Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 12:09:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20081353 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13300 Dátum: 2007.08.07 kedd, 19:44:21 »

nahát nekem8,hogy mit mondtok itt ERRÖL,az 1biztos,hogy 2millka qrva sok pénz föleg összegyüjteni aztán belenyulsz egy olyan autoba amin majdnem minden elemhez hozzávolt nyulva az sztem nem vmi nagy biznisz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13301 Dátum: 2007.08.07 kedd, 19:54:10 »

Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kiváncsi.
Tegnap Siófokon megnéztem ezt a Mondeot.
2002. áprilisi, Ghia és 176 000 km van benne, nem 160 000, illetve tempomat nincs benne a leírással ellentétben.
Elvittem állapotfelmérésre is. Nagyjából minden rendben, a kompjúter szerint is. Nincs tárolt hibakód és jelenleg sincs semmilyen baja. A korának megfelelő állapotban van.
Ami gond:
1. a klíma jelenleg nem működik, de a tulaj szerint csak a gáz ment ki és vállalja, hogy megcsináltatja, illetve beleírjuk a szerződésbe, ha 1 éven belül bármikor elmegy a gáz, ő állja a javíttatást, bármi legyen is az.
2. a féltengelyszmering a jobb oldalon ereszt. A Ford szerint ez kb. 10 000 Ft. Ezt is megcsináltatja a tulaj, persze haverokkal. Ezt vagy elhiszem, vagy nem, mindenesetre (vásárlás esetén) meg kell nézetni.
2. a kormány nem pont egészen középen áll, de a szerviz szerint a futómű rendben, nem kotyog, nem húz semerre, elképzelhető, hogy gumikopás miatt van.
4. a jobb első lámpa törött, az alján egy kicsit, szerintem nem vészes.
5. bal hátsó és jobb első sárvédő cserélve volt.
6. a jobb oldala végig fényezve volt.
7. a bal első sárvédő pedig javítva.
Ezek a javítások nagyjából rendben vannak, de azért nagyon szakértő szem észreveszi. Én nem, de én nem vagyok szakértő.

És így az ára 1 930 000 Ft.
Szerintetek megéri megvenni?


Nem akarsz inkább egy dízelt? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13302 Dátum: 2007.08.07 kedd, 20:18:09 »

Ultio. Két lehetőség van. Ez vagy ár alatt van (nem ismerem az árakat), akkor annak oka van. Vagy annyi, mint a többi ilyen - na akkor keress egy másik ilyet, de kevesebb problémával. Pl itt van ez az 1,8-as, sokkal kevesebb km-vel.

Ha a kormány nem áll középen, azt lehet korrigálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13303 Dátum: 2007.08.07 kedd, 21:00:14 »

Ultio. Két lehetőség van. Ez vagy ár alatt van (nem ismerem az árakat), akkor annak oka van. Vagy annyi, mint a többi ilyen - na akkor keress egy másik ilyet, de kevesebb problémával. Pl itt van ez az 1,8-as, sokkal kevesebb km-vel.

Ha a kormány nem áll középen, azt lehet korrigálni.

Szerintem nincs ár alatt. Vagyis pontosabban annyival van ár alatt, amennyi a hibája.

Úgy döntöttem, megveszem. Vagy nagyot bukok, vagy jól járok :-).
Nem keveset idegeskedtem tegnap, hezitáltam, úgyhogy lezártam magamban az ügyet, ez lesz az én Mondeom.

Terveinknek megfelő autó, értem itt az árat, felszereltséget, évjáratot, színt. Ismerem a hibáit. Elég őszinte volt a tulaj, bár érdekes fazon.
Megmondom őszintén, a fényezések, elemcserék engem annyira nem érdekelnek (Az Escortom is törve volt, néhány részt nem is szépen csináltak meg, de egyébként nagyon jó állapotban volt, és megvették. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én a törött autókra hajtok, de törés nálam nem kizáró ok.), mert tapasztalatom szerint nehéz tökéletes Mondeot venni. Ez alatt azt értem, hogy 2002-es Mondeot. Mindegyikben van 1xx ezer km, vagy pedig vissza van tekerve az órája.
Használt autó, bármi lehet vele.
A mostani hibáit elfogadom, igazság szerint nem izgatnak, kivéve a klímát. De azt meg ugye beleírjuk a szerződésbe.

Innentől kezdve úgy vagyok vele, hogy használt autó sok kilométerrel, meglátjuk. Amit tudok (ha megéri), kijavítom, aztán bízom benne, hogy néhány évig jól szolgál majd.

Ja és azzal tisztában vagyok, hogy nagyon szerények voltak az anyagi lehetőségeim, de mindenképpen Mondeot szerettem volna. Most itt van, a többit meg meglátom.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, ötleteket, tapasztalatokat és nagyon örülök, hogy végre én is Mondeo tulajdonos lettem. Remélem, nem fogom megbánni! Azt biztos nem, hogy Mondeot vettem, max. azt, hogy ezt a példányt :-).

Ui.: biztos fogok még kérdezni egyet-mást :-).
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13304 Dátum: 2007.08.07 kedd, 22:15:09 »

Ultio. Két lehetőség van. Ez vagy ár alatt van (nem ismerem az árakat), akkor annak oka van. Vagy annyi, mint a többi ilyen - na akkor keress egy másik ilyet, de kevesebb problémával. Pl itt van ez az 1,8-as, sokkal kevesebb km-vel.

Ha a kormány nem áll középen, azt lehet korrigálni.

Szerintem nincs ár alatt. Vagyis pontosabban annyival van ár alatt, amennyi a hibája.

Úgy döntöttem, megveszem. Vagy nagyot bukok, vagy jól járok :-).
Nem keveset idegeskedtem tegnap, hezitáltam, úgyhogy lezártam magamban az ügyet, ez lesz az én Mondeom.

Terveinknek megfelő autó, értem itt az árat, felszereltséget, évjáratot, színt. Ismerem a hibáit. Elég őszinte volt a tulaj, bár érdekes fazon.
Megmondom őszintén, a fényezések, elemcserék engem annyira nem érdekelnek (Az Escortom is törve volt, néhány részt nem is szépen csináltak meg, de egyébként nagyon jó állapotban volt, és megvették. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én a törött autókra hajtok, de törés nálam nem kizáró ok.), mert tapasztalatom szerint nehéz tökéletes Mondeot venni. Ez alatt azt értem, hogy 2002-es Mondeot. Mindegyikben van 1xx ezer km, vagy pedig vissza van tekerve az órája.
Használt autó, bármi lehet vele.
A mostani hibáit elfogadom, igazság szerint nem izgatnak, kivéve a klímát. De azt meg ugye beleírjuk a szerződésbe.

Innentől kezdve úgy vagyok vele, hogy használt autó sok kilométerrel, meglátjuk. Amit tudok (ha megéri), kijavítom, aztán bízom benne, hogy néhány évig jól szolgál majd.

Ja és azzal tisztában vagyok, hogy nagyon szerények voltak az anyagi lehetőségeim, de mindenképpen Mondeot szerettem volna. Most itt van, a többit meg meglátom.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, ötleteket, tapasztalatokat és nagyon örülök, hogy végre én is Mondeo tulajdonos lettem. Remélem, nem fogom megbánni! Azt biztos nem, hogy Mondeot vettem, max. azt, hogy ezt a példányt :-).

Ui.: biztos fogok még kérdezni egyet-mást :-).

Aludj még egyet rá szerintem, és gondold meg az én dízelemet, ez csak kevesebbet fogyaszt, és nem zsákbamacska!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13305 Dátum: 2007.08.07 kedd, 22:49:12 »


Aludj még egyet rá szerintem, és gondold meg az én dízelemet, ez csak kevesebbet fogyaszt, és nem zsákbamacska!

Szerintem is inkább dízel, főleg ha ismert az előélete.

Másrészt viszont érthetőek ultio indokai is. Eredetileg én is 2m körül kerestem, de mivel ott nem volt használható 2.0 TDCi mondeo, kénytelen voltam följebb menni az árban. Nem örültem neki, de elkapott a gépszíj, és én is mindenképp mondeo-t akartam. És lett is, és azzal is van probléma (ld. új mondeos kérdései topic). És az enyémnek sem középen áll a kormánya, viszont alig észrevehetően, így pl. a tesztút során észre sem vettem, sőt, az átvizsgálásnál is azt írták rá, hogy futómű rendben. Egyébként tényleg rendben, nem zörög, nem húz semerre.

Sajnos Zaccinak igaza van a Bp-i utakkal kapcsolatban: 3 éves G astra-ban (aminek állítólag legendásan erős a futóműve) nyomtávrúd (jobb) és összekötő (bal) csere volt 55eKm-nél. Sajnos elb.sztuk, mert nem figyeltünk oda a szervízre (éves revízió keretében csináltattuk), így nem párban cserélték őket. Most jön a másik oldalon a probléma, mert 1 év után ismét holtjátéka van a kormánynak....

@ultio: tényleg aludj rá egyet és ha holnap is jó, akkor vedd meg. A szerződés dolog helyett a klímajavítás műveletéről és az alkatrészekről hozzon számlát az eladó, azzal tudod az esetleges garanciális igényedet érvényesíteni.
A szerződésbe foglalástól azért berzenkedek, mert az első kinézett mondeo eladója azt mondta, hogy 1 év garanciát vállal a motorra és váltóra, ha bármi baja lenne, ő fizeti a javítást. Aztán kiderült, hogy gazdasági totálkárból hozták vissza az autót, nem hivatalos szervízben végzett javítással, bontott alkatrészekből.... De a kocsi tényleg nagyon jól nézett ki.

Üdv,
relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13306 Dátum: 2007.08.08 szerda, 10:07:56 »

Azon egyaltalan nem szabad kiakadni, hogy egy 5-6eves auton nem kozepen all a kormany. Ez legyen a legnagyobb gond, foleg ha ezt egy normalis futomubeallitassal meg tudjak oldani. Sajnos szinten lehetetlen olyan autot talalni amit ne csuktak volna meg igy vagy ugy. Persze nyilvan szamit a mertek is. En azert meg 1x elvinnem egy altalam megjelolt szervizbe is karoszeria atvizsgalasra. Foleg a kulcsfontossagu elemekre koncentralva. Az ajtorol mar ugyis lehet tudni, hogy fenyezve volt. Motorikusan nagy gond nem lehet. A benyas Mondik megbizhatoak, elektromos problema sem jellemzo. Talan mondtam is, hogy valceg nem lesz hibakod a taroloban. Az ar megfelelonek tunik. Kb. 2.1-2.5 kozott mozognak a hasonlo verdak. Azert ha lehet akkor picit alkudj. Ha a masodik szerviz latogatasnal egyebkent rendben talaljak a verdat, akkor 1.9ert hozd el oszt majd lesz valahogy. Vagy a masik lehetoseg Scratch verdaja. O mar kicserelt mindent ami egy dizlinel elromolhat.  Az adagolot most fogjak bedobni a gepebe. En azon is elgondolkodnek. TDCI-t ennyi penzbol meg veletlenul se vegyel ! Valceg az elso idokben iszonyat sokat kellene rakoltened, hogy mozgasban tartsd.
nah mind1, sok szerencset a vasarlashoz !  wave
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #13307 Dátum: 2007.08.08 szerda, 12:07:44 »

Ultio!
Szerintem gondold meg a vásárlást. Én mai tapasztalataim alapján már csak olyan kocsit mernék megvenni, amelyiknek a kormánya tök középen áll és nem húz semmelyik irányba el. Vagy legalábbis ezt is kijavíttatnám, és csak ha rendben van, akkor merném megvenni.
Én jómagam egy hónapon belül 3 futóműbeállításon vagyok túl (+ Petrányi átvizsgálás), végre tisztességes abroncsaim vannak ( a gagyi Infinity-k után), felnik rendben és mégis jobbra húz a kocsi egy kicsit. Gumiproblémának indult, részben az is volt, de most már hajlok arra, hogy más gebasz van.
Itt a történet eleje: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017159&go=68957437
Itt egy rövid összefoglaló:http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?PHPSESSID=1khdih98b7klt94tvkobalj7j1&topic=33.msg203803#msg203803

Üdv:
f.

Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13308 Dátum: 2007.08.08 szerda, 12:22:34 »

Ultio!
Szerintem gondold meg a vásárlást. Én mai tapasztalataim alapján már csak olyan kocsit mernék megvenni, amelyiknek a kormánya tök középen áll és nem húz semmelyik irányba el. Vagy legalábbis ezt is kijavíttatnám, és csak ha rendben van, akkor merném megvenni.
Én jómagam egy hónapon belül 3 futóműbeállításon vagyok túl (+ Petrányi átvizsgálás), végre tisztességes abroncsaim vannak ( a gagyi Infinity-k után), felnik rendben és mégis jobbra húz a kocsi egy kicsit. Gumiproblémának indult, részben az is volt, de most már hajlok arra, hogy más gebasz van.
Itt a történet eleje: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017159&go=68957437
Itt egy rövid összefoglaló:http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?PHPSESSID=1khdih98b7klt94tvkobalj7j1&topic=33.msg203803#msg203803

Üdv:
f.



Féltengely, gömbcsuklók?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #13309 Dátum: 2007.08.08 szerda, 20:26:25 »

Féltengely, gömbcsuklók?

Hát akár bármelyik:-( Csak nem úgy hasra szeretném kicserélni őket, mert az drága dolog lenne. Nem hiszem el, hogy ezeket nem lehetne futóműállításkor, vagy átvizsgáláskor kiszúrni:((((
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13310 Dátum: 2007.08.08 szerda, 20:36:35 »

Ultio!
Szerintem gondold meg a vásárlást. Én mai tapasztalataim alapján már csak olyan kocsit mernék megvenni, amelyiknek a kormánya tök középen áll és nem húz semmelyik irányba el. Vagy legalábbis ezt is kijavíttatnám, és csak ha rendben van, akkor merném megvenni.
Én jómagam egy hónapon belül 3 futóműbeállításon vagyok túl (+ Petrányi átvizsgálás), végre tisztességes abroncsaim vannak ( a gagyi Infinity-k után), felnik rendben és mégis jobbra húz a kocsi egy kicsit. Gumiproblémának indult, részben az is volt, de most már hajlok arra, hogy más gebasz van.
Itt a történet eleje: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017159&go=68957437
Itt egy rövid összefoglaló:http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?PHPSESSID=1khdih98b7klt94tvkobalj7j1&topic=33.msg203803#msg203803

Üdv:
f.



Az autó nem húz félre, teljesen egyenesen megy. Se én, se a szerelő srác nem tapasztalta, hogy valamerre menne az autó.
Remélem nem lesz vele gond.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Keszeg1
Vendég
« Új hozzászólás #13311 Dátum: 2007.08.08 szerda, 21:09:23 »

Üdv . Nektek

Na akkor egy kis érdekesség!!!!
Ez év május elején vásároltam egy 2002-es 145 lovas benzines  Mondeo 3-at .Szép "piros" lesötétitve 200000km-el alkalmi vétel 1500000huf . Nagy örömmel hoztam haza amit ő azzal hálált meg hogy 500km-en megzabált 2liter 5W 30-as olajat. Se baj majd egy szelepszárszimeringezés megoldja . Igen ám jött a pofon
csak úgy lehet levenni a hengefejet hogy ki kell venni a motort és a váltót.Megtörtént. Az elém tárulkozó látvány maga a rémálom mind a négy dugattyú hüvelyestől együtt zárványosra szétégve. Laza 200000huf-os gépműhely munka után + 800000 huf a szerelőnek-hengefejtömités 12000,4 új gyertya 12000 motor ki be 40000huf olaj stb.-. Ja és ez elkészült cirka 5 hét alatt. Keserű öröm volt de azért müködött az első 150 km-en majd bejelzett a check kontrol, de egyébként nem vettem észre semmit .Ezek után még müködött 300 km-et aztán úgy döntött hogy dízel lesz és égtelenül elkezdett kopogni. Hurrá hurrá ocsó a gázolaj!!! Újabb két hét múlva sikerült kiszedni a motort és feltárni a megismétlődő hibát, miszerint újra szétégtek a dugattyúk.
Na én nagy hévvel mentem reklamálni a gépműhelybe ,hogy biztos rosszul illesztették vagy valami. Erre ők elküldték vizsgálatra a dugókat a Szakáll metál kft-hez akik visszairták ,hogy a motort mik tehetik így tönkre sorolom(vagy motorvezérlő, kopogásérzékelő,katalizátor,lambdaszonda,injektorok stb...).
Sebaj 150000-ért újra megcsinálták a blokkot.Jelen pillanatban visszakerült a helyére motor és egy elektromos specialistánál pihen aki szerint túl nagy az elő gyújtás meg az utógyújtás is ezért kéne bele egy új vezérlő komputer kb 50000-ért találok is.
Szumma szumma már ráköltöttem kbfél millát (ebbe benne van 4 alufelni is mer az köll rá). Aztán mégcsak nézegetni sem tudom mert egész nyáron a szerelőknél nyaral a büdös dögje.
Tehát minden segítő szándékot szívesen fogadok mielött felgyújtom.
Köszönettel:Keszeg Tamás +36303102812   
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #13312 Dátum: 2007.08.08 szerda, 21:21:50 »

Tehát minden segítő szándékot szívesen fogadok mielött felgyújtom.

Ez egy nagyon szomorú történet. Sajnos segíteni nem tudok, de mélységesen együttérzek veled és nagyon sajnálom a sok baleszerencsét. Sajnos sok a gazember kereskedő, aki ócska, széthajtott, hibás gépeket ad el gyanútlan vevőknek. Írd le, melyiktől vetted, hogy legaláb más elkerülhesse!
Naplózva
Keszeg1
Vendég
« Új hozzászólás #13313 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:02:14 »

Én nem fikázom a kereskedőt ,mert lehet hogy ő nem tudott róla .
Viszont képzeljétek el ,ha egy ember megveszi mondjuk 20%-tól hitelre .
Vajon ,hogy fizetné ki ezeket az irdatlan költségeket?
Igazándiból ezért irtam le ilyen részletesen, esetleg járt e még így valaki mint én és hogy neki mi volt a gyökérok? A szomorú az egészben hogy elötte egy 17td astrám volt amivel 300000km-et autóztam és semmi problémám nem volt vele? Még szerencse hogy nem számítattam be ,igy most ismét asztrázom (valamivel ki kell termelni ezt az irdatlan költséget amit a mondeo produkál) .
Képzelhetitek, a feleségem őrjöng (neki új konyhát ígértem amit most a monciba punpálok),de ez már off topic.
Mégegyszer :valaki help!!!!

Üdv:Keszi
Naplózva
Keszeg1
Vendég
« Új hozzászólás #13314 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:04:40 »

Ja , ha esetleg valamikor még jó lesz elviszem egy mondeo -s találkozóra és kiteszem közszemlére a kis bestiát. Mindezek ellenére azért szeretem a mondeo-t
Csá..
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #13315 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:26:55 »


Sok jóval nem lehet bíztatni, a használt kocsi lutri, egy 7 millás autó nem véletlenül 1.5milla 4 évesen, jó egy millával drágább átlagban. Gondolom számítottál arra, hogy többet fogsz rákölteni. Csodák ugyanis nincsenek.

Tulajdonképpen két dolgot tehetsz, megcsináltatod vagy eladod lábon. Mindenképpen bukó... Ha eladod tudod mennyit buktál, ha nem akkor lutri továbbra is. Ilyen előélettel nem sok esélye van a kocsinak, vagy te versz át valakit, vagy megveszi egy dealer és feljavítja és majd ő talál balekot.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13316 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:30:00 »

Ja , ha esetleg valamikor még jó lesz elviszem egy mondeo -s találkozóra és kiteszem közszemlére a kis bestiát. Mindezek ellenére azért szeretem a mondeo-t
Csá..

Durva. Az az igazság, hogy szerintem ezt a motort generálozni nem egyszerű. Hogy másodszorra is elégtek a dugattyúk... érdekelne, hogy gyárit vettél, vagy valami helyi iparos öntötte le. Ezt írd már le.
És nem akarok kekeckedni, de szerintem egy szelepszárszimering cseréhez nem kell kikapni a motort.
Ha korrekt, hozzáértő, rendes szerelő kell, írj nekem privát üzenetet, és segítek. Ők dolgoznak az egyik ford szervíznek is, rendes műhelyük van, mindenféle gépekkel, ami ehhez kell.
Vagy venni egy bontott motort, esetleg fűzött blokkot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13317 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:38:48 »

Vagy venni egy bontott motort, esetleg fűzött blokkot.
Bontott motort inkább elektronikával.
Többféle vezérlő létezik, cseredarabnak más a rendelési száma mint a gyári és csak abba lehet betölteni az adott motorhoz tartozó programot - azonost találni ngyon körülményes. Szóval kisérletezni nem érdemes!
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13318 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:47:26 »

Ultio!
Szerintem gondold meg a vásárlást. Én mai tapasztalataim alapján már csak olyan kocsit mernék megvenni, amelyiknek a kormánya tök középen áll és nem húz semmelyik irányba el. Vagy legalábbis ezt is kijavíttatnám, és csak ha rendben van, akkor merném megvenni.
Én jómagam egy hónapon belül 3 futóműbeállításon vagyok túl (+ Petrányi átvizsgálás), végre tisztességes abroncsaim vannak ( a gagyi Infinity-k után), felnik rendben és mégis jobbra húz a kocsi egy kicsit. Gumiproblémának indult, részben az is volt, de most már hajlok arra, hogy más gebasz van.
Itt a történet eleje: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017159&go=68957437
Itt egy rövid összefoglaló:http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?PHPSESSID=1khdih98b7klt94tvkobalj7j1&topic=33.msg203803#msg203803

Üdv:
f.




na hello itt is összefutunk,az index forumon sompetike vagyok :)most akkor milyen gumid van?
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13319 Dátum: 2007.08.08 szerda, 22:56:03 »

Üdv . Nektek

Na akkor egy kis érdekesség!!!!
Ez év május elején vásároltam egy 2002-es 145 lovas benzines  Mondeo 3-at .Szép "piros" lesötétitve 200000km-el alkalmi vétel 1500000huf .

nem volt gyanus,hogy ilyen olcso.sajnálom,hogy belenyultál.de van egy közmondás olcso husnak hig a leve.ezzel nem idegesiteni akarlak,mert nekem nem lesz olcsobb a kenyér.de ezt most nagyon szivacs az egész,mert vagy most eladod,s akkor jol jár vki vele,mert te már a nagyát megcsináltad,vagy tovább toldozod+foldozod...de ha rendbe lesz akkor hálás kis auto lesz hidd el
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #13320 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:11:59 »

Szia!Keszeg 1!
Sajna,hogy igy jártál.Én nem vagyok hozzáértő,de ilyen rövidtávon/felújítástól/csak akkor
állhat meg egy motor,ha nem kap elegendő olajat,vagy csak szakaszosan.Erről nem írtál,hogy volt e felújítva.
Én anno két vezérműtengelyt használtam el mielőtt rájöttem nincs állandó olajnyomás/150ekm/.
Ui:mindenképpen máshova vidd az autód,ÜDV WOFER
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13321 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:24:24 »

Nos, ha en belefutok egy alkalmi vetelbe akkor aza minimum, hogy elviszem egy diagnosztikara. Ezek a gepek ugy 2.0-2.5milla korul mozognak. Nem tudok olyan embert aki jaccana a cocialis intezmenyt es kozel egy millaval olcsobban adna el a gepet csak ugy, mert o olyan jo szivu. Szeretnek ilyen emberekkel korul venni magam Cool
A vilagito check engine lampa miatt milyen hibat tarolt a compu ?
Ha elegtek a dugyattyuk annak, nyilvan oka van. eleg felelotlen dolog uj dugattyukat rakni a gepbe, oszt utana csodalkozni, hogy megint elegtek, es hibaztatni mindenki kiveve sajat magunkat, hogy mekka okrok voltunk, hogy nem a hibat okozo tenyezot javitottuk meg. Nem utolag, hanem meg az elso meghibasodas utan fel kellett volna tenni a kerdest, hogy mitol eghet el egy dugattyu ? Es jott volna a valasz, hogy compu, injektor, kopogaserzekelo stb. Mellesleg egy kopogaserzekelo kb. 5k ? A kerdeses alkatreszeket leellenorizni, esetleg cserelni es utana bele az uj dugattyuk. Nem am, hogy kilyukad a kerek es a helyett, hogy befoltoznam, inkabb fujok bele levegot, aztan morgolodok, hogy mar megint leeresztett. Egyebkent sajnalom ami tortent. Az ilyen jellgu meghibasodas egyaltalan nem jellemzo. Soot, meg ilyenrol itt nem hallottunk.
Azert az gyanus, hogy elmondasod alapjan 500km utan mar kiderult a problema. Biztos errol nem tudott a kereskedo es csak puszta joszandekbol adta 500e-1millaval olcsobban a gepet. Nah mind1, sok szerencset a javitashoz. 
Naplózva

blah blah blah
Keszeg1
Vendég
« Új hozzászólás #13322 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:25:23 »

Hali.

Tehát az ár nem volt gyanús mert erröl a telepről csak bank által lefoglalt autókat lehet vásárolni.
Amikor megvásároltam semmilyen gyanus dolgot nem vettem észre.
A dugattyúgat természetesen nem egy helyi kovács öntötte, sőt nem is volt egyszerű beszerezni mert a Ford-nál a legkisebb rendelhető egység a füzött blokk. A gépműhelynek -Kacsógép kft Taszár- viszont jó kapcsolata van a kolbenschmidt-tel és tőlük tudtak rendelni 92000+áfá-ért.
Tehát a felújitás tartalmazott 4 egyedi persejt kb.20000huf dugók 115000, hónolás ,főtengelycsapágyak ,gépi minka,fűzés sikba köszörülés.
Ja igen :Gondolkodtam bontott motorban is az 250000huf lett volna elektronika nélkül,tehát inkább a jobbik rosszat próbáltam választani. A szelepszárszimeringezéshez ki kell venni a vezéműtengelyeket ahhoz pedig le kell bontani a vezérműláncos vezérlést,na aki ezt megcsinálja kiszedés nélkül ,ahhoz szeretnék járni ezután.
Köszönettel:Keszeg1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13323 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:27:23 »

Es a szelepszarszimeringezeshez nem kell kikapni a motort. Rendesen le kell bontani a vezerlest, de  a moci a helyen marad.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13324 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:33:55 »

Hali.

Tehát az ár nem volt gyanús mert erröl a telepről csak bank által lefoglalt autókat lehet vásárolni.
Amikor megvásároltam semmilyen gyanus dolgot nem vettem észre.
A dugattyúgat természetesen nem egy helyi kovács öntötte, sőt nem is volt egyszerű beszerezni mert a Ford-nál a legkisebb rendelhető egység a füzött blokk. A gépműhelynek -Kacsógép kft Taszár- viszont jó kapcsolata van a kolbenschmidt-tel és tőlük tudtak rendelni 92000+áfá-ért.
Tehát a felújitás tartalmazott 4 egyedi persejt kb.20000huf dugók 115000, hónolás ,főtengelycsapágyak ,gépi minka,fűzés sikba köszörülés.
Ja igen :Gondolkodtam bontott motorban is az 250000huf lett volna elektronika nélkül,tehát inkább a jobbik rosszat próbáltam választani. A szelepszárszimeringezéshez ki kell venni a vezéműtengelyeket ahhoz pedig le kell bontani a vezérműláncos vezérlést,na aki ezt megcsinálja kiszedés nélkül ,ahhoz szeretnék járni ezután.
Köszönettel:Keszeg1

Ok, vegulis ki mennyire ert hozza a szerint szerel. Ha ugyes es ert hozza, akkor nem veszi ki a mocit. Ha nem annyira ugyes, akkor inkabb kiveszi, mert nyilvan ugy konyebb szerelni, de ez mar reszlet kerdes. A problemat ott latom, hogy nem a hiba okat javitottatok meg, hanem csak egy tunetkezelest vegeztetek jo sok piizert. Ezert egtek el a dugattyuk es egnenek el ujra meg ujra.
Ezek a banktol visszavett olcso autok...hat nemis tom. Az ilyen autokat altalaban vagy a licitalasra dobjak, vagy a kereskedok vasaroljak fel jo penzert. Nah ott el tom kepzelni, hogy a kereskedo alkalmi aron kapja meg a gepet, aztan termeszetesen mar a piaci aran adja el.
Nah mind1. Mindenkeppen keressetek meg a hiba okat. Lehet probalkozni a Konyves Kalman krt-i AutoFort szervizben is. Keresd Vik-et es meseld el neki a tortenetet. Hatha tud segiteni. Ert az elektronikahoz. Ugyes gyelek.
Jah, hogy nem pesti vagy ? Hmmm. Azert egy probat meger.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13325 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:37:06 »

Keszeg1,

Ismet felteszem a kerdest, hogy a hibataroloban milyen hiba volt ? Emlitetted, hogy vilagitott a check engine lampa...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13326 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 09:39:59 »

Keszeg1,

Masik talan celravezeto megoldas lehetett volna azis, ha felujitas utan rogton diagnosztikara viszed a gepet. Ott kapasbol kiderult volna, ha valami gaz van.
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #13327 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 10:19:29 »

na hello itt is összefutunk,az index forumon sompetike vagyok :)most akkor milyen gumid van?
Szia Somi!
Sejtettem, mert az indexes mondis fórumon is láttalak:-) Az Indexen már megírtam, hogy a történet végével még adós vagyok:-) Abroncsék (importőr) lecserélte (én meg ráfizettem:) Falken FK 452-re. Ég és föld a két gumi (igaz az áruk is). De sajnos még ezzel a tisztességes gumival is icipicit (alig észrevehetően) jobbra húz. Most olyan szakit/szervízt keresek, aki ténylegesen meg tudja mondani, hogy miért húz. Nem akarok "cserélgetem-cserélgetem-oszt-majd-jó-lesz" játékot mégegyszer játszani:-( Itt a fórumon a Pátkai gyorszervízt ajánották, de még tudtam velük beszélni....
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #13328 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 12:01:06 »

Jónap!

Én még mindíg a szívósoros problémával kattogok.(megelőzendő, hogy ne szívja be a motor a tengelyt).Azt már kiderítettem, hogy hangról meg lehet győződni, hogy a szívósor cserére érett. Ha ez igaz, akkor szeretnék pár címet Bp.en, aki megállapítja ezt. (Persze megbízhatóan, és nem csak a munka+pénz könnyű megszerzése érdekében.) Na és mennyiért cserélnek szívósort?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13329 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 12:15:01 »

Jónap!

Én még mindíg a szívósoros problémával kattogok.(megelőzendő, hogy ne szívja be a motor a tengelyt).Azt már kiderítettem, hogy hangról meg lehet győződni, hogy a szívósor cserére érett. Ha ez igaz, akkor szeretnék pár címet Bp.en, aki megállapítja ezt. (Persze megbízhatóan, és nem csak a munka+pénz könnyű megszerzése érdekében.) Na és mennyiért cserélnek szívósort?

Hozd el hozzam, es majd megsasolom. Eza legolcsobb ajanlat Cool
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #13330 Dátum: 2007.08.10 péntek, 09:56:58 »

Sziasztok!

Zsoel!
Csak azért írok, hogy meglett a volt kocsidon, hogy mi nyikorgott a jobb elején. 2 napja vitte el Sanyi apámtól a kocsit, és megtalálták a hibát. Látni nem láttam, csak elmondás alapján, hogy a lengőkar, meg vmi vaslemeznél volt 2 db 6os csavar kilazulva. De ők is szenvedtek vele, mire megtalálták a hibát. De meglett.
Csak ennyi.  wave
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #13331 Dátum: 2007.08.11 szombat, 11:50:07 »

Jónap!

Én még mindíg a szívósoros problémával kattogok.(megelőzendő, hogy ne szívja be a motor a tengelyt).Azt már kiderítettem, hogy hangról meg lehet győződni, hogy a szívósor cserére érett. Ha ez igaz, akkor szeretnék pár címet Bp.en, aki megállapítja ezt. (Persze megbízhatóan, és nem csak a munka+pénz könnyű megszerzése érdekében.) Na és mennyiért cserélnek szívósort?

Hozd el hozzam, es majd megsasolom. Eza legolcsobb ajanlat Cool

Rendben.Hová kell mennem?
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #13332 Dátum: 2007.08.11 szombat, 20:39:14 »

Sziasztok
Kérem ha valaki tud segítsen. 2.00tddi 115 LE Mondeomból minden átmenet nélkül elment az erő.Látszólag minden rendben "csak" nem gyorsul.Semmi folyás,szivárgás,füstölés a turbócső a helyén nincs fura hang.
Hová vigyem mi lehet a baj.

Másik fórumban azt írtad WDS-el megnézték, hogy nincs turbó nyomás, ez volt minden amit megnéztek? Változó geometriás a turbód? Ugyan is kétféle 2.0 TDDI létezik ami 115LE. Az egyik változó geometriás turbóval rendelkezik (2001.08-ig gyártott) a másik nem (2001.08-tól gyártott). Ha változó geometriás akkor megnézték, hogy a turbó vezérlés rendben működik-e? Nekem ugyan ilyen jelenségem volt, egyszer csak elment az erő, füstölés nélkül működött csak épp gyenge volt. Nekem a vákum vezérlés csöve porladt el és így szűnt meg a turbó nyomás. A csövet kicseréltem és ennyi volt a baja. Persze lehet még rossz a vákum szelep is. A vákum cső épségét és a vezérlését 5 perc alatt meg tudod állapítani. A turbó tetején van egy vákum dob amiből kilóg egy rúd, nézd ezt a rudat miközben beindítja valaki az autót. A rúdnak el kell mozdulni, nagyobb gázfröccsöknél a rúdnak mozogni kell. Ha ez nem mozog akkor lehet lukas az acső amit arra a turbó fölötti vákumdobra csatlakozik.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13333 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 18:38:36 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám: A múltkor nagyobb lendülettel ültem be a kocsiba, és hallottam valami csörgést (nem vagyok olyan nagy darab, 85kg  Cheesy). Nem jöttem rá mi volt az. Ma kiderült, hogy a deréktámasz törhetett el. Mikor beülök az ülésbe, hátul az anyagot nyomja valami kiálló fém, és ahol a deréktámasz lenne, teljesen sima az ülés. Ha tekerem a deréktámaszt, egy leheletnyit érezni, hogy valami változik, de ennyi...

Mit lehet ezzel tenni? Szét lehet egyáltalán szedni ezt az ülést? Vagy új kell bele?  Embarrassed
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #13334 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 19:19:23 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám: A múltkor nagyobb lendülettel ültem be a kocsiba, és hallottam valami csörgést (nem vagyok olyan nagy darab, 85kg  Cheesy). Nem jöttem rá mi volt az. Ma kiderült, hogy a deréktámasz törhetett el. Mikor beülök az ülésbe, hátul az anyagot nyomja valami kiálló fém, és ahol a deréktámasz lenne, teljesen sima az ülés. Ha tekerem a deréktámaszt, egy leheletnyit érezni, hogy valami változik, de ennyi...

Mit lehet ezzel tenni? Szét lehet egyáltalán szedni ezt az ülést? Vagy új kell bele?  Embarrassed

Az ülést 6 db csavar tartja. Utána még az ülés alatti csatlakozót kel szétcsavarni és az ülés kijött.
Utána a háttámlát az ülőrész oldalán tartja két oldalt 1-1 csavar. Hogy hozzájuk férj a bal oldali műanyag borítást félre kell hajtani, egy lemezcsavar és egy kötözőszalag tartja.
Az ülésben egy vékony drótból lévő háló van, a deréktámasz egy műanyag lap.

« Utoljára szerkesztve: 2007.08.12 vasárnap, 19:32:44 írta szg » Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13335 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 21:18:27 »

De ha kiszeded akkor nagyon vigyázz az övfeszítő patronodra. Áramtalanítás, aztán gyújtásráadás, és nem baj ha vársz 10 percet. q.... drága dolog!


Sziasztok!

Van egy kis problémám: A múltkor nagyobb lendülettel ültem be a kocsiba, és hallottam valami csörgést (nem vagyok olyan nagy darab, 85kg  Cheesy). Nem jöttem rá mi volt az. Ma kiderült, hogy a deréktámasz törhetett el. Mikor beülök az ülésbe, hátul az anyagot nyomja valami kiálló fém, és ahol a deréktámasz lenne, teljesen sima az ülés. Ha tekerem a deréktámaszt, egy leheletnyit érezni, hogy valami változik, de ennyi...

Mit lehet ezzel tenni? Szét lehet egyáltalán szedni ezt az ülést? Vagy új kell bele?  Embarrassed

Az ülést 6 db csavar tartja. Utána még az ülés alatti csatlakozót kel szétcsavarni és az ülés kijött.
Utána a háttámlát az ülőrész oldalán tartja két oldalt 1-1 csavar. Hogy hozzájuk férj a bal oldali műanyag borítást félre kell hajtani, egy lemezcsavar és egy kötözőszalag tartja.
Az ülésben egy vékony drótból lévő háló van, a deréktámasz egy műanyag lap.


wave
Naplózva
exe2
Vendég
« Új hozzászólás #13336 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 21:52:57 »

Sziasztok!

Szeretnék egy mondeot én is, a benyás mellett döntöttem, mert nem sokat megyek az autóval, a gázolaj nem sokkal olcsóbb, viszont a diesel fentartása , szervizelése drágább.
Beleolvastam a fórumba, elkeseredtem, mert elég sok rosszat olvastam a tipusról.
Nekem eddig mindig német autóim voltak, bmw, merci, ford, ezekkel is volt azért gond, de a mondeot nem ismerem még.
Egy ismerősömét kipróbáltam, nagyon kényelmes, jó vezetni, megfelelően telepakolták extrákkal, szóval ebben a kategóriában tetszik.
4-5 évest vennék, de úgy látom, ezekkel van a legtöbb gond.
Most vagy ennyire gyenge már a ford is és érvényesül a globális piac gazdaság, mint a tejfölnél is, vagy mi a rák van?
Öreg mercim is volt 124-es, semmi gondom nem volt vele a szokásos kopó alkatrészek cseréjét kivéve (fékbetét), igaz abban egy mozdony motor volt, de a világ végére elvitt.
Öreg bömösöm is volt , na azzal egy kicsit több gond volt, de ilyen, amit itt olvasgatok az nem.
Szóval most el vagyok keseredve, egye meg a jeges medve, jobbra, vagy balra nézek, olvasok, nem igazán gyözött meg a fórumon olvasottak alapján, hogy a mondeo mekkora jó választás lenne ebben az árkategóriában. Pedig nagyon tetszik.
A másik nagy gond, mégha emellett a tipusnál is döntenék, hogy nekem az 1,8-as gyenge, abból hegyekben van, minimum 2000-re lenne szükségem a pacik miatt, vagy 2500-ra, ezeket meg úgy kell vadászni.
Nem értem a fordot, ezt hogyan szurhatta el igy? Tele van a hirdetés a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi.
Jó tudom sokaknak a fogyasztás a szent, engem nem érdekel, nem ácsorogni akarok az Érdi és hasonló emelkedőkön, hanem haladni.
Ez gyenge mutatvány ebben a kategóriában.
Na mindegy, jól kipanaszkodtam magam, nincs valakinek egy fentieknek megfelelő jó mondeója eladó sorban?
 worship
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #13337 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 21:54:12 »

De ha kiszeded akkor nagyon vigyázz az övfeszítő patronodra. Áramtalanítás, aztán gyújtásráadás, és nem baj ha vársz 10 percet. q.... drága dolog!


Sziasztok!

Van egy kis problémám: A múltkor nagyobb lendülettel ültem be a kocsiba, és hallottam valami csörgést (nem vagyok olyan nagy darab, 85kg  Cheesy). Nem jöttem rá mi volt az. Ma kiderült, hogy a deréktámasz törhetett el. Mikor beülök az ülésbe, hátul az anyagot nyomja valami kiálló fém, és ahol a deréktámasz lenne, teljesen sima az ülés. Ha tekerem a deréktámaszt, egy leheletnyit érezni, hogy valami változik, de ennyi...

Mit lehet ezzel tenni? Szét lehet egyáltalán szedni ezt az ülést? Vagy új kell bele?  Embarrassed

Az ülést 6 db csavar tartja. Utána még az ülés alatti csatlakozót kel szétcsavarni és az ülés kijött.
Utána a háttámlát az ülőrész oldalán tartja két oldalt 1-1 csavar. Hogy hozzájuk férj a bal oldali műanyag borítást félre kell hajtani, egy lemezcsavar és egy kötözőszalag tartja.
Az ülésben egy vékony drótból lévő háló van, a deréktámasz egy műanyag lap.


wave

Köszönöm a gyors válaszokat. Ezek szerint javítható, már csak az a kérdés mennyire lesz vészes összeg. Első körben rákérdezek egy Ford szervízben, aztán meglátjuk. Nem vagyok egy ilyen kikapom az ülést típus.  whatever
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13338 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 22:08:44 »

Szerintem neked rosszúl jött le amit mi itt irogatunk. Saját kategóriájában hasonló teljesítmények mellett messze a Mondeo fenntartása a legkedvezöbb. Ha többi versenytársal hasonlítod össze akkor legkevesebb kínja van. Az hogy a motor paletta gyenge lenne, a fene se tudja. Ez közép kategóriás autó, ehhez képest relative széles a motorpaletta. Írsz még itt drága dizelfenntartásról is, amit szintén nem értek. 30226Ft ez volt a 40ekm-es kötelező szervízem számlája. Ha ezt ennyiből usztam volna meg bármelyik hasonló teljesítményű versenytársnál, megemelem a kalapom. Egyáltalán nem kell félned a mondeotol, sokal inkább rettegj az autokereskedőktől. Nem a mondeonak van rossz híre hanem azoknak akik használt autokkal kereskednek.
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13339 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 22:12:10 »


Hali

Két dologra szeretném felhívni a figyelmed. Az egyik, hogy minden autónak vannak bajai, típushibái, de egy jó user/tudásbázis sokszor hasznosabb mint egy hibátlannak hitt autómárka később kijövő rejtett hibákkal.
A másik, hogy egy fórumban mindig a hibák fognak előjönni. Akinek nincs semmi baja az autójával, az nem fog mindennap beírni, hogy ma is minden rendben volt. Szóval nem reprezantatív a minta.
A mondeo természetesen nem a világ legjobb autója, de igen jó az ár/érték aránya, és a szervizelése/fenntartása sem halálos (franciáknál nagyságrenddel, németeknék valamivel alacsonyabb).
Gond akkor van vele, ha nem kalkulálod bele a vételárba azt, hogy rendbe kell hozni. De ez minden használtautóra igaz, csak az emberek hajlamosak elfelejteni.
Márpedig valami oka csak van, hogy egy 6-7 milliós autót megkapsz 2-3 millióért...
A 'kis' dízeleket szerintem akkor írd le, ha vezettél ilyet, és nem találtad elég erősnek (az érdi emelkedőn jobban jársz a nyomatékkal sztem, ahhoz meg inkább dízel kell) Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13340 Dátum: 2007.08.12 vasárnap, 22:14:49 »


A "kis dizeleken" jót röhögtem én is. wave
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #13341 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 06:45:40 »

a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi.

Hát tényleg kellene vezetned egy "kis dízelt". Nem tudom, neked mi az elég erős, de az én gyengébb, 2.0-ás, 115 lovas TDDi-m az M1 emelkedőin 180-190-nel visz fel úgy, hogy az emelkedő alján még 110 a tempó és onnét gyorsítok, és hát elég jól. Én ezt meglehetősen élvezem nyes. Menne még följebb is úgy 210-ig, de minek... A 2.0-ás TDCi meg még ennél is jobban megy, a 2.2 TDCi-ről meg ne is beszéljünk (400 Nm!!).
És a fogysztás? Gabo kolléga 2.2 TDCi-vel jár 170 tempomattal (ő se ácsorogni szeret eplus2) és 6.2 fogyasztással. Szerintem eléggé nem mindegy. Egy benzines autó ilyen tempónál 3-4 literrel eszik többet.
Szóval nem ismered a Mondeót, pedig ha ilyet akarsz venni, akkor nem árt. Gyere el egy minitalira és visznek a kollégák az autójukon, ott többfélét ki tudsz próbálni, aztán utána lehet véleményt mondani. wave
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #13342 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 08:02:09 »

Ha nem mész sokat, válaszd a 2literest. Nekem 1.8-asom van, az érdi emelkedőn lazán gyorsult felfelé ötödikben, plafonig pakolt csomagtartóval( kombi), 8l alatti fogyasztással.
De ha erősebbet akarsz, szerintem 2.0 benzines jó választás.Nem könnyű megtalálni a legjobbat, legyél türelmes , előbb-utóbb megtalálod a számodra legmegfelelőbbet.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #13343 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 08:11:56 »

... Tele van a hirdetés a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi....
Fel tudok ajánlani egy próbakört egy 1.8 TD-vel.... Kisdízel...  eplus2 eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13344 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 08:17:35 »

"30226Ft ez volt a 40ekm-es kötelező szervízem számlája. "

Valamit felreertettel. Ugye nem gondoltad komolyan, hogy a 30e penzes 40e-res szervizszamla miatt aggodik exe2 ?
Mint irta 4-5eves gepet akar venni.
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #13345 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 12:48:07 »

Sziasztok!

Szeretnék egy mondeot én is, a benyás mellett döntöttem, mert nem sokat megyek az autóval, a gázolaj nem sokkal olcsóbb, viszont a diesel fentartása , szervizelése drágább.
Beleolvastam a fórumba, elkeseredtem, mert elég sok rosszat olvastam a tipusról.
Nekem eddig mindig német autóim voltak, bmw, merci, ford, ezekkel is volt azért gond, de a mondeot nem ismerem még.
Egy ismerősömét kipróbáltam, nagyon kényelmes, jó vezetni, megfelelően telepakolták extrákkal, szóval ebben a kategóriában tetszik.
4-5 évest vennék, de úgy látom, ezekkel van a legtöbb gond.
Most vagy ennyire gyenge már a ford is és érvényesül a globális piac gazdaság, mint a tejfölnél is, vagy mi a rák van?
Öreg mercim is volt 124-es, semmi gondom nem volt vele a szokásos kopó alkatrészek cseréjét kivéve (fékbetét), igaz abban egy mozdony motor volt, de a világ végére elvitt.
Öreg bömösöm is volt , na azzal egy kicsit több gond volt, de ilyen, amit itt olvasgatok az nem.
Szóval most el vagyok keseredve, egye meg a jeges medve, jobbra, vagy balra nézek, olvasok, nem igazán gyözött meg a fórumon olvasottak alapján, hogy a mondeo mekkora jó választás lenne ebben az árkategóriában. Pedig nagyon tetszik.
A másik nagy gond, mégha emellett a tipusnál is döntenék, hogy nekem az 1,8-as gyenge, abból hegyekben van, minimum 2000-re lenne szükségem a pacik miatt, vagy 2500-ra, ezeket meg úgy kell vadászni.
Nem értem a fordot, ezt hogyan szurhatta el igy? Tele van a hirdetés a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi.
Jó tudom sokaknak a fogyasztás a szent, engem nem érdekel, nem ácsorogni akarok az Érdi és hasonló emelkedőkön, hanem haladni.
Ez gyenge mutatvány ebben a kategóriában.
Na mindegy, jól kipanaszkodtam magam, nincs valakinek egy fentieknek megfelelő jó mondeója eladó sorban?
 worship

Személy szerint nem gondolom, hogy a mondeokkal sok gond lenne. Ami problémaként felmerül, az inkább kopó alkatrész. Én is ráköltöttem rengetek pénzt az autómra, mert sikerült olyan autót kifognom, ami éppen ezen kopó alkatrészek cseréje elött ált és ami picit bosszantó, hogy a főbb kopó alkatrészeknek kábé egyszerre éri el a csereperiódus végét és emiatt kell hirtelen sokat költeni rá.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13346 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 13:20:49 »

exe2,

Arra szamits, hogy ha veszel egy 4-5eves gepet, akkor azert legyen tarcsiban legalabb 200-300e a rendbetetelere. Benyasnal ezaz osszeg kevesebb, de cserebe tobbet kajal. De ha nem tudsz ugy kalkulalni, hogy a vasarlas utan maradjon a zsebedben meg a fent emlitett osszeg, akkor szerintem ne vegyel ilyen gepet, vagy varj meg vele egy picit es gyujts, mert eleg gaz, ha az udvaron all a hon szeretett "uj" auto, de nem tudsz vele menni, mert vagy porlasztos, vagy szivosoros esetleg lendkerek-kuplung baja van, es honapokig nincs ra keret, mert az osszes piizt az az autovasarlasra koltotted. Sajnos ez ma az altalanos trend.
Naplózva

blah blah blah
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #13347 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:35:37 »

Sziasztok!

Szeretnék egy mondeot én is, a benyás mellett döntöttem, mert nem sokat megyek az autóval, a gázolaj nem sokkal olcsóbb, viszont a diesel fentartása , szervizelése drágább.
Beleolvastam a fórumba, elkeseredtem, mert elég sok rosszat olvastam a tipusról.
Nekem eddig mindig német autóim voltak, bmw, merci, ford, ezekkel is volt azért gond, de a mondeot nem ismerem még.
Egy ismerősömét kipróbáltam, nagyon kényelmes, jó vezetni, megfelelően telepakolták extrákkal, szóval ebben a kategóriában tetszik.
4-5 évest vennék, de úgy látom, ezekkel van a legtöbb gond.
Most vagy ennyire gyenge már a ford is és érvényesül a globális piac gazdaság, mint a tejfölnél is, vagy mi a rák van?
Öreg mercim is volt 124-es, semmi gondom nem volt vele a szokásos kopó alkatrészek cseréjét kivéve (fékbetét), igaz abban egy mozdony motor volt, de a világ végére elvitt.
Öreg bömösöm is volt , na azzal egy kicsit több gond volt, de ilyen, amit itt olvasgatok az nem.
Szóval most el vagyok keseredve, egye meg a jeges medve, jobbra, vagy balra nézek, olvasok, nem igazán gyözött meg a fórumon olvasottak alapján, hogy a mondeo mekkora jó választás lenne ebben az árkategóriában. Pedig nagyon tetszik.
A másik nagy gond, mégha emellett a tipusnál is döntenék, hogy nekem az 1,8-as gyenge, abból hegyekben van, minimum 2000-re lenne szükségem a pacik miatt, vagy 2500-ra, ezeket meg úgy kell vadászni.
Nem értem a fordot, ezt hogyan szurhatta el igy? Tele van a hirdetés a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi.
Jó tudom sokaknak a fogyasztás a szent, engem nem érdekel, nem ácsorogni akarok az Érdi és hasonló emelkedőkön, hanem haladni.
Ez gyenge mutatvány ebben a kategóriában.
Na mindegy, jól kipanaszkodtam magam, nincs valakinek egy fentieknek megfelelő jó mondeója eladó sorban?
 worship

Személy szerint nem gondolom, hogy a mondeokkal sok gond lenne. Ami problémaként felmerül, az inkább kopó alkatrész. Én is ráköltöttem rengetek pénzt az autómra, mert sikerült olyan autót kifognom, ami éppen ezen kopó alkatrészek cseréje elött ált és ami picit bosszantó, hogy a főbb kopó alkatrészeknek kábé egyszerre éri el a csereperiódus végét és emiatt kell hirtelen sokat költeni rá.

Hát nemtom, közel sem ilyen tragikus a helyzet ahogy beállítod. Itt egyedül a dízelekről olvashtasz sok olyan storyt , ami a porlasztócsúcsokkal kapcsolatos problémákról szólnak..Egyébként a benyásokkal no problemo úgy általában, és a TDCI k közül sem lehet általánosítani a porlasztó gondot. Ha az autó külföldről behozott, akkor nagyobb a kockázat. KB ennyi, 2.0 ból pedig most használtautón kb 21 db ot találtam kapásból, 4-5 évest.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #13348 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 15:19:17 »

Sziasztok!

Szeretnék egy mondeot én is, a benyás mellett döntöttem, mert nem sokat megyek az autóval, a gázolaj nem sokkal olcsóbb, viszont a diesel fentartása , szervizelése drágább.
Beleolvastam a fórumba, elkeseredtem, mert elég sok rosszat olvastam a tipusról.
Nekem eddig mindig német autóim voltak, bmw, merci, ford, ezekkel is volt azért gond, de a mondeot nem ismerem még.
Egy ismerősömét kipróbáltam, nagyon kényelmes, jó vezetni, megfelelően telepakolták extrákkal, szóval ebben a kategóriában tetszik.
4-5 évest vennék, de úgy látom, ezekkel van a legtöbb gond.
Most vagy ennyire gyenge már a ford is és érvényesül a globális piac gazdaság, mint a tejfölnél is, vagy mi a rák van?
Öreg mercim is volt 124-es, semmi gondom nem volt vele a szokásos kopó alkatrészek cseréjét kivéve (fékbetét), igaz abban egy mozdony motor volt, de a világ végére elvitt.
Öreg bömösöm is volt , na azzal egy kicsit több gond volt, de ilyen, amit itt olvasgatok az nem.
Szóval most el vagyok keseredve, egye meg a jeges medve, jobbra, vagy balra nézek, olvasok, nem igazán gyözött meg a fórumon olvasottak alapján, hogy a mondeo mekkora jó választás lenne ebben az árkategóriában. Pedig nagyon tetszik.
A másik nagy gond, mégha emellett a tipusnál is döntenék, hogy nekem az 1,8-as gyenge, abból hegyekben van, minimum 2000-re lenne szükségem a pacik miatt, vagy 2500-ra, ezeket meg úgy kell vadászni.
Nem értem a fordot, ezt hogyan szurhatta el igy? Tele van a hirdetés a kis dieselekkel, meg benyásokkal, ami ehez a kasznihoz gagyi.
Jó tudom sokaknak a fogyasztás a szent, engem nem érdekel, nem ácsorogni akarok az Érdi és hasonló emelkedőkön, hanem haladni.
Ez gyenge mutatvány ebben a kategóriában.
Na mindegy, jól kipanaszkodtam magam, nincs valakinek egy fentieknek megfelelő jó mondeója eladó sorban?
 worship

Személy szerint nem gondolom, hogy a mondeokkal sok gond lenne. Ami problémaként felmerül, az inkább kopó alkatrész. Én is ráköltöttem rengetek pénzt az autómra, mert sikerült olyan autót kifognom, ami éppen ezen kopó alkatrészek cseréje elött ált és ami picit bosszantó, hogy a főbb kopó alkatrészeknek kábé egyszerre éri el a csereperiódus végét és emiatt kell hirtelen sokat költeni rá.

Hát nemtom, közel sem ilyen tragikus a helyzet ahogy beállítod. Itt egyedül a dízelekről olvashtasz sok olyan storyt , ami a porlasztócsúcsokkal kapcsolatos problémákról szólnak..Egyébként a benyásokkal no problemo úgy általában, és a TDCI k közül sem lehet általánosítani a porlasztó gondot. Ha az autó külföldről behozott, akkor nagyobb a kockázat. KB ennyi, 2.0 ból pedig most használtautón kb 21 db ot találtam kapásból, 4-5 évest.

Éélllóóóóó! Én pont azt mondom, hogy személy szerint nem gondolom, hogy sok gond lenne a mondeokkal!! Smiley
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #13349 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 16:05:27 »

"Éélllóóóóó! Én pont azt mondom, hogy személy szerint nem gondolom, hogy sok gond lenne a mondeokkal!! Smiley"


Nyugi, én exe2-nek válaszoltam..csak közben ott volt a Tiéd is Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.