Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:58:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627436 alkalommal)
bigzso
és 50 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: hátsó fék
«
Új hozzászólás #23200 Dátum:
2010.06.18 péntek, 17:01:45 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.06.18 péntek, 17:00:04
ha megemelem az autót.... és szabadon megtekerem a kereket...a fékbetéten érintkezésén kívül lehet még hallani a tengely felől olyasmi hangot...
..az az???
Egy ilyen csapágy csere miből állhat??igen.
veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: hátsó fék
«
Új hozzászólás #23201 Dátum:
2010.06.18 péntek, 17:03:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.18 péntek, 17:01:45
veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted....
ezek szerint akkor az...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Cimbibácsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23202 Dátum:
2010.06.19 szombat, 12:06:04 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.06.18 péntek, 08:40:11
Ma reggel munkabaeres utan a klimakompresszoron illetve a rejat levo szij veglegesen megadta magat
Igy a kompresszor abszolut esedekesse valt.
Azt megtudjatok mondai, hogy vontathato -e ilyen hibaval a kocsi? Vagy treler szukseges hozza?
Koszonom elore is.
A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.
Naplózva
Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6 156LE 2011. 180e Km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23203 Dátum:
2010.06.19 szombat, 13:19:18 »
Idézetet írta: Cimbibácsi - 2010.06.19 szombat, 12:06:04
A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.
A 45 ezer is kész csoda. 110-el meg lehetsz elégedve.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23204 Dátum:
2010.06.19 szombat, 13:21:29 »
Sziasztok! 6006E vagy Blaupunkt Travel Pilot fejegységet keresek megvételre, esetleg fájó szívvel a Jvc KD-SH9101 fejegységem megbeszélés alapján beszámítatnám!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23205 Dátum:
2010.06.19 szombat, 18:03:58 »
Idézetet írta: Cimbibácsi - 2010.06.19 szombat, 12:06:04
A segédberendezés szíjat a szervíztervezet szerint 120 000 km-nél kell cserélni. Neked ezt kibírta? Nekem 110 000 van, már gondolkozom a cserén.
Mivel a vasat hasznaltam vettem, elvittem elotte egy alapos atvizsgalasra.
Az ott kialitott dokumentumok alapjan ez a resz rendben volt.
Nekem egyebkent 140 000 km van a kocsiban.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23206 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:08:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.19 szombat, 13:19:18
A 45 ezer is kész csoda. 110-el meg lehetsz elégedve.
Nem 145? mert nekem akkor kellett szíjat és szíjfeszítőt cserélni..
Naplózva
gcs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23207 Dátum:
2010.06.19 szombat, 23:03:58 »
Sziasztok,
MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?
A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23208 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 09:09:47 »
Idézetet írta: gcs - 2010.06.19 szombat, 23:03:58
Sziasztok,
MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?
A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?
Valszeg stab.rúd,szilentek,bakoldalá a hátulját,kerekek le,s mozgass meg mindent,kotyogni fog a ludas
-de lehet hogy csak ak kézifék kötél verődik az alvázhoz,vagy a kipuff.tartószilentjei kinyúltak,hiányosak,s nagyobbrázkódásnál belever a kaszniba.Én is jártam már így.
A házsó ajtóról gord le a kárpitot,hogy láthasd mi a bibi..
Naplózva
Cimbibácsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23209 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 15:14:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 21:08:17
Nem 145? mert nekem akkor kellett szíjat és szíjfeszítőt cserélni..
Biztos neked van igazad, de az enyém az benzines, akkor biztos máskor kell cserélni ?
Itt az enyim.
http://img194.imageshack.us/img194/5139/scannedimage3d.jpg
Naplózva
Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6 156LE 2011. 180e Km.
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23210 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 15:41:24 »
Idézetet írta: Cimbibácsi - 2010.06.20 vasárnap, 15:14:24
http://img194.imageshack.us/img194/5139/scannedimage3d.jpg
Azért az finoman megjegyezném, hogy ez azért nem az univerzum örök igazsága táblázat.
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23211 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:16:37 »
Szaisztok!
Valaki megtudná nekem mondani alvázszám alapján a műszaki felszereltésget? Nem csak a
http://www.etis.ford.com/-os
dolgokat.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23212 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:36:49 »
Nagyon jónak tűnik az ár! 0 km-es, szegedi, Titánium! Ha volna pénzem, szaladnék érte...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23213 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:47:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.21 hétfő, 12:36:49
Nagyon jónak tűnik az ár! 0 km-es, szegedi, Titánium! Ha volna pénzem, szaladnék érte...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693
Ha Mari néninek phöcse lenne, Józsi bácsinak hívnák...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23214 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:53:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.21 hétfő, 12:47:57
Ha Mari néninek phöcse lenne, Józsi bácsinak hívnák...
Ha nagyanyámnak áramszedője lenne, Ő lenne a trolibusz...
Mé szekálod, az Auto Fortnál is volt egy Ghia, valami horror kedvezménnyel!
Igaz vagy 3hónapja...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23215 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:56:54 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.06.21 hétfő, 12:53:19
Ha nagyanyámnak áramszedője lenne, Ő lenne a trolibusz...
Mé szekálod, az Auto Fortnál is volt egy Ghia, valami horror kedvezménnyel!
Igaz vagy 3hónapja...
Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???
Ráadásul a közel 7 misi nem is olyan jó ár... Már a 4-es mondik sem érnek sokat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23216 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 13:02:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.21 hétfő, 12:56:54
Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???
Ráadásul a közel 7 misi nem is olyan jó ár... Már a 4-es mondik sem érnek sokat.
Mondasz valamit...
Én meg ott örömködtem, hogy a vaccsi új Ghia ha jól emlékszem 6-6,5millára volt árazva...
Lehet, hogy rosszul emlékszem!
De azt Én sem néztem meg, hogy mikori gyártás!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23217 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 13:05:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.21 hétfő, 12:56:54
Nem szekálásból... de egy évet csücsöljön egy túlkészletezett autó???
Be sem indulna töltés nélkül az tuti, de azért kéne
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23218 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 13:07:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.21 hétfő, 13:05:24
Be sem indulna töltés nélkül az tuti, de azért kéne
Mikor vettem az autómat, akkor az is régóta állt a telephelyen. Be kellett bikázni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: hátsó fék
«
Új hozzászólás #23219 Dátum:
2010.06.22 kedd, 20:54:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.18 péntek, 17:01:45
veszel 1 komplett kerékagyat 55ért,sírva kifizeted és kicserélteted....
Tudomásul kell venni, hogy az autó felszereltségébe tartozik egy tücsök is...
Kerék agy nagyon ramatyul forgott..néha határozottan meg is szorult... ha a szerelő, nem előttem szedi/próbálja ki akkor nem hiszem el... sőt a másik oldalit is megforgattuk/ megpróbáltuk, forgott tisztességesen, simán... ezen felbuzdulva ki is cseréltül a kerék agyat... de a tücsök arrébb ment.... most nem a bal oldatról jön a hang mint eddig (eddig határozottan a kerékből/felől jött)...most középről jön a sípolás... de kevésbé intenzíven mint korábban.... rovar írton kívül kinek milyen ötlete van még...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Varga Elemér
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23220 Dátum:
2010.06.22 kedd, 21:09:11 »
Idézetet írta: gcs - 2010.06.19 szombat, 23:03:58
Sziasztok,
MkIII-asom egyik hatso ajtoja nem zarodik, belulrol sem tudom lezarni a pocokkel. Hallani, hogy probal reteszelni, de az ajto nyitva marad (az auto beriaszt, ha nyitni probalom). Ez valami tipushiba? Ha jol emlekszem, a regi MkI-nel elofordult ilyesmi, de a harmadik generaciorol nem remlik.
Van valami modja, hogy lezarjam teljesen az ajtot, amig el nem jutok vele szerelohoz?
A masik, hogy bal hatso kerek felol csorompolo hangot hallok egy egy uthiba utan, felhuzott ablaknal csak tompan, de hallani ugyanezt. Otlet, hogy mi lehet?
Szia!
Nekem is volt egyszer ilyen problémám. Én szétszedtem a zárszerkezetet, és azt hiszem, hogy a zárómotor érintkezőinél nem volt kontakt, és ezért nem működött. Helyreállítottam az érintkezést, és azóta semmi baja.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: hátsó fék
«
Új hozzászólás #23221 Dátum:
2010.06.23 szerda, 09:16:26 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.06.22 kedd, 20:54:01
Tudomásul kell venni, hogy az autó felszereltségébe tartozik egy tücsök is...
Kerék agy nagyon ramatyul forgott..néha határozottan meg is szorult... ha a szerelő, nem előttem szedi/próbálja ki akkor nem hiszem el... sőt a másik oldalit is megforgattuk/ megpróbáltuk, forgott tisztességesen, simán... ezen felbuzdulva ki is cseréltül a kerék agyat... de a tücsök arrébb ment.... most nem a bal oldatról jön a hang mint eddig (eddig határozottan a kerékből/felől jött)...most középről jön a sípolás... de kevésbé intenzíven mint korábban.... rovar írton kívül kinek milyen ötlete van még...
Ha menet közben hallod a hangot, és megnyomod a hátó könyöklőt lefelé elhalkul? Mert akkor tekerd be a hátsó üléstámla akasztóját szigetelőszalaggal, ami a kasztniból kiáll. Ha nem ,akkor meg kézifékkötelet mozgasd meg, nekem ezek voltak.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 09:40:40 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: hátsó fék
«
Új hozzászólás #23222 Dátum:
2010.06.23 szerda, 10:23:03 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.23 szerda, 09:16:26
Ha menet közben hallod a hangot, és megnyomod a hátó könyöklőt lefelé elhalkul? Mert akkor tekerd be a hátsó üléstámla akasztóját szigetelőszalaggal, ami a kasztniból kiáll. Ha nem ,akkor meg kézifékkötelet mozgasd meg, nekem ezek voltak.
hátsó ülés zárja biztos nem mert, a "tücsök" kívülről hallatszik... a kézifék óvatos behúzása menetközben az már volt...de csak kis mértékben változik/csitul a sípolás....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23223 Dátum:
2010.06.23 szerda, 10:47:24 »
Idézetet írta: polgab - 2010.06.16 szerda, 15:16:34
Nekem is ez volt, éreztem, hogy ki-be kapcsolgat, mert kicsivel visszaesett a teljesitmény aztán megint visszajött, illetve csak nagyobb sebességnél hűtött rendesen. Leszedtem elől a hűtőmaszkot, slaggal átmostam kivülről a radiátort, jött le egy csomó gyzsuva, illetve lefuttattam az AC diagot, ami kalibrál is valamiket, hibakódot szerencsére nem dobott, azóta jó, remélem igy is marad egy ideig...
Diag futtatás:
Klima on-teszt:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'AUTO' gombot
ha nincs hibakód akkor minden digit aktiv
Klima hibakod olvasas:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafujas' gombot
(ha most megnyomod a 'gyorskiolvaszto' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)
Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat. Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 10:49:25 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23224 Dátum:
2010.06.23 szerda, 12:54:08 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.23 szerda, 10:47:24
Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat. Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.
Nálam ez működött. Többiek meg tudják erősiteni, a klimateszt lépések helyességét?:
Klima on-teszt:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'AUTO' gombot
ha nincs hibakód akkor minden digit aktiv
Klima hibakod olvasas:
1. add ra a gyujtast
2. nyomd be az 'OFF' es a 'labrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafujas' gombot
(ha most megnyomod a 'gyorskiolvaszto' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23225 Dátum:
2010.06.23 szerda, 13:01:31 »
Szabadonfutósítás közben észrevételeztem, hogy a párom gépe nagyon olajsáros az egész oldalsó rész a generátor oldalon. Ez jellemző? Gondolom nem , mert az enyém tiszta volt. Mellesleg nem csepeg belőle olaj azaz a garázs padlója porszáraz. (amikor megvettük csepegett belőle, de az elmúlt. Max fölött volt az olaj meg gondolom jobban volt hajtva és az is közrejátszott) Le kellene mosni ugye, aztán keresni, hogy hol szivárog az olaj vagy egyéb ötlet? Jellemző olajszivárgásos pontok? 161e van benne. Köszi
T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23226 Dátum:
2010.06.23 szerda, 13:21:08 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.23 szerda, 13:01:31
Szabadonfutósítás közben észrevételeztem, hogy a párom gépe nagyon olajsáros az egész oldalsó rész a generátor oldalon. Ez jellemző? Gondolom nem , mert az enyém tiszta volt. Mellesleg nem csepeg belőle olaj azaz a garázs padlója porszáraz. (amikor megvettük csepegett belőle, de az elmúlt. Max fölött volt az olaj meg gondolom jobban volt hajtva és az is közrejátszott) Le kellene mosni ugye, aztán keresni, hogy hol szivárog az olaj vagy egyéb ötlet? Jellemző olajszivárgásos pontok? 161e van benne. Köszi
T.
főtengelyszimering!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23227 Dátum:
2010.06.23 szerda, 13:26:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.23 szerda, 13:21:08
főtengelyszimering!
Hát az nem valami jó hír
akkor még marad egy darabig az eredeti szimering
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23228 Dátum:
2010.06.23 szerda, 18:43:28 »
Sziasztok!
Szerintetek MK3-as (2001-es) kozépkonzol panelját ki lehet cserélni a szintén MK3, de már a facelift-es középkonzol paneljára, és abban vajon már 2Din méretű a Hi-Fi?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23229 Dátum:
2010.06.23 szerda, 19:53:51 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.23 szerda, 18:43:28
Sziasztok!
Szerintetek MK3-as (2001-es) kozépkonzol panelját ki lehet cserélni a szintén MK3, de már a facelift-es középkonzol paneljára, és abban vajon már 2Din méretű a Hi-Fi?
Emlékeim szerint a face-lift-essel jött be a teljesen beépített sony rendszer. Szóval az már olyan volt mint a mai járművek többsége, hogy nem volt variálható.
helyesbítek, mert az volt másfajta rádióval is, da az is 1.5DIN-es viszont a kerete a középkonzol kerete is egyben.
Üdv
Csaba
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 19:57:08 írta kotta_cs
»
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23230 Dátum:
2010.06.23 szerda, 20:27:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.06.23 szerda, 19:53:51
Emlékeim szerint a face-lift-essel jött be a teljesen beépített sony rendszer. Szóval az már olyan volt mint a mai járművek többsége, hogy nem volt variálható.
helyesbítek, mert az volt másfajta rádióval is, da az is 1.5DIN-es viszont a kerete a középkonzol kerete is egyben.
Üdv
Csaba
Aha... Így már értem, hogy nem értem, vagyis mi van??
Most akkor ki lehet cserélni vagy nem?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23231 Dátum:
2010.06.23 szerda, 20:35:07 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.23 szerda, 20:27:23
Aha... Így már értem, hogy nem értem, vagyis mi van??
Most akkor ki lehet cserélni vagy nem?
2DIN-esre nem, hacsak nem kezdesz el faragni, amúgy meg bazi csúnyán nézne ki, hiszen a középkonzol takaró egy része hiányozna.
Üdv
Csaba
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23232 Dátum:
2010.06.23 szerda, 20:58:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.06.23 szerda, 20:35:07
2DIN-esre nem, hacsak nem kezdesz el faragni, amúgy meg bazi csúnyán nézne ki, hiszen a középkonzol takaró egy része hiányozna.
Üdv
Csaba
Nem is a 2Din a lényeg hanem, hogy nem a gyári 6006E rádió van bent nekem, hanem egy sima 1Dines amit szeretnék visszacserélni gyárira, de sehol sem kapok 6006E-t vagy valami komolyabb gyári rádiót. Ami meg lenne is az meg illreálisan drága és annyiért már simán kapnék Face lift-es Sony 6cd-ést is csak az nem kompatibilis a 2001-es középkonzol paneljével. Így arra gondoltam hátha bele lehet rakni a 2001-es műszerfal középkonzol paneljének a helyére a Face lift-es panelt a Sony rádióval meg klima vezérlővel és még nem tudom mivel együtt!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23233 Dátum:
2010.06.23 szerda, 21:03:58 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.23 szerda, 20:58:46
Nem is a 2Din a lényeg hanem, hogy nem a gyári 6006E rádió van bent nekem, hanem egy sima 1Dines amit szeretnék visszacserélni gyárira, de sehol sem kapok 6006E-t vagy valami komolyabb gyári rádiót. Ami meg lenne is az meg illreálisan drága és annyiért már simán kapnék Face lift-es Sony 6cd-ést is csak az nem kompatibilis a 2001-es középkonzol paneljével. Így arra gondoltam hátha bele lehet rakni a 2001-es műszerfal középkonzol paneljének a helyére a Face lift-es panelt a Sony rádióval meg klima vezérlővel és még nem tudom mivel együtt!
Ott szerintem a légkondi vezérléstől kezdve egy valag dolgot kell átvariálni. Sok-sok munka, de megoldható szerintem (mondjuk én nem állnék neki).
Amúgy bontóban és ebay-en szokott lenni minden rádióból. Én is el fogom adni a 6000-esemet majd ha kapok lóvét, hogy vegyek egy divx/mp3 lejátszós fejegységet (1DIN).
Üdv
Csaba
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23234 Dátum:
2010.06.23 szerda, 21:18:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.06.23 szerda, 21:03:58
Ott szerintem a légkondi vezérléstől kezdve egy valag dolgot kell átvariálni. Sok-sok munka, de megoldható szerintem (mondjuk én nem állnék neki).
Amúgy bontóban és ebay-en szokott lenni minden rádióból. Én is el fogom adni a 6000-esemet majd ha kapok lóvét, hogy vegyek egy divx/mp3 lejátszós fejegységet (1DIN).
Üdv
Csaba
Igen, az Ebay-en van méghozzá az Angolon a legolcsóbb, kb. 80Font + szállítási költség ami kb. 30Font mindezt felszorozzuk 340 forinttal és máris alsó hangon 38000 forintért az enyém is lehetne. Csak viszonyításképp a Jvc KW-XR411 ami lejátszik MP3-at, USB, AUX, IPhone... és még sorolhatnám cirka 35000Ft. Igaz 2Din méretű de az ár erték arányát tekintve nem kérdés, hogy melyik a jobb!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 21:52:07 írta Mondolo
»
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
kocsisj
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23235 Dátum:
2010.06.23 szerda, 21:20:51 »
Sziasztok!
A nemrég vásárolt autóm mostanában panaszosan nyikorog amikor elindulok vele.Váltó 1-es , indulás (nyikorog) majd el halgat.Valamilyen villát kéne megolajozni (állítólag). Tudtok segíteni mit és hol olajozzak meg?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23236 Dátum:
2010.06.23 szerda, 21:51:15 »
Idézetet írta: Mondolo - 2010.06.23 szerda, 21:18:53
Igen, az Ebay-en van méghozzá az Angolon a legolcsóbb, kb. 80Font + szállítási költség ami kb. 30Font mindezt felszorozzuk 340 forinttal és máris alsó hangon 38000 forintért az enyém is lehetne. Csak viszonyításképp a Jvc KW-XR411 ami lejátszik MP3-at, USB, AUX, IPhone... és még sorolhatnám cirka 40000Ft. Igaz 2Din méretű de az ár erték arányát tekintve nem kérdés, hogy melyik a jobb!
Naja, csak a 2DIN-t nem tudod simán berakni. Ahoz szét kell faragni a konzole-t. Sokat gondolkodtam ezen. A probléma:
- 2 DIN méretűnél a beszerelésen kívül, gond, hogy a konzol aljában helyezkedik el és e miatt a rálátás rossz, valamint váltáskor megütöd a touch screent
- az 1DIN kijövő képernyősből olyan kell, ami simán kezelhető mint rádió/audió lejátszó a képernyő nélkül, mert az kinyitott állapotban eltakarja a légkondi kezelőket
- ja és mindből olyan jó, ami a kormányvezérlővel összeköthető.
Üdv
Csaba
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23237 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 00:37:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.06.10 csütörtök, 13:16:10
Szevasztok!
Biztosan sokan találkoztatok már a problémával, hogy a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora ciripel. Nekem az a gyanúm, hogy ennek már csapágykopás vagy elkoszolódás az oka (asszem porózus csapágy, szóval egy olajzás biztos nem árthat neki).
Lehetséges cserélni a kis ventilátort a termisztor egység nélkül is, vagy csak termisztorral?
Üdv:
Gábor
Na. Szétszedtem. A ventilátor súrlódik a házon, valószínűleg a csapágy kopottsága miatt (?). A termisztor mellett, a ventilátoron keresztül oda lehet férni a villanymotor elülső csapágyához a jól bevált WD40-nel, hátul pedig van két kivágás a házon, amin be lehet fújni egy kis WD40-et. Szóval adtam neki. Persze ezután is ciripel, de csak bizonyos helyzetben. Átforgattam úgy, hogy ne ciripeljen.
Már nem ciripel!!!
Így utólag nem is volt nagy mutatvány, és kb. 20 perc volt. Basszus, örülök, mint majom a farkának!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
01pingu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23238 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 20:20:26 »
Hello.Nekem 2Din méretű rádió van a facelift elötti mondeómban én faragtam bele és egyeltalán nem látszik a faragás nyoma.Üdv.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23239 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 21:03:55 »
Idézetet írta: 01pingu - 2010.06.24 csütörtök, 20:20:26
Hello.Nekem 2Din méretű rádió van a facelift elötti mondeómban én faragtam bele és egyeltalán nem látszik a faragás nyoma.Üdv.
Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?
Üdv
Csaba
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23240 Dátum:
2010.06.25 péntek, 10:15:29 »
MK3 2.5 V6-nak milyen típusú injektor csatlakozója van? Bosch EV1, Bosch EV6, Nippon-Denso, Delphi
Én az EV6-ra tippelek, de várnék egy biztos megerősítést.
Köszi
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23241 Dátum:
2010.06.25 péntek, 10:56:02 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.23 szerda, 10:47:24
Biztos, hogy nem jó ez a 2 kotta. Nem történik semmi, ha egyszerre nyomod a gombokat. Ha külön-külön, akkor be vagy kikapcsolod. Vagy működik a klíma, vagy nem.
Több ló nem indul. Nincs nálam semmilyen önteszt üzemmód.
Nekem se történik semmi...hiába nyomom egyszerre...csak azt a módot kapcsolja be, amit megnyomok (lábra fúj, stb...)
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23242 Dátum:
2010.06.25 péntek, 11:04:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.06.24 csütörtök, 21:03:55
Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?
Üdv
Csaba
Igen-igen, képet kérünk!
Olvastam, hogy Bunyek és mások is gondolkoztak a középkonzol átvariálásán...nem lehetne úgy megoldani, hogy egy másik (bontott) konzolon eltüntetni valahogyan a kivágásokat (klíma, óra, stb), így kapnánk egy teljesen szűz panelt és úgy belefaragni a dolgokat, ahogy akarjuk? Tudom a lehetőségek korlátozottak (az óra helyére nem lehet, mert a befúvó csövei útban vannak), de a 2 DIN-es rádiónak mégiscsak legfelül kellene elhelyezkedni...
ui.: pl.: a tiszta panelt valahogy úgy gondolnám, hogy a meglévő kivágásokat hátulról leragasztani, az elejét pedig valamivel bedolgozni, majd amikor elkészült, az egészet lefesteni, fóliázni, stb...
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23243 Dátum:
2010.06.25 péntek, 13:41:54 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.06.25 péntek, 10:56:02
Nekem se történik semmi...hiába nyomom egyszerre...csak azt a módot kapcsolja be, amit megnyomok (lábra fúj, stb...)
AUTO gombot is megnyomod utána? Egyszerre az OFF+lábrafújás majd AUTO megnyom, nekem igy megy, de elképzelhető, hogy sw verzió függő...
Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23244 Dátum:
2010.06.25 péntek, 13:43:01 »
Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23245 Dátum:
2010.06.25 péntek, 14:54:22 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2010.06.25 péntek, 13:43:01
Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?
lehet, eltömődött a nyomáskiegyenlítő cső.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
01pingu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23246 Dátum:
2010.06.25 péntek, 18:22:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.06.24 csütörtök, 21:03:55
Esetleg leírás a faragásról meg képek a keretről?
Üdv
Csaba
Üdv.Képet nem csináltam faragás közben,de annyi volt az egész hogy alul is és felül is van egy pár mm-es műanyag csik azt levágtam és a helyére is ment.Igy a gyári rádiót is visszatehetem és akkor sem látszik semmi.De az tény hogy felül sokkal jobb helye lenne.!Üdv.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23247 Dátum:
2010.06.25 péntek, 20:44:21 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2010.06.25 péntek, 13:43:01
Szasztok! Az én mondeomban nem lehet úgy tankolni,hogy kiakasztom a töltőpisztolyt mert 1-2mp alatt "kipattan"
eddig azt gondoltam, hogy biztos olyan alakú a befolyó cső, hogy egyből hab lesz... és ezért (igazából nem zavart h 1percig fognom kell)
de ma azt mondta egy kutas,hogy szerinte azért van mert valami oda nem illő van a befolyócsőben? szerintetek? másnak is volt/van ilyen?
ha tényleg beleesett valami oda és amiatt van akkor hogy lehet kiszedni?
Nekem előfordult már ilyen, de én voltam a hibás, mert rosszul dugtam be a pisztolyt. Nem tudom, hogy lehet rosszul bedugni, de mozgatás, igazítás után mindig jó volt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23248 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 13:13:05 »
Nem ismerős errefelé ezaz autó?
Miért lehet ilyen olcsó?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3954141
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23249 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 13:15:49 »
Ezek is hihetetlen olcsók egy két éves Mondihoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ghia-3954026
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-3954023
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ