Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:42:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
449
450
451
452
453
454
455
[
456
]
457
458
459
460
461
462
463
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628462 alkalommal)
Petya
és 42 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22750 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:00:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.11 kedd, 08:14:34
Off téma: kollégám golf 4-es pd tdi autójában villog az izzításjelző, de nem produkál semmilyen hibát, nem változott az autó viselkedése.
Csak annyi lenne a kérdésem, hogy tud valaki hibakódot olvasni ennél az autónál vagy valakit tanácsolni esetleg, Köszi, T.
vészüzem.valszeg üza rendszeri hiba,lehet hogy kilépett a nyomás a határérékből.Nekem van vw interfészem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22751 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:15:35 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.11 kedd, 00:04:05
Szerintem 7.x lesz a fogyasztása.
Szerintem 300eKm-ig nem lesz vele gond. én nagyon szeretem a ford automatáját és eddig nem hallottam róla rosszat. Olajat kell benne cserélgetni, hogy tartós legyen. A 90eKm-t annyira én nem hiszem, de nézd meg a szervízkönyvét. Ha gázos, akkor szerintem nem 90e van benne és nem lesz szervízkönyve.
nekem nincs tapasztalatom, de emlékeim szerint a gázos topicban erről már csevegtünk. Nekem az volt a véleményem, hogy a gáz kb 300-400 fokkal magasabb hőmérsékletet hoz létre és szerintem nem erre tervezték az autót viszont olcsóbb.
Üdv
Csaba
Szerintem valamit félrenéztél. Ez az autó egy automata, benzines, 2 lityis. Gondolom, hogy 10 felett fogyaszt benyából. Az sok. Nagyon. Ezért gondolkodok azon, hogy ha megvenném, akkor "gázosítanám", abból ha 12-13 litert fogyaszt, akkor is kb ott tartok, mintha 6 liter benzint fogyasztana. Egy év alatt megtérülne a gázosítás ára.
Franc se tudja.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22752 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:52:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 09:00:57
vészüzem.valszeg üza rendszeri hiba,lehet hogy kilépett a nyomás a határérékből.Nekem van vw interfészem....
Szia Alf,
Köszi és akkor kontaktálni kellene.
Átküldöd a telefonod privibe vagy egyéb javaslat?
Köszi előre is, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22753 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:54:11 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.11 kedd, 09:15:35
Szerintem valamit félrenéztél. Ez az autó egy automata, benzines, 2 lityis. Gondolom, hogy 10 felett fogyaszt benyából. Az sok. Nagyon. Ezért gondolkodok azon, hogy ha megvenném, akkor "gázosítanám", abból ha 12-13 litert fogyaszt, akkor is kb ott tartok, mintha 6 liter benzint fogyasztana. Egy év alatt megtérülne a gázosítás ára.
Franc se tudja.
Városban 10-11 se ritka... gázos megoldástól én kicsit tartok, mert nem hiszem, hogy a "motornak jót tesz".. és akkor a motorodat nyírod szét...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22754 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:00:16 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.11 kedd, 09:15:35
Szerintem valamit félrenéztél. Ez az autó egy automata, benzines, 2 lityis. Gondolom, hogy 10 felett fogyaszt benyából. Az sok. Nagyon. Ezért gondolkodok azon, hogy ha megvenném, akkor "gázosítanám", abból ha 12-13 litert fogyaszt, akkor is kb ott tartok, mintha 6 liter benzint fogyasztana. Egy év alatt megtérülne a gázosítás ára.
Franc se tudja.
Az értéket az alapján mondom, amit egy két aláírásban itten láttam. Nekem az 1.8-as 11l-t fogyaszt. A 2.0-s nem vadul vezetve szerintem 8-9 között simán tartható.
Szerintem a gázos csak akkor éri meg, ha taxizol, vagy bazi sok km-t mész vele. Az átalakítás költsége 200eFt felett van. A motort szerintem jobban igénybe veszi. Tény, hogy normál használat mellett a benzinben egy évben kifizeted az átalakítás árát. Emlékeim szerint (de kérlek pontosítsatok, mert ebben nem vagyok otthon), a gáz ára valahol a benzin felénél van ugyan arra a km mennyiségre vetítve. Vagyis ebben az esetben már két év alatt térül meg. Ugyanakkor korlátozásokkal is jár és esetlegesen drágább a szervizelése, mert nem mindenki fogja tudni javítani.
Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22755 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:42:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.11 kedd, 09:52:14
Szia Alf,
Köszi és akkor kontaktálni kellene.
Átküldöd a telefonod privibe vagy egyéb javaslat?
Köszi előre is, T.
Nem gond.Én halásztelken lakom.Ha eltudtok jönni a verdával,akkor küldök 1 számot is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22756 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:45:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.11 kedd, 10:00:16
Az értéket az alapján mondom, amit egy két aláírásban itten láttam. Nekem az 1.8-as 11l-t fogyaszt. A 2.0-s nem vadul vezetve szerintem 8-9 között simán tartható.
Szerintem a gázos csak akkor éri meg, ha taxizol, vagy bazi sok km-t mész vele. Az átalakítás költsége 200eFt felett van. A motort szerintem jobban igénybe veszi. Tény, hogy normál használat mellett a benzinben egy évben kifizeted az átalakítás árát. Emlékeim szerint (de kérlek pontosítsatok, mert ebben nem vagyok otthon), a gáz ára valahol a benzin felénél van ugyan arra a km mennyiségre vetítve. Vagyis ebben az esetben már két év alatt térül meg. Ugyanakkor korlátozásokkal is jár és esetlegesen drágább a szervizelése, mert nem mindenki fogja tudni javítani.
Üdv
Csaba
Az automata váltó miatt minimum plusz 1 lityit rá lehet dobni a 8-9-re.
Speckó szerint az átlagfogyi 9,3, városban 12,7 tehát valahol a kettő között lehet az igazság.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22757 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:49:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 10:42:31
Nem gond.Én halásztelken lakom.Ha eltudtok jönni a verdával,akkor küldök 1 számot is....
Halásztelek ok
Budaörsön vagyunk. Küld át a számod pls meg a kiolvasás árát és a Tamás kollégám akkor keres.
Köszi még 1x,
T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22758 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:50:27 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.11 kedd, 10:45:50
Az automata váltó miatt minimum plusz 1 lityit rá lehet dobni a 8-9-re.
Speckó szerint az átlagfogyi 9,3, városban 12,7 tehát valahol a kettő között lehet az igazság.
Nekem volt több automatám is és normális vezetés mellett nem fogyasztott többet mint a manuális. Az egyik egy 2.5 diesel volt a másik meg egy 3.5-ös benzines.
Üdv
Csaba
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22759 Dátum:
2010.05.11 kedd, 11:02:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.11 kedd, 10:50:27
Nekem volt több automatám is és normális vezetés mellett nem fogyasztott többet mint a manuális. Az egyik egy 2.5 diesel volt a másik meg egy 3.5-ös benzines.
Üdv
Csaba
Akkor Te szerencsés vagy.
8.1-et ír átlagban a manuálisra, 9.3-t az automatára.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22760 Dátum:
2010.05.11 kedd, 11:04:50 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.11 kedd, 10:49:39
Halásztelek ok
Budaörsön vagyunk. Küld át a számod pls meg a kiolvasás árát és a Tamás kollégám akkor keres.
Köszi még 1x,
T.
Ment pü!
Ja.És nem pénzért törlök hibát.Még az sem biztos,hogy kommunikál a golffal a cuccom.Eddig skodrin teszteltem.2004esen.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.11 kedd, 11:06:25 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22761 Dátum:
2010.05.11 kedd, 11:13:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 11:04:50
Ment pü!
Ja.És nem pénzért törlök hibát.
Ja, természetben szereti a fizettséget.
(Múlkor egy helyes srácnak egy Fiat P 126-ból is hibakódot olvasott csak azért, hogy...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22762 Dátum:
2010.05.11 kedd, 11:31:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.11 kedd, 11:13:36
Ja, természetben szereti a fizettséget.
(Múlkor egy helyes srácnak egy Fiat P 126-ból is hibakódot olvasott csak azért, hogy...)
A kúvanénikédet!
Neked pénzért sem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22763 Dátum:
2010.05.11 kedd, 12:30:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 11:31:30
A kúvanénikédet!
Neked pénzért sem!
Nem is köll, nincs hibakód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22764 Dátum:
2010.05.11 kedd, 13:12:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.11 kedd, 12:30:03
Nem is köll, nincs hibakód.
4est egyébként is csak Stealt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22765 Dátum:
2010.05.11 kedd, 14:47:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.11 kedd, 11:13:36
(Múlkor egy helyes srácnak egy Fiat P 126-ból is hibakódot olvasott csak azért, hogy...)
már megint ez a P126 dolog.
fóbia? vagy te voltál, és csak azért olvastattál kódot, hogy ....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22766 Dátum:
2010.05.11 kedd, 14:48:56 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.11 kedd, 11:02:50
Akkor Te szerencsés vagy.
8.1-et ír átlagban a manuálisra, 9.3-t az automatára.
Az a gond, hogy sokan az automatának nyomják induláskor, pirosnál nem rakják ki üresbe és rengetegszer ko-znak, így az autó visszavált és magasan pörög. Ha odafigyelve vezet az ember, akkor ezekkel pont azt a litert lehet megspórolni. Nekem a 2.5diesel 11-12Liter körül evett, a 3.5-ös benzines pedig 14 körül. Ezért is volt fura, hogy az 1.8 mondeo először 13-al kezdett, majd szépen végigmentem mindenen és a tisztítások után 11L környékére mérséklődött, de ezekhez képest még ezt is soknak tartom, de ezzel élek majd.
üdv
Csaba
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22767 Dátum:
2010.05.11 kedd, 18:15:29 »
Helló Mindenki
segítsetek már egy kicsit,reggelente,meg úgy általába amikor hideg a motor,s a tddi-met indítom,ugrál az al.járat,füstől
s egy kis idő után simul ki,s szűnik meg ez a csúnya indulás-po.csúcsot most cseréltem,go szűrőt kb1000-1300km-el ezelőtt.Hétvégén elviszem mot.diagra;ott tudnak mondani valami okosat?
Egyébként az üz.a-rendszer fell levegősödhet,hogy nincs go. folyás-mert esetleg arra tudok gondolni-
Ja az egr-dugózva !!köszönök minden hasznos tanácsot
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22768 Dátum:
2010.05.11 kedd, 18:30:05 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.05.11 kedd, 18:15:29
Helló Mindenki
segítsetek már egy kicsit,reggelente,meg úgy általába amikor hideg a motor,s a tddi-met indítom,ugrál az al.járat,füstől
s egy kis idő után simul ki,s szűnik meg ez a csúnya indulás-po.csúcsot most cseréltem,go szűrőt kb1000-1300km-el ezelőtt.Hétvégén elviszem mot.diagra;ott tudnak mondani valami okosat?
Egyébként az üz.a-rendszer fell levegősödhet,hogy nincs go. folyás-mert esetleg arra tudok gondolni-
Ja az egr-dugózva !!köszönök minden hasznos tanácsot
Szia!
Izzitógyertyák, vagy annak a biztije rendben? (Nálam nemrég lett cserélve a készlet, mert 3 db már nem volt jó - akkor darabossan füstölve indult és pár másodperc után rendbe lett.)
Üdv: V.Tamás
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.11 kedd, 18:32:13 írta V.Tamás
»
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22769 Dátum:
2010.05.11 kedd, 18:50:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.05.11 kedd, 18:30:05
Szia!
Izzitógyertyák, vagy annak a biztije rendben? (Nálam nemrég lett cserélve a készlet, mert 3 db már nem volt jó - akkor darabossan füstölve indult és pár másodperc után rendbe lett.)
Üdv: V.Tamás
Erre még nem is gondoltam,majd megnézetem,de nekem nem másodpercről,hanem percekről
Naplózva
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22770 Dátum:
2010.05.11 kedd, 19:11:22 »
Sziasztok Hölgyek/Urak!
Mondeo vásárlás előtt állok és van két kiszemeltem. Viszont egy-két dologban eltérnek Kérdésem annyi lenne, hogy ASR és ESP-t érdemes e feláldozni kb. 2x kényelmi szolgáltatásokért cserébe. Az autó családi kombi lesz TDCI tehát nem versenyezni fogok vele.
A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22771 Dátum:
2010.05.11 kedd, 19:24:36 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 19:11:22
Sziasztok Hölgyek/Urak!
Mondeo vásárlás előtt állok és van két kiszemeltem. Viszont egy-két dologban eltérnek Kérdésem annyi lenne, hogy ASR és ESP-t érdemes e feláldozni kb. 2x kényelmi szolgáltatásokért cserébe. Az autó családi kombi lesz TDCI tehát nem versenyezni fogok vele.
A segítséget előre is köszönöm.
linkeld be őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22772 Dátum:
2010.05.11 kedd, 19:55:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.11 kedd, 19:24:36
linkeld be őket
ABS (blokkolásgátló)
ASR (kipörgésgátló)
ESP (menetstabilizátor)
digitális klíma
állítható hátsó ülések
állítható kormány
CD-s autórádió
centrálzár
elektromos ablak (elöl-hátul)
elektromos tükör
fedélzeti komputer
fűthető szélvédő
fűthető tükör
fűthető ülés
immobiliser
ködlámpa
oldallégzsák
plüss kárpit
szervokormány
színezett üveg
utasoldali légzsák
ülésmagasság állítás
vezetőoldali légzsák
középső kartámasz
manuális (5 fokozatú) sebességváltó
pótkerék
ABS (blokkolásgátló)
-
-
digitális klíma
állítható hátsó ülések
állítható kormány
CD-s autórádió
centrálzár
elektromos ablak (elöl-hátul)
elektromos tükör
fedélzeti komputer
fűthető szélvédő
fűthető tükör
-
immobiliser
ködlámpa
oldallégzsák
plüss kárpit
szervokormány
színezett üveg
utasoldali légzsák
ülésmagasság állítás
vezetőoldali légzsák
automatikusan sötétedő belső tükör
automatikusan sötétedő külső tükrök
ISOFIX rendszer
könnyűfém felni
középső kartámasz
manuális (6 fokozatú) sebességváltó
pótkerék
riasztó
tempomat
tolatóradar
vonóhorog
Csináltam össze hasonlítás remélem sikerül beszúrni
Naplózva
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22773 Dátum:
2010.05.11 kedd, 19:56:59 »
Sajnos nem sikerült :-(
Az első felsorolása a következő ABS ig tart.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22774 Dátum:
2010.05.11 kedd, 20:04:42 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 19:56:59
Sajnos nem sikerült :-(
Az első felsorolása a következő ABS ig tart.
ami úgy kezdődik, hogy http://....
ezt másold be ide
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.11 kedd, 20:06:18 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22775 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:20:56 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 19:11:22
Sziasztok Hölgyek/Urak!
Mondeo vásárlás előtt állok és van két kiszemeltem. Viszont egy-két dologban eltérnek Kérdésem annyi lenne, hogy ASR és ESP-t érdemes e feláldozni kb. 2x kényelmi szolgáltatásokért cserébe. Az autó családi kombi lesz TDCI tehát nem versenyezni fogok vele.
A segítséget előre is köszönöm.
Ha ASR/ESP is van a kocsiban akkor nem hiszem, hogy sokkal fapadosabb lenne. Ezek szerintem pont azok a dolgok amik nem kellnek minden nap de ha éppen szükség lenne rájuk, akkor pedig nagyon kellenének.(pl. vészhelyzetben). Egyébbként pl a használtautós hirdetéseknek nem szabad feltétlenül bedölni, mivel minden sz@rt bejelölnek és csak akkor derül ki hogy fele sincs a kocsiban mikor már elmész megnézni. Én anno nem 1x jártam így, amikor autóvásárláson volt a sor. Itt is igaz a mondás, hogy egy kép többet ér ezer szónál. Pl. Mondeonál röktön látszik, hogy xenonos, tolatóradaros, vagy hogy van-e benne ESP ha vannak fent jó képek. Nem egy hirdetést láttam ahol írták hogy ESP-s de az autó belsejéről készült képen lászott, hogy nincs benne ESP. Szóval figyelni kell a képeket.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22776 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:25:22 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 19:56:59
Sajnos nem sikerült :-(
Az első felsorolása a következő ABS ig tart.
Ezt gondoltam leinformálni lehetne.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-3681090
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22777 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:29:14 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.11 kedd, 21:20:56
Ha ASR/ESP is van a kocsiban akkor nem hiszem, hogy sokkal fapadosabb lenne. Ezek szerintem pont azok a dolgok amik nem kellnek minden nap de ha éppen szükség lenne rájuk, akkor pedig nagyon kellenének.(pl. vészhelyzetben). Egyébbként pl a használtautós hirdetéseknek nem szabad feltétlenül bedölni, mivel minden sz@rt bejelölnek és csak akkor derül ki hogy fele sincs a kocsiban mikor már elmész megnézni. Én anno nem 1x jártam így, amikor autóvásárláson volt a sor. Itt is igaz a mondás, hogy egy kép többet ér ezer szónál. Pl. Mondeonál röktön látszik, hogy xenonos, tolatóradaros, vagy hogy van-e benne ESP ha vannak fent jó képek. Nem egy hirdetést láttam ahol írták hogy ESP-s de az autó belsejéről készült képen lászott, hogy nincs benne ESP. Szóval figyelni kell a képeket.
Ezek a váltótol jobbra lévő kapcsolók lennének akkor egyértelműen stimmel a leírás. Max a fényre sötétedő tükör nem látszik. De létezik olyan GHIA amiben nincs ASR/ESP alapból?
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/27-3424845-7-0-2
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/5710-3828817-63-0-5
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22778 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:56:51 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 21:29:14
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/5710-3828817-63-0-5
Ezt a héten már kommenteltük egyszer itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg504367#msg504367
Valószinűleg alapból trend felszereltség, utólagos tempomattal, szélvédőfűtés, esp, ülésfűtés nélkül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22779 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:59:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.11 kedd, 21:56:51
Ezt a héten már kommenteltük egyszer itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg504367#msg504367
Valószinűleg alapból trend felszereltség, utólagos tempomattal, szélvédőfűtés, esp, ülésfűtés nélkül.
Bocsi nem olvastam vissza semmit de ha megadod kb. hol keressem ezt a témást elolvasom.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22780 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:04:14 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 21:29:14
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/5710-3828817-63-0-5
Érdekes kombináció:
halogén fényszóró mosóval
ghia jelzés alu berakások mellett (lehet, nem normál ghia)
van benne esp, ülésfűtés, első szélvédő fűtés.
Viszont import szutyok lehet (L-es rendszám...) és lejár a fényszóró mosó fedele, mert ott figyel a pohártartóban
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22781 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:04:55 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 21:59:33
Bocsi nem olvastam vissza semmit de ha megadod kb. hol keressem ezt a témást elolvasom.
kattints rá a postban lévő linkre....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22782 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:09:53 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.11 kedd, 21:25:22
Ezt gondoltam leinformálni lehetne.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-3681090
főleg hogy külföldi. Nincs hatósági jelzés matricája a szélvédőn. Amúgy jól néz ki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22783 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:15:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.11 kedd, 22:04:55
kattints rá a postban lévő linkre....
Ok köszi elolvastam.
Akkor végül is az az eredmény, hogy nem GHIA ami nem baj ha nem ragaszkodok hozzá. De ezt közölhetem az eladóval is. Mert ha a kocsi jó attól még megérheti. Ha jól értelek titeket.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22784 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:17:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.11 kedd, 22:09:53
főleg hogy külföldi. Nincs hatósági jelzés matricája a szélvédőn. Amúgy jól néz ki.
persze ha külföldi nincs értelme további érdeklődésnek sem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22785 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:18:36 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 22:15:06
Ok köszi elolvastam.
Akkor végül is az az eredmény, hogy nem GHIA ami nem baj ha nem ragaszkodok hozzá. De ezt közölhetem az eladóval is. Mert ha a kocsi jó attól még megérheti. Ha jól értelek titeket.
Igen, de inkább a műszaki állapotra figyelj, mint az extrákra. egy széthajtott géppel nagyot lehet szívni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22786 Dátum:
2010.05.11 kedd, 22:21:59 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.10 hétfő, 23:21:09
Sziasztok!
Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
...
Szavasz Gábor!
Nem lebeszélni akartalak/tunk ám a tdci-ről, hanem csak felvilágosítani, hogy akkor higgy nepperek ha ló legel a sírján.
Lehet ám jó tdci-t találni, csak sokkal de sokkal nehezebb mint sz@rt.
A benzines automata egy benzintemető. Vagy nagypapa stílusban vezetsz, és akkor csak kevésbé benzintemető.
Lehet ezt szépíteni ezzel vagy azzal, de 340 HUF-os benzinárnál gazdasági csőd és kész.
Ráadásul ha az automata váltós gépet visszatekerték, és lerottyan, akkor a porlasztócsúcs javítási költségei a kanyarban sincsenek ennek a javítási költségeihez képest. (leginkább csere...)
Használt autót venni mindig is lutri volt és az is lesz.
Két példa: a baráti körömben van egy vezető beosztású ember, a Grundfo_s-nál dolgozik, és céges kocsinak
tavaly kapott egy zsír új Avensis dízel kombit. 4000km (!!! négy, nem negyven!!!) múlva a győri Toyota szalonban értetlenül álltak az autó körül a szakik, hogy mi a gubanc a gépel...
Mer'hogy ippencsak mendegélt. Azt is gyalázatos módon.
Havonta vitte vissza, q sok elektronikus sz_art kicseréltek rajta, egyszer csak megjavult, azóta hiba nélkül megy.
Halovány lila gőzük sincs hogy miért, de megy...
Ezzel szemben egy taxis haverom most viszi a pdtdi Passat-ot 320.000 km-es szervízre, és eddig csak kopó alkatrészek voltak az autóban cserélve.
(azt nem mondom meg, hogy mennyit mutat a km számláló...)
Egy dologban bízhatsz 100%-ban: mindenki át akar bombázni. Ha ezt belátod, akkor lehet jó tdci-d, megfelelő áron.
Ami még fontos: ha majmot veszel, akkor banánt is kell hozzá venned.
Ha nincs lé mondeo árszínvonalú szervizre, akkor bizony maradjon inkább a fóka.
(vagy olyan ügyes gyerek vagy mint itt a fórumon néhányan, ők bizony mindent maguk bütykölnek, és eddig meglehetős sikerrel
)
Szumma-szummárum lehet igazán jó tdci-t találni, csak kitartónak kell lenni. Egyébként bármelyik modern CR dieselt választanád ugyanez lenne a vége:
mocskos drága alkatrészek, mocskos drága szerviz a 150.000 km-t visszatekert külföldről behozott csilli-villi kiglancolt gépek esetében (vectra, passat, laguna, stb...)
Viszont ha eltalálod, akkor az üa. költségen rengeteget tud hozni egy f_asza dízel gép. (amit aztán elvisz a szervizköltség, de ez egy ilyen játék...)
Vagy választasz egy hasonlóan olcsó gépet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tdci_trend-3805607
(magánszemélytől!!!)
és ha bármi gubanc van, akkor marad zseton vastagon a javításra. Javítás után pedig van egy tutti autód tíz évig...
Vagy választhatsz akár di-t is,
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_di_ghia-3834044
olvasgass a tddi topicban, az ilyen autót használó fórumtársak
igencsak szeretik az autójukat!
Vagy ha mindenképp automatát akarsz:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_tdci_trend_automata-3639440
Szóval van itt lehetőség dögivel, csak nem szabad elkapkodni.
Van itt némi telefonálgatnivaló:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_131le-3817553
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3652904
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3157137
...
Alkudni, alkudni, alkudni, mert stagnál a piac.
Remélem azért segítettem valamennyit, addig is:
mondeo forever!
Üdv
Sz
ps.: még valami. Itt van egy hiretés:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente-3797294
el kell dönteni hogy mi a fontosabb: a ködlámpa és a hátsó elektromos ablakemelő, vagy a 200e HUF-os frissen szervizelt kuplungszett...
Naplózva
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22787 Dátum:
2010.05.11 kedd, 23:17:10 »
Akár mennyire is segítő szándék vezet a teljes írás mégis csak negatív hangvételű lett. Eddig sem voltam naív a használt autókkal de most már tök bizonytalan vagyok
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22788 Dátum:
2010.05.11 kedd, 23:25:19 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 23:17:10
Akár mennyire is segítő szándék vezet a teljes írás mégis csak negatív hangvételű lett. Eddig sem voltam naív a használt autókkal de most már tök bizonytalan vagyok
Akkor elég körültekintően fogsz választani, ergo jó úton jársz!
Az iromány nem "negatív", mondeo -> jó, nepper -> rossz. Ennyi.
Szerintem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22789 Dátum:
2010.05.12 szerda, 07:36:53 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.11 kedd, 23:17:10
Akár mennyire is segítő szándék vezet a teljes írás mégis csak negatív hangvételű lett. Eddig sem voltam naív a használt autókkal de most már tök bizonytalan vagyok
Inkább most fordíts rá kicsit több energiát/pénzt, mint a vásárlás után a drága alkatrészek cseréjére...
Ajánlom figyelmedbe ChaboTDCi esetét a TDCi topicban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504598#msg504598
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22790 Dátum:
2010.05.12 szerda, 09:04:57 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.11 kedd, 22:21:59
Szavasz Gábor!
Nem lebeszélni akartalak/tunk ám a tdci-ről, hanem ....
Szilo!
Nagyon köszi, hogy részletesen kifejtetted a véleményedet és érvekkel alá is támasztottad, nem csípőből lövöldözgettél!
Most ez tetszik.
Rögtön készségesen megmondták a rendszámot, alvázszámot, az alapján a szervizben is segítőkészek voltak. Asszem ez jelenti a leinformálhatóságot.
Tetszik az 1 év weltauto garancia is, több mint a semmi. Az is tetszik, hogy az LPG literje kb 170-180 huf. Meglátjuk mi lesz...
Az ára sem bebetonozott. Kultúrált a belső tere, stb.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 09:08:06 írta Gabor77
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22791 Dátum:
2010.05.12 szerda, 09:27:25 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.12 szerda, 09:04:57
Szilo!
Nagyon köszi, hogy részletesen kifejtetted a véleményedet és érvekkel alá is támasztottad, nem csípőből lövöldözgettél!
Most ez tetszik.
Rögtön készségesen megmondták a rendszámot, alvázszámot, az alapján a szervizben is segítőkészek voltak. Asszem ez jelenti a leinformálhatóságot.
Tetszik az 1 év weltauto garancia is, több mint a semmi. Az is tetszik, hogy az LPG literje kb 170-180 huf. Meglátjuk mi lesz...
Az ára sem bebetonozott. Kultúrált a belső tere, stb.
Szia!
Az ára szerintem sok, bár kétségtelenül szépnek tűnik az autó. Én 2 misi felett nem venném meg...
Hívd már fel a solymári szervízt mert kiváncsi vagyok, hogy valóban járt-e ott az autó. az első két pecsét , meg a tolla nagyon hasonló. Ráadásul mindig korábban vitték az autót szervízbe... illetve számozott bélyegzőt aláírásra jogosultnak szoktak adni, nem egy munkafelvevőnek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22792 Dátum:
2010.05.12 szerda, 09:47:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.12 szerda, 09:27:25
Szia!
Az ára szerintem sok, bár kétségtelenül szépnek tűnik az autó. Én 2 misi felett nem venném meg...
Hívd már fel a solymári szervízt mert kiváncsi vagyok, hogy valóban járt-e ott az autó. az első két pecsét , meg a tolla nagyon hasonló. Ráadásul mindig korábban vitték az autót szervízbe... illetve számozott bélyegzőt aláírásra jogosultnak szoktak adni, nem egy munkafelvevőnek.
Felhívtam a solymári szervizt és nem én kérdeztem, hogy én mit látok a lefényképezett szervizkönyvben, hanem a munkafelvevő sorolta végig, hogy mit lát a számítógépben. Stimmelt, amit mondott. Stimmeltek a kilóméterek meg a dátumok. Rákérdeztem, hogy volt-e valami extra javítás, az is volt. Horpadásjavítás egy helyen, ezen kivül semmi.
A motortérben is jó a matricán felragasztott utolsó olajcsere dátuma és km-e. Valahol biztos hibáztak volna, ha nagyon csalnak, vagy nagyon ügyesek.
Végigmérettem a weltautosokkal az autót rétegvastagság mérővel, az autónak egy eleme lett újrafényezve, a bal hátsó, illetve a csomagtérajtón van egy nagyon pici horpadás, amire gyári javítófesték van kenve, de elég pici. Belül rendben van az autó, semmi kopásnyom. Az első féktárcsák vállasak, még a gyári lehet, ez passzolhat is a 90000 futott km-hez (én a focuson 115 ekm környékén cseréltem le a gyári tárcsákat, bár nem a válla volt nagy, hanem hajszálrepedések miatt), ha elkopik a jelenlegi betét, akkor cserés lesz. A hátsó rendben van. A gumi P6000-s, két nyári szezont még kibír. Téli szettről nem is beszéltünk, azt majd az alkunál hozom elő. Az árból engednek, nem fix! Ha 2ig lemennek akkor elégedett lennék, de 2.1-ért sem hagynám ott szerintem. Ma megnézzük a szomszédommal, aki autoszerelő. Megyünk egy kört is, aztán alkudozok, ha nem derül fény nagyobb hibára. Az adott egy év garancia is megnyugtat kicsit, ha be***na valami nagyobb nem kopó alkatrész...
Sokat fogyaszt tudom, de majd meglátom, hogy használati szokásainkhoz képest mennyit, és akkor E85 vagy LPG. Ha lpg, még akkor is 2.3-nál tartok vele árban, s egyben levőnek tűnik.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 09:52:59 írta Gabor77
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22793 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:01:15 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.12 szerda, 09:47:57
Felhívtam a solymári szervizt és nem én kérdeztem, hogy én mit látok a lefényképezett szervizkönyvben, hanem a munkafelvevő sorolta végig, hogy mit lát a számítógépben. Stimmelt, amit mondott. Stimmeltek a kilóméterek meg a dátumok. Rákérdeztem, hogy volt-e valami extra javítás, az is volt. Horpadásjavítás egy helyen, ezen kivül semmi.
A motortérben is jó a matricán felragasztott utolsó olajcsere dátuma és km-e. Valahol biztos hibáztak volna, ha nagyon csalnak, vagy nagyon ügyesek.
Végigmérettem a weltautosokkal az autót rétegvastagság mérővel, az autónak egy eleme lett újrafényezve, a bal hátsó, illetve a csomagtérajtón van egy nagyon pici horpadás, amire gyári javítófesték van kenve, de elég pici. Belül rendben van az autó, semmi kopásnyom. Az első féktárcsák vállasak, még a gyári lehet, ez passzolhat is a 90000 futott km-hez (én a focuson 115 ekm környékén cseréltem le a gyári tárcsákat, bár nem a válla volt nagy, hanem hajszálrepedések miatt), ha elkopik a jelenlegi betét, akkor cserés lesz. A hátsó rendben van. A gumi P6000-s, két nyári szezont még kibír. Téli szettről nem is beszéltünk, azt majd az alkunál hozom elő. Az árból engednek, nem fix! Ha 2ig lemennek akkor elégedett lennék, de 2.1-ért sem hagynám ott szerintem. Ma megnézzük a szomszédommal, aki autoszerelő. Megyünk egy kört is, aztán alkudozok, ha nem derül fény nagyobb hibára. Az adott egy év garancia is megnyugtat kicsit, ha be***na valami nagyobb nem kopó alkatrész...
Sokat fogyaszt tudom, de majd meglátom, hogy használati szokásainkhoz képest mennyit, és akkor E85 vagy LPG. Ha lpg, még akkor is 2.3-nál tartok vele árban, s egyben levőnek tűnik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22794 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:03:07 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.12 szerda, 09:47:57
A hátsó rendben van. A gumi P6000-s, két nyári szezont még kibír. Téli szettről nem is beszéltünk, azt majd az alkunál hozom elő. Az árból engednek, nem fix! Ha 2ig lemennek akkor elégedett lennék, de 2.1-ért sem hagynám ott szerintem. Ma megnézzük a szomszédommal, aki autoszerelő. Megyünk egy kört is, aztán alkudozok, ha nem derül fény nagyobb hibára. Az adott egy év garancia is megnyugtat kicsit, ha be***na valami nagyobb nem kopó alkatrész...
Sokat fogyaszt tudom, de majd meglátom, hogy használati szokásainkhoz képest mennyit, és akkor E85 vagy LPG. Ha lpg, még akkor is 2.3-nál tartok vele árban, s egyben levőnek tűnik.
Alkudjál mint egy kofa, ne szégyeld magad. Ha ennyire körbejéártad és rendben van, akkor jobbat úgyse fogsz találni. Kevesebb esélye van hogy komoly baja lesz, de sajnos nem lehetetlen.
azt kérdezd meg, hogy volt-e rajta garamnciális javítás (porlasztócsúcs csere, kézifékbovden)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 10:04:50 írta drhf
»
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22795 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:08:11 »
Idézetet írta: drhf - 2010.05.12 szerda, 10:03:07
azt kérdezd meg, hogy volt-e rajta garamnciális javítás (porlasztócsúcs csere, kézifékbovden)
Porlasztócsere egy benyáson?
Kézifékkötél: f2-es az autó, azon már módosítottak, szóval nem kellett, hogy cseréljék.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2553
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22796 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:11:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.12 szerda, 10:08:11
Porlasztócsere egy benyáson?
Kézifékkötél: f2-es az autó, azon már módosítottak, szóval nem kellett, hogy cseréljék.
csak azt olvastam el, hogy mennyire nézett utána a kocsinak, sajnos ennél többet nem tehet. Nem elképzelhetetlen valami összeesküvés éppen, de szerintem kijött volna ha valami gixer van a kocsival.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22797 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:33:17 »
Idézetet írta: drhf - 2010.05.12 szerda, 10:03:07
Alkudjál mint egy kofa...
Egy átlag téligumiszett mennyibe kerül? 4 gumi + 4 felni?
Illetve alig használtat mennyiért lehet megcsípni?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22798 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:41:57 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.12 szerda, 10:33:17
Egy átlag téligumiszett mennyibe kerül? 4 gumi + 4 felni?
Illetve alig használtat mennyiért lehet megcsípni?
Tavaly októberben vettem 4db 6-7mm-es Good Year UG7-es gumit felnire szerelve 65.000,-ért.
Volt kicsivel mélyebb 7-7,5mm-es Matador 75.000,- ért, de az UG7-es mellett döntöttem, részben anyagi okokból is.
Szal használt, jó állapotút maxi 70-80.000,- ből meg lehet úszni.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22799 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:46:45 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.12 szerda, 10:41:57
Tavaly októberben vettem 4db 6-7mm-es Good Year UG7-es gumit felnire szerelve 65.000,-ért.
Volt kicsivel mélyebb 7-7,5mm-es Matador 75.000,- ért, de az UG7-es mellett döntöttem, részben anyagi okokból is.
Szal használt, jó állapotút maxi 70-80.000,- ből meg lehet úszni.
Köszi! Hol vetted? Ha nem akarjuk szétoffolni, akkor kérlek privátban, ha mást is érdekelhet, akkor meg itt várnám a választ
Hirdetés, vatera, ilyesmi, vagy van egy "hely", ahol árulnak ilyet?
Naplózva
Oldalak:
1
...
449
450
451
452
453
454
455
[
456
]
457
458
459
460
461
462
463
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ