Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:08:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21947439 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:23:00 »

Jaaa, vágom... Azt hittem azt akartad mondani, hogy 4e km után is nézhet ki gányul a pollenszűrő Cheesy
Okés, most már fogom a mondanivalód lényegét Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:24:00 »

Joe, ugye ezt nem mondod komolyan, ha nem ül senki mellettem, ahhoz, hogy ne nyiljon a légzsák, be kell kötnöm az övet Cheesy
Ne nevettesd már ki magad. Ezt a hülyeséget senki nem csinálná :DDDDDDDDDDD
De teljesen komolyan mondom, lehet nevetni!
 
Én Falábú mondatát elemeztem, és nem a kézikönyvét...
Azt hittem, hogy idéz...
 
Egyébként nem tök mindegy, ha Scratch is azt írta, hogy nem úgy műxik, ahogy a kézikönyvben le van írva...;-)))))))))))))))))))))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:24:00 »

Nah... Cheesy
Leteszteltem stopperral az utasoldali lámpa visszajelzőjét...
És azt tapasztaltam, hogy baromira mind1, hogy be van kapcsolva az öv, vagy nincs, ül-e benne valaki, vagy sem, kis tárgy van, vagy nehéz tárgy; minden esetben 6mp-ig világít a lámpácska, aztán elalszik Cheesy
 
Petya:
Akkor elvileg az én 2001/VI mondimnak autómata. Az utána gyártott gépeknek meg manuális?! Ezt elég furi elhinnem Cheesy
Ez a kézifék dolog a TIS CD szerint van így!
 
Joe kollega jól mondja a biz. öv visszajelzőt, és azért csak abban az esetben világít, hogy ne legyen zavaró (és le lehessen tesztelni a rendszert), ugyanis a fő szempont a légzsák nyílása szempontjából, hogy ül-e valaki az ülésen. Az hogy be van-e kötve, csak a légzsák nyitásának milyenségét szabja meg: mikor nyílik és melyik fokozat (két fokozatú légzsák)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:26:00 »

Nyelvtan: Kisbérnek igaza van, akkor kéne világítani ha
1. nem ül rajta senki vagy
2. egy könnyű tárgy van ott bekötött övvel.
Szerintem...:-))
Nem jól értelmezitek, de tuti, hogy akkor kell világítania, ha az öv be van csatolva és üres az ülés, vagy könnyű tárgy van rajta. A kérdés második részében igazatok van a felfúvódáshoz nincs semmi köze az övnek az csak akkor durran, ha ül ott valaki, aki Xkg-nál nehezebb.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:26:00 »

Egyébként egyik haverom, mikor szervízelteti az autóját, és felhívja a szervízt, az első kérdése az, hogy ott lehet-e lenni az autó mellett, mikor szervízelik.
És hihetetlenül meglepő, hogy 5 szervízből 4-ben nem engedik...
Lehetséges, hogy szervízbiztonsági okok miatt, de akkor is furi...
És csak oda viszi az illető, ahol megengedik, és mindig tudja, hogy mit cseréltek, mikor, ki, stb, stb...
 
Ez így korrekt...
 
Ha már lehúznak mint az állat, legalább csináljanak meg mindent...
 
Ki tudja érted, hogy milyen olajat tesznek bele... Tesco-s szart, vagy amit kértél, stb, stb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:27:00 »

Nem jól értelmezitek, de tuti, hogy akkor kell világítania, ha az öv be van csatolva és üres az ülés, vagy könnyű tárgy van rajta. A kérdés második részében igazatok van a felfúvódáshoz nincs semmi köze az övnek az csak akkor durran, ha ül ott valaki, aki Xkg-nál nehezebb.
Üdv
Ja és lehet, hogy Scratch ezért az OFF-olásért lassan lelő valakit.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:30:00 »

Ja és lehet, hogy Scratch ezért az OFF-olásért lassan lelő valakit.
MKIII-ról van szó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:31:00 »

Miért offolás ez? Cheesy
Az MKIII kézikönyvének elemzése Cheesy
Ez nem off (szerintem Cheesy)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:31:00 »

De teljesen komolyan mondom, lehet nevetni!
 
Én Falábú mondatát elemeztem, és nem a kézikönyvét...
Azt hittem, hogy idéz...
 
Egyébként nem tök mindegy, ha Scratch is azt írta, hogy nem úgy műxik, ahogy a kézikönyvben le van írva...;-)))))))))))))))))))))
 
Tisztelettel!
Joe,
 
én azt hittem azt idézi valaki a könyvből, hogy világít, ha nem ül ott senki. Mert úgy senkinek nem világít, és akkor rosszul van a könyvbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:32:00 »

MKIII-ról van szó...
Joe,
 
így van! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:32:00 »

Shadowoff: Nekem akkor sem világít, ha be van kapcsolva az öv üres ülésnél :d
De a nyakamat rá, hogy senkinek sem világít hosszú távon soha :DDDDD
Nah, mind1...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:33:00 »

Egyébként egyik haverom, mikor szervízelteti az autóját, és felhívja a szervízt, az első kérdése az, hogy ott lehet-e lenni az autó mellett, mikor szervízelik.
És hihetetlenül meglepő, hogy 5 szervízből 4-ben nem engedik...
Lehetséges, hogy szervízbiztonsági okok miatt, de akkor is furi...
És csak oda viszi az illető, ahol megengedik, és mindig tudja, hogy mit cseréltek, mikor, ki, stb, stb...
 
Ez így korrekt...
 
Ha már lehúznak mint az állat, legalább csináljanak meg mindent...
 
Ki tudja érted, hogy milyen olajat tesznek bele... Tesco-s szart, vagy amit kértél, stb, stb...
Ha nem engednek be, akkor már kérem is vissza a kulcsokat! Semmi joguk hozzá nyúlni bármihez is az engedélyem nélkül! Persze ezzel lehet kötöszködni, de engem nem érdekel. Én így gondolom, és eddig ilyen szemponból nem is vertek át!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:42:00 »

Oke, akkor tipushiba esete forog fenn ? Cool Ma ugyis megyek fuftszuroert es akkor rakerdezek. Van egy olyan gyanum, hogy kapasbol ra fogjak vagni, hogy vilagitani kell es ha nem akkor megnezik es valceg sajnos ki kell cserelni a fel autot Cool))
 
Egyebkent ha nem dugom be a kulcsot, tehat nem adok gyujtast, akkor az anyos ules alatt levo csatlakozot szet lehet huzni ? Gondoltam befujnam nemi kontakt spray-vel, hatha megjavul.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:45:00 »

Enis szeretem, ha ott lehetek mikor szervizelik a jarganyt. Foleg azert, mert szamomra idegen ember nyul hozza (hiaba ert hozza) es nem tudhatom, hogy tenylegesen kicsereli az adott cuccot. Masreszrol igy nezegethetem a verda aljat, esetleg hulye kerdesekkel faraszthatom a szerelot Cool Ofcoz ezek utan meg is halalom a segitokeszseget es ez azt hiszem igy van jol. Eddig a Vaci uti szervizben voltam meg az elozo verdammal olja cseren es ott siman megengedtek,h goy a szerelo mellett legyeskedjek. Lehet ez csak kiveteles eset volt, de nekem jol esett, hogy ott lehettem, mivel EN vittem az olajat meg a szurot is. Es azis kerult bele
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:48:00 »

Egyebkent en mikor csereltem a legszurot meg MKI-nel kb. 10e km utan nezett ki ugy ahogy most az MKIII-ban. Szal mar koszos, de meg nem azaz atom dzsuvas fajta. Azert indulaskor kis gazznal mar erezheto, hogy picit fuldoklik szegeny. Csere utan altalaban joval konnyebben indul allo helyzetbol egy verda.
Pollen szurot MKInel szinten en magam csereltem. Kb. 8e km utan, mikoris telefujtam a levego rendszert ezzel a legkondi baci olovel szembesultem azzal a tennyel, hogy atom dzsuvas volt a pollenszuro. Nyilvan eza koszolodas nagyban fugg attol, hogy hol merre jar az ember. Varosban nyilvan hamarabb felszippantja a port, mint esetleg autopalyan vagy videken, ahol alapvetoen tisztabb a levego.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:50:00 »

Ha nem engednek be, akkor már kérem is vissza a kulcsokat! Semmi joguk hozzá nyúlni bármihez is az engedélyem nélkül! Persze ezzel lehet kötöszködni, de engem nem érdekel. Én így gondolom, és eddig ilyen szemponból nem is vertek át!
 
 
Tisztelettel!
Nekem az a heppem, NEM ADOM ODDA A KULCSOT! Így volt a réginél, így van az újnál. Amikor most szélvédőt cseréltünk, ott voltam, majd bezártam, kulcs a zsebben, száradás másnapig, másnap trapp újra, fizetés, és usgyi haza. Fő a bizalom. Mondjuk ahová én vittem, valszeg ott ez felesleges óvatosság. Ja, és így nincs olyan, hogy kicseréltünk ezt-azt, és ennyibe került. Én meg fizetek, ha nem is csináltak semmit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:54:00 »

Angel,
 
Arrol nem is beszelve, hogy volt olyan eset, mikoris a user ott hagyta az OFF autojat a szervizben es siman kiszedtek belole a jo alkatreszt, es beszereltek ehylere egy rosszat, aztan beadtak szerencsetlen laikus usernek, hogy ez rossz es ki kell cserelni. Szal ezek utan es a sok rossz tapasznyalat, illetve hallotak utan szerintem ez egy valamilyen szinten egeszseges bizalomhiany. Sajnos azt kell mondjam, hogy egeszseges 8(
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2005.06.17 péntek, 12:58:00 »

kisber_2,
 
Nuh, utana jartam ennek az optimal csomagnak. Namost nekem a gep 22e/ho dobott 8( Ez sok. Felhivtam oket, es aztat mereszeltek mondani, hogy ugyan lehet uzemben tartot megjelolni, de mindenkeppen a tulaj adatait veszik figyelembe, tehat hiaba  el kecskemeten az uzembentarto, akkoris a bp-s arakat kell fizetni, amennyibena  tulaj bp-n lakozik 8( szal ez egyelore bukta 8( Tucc esetleg olyan biztositot, ahol az uzembentarto adataival szamolnak ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2005.06.17 péntek, 13:37:00 »

Zacci, ez hülyeség... Cheesy
Én is pesti vagyok, mégis Anyámat vették figyelembe...
Hát ő köti a szerződést is! Valamit vagy félreértettek, vagy Te értettél félre...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2005.06.17 péntek, 13:40:00 »

A biztosítási ajánlatban, amit küldtek nekem (ami alapján a szerződést majd aláírjuk) én nem is szerepelek, tehát tuti, hogy nincs köze a tulajnak a biztosítás megkötésekor...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2005.06.17 péntek, 15:04:00 »

Shadowoff: Nekem akkor sem világít, ha be van kapcsolva az öv üres ülésnél :d
De a nyakamat rá, hogy senkinek sem világít hosszú távon soha :DDDDD
Nah, mind1...
Hali!
 
Petroleum lampa:
Szval az en ertelmezesemben(tartalmilag): beinditaskor teszteli magat a rendszer es vilagit par masodpercig a lampa. Ezt kovetoen csak akkor marad egve ha 1 - nem ul rajta senki vagy kis sulyu targy van ot es 2 - be van kapcsolva a biztonsagi ov. / mindket feltetel egyszerre teljesul/ Ilyen esetekben nem nyilik ki a legzsak.
 
Amenyiben ul ott valaki, de nincs bekapcsolva az ov - nem vilagit a lapma, es kinyilik a legzsak.
 
Reszemrol ennyi.
 
Udv falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2005.06.17 péntek, 15:29:00 »

falábú: tökmind1, mert 4 autóból (köztük az enyém is) 1-et sem tudtunk rávenni, hogy 6mp-nél tovább világítson a légzsák-inaktív lámpa...
Tehát most vagy rossz a kézikönyv, vagy mind a 4 autón meghibásodott az érzékelő...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2005.06.17 péntek, 15:39:00 »

Hali!
 
Petroleum lampa:
Szval az en ertelmezesemben(tartalmilag): beinditaskor teszteli magat a rendszer es vilagit par masodpercig a lampa. Ezt kovetoen csak akkor marad egve ha 1 - nem ul rajta senki vagy kis sulyu targy van ot es 2 - be van kapcsolva a biztonsagi ov. / mindket feltetel egyszerre teljesul/ Ilyen esetekben nem nyilik ki a legzsak.
 
Amenyiben ul ott valaki, de nincs bekapcsolva az ov - nem vilagit a lapma, es kinyilik a legzsak.
 
Reszemrol ennyi.
 
Udv falabu
És ha ül ott vki, és be van kapcsolva az öv, akkor nem nyílik?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2005.06.17 péntek, 16:03:00 »

Joe: Nem tudom, de ha lehet, ezt nem tesztelném le :DDDDD
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2005.06.17 péntek, 16:07:00 »

Joe: Nem tudom, de ha lehet, ezt nem tesztelném le :DDDDD
Pedig már nagyon kiváncsi vagyok!!!!!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2005.06.17 péntek, 21:28:00 »

Hali!
 
Petroleum lampa:
Szval az en ertelmezesemben(tartalmilag): beinditaskor teszteli magat a rendszer es vilagit par masodpercig a lampa. Ezt kovetoen csak akkor marad egve ha 1 - nem ul rajta senki vagy kis sulyu targy van ot es 2 - be van kapcsolva a biztonsagi ov. / mindket feltetel egyszerre teljesul/ Ilyen esetekben nem nyilik ki a legzsak.
 
Amenyiben ul ott valaki, de nincs bekapcsolva az ov - nem vilagit a lapma, es kinyilik a legzsak.
 
Reszemrol ennyi.
 
Udv falabu
falabu,
 
és ha nem ül ott senki, és nincs is bekapcsolva az öv? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2005.06.17 péntek, 21:50:00 »

falabu,
 
és ha nem ül ott senki, és nincs is bekapcsolva az öv? Smiley
Ez olyan kvizjátékba való kérdés!Mondjuk 1 millióért!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2005.06.17 péntek, 22:46:00 »

Légzsák és biztonságiöv-övfeszítő kioldás logika
 
Visszatartó-eszköz Kioldási kiritérium Deaktiválási kritérium  
Vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva.  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt  
Vezetőoldali légzsák Meghaladja a vezetőoldali légzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali légzsák. Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Első utasoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Utasoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali légzsák Meghaladja az első utasoldali légzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali oldallégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Utasoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
 
A vezető és első utasoldali légzsák eltérő kioldási küszöbbel rendelkezik bekapcsolt vagy nem bekapcsolt biztonságiöv-zár esetén. Ha a vezető- vagy első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva, akkor az adott légzsák kioldási küszöbe alacsonyabb lesz, mint a bekapcsolt biztonságiöv-zárhoz tartozó kioldási küszöb.
 
A vezetőülés elülső helyzetében és bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárnál, a vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárhoz tartozó küszöbnél old ki.
 
Biztonságiöv-zár Légzsák kioldási küszöb  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat becsatolva A vezetőoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva. A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
 
Attól függően, hogy mely első biztonságiöv-zár(ak) vannak bekapcsolva és milyen nagyságú az ütközés, lehetséges olyan eset, hogy a két első légzsák közül csak az egyik old ki. Például: A vezetőoldali biztonságiöv-zár nem bekapcsolt, az utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolt és az ütközés eléri a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöböt. A vezetőoldali légzsák kiold, de a vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő nem old ki, az utasoldali légzsák nem old ki, azonban az utasoldali biztonságiöv-övfeszítő kiold.
 
Az utasülés utasérzékelője integrált nyomásérzékelők segítségével érzékeli az utas vagy tárgy jelenlétét az üléspárnán. Az utasérzékelő nem tud különbséget tenni egy utas és egy tárgy között. A vezérlőegység feldolgozza a nyomás információt és, ha a nyomás meghalad egy küszöböt, 'Foglalt ülés' állapotot továbbít a kábelkötegen keresztül a légzsák-vezérlőegységnek. Ha az ülés üres, vagy egy nagyon kis tömegű tárgy foglalja el, 'Üres ülés' állapot továbbítódik, a légzsák-vezérlőegységhez, és az utasoldali légzsák deaktiválódik, a szükségtelen javítási költségek elkerülése érdekében. Ha az ülés üres és a biztonsági öv be van csatolva, az utasoldali légzsák deaktiválva kijelző világít.
 
Az utasérzékelő rendszert nem befolyásolja az utasülés helyzete.
 
A vezérlőegység folyamatosan figyeli az utasérzékelőt, és ha hibát észlel, a hibát továbbítja a légzsák-vezérlőegységhez a vezérlőhálózaton keresztül (CAN), és kigyújtja a légzsák-figyelmeztető lámpát.
(Forrás: TIS CD)
 
Kisber!
 
Sajnos ez is előfordulhat (mármint, hogy hibás az érzékelő), ugyanis nálam se világít mindíg a visszajelő ha üres az anyós ülés és be van kapcsolva az öv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2005.06.17 péntek, 22:56:00 »

Légzsák és biztonságiöv-övfeszítő kioldás logika
 
Visszatartó-eszköz Kioldási kiritérium Deaktiválási kritérium  
Vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva.  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt  
Vezetőoldali légzsák Meghaladja a vezetőoldali légzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali légzsák. Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Első utasoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Utasoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali légzsák Meghaladja az első utasoldali légzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali oldallégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Utasoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
 
A vezető és első utasoldali légzsák eltérő kioldási küszöbbel rendelkezik bekapcsolt vagy nem bekapcsolt biztonságiöv-zár esetén. Ha a vezető- vagy első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva, akkor az adott légzsák kioldási küszöbe alacsonyabb lesz, mint a bekapcsolt biztonságiöv-zárhoz tartozó kioldási küszöb.
 
A vezetőülés elülső helyzetében és bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárnál, a vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárhoz tartozó küszöbnél old ki.
 
Biztonságiöv-zár Légzsák kioldási küszöb  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat becsatolva A vezetőoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva. A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
 
Attól függően, hogy mely első biztonságiöv-zár(ak) vannak bekapcsolva és milyen nagyságú az ütközés, lehetséges olyan eset, hogy a két első légzsák közül csak az egyik old ki. Például: A vezetőoldali biztonságiöv-zár nem bekapcsolt, az utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolt és az ütközés eléri a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöböt. A vezetőoldali légzsák kiold, de a vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő nem old ki, az utasoldali légzsák nem old ki, azonban az utasoldali biztonságiöv-övfeszítő kiold.
 
Az utasülés utasérzékelője integrált nyomásérzékelők segítségével érzékeli az utas vagy tárgy jelenlétét az üléspárnán. Az utasérzékelő nem tud különbséget tenni egy utas és egy tárgy között. A vezérlőegység feldolgozza a nyomás információt és, ha a nyomás meghalad egy küszöböt, 'Foglalt ülés' állapotot továbbít a kábelkötegen keresztül a légzsák-vezérlőegységnek. Ha az ülés üres, vagy egy nagyon kis tömegű tárgy foglalja el, 'Üres ülés' állapot továbbítódik, a légzsák-vezérlőegységhez, és az utasoldali légzsák deaktiválódik, a szükségtelen javítási költségek elkerülése érdekében. Ha az ülés üres és a biztonsági öv be van csatolva, az utasoldali légzsák deaktiválva kijelző világít.
 
Az utasérzékelő rendszert nem befolyásolja az utasülés helyzete.
 
A vezérlőegység folyamatosan figyeli az utasérzékelőt, és ha hibát észlel, a hibát továbbítja a légzsák-vezérlőegységhez a vezérlőhálózaton keresztül (CAN), és kigyújtja a légzsák-figyelmeztető lámpát.
(Forrás: TIS CD)
 
Kisber!
 
Sajnos ez is előfordulhat (mármint, hogy hibás az érzékelő), ugyanis nálam se világít mindíg a visszajelő ha üres az anyós ülés és be van kapcsolva az öv.
Hopp, ez nemigazán úgy néz ki, mint a TIS CD-n, de "Légzsák és biztonságiöv-övfeszítő kioldás logika" egy három oszlopos táblázat akart lenni, mégpedig a
"Visszatartó-eszköz         Kioldási kiritérium        Deaktiválási kritérium" fejléccel.
 
Ja, minden sorba a nagybetűnél vagy a "-" nél van az új oszlop.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2005.06.17 péntek, 23:09:00 »

Légzsák és biztonságiöv-övfeszítő kioldás logika
 
Visszatartó-eszköz Kioldási kiritérium Deaktiválási kritérium  
Vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva.  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt  
Vezetőoldali légzsák Meghaladja a vezetőoldali légzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali légzsák. Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Első utasoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Utasoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali légzsák Meghaladja az első utasoldali légzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali oldallégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Utasoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
 
A vezető és első utasoldali légzsák eltérő kioldási küszöbbel rendelkezik bekapcsolt vagy nem bekapcsolt biztonságiöv-zár esetén. Ha a vezető- vagy első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva, akkor az adott légzsák kioldási küszöbe alacsonyabb lesz, mint a bekapcsolt biztonságiöv-zárhoz tartozó kioldási küszöb.
 
A vezetőülés elülső helyzetében és bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárnál, a vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárhoz tartozó küszöbnél old ki.
 
Biztonságiöv-zár Légzsák kioldási küszöb  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat becsatolva A vezetőoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva. A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
 
Attól függően, hogy mely első biztonságiöv-zár(ak) vannak bekapcsolva és milyen nagyságú az ütközés, lehetséges olyan eset, hogy a két első légzsák közül csak az egyik old ki. Például: A vezetőoldali biztonságiöv-zár nem bekapcsolt, az utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolt és az ütközés eléri a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöböt. A vezetőoldali légzsák kiold, de a vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő nem old ki, az utasoldali légzsák nem old ki, azonban az utasoldali biztonságiöv-övfeszítő kiold.
 
Az utasülés utasérzékelője integrált nyomásérzékelők segítségével érzékeli az utas vagy tárgy jelenlétét az üléspárnán. Az utasérzékelő nem tud különbséget tenni egy utas és egy tárgy között. A vezérlőegység feldolgozza a nyomás információt és, ha a nyomás meghalad egy küszöböt, 'Foglalt ülés' állapotot továbbít a kábelkötegen keresztül a légzsák-vezérlőegységnek. Ha az ülés üres, vagy egy nagyon kis tömegű tárgy foglalja el, 'Üres ülés' állapot továbbítódik, a légzsák-vezérlőegységhez, és az utasoldali légzsák deaktiválódik, a szükségtelen javítási költségek elkerülése érdekében. Ha az ülés üres és a biztonsági öv be van csatolva, az utasoldali légzsák deaktiválva kijelző világít.
 
Az utasérzékelő rendszert nem befolyásolja az utasülés helyzete.
 
A vezérlőegység folyamatosan figyeli az utasérzékelőt, és ha hibát észlel, a hibát továbbítja a légzsák-vezérlőegységhez a vezérlőhálózaton keresztül (CAN), és kigyújtja a légzsák-figyelmeztető lámpát.
(Forrás: TIS CD)
 
Kisber!
 
Sajnos ez is előfordulhat (mármint, hogy hibás az érzékelő), ugyanis nálam se világít mindíg a visszajelő ha üres az anyós ülés és be van kapcsolva az öv.
Na erre kössetek csomót!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2005.06.17 péntek, 23:58:00 »

Na erre kössetek csomót!
Ez kicsit a mit sütsz kis szűcsre hajaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2005.06.18 szombat, 00:20:00 »

Légzsák és biztonságiöv-övfeszítő kioldás logika
 
Visszatartó-eszköz Kioldási kiritérium Deaktiválási kritérium  
Vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva.  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt  
Vezetőoldali légzsák Meghaladja a vezetőoldali légzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali légzsák. Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Vezetőoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja a vezetőoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
Első utasoldali biztonságiöv-övfeszítő Meghaladja az övfeszítő kioldási küszöböt Utasoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva  
 Meghaladja a vezető- vagy első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali légzsák Meghaladja az első utasoldali légzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Első utasoldali oldallégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt Az utasülés üres  
Utasoldali oldalsó fejlégzsák Meghaladja az első utasoldali oldallégzsák kioldási küszöböt -  
 
A vezető és első utasoldali légzsák eltérő kioldási küszöbbel rendelkezik bekapcsolt vagy nem bekapcsolt biztonságiöv-zár esetén. Ha a vezető- vagy első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva, akkor az adott légzsák kioldási küszöbe alacsonyabb lesz, mint a bekapcsolt biztonságiöv-zárhoz tartozó kioldási küszöb.
 
A vezetőülés elülső helyzetében és bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárnál, a vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt vezetőoldali biztonságiöv-zárhoz tartozó küszöbnél old ki.
 
Biztonságiöv-zár Légzsák kioldási küszöb  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat becsatolva A vezetőoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-csat nincs becsatolva. A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Vezetőoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva és a vezetőülés az elülső helyzetben A vezetőoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
Első utasoldali biztonságiöv-zár nincs bekapcsolva Az első utasoldali légzsák a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöbnél old ki  
 
Attól függően, hogy mely első biztonságiöv-zár(ak) vannak bekapcsolva és milyen nagyságú az ütközés, lehetséges olyan eset, hogy a két első légzsák közül csak az egyik old ki. Például: A vezetőoldali biztonságiöv-zár nem bekapcsolt, az utasoldali biztonságiöv-zár bekapcsolt és az ütközés eléri a nem bekapcsolt biztonsági övhöz tartozó küszöböt. A vezetőoldali légzsák kiold, de a vezetőoldali biztonságiöv-övfeszítő nem old ki, az utasoldali légzsák nem old ki, azonban az utasoldali biztonságiöv-övfeszítő kiold.
 
Az utasülés utasérzékelője integrált nyomásérzékelők segítségével érzékeli az utas vagy tárgy jelenlétét az üléspárnán. Az utasérzékelő nem tud különbséget tenni egy utas és egy tárgy között. A vezérlőegység feldolgozza a nyomás információt és, ha a nyomás meghalad egy küszöböt, 'Foglalt ülés' állapotot továbbít a kábelkötegen keresztül a légzsák-vezérlőegységnek. Ha az ülés üres, vagy egy nagyon kis tömegű tárgy foglalja el, 'Üres ülés' állapot továbbítódik, a légzsák-vezérlőegységhez, és az utasoldali légzsák deaktiválódik, a szükségtelen javítási költségek elkerülése érdekében. Ha az ülés üres és a biztonsági öv be van csatolva, az utasoldali légzsák deaktiválva kijelző világít.
 
Az utasérzékelő rendszert nem befolyásolja az utasülés helyzete.
 
A vezérlőegység folyamatosan figyeli az utasérzékelőt, és ha hibát észlel, a hibát továbbítja a légzsák-vezérlőegységhez a vezérlőhálózaton keresztül (CAN), és kigyújtja a légzsák-figyelmeztető lámpát.
(Forrás: TIS CD)
 
Kisber!
 
Sajnos ez is előfordulhat (mármint, hogy hibás az érzékelő), ugyanis nálam se világít mindíg a visszajelő ha üres az anyós ülés és be van kapcsolva az öv.
Ugy dontottem ezek utan, hogy kiszurom a legzsakot.
A fene varialjon vele
 
falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2005.06.18 szombat, 07:37:00 »

A géptető és a szélvédő között, az utas oldalon van egy szélterelő csak azt kell kiszerelni. Főoldalon a hírek között van leírás, kép, klíma tisztításhoz ott az 1es pont a pollenszűrő ki.
Köszönöm a segítséget, Fusim Misi! Kicsit kések vele, de az eltelt 1 hét alatt 4000 km-t szaladt a Mondi, 1 köhhintés nélkül (ja, és 3 szép nagy magyari emberrel, 140-es tempó, 6,5 alatti átlagfogyi :-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2005.06.18 szombat, 11:07:00 »

Köszönöm a segítséget, Fusim Misi! Kicsit kések vele, de az eltelt 1 hét alatt 4000 km-t szaladt a Mondi, 1 köhhintés nélkül (ja, és 3 szép nagy magyari emberrel, 140-es tempó, 6,5 alatti átlagfogyi :-)))
tepsy! Np. örülök, hogy segíthettem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2005.06.18 szombat, 17:05:00 »

tepsy! Np. örülök, hogy segíthettem!
újra szelel a légkondi:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 14:02:00 »

Csaó Skacok
Végre kicseréltettem a ablakmosó motort.Sajna vazze nagyon sokba került.Ez annyit takar hogy egy 5 ajtós mondira ez a kis motoros szivattyús biz ***.16101.- Szerintem ez sok volt.De arra még mindig nem jöttem rá mi miatt romlott el.Van valakinek éppkézláb ötlete???Ez egy 2001-es Mondi.Vagy esetleg hasonló élmény volt e?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 14:05:00 »

Ja Plussz találtam egy teljes ismertetőt az új mondiról ha még nem látta volna v ki
NEW MONDEO
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 16:06:00 »

Csak úgy kedvcsinálónak. Smiley
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 16:06:00 »

Ja Plussz találtam egy teljes ismertetőt az új mondiról ha még nem látta volna v ki
NEW MONDEO
sumika01,
 
kint van a főoldalon is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 17:52:00 »

http://www.external.ford.hu/upload/garancia/alapgarancia.pdf
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 22:52:00 »

Ja Plussz találtam egy teljes ismertetőt az új mondiról ha még nem látta volna v ki
NEW MONDEO
sumika!
 
Nagyon jó anyag,de Angel már megelőzött.De azért nyugodtan terjeszd ha van valami ujdonság a látómeződben!Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2005.06.19 vasárnap, 22:54:00 »

Csak úgy kedvcsinálónak. Smiley
 

Scratch!
 
Hogy mik vannak a tarsolyadban!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 00:12:00 »

Fari-,
 
ezen nincs Mondeo!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 00:13:00 »

Scratch!
 
Hogy mik vannak a tarsolyadban!
Zsoel,
 
és az még semmi, nézd meg ezt:
 

 
Igaz ez nem eredeti, csak Photoshop... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 10:58:00 »

Zsoel,
 
és az még semmi, nézd meg ezt:
 

 
Igaz ez nem eredeti, csak Photoshop... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 11:52:00 »

Sziasztok!
 
Mi a helyzett a rohadó ajtókkal. Korábban többen jelezték a problémát. Én annyit láttam, hogy a hegesztési varrat esett le és annak a helyén rozsdál az autó.  
Mi a franc ezzel a teendő? Használtan vettem, állítólag végig szervizelték Fehérváron. Garanciális ez?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 13:30:00 »

Szabolcs,
 
Igen jo esellyel garis a cucc. Vidd el abba a szervizbe, ahol rendszeresen szervizeltek, vagy ahhoz a kereskedohoz, ahol a verdat vettek. A lenyeg, hogy ez egy tpus hiba es a 12ev atrohadasi gari keretein belul meg kell javitaniuk ! Pablo-nak es nekem is ugyanez a problemank. Elvileg Pablo mar tul van a nehezen, mert mar volt szervizben es neki gariban megoldjak a problemat. Egyebkent az ajto also reszen levo szigetelo gumi okozza a rohadast. Elvileg ujrafenyezik az ajto azon reszet, ahol rohad es kicserelik a rossz szigetelest jora.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 14:48:00 »

Sziasztok!
 
Mi a helyzett a rohadó ajtókkal. Korábban többen jelezték a problémát. Én annyit láttam, hogy a hegesztési varrat esett le és annak a helyén rozsdál az autó.  
Mi a franc ezzel a teendő? Használtan vettem, állítólag végig szervizelték Fehérváron. Garanciális ez?
Háj Szabolcs!
 
Épp most jöttem a szervízből. Ott hagytam az automat szerdán v. csüt. megyek érte. Az én gépem, 2003, TDCi. A bal első, bal hátsó, jobb hátsó ajtó rozsdásodik. Természetesen garanciába kijavítják. Nagyon sok melójuk van, és egyébként is jobb minél hamarabb túllenni rajta, úgyhogy HAJRÁ!
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 14:49:00 »

Szabolcs,
 
Igen jo esellyel garis a cucc. Vidd el abba a szervizbe, ahol rendszeresen szervizeltek, vagy ahhoz a kereskedohoz, ahol a verdat vettek. A lenyeg, hogy ez egy tpus hiba es a 12ev atrohadasi gari keretein belul meg kell javitaniuk ! Pablo-nak es nekem is ugyanez a problemank. Elvileg Pablo mar tul van a nehezen, mert mar volt szervizben es neki gariban megoldjak a problemat. Egyebkent az ajto also reszen levo szigetelo gumi okozza a rohadast. Elvileg ujrafenyezik az ajto azon reszet, ahol rohad es kicserelik a rossz szigetelest jora.
 
bye
zacci
Üdv zacci!
 
Ha meglesz a gép kűdök képeket.
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2005.06.20 hétfő, 14:58:00 »

Sziasztok!
 
Mi a helyzett a rohadó ajtókkal. Korábban többen jelezték a problémát. Én annyit láttam, hogy a hegesztési varrat esett le és annak a helyén rozsdál az autó.  
Mi a franc ezzel a teendő? Használtan vettem, állítólag végig szervizelték Fehérváron. Garanciális ez?
Szabolcs,
amit zacci írt az a teendő. Kíváncsi vagyok a fehérvári ford szervíz reakciójára, mert én még egy emberrel sem találkoztam, aki pozitívan nyilatkozott volna róluk...
M.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.