Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 05:38:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1486
1487
1488
1489
1490
1491
1492
[
1493
]
1494
1495
1496
1497
1498
1499
1500
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19696594 alkalommal)
edk
és 17 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74600 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 08:08:16 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.12 kedd, 15:50:18
Kevés benne a gáz ez biztos! Már a kettesek is ugyanezt a tünetet produkálták ha vevés volt a rendszerben a gáz! Amúgy a Mondeók alul vannak kalibrálva ezért ha feltölteted akkor 10%-al többet rakass bele! Utántölteni nem fognak bele ezért végig kell csinálni az egész komplett programot és akkor látni fogod hogy mennyit szívott le belőle a klímagép és összehasonlíthatod a gyári értékkel amit az autó elején látni fogsz egy matricán!
Szia!
Köszi, akkor intézem. Remélem ettől megjavul.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74601 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 08:10:22 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.12 kedd, 12:11:24
Akkor kevés hideg "termelődik" a párologtatónál és teljesítmény vesztés van.
Hűtőközeg mennyiség ellenőrzés, szükség szerint feltöltés az előírt mennyiségre. 1st step!
Köszi, akkor feltöltetem.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74602 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 09:44:47 »
Sziasztok.
Milyen, és mennyi olaj kell a szervókormányhoz?
Hogyan kell átmosni a rendszert, és kell-e egyáltalán?
Köszi.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74603 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 11:11:34 »
Idézetet írta: speti - 2018.06.14 csütörtök, 09:44:47
Sziasztok.
Milyen, és mennyi olaj kell a szervókormányhoz?
Hogyan kell átmosni a rendszert, és kell-e egyáltalán?
Köszi.
Szia.
A te döntésed,(cserét mindenképpen ajánlom,ha az olaj fekete színű)
0.9 L ,a többi itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
egy kis extra:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74604 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 16:46:51 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.13 szerda, 19:50:19
Fektisztititoval végig fújt mindent alulról és felülről is.Alapjarati motort beraktunk egy ujjat és csinált egy alapbeallitast,ezután koroztem egy felorat.Masra most nem volt ideje a szerelonek majd jovoheten kell vissza vinni de semmi ötlete.A trafot kábeleket kicsereltem de az sem segített.Lehetseges a comjuterrel van a baj?
Ha minden rendben van akkor lehet gyanakodni az ECU-ra. Ha az hibásodik nem dob semilyen hibakódot, hogy ő a hibás.
Nekem is volt valami hasonló, elindulás után 10-15 perc múlva érezni lehetett, hogy valami nincs rendben, aztán végleg megadta magát. Valami " IC " ment ki benne, egy bontott ECU csere után azóta tökéletes az autó. Érdemes lenne megpróbálni egy cserét, aztán ha változik és jó akkor ki lehet fizetni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74605 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 19:52:57 »
Idézetet írta: Vagol - 2018.06.14 csütörtök, 16:46:51
Ha minden rendben van akkor lehet gyanakodni az ECU-ra. Ha az hibásodik nem dob semilyen hibakódot, hogy ő a hibás.
Nekem is volt valami hasonló, elindulás után 10-15 perc múlva érezni lehetett, hogy valami nincs rendben, aztán végleg megadta magát. Valami " IC " ment ki benne, egy bontott ECU csere után azóta tökéletes az autó. Érdemes lenne megpróbálni egy cserét, aztán ha változik és jó akkor ki lehet fizetni.
Üdv: László
A szerelő is erre gyanakszik és jövőhéten elvileg lessz egy csere.Hétfőn elvileg megnézi egy villamoságis.Egyébként szoktam használni amikor nincs forgalom de még nem állt meg végleg,sőt van amikor semmi baja.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74606 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 21:02:46 »
Üdvözletem!
Úgy hallottam, bizonyos km, vagy kor elérésénél érdemes úgynevezett nagyszervízt csináltatni.
Ez miből áll? Mit kell megnézetni, ellenőriztetni?
Illetve a vezérműláncot mikor érdemes megnézetni?
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74607 Dátum:
2018.06.15 péntek, 09:17:31 »
Idézetet írta: Runo - 2018.06.14 csütörtök, 21:02:46
Üdvözletem!
Úgy hallottam, bizonyos km, vagy kor elérésénél érdemes úgynevezett nagyszervízt csináltatni.
Ez miből áll? Mit kell megnézetni, ellenőriztetni?
Illetve a vezérműláncot mikor érdemes megnézetni?
20ezrenként van olajcsere, olyankor mehetnek a szűrők is (levegő,pollen,üzemanyag), a lánc azért ki kell tartson szinte a motor életének a végéig, ha nincs tünete, szerintem a szerelők le nem bontják a motor elejét csak azért, hogy megnézzék. Váltó örökéletolajos elvileg.
Átnézetni (fék/hűtőfolyadék, fékek, egyebek) érdemes időnként.
Naplózva
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74608 Dátum:
2018.06.15 péntek, 13:56:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.06.14 csütörtök, 11:11:34
Szia.
A te döntésed,(cserét mindenképpen ajánlom,ha az olaj fekete színű)
0.9 L ,a többi itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
egy kis extra:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.0
Köszi.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74609 Dátum:
2018.06.15 péntek, 18:17:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.15 péntek, 09:17:31
20ezrenként van olajcsere, olyankor mehetnek a szűrők is (levegő,pollen,üzemanyag), a lánc azért ki kell tartson szinte a motor életének a végéig, ha nincs tünete, szerintem a szerelők le nem bontják a motor elejét csak azért, hogy megnézzék. Váltó örökéletolajos elvileg.
Átnézetni (fék/hűtőfolyadék, fékek, egyebek) érdemes időnként.
A gyakorlatban azért a váltóolajat úgy 6-8 évente vagy 150-200 ezrenként nem baj cserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74610 Dátum:
2018.06.15 péntek, 22:56:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.06.15 péntek, 18:17:31
A gyakorlatban azért a váltóolajat úgy 6-8 évente vagy 150-200 ezrenként nem baj cserélni.
AndyA
Ezért írtam, hogy elvileg
Naplózva
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74611 Dátum:
2018.06.16 szombat, 16:42:48 »
Sziasztok.
Pár napja írtam hogy égett gumi szagott éreztem és füstöt is láttam ami ékszíj felől jött. Fél éve volt cserélve a rugósfeszítő, görgő és ékszíj.
Ma megnéztem mi lehet az és hát végig műanyag darabkák vannak széthordva és főtengely ékszíjtárcsa mögött is műanyag darabka volt amit lefotóztam. Ékszíjat már kell vennem mert eltünt pár borda elnyalódott.
Arra gondoltam klima töltésnél kicserélték a műanyag kupakot és lehet beejtette és az égett el. Lehet a főtengemy ékszíjtárcsát is kell cserélni? Csak kedden tudom vinni szerelőhöz.
http://www
.***/view.php?filename=84920180616_142404.jpg
http://www
.***/view.php?filename=16220180616_142348.jpg
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74612 Dátum:
2018.06.16 szombat, 22:02:13 »
Idézetet írta: Ferike20 - 2018.06.16 szombat, 16:42:48
Sziasztok.
Pár napja írtam hogy égett gumi szagott éreztem és füstöt is láttam ami ékszíj felől jött. Fél éve volt cserélve a rugósfeszítő, görgő és ékszíj.
Ma megnéztem mi lehet az és hát végig műanyag darabkák vannak széthordva és főtengely ékszíjtárcsa mögött is műanyag darabka volt amit lefotóztam. Ékszíjat már kell vennem mert eltünt pár borda elnyalódott.
Arra gondoltam klima töltésnél kicserélték a műanyag kupakot és lehet beejtette és az égett el. Lehet a főtengemy ékszíjtárcsát is kell cserélni? Csak kedden tudom vinni szerelőhöz.
http://www
.***/view.php?filename=84920180616_142404.jpg
http://www
.***/view.php?filename=16220180616_142348.jpg
válassz másik képmegosztót,ez tiltva van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74613 Dátum:
2018.06.17 vasárnap, 02:30:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.16 szombat, 22:02:13
válassz másik képmegosztót,ez tiltva van.
http://kepkuldes.com/images/196e0cbed35792e5f0df635917e93d62.jpg
http://kepkuldes.com/images/f75e53e7a0ac28fc342200a9e2249bcb.jpg
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74614 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 12:02:12 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.15 péntek, 09:17:31
20ezrenként van olajcsere, olyankor mehetnek a szűrők is (levegő,pollen,üzemanyag), a lánc azért ki kell tartson szinte a motor életének a végéig, ha nincs tünete, szerintem a szerelők le nem bontják a motor elejét csak azért, hogy megnézzék. Váltó örökéletolajos elvileg.
Átnézetni (fék/hűtőfolyadék, fékek, egyebek) érdemes időnként.
Köszönöm a választ!
Olajat 10ezrenként szoktam cseréltetni, akkor a szűrőket is. Pollent tél előtt, és tél végén, egyéb folyadékokat szemmel tartom, de lehet, hogy a váltó olajat akkor a következő motorolaj cserénél kicseréltetem.
Konkrétan a szíj, lánc, egyéb kopó alkattrészek miatt aggódok, amiket nem látni.
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74615 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 12:15:28 »
Idézetet írta: Runo - 2018.06.18 hétfő, 12:02:12
Köszönöm a választ!
Olajat 10ezrenként szoktam cseréltetni, akkor a szűrőket is. Pollent tél előtt, és tél végén, egyéb folyadékokat szemmel tartom, de lehet, hogy a váltó olajat akkor a következő motorolaj cserénél kicseréltetem.
Konkrétan a szíj, lánc, egyéb kopó alkattrészek miatt aggódok, amiket nem látni.
A lánc miatt nagyon nem aggódnék, itt a fórumon ugyan volt már olyan aki hallott láncszakadásról, esetleg nyúlott láncról(mondjuk ez a v6oknál a gyakoribb)
A szíjakat meg cseréltesd ki, ha nagyon aggódsz. Nem egy bonyolult történet. A feszítőgörgőknek ha hangjuk van, még dízelnél is hallani lehet, a szíjfeszítőről olvashatsz az itteni wikiben. (ha nem hubog a szíj, az se olyan gáz.) A gumiágyas főtengelyíjtárcsa ha ránézésre imbolyog, akkor csere, ha füstöl, akkor is csere.
G.o. szűrőt azért szerintem, ha nem mávos gázolajjal jársz, felesleges 10ezrenként cserélgetmi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74616 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 13:06:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.18 hétfő, 12:15:28
A lánc miatt nagyon nem aggódnék, itt a fórumon ugyan volt már olyan aki hallott láncszakadásról, esetleg nyúlott láncról(mondjuk ez a v6oknál a gyakoribb)
A szíjakat meg cseréltesd ki, ha nagyon aggódsz. Nem egy bonyolult történet. A feszítőgörgőknek ha hangjuk van, még dízelnél is hallani lehet, a szíjfeszítőről olvashatsz az itteni wikiben. (ha nem hubog a szíj, az se olyan gáz.) A gumiágyas főtengelyíjtárcsa ha ránézésre imbolyog, akkor csere, ha füstöl, akkor is csere.
G.o. szűrőt azért szerintem, ha nem mávos gázolajjal jársz, felesleges 10ezrenként cserélgetmi.
A GO-szűrőre 60 ezer a gyári ajánlás. Már a 20 ezrenkénti olajcsere alkalmával is szinte luxus mindig cserélgetni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74617 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 15:09:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.18 hétfő, 12:15:28
A lánc miatt nagyon nem aggódnék, itt a fórumon ugyan volt már olyan aki hallott láncszakadásról, esetleg nyúlott láncról(mondjuk ez a v6oknál a gyakoribb)
A szíjakat meg cseréltesd ki, ha nagyon aggódsz. Nem egy bonyolult történet. A feszítőgörgőknek ha hangjuk van, még dízelnél is hallani lehet, a szíjfeszítőről olvashatsz az itteni wikiben. (ha nem hubog a szíj, az se olyan gáz.) A gumiágyas főtengelyíjtárcsa ha ránézésre imbolyog, akkor csere, ha füstöl, akkor is csere.
G.o. szűrőt azért szerintem, ha nem mávos gázolajjal jársz, felesleges 10ezrenként cserélgetmi.
Szerintem G.O. szűrőt még egyáltalán nem cserélt. (benzines!)
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74618 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 15:55:44 »
Idézetet írta: yartam - 2018.06.18 hétfő, 15:09:29
Szerintem G.O. szűrőt még egyáltalán nem cserélt. (benzines!)
Ottó
ja, tényleg
Mindegy is, benzinszűrőt sem szokás olyan gyakran cserélni
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74619 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 20:12:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.18 hétfő, 15:55:44
ja, tényleg
Mindegy is, benzinszűrőt sem szokás olyan gyakran cserélni
Az előző Mondeómban 10 évig nem cseréltem és nem volt semmi baja! A Mostaniban nemrég kicseréltem és a régit szétvágtam hogy lássam milyen ezért nyugodtan mondhatom hogy többszázezer kilómétert simán el lehet vele autózni gond nélkül pedig ez nem egy valami márkás szűrő volt ezért én vezérlés cserénél ajánlom inkább mert aki szétszed egy ilyen szűrőt az ugyancsak látni fogja az egész csak egy üzleti fogás és semmi más! Persze nagyon egyszerűen és gyorsan ki lehet cserélni de igencsak megkérik az árát persze azért jó anyagból is van!
UI: amúgy folyásiránnyal ellentétesen simán ki is lehet mosni ha esetleg valaki kíváncsi rá hogy van-e benne rittyó!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74620 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 20:58:19 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.18 hétfő, 20:12:55
Az előző Mondeómban 10 évig nem cseréltem és nem volt semmi baja! A Mostaniban nemrég kicseréltem és a régit szétvágtam hogy lássam milyen ezért nyugodtan mondhatom hogy többszázezer kilómétert simán el lehet vele autózni gond nélkül pedig ez nem egy valami márkás szűrő volt ezért én vezérlés cserénél ajánlom inkább mert aki szétszed egy ilyen szűrőt az ugyancsak látni fogja az egész csak egy üzleti fogás és semmi más! Persze nagyon egyszerűen és gyorsan ki lehet cserélni de igencsak megkérik az árát persze azért jó anyagból is van!
UI: amúgy folyásiránnyal ellentétesen simán ki is lehet mosni ha esetleg valaki kíváncsi rá hogy van-e benne rittyó!
na ez a netto faxság
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74621 Dátum:
2018.06.18 hétfő, 21:55:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.06.18 hétfő, 20:58:19
na ez a netto faxság
Lehet de én veletek ellentétben a tapasztalataimat írom le!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74622 Dátum:
2018.06.19 kedd, 00:30:38 »
Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek! A lényeget kihámoztam!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74623 Dátum:
2018.06.19 kedd, 00:32:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.06.18 hétfő, 20:58:19
na ez a netto faxság
Dehogyis az, a pesti taxisok is így csinálják. 100ezrenként megfordítják a benzinszűrőt. A fáradtolajat meg ülepítik és mehet is issza
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74624 Dátum:
2018.06.19 kedd, 05:57:06 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.19 kedd, 00:32:29
Dehogyis az, a pesti taxisok is így csinálják. 100ezrenként megfordítják a benzinszűrőt. A fáradtolajat meg ülepítik és mehet is issza
Igen, sajnos találkoztam már én is ilyenekkel!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74625 Dátum:
2018.06.19 kedd, 05:59:19 »
Sziasztok!
Ha esetleg lenne olyan ismerősötök aki 3-as Mondeót venne akkor most van itt a környéken egy egész jól felszerelt:
https://auto.jofogas.hu/baranya/Ford_Mondeo_Ghia_2_0i_80738744.htm
Nem tudom hogy kié az autó de ha esetleg lesz rá érdeklődő akkor szívesen segítek bármiben!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74626 Dátum:
2018.06.19 kedd, 11:56:56 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 20:55:00
Mentem pl 50el lámpa előtt kivettem uresbe és vissza eset teljesen a fordulat,leállt.Kanyarodasnal is előfordult amikor visszaraktam 2esbe engedtem volna fel a kuplungot és leállt.Itt még volt alapjárat.Tegnap kezdte és az idohaladtával egyre gyakrabban csinálta.Ma alapmotor csere, a jelenség megmaradt .Vissza a régi és azóta egyáltalán nincs alapjárat ill. van amikor van de hallatszik,h folyamatosan leakar fulladni.
Meg van a hiba.Lehuztam az egr-ről a csatlakozót és működik.A check lámpa ugye ég de majd jövő héten dugózom és törlöm a hibát.A k..anyját ,hogy meddig szivatot ez a ***.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74627 Dátum:
2018.06.19 kedd, 12:06:40 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.19 kedd, 11:56:56
Meg van a hiba.Lehuztam az egr-ről a csatlakozót és működik.A check lámpa ugye ég de majd jövő héten dugózom és törlöm a hibát.A k..anyját ,hogy meddig szivatot ez a ***.
Benzinesnél is le lehet dugózni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1639
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74628 Dátum:
2018.06.19 kedd, 13:16:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.06.19 kedd, 12:06:40
Benzinesnél is le lehet dugózni?
Le, de egyrészt állandóan dobni fogja a check engine-t. Hiába törlöd, kb. azonnal visszajön.
Másrészt nem nagyon érdemes. A benzines nem koszolódik. Ha elromlik, ki kell cserélni. Ennyi.
Dizlisek azárt dugózzák, mert nem akaródzik tisztogatni 2 hetente, mivel televágja a szép kis "öko, spórolós" motorjuk korommal.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.19 kedd, 16:10:32 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74629 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:02:21 »
Idézetet írta: Bleky - 2018.06.19 kedd, 13:16:08
Le, de egyrészt állandóan dobni fogja a check engine-t. Hiába törlöd, kb. azonnal visszajön.
Másrészt nem nagyon érdemes. A benzines nem koszolódik. Ha elromlik, ki kell cserélni. Ennyi.
Dizlisek azárt dugózzák, mert nem akaródzik tisztogatni 2 hetente, mivel televágja a szép kis "eko, spórolós" motorjuk korormmal.
Azaz lehet dugózni, de semmi értelme.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74630 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:16:44 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.19 kedd, 11:56:56
Meg van a hiba.Lehuztam az egr-ről a csatlakozót és működik.A check lámpa ugye ég de majd jövő héten dugózom és törlöm a hibát.A k..anyját ,hogy meddig szivatot ez a ***.
Ne dugózd le mert kb 4-500km-múlva be fogja dobni hibának és hiába ütöd ki mindig bedobja! Én 3 hete ledugóztam és múlt héten nekem is bedobta a motorcheck-et ezért hétvégén visszacsinálom de amúgy nem volt semmi baja csak próbából csináltam és picit lomhább lett tőle az autó de semmi mást nem vettem észre ezért ha rossz akkor inkább cseréld ki mert picit cumi kivenni az első tartócsavart a vízcső miatt viszont jobban gyorsul tőle a verda ezt tapasztalatból írom! (2004-es 2.0L-es)
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74631 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:17:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2018.06.19 kedd, 13:16:08
Le, de egyrészt állandóan dobni fogja a check engine-t. Hiába törlöd, kb. azonnal visszajön.
Másrészt nem nagyon érdemes. A benzines nem koszolódik. Ha elromlik, ki kell cserélni. Ennyi.
Dizlisek azárt dugózzák, mert nem akaródzik tisztogatni 2 hetente, mivel televágja a szép kis "öko, spórolós" motorjuk korommal.
Ezzel én is maximálisan egyetértek mert ez pontosan így van de ezt az előbb én is megírtam!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74632 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:19:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.06.19 kedd, 12:06:40
Benzinesnél is le lehet dugózni?
Igen, én egy pár hete próbából ledugóztam és egy sima azbesztlappal oldottam ezt meg!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74633 Dátum:
2018.06.19 kedd, 18:08:26 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 16:16:44
Ne dugózd le mert kb 4-500km-múlva be fogja dobni hibának és hiába ütöd ki mindig bedobja! Én 3 hete ledugóztam és múlt héten nekem is bedobta a motorcheck-et ezért hétvégén visszacsinálom de amúgy nem volt semmi baja csak próbából csináltam és picit lomhább lett tőle az autó de semmi mást nem vettem észre ezért ha rossz akkor inkább cseréld ki mert picit cumi kivenni az első tartócsavart a vízcső miatt viszont jobban gyorsul tőle a verda ezt tapasztalatból írom! (2004-es 2.0L-es)
Én nem vettem észre,hogy lomháb lett.A műszakin átmegy egyébként így?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74634 Dátum:
2018.06.19 kedd, 18:51:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2018.06.19 kedd, 13:16:08
Le, de egyrészt állandóan dobni fogja a check engine-t. Hiába törlöd, kb. azonnal visszajön.
Másrészt nem nagyon érdemes. A benzines nem koszolódik. Ha elromlik, ki kell cserélni. Ennyi.
Dizlisek azárt dugózzák, mert nem akaródzik tisztogatni 2 hetente, mivel televágja a szép kis "öko, spórolós" motorjuk korommal.
A dízel is dobja a hibát kb azonnal, csak a ce lámpát nem dobja be csak pár száz km után
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74635 Dátum:
2018.06.19 kedd, 20:38:46 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.19 kedd, 18:08:26
Én nem vettem észre,hogy lomháb lett.A műszakin átmegy egyébként így?
Az EGR-szelep picit úgy működik mint egy kicsike turbó mert a kipufogó gázt visszavezeti a szívócsonkba vagy mint egy sportlégszűrő mert így több levegőt kap a motor és ezáltal picikét jobban is gyorsul de nem ez miatt csinálták hanem hogy a kipufogógáz egy részét mégegyszer elégesse a motor és így jobbak legyenek a motor károsanyag kibocsátás értékei! Persze ez csak max 10%-ot jelent elméletileg (alapjáraton amúgy teljesen zárva van nem úgy mint a Dieseleknél) de gyakorlatban persze nincs annyi ezért ha jó a motorod akkor simán át kell mennie műszakin mert ez az 1-2 százalék amivel nagyobb lesz a CO-ja az még bele kell hogy férjen az értékhatárba meg aztán a Dieseleket is valahogy mindig átrugdossák EGR-offal is pedig ott ez többet számít igaz hogy ott mások is az értékek!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74636 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:14:23 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 20:38:46
Az EGR-szelep picit úgy működik mint egy kicsike turbó mert a kipufogó gázt visszavezeti a szívócsonkba vagy mint egy sportlégszűrő mert így több levegőt kap a motor és ezáltal picikét jobban is gyorsul de nem ez miatt csinálták hanem hogy a kipufogógáz egy részét mégegyszer elégesse a motor és így jobbak legyenek a motor károsanyag kibocsátás értékei! Persze ez csak max 10%-ot jelent elméletileg (alapjáraton amúgy teljesen zárva van nem úgy mint a Dieseleknél) de gyakorlatban persze nincs annyi ezért ha jó a motorod akkor simán át kell mennie műszakin mert ez az 1-2 százalék amivel nagyobb lesz a CO-ja az még bele kell hogy férjen az értékhatárba meg aztán a Dieseleket is valahogy mindig átrugdossák EGR-offal is pedig ott ez többet számít igaz hogy ott mások is az értékek!
több levegőt kap a motor az egr-en keresztül?jobban gyorsul tőle?
Nem értem az összefüggést...
Oxigénben szegény kipufogógázt kever a hengerbe,ami miatt csökken az égéshő,és így a károsanyag kibocsájtás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74637 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:17:28 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 20:38:46
Az EGR-szelep picit úgy működik mint egy kicsike turbó mert a kipufogó gázt visszavezeti a szívócsonkba vagy mint egy sportlégszűrő mert így több levegőt kap a motor és ezáltal picikét jobban is gyorsul de nem ez miatt csinálták hanem hogy a kipufogógáz egy részét mégegyszer elégesse a motor és így jobbak legyenek a motor károsanyag kibocsátás értékei! Persze ez csak max 10%-ot jelent elméletileg (alapjáraton amúgy teljesen zárva van nem úgy mint a Dieseleknél) de gyakorlatban persze nincs annyi ezért ha jó a motorod akkor simán át kell mennie műszakin mert ez az 1-2 százalék amivel nagyobb lesz a CO-ja az még bele kell hogy férjen az értékhatárba meg aztán a Dieseleket is valahogy mindig átrugdossák EGR-offal is pedig ott ez többet számít igaz hogy ott mások is az értékek!
Rossz egr-rel senki nem megy át a műszakin, ledugózottal sem. Ha ég a CE lámpa, már lehet is örülni az 1 hónapos haladéknak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74638 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:28:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.19 kedd, 21:17:28
Rossz egr-rel senki nem megy át a műszakin, ledugózottal sem. Ha ég a CE lámpa, már lehet is örülni az 1 hónapos haladéknak.
benyások nem.Az eu3-as dizil igen.Sőt a 4es is ha épp nem ég a MIL.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74639 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:38:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 21:28:31
benyások nem.Az eu3-as dizil igen.Sőt a 4es is ha épp nem ég a MIL.
jaja, meghát van az a hely ahol bárhogy. Volt olyan pletyka is, hogy az osztrák rendőröknél van hibakódolvasó és nem félnek használni, de meg nem erősítette személyesen senki, scak az ismerős ismerősei.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74640 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:44:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 21:14:23
több levegőt kap a motor az egr-en keresztül?jobban gyorsul tőle?
Nem értem az összefüggést...
Oxigénben szegény kipufogógázt kever a hengerbe,ami miatt csökken az égéshő,és így a károsanyag kibocsájtás.
Diesel autóm sosem volt és nem is lesz ezért azokról nem tudok nyilatkozni de a benzinesnél azért ennél finomabb a helyzet pont emiatt is nem kokszosodik el a benzines motornál az EGR! Amióta ledugóztam azóta picit lomhább az autó azért biztos hogy köze van hozzá de hogy miért azt nem tudom! Lehet hogy mivel nagyobb a károsanyag kibocsátás a Lambda szonda beszól a motorvezérlőnek hogy picit kevesebb anyagot adjon vagy valami ilyesmi ezt sajnos nem tudom hogy miért de picit érzem hogy nem olyan mint előtte!
De dobok egy linket is erről hátha valakit érdekel a téma és elolvassa aztán okosabb lesz tőle:
https://cromax.hu/blog/minden-amit-az-egr-szeleprol-tudni-kell/
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74641 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:46:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.19 kedd, 21:17:28
Rossz egr-rel senki nem megy át a műszakin, ledugózottal sem. Ha ég a CE lámpa, már lehet is örülni az 1 hónapos haladéknak.
Ne tudd meg hogy mik mennek át műszakin...
De elég ha kimész az utakra és megnézed az autókat, főleg a leharcolt Dieseleket...
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74642 Dátum:
2018.06.19 kedd, 22:00:55 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 21:44:36
Diesel autóm sosem volt és nem is lesz ezért azokról nem tudok nyilatkozni de a benzinesnél azért ennél finomabb a helyzet pont emiatt is nem kokszosodik el a benzines motornál az EGR! Amióta ledugóztam azóta picit lomhább az autó azért biztos hogy köze van hozzá de hogy miért azt nem tudom! Lehet hogy mivel nagyobb a károsanyag kibocsátás a Lambda szonda beszól a motorvezérlőnek hogy picit kevesebb anyagot adjon vagy valami ilyesmi ezt sajnos nem tudom hogy miért de picit érzem hogy nem olyan mint előtte!
De dobok egy linket is erről hátha valakit érdekel a téma és elolvassa aztán okosabb lesz tőle:
https://cromax.hu/blog/minden-amit-az-egr-szeleprol-tudni-kell/
Ez tetszik a legjobban "A meghibásodást bizonyos esetekben elég nehéz észrevenni, de figyelmeztető jelek mindig vannak, így az üresjárat minősége,
de a katalizátor meghibásodását jelző MIL lámpa
is utalhat az EGR szelep problémájára."
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1639
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74643 Dátum:
2018.06.20 szerda, 06:29:43 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 21:44:36
Diesel autóm sosem volt és nem is lesz ezért azokról nem tudok nyilatkozni de a benzinesnél azért ennél finomabb a helyzet pont emiatt is nem kokszosodik el a benzines motornál az EGR! Amióta ledugóztam azóta picit lomhább az autó azért biztos hogy köze van hozzá de hogy miért azt nem tudom! Lehet hogy mivel nagyobb a károsanyag kibocsátás a Lambda szonda beszól a motorvezérlőnek hogy picit kevesebb anyagot adjon vagy valami ilyesmi ezt sajnos nem tudom hogy miért de picit érzem hogy nem olyan mint előtte!
De dobok egy linket is erről hátha valakit érdekel a téma és elolvassa aztán okosabb lesz tőle:
https://cromax.hu/blog/minden-amit-az-egr-szeleprol-tudni-kell/
Placebo hatás
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74644 Dátum:
2018.06.20 szerda, 07:33:28 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 20:38:46
Az EGR-szelep picit úgy működik mint egy kicsike turbó mert a kipufogó gázt visszavezeti a szívócsonkba vagy mint egy sportlégszűrő mert így több levegőt kap a motor és ezáltal picikét jobban is gyorsul de nem ez miatt csinálták hanem hogy a kipufogógáz egy részét mégegyszer elégesse a motor és így jobbak legyenek a motor károsanyag kibocsátás értékei! Persze ez csak max 10%-ot jelent elméletileg (alapjáraton amúgy teljesen zárva van nem úgy mint a Dieseleknél) de gyakorlatban persze nincs annyi ezért ha jó a motorod akkor simán át kell mennie műszakin mert ez az 1-2 százalék amivel nagyobb lesz a CO-ja az még bele kell hogy férjen az értékhatárba meg aztán a Dieseleket is valahogy mindig átrugdossák EGR-offal is pedig ott ez többet számít igaz hogy ott mások is az értékek!
A dízelnél a kiiktatott EGR-rel azért megy át a vizsgán, mert nem mérnek NO-t...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74645 Dátum:
2018.06.20 szerda, 07:59:21 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.06.19 kedd, 21:44:36
Diesel autóm sosem volt és nem is lesz ezért azokról nem tudok nyilatkozni de a benzinesnél azért ennél finomabb a helyzet pont emiatt is nem kokszosodik el a benzines motornál az EGR! Amióta ledugóztam azóta picit lomhább az autó azért biztos hogy köze van hozzá de hogy miért azt nem tudom! Lehet hogy mivel nagyobb a károsanyag kibocsátás a Lambda szonda beszól a motorvezérlőnek hogy picit kevesebb anyagot adjon vagy valami ilyesmi ezt sajnos nem tudom hogy miért de picit érzem hogy nem olyan mint előtte!
De dobok egy linket is erről hátha valakit érdekel a téma és elolvassa aztán okosabb lesz tőle:
https://cromax.hu/blog/minden-amit-az-egr-szeleprol-tudni-kell/
ez nem dízelfüggő.ez az egr szelep szerepe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74646 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 10:24:52 »
Sziasztok,
Nemrég lecseréltem a Mondeom belsejét világos bőrkárpitra. Kaptam hozzá világos öveket is, amelyek közül egy-kettő penetrásan mocskos.
Van valami hatékony módszer a tisztításukra?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.24 vasárnap, 16:57:51 írta kustora
»
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26968
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74647 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 17:45:06 »
Idézetet írta: kustora - 2018.06.24 vasárnap, 10:24:52
Sziasztok,
Nemrég lecseréltem a Mondeom belsejét világos bőrkárpitra. Kaptam hozzá világos öveket is, amelyek közül egy-kettő penetrásan mocskos.
Van valami hatékony módszer a tisztításukra?
Valami megfelelő tisztítószer, kiülsz a teraszra, ahol nyugodtan pacsálhatsz, és nekiállsz körömkefével.
Nekem a sötétbarnából bézs lett tőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74648 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 17:57:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.06.24 vasárnap, 17:45:06
Valami megfelelő tisztítószer, kiülsz a teraszra, ahol nyugodtan pacsálhatsz, és nekiállsz körömkefével.
Nekem a sötétbarnából bézs lett tőle.
AndyA
Mondjuk ilyen?
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74649 Dátum:
2018.06.26 kedd, 19:49:57 »
Mindhárom autó dobja az övfeszítő hibát ami ugye törölhetetlen! Hiába raktam be le másik övfeszítőt akkor is világít! Ez mitől?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
1486
1487
1488
1489
1490
1491
1492
[
1493
]
1494
1495
1496
1497
1498
1499
1500
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ