Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:06:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21948663 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21350 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:18:45 »

ertem, tehat ha berohad a feknyereg, arrol a vizsgaztato tehet es nem az idiota ford mernok, aki rohadasra hajlamossa tervezte a cuccost  taps ez jooo Cheesy
Csinázzál már képet róla  vigyor3 mert nekem f2-es van kíváncsi vagyok miben más a korábbi  wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21351 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:22:24 »

Csinázzál már képet róla  vigyor3 mert nekem f2-es van kíváncsi vagyok miben más a korábbi  wave

nesze  vigyor3

http://www.cromax.hu/showPic.php?pic=P0220300.JPG
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21352 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:24:34 »

szerintem ez inkább az autó szerelő feladata lenne... a vizsgáztató csak a vizsga menetéért felel...

nyilvan, de egy feknyeregnek nem szabadna berohadnia kb. 4-5evesen.
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21353 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:50:11 »

Csinázzál már képet róla  vigyor3 mert nekem f2-es van kíváncsi vagyok miben más a korábbi  wave
A nyergen található kéziféktengelyhez a kart a régin csavarral az újon meg anyával rögzítették.... eplus2
Én azt vallom, hogy aki 2 évente cseréli a fékolajat és használja a kéziféket, annak nem rohad be...egyik fajta sem. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #21354 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:55:31 »

persze én is a szerelöre gondoltam nem a vizsgabiztosra. de vannak akiknek az érv. vizsga afontos .és pénzért kap vizsgát de nem biztonságos autot, majd 1honap mulva ha beragad afék szidják a szerelöt és a fordot
Naplózva

2006  tdci
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21355 Dátum: 2010.02.02 kedd, 21:11:44 »

Sziasztok....
A következő dolgok lesznek aktuálisak ahogy a hó abbahagyja a kínlódást:
PCS csere:
ami megvan: PCS-k, résolajcsövek, még MANN GO szűrőt kell vennem, de nem tudom ide kell-e még valami?

EGR dugó, és szívósor puceva:
ami kell: EGR dugó, szívósor tömítés... mi kell még ide?

főtengely és a másik oldali szíj és görgők cseréje, + ékszíjtárcsa csere: Itt a két szíjat tudom, de görgőkből és feszítőkből mennyi kell és milyen cikkszámon találom? Kell még valamit ide vennem (bármilyen tömítés, akármi....csak azért, nehogy amikor szétszedik akkor derüljön ki, hogy nem vittem valamit, és akkor jó drágán kelljen kapkodni) Ebből semmi nincs meg.

Ki tudja ezeket a cuccokat (a meglevők kivételével) emberi áron beszerezni?

Köszi a segítséget!
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21356 Dátum: 2010.02.02 kedd, 21:14:35 »

persze én is a szerelöre gondoltam nem a vizsgabiztosra. de vannak akiknek az érv. vizsga afontos .és pénzért kap vizsgát de nem biztonságos autot, majd 1honap mulva ha beragad afék szidják a szerelöt és a fordot
Hát igen, van annak egyfajta darwindíj feelingje, amikor valaki egy széteső csotroGÁNYt átbűvészkedik valahogy a vizsgán (gumi innen, elngéscsillapító amonnan, fék harmadik helyről) és büszkén meséli imlyen jól átverte a hivatalt. aztán beleül a kiscsaláddal és nyomja neki mint a meszes.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21357 Dátum: 2010.02.02 kedd, 21:40:04 »

Sziasztok....
A következő dolgok lesznek aktuálisak ahogy a hó abbahagyja a kínlódást:
PCS csere:
ami megvan: PCS-k, résolajcsövek, még MANN GO szűrőt kell vennem, de nem tudom ide kell-e még valami?

EGR dugó, és szívósor puceva:
ami kell: EGR dugó, szívósor tömítés... mi kell még ide?

főtengely és a másik oldali szíj és görgők cseréje, + ékszíjtárcsa csere: Itt a két szíjat tudom, de görgőkből és feszítőkből mennyi kell és milyen cikkszámon találom? Kell még valamit ide vennem (bármilyen tömítés, akármi....csak azért, nehogy amikor szétszedik akkor derüljön ki, hogy nem vittem valamit, és akkor jó drágán kelljen kapkodni) Ebből semmi nincs meg.

Ki tudja ezeket a cuccokat (a meglevők kivételével) emberi áron beszerezni?

Köszi a segítséget!

szerintem keresheted Wyctor-t is.. keres kínál oldalra kellene beírnod ezeket...arra felé van pár alkatrész ellátó... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21358 Dátum: 2010.02.02 kedd, 21:49:05 »

A nyergen található kéziféktengelyhez a kart a régin csavarral az újon meg anyával rögzítették.... eplus2
hat igen...  falbav

Válasz
Én azt vallom, hogy aki 2 évente cseréli a fékolajat és használja a kéziféket, annak nem rohad be...egyik fajta sem. Wink


cserelem, hasznalom es megis  Wink falbav
Naplózva

blah blah blah
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #21359 Dátum: 2010.02.02 kedd, 21:53:09 »

szerintem aki az autójának nem adja meg azt ami 1 autó fentartásához szükséges pl.olaj,szürök cseréje,teljes átvizsgálás. annak mindegy hogy milyen tipusu autója van. egy idö után ugyis azt mondja hogy szax
Naplózva

2006  tdci
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21360 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:19:47 »

szerintem aki az autójának nem adja meg azt ami 1 autó fentartásához szükséges pl.olaj,szürök cseréje,teljes átvizsgálás. annak mindegy hogy milyen tipusu autója van. egy idö után ugyis azt mondja hogy szax

Ez igy van  wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21361 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:25:53 »

2003.09. hó gyártástól.

Annyiszor írjátok le rosszul... most már jó lenne megjegyezni. 2003 jún 15-tén kezdték el a facelifteseket gyártani...
2003 július végén már láttam faceliftest... augusztus elején rendeltem az enyémet, addigra mindegyik kereskedésnek volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21362 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:34:00 »

hat igen...  falbav

cserelem, hasznalom es megis  Wink falbav
Jobban akard, hogy ne rohadjon be... eplus2 Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21363 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:46:21 »

Annyiszor írjátok le rosszul... most már jó lenne megjegyezni. 2003 jún 15-tén kezdték el a facelifteseket gyártani...
2003 július végén már láttam faceliftest... augusztus elején rendeltem az enyémet, addigra mindegyik kereskedésnek volt.

hat nem qrvara mind1 ?  vigyor3 Feknyereghez nem sok koze van  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21364 Dátum: 2010.02.02 kedd, 22:47:00 »

Jobban akard, hogy ne rohadjon be... eplus2 Wink wave

igen fonok, ertettem fonok !  worship vigyor5
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21365 Dátum: 2010.02.02 kedd, 23:10:25 »

igen fonok, ertettem fonok !  worship vigyor5
vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21366 Dátum: 2010.02.02 kedd, 23:16:22 »

igen fonok, ertettem fonok !  worship vigyor5
1-2-3 mukogy.... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21367 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:28:13 »

MŰSZAKI MEGBÍZHATÓSÁG %-ban (DEKRA ADATOK):

0 - 50 000 kilométer     
1. Saab 9-3       (93,1)
2. Audi A4       (91,8)
3. Toyota Avensis    (91,3)
4. Opel Signum (91,1)
5. Mazda 6 (90,8)   
...
Legrosszabb: Renault Laguna (76,8)

50 000 - 100 000 kilométer    
1. Saab 9-3     (84,2)
2. Audi A4       (83,5)
3. Toyota Avensis    (83,1)
4. Honda Accord (82,1)
5. Mazda 6 (80,0)
...
Legrosszabb: Alfa Romeo 156 (61,5)   

100 000 - 150 000 kilométer     
1. Audi A4  (75,0)   
2. Toyota Avensis (74,6)     
3. Mazda 6       (68,9)
4. Mercedes C-osztály (68,5)
5. Opel Signum (68,4)
...
Legrosszabb: Alfa Romeo 156 (45,9)   

Valahol nagyon középen vagyunk
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21368 Dátum: 2010.02.03 szerda, 10:59:31 »

szerintem nem az autó kiválasztás volt rossz,hanem a te vezetési stilusodon kellene változtatni ha mind a két rugó egyszerre tört el.
csak a jobb oldali rugó tört el be is baxna ha mind a 2 egyszerre törne el, amúgy én még a széltől is óvom a kocsit, mégsem hálája meg
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21369 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:04:27 »

hmmmmm
add el....
 vigyor3
hát papa már én is gondolkoztam, hogyan kellene kiszállni ebből a kocsiból, de
1, 2008 novemberbe +vettem ezt a kocsit 1,5M forintért ma már benne van kb 2,3M, igaz ebbe benne van a kötelező dolgok, is... na de hát akkor is Angry
2, mennyiért bírnám eladni? max 1M szóval zsebbe kéne nyúlni ha kedvemre való kocsit szeretnék venni, arra most nem igen van keret..
Szóval inkább megpróbálom ezt a kocsit szinten tartani, hátha nem kell már sokat költeni rá... bár az első pár lengéscsillapító az kuka de úgy döntöttem műszakiig (14 hónap) bírja az még  szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21370 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:19:11 »

hát papa már én is gondolkoztam, hogyan kellene kiszállni ebből a kocsiból, de
1, 2008 novemberbe +vettem ezt a kocsit 1,5M forintért ma már benne van kb 2,3M, igaz ebbe benne van a kötelező dolgok, is... na de hát akkor is Angry
2, mennyiért bírnám eladni? max 1M szóval zsebbe kéne nyúlni ha kedvemre való kocsit szeretnék venni, arra most nem igen van keret..
Szóval inkább megpróbálom ezt a kocsit szinten tartani, hátha nem kell már sokat költeni rá... bár az első pár lengéscsillapító az kuka de úgy döntöttem műszakiig (14 hónap) bírja az még  szomoru1

mit vársz egy kilenc éves autótól?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21371 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:29:42 »

mit vársz egy kilenc éves autótól?
a 23 éves Renault 5-ösre mindig kellett költeni az még el is megy, (mondjuk meg is utáltam a francia kocsikat 1 életre) de erre ne kelljen már...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21372 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:34:34 »

a 23 éves Renault 5-ösre mindig kellett költeni az még el is megy, (mondjuk meg is utáltam a francia kocsikat 1 életre) de erre ne kelljen már...

Hány kilóméter van az autóban?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21373 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:42:13 »

Sziasztok!
Itt egy újabb szépség:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci-ghia-nem_kombi-3539537
Ez itt van Fehérváron ma megnéztem. Az autó tényleg nagyon szép, persze a leírást nem sikerült értelmesen megcsinálni. ESP, Navi nincs benne szerintem tolató radar sem (ennek belül van valami jele?), 6 sebességes a váltó. Francia honból érkezett. Amikor megjegyeztem, hogy a Ghia felszereltséghez alap a Sony cd és ez hol van belőle, akkor kinevettek.
Az alvázszáma: WF05XXGBB56B13881 hátha valakinek így többet mond.
Viszont 2,6-om nincs rá, de szerintem sok is érte!  szomoru1 Persze tovább értékesítésre van itt, így 2 cég akarja lehúzni rajta a hasznot!
Próbáltam nézni a szélvédőkben a gyártási évet, de nem találtam. Azt hol kell nézni?
A féktárcsáknak nincs nagy válla, ezért a kilométer még talán hihető is lehet.
Az illesztéseket egyformának néztem, azt mondják törésmentes... de nincs rétegmérőm.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21374 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:43:07 »

Hány kilóméter van az autóban?
óra szerint 124E valójába meg kitudja? 2004-be hozták be Németből törötten, én a wallis-nál 99500-zal, vetem de mivel akkor épp nem volt semmi hibája gondoltam jó lex ez. mondjuk motorikusan, meg úgy nagyjából oké, csak hát mindig közbe jön valami kis bosszantó apróság... rinya
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21375 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:45:51 »

Sziasztok!
Itt egy újabb szépség:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci-ghia-nem_kombi-3539537
Ez itt van Fehérváron ma megnéztem. Az autó tényleg nagyon szép, persze a leírást nem sikerült értelmesen megcsinálni. ESP, Navi nincs benne szerintem tolató radar sem (ennek belül van valami jele?), 6 sebességes a váltó. Francia honból érkezett. Amikor megjegyeztem, hogy a Ghia felszereltséghez alap a Sony cd és ez hol van belőle, akkor kinevettek.
Az alvázszáma: WF05XXGBB56B13881 hátha valakinek így többet mond.
Viszont 2,6-om nincs rá, de szerintem sok is érte!  szomoru1 Persze tovább értékesítésre van itt, így 2 cég akarja lehúzni rajta a hasznot!
Próbáltam nézni a szélvédőkben a gyártási évet, de nem találtam. Azt hol kell nézni?
A féktárcsáknak nincs nagy válla, ezért a kilométer még talán hihető is lehet.
Az illesztéseket egyformának néztem, azt mondják törésmentes... de nincs rétegmérőm.

* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja  Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI HPCR (115PS), Sea Grey (Metallic) 

 
Alvázszám (VIN):   WF05XXGBB56B13881
 

Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   28.09.2006
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   50-es sorozat
Motor:   Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.071/2.850
Emisszió:   Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:   automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:   (+)"F"
Fényezés:   Sea Grey (metál)
Belső anyag:   Aras/Kent

 
Kisebb jellemzők

 Standard felfüggesztéssel
 Jobb old függönylégzsák
 első ajtó nemesacél borítás
 Air Crtn Rstrnt LH
 Egyszínű műszerfallal
 hátsó ablaktörlő/mosóval
 Textil lábszonyegek elöl
 intell.utas légzsák
 Genkben készült
 Hangvezérléses modul - francia
 Automata szélvédőtörlővel
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 króm csomagtérajtó fogantyúval
 Utas kézi deréktámasszal
 Biztonsági öv figyel. zümmögővel
 Szivargyújtóval
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Borrel bevont kormánykerék
 Normál teljesítményu akkumulátor
 Szigetelővel
 Szimbolum tüzeloany.komputerrel
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Telefonlőkész. csomaggal-B kivitel
 16" x 6.5 6 küllő könnyűfém felni
 Textil lábszonyeg hátul
 Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
 napfénytető nélkül
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Hátsó közép könyöklő tárolóval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Rádióelőkészítés nélkül
 Első ködlámpákkal
 Smart utasoldali légzsákkal
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
 Fűtött mosó fúvókával
 Motoros 2-ir Fel/Le Utasülés
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Antenna nélkül
 Melegĺtő nélkül
 fűtött szélvédővel
 1. rádió csomag
 Bor sebességváltó gomb
 ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
 Sebesség szabályozással
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 4 hangszóróval
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Színezett üveg
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Mini acél pótkerékkel
 Hátsó tolató közeledés érzékelovel
 Marketing szint 1
 (-) SVP
 Szűrő Pollen
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21376 Dátum: 2010.02.03 szerda, 13:00:35 »

MŰSZAKI MEGBÍZHATÓSÁG %-ban (DEKRA ADATOK):

Valahol nagyon középen vagyunk

Olyan statiosztikanak amiben saab meg audo van az élen én nem hiszek. mindkettő köztudottan kényes autó és mindegyikre azt mondják a márkabuzik is, hogy legyen a zsebedben pénz mindig ha valami közbejön.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21377 Dátum: 2010.02.03 szerda, 13:25:21 »

MŰSZAKI MEGBÍZHATÓSÁG %-ban (DEKRA ADATOK):



Valahol nagyon középen vagyunk

Tegyük félre azt, hoyg audi, mercedes, toyota, de pl. Én Saab 9-3-ról nagyon sok rosszat hallok, de az Opel Signum kiveri a biztosítákot. Hányat adhattak el belőle? A mondeó darabszámhoz képest még szerintem az 1%-ot sem éri el...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21378 Dátum: 2010.02.03 szerda, 14:18:03 »

* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja  Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI HPCR (115PS), Sea Grey (Metallic) 

 
Alvázszám (VIN):   WF05XXGBB56B13881


Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   28.09.2006
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   50-es sorozat
Motor:   Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.071/2.850
Emisszió:   Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:   automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:   (+)"F"
Fényezés:   Sea Grey (metál)
Belső anyag:   Aras/Kent

Hello Balogh Tomi!
Király vagy!  worship
Ha szépen megkérlek megnézed ezt is?
WF04XXGBB45R27471
Egyébként ez az az autó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3523539
3 elem volt törve:
bal első ajtó 160-180 µ
csomagtartó fedél 214-280 µ
motortér fedél 210-360 µ
a főtengely ékszíjtárcsát kellene rajta cserélni, mert csörög. Ez árban mennyit jelent?
Nagyon tetszik, és ebben végre van ESP, de nehezen tudok eljutni oda megnézni.  Meg persze nem is értek hozzá... szomoru1
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21379 Dátum: 2010.02.03 szerda, 14:51:23 »

Ez itt van Fehérváron.... Francia honból érkezett. .... A féktárcsáknak nincs nagy válla, ezért a kilométer még talán hihető is lehet.
75e km  wow1 : nyes nyes El ne hidd!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21380 Dátum: 2010.02.03 szerda, 15:54:30 »

75e km  wow1 : nyes nyes El ne hidd!
...biztos elírták...175 e Km.... eplus2
 vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #21381 Dátum: 2010.02.03 szerda, 18:10:23 »

...biztos elírták...175 e Km.... eplus2
 vigyor3

Ja szerintem is!
voltam jó néhányszor abban a kersekedésben, de egyszer sem tűnt egyik autó állapota sem a km óra állásával megegyezőnek.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #21382 Dátum: 2010.02.03 szerda, 20:32:34 »

75e km  wow1 : nyes nyes El ne hidd!
175e és 275 ezer között valahol...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #21383 Dátum: 2010.02.03 szerda, 20:41:16 »

Hello Balogh Tomi!
Király vagy!  worship
Ha szépen megkérlek megnézed ezt is?
WF04XXGBB45R27471
Egyébként ez az az autó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3523539
3 elem volt törve:
bal első ajtó 160-180 µ
csomagtartó fedél 214-280 µ
motortér fedél 210-360 µ
a főtengely ékszíjtárcsát kellene rajta cserélni, mert csörög. Ez árban mennyit jelent?
Nagyon tetszik, és ebben végre van ESP, de nehezen tudok eljutni oda megnézni.  Meg persze nem is értek hozzá... szomoru1

Bocsi!! Hány éves is vagy??? Még mindíg hiszel a mesékben??? Valahogy a szervízkönyvet nem nagyon reklámozzák, ha jól olvastam!!!!!! gun Azt a fránya ESP gombot sem nagyon sikerült kivennem a képen, bár elég rafkósan van lefotózva, de szerintem nincs benne!! falbav Szerintem vigyél magaddal valami nagyobb "mágust" ha komolyan autót akarsz venni, mert utánna Te is azok közé fogsz tartozni aki folyton a Mondeot szapulja!!!! vigyor3
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #21384 Dátum: 2010.02.03 szerda, 21:09:39 »

Sziasztok!
Itt egy újabb szépség:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci-ghia-nem_kombi-3539537
Ez itt van Fehérváron ...
Fehérvári nepper...
Ezeket min. 1000 km-re elkerülni!
UFF én szóltam.
Naplózva
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21385 Dátum: 2010.02.03 szerda, 23:05:05 »

Bocsi!! Hány éves is vagy??? Még mindíg hiszel a mesékben??? Valahogy a szervízkönyvet nem nagyon reklámozzák, ha jól olvastam!!!!!! gun Azt a fránya ESP gombot sem nagyon sikerült kivennem a képen, bár elég rafkósan van lefotózva, de szerintem nincs benne!! falbav Szerintem vigyél magaddal valami nagyobb "mágust" ha komolyan autót akarsz venni, mert utánna Te is azok közé fogsz tartozni aki folyton a Mondeot szapulja!!!! vigyor3
Már nem vagyok gyerek, de eddig úgy álltam a dolgokhoz, ha én nem verek át senkit, talán engem sem fognak... de ez sajnos az autó nepperekkel nem fog bejönni.  szomoru1
Azért remélem ezek a kereskedők a következő életüket egy Kínai szénbányában fogják leélni!  Wink
Az ESP-t megkérdeztem, a csóka beült a kocsiba és megnézte ott a kapcsoló... Upsz a szervízkönyvet meg sem kérdeztem.
Nah majd rákérdezek személyesen, mert a jövő hét elején elvisznek és megnézem. Egyébként a drága diesel technika miatt már gondolkodok a benzinesen is.
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #21386 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 06:32:32 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy van egy 2004-es gépesem amit a németeknél raktak össze.Ha jól sejtem a kocsikat egyfajta vezeték köteggel szerelik mindig.Csupán a végeire nem akasztják-rá a dolgokat.Kérdésem a következő.Be lehet e szerelni utólagosan pld,az okos műszert ami nekem most csak a külső hőmérsékletet mutatja.Szeretném ha mutatná a fogyasztást és az az összes paramétert amire képes.van e rá lehetőség?
Hogy tudnám le ellenőrizni hogy hol tudom a komputeremet rá csatlakoztatni a kocsira?Továbbá honnan tudnék villamos kapcsolási rajzokat kapni erről a modellről?2004, 1.8 L 135LE benzines
Köszönöm a válaszokat előre is. integet2
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #21387 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 07:33:38 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy van egy 2004-es gépesem amit a németeknél raktak össze.Ha jól sejtem a kocsikat egyfajta vezeték köteggel szerelik mindig.Csupán a végeire nem akasztják-rá a dolgokat.Kérdésem a következő.Be lehet e szerelni utólagosan pld,az okos műszert ami nekem most csak a külső hőmérsékletet mutatja.Szeretném ha mutatná a fogyasztást és az az összes paramétert amire képes.van e rá lehetőség?
Hogy tudnám le ellenőrizni hogy hol tudom a komputeremet rá csatlakoztatni a kocsira?Továbbá honnan tudnék villamos kapcsolási rajzokat kapni erről a modellről?2004, 1.8 L 135LE benzines
Köszönöm a válaszokat előre is. integet2

Szia!

Csak a komplett műszeregység cserével oldható meg, hogy "kompjúteres" legyen a vasad.
Kell venni egy olyat, amiben van (figyelj oda, hogy ne angol mérföldes legyen) + venned kell még egy info gombos index kapcsolót. (kormány bajusz kapcsolót)
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #21388 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 08:24:40 »

Már nem vagyok gyerek, de eddig úgy álltam a dolgokhoz, ha én nem verek át senkit, talán engem sem fognak... de ez sajnos az autó nepperekkel nem fog bejönni.  szomoru1
Azért remélem ezek a kereskedők a következő életüket egy Kínai szénbányában fogják leélni!  Wink
Az ESP-t megkérdeztem, a csóka beült a kocsiba és megnézte ott a kapcsoló... Upsz a szervízkönyvet meg sem kérdeztem.
Nah majd rákérdezek személyesen, mert a jövő hét elején elvisznek és megnézem. Egyébként a drága diesel technika miatt már gondolkodok a benzinesen is.

Hidd el, ha lenne szervízkönyve, akkor ott virítana a leírásban, hacsak valami "csoda" folytán elő nem kerül. gun gun Pont fehérváron járt úgy az egyik barátom hogy megnézett egy frissen behozott C-Maxot, a kereskedő azt mondta hogy van szervízkönyve csak még a főnöknél van. Pár perc múlva kivitte az autóhoz hogy mégis itt van, megtalálta!!  taps Amikor kinyitotta a barátom, tiszta tinta lett tőle, mert még nem száradt meg benne a németországi Ford szervíz bélyegzője!!!!!! falbav Gondolhatod hogy nem lett az üzletből semmi! taps taps
Én Ford márkakereskedésnem dolgoztam majdnem 5 évet, úgyhogy láttam és halottam sok mindent!! Nekem sajnos csak rossz tapasztalatom van a pesti és fehérvári kereskedőkkel. Akkor sem szabad hinni nekik amikor kérdeznek!!!!!! gun Ha mégis van közöttük becsületes, akkor ezúton kérek tőlül elnézést, de sajnos én még nem találkoztam velük!! Nemrég jártam meg a Fehér úton ez egyik talpig becsületes kereskedővel (azóta is biztos sokat csuklik). Elkocsikéztam 300km-ert potyán miatta! gun Hirdettek egy 2.2-es Ghia Executive Mondeot, felhívtam őket és azt mondták hogy szalonállapotú az autó, sérülésmentes és garantált 75 ezer van benne. Mire odértem, nem tudom mi történhetett vele, de a következőket vettem észre 1 perc alatt: szélvédő repedt, mindkét ködlámpa repedt, motorháztető és lökhárító undorítóan újrafényezve, körben szinte minden elem összekarcolva, bal első ajtóról a festék lepattogva(úgy mintha légpuska céltáblának használták volna), a bőrülésen kb. 15cm-en a varrásnál kiszakadva, a műszerfalon, a fabetétet a légfrissítő szétmarta. Amikor beindították, egy henger alig ment, a fordulatszám erősen ingadozott! Na ilyen volt a szalonállapotú autó. falbav
Én azt ajánlom mindenkinek aki autót akar venni, szakembert vigyen magával, ha ez még plussz költségekkel is jár, mert így agyon sok későbbi kiadástól és bosszúságtól mentheti meg magát!!!!!!!!!!!!! Ez nem csak Mondeora, hanem minden használt autóra vonatkozik!!!
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #21389 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 08:42:25 »

Kérdésem a következő lenne:

A kéttömegű lendkerék hibája lehet-e, hogy ha beindítom kalapál hangosan zörög, de ha bemelegszik kb 10 km után illetve ha 5 percig mondjuk alapjáraton jár elhallgat, utána csak nagyon halkan lehet valami kopogást hallani a váltó felől?

Hidegen kuplung benyomására elhallgat, vagy csak halkan hallható.

Alapjáraton egyenletesen jár a motor, de olyan mintha egy picit remegne az egész kaszni.

Váltóolaj, kinyomó, szerkezet, tárcsa, szimeringek, féltengely csapágy csere volt, lendkerék nem, mert a szerelő szerint "az még jó", ha az lesz a baja garanciába szétszedi és kicseréli csak nem tudom, hogy ez lehet e a baja.

1,8 benzin, 150E km. 2002.

Köszönöm a válaszokat

Először a kuplung témába tettem fel ezt a kérdést, de senki nem válaszolt napokig ezért áttettem inkább ide  worship worship worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21390 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 13:27:28 »

Már nem vagyok gyerek, de eddig úgy álltam a dolgokhoz, ha én nem verek át senkit, talán engem sem fognak... de ez sajnos az autó nepperekkel nem fog bejönni.  szomoru1
Azért remélem ezek a kereskedők a következő életüket egy Kínai szénbányában fogják leélni!  Wink
Az ESP-t megkérdeztem, a csóka beült a kocsiba és megnézte ott a kapcsoló... Upsz a szervízkönyvet meg sem kérdeztem.
Nah majd rákérdezek személyesen, mert a jövő hét elején elvisznek és megnézem. Egyébként a drága diesel technika miatt már gondolkodok a benzinesen is.
Magánembertől vegyél ha teheted. Kereskedésből ha muszály, csak benzineset. Vagy dízelt de akkor legyen min. 600eHUF tartalékban a porlasztók/lendkerék/kuplung/kinyomó + fékek + kötelezők cseréjére.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #21391 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:23:01 »

ertem, tehat ha berohad a feknyereg, arrol a vizsgaztato tehet es nem az idiota ford mernok, aki rohadasra hajlamossa tervezte a cuccost  taps ez jooo Cheesy

Nem a Ford mérnöke hibás, hanem a Bosch-é.
Mivel ehhez a féknyereghez a Fordnak nem sok köze van...
Amúgy az 2004 utáni nyereg tengelye tapasztalataim szerint nem rohad be.
Én már a második autóval koptatom az enyémeket...
Naplózva
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #21392 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:25:20 »

Csinázzál már képet róla  vigyor3 mert nekem f2-es van kíváncsi vagyok miben más a korábbi  wave

Képem ugyan nincs, de a régiben a kézifék tengelyénél egy gumisapka volt, az újnál szimmering van.
A réginél a tengely végén lévő lemez (amire a rugó megy) csavaros rögzítésű volt, az új pedig anyás.
Mióta kicseréltük tökéletes a fék a vason.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21393 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:38:40 »

Képem ugyan nincs, de a régiben a kézifék tengelyénél egy gumisapka volt, az újnál szimmering van.
A réginél a tengely végén lévő lemez (amire a rugó megy) csavaros rögzítésű volt, az új pedig anyás.
Mióta kicseréltük tökéletes a fék a vason.
Tulajdonképpen mi rohad be a féknyergen? Nekem a kézifék tökéletesen működik, de mégis időnként melegszik a bal hátsó fék.
Kipucolták, de nem lett jobb.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21394 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:45:01 »

Tulajdonképpen mi rohad be a féknyergen? Nekem a kézifék tökéletesen működik, de mégis időnként melegszik a bal hátsó fék.
Kipucolták, de nem lett jobb.

kézifékkötelet cseréltél már?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #21395 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:47:55 »

Tulajdonképpen mi rohad be a féknyergen? Nekem a kézifék tökéletesen működik, de mégis időnként melegszik a bal hátsó fék.
Kipucolták, de nem lett jobb.

Van egy himba amelyre rámegy a visszahúzó rugó.
Nekem ennek a csavarja kiszedhetetlenül be volt rohadva.
De a nagyobb gáz az, hogy ha a himbát leszeded van alatta egy porsapka.
Ha ez alá bemegy a víz, akkor a himba tengelyének a féknyereg belsejében lévő része berohadhat.
Én mondjuk hetente 2-szer, 3-szor használtam.
Általában behúzott kézifékkel állt.
A berohadás miatt úgy melegedett a cucc, hogy eldeformálódott a dísztárcsám.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21396 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 17:43:47 »

kézifékkötelet cseréltél már?
Az volt az első.
Az Ivanicsék 90-ért cseréltek volna kézifékkötelet (mint a szorulás oka), valamint tárcsát és betétet, mivel azok szorulás miatt megégtek/elkoptak. A kötélcserét megcsináltam magam, de már akkor láttam, hogy annak semmi baja nem volt. Ezután egy független szervizes szétszedte a nyerget, polírozta, megkente, gumiharangokat és fékcsöveket cserélt. Egy darabig úgy tűnt, hogy jó, de megint előjött a hiba: menet közben azt mondja, hogy nyik-nyik-nyik... és melegszik a kerék.

A kézifék által mozgatott kis karok hibátlanul forgnak, és ha kiengedem a kéziféket, akkor a rugó simán visszahúzza őket. Szerintem egyébként azon is cserélték a gumiharangot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
haimon97
Vendég
« Új hozzászólás #21397 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 18:53:16 »

Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem én is egy mondeonak.
-Első lámpában izzót már rögtön kellett cserélnem, ezt kell állítani, vagy ha kell és lehet házilag, akkor valaki le tudná írni a menetét?
-Sony mp3-s rádió BT részéhez van valakinek használati utasítása (esetleg digitális formában)?

Köszi a segítséget.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21398 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:44:54 »

Nem a Ford mérnöke hibás, hanem a Bosch-é.
Mivel ehhez a féknyereghez a Fordnak nem sok köze van...
Tom, a ford mar alkatreszeket sem tervez mert nem ert hozza  vigyor3 Mondjuk a bosch se nagyon  duhos2
Válasz
Amúgy az 2004 utáni nyereg tengelye tapasztalataim szerint nem rohad be.
Én már a második autóval koptatom az enyémeket...

Nah tessek, a 2004 elotti feknyergek berohadnak a 2004 utani feknyergek kopnak...pfff cheesy1 crazy2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21399 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:46:20 »

Kérdésem a következő lenne:

A kéttömegű lendkerék hibája lehet-e, hogy ha beindítom kalapál hangosan zörög, de ha bemelegszik kb 10 km után illetve ha 5 percig mondjuk alapjáraton jár elhallgat, utána csak nagyon halkan lehet valami kopogást hallani a váltó felől?

Hidegen kuplung benyomására elhallgat, vagy csak halkan hallható.

Alapjáraton egyenletesen jár a motor, de olyan mintha egy picit remegne az egész kaszni.

Váltóolaj, kinyomó, szerkezet, tárcsa, szimeringek, féltengely csapágy csere volt, lendkerék nem, mert a szerelő szerint "az még jó", ha az lesz a baja garanciába szétszedi és kicseréli csak nem tudom, hogy ez lehet e a baja.

1,8 benzin, 150E km. 2002.

Köszönöm a válaszokat

Először a kuplung témába tettem fel ezt a kérdést, de senki nem válaszolt napokig ezért áttettem inkább ide  worship worship worship
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.