Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:52:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 [1010] 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21854350 alkalommal)
0 Felhasználó és 263 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50450 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 11:07:01 »

Sziasztok!  Kérdésem lenne,a kiegyenlitő tartályban a kétcsapos kivitelnél mire szolgál a második csap? Beépithető e a sima egycsapos változat?  Bitte Danke!

Sosem láttam még csapokat kiegyenlítő tartályon.  vigyor3

Felső, csőcsatlakozásról beszélünk, gondolom.
Az egyik a hűtő tetejéről vezeti vissza a vizet(vagy levegőt) a kegyenlítőtartályba.
A másik a hengerfej felső részéről vagy dízelnél nevezhetjük akár a termosztát háznak is. Szintén a levegő kivezetése a cél.
Ezért "önlégtelenítő" a rendszer........ellenben sok másikkal, ahol mindenféle légtelenítő csavarokat, csapokat kell nyitogatni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50451 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 11:12:51 »

Sosem láttam még csapokat kiegyenlítő tartályon.  vigyor3

Felső, csőcsatlakozásról beszélünk, gondolom.
Az egyik a hűtő tetejéről vezeti vissza a vizet(vagy levegőt) a kegyenlítőtartályba.
A másik a hengerfej felső részéről vagy dízelnél nevezhetjük akár a termosztát háznak is. Szintén a levegő kivezetése a cél.
Ezért "önlégtelenítő" a rendszer........ellenben sok másikkal, ahol mindenféle légtelenítő csavarokat, csapokat kell nyitogatni.
Köszi Tibor! Már csak annyi,ki lehet cserélni egy csatlakozásosra? worship
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50452 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 13:24:34 »

Köszi Tibor! Már csak annyi,ki lehet cserélni egy csatlakozásosra? worship
amennyiben 1 cső megy rá....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50453 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 14:45:46 »

Köszi Tibor! Már csak annyi,ki lehet cserélni egy csatlakozásosra? worship

Ha egy Y-al összehozod a két irányból a tartály felé érkező csöveket, szerintem kiváltható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50454 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 15:36:29 »

amennyiben 1 cső megy rá....
thanks
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50455 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 15:37:22 »

Ha egy Y-al összehozod a két irányból a tartály felé érkező csöveket, szerintem kiváltható.
worship
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50456 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 16:48:24 »

beírod a youtube-ra hogy maf sensor cleaning és kidob számtalan linket!
amúgy a légszűrő után van a csőbe befogatva ez a szenzor két csavar fogja!legúzod a csatit,kiveszed és addig fújod belül a két fémszálat féktisztítóval míg fémtiszta nem lesz!csak óvatosan mert ha elszakad akkor kuka!ha kitisztul összerakod és örülsz!
üdv Attila
Üdv.  A tisztítás megvolt, örültem is, egy darabig.  A tisztítás után mentem egy kört, kb két kilómétert, az autó jó, másnap reggel mentem dolgozni, az autó nem jó, a melóból hazafelé ugynaz,( nem jó az autó)  kb 4-5 km után mintha jó lenne az autó, gondoltam újabb kitisztítás talán segít rajta, megcsináltam, próbaút, ezúttal 25 km minden jó, következő nap reggel melóba menet ismét ***, hazafelé ugyanaz mint az első esetben 4-5 km után jó az autó, most nem csináltam vele semmit, a harmadik nap ugyanez, reggel nem jó, délután pár kilóméter után jó, a reggeli indításnál az alapjárat is össze vissza mászkált, viszont délután amikor hazaértem és már jó volt, az alapjárat is beállt, kb  900 ford. ra és stabilan ott is maradt.  Valami ötlete valakinek?
Naplózva
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #50457 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 17:57:04 »

A jelenség a következő:
Időnként (sajnos egyre gyakrabban) indítás után a motor egyenetlenül jár, rángatózik, gázadásra nem reagál, a kuplung pedál nem jön fel a normál helyzetig. Leállítom, a következő indításnál már minden rendben.
Találkozott már valaki ilyennel? (2000 TDci)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50458 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:16:56 »

A jelenség a következő:
Időnként (sajnos egyre gyakrabban) indítás után a motor egyenetlenül jár, rángatózik, gázadásra nem reagál, a kuplung pedál nem jön fel a normál helyzetig. Leállítom, a következő indításnál már minden rendben.
Találkozott már valaki ilyennel? (2000 TDci)
  akksi mikori?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #50459 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:20:50 »

  akksi mikori?
1 éves
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50460 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:23:14 »

1 éves
a nagyon gyenge aksi úgytudom okoz ilyet. Jól fel van töltve? de a kuplung az külön téma. meg kellene diagolni.  De lehet jön majd Alf, és megmondja a tutit
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #50461 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:26:01 »

a nagyon gyenge aksi úgytudom okoz ilyet. Jól fel van töltve? de a kuplung az külön téma.
Nem tünik gyengének az akku, mindig indít, a töltés is jó. A jelenség mindig így együtt jelentkezik a kuplunggal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50462 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:29:50 »

A jelenség a következő:
Időnként (sajnos egyre gyakrabban) indítás után a motor egyenetlenül jár, rángatózik, gázadásra nem reagál, a kuplung pedál nem jön fel a normál helyzetig. Leállítom, a következő indításnál már minden rendben.
Találkozott már valaki ilyennel? (2000 TDci)
gázadásra nem reagál,és 500körüli fordulaton dadog?

Generátor és vagy akku is okozhatja,ezeknek diaggal utána lehet nézni,vagy mérve.
Sajnos okozhatja a csúcsok haldoklása is,vagy ha nem megfelelőt raktak bele korábban.
Valamelyiket kikell zárni,én a villamos problémával kezdeném....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #50463 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 18:35:34 »

gázadásra nem reagál,és 500körüli fordulaton dadog?

Generátor és vagy akku is okozhatja,ezeknek diaggal utána lehet nézni,vagy mérve.
Sajnos okozhatja a csúcsok haldoklása is,vagy ha nem megfelelőt raktak bele korábban.
Valamelyiket kikell zárni,én a villamos problémával kezdeném....
Én is ilyenekre gondoltam, csak a kuplung dolog sehogy sem illik a képbe. Valamint azt sem igazán értem, hogy a következő indításnál meg minden rendben.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50464 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 19:54:51 »

Üdv.  A tisztítás megvolt, örültem is, egy darabig.  A tisztítás után mentem egy kört, kb két kilómétert, az autó jó, másnap reggel mentem dolgozni, az autó nem jó, a melóból hazafelé ugynaz,( nem jó az autó)  kb 4-5 km után mintha jó lenne az autó, gondoltam újabb kitisztítás talán segít rajta, megcsináltam, próbaút, ezúttal 25 km minden jó, következő nap reggel melóba menet ismét ***, hazafelé ugyanaz mint az első esetben 4-5 km után jó az autó, most nem csináltam vele semmit, a harmadik nap ugyanez, reggel nem jó, délután pár kilóméter után jó, a reggeli indításnál az alapjárat is össze vissza mászkált, viszont délután amikor hazaértem és már jó volt, az alapjárat is beállt, kb  900 ford. ra és stabilan ott is maradt.  Valami ötlete valakinek?
valszeg kuka érett lett a maf-od. vegyél egy másikat bele. am ez diagnosztikával rögtön látható lenne. merre vagy helyileg?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50465 Dátum: 2013.11.29 péntek, 03:33:58 »

valszeg kuka érett lett a maf-od. vegyél egy másikat bele. am ez diagnosztikával rögtön látható lenne. merre vagy helyileg?
Ausztria- Vorarlberg- Bregenz, amúgy Győrben lakom január elején megyek haza két hétre, ha addig kibírja, hova menjek vele?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 03:39:09 írta gy53 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50466 Dátum: 2013.11.29 péntek, 10:40:02 »

Ausztria- Vorarlberg- Bregenz, amúgy Győrben lakom január elején megyek haza két hétre, ha addig kibírja, hova menjek vele?
Kerdezd  meg Huszár Balázst privatban. Mintha azt mondta volna van diagja. Ha nincs akkor meg fogja tudni hova menjél.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #50467 Dátum: 2013.11.29 péntek, 10:52:00 »

Olyan kérdésem lenne hogy valakinél jelentkezett e már olyan probléma, hogy a központi zár önállósítja magát.
jelenség:  menet közben automatice becsuk majd pár perc múlva kinyit, vagyis amikor olyanja van. Tehát nem mindig csinálja.

viszont igen keményen pórul jártam, mert bent hagytam a kulcsot és kuszáltam az autóból, majd a központi zár gondolt egyet és bezárt. A kulcs meg bent vigyor3 falbav

Mi lehet a probléma oka? köszi
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50468 Dátum: 2013.11.29 péntek, 11:12:24 »

Olyan kérdésem lenne hogy valakinél jelentkezett e már olyan probléma, hogy a központi zár önállósítja magát.
jelenség:  menet közben automatice becsuk majd pár perc múlva kinyit, vagyis amikor olyanja van. Tehát nem mindig csinálja.

viszont igen keményen pórul jártam, mert bent hagytam a kulcsot és kuszáltam az autóból, majd a központi zár gondolt egyet és bezárt. A kulcs meg bent vigyor3 falbav

Mi lehet a probléma oka? köszi

Valószínűleg bal első zár kuka.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50469 Dátum: 2013.11.29 péntek, 11:12:43 »

Olyan kérdésem lenne hogy valakinél jelentkezett e már olyan probléma, hogy a központi zár önállósítja magát.
jelenség:  menet közben automatice becsuk majd pár perc múlva kinyit, vagyis amikor olyanja van. Tehát nem mindig csinálja.

viszont igen keményen pórul jártam, mert bent hagytam a kulcsot és kuszáltam az autóból, majd a központi zár gondolt egyet és bezárt. A kulcs meg bent vigyor3 falbav

Mi lehet a probléma oka? köszi

Ez minden facelift előtti mondeonál jelentkezik előbb-utóbb.  szomoru1 Főleg télen....nekem is most kezdte el megint.
 A probléma oka a bal első ajtózár. A legjobb megoldás, ha cseréled faceliftesre (bontott vagy új), azokkal nem szokott gond lenni.
Arra figyelj, ha bontottat veszel akkor bal kormányos autóból legyen az angol nem jó (ott jobb oldalon van).
Tavaly télen nekem is ketyegett a cég udvarán egy órát míg hazavitettem magam a pótkulcsért.  vigyor3  falbav
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #50470 Dátum: 2013.11.29 péntek, 11:44:33 »

Ez minden facelift előtti mondeonál jelentkezik előbb-utóbb.  szomoru1 Főleg télen....nekem is most kezdte el megint.
 A probléma oka a bal első ajtózár. A legjobb megoldás, ha cseréled faceliftesre (bontott vagy új), azokkal nem szokott gond lenni.
Arra figyelj, ha bontottat veszel akkor bal kormányos autóból legyen az angol nem jó (ott jobb oldalon van).
Tavaly télen nekem is ketyegett a cég udvarán egy órát míg hazavitettem magam a pótkulcsért.  vigyor3  falbav

az frankó:D  valahogy gondoltam hogy valami ilyesmi a baja. És egyébként nem lehet ezt valahogy javítani?? vagy kapásból csere??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50471 Dátum: 2013.11.29 péntek, 11:50:44 »

az frankó:D  valahogy gondoltam hogy valami ilyesmi a baja. És egyébként nem lehet ezt valahogy javítani?? vagy kapásból csere??

Ha a motorja nem érintkezik, és emiatt nem nyit-zár egyáltalán a bal első ajtó, az javítható, de ilyen parajelenséges viselkedést még nem sikerült javítani tudtommal.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #50472 Dátum: 2013.11.29 péntek, 11:52:58 »

Ha a motorja nem érintkezik, és emiatt nem nyit-zár egyáltalán a bal első ajtó, az javítható, de ilyen parajelenséges viselkedést még nem sikerült javítani tudtommal.

aham köszi szépen:) elég kellemetlen volt:) ugyan is pont kárszakértő vizsgálta az autómat.Smiley  ott is kellett hagynom ö vitt be a városba:D

akkor marad a bontó, mert az új ára elég borsos:D  bontottan mennyiért lehet beszerezni??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50473 Dátum: 2013.11.29 péntek, 12:04:24 »

aham köszi szépen:) elég kellemetlen volt:) ugyan is pont kárszakértő vizsgálta az autómat.Smiley  ott is kellett hagynom ö vitt be a városba:D

akkor marad a bontó, mert az új ára elég borsos:D  bontottan mennyiért lehet beszerezni??

kérdezz körbe a keres/kínál topicban
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50474 Dátum: 2013.11.29 péntek, 12:20:49 »

aham köszi szépen:) elég kellemetlen volt:) ugyan is pont kárszakértő vizsgálta az autómat.Smiley  ott is kellett hagynom ö vitt be a városba:D

akkor marad a bontó, mert az új ára elég borsos:D  bontottan mennyiért lehet beszerezni??

Én egy-másfél éve vettem kettőt, darabja 8ezer volt. Elég ritka, de a facelift utáni első focus bal első zárja is pont ugyanez, hátha azt könnyebb találni.

Német ebayen szállítással 13ezerért láttam.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50475 Dátum: 2013.11.29 péntek, 12:52:52 »

aham köszi szépen:) elég kellemetlen volt:) ugyan is pont kárszakértő vizsgálta az autómat.Smiley  ott is kellett hagynom ö vitt be a városba:D

akkor marad a bontó, mert az új ára elég borsos:D  bontottan mennyiért lehet beszerezni??
keresd meg netcore leírását itt hátha neked is sikerül megcsinálnod!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50476 Dátum: 2013.11.29 péntek, 13:27:33 »

keresd meg netcore leírását itt hátha neked is sikerül megcsinálnod!

De az arra való, ha a bal első nem mozdul. mert a motorja nem megy. A mikrokapcsolós hülyéskedést szerintem nem javítja.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #50477 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:07:21 »

Udv!

Mostansag kezdi felutni a fejet egy hiba...
Az alapjarat nem akar leesni, elengedem a gazpedalt, kidobom uresbe es kell neki 30-50 masodperc mire ujra 800-900 koruli fordulatra leesik.
Van valakinek valami tippe?!
Alapjaratimotor vadonat uj.
1.8 benzin 2002 december
Bowdenes a pedal
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50478 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:08:23 »

Udv!

Mostansag kezdi felutni a fejet egy hiba...
Az alapjarat nem akar leesni, elengedem a gazpedalt, kidobom uresbe es kell neki 30-50 masodperc mire ujra 800-900 koruli fordulatra leesik.
Van valakinek valami tippe?!
Alapjaratimotor vadonat uj.
1.8 benzin 2002 december
Bowdenes a pedal
szorul a bowden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50479 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:40:33 »

szorul a bowden.
azt viszonylag egyszerű diagolni Smiley motorháztető felnyit, jelenség előidézése, ha a bowden kézi mozditasara jo lesz, akkor meg van a hiba. De nem hiszem, hogy az lesz, mert a szoruló bowden nem lesz ujra jo 30-50mp utan. Diagra kene tenni, hogy mibol lat olyankor fals jelet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #50480 Dátum: 2013.11.29 péntek, 18:05:40 »

Diagnosztikaert fizettem osszesen majd 40 ezer forintot es semmit nem talaltak csak a penzt kertek el, illetve nem javult a helyzet semmivel.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50481 Dátum: 2013.11.29 péntek, 19:14:57 »

Diagnosztikaert fizettem osszesen majd 40 ezer forintot es semmit nem talaltak csak a penzt kertek el, illetve nem javult a helyzet semmivel.

Nem a megfelelő helyen voltál.
Csak hibakód olvasóknál jártál, nem diagnosztikán.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50482 Dátum: 2013.11.29 péntek, 19:51:22 »

Diagnosztikaert fizettem osszesen majd 40 ezer forintot es semmit nem talaltak csak a penzt kertek el, illetve nem javult a helyzet semmivel.

ha élőadatot néznek, akkor látni kell, hogy miváltozik akkor amikor visszamegy gyárira. merre vagy helyileg? hátha tudunk segíteni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50483 Dátum: 2013.11.29 péntek, 19:58:16 »

Udv!

Mostansag kezdi felutni a fejet egy hiba...
Az alapjarat nem akar leesni, elengedem a gazpedalt, kidobom uresbe es kell neki 30-50 masodperc mire ujra 800-900 koruli fordulatra leesik.
Van valakinek valami tippe?!
Alapjaratimotor vadonat uj.
1.8 benzin 2002 december
Bowdenes a pedal

folytószelep poti csinált már nekem ilyent az mk2 v6 nál.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #50484 Dátum: 2013.11.29 péntek, 20:17:54 »

Kerdezd  meg Huszár Balázst privatban. Mintha azt mondta volna van diagja. Ha nincs akkor meg fogja tudni hova menjél.
Hát diagom az nincsen vigyor3,de akihez én hordom neki van (autocom asszem),vagy Ervin Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bagoy
Vendég
« Új hozzászólás #50485 Dátum: 2013.11.29 péntek, 20:55:00 »

Üdv mindenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Remélem, jó helyre írom ezt.

Szóval pár napja vettem egy 10 éves Mondeót. 5 ajtós, dízel TDCi 130, 6 sebességes kézi váltós, Zetec felszereltségű. Kb. 220 ezer km van benne (az óra szerint).

Első "komolyabb" gondom ma akadt: bevásárlás után az utastérből a gombbal kinyitottam a csomagtartót, asszony felnyitotta, kipakoltunk, és most nem tudom lezárni szomoru1
Ahogy nézem, egy kis fekete lap fordul el a zárszerkezetben akkor, amikor a csomagtérajtót lecsukom, és találkozik a kis fém rudacskával.
Gondolom ennek a fekete lapnak kellene olyan pozícióban maradnia, hogy a kis fém rudacska ne tudjon kiszabadulni. De nem marad.

Nem nagyon van ötletem, hogy mit lehetne tenni. Valaki esetleg tudna valamit javasolni? Holnap mennék vidékre, és nem örülnék, ha a csomagtérajtó minden bukkanónál felnyílna.

Más, kevésbé sürgős dolgok:
- Általában, ha a kulcs távirányítójával kinyitom az autó zárját, a riasztó elkezd szólni. Úgy tűnik, hogy 1-2-3 bezár, kinyit csiki-csuki után elhallgat. Néha nem is kezd bele. Én csinálok valamit rosszul? Ha jól sejtem, a nyitás gomb megnyomásának ki kéne kapcsolnia a riasztót.

- Van valami tipikus hiba (lehetőség), amire számíthatok, és mondjuk érdemes megnézetni?

Köszi!
G
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #50486 Dátum: 2013.11.30 szombat, 09:20:22 »

Konkretan Ford szalonban volt az auto 5 helyen is, 5kulonbozo varosban es azt kell mondjam nem ertenek az emberek az autohoz.
Osszesen 370 ezer forint ertekben (munkadij is benne van) csereltettek ki velem alkatreszeket es semmi nem javult, diagnosztikan is volt es hibat nem hoz, se menetkozben se sehogy.
Helyileg Nyiregyi vagyok.
Itt volt ford szervizben,miskolcon,pesten 2helyen es anno meg debrecenben.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50487 Dátum: 2013.11.30 szombat, 09:23:25 »

Konkretan Ford szalonban volt az auto 5 helyen is, 5kulonbozo varosban es azt kell mondjam nem ertenek az emberek az autohoz.
Osszesen 370 ezer forint ertekben (munkadij is benne van) csereltettek ki velem alkatreszeket es semmi nem javult, diagnosztikan is volt es hibat nem hoz, se menetkozben se sehogy.
Helyileg Nyiregyi vagyok.
Itt volt ford szervizben,miskolcon,pesten 2helyen es anno meg debrecenben.

Írd be az aláírásodba az autód adatait, mindenkinek könnyebb.

Azon a környéken pedig van jó szakember, na nem Ford szervizben.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #50488 Dátum: 2013.11.30 szombat, 09:54:55 »

Írd be az aláírásodba az autód adatait, mindenkinek könnyebb.

Azon a környéken pedig van jó szakember, na nem Ford szervizben.  Cool

Kerestelek Püben. Nekem is kéne egy jó szerelő Wink
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50489 Dátum: 2013.11.30 szombat, 14:30:53 »

Udv!

Az alapjarat nem akar leesni, elengedem a gazpedalt, kidobom uresbe es kell neki 30-50 masodperc mire ujra 800-900 koruli fordulatra leesik.
Van valakinek valami tippe?!

Én szétnéznék arrafelé, hogy milyen motorhőfokról tud a motorvezérlő. Bizonyos hőfok alatt a motorvezérlő emelt alapjáratot alkalmaz, hogy a motor hamarabb bemelegedjen. Ha a hőmérő fals adatokat ad az ECU felé, az okozhat ilyen problémát. Mindenképpen diaggal nézesd meg, mert a műszeregység nem sokat jelent ilyen esetekbem. (Azt nem tudom, hogy hány hőmérő van a mondeoban ... ebben valaki segítsen már ...)
Naplózva
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #50490 Dátum: 2013.11.30 szombat, 16:36:07 »

Hát diagom az nincsen vigyor3,de akihez én hordom neki van (autocom asszem),vagy Ervin Roll Eyes
Tudsz valaki embert Győr környékén aki ért a fordhoz? meg persze  " normális ".
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50491 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:16:37 »

Kedves László és Alf!


Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket. A szíjcserét és a feszítőcsapágy cserét a remek leírás és válaszaitok segítségével sikeresen elvégeztem. Plusz infó az aksi eltávolítása nagyon megkönnyíti a műveletet. A feszítő lazításához flexkulcsot használtam. worship

Viszont a sugó hang ugyan úgy jelentkezik, mint eddig. rinya

Egyébként a csapágy már lötyögött, a szíj meg eléggé el volt használódva. Azaz rá fért a csere, hasznos volt a csere és egy sikerélménnyel gazdagabb lettem.

Mi a következő amit le kell, hogy ellenőrizzek, hogy megtaláljam a súgó hang okát.  Vízpumpa? Hol van?

Köszönettel:
Tibor
   



Saól hozzá lehet férni
Tisztelt Fórumtárs!
Fogsz egy flex kulcsot. A szíjfeszítő oldalán lévő 6x6-os nyílásba helyezve a kulcsot ha szemben állsz a motorral, magadtól eltolva, máris letudod venni a szervoszíjat. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor egy 6x6mm  négyzet anyagból hajlítasz magadnak egy szerszámot. A négyzet anyag végét a végtől számolva 6 mm-re meghajlítod 90°-ban. Az anyag másik végét, meghagyod vagy 250 mm hosszúra, és már is kész a szíjlazító szerszám. A szerszámot behelyezve a feszítőn lévő 6x6 mm négyzetbe, a szíj egy kézzel leakasztható. Jó szerszám készítést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50492 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:31:39 »

Kedves László és Alf!


Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket. A szíjcserét és a feszítőcsapágy cserét a remek leírás és válaszaitok segítségével sikeresen elvégeztem. Plusz infó az aksi eltávolítása nagyon megkönnyíti a műveletet. A feszítő lazításához flexkulcsot használtam. worship

Viszont a sugó hang ugyan úgy jelentkezik, mint eddig. rinya

Egyébként a csapágy már lötyögött, a szíj meg eléggé el volt használódva. Azaz rá fért a csere, hasznos volt a csere és egy sikerélménnyel gazdagabb lettem.

Mi a következő amit le kell, hogy ellenőrizzek, hogy megtaláljam a súgó hang okát.  Vízpumpa? Hol van?

Köszönettel:
Tibor
   



Saól hozzá lehet férni
a vízpumpa a szervó szivattyú tengelyéről kapja a hajtást.gyakorlatilag az a szíj hajtja,amit most kicseréltél.

a kinyomócsapágy is adhatja a susogó hangot.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #50493 Dátum: 2013.11.30 szombat, 20:18:42 »

a vízpumpa a szervó szivattyú tengelyéről kapja a hajtást.gyakorlatilag az a szíj hajtja,amit most kicseréltél.

a kinyomócsapágy is adhatja a susogó hangot.....

A susogó hang, ha a magasabb a fordulatszám akkor változik a susogó hang, de ha bemelegszik a motor akkor teljesen megszűnik a susogás. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #50494 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 16:02:06 »

Sziasztok! Eladó kesztyűtartót keresek fekete vagy bézs színben ! Sajnos a miénknek eltört a zárja! rinya Köszi Mormor
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #50495 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 17:30:03 »

Sziasztok!

Tanácsotokra lene szükségem.
2 napja indítás után néha úgy jár üresjáratban az autó, mint ha folyamatosan buckán mennék át. Alapjárati fordulat a kijelző szerint nem ingadozik.
Illetve pedig ha meghajtom az autót 5 ik sebességben ha gázt adok, olyan jelenséget csinál, mint ha kihagyna a hajtás egy másodpercre. gázt adok egy pillanatig semmi és ránt egy nagyot és elindul.
De ezt mindig csak 2000-2100 rpm között csinálja.
véleményetek???   wow1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #50496 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 18:04:18 »

Sziasztok! Eladó kesztyűtartót keresek fekete vagy bézs színben ! Sajnos a miénknek eltört a zárja! rinya Köszi Mormor
Én is pont így jártam pár napja...!:/
Próbáltam megragasztani, de pontosan addig bírta míg vissza nem szereltem! falbav
10e környékén lehet kapni új zárat a Cromax-nál, vagy kockáztat az ember a műanyag öregedésével és vesz egy bontottat...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50497 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 19:43:53 »

Sziasztok! Eladó kesztyűtartót keresek fekete vagy bézs színben ! Sajnos a miénknek eltört a zárja! rinya Köszi Mormor
wave
szia!
kerss fel néhány bontóst privátban! pl mk2,motorcraft,most netcore is bont egy autót.biztos találsz valamelyiknél! Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #50498 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 19:48:55 »

Valaki megtudná nekem mondani hogy 2001-es sedan mk3 yárat be lehet szerelni 2002 -es kombi autóba disel.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50499 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 19:51:04 »

Valaki megtudná nekem mondani hogy 2001-es sedan mk3 yárat be lehet szerelni 2002 -es kombi autóba disel.
Előre is köszönöm a válaszokat!
zárat? igen! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 [1010] 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.