Angel
|
|
« Új hozzászólás #42750 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:28:48 » |
|
Nekem meg a Fordosok mesélték... Most a tízezerre nem teszem le a nagyesküt, de az eljárás attól még kb. így van szerintük. A mondeónál asszem 2003 szept 15-től kezdődött az eu4-es motorok gyártása. A német piacra... a magyarra még a 2004-es év vége felé is csak az eu3-asokat gyártották. De hogy minőségben rosszabb lenne egyik-másik darab... nem tudom. Mondjuk a hétfői, pénteki darabokat kapja kelet európa? Nehéz lenne ezt megvalósítani. Nem beszélve az egyedi rendelésről... nem hiszem, hogy olyan nagy különbség lennek az egyik és másik modell között.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42751 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:32:59 » |
|
engem az ami kicsit zavar, hogy pl a mk3 v6om ami 2003.12.havi gyártású, kék zöldkari matricát kapott, a 98as 1.8 td meg szintén.... Nekem ez nem vág össze. 3 katalizátor és 5 lambda szonda ugyanazt tudja mint egy td semmiféle szűréssel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #42752 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:37:33 » |
|
engem az ami kicsit zavar, hogy pl a mk3 v6om ami 2003.12.havi gyártású, kék zöldkari matricát kapott, a 98as 1.8 td meg szintén.... Nekem ez nem vág össze. 3 katalizátor és 5 lambda szonda ugyanazt tudja mint egy td semmiféle szűréssel?
Az eu 2 és eu 3 kék... a felvetésed jogos (bár a számokat eltúloztad, nálad a v elrendezés miatt van több mindenből).
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42753 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:44:30 » |
|
Az eu 2 és eu 3 kék... a felvetésed jogos (bár a számokat eltúloztad, nálad a v elrendezés miatt van több mindenből).
hát darabra ennyi van elvileg, 1-1 katalizátor oldalanként, előtte-mögötte lambda szonda, plusz egy közös katalizátor, 1 lambdával. olyan mint a 4 hengeres 3 lambdával és 2 katalizátorral
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42754 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:58:05 » |
|
Sziasztok! Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is. Az NKH-nak van egy buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat. Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak. Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi. Hiába írtam a Ford Magyarországnak (itt vannak Szentendrén, a szomszédban)...ezt a táblázatot küldték.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.01 kedd, 15:03:09 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42755 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:03:51 » |
|
Sziasztok! Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is. Az NKH-nak van egy buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat. Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak. Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi. 2 éve voltunk kinn pár hónapig németeknél, és tüvnél kértem matricát, ott a zöldet kaptam a kinti besorolás alapján, amit meg láttam 97-98as évjáratú egyéb dízeleket azok pirosat. Sárgát a 4-5 éves dízelek kaptak, meg a 10-15éves benzinesek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42756 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:17:25 » |
|
Sziasztok! Jó a téma..... komolyan érint engem is és elég fájdalmasan is. Az NKH-nak van egy buta táblázata, ami alapján sorolja be a motorokat. Euro4 besorolás 2005.01.01 utáni benzinmotorok kapnak. Nálam egy elég sokat számít, mert euro3-ba sorolják a kocsit és így közel 100e -el több a regadó! Pedig a motor tudja az értékeket, de 2004-es a kocsi. http://kepfeltoltes.hu/view/130101/Euro_t_bl_zat_www.kepfeltoltes.hu_.jpgHiába írtam a Ford Magyarországnak (itt vannak Szentendrén, a szomszédban)...ezt a táblázatot küldték. Ez szerintem valami kis útmutató táblázat, a valódi besorolás így néz ki: http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786Ha az Etis szerint EU4 a kocsi, akkor szerintem át lehet soroltatni. A mi dízelünk is 2004-es, de EU4-es, ezért zöld matrica van rajta hátul.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42757 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:21:17 » |
|
etis szerint " Emisszió: Emisszió IV. fokozat" szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #42758 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:23:25 » |
|
hát darabra ennyi van elvileg, 1-1 katalizátor oldalanként, előtte-mögötte lambda szonda, plusz egy közös katalizátor, 1 lambdával. olyan mint a 4 hengeres 3 lambdával és 2 katalizátorral
De a hatása pont ugyanannyi... sőt, még rosszabb, mert a tiéd több károsanyagot bocsát ki, mint egy 4 hengeres. És ha megnézed, a td kb feleannyi co2-őt köp ki, mint a te v6-osod...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42759 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:25:55 » |
|
etis szerint " Emisszió: Emisszió IV. fokozat" szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S
Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban ( Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42760 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:26:42 » |
|
De a hatása pont ugyanannyi... sőt, még rosszabb, mert a tiéd több károsanyagot bocsát ki, mint egy 4 hengeres. És ha megnézed, a td kb feleannyi co2-őt köp ki, mint a te v6-osod...
Ez nyilvánvaló, ha több üzemanyagot fogyaszt, abból több co2 keletkezik Amikor kevesebbet fogyaszt, akkor meg kevesebbet termel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #42761 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:28:12 » |
|
etis szerint " Emisszió: Emisszió IV. fokozat" szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S
Szerintem a tiéd euro4-es. Ha így van, jár a zöld matrica.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42762 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:28:19 » |
|
Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban ( Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás. Hát amíg nem korlátozzák a közlekedésemet a kék matrica miatt addig nem fogok futkozni. pláne hogy fél éve műszakizott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42763 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:29:17 » |
|
Szerintem a tiéd euro4-es. Ha így van, jár a zöld matrica.
jaja, ez alapján úgy néz ki. Nem tudom a többi v6 milyen matricával járkál
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42764 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:29:53 » |
|
Ismerem ezt az euvonalas és máshol is megjelent táblázatot....is. Viszont itt hivatkozási rendeletszámok amik különböznek. Azokat meg kikeresni, hogy pontosan melyik mit tartalmaz....szinte lehetetlen. A szabályzott keverékképzésű benzinmotor szinte minden lambda szondás motorra igaz, de mégis rengeteg egyéb előírás van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42765 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:31:13 » |
|
Akkor szerintem érdemes az NKH (vagy aki ezt intézi) felé egy kört futni, mert magában a jogszabályban ( Jogtár) nincs évszámhoz kötve a besorolás. Ha nem most regadózod, akkor teljesen mindegy milyen színű. Mindegyikkel mehetsz szmogriadó idején és nem olcsóbb semmi rá, ha 3-as vagy 4-es.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42766 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:39:15 » |
|
etis szerint " Emisszió: Emisszió IV. fokozat" szóval ezek a szép gyerekek rosszul sorolták be a kocsimat :S
Ilyet hol ír ki? Mert én csak ilyet látok: "Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)"
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42767 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:41:57 » |
|
Ilyet hol ír ki? Mert én csak ilyet látok: "Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)"
Az EEC7 az EU3, az Emisszió IV. fokozat az EU4.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #42768 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:42:36 » |
|
Ilyet hol ír ki? Mert én csak ilyet látok: "Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)"
Szerintem a benzinesek facelifttől mindenképpen eu4-esek.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42769 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:43:35 » |
|
Szerintem a benzinesek facelifttől mindenképpen eu4-esek.
szerinted...és szerintem is...... de akik eldöntik szerintük nem és nem is érdekük, mert akkor kevesebbet kell befizetni az államnak
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42770 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:47:33 » |
|
Az EEC7 az EU3, az Emisszió IV. fokozat az EU4.
Na de hol és mi alapján EEC7 = EU3? Az autó típusbizonyítványában 0.01-al több (0.09) a NOx , mint az EuroIV 0.08 értéke. Az NOx-et sehol nem vizsgálják, a CO=0 a HC=30....az utolsó Ausztriai műszaki vizsga papíron is. Tehát emiatt a 0.01 nem mért érték miatt lenne olyan kategóriába sorolva, akor a CO=2.3 HC=200 és a NOx=0.15 megengedett érték...... Röhej
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42771 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:59:44 » |
|
Na de hol és mi alapján EEC7 = EU3? Az autó típusbizonyítványában 0.01-al több (0.09) a NOx , mint az EuroIV 0.08 értéke. Az NOx-et sehol nem vizsgálják, a CO=0 a HC=30....az utolsó Ausztriai műszaki vizsga papíron is. Tehát emiatt a 0.01 nem mért érték miatt lenne olyan kategóriába sorolva, akor a CO=2.3 HC=200 és a NOx=0.15 megengedett érték...... Röhej 2000 EEC (EEC7). Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje az EU-ban: 2000 (70/220/EEC EU-s előírás 98/69/EC kiegészítése vagy mije szerint).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42772 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:59:57 » |
|
Ilyet hol ír ki? Mert én csak ilyet látok: "Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)"
etis nekem ezt hozta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42773 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:07:08 » |
|
2000 EEC (EEC7). Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje az EU-ban: 2000 (70/220/EEC EU-s előírás 98/69/EC kiegészítése vagy mije szerint).
Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje. Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem. Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni. Csak beszélgetünk
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #42774 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:11:15 » |
|
Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje. Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem. Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni. Csak beszélgetünk MKIII már gyártás alatt volt 2000-től.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42775 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:14:54 » |
|
MKIII már gyártás alatt volt 2000-től.
Tudom, de mindennek a megjelenési ideje számít. Mert ugye sosem hallani, hogy ettől az évtől van valami, de már tavaly is "volt". A megjelenési időt megelőzi akár több év is sokszor egyéb márkáknál....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #42776 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:16:47 » |
|
Tudom, de mindennek a megjelenési ideje számít. Mert ugye sosem hallani, hogy ettől az évtől van valami, de már tavaly is "volt". A megjelenési időt megelőzi akár több év is sokszor egyéb márkáknál.... :eljen:Így van
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42777 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:25:13 » |
|
Az EU3 szabvány kötelezővé tételének ideje. Ha így nézzük, akkor minden 2000 utáni jármű EU3-as? Persze nem. Itt a Mondeo (mk3), mint típus besorolása esik bele az EU3-ba, 2000-től mert 2001-től gyártották az mk3-at. Ezt így is lehet értelmezni. Csak beszélgetünk Ahogy minden 1996 után gyártott sem EU2. De ez volt ez előirányzott szándék, és ezért volt EEC 2000 a "lépcsőfok" neve. Amúgy átnéztem az ENSZ-EGB szabványokat, amikre a magyar besorolást részletező táblázat hivatkozik. A 83.05 besorolásai és határértékei konkrétan az EU-szám szerinti besorolásnak és az ahhoz tartozó határértékeknek felelnek meg. Az EU4 és újabb dízelekre vonatkozó 49.03 már más mérési technikát alkalmaz, és nem összemérhető közvetlenül a két adat (de mondjuk itt most benzinesekről van szó).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sly70
Kezdő
Elérhető
Hozzászólások: 88
|
|
« Új hozzászólás #42778 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:27:09 » |
|
Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan lejött.THX!
|
|
|
Naplózva
|
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42779 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:28:38 » |
|
Ahogy minden 1996 után gyártott sem EU2. De ez volt ez előirányzott szándék, és ezért volt EEC 2000 a "lépcsőfok" neve.
Amúgy átnéztem az ENSZ-EGB szabványokat, amikre a magyar besorolást részletező táblázat hivatkozik. A 83.05 besorolásai és határértékei konkrétan az EU-szám szerinti besorolásnak és az ahhoz tartozó határértékeknek felelnek meg. Az EU4 és újabb dízelekre vonatkozó 49.03 már más mérési technikát alkalmaz, és nem összemérhető közvetlenül a két adat (de mondjuk itt most benzinesekről van szó).
Na igen, ne keverjük a dízellel, mert a dízel EU5 is sokkal rosszabb, mint a benzin EU3, a 4-ről nem is beszélve.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42780 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:31:23 » |
|
Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan lejött.THX!
lökh rács széle a dízelnél, a benzinesnél talán lemez fülek tartják
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #42781 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:40:36 » |
|
Abban kérnék segítséget,hogy 2005. mondin a külső hőmérséklet érzékelő pontosan hova van rögzitve a lökháritó / szemből nézne / bal oldalán mert nem találok semmilyen felfogatási pontot esetleg egy képpel illusztrálva könnyebben megtalálnám a helyet ahonnan lejött.THX!
Az alsó légbeömlőnél lesz bal oldalon szemből. Így néz ki: http://tinyurl.com/akgs9e2
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sly70
Kezdő
Elérhető
Hozzászólások: 88
|
|
« Új hozzászólás #42782 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:47:59 » |
|
azt tudom hogy néz ki csak a helyét nem találom, a léfgbeömlőnél a rács felől vagy belülről lehet valami felfogatási pont nem lelem próbálkozok tovább. thx a segitséget
|
|
|
Naplózva
|
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #42784 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:54:45 » |
|
Kicsit bemegy a ködklámpa felé a rögzítés belül
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
sly70
Kezdő
Elérhető
Hozzászólások: 88
|
|
« Új hozzászólás #42785 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:56:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #42786 Dátum: 2013.01.02 szerda, 08:38:12 » |
|
Jó reggelt! Egy kérdés. 1800 fordulat környékén mindig berezonál a motor és búgó rezgő hangot hallat. Én a levegőszűrőházra gondoltam + a csöveire ami megy előre. A csövek leszedése után is fen áll ez a probléma. Valakinek produkált már ilyet a mondeoja.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #42787 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:02:28 » |
|
Jó reggelt! Egy kérdés. 1800 fordulat környékén mindig berezonál a motor és búgó rezgő hangot hallat. Én a levegőszűrőházra gondoltam + a csöveire ami megy előre. A csövek leszedése után is fen áll ez a probléma. Valakinek produkált már ilyet a mondeoja.
beremeg a turbocso traverz.szílenteket kidobni,fixre lecsavarozni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #42788 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:04:31 » |
|
beremeg a turbocso traverz.szílenteket kidobni,fixre lecsavarozni.
Azt pontosan hogy gondoltad? Fixre csavarni?
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #42789 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:14:30 » |
|
Azt pontosan hogy gondoltad? Fixre csavarni?
ALF tett fel róla egy rképet.Ennek van szilentjei és azok elfáradnak.Ezért egyszerúbb fixre csavarni mintmegint újatt venni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #42790 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:21:22 » |
|
ALF tett fel róla egy rképet.Ennek van szilentjei és azok elfáradnak.Ezért egyszerúbb fixre csavarni mintmegint újatt venni.
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Gepetto
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42791 Dátum: 2013.01.02 szerda, 11:28:08 » |
|
A víz fogy? Olajfogyás: a 20e alatt max-ról min-re fogyhat, ennél több nem igazán.
4500 alatt 2x töltötem a vizet min-ről maxra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #42792 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:06:24 » |
|
Hali! Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat. Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42793 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:08:58 » |
|
Hali! Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat. Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem? Szerintem igen. Tudtommal öblíteni is azzal az olajjal kell amivel a végén feltöltöd a rendszert. László ennek a nagy tudora, lehet hogy a FAQ-ban is van róla cikk, de nem biztos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #42794 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:36:28 » |
|
Szerintem igen. Tudtommal öblíteni is azzal az olajjal kell amivel a végén feltöltöd a rendszert. László ennek a nagy tudora, lehet hogy a FAQ-ban is van róla cikk, de nem biztos.
Ezzel csak az a gáz, hogy az az olaj asszem 6/liter... Nincs valami olcsóbb megoldás öblíteni?
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #42795 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:38:40 » |
|
Hali! Jövő héten szeretném lecserélni a szervóolajat. Átöblítés, hogy néz ki? Ha 2x szeretném átöblíteni, akkor öblítésenként 1 liter (azaz 2) és feltöltéshez még 1 (azaz összesen 3 liter) piros olajat kell vennem? Ha nagyon dzsuvás a rendszer akkor ahogy írtad 2 literrel átöblíted a harmadikkal feltöltöd. Nálam pl elég volt 1 liter öblítésre, mert már az első flakon kiürülése előtt szép tiszta folyadékot nyomott ki a rendszer. Így én csak 2 liternyit használtam fel.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42796 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:40:07 » |
|
Ezzel csak az a gáz, hogy az az olaj asszem 6/liter... Nincs valami olcsóbb megoldás öblíteni? 2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42797 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:42:13 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42798 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:43:23 » |
|
2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés.
AndyA
Az nem 3 liter? (2+1).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #42799 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:44:21 » |
|
2 liter kell hozzá összesen. 2 öblítés + 1 feltöltés.
AndyA
Kb 1 liter van a rendszerben, ugye? Mert akkor 3 liter kell. De még ha elég a 2 is, én akkor is sajnálom. Valami nagyon hasonló specifikációval bíró olajjal nem lehetne alaposabban átöblíteni, és majd csak utána feltölteni?
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
|