Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 12:09:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 849 850 851 852 853 854 855 [856] 857 858 859 860 861 862 863 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21943203 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42750 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:28:48 »

Nekem meg a Fordosok mesélték... Smiley Most a tízezerre nem teszem le a nagyesküt, de az eljárás attól még kb. így van szerintük.

A mondeónál asszem 2003 szept 15-től kezdődött az eu4-es motorok gyártása. A német piacra... a magyarra még a 2004-es év vége felé is csak az eu3-asokat gyártották.
De hogy minőségben rosszabb lenne egyik-másik darab... nem tudom. Mondjuk a hétfői, pénteki darabokat kapja kelet európa?
Nehéz lenne ezt megvalósítani. Nem beszélve az egyedi rendelésről... nem hiszem, hogy olyan nagy különbség lennek az egyik és másik modell között.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42751 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:32:59 »

engem az ami kicsit zavar, hogy pl a mk3 v6om ami 2003.12.havi gyártású, kék zöldkari matricát kapott, a 98as 1.8 td meg szintén.... Nekem ez nem vág össze. 3 katalizátor és 5 lambda szonda ugyanazt tudja mint egy td semmiféle szűréssel?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42752 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:37:33 »

engem az ami kicsit zavar, hogy pl a mk3 v6om ami 2003.12.havi gyártású, kék zöldkari matricát kapott, a 98as 1.8 td meg szintén.... Nekem ez nem vág össze. 3 katalizátor és 5 lambda szonda ugyanazt tudja mint egy td semmiféle szűréssel?

Az eu 2 és eu 3 kék... a felvetésed jogos (bár a számokat eltúloztad, nálad a v elrendezés miatt van több mindenből).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42753 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:44:30 »

Az eu 2 és eu 3 kék... a felvetésed jogos (bár a számokat eltúloztad, nálad a v elrendezés miatt van több mindenből).

hát darabra ennyi van elvileg, 1-1 katalizátor oldalanként, előtte-mögötte lambda szonda, plusz egy közös katalizátor, 1 lambdával. olyan mint a 4 hengeres 3 lambdával és 2 katalizátorral
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42754 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:58:05 »

Sziasztok!

Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is.  falbav

Az NKH-nak van egy  buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat.
Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak.  falbav

Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi.  Sad




Hiába írtam a Ford Magyarországnak (itt vannak Szentendrén, a szomszédban)...ezt a táblázatot küldték.  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.01 kedd, 15:03:09 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42755 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:03:51 »

Sziasztok!

Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is.  falbav

Az NKH-nak van egy  buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat.
Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak.  falbav

Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi.  Sad

2 éve voltunk kinn pár hónapig németeknél, és tüvnél kértem matricát, ott a zöldet kaptam a kinti besorolás alapján, amit meg láttam 97-98as évjáratú egyéb dízeleket azok pirosat. Sárgát a 4-5 éves dízelek kaptak, meg a 10-15éves benzinesek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42756 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:17:25 »

Sziasztok!

Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is.  falbav

Az NKH-nak van egy  buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat.
Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak.  falbav

Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi.  Sad

http://kepfeltoltes.hu/view/130101/Euro_t_bl_zat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Hiába írtam a Ford Magyarországnak (itt vannak Szentendrén, a szomszédban)...ezt a táblázatot küldték.  rinya

Ez szerintem valami kis útmutató táblázat, a valódi besorolás így néz ki: http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786
Ha az Etis szerint EU4 a kocsi, akkor szerintem át lehet soroltatni. A mi dízelünk is 2004-es, de EU4-es, ezért zöld matrica van rajta hátul.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42757 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:21:17 »

Ez szerintem valami kis útmutató táblázat, a valódi besorolás így néz ki: http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786
Ha az Etis szerint EU4 a kocsi, akkor szerintem át lehet soroltatni. A mi dízelünk is 2004-es, de EU4-es, ezért zöld matrica van rajta hátul.

etis szerint " Emisszió:      Emisszió IV. fokozat"
szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42758 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:23:25 »

hát darabra ennyi van elvileg, 1-1 katalizátor oldalanként, előtte-mögötte lambda szonda, plusz egy közös katalizátor, 1 lambdával. olyan mint a 4 hengeres 3 lambdával és 2 katalizátorral

De a hatása pont ugyanannyi... sőt, még rosszabb, mert a tiéd több károsanyagot bocsát ki, mint egy 4 hengeres.
És ha megnézed, a td kb feleannyi co2-őt köp ki, mint a te v6-osod...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42759 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:25:55 »

etis szerint " Emisszió:      Emisszió IV. fokozat"
szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S

Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban (Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42760 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:26:42 »

De a hatása pont ugyanannyi... sőt, még rosszabb, mert a tiéd több károsanyagot bocsát ki, mint egy 4 hengeres.
És ha megnézed, a td kb feleannyi co2-őt köp ki, mint a te v6-osod...

Ez nyilvánvaló, ha több üzemanyagot fogyaszt, abból több co2 keletkezik Wink Amikor kevesebbet fogyaszt, akkor meg kevesebbet termel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42761 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:28:12 »

etis szerint " Emisszió:      Emisszió IV. fokozat"
szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S

Szerintem a tiéd euro4-es. Ha így van, jár a zöld matrica.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42762 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:28:19 »

Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban (Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás.

Hát amíg nem korlátozzák a közlekedésemet a kék matrica miatt addig nem fogok futkozni. pláne hogy fél éve műszakizott.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42763 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:29:17 »

Szerintem a tiéd euro4-es. Ha így van, jár a zöld matrica.

jaja, ez alapján úgy néz ki. Nem tudom a többi v6 milyen matricával járkál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42764 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:29:53 »

Ez szerintem valami kis útmutató táblázat, a valódi besorolás így néz ki: http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786
Ha az Etis szerint EU4 a kocsi, akkor szerintem át lehet soroltatni. A mi dízelünk is 2004-es, de EU4-es, ezért zöld matrica van rajta hátul.

Ismerem ezt az euvonalas és máshol is megjelent táblázatot....is.
Viszont itt hivatkozási rendeletszámok amik különböznek. Azokat meg kikeresni, hogy pontosan melyik mit tartalmaz....szinte lehetetlen.
A szabályzott keverékképzésű benzinmotor szinte minden lambda szondás motorra igaz, de mégis rengeteg egyéb előírás van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42765 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:31:13 »

Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban (Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás.

Ha nem most regadózod, akkor teljesen mindegy milyen színű. Mindegyikkel mehetsz szmogriadó idején és nem olcsóbb semmi rá, ha 3-as vagy 4-es.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42766 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:39:15 »

etis szerint " Emisszió:      Emisszió IV. fokozat"
szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S

Ilyet hol ír ki?
Mert én csak ilyet látok:  "Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42767 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:41:57 »

Ilyet hol ír ki?
Mert én csak ilyet látok:  "Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)"

Az EEC7 az EU3, az Emisszió IV. fokozat az EU4.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42768 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:42:36 »

Ilyet hol ír ki?
Mert én csak ilyet látok:  "Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)"

Szerintem a benzinesek facelifttől mindenképpen eu4-esek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42769 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:43:35 »

Szerintem a benzinesek facelifttől mindenképpen eu4-esek.

szerinted...és szerintem is...... de akik eldöntik szerintük nem és nem is érdekük, mert akkor kevesebbet kell befizetni az államnak  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42770 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:47:33 »

Az EEC7 az EU3, az Emisszió IV. fokozat az EU4.

Na de hol és mi alapján EEC7 = EU3?

Az autó típusbizonyítványában 0.01-al több (0.09) a NOx , mint az EuroIV 0.08 értéke.
Az NOx-et sehol nem vizsgálják, a CO=0 a HC=30....az utolsó Ausztriai műszaki vizsga papíron is.
Tehát emiatt a 0.01 nem mért érték miatt lenne olyan kategóriába sorolva, akor a CO=2.3  HC=200 és a NOx=0.15 megengedett érték......

Röhej merges3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42771 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:59:44 »

Na de hol és mi alapján EEC7 = EU3?

Az autó típusbizonyítványában 0.01-al több (0.09) a NOx , mint az EuroIV 0.08 értéke.
Az NOx-et sehol nem vizsgálják, a CO=0 a HC=30....az utolsó Ausztriai műszaki vizsga papíron is.
Tehát emiatt a 0.01 nem mért érték miatt lenne olyan kategóriába sorolva, akor a CO=2.3  HC=200 és a NOx=0.15 megengedett érték......

Röhej merges3

2000 EEC (EEC7). Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje az EU-ban: 2000 (70/220/EEC EU-s előírás 98/69/EC kiegészítése vagy mije szerint).
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42772 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:59:57 »

Ilyet hol ír ki?
Mert én csak ilyet látok:  "Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)"

etis nekem ezt hozta
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42773 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:07:08 »

2000 EEC (EEC7). Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje az EU-ban: 2000 (70/220/EEC EU-s előírás 98/69/EC kiegészítése vagy mije szerint).

Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje.
Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem.

Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni.

Csak beszélgetünk  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42774 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:11:15 »

Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje.
Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem.

Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni.

Csak beszélgetünk  Wink
MKIII már gyártás alatt volt 2000-től.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42775 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:14:54 »

MKIII már gyártás alatt volt 2000-től.
Tudom, de mindennek a megjelenési ideje számít. Mert ugye sosem hallani, hogy ettől az évtől van valami, de már tavaly is "volt".  Wink
A megjelenési időt megelőzi akár több év is sokszor egyéb márkáknál....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42776 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:16:47 »

Tudom, de mindennek a megjelenési ideje számít. Mert ugye sosem hallani, hogy ettől az évtől van valami, de már tavaly is "volt".  Wink
A megjelenési időt megelőzi akár több év is sokszor egyéb márkáknál....
:eljen:Így van
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42777 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:25:13 »

Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje.
Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem.

Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni.

Csak beszélgetünk  Wink

Ahogy minden 1996 után gyártott sem EU2. De ez volt ez előirányzott szándék, és ezért volt EEC 2000 a "lépcsőfok" neve.

Amúgy átnéztem az ENSZ-EGB szabványokat, amikre a magyar besorolást részletező táblázat hivatkozik. A 83.05 besorolásai és határértékei konkrétan az EU-szám szerinti besorolásnak és az ahhoz tartozó határértékeknek felelnek meg. Az EU4 és újabb dízelekre vonatkozó 49.03 már más mérési technikát alkalmaz, és nem összemérhető közvetlenül a két adat (de mondjuk itt most benzinesekről van szó).
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42778 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:27:09 »

Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan  lejött.THX!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42779 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:28:38 »

Ahogy minden 1996 után gyártott sem EU2. De ez volt ez előirányzott szándék, és ezért volt EEC 2000 a "lépcsőfok" neve.

Amúgy átnéztem az ENSZ-EGB szabványokat, amikre a magyar besorolást részletező táblázat hivatkozik. A 83.05 besorolásai és határértékei konkrétan az EU-szám szerinti besorolásnak és az ahhoz tartozó határértékeknek felelnek meg. Az EU4 és újabb dízelekre vonatkozó 49.03 már más mérési technikát alkalmaz, és nem összemérhető közvetlenül a két adat (de mondjuk itt most benzinesekről van szó).

Na igen, ne keverjük a dízellel, mert a dízel EU5 is sokkal rosszabb, mint a benzin EU3, a 4-ről nem is beszélve.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42780 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:31:23 »

Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan  lejött.THX!

lökh rács széle a dízelnél, a benzinesnél talán lemez fülek tartják
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42781 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:40:36 »

Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan  lejött.THX!

Az alsó légbeömlőnél lesz bal oldalon szemből.
Így néz ki: http://tinyurl.com/akgs9e2
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42782 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:47:59 »

Az alsó légbeömlőnél lesz bal oldalon szemből.
Így néz ki: http://tinyurl.com/akgs9e2
azt tudom hogy néz ki csak a helyét nem találom, a léfgbeömlőnél a rács felől vagy belülről lehet valami felfogatási pont nem lelem próbálkozok tovább. thx a segitséget
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42783 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:50:58 »

azt tudom hogy néz ki csak a helyét nem találom, a léfgbeömlőnél a rács felől vagy belülről lehet valami felfogatási pont nem lelem próbálkozok tovább. thx a segitséget

itt van a hely
http://i102.photobucket.com/albums/m119/dojjindia/23042010620.jpg
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42784 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:54:45 »

Kicsit bemegy a ködklámpa felé a rögzítés belül
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42785 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:56:30 »

nagyon köszz!!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #42786 Dátum: 2013.01.02 szerda, 08:38:12 »

Jó reggelt!
Egy kérdés. 1800 fordulat környékén mindig berezonál a motor és búgó rezgő hangot hallat. Én a levegőszűrőházra gondoltam + a csöveire ami megy előre. A csövek leszedése után is fen áll ez a probléma. Valakinek produkált már ilyet a mondeoja.   
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42787 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:02:28 »

Jó reggelt!
Egy kérdés. 1800 fordulat környékén mindig berezonál a motor és búgó rezgő hangot hallat. Én a levegőszűrőházra gondoltam + a csöveire ami megy előre. A csövek leszedése után is fen áll ez a probléma. Valakinek produkált már ilyet a mondeoja.   
beremeg a turbocso traverz.szílenteket kidobni,fixre lecsavarozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #42788 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:04:31 »

beremeg a turbocso traverz.szílenteket kidobni,fixre lecsavarozni.

Azt pontosan hogy gondoltad? Fixre csavarni?
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #42789 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:14:30 »

Azt pontosan hogy gondoltad? Fixre csavarni?
ALF tett fel róla egy rképet.Ennek van szilentjei és azok elfáradnak.Ezért egyszerúbb fixre csavarni mintmegint újatt venni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #42790 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:21:22 »

ALF tett fel róla egy rképet.Ennek van szilentjei és azok elfáradnak.Ezért egyszerúbb fixre csavarni mintmegint újatt venni.

Köszönöm
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42791 Dátum: 2013.01.02 szerda, 11:28:08 »

A víz fogy? Olajfogyás: a 20e alatt max-ról min-re fogyhat, ennél több nem igazán.

4500 alatt 2x töltötem a vizet min-ről maxra  szomoru1
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42792 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:06:24 »

Hali!

Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat.

Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem?

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42793 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:08:58 »

Hali!

Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat.

Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem?

 worship worship
 integet2 integet2
Szerintem igen. Tudtommal öblíteni is azzal az olajjal kell amivel a végén feltöltöd a rendszert. László ennek a nagy tudora, lehet hogy a FAQ-ban is van róla cikk, de nem biztos.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #42794 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:36:28 »

Szerintem igen. Tudtommal öblíteni is azzal az olajjal kell amivel a végén feltöltöd a rendszert. László ennek a nagy tudora, lehet hogy a FAQ-ban is van róla cikk, de nem biztos.

Ezzel csak az a gáz, hogy az az olaj asszem 6/liter... szomoru1

Nincs valami olcsóbb megoldás öblíteni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #42795 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:38:40 »

Hali!

Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat.

Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem?

 worship worship
 integet2 integet2

Ha nagyon dzsuvás a rendszer akkor ahogy írtad 2 literrel átöblíted a harmadikkal feltöltöd. Nálam pl elég volt 1 liter öblítésre, mert már az első flakon kiürülése előtt szép tiszta folyadékot nyomott ki a rendszer. Így én csak 2 liternyit használtam fel.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42796 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:40:07 »

Ezzel csak az a gáz, hogy az az olaj asszem 6/liter... szomoru1

Nincs valami olcsóbb megoldás öblíteni?

2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42797 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:42:13 »

6/liter... szomoru1
Nem óccó.  rinya falbav
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42798 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:43:23 »

2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés.

AndyA
Az nem 3 liter? (2+1).  integet2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #42799 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:44:21 »

2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés.

AndyA

Kb 1 liter van a rendszerben, ugye? Mert akkor 3 liter kell. De még ha elég a 2 is, én akkor is sajnálom. Valami nagyon hasonló specifikációval bíró olajjal nem lehetne alaposabban átöblíteni, és majd csak utána feltölteni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 849 850 851 852 853 854 855 [856] 857 858 859 860 861 862 863 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.