirtelen, egy ponton adná át a hajtást.
Ha jól gondolom?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.16 hétfő, 17:47:09 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #74264 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:48:57 »

Kedves László!

Pont erre az átfordulós dologra gondoltam, pont azt érzem, hogy mikor felengedem a kuplungot olyan mintha mozogni tudna a sebváltó és megpróbálna forogni de ugye bár nem tud, mert ott megáll és akkor egy pontban hirtelen fog a kuplung, teljesül a hajtás kezdete.

Ui: belegondolva, ez pont magyarázatot ad arra, hogy miért olyan, mintha hirtelen, egy ponton adná át a hajtást.
Ha jól gondolom?

És kívülről nem hallatszik, csak az utastérben. Borzasztó hangja van.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74265 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:57:47 »

És kívülről nem hallatszik, csak az utastérben. Borzasztó hangja van.

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #74266 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 20:19:26 »

Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?
a smart charge töltőrendszer miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74267 Dátum: 2018.04.17 kedd, 07:52:10 »

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses alkatrészben lévő szilentek kiverődése esetén a motor által keltett összes rezonancia csillapítatlanul jut át közvetve a karosszériára a sebváltón keresztül, ami ezt a kellemetlen dübörgő hangot kelti. A szilentek kiverődése erőteljesen megterheli a nyomatéktámot rögzítő csavarokat is. Az erős csillapítatlan rezgések a sebváltónak se használnak. Az alkatrész cseréje az üdvözítő megoldás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74268 Dátum: 2018.04.17 kedd, 08:24:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses alkatrészben lévő szilentek kiverődése esetén a motor által keltett összes rezonancia csillapítatlanul jut át közvetve a karosszériára a sebváltón keresztül, ami ezt a kellemetlen dübörgő hangot kelti. A szilentek kiverődése erőteljesen megterheli a nyomatéktámot rögzítő csavarokat is. Az erős csillapítatlan rezgések a sebváltónak se használnak. Az alkatrész cseréje az üdvözítő megoldás. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Nagyon szépen köszönöm a teljeskörű leírásokat, sokszor hasznát vettem már, mint ahogyan most is! worship
Az alkatrész cserén rajta vagyok, kicsit nehézkes a dolgom, mert nem mindenkire bizom rá az autóm javítását. Sajnos technológiai hiányosságok miatt, magam pedig nem tudom elvégezni! rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74269 Dátum: 2018.04.17 kedd, 10:36:19 »

Kedves László!
Nagyon szépen köszönöm a teljeskörű leírásokat, sokszor hasznát vettem már, mint ahogyan most is! worship
Az alkatrész cserén rajta vagyok, kicsit nehézkes a dolgom, mert nem mindenkire bizom rá az autóm javítását. Sajnos technológiai hiányosságok miatt, magam pedig nem tudom elvégezni! rinya
Tisztelt fórumtárs!
A nyomatéktám cseréhez abszolúte nem kell szakmai ismeret. Kell két megfelelő méretű dugókulcs egy jó szalonnás reggeli és te magad kitudod cserélni a két csavart, oldva. Én ezért nem fizetnék egy szerelőnek. Csak az van tisztességesen megcsinálva amit te magadnak megcsinálsz. Természetesen kivétel képez a megfelelő, becsületes, szerelő, ami ma egyrészt kincs, másrészt ritka mint a fehér holló. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #74270 Dátum: 2018.04.17 kedd, 13:21:38 »

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.

Igen. Azt már az autószalon csinálta meg, de valami borzalom, hogy milyen hangja van az utastérben. Kérdeztem a kocsi mellett álló szerelőt, hogy hallja-e, de azt mondta, hogy nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74271 Dátum: 2018.04.17 kedd, 13:48:02 »

Igen. Azt már az autószalon csinálta meg, de valami borzalom, hogy milyen hangja van az utastérben. Kérdeztem a kocsi mellett álló szerelőt, hogy hallja-e, de azt mondta, hogy nem.

Szelektív süketség...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74272 Dátum: 2018.04.17 kedd, 14:54:22 »

Szelektív süketség...? Smiley

AndyA

Valószínű az. általában nem a nagy hibákat hallják meg, hanem a drága dolgokat! nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74273 Dátum: 2018.04.17 kedd, 16:10:57 »

Tisztelt fórumtárs!
A nyomatéktám cseréhez abszolúte nem kell szakmai ismeret. Kell két megfelelő méretű dugókulcs egy jó szalonnás reggeli és te magad kitudod cserélni a két csavart, oldva. Én ezért nem fizetnék egy szerelőnek. Csak az van tisztességesen megcsinálva amit te magadnak megcsinálsz. Természetesen kivétel képez a megfelelő, becsületes, szerelő, ami ma egyrészt kincs, másrészt ritka mint a fehér holló. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Ezek mind meglennének részemről, márcsak a díszkővel kirakott parkolóban kellene ásnom egy gödröt, amit aknaként használhatok! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74274 Dátum: 2018.04.17 kedd, 17:45:47 »

Kedves László!
Ezek mind meglennének részemről, márcsak a díszkővel kirakott parkolóban kellene ásnom egy gödröt, amit aknaként használhatok! Wink

Ha egyből az autó alá ásod, akkor nem fog feltűnni senkinek. Ha kész a meló, temesd is vissza, különben megcsesz az önkori meg a közteresek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74275 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:00:05 »

Ha egyből az autó alá ásod, akkor nem fog feltűnni senkinek. Ha kész a meló, temesd is vissza, különben megcsesz az önkori meg a közteresek. Smiley

AndyA

Köszi, de magánterületről van szó! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74276 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:11:48 »

Köszi, de magánterületről van szó! Wink

Akkor meg áskálódhatsz kedvedre, semmi gond!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74277 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:53:54 »

Akkor meg áskálódhatsz kedvedre, semmi gond!

AndyA

 worship Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #74278 Dátum: 2018.04.18 szerda, 14:31:14 »

Alkatrészekkel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Fékszett (első hátsó tárcsával betéttel együtt) + hátsó kerékcsapágy beszerezését hol javasoljátok?

Láttam boltokat árakat ugyan arra a termékekre keresve 50eHU-os vagy még nagyobb különbséget végösszegben.

Sajnos nem áll otthon hegyekben hogy ezt elkapkodjam.
Üdv,
BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74279 Dátum: 2018.04.18 szerda, 14:40:27 »

Alkatrészekkel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Fékszett (első hátsó tárcsával betéttel együtt) + hátsó kerékcsapágy beszerezését hol javasoljátok?

Láttam boltokat árakat ugyan arra a termékekre keresve 50eHU-os vagy még nagyobb különbséget végösszegben.

Sajnos nem áll otthon hegyekben hogy ezt elkapkodjam.
Üdv,
BM

Leginkább Bárdi webshop. Az ott látott árakból leszámítasz kb. 44-48%-ot, annyi a klubos kedvezmény. Az érvénesítéséhez meg Joe-t keresd.

Hátsó kerékcsapágyat meg lehet nézni ebay.de-n, szokott elég jó áron lenni. Csak olyat, amihez csavart is adnak, mert külön marha drágán mérik! Szokott lenni párban is még jutányosabb áron. Ha bp-i vagy M1 vonalon elérhető vagy, a német beszerzésben tudok neked segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #74280 Dátum: 2018.04.18 szerda, 16:44:47 »

Sziasztok!

Klíma problémám van és nem tudom mit tegyek, ebben kérném a segítségeteket. Tavaly észrevettem, hogy a klíma nem az igazi, nagyon lassan hűti le az autót. Elmentem klímáshoz, gáz elég volt a rendszerben, nem kellett rátölteni. Szerintük piszkos a klímahűtőm, más baj nincs. Lemosták, a klíma egy fokkal jobb lett. Tegnap délután az autó alá néztem és észrevettem, hogy zöld olaj borítja klímakompresszor alját. A klímás ránézés után azt mondta, hogy nem lehet hozzá tömítést kapni, így csak a csere jöhet szóba. Szerinte a kompresszor pár csepp olajat is nagyon szét tud borítani, ha működik a klíma, akkor így használhatom, nem vészesen folyik.

Szerintetek használhatom így? A rendszer többi részének nem lesz baja? Nem sok kedvem van ($$$) kompresszort cserélni...
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #74281 Dátum: 2018.04.18 szerda, 21:35:42 »

Leginkább Bárdi webshop. Az ott látott árakból leszámítasz kb. 44-48%-ot, annyi a klubos kedvezmény. Az érvénesítéséhez meg Joe-t keresd.

Hátsó kerékcsapágyat meg lehet nézni ebay.de-n, szokott elég jó áron lenni. Csak olyat, amihez csavart is adnak, mert külön marha drágán mérik! Szokott lenni párban is még jutányosabb áron. Ha bp-i vagy M1 vonalon elérhető vagy, a német beszerzésben tudok neked segíteni.

AndyA

Köszönöm! Ezt észben fogom taratni. Most téli-nyári cserével vagyok elcsúszva egy kicsit. Ha ez meglesz attól félek utána ez is kelleni fog.

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74282 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 08:42:59 »

Köszönöm! Ezt észben fogom taratni. Most téli-nyári cserével vagyok elcsúszva egy kicsit. Ha ez meglesz attól félek utána ez is kelleni fog.

BM

Ha magad cseréled a hátsó agyat (nem különösebben nehéz), akkor szerezd be előre a megfelelő szerszámokat, hogy ne érjen meglepetés. A gyári csavarok T-50-esek, amihez vagy egy hosszú (10-12 cm) bit kell egy tizes dugóba befogva, vagy max. 3/8"-os rövid dugó fér be a szerelőnyíláson, a fél collos már nem. Az sem árt, ha van beszakadt csavarhoz való kihajtód is kézügyben. Ne kérdezd, honnan tudom...  falbav

Az új csavarok, amiket kapsz hozzá, jó eséllyel E-Torx 12-esek lesznek. Ugyanaz, mint fent, vagy hosszú bit (pl. BMW hengerfejcsavarhoz való), vagy max. 3/8"-os.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #74283 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 09:58:15 »

Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni megint.....  szomoru1


A szerelőm nyugdíjba ment ergo nem vállal már javítást és itt vagyok meglőve...

Tudtok valami megbízható szakít aki: megbízható, jól dolgozik, jah és nem húz le.

Komárom-Esztergom és Budapest vonzáskörzete játszik.

Előre is köszönöm!

üdv.: Maarki
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74284 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 11:17:39 »

Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni megint.....  szomoru1


A szerelőm nyugdíjba ment ergo nem vállal már javítást és itt vagyok meglőve...

Tudtok valami megbízható szakít aki: megbízható, jól dolgozik, jah és nem húz le.

Komárom-Esztergom és Budapest vonzáskörzete játszik.

Előre is köszönöm!

üdv.: Maarki

Kérdezd meg Joe-t, hátha tud egy jó szerelőt Esztergomban, az Óvoda utcában...  eplus2 taps taps taps taps taps

Ha komolyabb gond van, Vikhez lehet menni (Német Viktor, Lurdyval szemben a Ford kereskedésben). Átlagos akármilyen szerelési munkát tűrhetően megcsinálnak pl. a Ford Solymárnál is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74285 Dátum: 2018.04.21 szombat, 03:13:21 »

Szia!

Első körben te is szerezz be egy doboz féktisztítót (kb 400ft) és pucold meg vele a klímakompresszort hogy majd pár nap múlva lásd mennyire és hol ereszt! Középen elég ritkán szoktak engedni inkább a csőcsatlakozásoknál amikhez lehet kapni tömítést! Ha középen ereszti el az olajat akkor valóban le kell szedni és felújítani ha a végén a csöveknél akkor elég neki a gumigyűrű csere! Ha nagyon ereszt és ráadásul középen akkor azért ne nagyon használd mert ha kifolyik belőle az összes olaj akkor kenés nélkül be fog állni a klímakompresszor és kukás lesz! Ha fel kell újítani akkor max 20000ft-os árajánlatot fogadj el mert afölött már lehúzás és kérj róla számlát is a garancia miatt mert van jópár kontár szaki is sajnos akik nem is vállalnak garanciát semmire! Ja és a felújítás után nézz bele a kompresszorba hogy beletették-e a megfelelő mennyiségű olajat mert előszeretettel kicsalják belőle ugyanis drága és akkor neked kell kifizetned azt is amikor feltölteted gázzal a rendszert!  wave

Sziasztok!

Klíma problémám van és nem tudom mit tegyek, ebben kérném a segítségeteket. Tavaly észrevettem, hogy a klíma nem az igazi, nagyon lassan hűti le az autót. Elmentem klímáshoz, gáz elég volt a rendszerben, nem kellett rátölteni. Szerintük piszkos a klímahűtőm, más baj nincs. Lemosták, a klíma egy fokkal jobb lett. Tegnap délután az autó alá néztem és észrevettem, hogy zöld olaj borítja klímakompresszor alját. A klímás ránézés után azt mondta, hogy nem lehet hozzá tömítést kapni, így csak a csere jöhet szóba. Szerinte a kompresszor pár csepp olajat is nagyon szét tud borítani, ha működik a klíma, akkor így használhatom, nem vészesen folyik.

Szerintetek használhatom így? A rendszer többi részének nem lesz baja? Nem sok kedvem van ($$$) kompresszort cserélni...
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74286 Dátum: 2018.04.21 szombat, 10:41:08 »

Sziasztok!

Holnap cserélek pár dolgot, mint motorolaj, szervóolaj, váltóolaj, az összes szűrő(olaj,levegő,pollen, GO), fagyálló folyadék és a 92fokos termosztáttal váltom ki a jelenlegit ami nem zár.
Van valami amire kifejezetten figyelnem kell.
a hűtőrendszer légtelenítésére és a GO szűrő cserére gondolok leginkább, mert a többit már vagy elmondtátok vagy már csináltam
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74287 Dátum: 2018.04.21 szombat, 11:04:48 »

Sziasztok!

Holnap cserélek pár dolgot, mint motorolaj, szervóolaj, váltóolaj, az összes szűrő(olaj,levegő,pollen, GO), fagyálló folyadék és a 92fokos termosztáttal váltom ki a jelenlegit ami nem zár.
Van valami amire kifejezetten figyelnem kell.
a hűtőrendszer légtelenítésére és a GO szűrő cserére gondolok leginkább, mert a többit már vagy elmondtátok vagy már csináltam
Köszönöm
Lackó

GO szűrőt töltsd fel beszerelés előtt friss gázolajjal, amennyire csak tudod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74288 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:47:10 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74289 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:52:17 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli

FL előtt automata az állítóka, és szeret bedögleni. Kell egy FL-es, manuális állításút szerezni, és kicserélni. Angol autóból nem jó, csak európaiból!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74290 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:57:36 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli

Úgy tudom arra nincs elöírás, hogy hány kattanásnál kell fognia
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74291 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:58:50 »

FL előtt automata az állítóka, és szeret bedögleni. Kell egy FL-es, manuális állításút szerezni, és kicserélni. Angol autóból nem jó, csak európaiból!

AndyA
Köszi és ezt pontosan hol is találom meg?
Naplózva
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74292 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 19:03:08 »

Úgy tudom arra nincs elöírás, hogy hány kattanásnál kell fognia
De ez még fent se fogja meg állora a kereket jelenleg
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #74293 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 19:38:55 »

Köszi és ezt pontosan hol is találom meg?

Az állítókája a kézifékkaron van. Alulról lehet hozzáférni. Mint Andy is írta automata, tehát nem tudsz rajta állítani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74294 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 12:42:04 »

Köszi és ezt pontosan hol is találom meg?

Meglepő módon ez a kézifékkar folytatása lefelé. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #74295 Dátum: 2018.04.24 kedd, 08:04:57 »

Ha magad cseréled a hátsó agyat (nem különösebben nehéz), akkor szerezd be előre a megfelelő szerszámokat, hogy ne érjen meglepetés. A gyári csavarok T-50-esek, amihez vagy egy hosszú (10-12 cm) bit kell egy tizes dugóba befogva, vagy max. 3/8"-os rövid dugó fér be a szerelőnyíláson, a fél collos már nem. Az sem árt, ha van beszakadt csavarhoz való kihajtód is kézügyben. Ne kérdezd, honnan tudom...  falbav

Az új csavarok, amiket kapsz hozzá, jó eséllyel E-Torx 12-esek lesznek. Ugyanaz, mint fent, vagy hosszú bit (pl. BMW hengerfejcsavarhoz való), vagy max. 3/8"-os.

AndyA

Köszönöm a segítséget!
Mivel fék-szett csere is lesz ezért inkább megkérem a szerelőt csinálja meg. Ilyenbe nem szívesen vágok bele.
Hétközben későn érek haza (talán még a gyerekeket fent találom.) a hétvégén meg próbálom magam utolérni. Most épp vesztésre állok! Smiley
Beszakadt csavar az amit még a hátsó szomszédnak sem kívánok (Kutya miatt átváltottunk ugatásba mi is! Smiley )

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74296 Dátum: 2018.04.24 kedd, 09:06:31 »

Köszönöm a segítséget!
Mivel fék-szett csere is lesz ezért inkább megkérem a szerelőt csinálja meg. Ilyenbe nem szívesen vágok bele.
Hétközben későn érek haza (talán még a gyerekeket fent találom.) a hétvégén meg próbálom magam utolérni. Most épp vesztésre állok! Smiley
Beszakadt csavar az amit még a hátsó szomszédnak sem kívánok (Kutya miatt átváltottunk ugatásba mi is! Smiley )

BM


Pedig itt még egyszerű is kiszedni a beszakadt csavart, mert tovább lehet befelé hajtani, és kiesik hátul. Smiley

Vagy ha elnyalja a rozsdás csavarfejet a kulcs, ahhoz is van megfelelő kitekerőszerszám. Ezt sem akarod tudni, hogy honnan vagyok ennyire képben...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adamo1990
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #74297 Dátum: 2018.04.25 szerda, 19:59:50 »

Sziasztok !

mi okozhatja azt hogy az autóval (Ford mondeo 2004 1.8. bezin 125 LE) például dugóban 1.-es sebességbe alapjáraton araszolva elkezd rángatni, ütemesen "hintázni" az autó mikor lecsökken a fordulatszám az alapjáratra ? más tünet ezen kívül nincs az alapjárat üresbe illetve állva egyenletes nem ingadozik illetve rángatás sincs.

Válaszokat előre is köszi !
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #74298 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 08:23:56 »

Sziasztok !

mi okozhatja azt hogy az autóval (Ford mondeo 2004 1.8. bezin 125 LE) például dugóban 1.-es sebességbe alapjáraton araszolva elkezd rángatni, ütemesen "hintázni" az autó mikor lecsökken a fordulatszám az alapjáratra ? más tünet ezen kívül nincs az alapjárat üresbe illetve állva egyenletes nem ingadozik illetve rángatás sincs.

Válaszokat előre is köszi !

Döglődő kettőstömegű lendkerék, elvásott alsó motor-váltótámasz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #74299 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 10:39:17 »

Hali!
2006-os drágaságom kormánya mostanság nagyobb lassú kanyarnál "kattan" egyet (pl. kiálláskor, szűk helyre bekanyarodáskor, kis sebességnél vagy álló helyzetben), érezhető is... vegyem a szívemre?
Szervíz? Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.