Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:37:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21871599 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #21150 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:38:31 »

Ennél legalább a futott km rendben van (illetve reális) , és a belseje is szépnek tűnik...Pécsett van, és Dunaújvárosban volt műszakizva.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_130le_magyar-3544230

Találtam még pár érdekes ellentmondást, más autóknál.
Ki tudja megmondani, hogy pontosan mióta változott a féklámpa?
Találtam olyan autót, ami 2005/09-es kiadású, és még a régi telipiros hátsó lámpája van....lehet ez?
Viszont van korábbi, 2005/03-as évjáratú, aminek már dupla fehér csík van a hátsó lámpákban, és van a hátsó lökös alatt piros macskaszem is....

Magyarországon 2005.07. -től van forgalomban a krómcsíkos hátsó lámpa és a hátsó lökösben a prizma. A lámpákat sokan kicserélik, mert sokkal szebb mint a régi, de a lökhárítóból általában meg lehet tudni hogy mikori gyártású. Ja és azt se feledjük el hogy a forgalmi engedélyben a forgalomba helyezési év és hónap van, nem gyártási idő!!!!!! A szalonban simán állhatott fél évet is az autó!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21151 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:49:00 »

Ennél legalább a futott km rendben van (illetve reális) , és a belseje is szépnek tűnik...Pécsett van, és Dunaújvárosban volt műszakizva.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_130le_magyar-3544230

Találtam még pár érdekes ellentmondást, más autóknál.
Ki tudja megmondani, hogy pontosan mióta változott a féklámpa?
Találtam olyan autót, ami 2005/09-es kiadású, és még a régi telipiros hátsó lámpája van....lehet ez?
Viszont van korábbi, 2005/03-as évjáratú, aminek már dupla fehér csík van a hátsó lámpákban, és van a hátsó lökös alatt piros macskaszem is....
További kérdés, mikortól emelőgyűrűs ismét az MMT6-os váltó karja. Merthogy az én 2003/7 havi, de már faceliftes gépemen nem emelőgyűrűs.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21152 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:07:44 »

Magyarországon 2005.07. -től van forgalomban a krómcsíkos hátsó lámpa és a hátsó lökösben a prizma. A lámpákat sokan kicserélik, mert sokkal szebb mint a régi, de a lökhárítóból általában meg lehet tudni hogy mikori gyártású. Ja és azt se feledjük el hogy a forgalmi engedélyben a forgalomba helyezési év és hónap van, nem gyártási idő!!!!!! A szalonban simán állhatott fél évet is az autó!!!
Motorszámból elég sokan meg tudjuk mondani, hogy mikori gyártás és mi volt benne eredetileg gyárilag.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #21153 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:19:48 »

Helló!
Olyan kérdésem lenne hogy mit kell állítani és hova ha azt akarom hogy a meleg levegő csak az ablakra menjen. Ugyanis nekem nem akar meleg levegő menni az ablakra.Ha pedig átváltom hogy az utastérbe jöjjön akkor egyből jön a meleg levegő.Ja és a lábamra is jön rendesen csak az ablakra nem akar menni a meleg levegő. Köszi előre is a leírást.  worship
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #21154 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:48:12 »

Helló!
Olyan kérdésem lenne hogy mit kell állítani és hova ha azt akarom hogy a meleg levegő csak az ablakra menjen. Ugyanis nekem nem akar meleg levegő menni az ablakra.Ha pedig átváltom hogy az utastérbe jöjjön akkor egyből jön a meleg levegő.Ja és a lábamra is jön rendesen csak az ablakra nem akar menni a meleg levegő. Köszi előre is a leírást.  worship
Ne az ablak szinbólumot nyomd meg hanem az ülő ember felfelényíllal éa már megy is a  meleg az ablakra.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #21155 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:04:21 »

Ne az ablak szinbólumot nyomd meg hanem az ülő ember felfelényíllal éa már megy is a  meleg az ablakra.

Helló Gyalak!

Nekem olyan ikonok vannak hogy ülőemeber a nyíl a lábra mutat és ülőember a nyíl pedig a fejre mutat. A harmadik pedig az ülőember és az ablak. Szóval melyiket válasszam szerinted akkor? Ugyanis csak az elsőablakra szeretném a meleg levegőt fújatni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 20:15:28 írta HERO » Naplózva
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #21156 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:11:49 »

Szasztok ki tudná nekem leirni a szervó müködési elvét vagy egy webcimet erröl köszi worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 23:22:39 írta Kali 74 » Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21157 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:13:20 »

Sziasztok!
Lenne egy elég SOS kérdésem.
Reggel úgy tűnt, hogy lemerült az akksi, mert nem akart beindulni a kocsi, 3x is probálkoztam, kicsit dadogott, aztán lefulladt.
Kérdéseim:
-mitől merülhetett le egy 10 fokos garázsban állva 10 órát? Lehetséges, hogy a bekapcsolva felejtett ülésfűtés és klíma szívta le, mert mikor ráadtam a gyújtást, akkor láttam, hogy az úgy felejtődött tegnap este...
-érdemes-e az akksi feltöltésével próbálkozni egy régi Skoda 120-ashoz való (Smiley) akksitöltővel, ugyanis csak ez van most kéznél? Ha igen, honnan jövök rá, hogy melyik saru melyik pólus a töltőnél, mert nem látok semmilyen jelölést...Annyi a különbség, hogy a piros vezetéken van valami bumszlibb cucc (műanyag), a másik barna vezetéken nincs...
-bikáztatni milyen kábellel és akksivel lehet megpróbálni? mert kaptam most kölcsön egy indítókábelt, de annak a használati útmutatója kicsit megijesztett, mert azt írják rajta, hogy benzinmotorokhoz és max 1200 cm3-hez való, meg hogy csak azonos amperű akksiról lehet bikázni, stb. Sajnos nem értek hozzá, de holnap reggel jó lenne melóba menni a mondival Sad
-egyébként az ilyen akksi a továbbiakban mennyire lesz még használható?

köszi szépen előre is!
 worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #21158 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:13:54 »

Helló Gyalak!

Nekem olyan ikonok vannak hogy ülőemeber a nyíl a lábra mutat és ülőember a nyíl pedig a fejre mutat. A harmadik pedig az ülőember és az ablak. Szóval melyiket válasszam szerinted akkor? Ugyanis csak az elsőablakra szeretném a meleg levegőt fújatni.
Nálam 4 lehetőség van. Ablak- akkor kapcsol a klíma és hidegt fúj.Láb,szembe,felfelé,nálam ez utóbbi megy az ablakra ha meleget akarok.
Próbáld az ülőembert.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #21159 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:23:02 »

Sziasztok!
Lenne egy elég SOS kérdésem.


köszi szépen előre is!
 worship
Ha leállítod az autót akkor már nem megy az ülésfűtés és a klíma!
Nekem az 1 hónapos akksim merült le a hétvégén mert keveset megyek vele(5-10km/nap)és persze ez alatt ülésfűtés,szélvédőfűttés,stb.
1 napig töltöttem egy processzorvezérlésü töltővel amivel nem tudod tönkretenni mert autómatikusan kikapcsol!
Bikázni csak nagy akksiról lehet 74Ah legalább kell.Piros a pozitív a töltődön!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21160 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:30:05 »

Ha leállítod az autót akkor már nem megy az ülésfűtés és a klíma!
Nekem az 1 hónapos akksim merült le a hétvégén mert keveset megyek vele(5-10km/nap)és persze ez alatt ülésfűtés,szélvédőfűttés,stb.
1 napig töltöttem egy processzorvezérlésü töltővel amivel nem tudod tönkretenni mert autómatikusan kikapcsol!
Bikázni csak nagy akksiról lehet 74Ah legalább kell.Piros a pozitív a töltődön!

Ha kisebbről bikázol, mi lesz? Csak mert én bikáztam már 44esről is, és simán indult.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21161 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:39:07 »

Ha leállítod az autót akkor már nem megy az ülésfűtés és a klíma!
Nekem az 1 hónapos akksim merült le a hétvégén mert keveset megyek vele(5-10km/nap)és persze ez alatt ülésfűtés,szélvédőfűttés,stb.
1 napig töltöttem egy processzorvezérlésü töltővel amivel nem tudod tönkretenni mert autómatikusan kikapcsol!
Bikázni csak nagy akksiról lehet 74Ah legalább kell.Piros a pozitív a töltődön!

Szia gyalak!
Köszi az infót. Gondoltam, hogy nem kellene menni a cuccoknak leállítás után, de mégis. Mi is főleg városban használjuk, napi 15 km-t átlagban hétköznap. De nehogy már emiatt csak hipphopp megadja magát egyik nap Sad Ebbe bele kell törődni, vagy mi lehet a megoldás?
A töltőm nem processzorvezérlésű szerintem, mikor ez készült, akkor még nem igen tudták mi az a processzor Tongue Ne próbáljam meg estére rátenni a sarukat? És ki kell szedni az akksit a töltéshez, vagy maradhat a kocsiban, rajtahagyva az autó saruit?
Megnézem a másik kocsit reggel, hogy mekkora az akksija (Peugeot Partner), ha más nem, megpróbálom akkor azzal bikázni. Az indítókábel akkor mindegy, hogy milyen?
Akkor érdemes új akkumulátort venni? Mondjuk ha ez rendszeres lesz, akkor elég drága lesz az autó fentartása  rinya
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
teo
Vendég
« Új hozzászólás #21162 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:53:04 »

Ha leállítod az autót akkor már nem megy az ülésfűtés és a klíma!
Nekem az 1 hónapos akksim merült le a hétvégén mert keveset megyek vele(5-10km/nap)és persze ez alatt ülésfűtés,szélvédőfűttés,stb.
1 napig töltöttem egy processzorvezérlésü töltővel amivel nem tudod tönkretenni mert autómatikusan kikapcsol!
Bikázni csak nagy akksiról lehet 74Ah legalább kell.Piros a pozitív a töltődön!

Ez azért nem annyira normális! Én is rendszeresen napi 2x 15 km-t megyek, de még eddig nem volt ingere lemerülni (80Ah).
Bikázásnál pedig, a segítő autó motorja emelt fordulaton jár. De ha nem is járna, 1-2 indítózást garantáltan ki kell bírjon egy, akár csak 44 Ah-s akksi. Feltételezzük, hogy annak indítóárama sem extrém alacsony.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21163 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:10:00 »

...Ebbe bele kell törődni, vagy mi lehet a megoldás?
Vezesd hosszabb utakon és használj kevesebb fogyasztót, hogy az akkumulátor fel tudjon töltődni.

Akkor érdemes új akkumulátort venni? Mondjuk ha ez rendszeres lesz, akkor elég drága lesz az autó fentartása  rinya
Kb. 5000 Ft-ért már lehet venni elfogadható új akkutöltőt, de először inkább próbálj meg kölcsön kérni egyet, amivel feltöltöd, aztán az akkumulátort vizsgáltasd meg egy autóvillamosságis emberrel (terhelővillával), ha azt mondja, hogy kuka, csak akkor vegyél újat. (Hogy milyet, arra sokféle javaslatot találsz, ha rákeresel a fórumon ).

A bikázás menete a kezelési könyvben is le van írva: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf    166/167. oldal
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21164 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:14:44 »

Ha leállítod az autót akkor már nem megy az ülésfűtés és a klíma!
Nekem az 1 hónapos akksim merült le a hétvégén mert keveset megyek vele(5-10km/nap)és persze ez alatt ülésfűtés,szélvédőfűttés,stb.
1 napig töltöttem egy processzorvezérlésü töltővel amivel nem tudod tönkretenni mert autómatikusan kikapcsol!
Bikázni csak nagy akksiról lehet 74Ah legalább kell.Piros a pozitív a töltődön!

Volt egy egész év amikor mk3-asommal 1,5 km-re jártam dolgozni, kinnt állt a hidegben, hóban, fagyban, és sosem merült le.

Ez a lényege a generátornak, és ez különbözteti meg a dinamótól. Ugyanannyit képes tölteni kis fordulaton is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #21165 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:25:20 »

Ennél legalább a futott km rendben van (illetve reális) , és a belseje is szépnek tűnik...Pécsett van, és Dunaújvárosban volt műszakizva.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_130le_magyar-3544230

Találtam még pár érdekes ellentmondást, más autóknál.
Ki tudja megmondani, hogy pontosan mióta változott a féklámpa?
Találtam olyan autót, ami 2005/09-es kiadású, és még a régi telipiros hátsó lámpája van....lehet ez?
Viszont van korábbi, 2005/03-as évjáratú, aminek már dupla fehér csík van a hátsó lámpákban, és van a hátsó lökös alatt piros macskaszem is....

A krómos, fehér csikós lámpás (facelift II) lökhárítóján lévő piros macskaszemet fel lehet rakni facelift előtti autóra, vagy cserélni kell az alsó fekete burkolatot?
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21166 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:26:25 »

Vezesd hosszabb utakon és használj kevesebb fogyasztót, hogy az akkumulátor fel tudjon töltődni.
Kb. 5000 Ft-ért már lehet venni elfogadható új akkutöltőt, de először inkább próbálj meg kölcsön kérni egyet, amivel feltöltöd, aztán az akkumulátort vizsgáltasd meg egy autóvillamosságis emberrel (terhelővillával), ha azt mondja, hogy kuka, csak akkor vegyél újat. (Hogy milyet, arra sokféle javaslatot találsz, ha rákeresel a fórumon ).

A bikázás menete a kezelési könyvben is le van írva: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf    166/167. oldal

hát munkahelyet nem tervezek váltani, fölöslegesen meg nem akarnák kerülővel járni melózni, az ülésfűtést meg néha be kell kapcsolni, de ezek után lehet óvatosabban bánok majd vele...

a kezelési könyvet megnéztem már, de abban nem írnak olyasmit, hogy milyen Ah-s akksinak kell lennie a másiknak, és hogy konkrétan milyen indítókábel szükséges :s

a környezetemben nincs senkinek akkutöltője, szóval lehet veszek egyet, ha "csak" 5000, akkor olcsóbban megúszom, mint egy új akksival, ami gondolom vagy 30 legalább (egyébként nézegettem most a keresővel, hogy miket ajánlottatok már a többieknek, csak eddig nem találtam semmi konkrétat)
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21167 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:28:55 »

...(egyébként nézegettem most a keresővel, hogy miket ajánlottatok már a többieknek, csak eddig nem találtam semmi konkrétat)
Exide
Hoppecke
Bosch
Varta
Perion
Banner
Mit hagytam még ki...
Ja a gyárit: Motorcraft.

Meg kellene keresni az okát annak, hogy ilyen hamar lemerül...lehet, hogy nem az akkuval van baj, hanem a generátorral...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 22:30:35 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #21168 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:33:05 »

hát munkahelyet nem tervezek váltani, fölöslegesen meg nem akarnák kerülővel járni melózni, az ülésfűtést meg néha be kell kapcsolni, de ezek után lehet óvatosabban bánok majd vele...

a kezelési könyvet megnéztem már, de abban nem írnak olyasmit, hogy milyen Ah-s akksinak kell lennie a másiknak, és hogy konkrétan milyen indítókábel szükséges :s

a környezetemben nincs senkinek akkutöltője, szóval lehet veszek egyet, ha "csak" 5000, akkor olcsóbban megúszom, mint egy új akksival, ami gondolom vagy 30 legalább (egyébként nézegettem most a keresővel, hogy miket ajánlottatok már a többieknek, csak eddig nem találtam semmi konkrétat)

nekem van ujpesten!
merre vagy?
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21169 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:34:45 »

 
nekem van ujpesten!
merre vagy?
Debrecenben...ha sietsz még reggelre odaérsz Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #21170 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:36:51 »

Debrecenben...ha sietsz még reggelre odaérsz Wink

ma voltam szolnokon!  wave
igy akkor targytalan! szomoru1
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21171 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:44:50 »

ma voltam szolnokon!  wave
igy akkor targytalan! szomoru1

Én meg 21 órára értem vissza Pestről (ráadásul éppen újpesten jártam az irodánkban), de köszi szépen a felajánlást  wave

francoe: köszi a márkákat, holnap keresek akkor először is egy boltot, ahol vehetek egy töltőt, aztán holnapután lehet egy olyan boltot is, ahol meg egy új akksit.... Undecided  Cry
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21172 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:48:54 »

Én meg 21 órára értem vissza Pestről (ráadásul éppen újpesten jártam az irodánkban), de köszi szépen a felajánlást  wave

francoe: köszi a márkákat, holnap keresek akkor először is egy boltot, ahol vehetek egy töltőt, aztán holnapután lehet egy olyan boltot is, ahol meg egy új akksit.... Undecided  Cry
Először autóvillamosságis, aki megnézi az akkut és a gépet is átvizsgálja...Mertha a generátor a ludas, akkor minek vennél akksit és töltőt... Tapasztalatból mondom...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21173 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:52:12 »

Ennél legalább a futott km rendben van (illetve reális) , és a belseje is szépnek tűnik...Pécsett van, és Dunaújvárosban volt műszakizva.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_130le_magyar-3544230

Találtam még pár érdekes ellentmondást, más autóknál.
Ki tudja megmondani, hogy pontosan mióta változott a féklámpa?
Találtam olyan autót, ami 2005/09-es kiadású, és még a régi telipiros hátsó lámpája van....lehet ez?
Viszont van korábbi, 2005/03-as évjáratú, aminek már dupla fehér csík van a hátsó lámpákban, és van a hátsó lökös alatt piros macskaszem is....

Na tehát.
mondeo mk3 teli piros hátsó lámpa index sárga, nincs prizma alul
mk3 f1 2003.09 hónaptól, fehér indec, piros lámpa, nics prizma
mk3 f2 2005 valamelyik hónap, fehár csíkos krómos hátsó lámpa, prizma a lökös aljában
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21174 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:54:53 »

A krómos, fehér csikós lámpás (facelift II) lökhárítóján lévő piros macskaszemet fel lehet rakni facelift előtti autóra, vagy cserélni kell az alsó fekete burkolatot?


Elvileg cserélni kell a koptatót, de ha már prizma akkor a koptatót titaniumosra érdemes cserélni. Azt ugyan fényezni kell, de nagyon szép lesz a fara.

SSanya egyébként belevágta f1-es koptatóba a prizmákat. Keresd őt ha nagyon érdekel, de Én azt mondom, hogy f2 titanium koptató köll hátra.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21175 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:57:46 »

Először autóvillamosságis, aki megnézi az akkut és a gépet is átvizsgálja...Mertha a generátor a ludas, akkor minek vennél akksit és töltőt... Tapasztalatból mondom...

jó, de oda el is kell jutni valahogy...
vagyis nyilván az akksit ki tudom szedni, azt meg tudom nézetni, de a gépet nehezen

ha a generátor a ludas, akkor mennyiből jövök ki kb.?
nincs véletlenül Debrecenben villamosságis kontaktod? (ha nincs se baj, akkor keresek a neten. Én egy akkus üzletet ismertem a Kút utcán az Árpád tér környékén, de az már bezárt...)
 worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21176 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:14:11 »

...nincs véletlenül Debrecenben villamosságis kontaktod?
 worship
Keresd Nagy Pistit... Biztos tud embert.
Ha a generátor a hibás, ami egyáltalán nem biztos, akkor:
Új generátor: 90-100 K
Bontott/felújított: 30k-tól felfelé
Ha javítható, akkor <30K

Javításnál itt  Budapesten pl a www.fervill.hu -t szokták ajánlani, nekik Nyíregyházán van kirendeltségük.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #21177 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:40:21 »

Sziasztok a szervó müködési elvére lennék kiváncsi ha tudna nekem valaki segiteni köszi
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21178 Dátum: 2010.01.26 kedd, 09:26:58 »

Levettem az akksit, elhoztam egy autóvillamosságishoz, aki azt mondta, hogy csak kocsival együtt tudja bemérni  szomoru1
Akku nélkül viszont nehéz lenne eltolni oda a kocsit...

Amúgy mikor kiszedtem az akkut, alatta vagy 2-3 cl-nyi lötyi volt a tartója alján. Szerintetek mi lehet, és lehet-e gond? Nem mertem megfogni, nehogy szétmarja a kezem Smiley, szóval nem tudom, hogy olaj, víz, sav, vagy mi, mindenesetre két napja garázsban áll, szóval a víz gondolom felszáradt volna...

Az akku töltőnél milyen jellemzőket kell keresni? Mert egy céget kérdeztem eddig, akik forgalmaznak, ott a legolcsóbb 8900 pénz.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #21179 Dátum: 2010.01.26 kedd, 09:53:09 »

Levettem az akksit, elhoztam egy autóvillamosságishoz, aki azt mondta, hogy csak kocsival együtt tudja bemérni  szomoru1
Akku nélkül viszont nehéz lenne eltolni oda a kocsit...

Amúgy mikor kiszedtem az akkut, alatta vagy 2-3 cl-nyi lötyi volt a tartója alján. Szerintetek mi lehet, és lehet-e gond? Nem mertem megfogni, nehogy szétmarja a kezem Smiley, szóval nem tudom, hogy olaj, víz, sav, vagy mi, mindenesetre két napja garázsban áll, szóval a víz gondolom felszáradt volna...

Az akku töltőnél milyen jellemzőket kell keresni? Mert egy céget kérdeztem eddig, akik forgalmaznak, ott a legolcsóbb 8900 pénz.
Szerintem egy 30 éves akksi töltővel is töltheted,nem lesz semmi baja tőle!
Az autó villamosságis legalább szemre vételezhette volna az akksidat! szomoru1
Hagyd ott nála tölteni az akksit!Illetve megmutathattad volna neki a töltődet,hogy mi a vélemény róla!
Ha savas akksi akkor a folyadékszintnek minden cellában el kell fednie a lemezkéket!ha nem,deszt vízzel potolni!
Keresd meg a gyártás dátumát,mert az akksik kb 3 évet bírnak ki utána kuka.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21180 Dátum: 2010.01.26 kedd, 10:11:56 »

töltőt lehet venni párezerért(interspar,metro,auchan,stb)....autómatát.
kupakok lecsavar szintig feltöltöd desztilált vizzel(zselést nem) és egy napig töltöd...rámérsz multméterrel,ha tartja a feszkót akkor jó.
kocsiba berak,elindit....multméter rámérsz ha esik a feszkó folyamatosan akkor generátor rossz...
legolcsóbban igy tudod kideriteni mi a rossz...
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21181 Dátum: 2010.01.26 kedd, 10:20:03 »

Sziasztok a szervó müködési elvére lennék kiváncsi ha tudna nekem valaki segiteni köszi
Ha van jogsid akkor tanulni kellett volna.
Addig is a szervokormány: A kormánykerék forgatását megkönnyítendő a motor ékszíjon keresztül egy hidraulika szivattyút hajt, mely a hidraulika folyadék nyomásának segítségével a kormánymű mozgatásához szükséges erő nagy részét kifejti, így a kormányzáshoz sokkal kevesebb izomerő szükséges.

Amúgy, általánoságban ezer féle szervó redszer létezik. Levegős, olajos, villanyos és ezek kombinációja. A lényeg, hogy az emberi erő növelésére és/vagy helyettesítése használják.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #21182 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:04:41 »

Helló,

2 dolog lenne, ami lehet csak engem zavar....

1. A pesti és magyar *** utaktól, meg a mázsás testemtől elkezdett nyikorogni az ülés. Alul, meg a háttámlában is. Ezzel lehet valamit kezdeni? (A "foggyá le" nem megoldás! Gondolom a madártestűség nem mondeós követelmény)
2. A hátsó, középső biztonsági öv nem jön ki. Hogy lehet ez szétszedni, esetleg megcsinálni?

 integet2
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21183 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:19:51 »

Helló,

2 dolog lenne, ami lehet csak engem zavar....

1. A pesti és magyar *** utaktól, meg a mázsás testemtől elkezdett nyikorogni az ülés. Alul, meg a háttámlában is. Ezzel lehet valamit kezdeni? (A "foggyá le" nem megoldás! Gondolom a madártestűség nem mondeós követelmény)
2. A hátsó, középső biztonsági öv nem jön ki. Hogy lehet ez szétszedni, esetleg megcsinálni?

 integet2

Az sem kovetelmeny, legalabbi a mondeonal, hogy ne nyikorogjon. Ergo nyikorog..nyik niyik nyik. Olajat neki, vagy zsiiiirt  vigyor3 wave
Hatso bizti ovvel ne foglalkozz...Ford sem foglalkozik vele  Wink 1x sikerul kiszabaditanod, aztan ujra beakad...a lenyeg, hogy amikor kell nem mukodik. Fil de diferensz  wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21184 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:23:11 »

Az sem kovetelmeny, legalabbi a mondeonal, hogy ne nyikorogjon. Ergo nyikorog..nyik niyik nyik. Olajat neki, vagy zsiiiirt  vigyor3 wave
Hatso bizti ovvel ne foglalkozz...Ford sem foglalkozik vele  Wink 1x sikerul kiszabaditanod, aztan ujra beakad...a lenyeg, hogy amikor kell nem mukodik. Fil de diferensz  wave
idiot2 taperouleaupatisserie nevetes1 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21185 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:27:10 »

idiot2 taperouleaupatisserie nevetes1 nevetes1

komolyan, nalam igy vot...1x nagy nehezen kiszabaditottam azt a xarhazi ovet, orulok vala...erre legkozelebb mikor beszaltak hatra, szot a user, hogy biztonsagi ov not responding...a mondom en be vok kotve...fel de differensz  vigyor3 wave  falbav gun Nah azota enis lexarom a hatso bizt ovet, akar csak a fjord.  levele

 wave Wink
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21186 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:00:46 »

Helló,...
2. A hátsó, középső biztonsági öv nem jön ki. Hogy lehet ez szétszedni, esetleg megcsinálni?
..a hátsó középső biztonsági öv "csak" akkor működik, ha ülnek az ülésben... én is rángattam össze vissza..de egy határozott "beülés" megoldotta a problémát.... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21187 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:10:03 »

Szerintem egy 30 éves akksi töltővel is töltheted,nem lesz semmi baja tőle!
Az autó villamosságis legalább szemre vételezhette volna az akksidat! szomoru1
Hagyd ott nála tölteni az akksit!Illetve megmutathattad volna neki a töltődet,hogy mi a vélemény róla!
Ha savas akksi akkor a folyadékszintnek minden cellában el kell fednie a lemezkéket!ha nem,deszt vízzel potolni!
Keresd meg a gyártás dátumát,mert az akksik kb 3 évet bírnak ki utána kuka.

töltőt lehet venni párezerért(interspar,metro,auchan,stb)....autómatát.
kupakok lecsavar szintig feltöltöd desztilált vizzel(zselést nem) és egy napig töltöd...rámérsz multméterrel,ha tartja a feszkót akkor jó.
kocsiba berak,elindit....multméter rámérsz ha esik a feszkó folyamatosan akkor generátor rossz...
legolcsóbban igy tudod kideriteni mi a rossz...

Köszi szépen a válaszokat!
A villamosságis nem igazán akart az akksival foglalkozni, pedig tényleg ránézhetett volna legalább. És azt mondta, nem vállal töltést, szóval oda valszeg nem megyek vissza.
Az akksi márkája valami Electric Power...(találó név:)) Az akksi oldalán van egy kis műanyag szatyorka ráragasztva, abban van valami folyadék, nem tudom mi lehet, lehet,h beázott, vagy passz, még nem piszkáltam Wink Mivel használt autó volt (nálam csak pár hónapja), ezért gondolom nem mai csirke az akksi.
Azt olvastam az kezelésiben, hogy csak ugyanolyat lehet venni, tehát ha ez calciumos, akkor az újnak is annak kell lennie. De mást is figyelni kell, pl. Ah, vagy hidegindító áram, stb.?
Na mindegy, nem kérdezősködök tovább, köszi az infókat!
 worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21188 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:13:38 »

Az sem kovetelmeny, legalabbi a mondeonal, hogy ne nyikorogjon. Ergo nyikorog..nyik niyik nyik. Olajat neki, vagy zsiiiirt  vigyor3 wave
Hatso bizti ovvel ne foglalkozz...Ford sem foglalkozik vele  Wink 1x sikerul kiszabaditanod, aztan ujra beakad...a lenyeg, hogy amikor kell nem mukodik. Fil de diferensz  wave
Az enyémnél nem akad be. Akkor ez már nem is ford?  Shocked  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21189 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:21:37 »

..a hátsó középső biztonsági öv "csak" akkor működik, ha ülnek az ülésben... én is rángattam össze vissza..de egy határozott "beülés" megoldotta a problémát.... vigyor3

Ez hulyeseg !

Miert pont a hatso ? Miert pont a kozepso ? Es egyaltlaan miert ne mukodne, ha nem ulnek ottan ? Azt ne mond, hogy ez nem bug, hanem feature  2funny
Akko rsem lehet kiakasztani, ha ulnek rajt...Es most mondjam meg az utasnak, hogy ugraljon az ulesen ? szanalom  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21190 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:23:09 »

Az enyémnél nem akad be. Akkor ez már nem is ford?  Shocked  vigyor3

fil de differensz  vigyor3 Kezdem megerteni ezt a filozofiat...Erezd a kulonbseget...egyik jo masik nem...egyik igy sikerul, masik nem...az MKIIInak le eg a hatso fekje, a szivosor kinyirja a mocit, a masik markanal nem...Fil de differensz  taps falbav
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21191 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:52:23 »

fil de differensz  vigyor3 Kezdem megerteni ezt a filozofiat...Erezd a kulonbseget...egyik jo masik nem...egyik igy sikerul, masik nem...az MKIIInak le eg a hatso fekje, a szivosor kinyirja a mocit, a masik markanal nem...Fil de differensz  taps falbav
Fogadjunk szét akasztottad a kéziféket betét cserekor?  nyes
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #21192 Dátum: 2010.01.26 kedd, 17:57:39 »

Köszi szépen a válaszokat!
A villamosságis nem igazán akart az akksival foglalkozni, pedig tényleg ránézhetett volna legalább. És azt mondta, nem vállal töltést, szóval oda valszeg nem megyek vissza.
Az akksi márkája valami Electric Power...(találó név:)) Az akksi oldalán van egy kis műanyag szatyorka ráragasztva, abban van valami folyadék, nem tudom mi lehet, lehet,h beázott, vagy passz, még nem piszkáltam Wink Mivel használt autó volt (nálam csak pár hónapja), ezért gondolom nem mai csirke az akksi.
Azt olvastam az kezelésiben, hogy csak ugyanolyat lehet venni, tehát ha ez calciumos, akkor az újnak is annak kell lennie. De mást is figyelni kell, pl. Ah, vagy hidegindító áram, stb.?
Na mindegy, nem kérdezősködök tovább, köszi az infókat!
 worship
Pár hsz-el ez előtt azt írtad hogy beindult az autó kicsit dadogott és lefuladt!Szerintem ez így nem akksi hiba!
Ha mégis kell aksit venni:
72ah legyen,de az 55ah is elmegy!
Jobb vagy bal oldalon legyen a megfelelő polaritás!
A szélesség hosszúság méretek általában szabványosak.De a fordokban egy cm-el alacsonyabb az akksi a müanyag fedél miatt!Ha nem találsz ilyet az se baj legfeljebb nem rakod vissza a fedelet.
Az meg teljesen mindegy hogy kálciumos vagy savas,vagy mitom én milyen.A legg gagyibb akksi is ki bír 3 évet,a legdrágább meg max 5-öt.

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.26 kedd, 18:12:42 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #21193 Dátum: 2010.01.26 kedd, 18:56:02 »

Ez hulyeseg !

Miert pont a hatso ? Miert pont a kozepso ? Es egyaltlaan miert ne mukodne, ha nem ulnek ottan ? Azt ne mond, hogy ez nem bug, hanem feature  2funny
Akko rsem lehet kiakasztani, ha ulnek rajt...Es most mondjam meg az utasnak, hogy ugraljon az ulesen ? szanalom  szomoru1

Szia Zacci!

Én úgy jártam ezzel a hátsó középső üléssel, hogy amikor megvettem az autót nem működöt az őv. Már 2 * is szét akartam bombázni, de a bőrülés visszatartott. Mikor Vik-nél jártam tempomat ügyben el is panaszoltam a bajom, hogy 3 éve nem jó az ülés, mit lehet ezzel csinálni? Vik megnézte, majd emberesen becsapta a támlát  wow1 és onnét kezdve működött! Elmondta, hogy a támlában kettős reteszelés van, elsőre ugyan rögzül a támla (lötyögve), de az övet  még reteszelve tartja. Ez csak a rendes "beakadás" után oldódik. A támla oldó gomb is feljebb jön ilyenkor. Ezt próbáld ki, hátha segít.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21194 Dátum: 2010.01.26 kedd, 19:01:25 »

Szia Zacci!

Én úgy jártam ezzel a hátsó középső üléssel, hogy amikor megvettem az autót nem működöt az őv. Már 2 * is szét akartam bombázni, de a bőrülés visszatartott. Mikor Vik-nél jártam tempomat ügyben el is panaszoltam a bajom, hogy 3 éve nem jó az ülés, mit lehet ezzel csinálni? Vik megnézte, majd emberesen becsapta a támlát  wow1 és onnét kezdve működött! Elmondta, hogy a támlában kettős reteszelés van, elsőre ugyan rögzül a támla (lötyögve), de az övet  még reteszelve tartja. Ez csak a rendes "beakadás" után oldódik. A támla oldó gomb is feljebb jön ilyenkor. Ezt próbáld ki, hátha segít.

Üdv: V.Tamás
Kell nektek 5ajtós autót tartani. 4ajtós rulez. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #21195 Dátum: 2010.01.26 kedd, 19:48:01 »

Kell nektek 5ajtós autót tartani. 4ajtós rulez. Smiley
Úgy-bizony Wink Wink Wink
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21196 Dátum: 2010.01.26 kedd, 21:12:43 »

Szia Zacci!

Én úgy jártam ezzel a hátsó középső üléssel, hogy amikor megvettem az autót nem működöt az őv. Már 2 * is szét akartam bombázni, de a bőrülés visszatartott. Mikor Vik-nél jártam tempomat ügyben el is panaszoltam a bajom, hogy 3 éve nem jó az ülés, mit lehet ezzel csinálni? Vik megnézte, majd emberesen becsapta a támlát  wow1 és onnét kezdve működött! Elmondta, hogy a támlában kettős reteszelés van, elsőre ugyan rögzül a támla (lötyögve), de az övet  még reteszelve tartja. Ez csak a rendes "beakadás" után oldódik. A támla oldó gomb is feljebb jön ilyenkor. Ezt próbáld ki, hátha segít.

Üdv: V.Tamás

Most basszam oda a hatso tamlat ? Felek kiesik a rohado ajtokon  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21197 Dátum: 2010.01.26 kedd, 21:13:40 »

Most basszam oda a hatso tamlat ? Felek kiesik a rohado ajtokon  Cheesy

ADJ NEKI, NE KÍMÉLD!!!!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21198 Dátum: 2010.01.26 kedd, 21:38:03 »

Én úgy jártam ezzel a hátsó középső üléssel, hogy amikor megvettem az autót nem működöt az őv. Már 2 * is szét akartam bombázni, de a bőrülés visszatartott. Mikor Vik-nél jártam tempomat ügyben el is panaszoltam a bajom, hogy 3 éve nem jó az ülés, mit lehet ezzel csinálni? Vik megnézte, majd emberesen becsapta a támlát  wow1 és onnét kezdve működött! Elmondta, hogy a támlában kettős reteszelés van, elsőre ugyan rögzül a támla (lötyögve), de az övet  még reteszelve tartja. Ez csak a rendes "beakadás" után oldódik. A támla oldó gomb is feljebb jön ilyenkor. Ezt próbáld ki, hátha segít.
Nagy Mester ez a Vik Smiley izomtibor haverja Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21199 Dátum: 2010.01.26 kedd, 22:01:50 »

Pár hsz-el ez előtt azt írtad hogy beindult az autó kicsit dadogott és lefuladt!Szerintem ez így nem akksi hiba!
Ha mégis kell aksit venni:
72ah legyen,de az 55ah is elmegy!
Jobb vagy bal oldalon legyen a megfelelő polaritás!
A szélesség hosszúság méretek általában szabványosak.De a fordokban egy cm-el alacsonyabb az akksi a müanyag fedél miatt!Ha nem találsz ilyet az se baj legfeljebb nem rakod vissza a fedelet.
Az meg teljesen mindegy hogy kálciumos vagy savas,vagy mitom én milyen.A legg gagyibb akksi is ki bír 3 évet,a legdrágább meg max 5-öt.



Szia gostrada!
Lehet félreérthető voltam, de nem indult be, hanem csak majdnem, próbálkozott, de nem...Most hazajöttem és megnéztem mennyi lötyi van a cellákban, hát mit mondjak, összesen vagy 2 decit biztos bele töltöttem. Lehetséges, hogy akkor az akksiból folyt ki a cuccos oda a tartójába. Csak nem tudom miért csinálhatott ilyet. Szereztem töltőt, rátettem, remélem reggel legalább el tudok vele indulni.
Gyártási időt nem láttam sehol az akkun, nem tudom szokott-e lenni rajta, mindenesetre lehet veszek egy újat, biztos ami biztos. De ha elindul ezzel, akkor elviszem az autóvillamosságishoz, hogy ránézzek akkor a generátorra.
21-22 ezerért ajánlottak garival bosch 74 Ah-s akksit, szóval azt lehet megveszem, mert gondolom ez a töltögetős módszer már azt jelzi, hogy a vége fele jár az akku.
Köszi, üdv
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.