Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:05:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21868400 alkalommal)
0 Felhasználó és 245 vendég van a témában
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #18500 Dátum: 2009.08.04 kedd, 09:38:17 »

Sziasztok, jó reggelt!

Egy infó kulcs programozással kapcsolatosan.
Tegnap eljutottam az Aranykulcs Kft-hez a 3. nem tanítható kulcsommal. Kapásból mondták, hogy nem jó chipet tartalmaz. Ők adnak jó chipet 6 ezerért + tanítják szintén 6 ezerért. Gondoltam ha már belekezdtem legyen új chip, de próbáljuk meg a kezelésiben lévő kulcs programozást.
Megkaptam az új chipet, kimentem az autóhoz és a kezelési szerint lepróbáltam a tanítást - láss csodát működik  wow1 taps. A kulcsot elsőre programozta a rendszer kb 30 mp-ig tartott az egész. Be a boltba mondom, hogy működik  taps. Ők mondják aha, akkor jó  Undecided, így csak 6 ezer ami a chip ára. (Jó árfolyamon zajlik a tanítás.....)

Üdv: V.Tamás


mondtam hogy jo ceg az aranykulcs! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18501 Dátum: 2009.08.04 kedd, 10:34:23 »


mondtam hogy jo ceg az aranykulcs! wave

mondhatni aranyat er  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18502 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:30:59 »


Sziasztok!

Most jöttem el a Vik-től. Az autóval együtt eljen . Megmutatta a hibás alkatrészeket, a kuplungról teljesen lejött a ferodol. Korrekt időn belül, korrekt áron megcsinálta worship . Most mint a vaj hehe . Recsegés és kattogás nélkül váltok. Majd szerdán Domi megint kipróbálod.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18503 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:32:54 »

Sziasztok!

Most jöttem el a Vik-től. Az autóval együtt eljen . Megmutatta a hibás alkatrészeket, a kuplungról teljesen lejött a ferodol. Korrekt időn belül, korrekt áron megcsinálta worship . Most mint a vaj hehe . Recsegés és kattogás nélkül váltok. Majd szerdán Domi megint kipróbálod.

Örülök, hogy túl vagy rajta!  taps eljen
Ha nem vagyok windischgrétz mennyibe fájt cakk-pakk??  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18504 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:34:45 »

Örülök, hogy túl vagy rajta!  taps eljen
Ha nem vagyok windischgrétz mennyibe fájt cakk-pakk??  vigyor3

A nagyszervíz 140e ez meg 280e (anyaggal és munkával). Ez így két hét alatt!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18505 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:38:27 »

A nagyszervíz 140e ez meg 280e (anyaggal és munkával). Ez így két hét alatt!

Az igen!  wow1
Tehát ez kuplungos megoldás 280pénzbe fájt!
Remélem nem fog mostanság kelleni, de erre jobb lelkiekben is felkészülni!
bár az enyém "csak" 2.0TDCI, de szerintem ugyanaz a cucc kell ebbe is... (MAJD HA KELL) kopp-kopp-kopp
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18506 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:40:48 »

A nagyszervíz 140e ez meg 280e (anyaggal és munkával). Ez így két hét alatt!

ez a nagyszervíz 140e mit takar?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18507 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:42:36 »

ez a nagyszervíz 140e mit takar?

hat ha 500ft-os cimletekben gondolkodunk, akkor talan az egesz autot takarja  vigyor3

Szerinted mi lehet ? Ha meg johogy pcsucs  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18508 Dátum: 2009.08.04 kedd, 14:44:04 »

A nagyszervíz 140e ez meg 280e (anyaggal és munkával). Ez így két hét alatt!

aze nem semmi majd 5kilot ra dobni egy 3 eves gepre  szomoru1 Mennyi km van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18509 Dátum: 2009.08.04 kedd, 15:11:07 »

A nagyszervíz 140e ez meg 280e (anyaggal és munkával). Ez így két hét alatt!

Nagyszervíz 140? Ez elég soknak tűnik... Mit kellett ezen kicserélni?
Kuplung... ha jól emlékszem, 180e-et mondtál, hogy van az autóban.
Sajnos itt már várható a kuplungcsere... de jó hír, ha vigyázol rá, a következő 200-250e km alatt ezzel nem lesz gondod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18510 Dátum: 2009.08.04 kedd, 15:16:30 »

ez a nagyszervíz 140e mit takar?

hátsó lengéscsillapító (2 db), generátor szíj és görgő, motorolaj, fék olaj, pollenszűrő, levegőszűrő, olajszűrő, tüzelőanyag-szűrő, rendszámtábla világítás-búra, index-búra.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18511 Dátum: 2009.08.04 kedd, 15:17:22 »

Szerinted mi lehet ? Ha meg johogy pcsucs  vigyor3

Az még eddig hibátlan!! Remélem sokáig az is marad.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18512 Dátum: 2009.08.04 kedd, 15:17:34 »

aze nem semmi majd 5kilot ra dobni egy 3 eves gepre  szomoru1 Mennyi km van benne ?

181e
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18513 Dátum: 2009.08.04 kedd, 15:18:15 »

Az igen!  wow1
Tehát ez kuplungos megoldás 280pénzbe fájt!
Remélem nem fog mostanság kelleni, de erre jobb lelkiekben is felkészülni!
bár az enyém "csak" 2.0TDCI, de szerintem ugyanaz a cucc kell ebbe is... (MAJD HA KELL) kopp-kopp-kopp

A 2.0-as olcsóbb. de soha ne kelljen benne inkább cserélned vigyor3 .
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18514 Dátum: 2009.08.04 kedd, 16:30:01 »

Átraktam az autóvásárlási tippeket az érdekesbe, a fórumátalakítási terveket a fórum helpbe.
Kérem, hogy ott folytassátok.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.04 kedd, 16:36:07 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18515 Dátum: 2009.08.04 kedd, 16:41:47 »

Srácok, kb egy hónapja voltam erre utoljára, de amint látom, itt semmi nem változott. szomoru1
Dehogy.Ez már csak jóbaráti beszélgetés.Képzeld,amiket nem olvastál....... Roll Eyes hehe
Egyébként szia! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18516 Dátum: 2009.08.05 szerda, 18:20:27 »

Sziasztok, hatso lokharitovedot szeretnek (kombira) venni. Nem tudtok tanacsot adni hol lehet olcson hozzajutni?
Koszi,
Udv
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18517 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 07:29:39 »

Sziasztok, hatso lokharitovedot szeretnek (kombira) venni. Nem tudtok tanacsot adni hol lehet olcson hozzajutni?
Koszi,
Udv

Bontó?
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #18518 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 11:50:08 »

Uraim,

1.8, vagy 2.0 benzin, MKIII, ötajtós, klímás. Ilyet tervezek venni, lassan lecserélem az MK1-es vénemberemet. Smiley

Mire kell figyelni ilyen autó vásárlása esetén, tényleg igaz-e az, hogy ne vegyek belőle dieselt, mert drága a javítása nagyon, mekkora fogyasztásra készüljek (a mostani 10-11 literénél gondolom jobb lesz. Cheesy) mik a típushibái, és van-e még valami, amit érdemes tudni?

Köszönöm a szakiknak előre is. Az MK1-et nagyon-nagyon-nagyon szeretem, írtam is róla egyet a totalcar népítéletében, itt a szöveg:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/eletem_elso_autoja._soha_rosszabbat./
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18519 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 12:06:03 »

Uraim,

1.8, vagy 2.0 benzin, MKIII, ötajtós, klímás. Ilyet tervezek venni, lassan lecserélem az MK1-es vénemberemet. Smiley

Mire kell figyelni ilyen autó vásárlása esetén, tényleg igaz-e az, hogy ne vegyek belőle dieselt, mert drága a javítása nagyon, mekkora fogyasztásra készüljek (a mostani 10-11 literénél gondolom jobb lesz. Cheesy) mik a típushibái, és van-e még valami, amit érdemes tudni?

Köszönöm a szakiknak előre is. Az MK1-et nagyon-nagyon-nagyon szeretem, írtam is róla egyet a totalcar népítéletében, itt a szöveg:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/eletem_elso_autoja._soha_rosszabbat./


lásd: főoldal, cikkek második oldal, autovásrlási tanácsok:

http://mondeo.hu/index.php?page=93
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18520 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 16:07:16 »

Uraim,

1.8, vagy 2.0 benzin, MKIII, ötajtós, klímás. Ilyet tervezek venni, lassan lecserélem az MK1-es vénemberemet. Smiley

Mire kell figyelni ilyen autó vásárlása esetén, tényleg igaz-e az, hogy ne vegyek belőle dieselt, mert drága a javítása nagyon, mekkora fogyasztásra készüljek (a mostani 10-11 literénél gondolom jobb lesz. Cheesy) mik a típushibái, és van-e még valami, amit érdemes tudni?

Köszönöm a szakiknak előre is. Az MK1-et nagyon-nagyon-nagyon szeretem, írtam is róla egyet a totalcar népítéletében, itt a szöveg:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/eletem_elso_autoja._soha_rosszabbat./


Inkább 2.0-t válassz, ebből nem sok céges szaladgál, a km reálisabb bennük, érdemes Ghia-t keresni. A dízelel könnyen mellé lehet fogni, a sok km miatt. Ha mégis dízel mellett döntesz, az érzékeny pontok a porlasztócsúcsok, kuplung, lendkerék (~500.000 Ft).
Én vegyesbe 7-8L között járok, városba felszaladhat 10 főlé is, országuton meg 6 alá is. Smiley Eddig 5,7L/100km a rekord fogyim (90km/h pálya).
Érdemes 2004 utánit keresned, ezek a facelift-esek, ezekbe sok hiba javatva van. Nézd meg az ajtóük alját, ne legyen rozsdás. Szerintem érdmes bevinni egy Ford szervízve átvizsgálásra, az a tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.06 csütörtök, 16:09:46 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18521 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 16:10:17 »

Inkább 2.0-t válassz, ebből nem sok céges szaladgál, a km reálisabb bennük, érdemes Ghia-t keresni.
A 2.0i csak ghiában van...
Válasz
Érdemes 2004 utánit keresned, ezek a facelift-esek, ezekbe sok hiba javatva van.

A facelift 2003 jún 15. Immáron sokadszor leírva...  vigyor3 ...csak megjegyezzük...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #18522 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 16:20:50 »

Köszi szépen a választ! azt hiszem maradok a benzinesnél, nem szívesen vállalnám fel a diesel kockázatát. Az 1.8 jobban fogyaszt mint a 2.0? Egyáltalán fogyaszt annyival jobban, hogy megérje kisebb motorral venni? Smiley

a 2004-es jól hangzik, de attól tartok, az nekem egyelőre túl drága. Sad
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18523 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 16:28:56 »

Köszi szépen a választ! azt hiszem maradok a benzinesnél, nem szívesen vállalnám fel a diesel kockázatát. Az 1.8 jobban fogyaszt mint a 2.0? Egyáltalán fogyaszt annyival jobban, hogy megérje kisebb motorral venni? Smiley

a 2004-es jól hangzik, de attól tartok, az nekem egyelőre túl drága. Sad

Szerintem 1.8-ast ne vegyél, a 2.0 sem az a versenyautó típus, fogyasztásban meg elenyésző a különbség. Esetleg v6?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18524 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 17:58:01 »

Ne szidjátok az 1.8 ast.Az egy naggyon jó autó! Fogyi:7.5-8 lityi ami szerintdm tök tuti.!
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #18525 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 20:59:59 »

Sziasztok!
Valaki otthon van keréktőcsavar ügyben?
Az történt ugyanis ma, hogy elmentem a gumishoz papucsokat cserélni.
Mert hát ugye téli(lemezfelnin természetesen jól megütve) volt, a három hete vásárolt drágaságomon.
És a bal első kerék egyik tőcsavarja elnyíródott. A levegős kulcsal nem akart lejönni a srácnak a kerékanya,
de addig-addig ratatázott vele, míg szépen megforgott a tőcsavar a helyén. falbav Persze a kerékanya így nem jött le,
vele eggyütt a kerék se. Flexel kellett levágni, szétbarmolni a csavart. Most a bal elsőt, az öt helyett csak négy csavar fogja. szomoru1  Mit lehet ilyenkor tenni vele?   Néztem, a Cromaxnál lehet kapni tőcsavart+anyát is, de
hogy lehet ezt kicserélni? Ha szétnyírta az agyat a tőcsavar, akkor az új csav. hogy fog ott rögzülni?
Szal' picit tanácstalan v.ok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18526 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 21:02:36 »

Sziasztok!
Valaki otthon van keréktőcsavar ügyben?
Az történt ugyanis ma, hogy elmentem a gumishoz papucsokat cserélni.
Mert hát ugye téli(lemezfelnin természetesen jól megütve) volt, a három hete vásárolt drágaságomon.
És a bal első kerék egyik tőcsavarja elnyíródott. A levegős kulcsal nem akart lejönni a srácnak a kerékanya,
de addig-addig ratatázott vele, míg szépen megforgott a tőcsavar a helyén. falbav Persze a kerékanya így nem jött le,
vele eggyütt a kerék se. Flexel kellett levágni, szétbarmolni a csavart. Most a bal elsőt, az öt helyett csak négy csavar fogja. szomoru1  Mit lehet ilyenkor tenni vele?   Néztem, a Cromaxnál lehet kapni tőcsavart+anyát is, de
hogy lehet ezt kicserélni? Ha szétnyírta az agyat a tőcsavar, akkor az új csav. hogy fog ott rögzülni?
Szal' picit tanácstalan v.ok.

Egy szerelő gond nélkül kicseréli, én is törtem már el tőcsavart.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18527 Dátum: 2009.08.07 péntek, 12:41:08 »

Sziasztok!
Valaki otthon van keréktőcsavar ügyben?
Az történt ugyanis ma, hogy elmentem a gumishoz papucsokat cserélni.
Mert hát ugye téli(lemezfelnin természetesen jól megütve) volt, a három hete vásárolt drágaságomon.
És a bal első kerék egyik tőcsavarja elnyíródott. A levegős kulcsal nem akart lejönni a srácnak a kerékanya,
de addig-addig ratatázott vele, míg szépen megforgott a tőcsavar a helyén. falbav Persze a kerékanya így nem jött le,
vele eggyütt a kerék se. Flexel kellett levágni, szétbarmolni a csavart. Most a bal elsőt, az öt helyett csak négy csavar fogja. szomoru1  Mit lehet ilyenkor tenni vele?   Néztem, a Cromaxnál lehet kapni tőcsavart+anyát is, de
hogy lehet ezt kicserélni? Ha szétnyírta az agyat a tőcsavar, akkor az új csav. hogy fog ott rögzülni?
Szal' picit tanácstalan v.ok.

Ha megforgott, és nem(csak) a csavarmenet sérült, akkor vagy be kell ragasztani az új csavart, vagy fel kell fúrni, perselyezni, menetet vágni és úgy behajtani az új csavart, vagy heli-coil menetbetétet kell belerakni (ehhez spéci fúró kell), és úgy bele az új csavart.
Hirtelen ennyi megoldásom van. Ha van még libád, szólj... smile
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #18528 Dátum: 2009.08.07 péntek, 22:58:52 »

Hát, az alkatrész fotója szerint így néz ki:



Tehát nem is menetes. Ha szétdarált ott nekem mindent, ami elég valószinű, nemtudom hogy fog rögzülni.
A csavarmaradékot simán lehet kézzel forgatni.
Azért az se volt gyenge, hogy a négy kerékből NÉGY nem is jött le, az anyák eltávolítása után sem!
Egyet sikerült lerugdosni, leverni stafnifával, de a többi meg se mozdult.
Úgy rárohadt a kerék, hogy 10 percet farolgattam mire lelazultak a kerekek. Mindezt persze úgy,
hogy nem fogta a kerekeket egy csavar sem, csak átlósan volt rátekerve két anya lazára hagyva kerekenként.
Mondta is a gumis hogy aha, most jön a szlalombemutató!  hehe
Meghogy ez ilyen Fordbetegség. Na meg ha az úton történik velem egy defekt, na akkor mit csináltam volna?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18529 Dátum: 2009.08.08 szombat, 12:52:50 »

Hát, az alkatrész fotója szerint így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/090807/Ker_kt_csavar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Tehát nem is menetes. Ha szétdarált ott nekem mindent, ami elég valószinű, nemtudom hogy fog rögzülni.
A csavarmaradékot simán lehet kézzel forgatni.
Azért az se volt gyenge, hogy a négy kerékből NÉGY nem is jött le, az anyák eltávolítása után sem!
Egyet sikerült lerugdosni, leverni stafnifával, de a többi meg se mozdult.
Úgy rárohadt a kerék, hogy 10 percet farolgattam mire lelazultak a kerekek. Mindezt persze úgy,
hogy nem fogta a kerekeket egy csavar sem, csak átlósan volt rátekerve két anya lazára hagyva kerekenként.
Mondta is a gumis hogy aha, most jön a szlalombemutató!  hehe
Meghogy ez ilyen Fordbetegség. Na meg ha az úton történik velem egy defekt, na akkor mit csináltam volna?
Fordbetegség.......? Angry Idióta gumis.Ha ,mikor legutóbb felrakta  a kerekeket,és picit bezsírozta volna hőállózsírral a csavarokat,biztosan nem rohadnak össze.Minden szezon(téli nyári) kezdetekor centíroztatni kell (érdemes) a gummákat.Akkor le vannak szedve.Megfelelő karbantartásnál nem rohadnak össze a csavarok ennyi idő alatt.És akkor defektet is tudnál cserélni. Roll Eyes

*** idézés javítás ***
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.08 szombat, 13:51:20 írta Domi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18530 Dátum: 2009.08.08 szombat, 13:03:13 »

Nekem a 2 mondeon 1x fordult elő ilyesmi 1 keréknél, szóval nemtudom....

Tőcsavart cseréltem már egyszer ismerős Mk1én, a kereket kellett csak levenni hozzá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18531 Dátum: 2009.08.08 szombat, 13:06:05 »

Nekem a 2 mondeon 1x fordult elő ilyesmi 1 keréknél, szóval nemtudom....

Tőcsavart cseréltem már egyszer ismerős Mk1én, a kereket kellett csak levenni hozzá.
Ez akkor sem tipushiba! falbav
Nekem az A4 ről sem akartak az anyócák lejönni mikor megvettem,Puntóról sem.Utána a használat alatt már nem voltak gondok... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18532 Dátum: 2009.08.08 szombat, 13:07:39 »

Ez akkor sem tipushiba! falbav
Nekem az A4 ről sem akartak az anyócák lejönni mikor megvettem,Puntóról sem.Utána a használat alatt már nem voltak gondok... Roll Eyes
Azt írtam, ha típushiba lenne, többször kellett volna találkozzak vele.  nyes
Mindennel így van egyébként, a gondos gazda 1x karbantart mindent megfelelően, utána működik. Nekem még le kell véssem az új motorom olajleeresztőjét.  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18533 Dátum: 2009.08.08 szombat, 13:13:56 »

Azt írtam, ha típushiba lenne, többször kellett volna találkozzak vele.  nyes
Mindennel így van egyébként, a gondos gazda 1x karbantart mindent megfelelően, utána működik. Nekem még le kell véssem az új motorom olajleeresztőjét.  szomoru1
eljen

Aszem azt én is levéstem az escortról...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18534 Dátum: 2009.08.08 szombat, 15:32:45 »

Fordbetegség.......? Angry Idióta gumis.Ha ,mikor legutóbb felrakta  a kerekeket,és picit bezsírozta volna hőállózsírral a csavarokat,biztosan nem rohadnak össze.Minden szezon(téli nyári) kezdetekor centíroztatni kell (érdemes) a gummákat.Akkor le vannak szedve.Megfelelő karbantartásnál nem rohadnak össze a csavarok ennyi idő alatt.És akkor defektet is tudnál cserélni. Roll Eyes

*** idézés javítás ***
Ja meg ha az agy egy picit meg van takarítva(smirglizve hehe), és oda is kerül abból a kenőanyagból, akkor főként nem szorul fel a kerék.... falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18535 Dátum: 2009.08.08 szombat, 15:39:56 »

Hát, az alkatrész fotója szerint így néz ki:



Tehát nem is menetes. Ha szétdarált ott nekem mindent, ami elég valószinű, nemtudom hogy fog rögzülni.
A csavarmaradékot simán lehet kézzel forgatni.
Azért az se volt gyenge, hogy a négy kerékből NÉGY nem is jött le, az anyák eltávolítása után sem!
Egyet sikerült lerugdosni, leverni stafnifával, de a többi meg se mozdult.
Úgy rárohadt a kerék, hogy 10 percet farolgattam mire lelazultak a kerekek. Mindezt persze úgy,
hogy nem fogta a kerekeket egy csavar sem, csak átlósan volt rátekerve két anya lazára hagyva kerekenként.
Mondta is a gumis hogy aha, most jön a szlalombemutató!  hehe
Meghogy ez ilyen Fordbetegség. Na meg ha az úton történik velem egy defekt, na akkor mit csináltam volna?
Szerencsére elég puha anyagból vannak a csavarok, úgyhogy van rá esélyed, hogy a tőcsavaron levő ricnik nyalódtak csak le, és az agyban a furat nem sérült.....
Én is cseréltem már, mondjuk én felrakásnál nem tudtam meddíg húzzam, aztán hopp leesett... lama wilting falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #18536 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 08:14:47 »

Srácok!
A kerékanyáknál csak azzal az 1-el  volt gond! A többi azért lejött.
Kérdeztem is a szerelőt hogy nem szokták e picit megkenni zsírral, de azt mondta
nem. Pedig én megszoktam!
Tehát, ne értsétek félre. Ami nem akart lejönni, az maga a KERÉK az agyról!
Na erre mondta a gumis, hogy fordoknál ez gyakori mert talán szorosabb az illesztés.
Egyébként én is abban reménykedek, amit Ervin mond. Talán a kerékagy megúszta, és csak a
tőcsavar darálódott el nagyobb mértékben.
Aki már cserélt, attól kérdezném hogy hogy szedte ki a rosszat?
Simán ki lehet ütni hátrafelé?

Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18537 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 09:13:07 »

Simán ki lehet ütni hátrafelé?
Oda kell tekerni az agyat, ahol ki tudod húzni hátrafelé a tőcsavart. De onnantól pár jól célzott kalapácsütés és kinnvan.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18538 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 10:02:29 »

Srácok!
A kerékanyáknál csak azzal az 1-el  volt gond! A többi azért lejött.
Kérdeztem is a szerelőt hogy nem szokták e picit megkenni zsírral, de azt mondta
nem. Pedig én megszoktam!
Tehát, ne értsétek félre. Ami nem akart lejönni, az maga a KERÉK az agyról!
Na erre mondta a gumis, hogy fordoknál ez gyakori mert talán szorosabb az illesztés.
Egyébként én is abban reménykedek, amit Ervin mond. Talán a kerékagy megúszta, és csak a
tőcsavar darálódott el nagyobb mértékben.
Aki már cserélt, attól kérdezném hogy hogy szedte ki a rosszat?
Simán ki lehet ütni hátrafelé?


Elöl találsz olyan helyet, miközben tekered az agyat, ahol kifér, és úgy ahogy Tádé írta, egyszerűen kiütöd hátra...az újat meg visszaütöd a helyére.
Ha hátul lenne a gond(na ott nincs olyan hely ahol kifér) ott először leflexeled az agynál, és dornival ütöd ki, és úgy kifér.(berakásnál pedig a csavar támasztólapjából az egyik oldalon el kell köszörülni, hogy be lehessen fordítani a furatba, ennek persze semmi jelentősége a funkciója szempontjából) De Nálad elöl van úgyhogy ilyen gondod nincs... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18539 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 11:32:19 »

Srácok!
A kerékanyáknál csak azzal az 1-el  volt gond! A többi azért lejött.
Kérdeztem is a szerelőt hogy nem szokták e picit megkenni zsírral, de azt mondta
nem. Pedig én megszoktam!
Tehát, ne értsétek félre. Ami nem akart lejönni, az maga a KERÉK az agyról!
Na erre mondta a gumis, hogy fordoknál ez gyakori mert talán szorosabb az illesztés.
Egyébként én is abban reménykedek, amit Ervin mond. Talán a kerékagy megúszta, és csak a
tőcsavar darálódott el nagyobb mértékben.
Aki már cserélt, attól kérdezném hogy hogy szedte ki a rosszat?
Simán ki lehet ütni hátrafelé?


Ne hallgass a gumisra-az szakbarbár!Tisztelet a kivételnek,és a kivétel erősíti a szabályt! Wink vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18540 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 16:50:59 »

Srácok!
A kerékanyáknál csak azzal az 1-el  volt gond! A többi azért lejött.
Kérdeztem is a szerelőt hogy nem szokták e picit megkenni zsírral, de azt mondta
nem. Pedig én megszoktam!
Tehát, ne értsétek félre. Ami nem akart lejönni, az maga a KERÉK az agyról!
Na erre mondta a gumis, hogy fordoknál ez gyakori mert talán szorosabb az illesztés.
Egyébként én is abban reménykedek, amit Ervin mond. Talán a kerékagy megúszta, és csak a
tőcsavar darálódott el nagyobb mértékben.
Aki már cserélt, attól kérdezném hogy hogy szedte ki a rosszat?
Simán ki lehet ütni hátrafelé?



Én mindig bezsírozom, nem rohad rá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #18541 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 17:11:37 »

Köszönöm a segítő hozzászolást srácok!
Ha jutottam valmire majd írok.De most
egyenlőre Balatoni pilledés van.
Eljár ez addig 4-csavarral is. Cool
Naplózva
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18542 Dátum: 2009.08.11 kedd, 15:25:01 »

Sziasztok!

Volna egy érdekes problémám! Mk3-as dízel 2004es mondi, azt a furcsa jelenséget produkálja, hogy ha melegebb van mint 30 fok és bekapcsoljuk a klímát akkor magától gyorsít!!! falbav rinya

Esetleg lenne ötletetek?
Köszi
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18543 Dátum: 2009.08.11 kedd, 16:14:40 »

Sziasztok, a kulso ablak vízelvezető gumi rohad mindket elso ajtonal.  felpuposodott nehany helyen, undoritoan nez ki es elvalt az ablaktol is kicsit ,egy 1-2 cm-es tavon.
Lattam hog ylehet venni ujat, de hogyan lehet kicserelni? A tukor ala befut az egyik fele, le kell szednem a tukrot? Es ha igen mi a menete? Nincs veletlenul valakinek valami segedlete?  falbav
Koszi!
Udv!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18544 Dátum: 2009.08.11 kedd, 18:52:52 »

Sziasztok, a kulso ablak vízelvezető gumi rohad mindket elso ajtonal.  felpuposodott nehany helyen, undoritoan nez ki es elvalt az ablaktol is kicsit ,egy 1-2 cm-es tavon.
Lattam hog ylehet venni ujat, de hogyan lehet kicserelni? A tukor ala befut az egyik fele, le kell szednem a tukrot? Es ha igen mi a menete? Nincs veletlenul valakinek valami segedlete?  falbav
Koszi!
Udv!

1 hatarozott mozdulattal huzd ki a gumit a helyerol. Vissza fele ugyan igy  wave

Le engedett ablaxnal konnyebb  Wink
Naplózva

blah blah blah
muppet
Vendég
« Új hozzászólás #18545 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 17:13:52 »

Sziasztok!

Klímás kérdésem lenne, miszerint találkoztatok-e olyannal, hogy a klímakompresszor 3-5 másodpercenként ki-be kapcsol, azaz a kuplungja kap villanyt, aztán nem...

Mindezt alapjáraton, AUTO állapotban, LO állásban.

Működni működik, bazi hideget csinál. Lehet, hogy túl nagy vagy kicsi a nyomás és ezért a klíma kör nyomáskapcsolója kapcsolgat? A relét néztem, az kitűnően működik...
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #18546 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 19:02:42 »

Szasztok!

A segítségeteket kérném, hátha találkozott már valaki ilyesmivel: gyorsitáskor rángat az autó, nem is húz rendesen, alapjáraton meg zakatol, mintha éppen le akarna álni,de az alapjárat stabilnak látszik (kb 800 as). Mi okozhatja ezt?
Persze mindezt a vasárnapi nyaralás előtt rinya
Előre is köszi a segítséget!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.13 csütörtök, 19:42:32 írta sztpuhi » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18547 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 20:43:52 »

Szasztok!

A segítségeteket kérném, hátha találkozott már valaki ilyesmivel: gyorsitáskor rángat az autó, nem is húz rendesen, alapjáraton meg zakatol, mintha éppen le akarna álni,de az alapjárat stabilnak látszik (kb 800 as). Mi okozhatja ezt?
Persze mindezt a vasárnapi nyaralás előtt rinya
Előre is köszi a segítséget!!!

Gyujtaskimaradas. Gyertya, kabel, trafo. Sotetben nyisd fel a moci tetot, vedd le a muanyag motorburkolatot es inditsd be a motort. Ha szikrakat lacc valamellik gyertya kabel kornyeken, akkor at huz a kabel a blokkra. Ettol van gyujtaskimaradasod. Picit turaztasd meg a mocit, mert akkor elvileg nagyobb a szikra, jobban eszreveheto. Ha itt nincs gond, akkor gyertyat vedd ki, nezd meg...esetleg csere...ha ezek utan sem mulik el a hiba, akkor trafo csere. Trafo olyan 15-20k korul van. Szivosorod rendben ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18548 Dátum: 2009.08.14 péntek, 07:10:59 »

Szivosorod rendben ?
....és a májad nem fáj? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18549 Dátum: 2009.08.14 péntek, 08:35:01 »

....és a májad nem fáj? hehe

Most miért bántod? Teljesen jogos a felvetés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.