Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:15:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21947477 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23200 Dátum: 2010.06.18 péntek, 17:01:45 »

ha megemelem az autót.... és szabadon megtekerem a kereket...a fékbetéten érintkezésén kívül lehet még hallani a tengely felől olyasmi hangot...
..az az???
Egy ilyen csapágy csere miből állhat??igen. szomoru1
veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted.... Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23201 Dátum: 2010.06.18 péntek, 17:03:13 »

veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted.... Cry
ezek szerint akkor az... rinya
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #23202 Dátum: 2010.06.19 szombat, 12:06:04 »

Ma reggel munkabaeres utan a klimakompresszoron illetve a rejat levo szij veglegesen megadta magat  falbav

Igy a kompresszor abszolut esedekesse valt.  wow1

Azt megtudjatok mondai, hogy vontathato -e ilyen hibaval a kocsi? Vagy treler szukseges hozza?

Koszonom elore is.

A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.

 wave
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23203 Dátum: 2010.06.19 szombat, 13:19:18 »

A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.

 wave

A 45 ezer is kész csoda. 110-el meg lehetsz elégedve.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23204 Dátum: 2010.06.19 szombat, 13:21:29 »

Sziasztok! 6006E vagy Blaupunkt Travel Pilot fejegységet keresek megvételre, esetleg fájó szívvel a Jvc KD-SH9101 fejegységem megbeszélés alapján beszámítatnám!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23205 Dátum: 2010.06.19 szombat, 18:03:58 »

A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.

 wave

Mivel a vasat hasznaltam vettem, elvittem elotte egy alapos atvizsgalasra.
Az ott kialitott dokumentumok alapjan ez a resz rendben volt.

Nekem egyebkent 140 000 km van a kocsiban.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23206 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:08:17 »

A 45 ezer is kész csoda. 110-el meg lehetsz elégedve.
Nem 145? mert nekem akkor kellett szíjat és szíjfeszítőt cserélni..
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #23207 Dátum: 2010.06.19 szombat, 23:03:58 »

Sziasztok,

MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?

A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #23208 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 09:09:47 »

Sziasztok,

MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?

A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?
Valszeg stab.rúd,szilentek,bakoldalá a hátulját,kerekek le,s mozgass meg mindent,kotyogni fog a ludas integet2-de lehet hogy csak ak kézifék kötél verődik az alvázhoz,vagy a kipuff.tartószilentjei kinyúltak,hiányosak,s nagyobbrázkódásnál belever a kaszniba.Én is jártam már így.
A házsó ajtóról gord le a kárpitot,hogy láthasd mi a bibi.. vigyor3
Naplózva
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #23209 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 15:14:24 »

Nem 145? mert nekem akkor kellett szíjat és szíjfeszítőt cserélni..

Biztos neked van igazad, de az enyém az benzines, akkor biztos máskor kell cserélni ? Smiley

Itt az enyim.

http://img194.imageshack.us/img194/5139/scannedimage3d.jpg


 rinya wave

Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23210 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 15:41:24 »


Azért az finoman megjegyezném, hogy ez azért nem az univerzum örök igazsága táblázat.    vigyor3
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #23211 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 12:16:37 »

Szaisztok!

Valaki megtudná nekem mondani alvázszám alapján  a műszaki felszereltésget? Nem csak a http://www.etis.ford.com/-os dolgokat.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23212 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 12:36:49 »

Nagyon jónak tűnik az ár! 0 km-es, szegedi, Titánium! Ha volna pénzem, szaladnék érte...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23213 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 12:47:57 »

Nagyon jónak tűnik az ár! 0 km-es, szegedi, Titánium! Ha volna pénzem, szaladnék érte...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693

Ha Mari néninek phöcse lenne, Józsi bácsinak hívnák...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23214 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 12:53:19 »

Ha Mari néninek phöcse lenne, Józsi bácsinak hívnák...  nyes

Ha nagyanyámnak áramszedője lenne, Ő lenne a trolibusz...  vigyor3
Mé szekálod, az Auto Fortnál is volt egy Ghia, valami horror kedvezménnyel!
Igaz vagy 3hónapja...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23215 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 12:56:54 »

Ha nagyanyámnak áramszedője lenne, Ő lenne a trolibusz...  vigyor3
Mé szekálod, az Auto Fortnál is volt egy Ghia, valami horror kedvezménnyel!
Igaz vagy 3hónapja...  vigyor3

Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???  wow1

Ráadásul a közel 7 misi nem is olyan jó ár... Már a 4-es mondik sem érnek sokat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23216 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 13:02:29 »

Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???  wow1

Ráadásul a közel 7 misi nem is olyan jó ár... Már a 4-es mondik sem érnek sokat.

Mondasz valamit...  Roll Eyes

Én meg ott örömködtem, hogy a vaccsi új Ghia ha jól emlékszem 6-6,5millára volt árazva...
Lehet, hogy rosszul emlékszem!

De azt Én sem néztem meg, hogy mikori gyártás!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23217 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 13:05:24 »

Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???  wow1

Be sem indulna töltés nélkül az tuti, de azért kéne  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23218 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 13:07:41 »

Be sem indulna töltés nélkül az tuti, de azért kéne  eplus2

Mikor vettem az autómat, akkor az is régóta állt a telephelyen. Be kellett bikázni... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23219 Dátum: 2010.06.22 kedd, 20:54:01 »

veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted.... Cry
Tudomásul kell venni, hogy az autó felszereltségébe tartozik egy tücsök is... gunyos1 falbav
Kerék agy nagyon ramatyul forgott..néha határozottan meg is szorult... ha a szerelő, nem előttem szedi/próbálja ki akkor nem hiszem el... sőt a másik oldalit is megforgattuk/ megpróbáltuk, forgott tisztességesen, simán... ezen felbuzdulva ki is cseréltül a kerék agyat... de a tücsök arrébb ment.... most nem a bal oldatról jön a hang mint eddig (eddig határozottan a kerékből/felől jött)...most középről jön a sípolás... de kevésbé intenzíven mint korábban.... rovar írton kívül kinek milyen ötlete van még... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Varga Elemér
Vendég
« Új hozzászólás #23220 Dátum: 2010.06.22 kedd, 21:09:11 »

Sziasztok,

MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?

A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?


Szia!

Nekem is volt egyszer ilyen problémám. Én szétszedtem a zárszerkezetet, és azt hiszem, hogy a zárómotor érintkezőinél nem volt kontakt, és ezért nem működött. Helyreállítottam az érintkezést, és azóta semmi baja.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23221 Dátum: 2010.06.23 szerda, 09:16:26 »

Tudomásul kell venni, hogy az autó felszereltségébe tartozik egy tücsök is... gunyos1 falbav
Kerék agy nagyon ramatyul forgott..néha határozottan meg is szorult... ha a szerelő, nem előttem szedi/próbálja ki akkor nem hiszem el... sőt a másik oldalit is megforgattuk/ megpróbáltuk, forgott tisztességesen, simán... ezen felbuzdulva ki is cseréltül a kerék agyat... de a tücsök arrébb ment.... most nem a bal oldatról jön a hang mint eddig (eddig határozottan a kerékből/felől jött)...most középről jön a sípolás... de kevésbé intenzíven mint korábban.... rovar írton kívül kinek milyen ötlete van még... szomoru1

Ha menet közben hallod a hangot, és megnyomod a hátó könyöklőt lefelé elhalkul? Mert akkor tekerd be a hátsó üléstámla akasztóját szigetelőszalaggal, ami a kasztniból kiáll. Ha nem ,akkor meg kézifékkötelet mozgasd meg, nekem ezek voltak.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 09:40:40 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23222 Dátum: 2010.06.23 szerda, 10:23:03 »

Ha menet közben hallod a hangot, és megnyomod a hátó könyöklőt lefelé elhalkul? Mert akkor tekerd be a hátsó üléstámla akasztóját szigetelőszalaggal, ami a kasztniból kiáll. Ha nem ,akkor meg kézifékkötelet mozgasd meg, nekem ezek voltak.
hátsó ülés zárja biztos nem mert, a "tücsök" kívülről hallatszik... a kézifék óvatos behúzása menetközben az már volt...de csak kis mértékben változik/csitul a sípolás.... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23223 Dátum: 2010.06.23 szerda, 10:47:24 »

Nekem is ez volt, éreztem, hogy ki-be kapcsolgat, mert kicsivel visszaesett a teljesitmény aztán megint visszajött, illetve csak nagyobb sebességnél hűtött rendesen. Leszedtem elől a hűtőmaszkot, slaggal átmostam kivülről a radiátort, jött le egy csomó gyzsuva, illetve lefuttattam az AC diagot, ami kalibrál is valamiket, hibakódot szerencsére nem dobott, azóta jó, remélem igy is marad egy ideig...
Diag futtatás:

Klima on-teszt:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'AUTO' gombot
ha nincs hibakód akkor minden digit aktiv
 
Klima hibakod olvasas:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafujas' gombot
(ha most megnyomod a 'gyorskiolvaszto' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)

Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat.  Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 10:49:25 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23224 Dátum: 2010.06.23 szerda, 12:54:08 »

Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat.  Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.
Nálam ez működött. Többiek meg tudják erősiteni, a klimateszt lépések helyességét?:

Klima on-teszt:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'AUTO' gombot
ha nincs hibakód akkor minden digit aktiv
 
Klima hibakod olvasas:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafujas' gombot
(ha most megnyomod a 'gyorskiolvaszto' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23225 Dátum: 2010.06.23 szerda, 13:01:31 »

Szabadonfutósítás közben észrevételeztem, hogy a párom gépe nagyon olajsáros az egész oldalsó rész a generátor oldalon. Ez jellemző? Gondolom nem , mert az enyém tiszta volt. Mellesleg nem csepeg belőle olaj azaz a garázs padlója porszáraz. (amikor megvettük csepegett belőle, de az elmúlt. Max fölött volt az olaj meg gondolom jobban volt hajtva és az is közrejátszott) Le kellene mosni ugye, aztán keresni, hogy hol szivárog az olaj vagy egyéb ötlet? Jellemző olajszivárgásos pontok? 161e van benne. Köszi  worship T.

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23226 Dátum: 2010.06.23 szerda, 13:21:08 »

Szabadonfutósítás közben észrevételeztem, hogy a párom gépe nagyon olajsáros az egész oldalsó rész a generátor oldalon. Ez jellemző? Gondolom nem , mert az enyém tiszta volt. Mellesleg nem csepeg belőle olaj azaz a garázs padlója porszáraz. (amikor megvettük csepegett belőle, de az elmúlt. Max fölött volt az olaj meg gondolom jobban volt hajtva és az is közrejátszott) Le kellene mosni ugye, aztán keresni, hogy hol szivárog az olaj vagy egyéb ötlet? Jellemző olajszivárgásos pontok? 161e van benne. Köszi  worship T.


főtengelyszimering!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23227 Dátum: 2010.06.23 szerda, 13:26:32 »

főtengelyszimering!
Hát az nem valami jó hír  falbav  akkor még marad egy darabig az eredeti szimering  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23228 Dátum: 2010.06.23 szerda, 18:43:28 »

Sziasztok!
Szerintetek MK3-as (2001-es) kozépkonzol panelját ki lehet cserélni a szintén MK3, de már a facelift-es középkonzol paneljára, és abban vajon már 2Din méretű a Hi-Fi?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23229 Dátum: 2010.06.23 szerda, 19:53:51 »

Sziasztok!
Szerintetek MK3-as (2001-es) kozépkonzol panelját ki lehet cserélni a szintén MK3, de már a facelift-es középkonzol paneljára, és abban vajon már 2Din méretű a Hi-Fi?

Emlékeim szerint a face-lift-essel jött be a teljesen beépített sony rendszer. Szóval az már olyan volt mint a mai járművek többsége, hogy nem volt variálható.

helyesbítek, mert az volt másfajta rádióval is, da az is 1.5DIN-es viszont a kerete a középkonzol kerete is egyben.

Üdv
Csaba
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 19:57:08 írta kotta_cs » Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23230 Dátum: 2010.06.23 szerda, 20:27:23 »

Emlékeim szerint a face-lift-essel jött be a teljesen beépített sony rendszer. Szóval az már olyan volt mint a mai járművek többsége, hogy nem volt variálható.

helyesbítek, mert az volt másfajta rádióval is, da az is 1.5DIN-es viszont a kerete a középkonzol kerete is egyben.

Üdv
Csaba

Aha... Így már értem, hogy nem értem, vagyis mi van?? uglystupid2 Most akkor ki lehet cserélni vagy nem? help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23231 Dátum: 2010.06.23 szerda, 20:35:07 »

Aha... Így már értem, hogy nem értem, vagyis mi van?? uglystupid2 Most akkor ki lehet cserélni vagy nem? help

2DIN-esre nem, hacsak nem kezdesz el faragni, amúgy meg bazi csúnyán nézne ki, hiszen a középkonzol takaró egy része hiányozna.

Üdv
Csaba
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23232 Dátum: 2010.06.23 szerda, 20:58:46 »

2DIN-esre nem, hacsak nem kezdesz el faragni, amúgy meg bazi csúnyán nézne ki, hiszen a középkonzol takaró egy része hiányozna.

Üdv
Csaba
Nem is a 2Din a lényeg hanem, hogy nem a gyári 6006E rádió van bent nekem, hanem egy sima 1Dines amit szeretnék visszacserélni gyárira, de sehol sem kapok 6006E-t vagy valami komolyabb gyári rádiót. Ami meg lenne is az meg illreálisan drága és annyiért már simán kapnék Face lift-es Sony 6cd-ést is csak az nem kompatibilis a 2001-es középkonzol paneljével. Így arra gondoltam hátha bele lehet rakni a 2001-es műszerfal középkonzol paneljének a helyére a Face lift-es panelt a Sony rádióval meg klima vezérlővel és még nem tudom mivel együtt!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23233 Dátum: 2010.06.23 szerda, 21:03:58 »

Nem is a 2Din a lényeg hanem, hogy nem a gyári 6006E rádió van bent nekem, hanem egy sima 1Dines amit szeretnék visszacserélni gyárira, de sehol sem kapok 6006E-t vagy valami komolyabb gyári rádiót. Ami meg lenne is az meg illreálisan drága és annyiért már simán kapnék Face lift-es Sony 6cd-ést is csak az nem kompatibilis a 2001-es középkonzol paneljével. Így arra gondoltam hátha bele lehet rakni a 2001-es műszerfal középkonzol paneljének a helyére a Face lift-es panelt a Sony rádióval meg klima vezérlővel és még nem tudom mivel együtt!

Ott szerintem a légkondi vezérléstől kezdve egy valag dolgot kell átvariálni. Sok-sok munka, de megoldható szerintem (mondjuk én nem állnék neki).

Amúgy bontóban és ebay-en szokott lenni minden rádióból. Én is el fogom adni a 6000-esemet majd ha kapok lóvét, hogy vegyek egy divx/mp3 lejátszós fejegységet (1DIN).

Üdv
Csaba
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23234 Dátum: 2010.06.23 szerda, 21:18:53 »

Ott szerintem a légkondi vezérléstől kezdve egy valag dolgot kell átvariálni. Sok-sok munka, de megoldható szerintem (mondjuk én nem állnék neki).

Amúgy bontóban és ebay-en szokott lenni minden rádióból. Én is el fogom adni a 6000-esemet majd ha kapok lóvét, hogy vegyek egy divx/mp3 lejátszós fejegységet (1DIN).

Üdv
Csaba
Igen, az Ebay-en van méghozzá az Angolon a legolcsóbb, kb. 80Font + szállítási költség ami kb. 30Font mindezt felszorozzuk 340 forinttal és máris alsó hangon 38000 forintért az enyém is lehetne. Csak viszonyításképp a Jvc KW-XR411 ami lejátszik MP3-at, USB, AUX, IPhone... és még sorolhatnám cirka 35000Ft. Igaz 2Din méretű de az ár erték arányát tekintve nem kérdés, hogy melyik a jobb!
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 21:52:07 írta Mondolo » Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #23235 Dátum: 2010.06.23 szerda, 21:20:51 »

Sziasztok!
A nemrég vásárolt autóm mostanában panaszosan nyikorog amikor elindulok vele.Váltó 1-es , indulás (nyikorog) majd el halgat.Valamilyen villát kéne megolajozni (állítólag). Tudtok segíteni mit és hol olajozzak meg?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23236 Dátum: 2010.06.23 szerda, 21:51:15 »

Igen, az Ebay-en van méghozzá az Angolon a legolcsóbb, kb. 80Font + szállítási költség ami kb. 30Font mindezt felszorozzuk 340 forinttal és máris alsó hangon 38000 forintért az enyém is lehetne. Csak viszonyításképp a Jvc KW-XR411 ami lejátszik MP3-at, USB, AUX, IPhone... és még sorolhatnám cirka 40000Ft. Igaz 2Din méretű de az ár erték arányát tekintve nem kérdés, hogy melyik a jobb!

Naja, csak a 2DIN-t nem tudod simán berakni. Ahoz szét kell faragni a konzole-t. Sokat gondolkodtam ezen. A probléma:
- 2 DIN méretűnél a beszerelésen kívül, gond, hogy a konzol aljában helyezkedik el és e miatt a rálátás rossz, valamint váltáskor megütöd a touch screent
- az 1DIN kijövő képernyősből olyan kell, ami simán kezelhető mint rádió/audió lejátszó a képernyő nélkül, mert az kinyitott állapotban eltakarja a légkondi kezelőket
- ja és mindből olyan jó, ami a kormányvezérlővel összeköthető.

Üdv
Csaba
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23237 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 00:37:32 »

Szevasztok! worship

Biztosan sokan találkoztatok már a problémával, hogy a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora ciripel. Nekem az a gyanúm, hogy ennek már csapágykopás vagy elkoszolódás az oka (asszem porózus csapágy, szóval egy olajzás biztos nem árthat neki).
Lehetséges cserélni a kis ventilátort a termisztor egység nélkül is, vagy csak termisztorral?

Üdv:

Gábor

Na. Szétszedtem. A ventilátor súrlódik a házon, valószínűleg a csapágy kopottsága miatt (?). A termisztor mellett, a ventilátoron keresztül oda lehet férni a villanymotor elülső csapágyához a jól bevált WD40-nel, hátul pedig van két kivágás a házon, amin be lehet fújni egy kis WD40-et. Szóval adtam neki. Persze ezután is ciripel, de csak bizonyos helyzetben. Átforgattam úgy, hogy ne ciripeljen.
Már nem ciripel!!!  vigyor3 Így utólag nem is volt nagy mutatvány, és kb. 20 perc volt. Basszus, örülök, mint majom a farkának!  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #23238 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 20:20:26 »

Hello.Nekem 2Din méretű rádió van a facelift elötti mondeómban én faragtam bele és egyeltalán nem látszik a faragás nyoma.Üdv.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23239 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 21:03:55 »

Hello.Nekem 2Din méretű rádió van a facelift elötti mondeómban én faragtam bele és egyeltalán nem látszik a faragás nyoma.Üdv.

Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?

Üdv
Csaba
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23240 Dátum: 2010.06.25 péntek, 10:15:29 »

MK3 2.5 V6-nak milyen típusú injektor csatlakozója van? Bosch EV1, Bosch EV6, Nippon-Denso, Delphi

Én az EV6-ra tippelek, de várnék egy biztos megerősítést.  eljen

Köszi
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #23241 Dátum: 2010.06.25 péntek, 10:56:02 »

Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat.  Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.

Nekem se történik semmi...hiába nyomom egyszerre...csak azt a módot kapcsolja be, amit megnyomok (lábra fúj, stb...)
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #23242 Dátum: 2010.06.25 péntek, 11:04:12 »

Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?

Üdv
Csaba

Igen-igen, képet kérünk!
Olvastam, hogy Bunyek és mások is gondolkoztak a középkonzol átvariálásán...nem lehetne úgy megoldani, hogy egy másik (bontott) konzolon eltüntetni valahogyan a kivágásokat (klíma, óra, stb), így kapnánk egy teljesen szűz panelt és úgy belefaragni a dolgokat, ahogy akarjuk? Tudom a lehetőségek korlátozottak (az óra helyére nem lehet, mert a befúvó csövei útban vannak), de a 2 DIN-es rádiónak mégiscsak legfelül kellene elhelyezkedni...

ui.: pl.: a tiszta panelt valahogy úgy gondolnám, hogy a meglévő kivágásokat hátulról leragasztani, az elejét pedig valamivel bedolgozni, majd amikor elkészült, az egészet lefesteni, fóliázni, stb...
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23243 Dátum: 2010.06.25 péntek, 13:41:54 »

Nekem se történik semmi...hiába nyomom egyszerre...csak azt a módot kapcsolja be, amit megnyomok (lábra fúj, stb...)
AUTO gombot is megnyomod utána? Egyszerre az OFF+lábrafújás majd AUTO megnyom, nekem igy megy, de elképzelhető, hogy sw verzió függő...
Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
« Új hozzászólás #23244 Dátum: 2010.06.25 péntek, 13:43:01 »

Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23245 Dátum: 2010.06.25 péntek, 14:54:22 »

Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?
lehet, eltömődött a nyomáskiegyenlítő cső.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #23246 Dátum: 2010.06.25 péntek, 18:22:55 »

Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?

Üdv
Csaba
Üdv.Képet nem csináltam faragás közben,de annyi volt az egész hogy alul is és felül is van egy pár mm-es műanyag csik azt levágtam és a helyére is ment.Igy a gyári rádiót is visszatehetem és akkor sem látszik semmi.De az tény hogy felül sokkal jobb helye lenne.!Üdv.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23247 Dátum: 2010.06.25 péntek, 20:44:21 »

Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?

Nekem előfordult már ilyen, de én voltam a hibás, mert rosszul dugtam be a pisztolyt. Nem tudom, hogy lehet rosszul bedugni, de mozgatás, igazítás után mindig jó volt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #23248 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 13:13:05 »

Nem ismerős errefelé ezaz autó?
Miért lehet ilyen olcsó?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3954141
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #23249 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 13:15:49 »

Ezek is hihetetlen olcsók egy két éves Mondihoz.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ghia-3954026
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-3954023
Naplózva

Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.