Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:22:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21842993 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.02.25 péntek, 19:19:00 »

Üdv mindenkinek,  
 
Végre úgy néz ki megtaláltam az autót.  
 
Belgiumból hozott MkIII TDCi 130, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 55000 km van benne, de:  
 
- motorháztető nem csukódik rendesen
- a belső kilincs környéke a vezetőülésnél teljesen szét van málva...
 
Megnéztük a festékrétegvastagságot, mindenhol 100 és 115 mikron közötti volt, kivéve a jobb első sárvédő elejét, ahol 200. Az ajtók rendesen csukódtak, nem lógtak, nem láttam nyomát hogy sérült lett volna a karosszéria.
Kicsit félek attól is hogy lemosatták a motort... Mongyuk ma reggel izzítás után pöccre indult.  
 
Jövő héten elviszem márkaszervízbe átvizsgálásra, ha bólintanak akkor megveszem.  
 
Azért nyugtassatok meg, a kilincsborítás leválása normális dolog?
 
cs
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.02.25 péntek, 20:06:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
THX az infot !
Nah, akkor faggatlak meg egy picit Cool Milyen cserekre lehet szamitani ? Gondolom fektarcsa/betetek csereje, de pl. hogy vannak a szilentblokkok ? Motorba meg olaj kell oszt hali. Nade pl. gyertyak ? Lambdaszonda hogy vannak ?
Van valami alkatresz, ami gyanusan hamar elkopott, eltort, elromlott stb. ? Gondolok itt olyan dolgokra, mint pl. MKI-nel a szellozteto lamellak, szilentblokkok stb.
 
bye
zacci
zacci,
 
hááát, ebbe már volt egy pár dolog cserélve.
- Full kormánymű
- Gázpedál
- Futómű már gyárilag hibás volt.
Ezek voltak a komolyabb dolog. A többit pontosan nem tudom, utána kellene nézni, de mintha szilenteket cseréltek volna, lamdát meg nem.
Ami gyanusan gyorsan kopik, az a ajtóbehúzó műanyag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.02.25 péntek, 20:07:00 »

Scratch, 220e km van a kocsidban?Huh??? Hát ez *** jó! örülök, hogy igy birja a kcisike, nekem is ilyen van.
 
És még gyertyát sem kellett cserélned benne? bocs zacci.
 
Én is kiváncsi vagyok zacci kérdéseire...
bigc,
 
passz, a gyerát se tudom, de szerintem ennyi km után valószinű volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.02.25 péntek, 20:09:00 »

Üdv mindenkinek,  
 
Végre úgy néz ki megtaláltam az autót.  
 
Belgiumból hozott MkIII TDCi 130, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 55000 km van benne, de:  
 
- motorháztető nem csukódik rendesen
- a belső kilincs környéke a vezetőülésnél teljesen szét van málva...
 
Megnéztük a festékrétegvastagságot, mindenhol 100 és 115 mikron közötti volt, kivéve a jobb első sárvédő elejét, ahol 200. Az ajtók rendesen csukódtak, nem lógtak, nem láttam nyomát hogy sérült lett volna a karosszéria.
Kicsit félek attól is hogy lemosatták a motort... Mongyuk ma reggel izzítás után pöccre indult.  
 
Jövő héten elviszem márkaszervízbe átvizsgálásra, ha bólintanak akkor megveszem.  
 
Azért nyugtassatok meg, a kilincsborítás leválása normális dolog?
 
cs
Bacsa,
 
normális!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.02.25 péntek, 20:26:00 »

Bacsa,
 
normális!
Scratch,
 
köszi, kicsit nyugodtabb vagyok!
 
cs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.02.26 szombat, 00:22:00 »

Üdv mindenkinek,  
 
Végre úgy néz ki megtaláltam az autót.  
 
Belgiumból hozott MkIII TDCi 130, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 55000 km van benne, de:  
 
- motorháztető nem csukódik rendesen
- a belső kilincs környéke a vezetőülésnél teljesen szét van málva...
 
Megnéztük a festékrétegvastagságot, mindenhol 100 és 115 mikron közötti volt, kivéve a jobb első sárvédő elejét, ahol 200. Az ajtók rendesen csukódtak, nem lógtak, nem láttam nyomát hogy sérült lett volna a karosszéria.
Kicsit félek attól is hogy lemosatták a motort... Mongyuk ma reggel izzítás után pöccre indult.  
 
Jövő héten elviszem márkaszervízbe átvizsgálásra, ha bólintanak akkor megveszem.  
 
Azért nyugtassatok meg, a kilincsborítás leválása normális dolog?
 
cs
Az 55000 az valszeg ketszer annyi, de ez meg nem baj. A motorhazteto nem csukodik rendesen konkretan mit takar? Az MK3-nal nem tudom hogy van, de az elotti tipusoknal a ventillatorok feletti reszen van nehany szegecs ami ugye nem oldhato kotes. Ha ott nem latsz nyomot, akkor nem volt torve az eleje. Az, hogy egy elem le lett fenyezve, meg nem jelent semmit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.02.26 szombat, 12:31:00 »

Az 55000 az valszeg ketszer annyi, de ez meg nem baj. A motorhazteto nem csukodik rendesen konkretan mit takar? Az MK3-nal nem tudom hogy van, de az elotti tipusoknal a ventillatorok feletti reszen van nehany szegecs ami ugye nem oldhato kotes. Ha ott nem latsz nyomot, akkor nem volt torve az eleje. Az, hogy egy elem le lett fenyezve, meg nem jelent semmit.
Konkrétan azt takarja hogy amikor lecsukódott, akkor rendesen a helyén van, de meg lehet emelni kb. 8-10 mm-t felfelé.  
 
Az ember azt mondja a zár beállítása nem stimmel, hajlamos vagyok elhinni, mert hasonló gondom volt az MkI-es Mondimmal is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.02.26 szombat, 15:25:00 »

a két 1.8as motor 110 és 125Le..csak a pontosság kedvéért:)az Ambiente-ben csak a 110 lovasat lehet kapni a Trend+Sport 125LE-s.A két motor ugyanaz,csak a 110 lovas fojtva van.ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.02.26 szombat, 15:31:00 »

Akkor tisztázzuk.
 
A két fajta 1.8-as közt semmi más különbség nincs, mint a motormenedzsment.
Tehát, nincs lefojtva csak más a karakterisztikája, mivel a vezérlésben minimális eltérések vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.02.26 szombat, 15:33:00 »

Ja és nincs vkinél épp,véletlenül egy 2.2es TDCi?:)Vki tudna véleményt mondani róla??Bár sztem eddig is 2.0 145lovas volt a legjobb motor ebbe a autóba(ha a mindent figyelembe veszünk,a fogyasztástól az árig),de mostmár talán csak a 2.2es TDCI után:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.02.26 szombat, 21:10:00 »

Furcsa dolog vettem ma észre. Mintha nem úgy fogna a fékem, ahogy eddig. Tehát jobban kell taposni, hogy lassuljon, akkor fog rendesen. Kopik a tárcsa? De ilyen hirtelen, egyik napról a másikra?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 00:34:00 »

bigc,
 
passz, a gyerát se tudom, de szerintem ennyi km után valószinű volt.
Scratch, ugye nem mondod komolyan, hogy van gyertya a TDDI-dben?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 00:36:00 »

Furcsa dolog vettem ma észre. Mintha nem úgy fogna a fékem, ahogy eddig. Tehát jobban kell taposni, hogy lassuljon, akkor fog rendesen. Kopik a tárcsa? De ilyen hirtelen, egyik napról a másikra?
nézd meg, a tárcsa nem kopott, csikos -e. körömmel kapargasd meg . nekem egyszer csontig kopotta fékbetét, és elvitte a tárcsát. aszonták, ez mondi betegség
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 02:34:00 »

Scratch, ugye nem mondod komolyan, hogy van gyertya a TDDI-dben?Huh??
Akkor mivel izzit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 02:35:00 »

Konkrétan azt takarja hogy amikor lecsukódott, akkor rendesen a helyén van, de meg lehet emelni kb. 8-10 mm-t felfelé.  
 
Az ember azt mondja a zár beállítása nem stimmel, hajlamos vagyok elhinni, mert hasonló gondom volt az MkI-es Mondimmal is.
Nohat akkor allitsa be a zarat, oszt ugy hirdesse.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 11:00:00 »

Scratch, ugye nem mondod komolyan, hogy van gyertya a TDDI-dben?Huh??
bigc,
 
hát ez az, akkor mivel izzít? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 11:01:00 »

nézd meg, a tárcsa nem kopott, csikos -e. körömmel kapargasd meg . nekem egyszer csontig kopotta fékbetét, és elvitte a tárcsát. aszonták, ez mondi betegség
bigc,
 
megnézem. Bár gondoltam arra is, hogy tegnap átmentem egy nagyobb vízátfolyáson, lehet olajos vagy ilyesmi, esetleg az, de nem tudom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 11:33:00 »

bigc,
 
hát ez az, akkor mivel izzít? Smiley
Izzítógyertyával.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 13:32:00 »

Hello! Valakinek van tapasztalata 2.5 V6-os MK3 Mondeoval? Gondolok itt fogyasztásra, szervízigényre stb.
 
Ugyanis megtetszett ez a darab:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Ford&hirdeteskod=6045055&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
thx
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:17:00 »

Izzítógyertyával.
Angel,
 
gyertya, gyertya. Azt nem kérdezte, hogy gyujtó, vagy izzító. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:43:00 »

Nohat akkor allitsa be a zarat, oszt ugy hirdesse.
Ja, ezt fogjuk tenni a szervízben, hamár úgyis átnézetem töviről-hegyire...
 
Basszus, ha a szervíz azt mondja hogy nem OK az autó, én ott helyben tökönszúrom magam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:45:00 »

Az 55000 az valszeg ketszer annyi, de ez meg nem baj. A motorhazteto nem csukodik rendesen konkretan mit takar? Az MK3-nal nem tudom hogy van, de az elotti tipusoknal a ventillatorok feletti reszen van nehany szegecs ami ugye nem oldhato kotes. Ha ott nem latsz nyomot, akkor nem volt torve az eleje. Az, hogy egy elem le lett fenyezve, meg nem jelent semmit.
Most olvasom az előzőt.  
 
A jobb első sárvédőnek is csak az első fele fényezett, a hátulja teljesen rendben van. A kopó gumicsíkokon látott húzások szerint az előző tulaj nemnagyon tudott parkolni - valszeg egy csúnya húzás utáni fényezésről van szó.
 
cs
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 11:05:00 »

Zsoel,
 
szélvédő spriccelő fűtés megoldódott?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 13:50:00 »

Üdv mindenkinek,  
 
Végre úgy néz ki megtaláltam az autót.  
 
Belgiumból hozott MkIII TDCi 130, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 55000 km van benne, de:  
 
- motorháztető nem csukódik rendesen
- a belső kilincs környéke a vezetőülésnél teljesen szét van málva...
 
Megnéztük a festékrétegvastagságot, mindenhol 100 és 115 mikron közötti volt, kivéve a jobb első sárvédő elejét, ahol 200. Az ajtók rendesen csukódtak, nem lógtak, nem láttam nyomát hogy sérült lett volna a karosszéria.
Kicsit félek attól is hogy lemosatták a motort... Mongyuk ma reggel izzítás után pöccre indult.  
 
Jövő héten elviszem márkaszervízbe átvizsgálásra, ha bólintanak akkor megveszem.  
 
Azért nyugtassatok meg, a kilincsborítás leválása normális dolog?
 
cs
Megnyugtatlak!
Normális dolog! (Elég sokat cserélünk belőlük...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:40:00 »

Ja, ezt fogjuk tenni a szervízben, hamár úgyis átnézetem töviről-hegyire...
 
Basszus, ha a szervíz azt mondja hogy nem OK az autó, én ott helyben tökönszúrom magam...
Akkor ne vidd el, hanem vágj bele...
 
Üdv:
 
u.i: AH már ennyire beleszerettél úgyis mindegy mit mondanak, minden eltörpül a birtoklási vágy mellett.  Én ugyanígy voltam minden autómal
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2005.03.01 kedd, 12:02:00 »

Hello! Valakinek van tapasztalata 2.5 V6-os MK3 Mondeoval? Gondolok itt fogyasztásra, szervízigényre stb.
 
Ugyanis megtetszett ez a darab:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Ford&hirdeteskod=6045055&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
thx
Sztem kb. megéri az árát! És olyan 10-12l-es átlaggal számolhatsz/100km.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2005.03.02 szerda, 09:33:00 »

Zsoel,
 
szélvédő spriccelő fűtés megoldódott?
Scratch!
 
Igen,megoldodott.Nem volt semmi baja,csak valamiért megviccelt az autó.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2005.03.02 szerda, 10:48:00 »

Scratch!
 
Igen,megoldodott.Nem volt semmi baja,csak valamiért megviccelt az autó.Üdv.Zsoel.
zsoel,
 
akkor jó!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2005.03.02 szerda, 15:11:00 »

Gyors kérdés:
 
Az MkIII-hoz csak két gyári kulcsot adnak? (Egy távirányítós 3 gombos, meg egy sima távirányító nélküli)
 
cs
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2005.03.02 szerda, 15:12:00 »

Gyors kérdés:
 
Az MkIII-hoz csak két gyári kulcsot adnak? (Egy távirányítós 3 gombos, meg egy sima távirányító nélküli)
 
cs
Igen!
A sima a mester kulcs!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2005.03.02 szerda, 15:39:00 »

Igen!
A sima a mester kulcs!
Köszike!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 15:47:00 »

Köszike!
Kedves Bacsa!
 
Én decemberben vettem egy MkIII-ast TDCi 130 Belgiumból hozott, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 54000 km volt benne!
A kérdés, hogy hol találtad?
Megnyugtatásképp: Volt szakszervízben megvétel előtt (Solymár) azt monták hogy megvehető, a kilométerre nem tudtak biztosat mondani. A mai napig úgy érzem hogy kb kétszer ennyi km van benne. Azóta már 11000 km beleraktam, és egyre jobban szeretem. Vedd meg jó lesz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 21:20:00 »

Kedves Bacsa!
 
Én decemberben vettem egy MkIII-ast TDCi 130 Belgiumból hozott, csilli-villi, bőrülések, stb. Óra szerint 54000 km volt benne!
A kérdés, hogy hol találtad?
Megnyugtatásképp: Volt szakszervízben megvétel előtt (Solymár) azt monták hogy megvehető, a kilométerre nem tudtak biztosat mondani. A mai napig úgy érzem hogy kb kétszer ennyi km van benne. Azóta már 11000 km beleraktam, és egyre jobban szeretem. Vedd meg jó lesz!
Szia szabolcska,
 
MEGVAN!!!!!!  
 
Madarat lehetne velem fogatni... Hol találtam? egy kereskedő gyerek hozta be az országba. Ami az egyik lényeg volt a választásnál, hogy bevette a sz@rdarab francia kocsimat normális áron, gondolkodás nélkül.  
 
Ma én is az AutoFort-ban kezdtem a napot, teljes átvizsgálás, futómű, fékdiagnosztika, stb. Futómű, fékek a teszteken közel gyári értékeket hoztak, a féktárcsa-fékbetét a szerelő szerint kíváló állapotban van. Kopások, zörgések, csörgések sehol nincsenek - szerintük reális az óra szerint 55250 km. Megkaptam a Belga lízingcég papírjait, a teljes dokumentációval, engem meggyőzött, úh. ki is fizettem gyorsan.  
 
Álom... amikor beültem, rögtön rájöttem hogy erre vártam már 17 hónapja... akkor adtam el az MkI-esemet. Smiley))
 
Jelen pillanatban 2 centivel a föld fölött járkálok. Remélem ez az állapot tartani fog a következő 3 év és 180000 km során is.
 
De most:
 
Smiley))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
cs
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 23:08:00 »

Szia szabolcska,
 
MEGVAN!!!!!!  
 
Madarat lehetne velem fogatni... Hol találtam? egy kereskedő gyerek hozta be az országba. Ami az egyik lényeg volt a választásnál, hogy bevette a sz@rdarab francia kocsimat normális áron, gondolkodás nélkül.  
 
Ma én is az AutoFort-ban kezdtem a napot, teljes átvizsgálás, futómű, fékdiagnosztika, stb. Futómű, fékek a teszteken közel gyári értékeket hoztak, a féktárcsa-fékbetét a szerelő szerint kíváló állapotban van. Kopások, zörgések, csörgések sehol nincsenek - szerintük reális az óra szerint 55250 km. Megkaptam a Belga lízingcég papírjait, a teljes dokumentációval, engem meggyőzött, úh. ki is fizettem gyorsan.  
 
Álom... amikor beültem, rögtön rájöttem hogy erre vártam már 17 hónapja... akkor adtam el az MkI-esemet. Smiley))
 
Jelen pillanatban 2 centivel a föld fölött járkálok. Remélem ez az állapot tartani fog a következő 3 év és 180000 km során is.
 
De most:
 
Smiley))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
cs
Bacsa,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:18:00 »

Hi !
 
bacsa,
 
Gratula !
Remelem nehany honap mulva enis ennyire fogok roulni az uj mondimnak Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2005.03.04 péntek, 11:36:00 »

Szia szabolcska,
 
MEGVAN!!!!!!  
 
Madarat lehetne velem fogatni... Hol találtam? egy kereskedő gyerek hozta be az országba. Ami az egyik lényeg volt a választásnál, hogy bevette a sz@rdarab francia kocsimat normális áron, gondolkodás nélkül.  
 
Ma én is az AutoFort-ban kezdtem a napot, teljes átvizsgálás, futómű, fékdiagnosztika, stb. Futómű, fékek a teszteken közel gyári értékeket hoztak, a féktárcsa-fékbetét a szerelő szerint kíváló állapotban van. Kopások, zörgések, csörgések sehol nincsenek - szerintük reális az óra szerint 55250 km. Megkaptam a Belga lízingcég papírjait, a teljes dokumentációval, engem meggyőzött, úh. ki is fizettem gyorsan.  
 
Álom... amikor beültem, rögtön rájöttem hogy erre vártam már 17 hónapja... akkor adtam el az MkI-esemet. Smiley))
 
Jelen pillanatban 2 centivel a föld fölött járkálok. Remélem ez az állapot tartani fog a következő 3 év és 180000 km során is.
 
De most:
 
Smiley))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
cs
Szia Bacsa!
 
Ha nem titok add meg légyszi a pontos évjáratot,felszereltséget,és az árát.Nézegetem ezt a kategóriát,és elég szélsőségesek az összegek.Előre is köszi,és gratulálok hozzá.Üdv.zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2005.03.04 péntek, 21:12:00 »

Szia Bacsa!
 
Ha nem titok add meg légyszi a pontos évjáratot,felszereltséget,és az árát.Nézegetem ezt a kategóriát,és elég szélsőségesek az összegek.Előre is köszi,és gratulálok hozzá.Üdv.zsoel.
Szia zsoel,  
 
2002.07. Ghia TDCi 130 Le 5 ajtós, Belgiumból jött, egy csaj használta
+ parkradar
+ elektromos bőrülések
+ alufelni
 
3.500.000 HUF
 
1.800.000 Renault Clio 1.6 Privilege beszámítás - hál istennek...
1.700.000 cash.
 
Amint említettem, a márkaszervíz mérései és átvizsgálása alapján reális az óra szerinti 55000 km.
 
Két napja permanens orgazmus állapotában vagyok.  
Ma belenyomtam az autóba egy Bp-Eger-Bp távot, a fogyasztás csak azért 7.1  liter, mert reggel dugóztam 1 órát. 8 literről indultam, utána bármennyivel mentem (90-180) a fogyasztás csak csökkent... nem akartam elhinni...
Egyenesfutás, kanyarodás, rugázós hihetetlen... a gödröket csak úgy veszem észre, hogy hallok valamit a kerék felől - ja hogy ez egy tankcsapda volt? Bocsi Mondi.
Az ilyen gödröknél a Clioban már leszakadt a vesém.
 
Egy bajom van vele, valszeg az antenna nem szuperál rendesen, vagy érintkezési hibám van, mert a rádió nem tud automatikusan állomást keresni és az RDS sem megy. (ezt majd a HIFI topicban is megemlítem, bocs az OP-októl)
 
A biztosításokat tegnap megkötöttem, csak azért fogok többet fizetni mint a Cliora, mert 10%-os önrésszel kötöttem Casco-t. De a fogyasztáson még több is visszajön - olcsóbb a fenntartása mint egy renault clioé.  
 
Már csak azt nem értem miért nem ezt vettem rögtön. (mongyuk értem, mert akkor csak a cliora volt pénzem...)
 
Összefoglalva, hihetetlenül örülök hogy mostmár a Mondeo Club teljes jogú tagja lettem. Smiley))
 
cs
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2005.03.04 péntek, 21:30:00 »

Szia Bacsa!
 
Gratulálok és sok-sok hibamentes, permanens orgazmusos, vigyorgós mondeos kilométert kívánok!(mi is ilyenek vagyunk december óta)
Mostmár te is felsóhajthatsz:
                  Ha ezt a clubban egyszer elmesélem!
 
Tehát sok kellemes élményt élj át a Mondeo-val!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2005.03.05 szombat, 15:32:00 »

Józsibarát,
elküldtem a Cd-t, várhatod! Xtria
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2005.03.05 szombat, 15:43:00 »

Józsibarát,
elküldtem a Cd-t, várhatod! Xtria
Szia Xtria!
 
Jó messzire utaztál, hogy ilyen sokára jelentkeztél! Nem a cd miatt mondom, mert az ráért. Tényleg régen voltál erre.
Merre jártál ilyen sokáig?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 02:17:00 »

Szia zsoel,  
 
2002.07. Ghia TDCi 130 Le 5 ajtós, Belgiumból jött, egy csaj használta
+ parkradar
+ elektromos bőrülések
+ alufelni
 
3.500.000 HUF
 
1.800.000 Renault Clio 1.6 Privilege beszámítás - hál istennek...
1.700.000 cash.
 
Amint említettem, a márkaszervíz mérései és átvizsgálása alapján reális az óra szerinti 55000 km.
 
Két napja permanens orgazmus állapotában vagyok.  
Ma belenyomtam az autóba egy Bp-Eger-Bp távot, a fogyasztás csak azért 7.1  liter, mert reggel dugóztam 1 órát. 8 literről indultam, utána bármennyivel mentem (90-180) a fogyasztás csak csökkent... nem akartam elhinni...
Egyenesfutás, kanyarodás, rugázós hihetetlen... a gödröket csak úgy veszem észre, hogy hallok valamit a kerék felől - ja hogy ez egy tankcsapda volt? Bocsi Mondi.
Az ilyen gödröknél a Clioban már leszakadt a vesém.
 
Egy bajom van vele, valszeg az antenna nem szuperál rendesen, vagy érintkezési hibám van, mert a rádió nem tud automatikusan állomást keresni és az RDS sem megy. (ezt majd a HIFI topicban is megemlítem, bocs az OP-októl)
 
A biztosításokat tegnap megkötöttem, csak azért fogok többet fizetni mint a Cliora, mert 10%-os önrésszel kötöttem Casco-t. De a fogyasztáson még több is visszajön - olcsóbb a fenntartása mint egy renault clioé.  
 
Már csak azt nem értem miért nem ezt vettem rögtön. (mongyuk értem, mert akkor csak a cliora volt pénzem...)
 
Összefoglalva, hihetetlenül örülök hogy mostmár a Mondeo Club teljes jogú tagja lettem. Smiley))
 
cs
Hát ez az amit mi Clio nélkül is tudtunk.
 
Legyen üdvözölve Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:31:00 »

Szia zsoel,  
 
2002.07. Ghia TDCi 130 Le 5 ajtós, Belgiumból jött, egy csaj használta
+ parkradar
+ elektromos bőrülések
+ alufelni
 
3.500.000 HUF
 
1.800.000 Renault Clio 1.6 Privilege beszámítás - hál istennek...
1.700.000 cash.
 
Amint említettem, a márkaszervíz mérései és átvizsgálása alapján reális az óra szerinti 55000 km.
 
Két napja permanens orgazmus állapotában vagyok.  
Ma belenyomtam az autóba egy Bp-Eger-Bp távot, a fogyasztás csak azért 7.1  liter, mert reggel dugóztam 1 órát. 8 literről indultam, utána bármennyivel mentem (90-180) a fogyasztás csak csökkent... nem akartam elhinni...
Egyenesfutás, kanyarodás, rugázós hihetetlen... a gödröket csak úgy veszem észre, hogy hallok valamit a kerék felől - ja hogy ez egy tankcsapda volt? Bocsi Mondi.
Az ilyen gödröknél a Clioban már leszakadt a vesém.
 
Egy bajom van vele, valszeg az antenna nem szuperál rendesen, vagy érintkezési hibám van, mert a rádió nem tud automatikusan állomást keresni és az RDS sem megy. (ezt majd a HIFI topicban is megemlítem, bocs az OP-októl)
 
A biztosításokat tegnap megkötöttem, csak azért fogok többet fizetni mint a Cliora, mert 10%-os önrésszel kötöttem Casco-t. De a fogyasztáson még több is visszajön - olcsóbb a fenntartása mint egy renault clioé.  
 
Már csak azt nem értem miért nem ezt vettem rögtön. (mongyuk értem, mert akkor csak a cliora volt pénzem...)
 
Összefoglalva, hihetetlenül örülök hogy mostmár a Mondeo Club teljes jogú tagja lettem. Smiley))
 
cs
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:47:00 »

Angel!
 
Az MK III-at /TDCi/ mikortól kezdték szerelni a 6. fokozatú váltóval? 2003.10-11 hó-tól?Vagy ez csak a külföldi kocsiknál érvényes,a magyar autókat 2004 első negyedévétől?Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 09:57:00 »

Angel!
 
Az MK III-at /TDCi/ mikortól kezdték szerelni a 6. fokozatú váltóval? 2003.10-11 hó-tól?Vagy ez csak a külföldi kocsiknál érvényes,a magyar autókat 2004 első negyedévétől?Zsoel.
További kérdés,hogy mikortól kezdték forgalmazni a ráncfelvarott változatot?/nem kerek ködlámpás./
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 15:43:00 »

Hello! Valakinek van tapasztalata 2.5 V6-os MK3 Mondeoval? Gondolok itt fogyasztásra, szervízigényre stb.
 
Ugyanis megtetszett ez a darab:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Ford&hirdeteskod=6045055&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
thx
A hirdetést már levették, de az átlagfogyasztás nekem eddig 9.4 liter volt (ez 116312 km átlaga). Városban 14 körül eszik, autópályán sebességfüggő, 130-nál 8,5 körül, 170-nél kerek 10 liter, országúton kijössz 7 liter körül, ha normálisan mész. 0-220-0 gyorsítás-lassítás, illetve 60-nal 1-2 fokozatban szlalomozás esetén 26,4 litert evett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 15:47:00 »

További kérdés,hogy mikortól kezdték forgalmazni a ráncfelvarott változatot?/nem kerek ködlámpás./
Ha jól tudom, a 2004-es modellévtől, azaz 2003 augusztustól. De majd Devlin megmondja pontosan, ha erre jár.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 16:01:00 »

A hirdetést már levették, de az átlagfogyasztás nekem eddig 9.4 liter volt (ez 116312 km átlaga). Városban 14 körül eszik, autópályán sebességfüggő, 130-nál 8,5 körül, 170-nél kerek 10 liter, országúton kijössz 7 liter körül, ha normálisan mész. 0-220-0 gyorsítás-lassítás, illetve 60-nal 1-2 fokozatban szlalomozás esetén 26,4 litert evett
(14+7)/2 az nem 10,5? Bár te a saját km-eidet írtad...?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 16:13:00 »

További kérdés,hogy mikortól kezdték forgalmazni a ráncfelvarott változatot?/nem kerek ködlámpás./
Az a helyzet, hogy 2003 július végén én már láttam egy 115 lovas tdci ambientet. A komolyabb termelés az augusztusi leállás után kezdődött, ami asszem augusztus 15.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 16:14:00 »

Angel!
 
Az MK III-at /TDCi/ mikortól kezdték szerelni a 6. fokozatú váltóval? 2003.10-11 hó-tól?Vagy ez csak a külföldi kocsiknál érvényes,a magyar autókat 2004 első negyedévétől?Zsoel.
Hát ezt pontosan nem tudom. Nekem úgy rémlik, hogy mo-on 2003 áprilisa körül jelent meg a 6 sebesség, azaz még a facelift előtt. Külföldön lehet, hogy már 2002 végén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2005.03.08 kedd, 07:09:00 »

Hát ezt pontosan nem tudom. Nekem úgy rémlik, hogy mo-on 2003 áprilisa körül jelent meg a 6 sebesség, azaz még a facelift előtt. Külföldön lehet, hogy már 2002 végén.
köszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.