Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652692 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2010.01.29 péntek, 09:08:43 »


Ez szerintem még mk2  mondeo.

AZ egy másik topi, de  a lényeg, gyújtás van lámpák világítanak, az önindító forgat, csak nem indul be?
Én nem tudok arról, hogy lenne benne olyan védelem, hogy bizonyos km után letiltana!

MKI, áttettem a megfelelő helyre.
Nincs benne semmi km figyelés a témában...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:49:53 »

irtam puket  vigyor3

Majdnem elfelejtettem...Nalam eloferdult azis, hogy a kipufogo leomlonel levo hovedo tartojabol 1 letort. Ecceruen elengedett a heggesztes. 2 ponton van rogzitve (felul) a blokkhoz. Szal letort, es az adott olyan istentelen csattogo, zorgo hangot. Ha felnyitod a motor tetot (vigyazz, mert ha mar faradt a teleszkop es ugye miert ne lenne az, rad fog csapodni a motor teto  vigyor3 ) es a blokk es a tuzfal kozott talalsz majd egy nagy fenyes aluminyium szeru takaro izet...nah azt rangad meg, vagy kopogtasd meg, es ha nagyon zorog akkor lehet az a baj...vagy szovosor, vagy kuplung vagy valto vagy barmi mas  vigyor3 MKIII-nal barmi elofordulhat  vigyor3 wave

hali,
nalam is ugyanez megtortent, letort az egyik hovedo tarto a blokkrol. 2000 fordulat felett rezonalt mind a bolond, nem tudtam mitol annyira zajos a motor. hat a letort tarto csorgott zorgot...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2010.02.02 kedd, 07:11:53 »

Üdv!
Meg tudná mondani valaki kapásból, hogy a 2.0-ás benyás moci mennyit forog 5.-ben 90~100 körül?
2.0-ás ugye nem 6 gangos? Vagy létezik olyan is? 1.8 SCI váltója nem megy rá?(ezt csak halkan kérdem)

köszi!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2010.02.02 kedd, 09:08:46 »

Üdv!
Meg tudná mondani valaki kapásból, hogy a 2.0-ás benyás moci mennyit forog 5.-ben 90~100 körül?
2.0-ás ugye nem 6 gangos? Vagy létezik olyan is? 1.8 SCI váltója nem megy rá?(ezt csak halkan kérdem)

köszi!

Szerintem 2500 körül.
Mert nekem 150 az kereken 4000. És ha arányos a fordulatszám a sebességgel, akkor igazam van.
De persze lehet, hogy rosszul gondolom. Matekből nem voltam erős  Cheesy.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:29:59 »

Sziasztok
Van 1 kis gond a verdámmal. Alapjáraton kis kattogó hangot ad. Kb 3-4katt/sec. Szépen ütemesen. Ha kis gázt adok megszűnik. Jól húz (már amennyire egy 1.8 benzines húz  Smiley ) meg szoktam pörgetni is és nem nagyon akadozik meg semmi. Ha le van zárva a motorháztető akkor eléggé elkülönül, de ha felnyitom akkor annyira nem vehető ki h honnan jön. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:36:46 »

Sziasztok
Van 1 kis gond a verdámmal. Alapjáraton kis kattogó hangot ad. Kb 3-4katt/sec. Szépen ütemesen. Ha kis gázt adok megszűnik. Jól húz (már amennyire egy 1.8 benzines húz  Smiley ) meg szoktam pörgetni is és nem nagyon akadozik meg semmi. Ha le van zárva a motorháztető akkor eléggé elkülönül, de ha felnyitom akkor annyira nem vehető ki h honnan jön. Tapasztalt már valaki hasonlót?


Mennyi km van a gepben ? 
Naplózva

blah blah blah
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:43:30 »

93.000, bár ez nem tom mennyire lehet valós...... most kellet nemrég (1 hónapja kb.) kuplungolni (tárcsa+kinyomó+lendkerék)
10 hónapja van nálam a kicsike és amikor vettem asszem 83-85.000 volt benne.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:50:31 »

93.000, bár ez nem tom mennyire lehet valós...... most kellet nemrég (1 hónapja kb.) kuplungolni (tárcsa+kinyomó+lendkerék)
10 hónapja van nálam a kicsike és amikor vettem asszem 83-85.000 volt benne.

Tipp: Szivosor, vagy szijfeszito, vagy mind2  Wink
Vidd be egy szervizbe... wave
Naplózva

blah blah blah
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:56:24 »

Tipp: Szivosor, vagy szijfeszito, vagy mind2  Wink
Vidd be egy szervizbe... wave

Az lesz...
köszi
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2010.02.03 szerda, 10:36:06 »

kicsit utánnaolvastam ennek a dolognak és az lenne a kérdésem hogy lehet-e kapni külön ilyen örvénylapátokat? Továbbá ha ezeket kicseréljük akkor megoldódhat a probléma vagy ahova ezek be vannak téve, ott kopott ki és az egész "egységet" cserélni kell??
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #410 Dátum: 2010.02.03 szerda, 10:53:38 »

kicsit utánnaolvastam ennek a dolognak és az lenne a kérdésem hogy lehet-e kapni külön ilyen örvénylapátokat? Továbbá ha ezeket kicseréljük akkor megoldódhat a probléma vagy ahova ezek be vannak téve, ott kopott ki és az egész "egységet" cserélni kell??

Zacci a szívosorok szakértője, de Ő most ki lett tiltva.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2010.02.03 szerda, 11:01:52 »

kicsit utánnaolvastam ennek a dolognak és az lenne a kérdésem hogy lehet-e kapni külön ilyen örvénylapátokat? Továbbá ha ezeket kicseréljük akkor megoldódhat a probléma vagy ahova ezek be vannak téve, ott kopott ki és az egész "egységet" cserélni kell??


Szívósor dugózáson már én is túl vagyok, nekem nagyon ki voltak kopva  alapátok, ha beszélsz angolul adok neked linkeket ahonnan sok dolgot megtudsz a szívósorról.

Azt hiszem a f1 esek utániban lehet cserélni a lapátokat, nekem 2002-es van tehát még f1 előtti ezért én a dugózásnál maradtam, nem bántam meg, fogyasztásom nem nőtt meg a motor meg szerintem alacsony fordulattartományban határozottan erősebb lett!

Egyébként nem a lapátok kopnak ki hanem a tengely, illetve amiben fut a tengely!!!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:28:28 »


Szívósor dugózáson már én is túl vagyok, nekem nagyon ki voltak kopva  alapátok, ha beszélsz angolul adok neked linkeket ahonnan sok dolgot megtudsz a szívósorról.

Azt hiszem a f1 esek utániban lehet cserélni a lapátokat, nekem 2002-es van tehát még f1 előtti ezért én a dugózásnál maradtam, nem bántam meg, fogyasztásom nem nőtt meg a motor meg szerintem alacsony fordulattartományban határozottan erősebb lett!

Egyébként nem a lapátok kopnak ki hanem a tengely, illetve amiben fut a tengely!!!


Ez érdekelne. Alacsony fordulattartomány alatt mit értessz? 1000-1500ig? Mert ott nagyon lomha a gép... Akartam is valamit kezdeni ezzel. Amúgy most városban mennyit eszik az autód?
Link jöhet minden mennyiségben  Smiley Ha erröl a "dugózásrol" van valami leírás képekkel az nagyon jó lenne.
köszi  integet2
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2010.02.03 szerda, 12:47:20 »


Ez érdekelne. Alacsony fordulattartomány alatt mit értessz? 1000-1500ig? Mert ott nagyon lomha a gép... Akartam is valamit kezdeni ezzel. Amúgy most városban mennyit eszik az autód?
Link jöhet minden mennyiségben  Smiley Ha erröl a "dugózásrol" van valami leírás képekkel az nagyon jó lenne.
köszi  integet2


Ok.  kérem az email címedet és küldök mindent, fényképekkel linkekkel együtt.

Igen 1000  fölött teljesen másképpen viselkedik sokkal erősebb, előtte meg kellett várni a 2000-et is ha jól emlékszem.

Én magamnak csináltam meg!  Pedig "csak" villanyszerelő vagyok  worship

Londonba élek itt nagyon sok a forgalmi dugó, mondjuk van olyan, hogy 30 km  távolságot 2,5 óra alatt teszem meg,  így azért megeszi a 10-11  litert!

Viszont most voltam otthon vele Magyarországon és tempomat 130 folyamatosan 8 litert evett!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2010.02.03 szerda, 15:44:03 »


Ok.  kérem az email címedet és küldök mindent, fényképekkel linkekkel együtt.

Igen 1000  fölött teljesen másképpen viselkedik sokkal erősebb, előtte meg kellett várni a 2000-et is ha jól emlékszem.

Én magamnak csináltam meg!  Pedig "csak" villanyszerelő vagyok  worship

Londonba élek itt nagyon sok a forgalmi dugó, mondjuk van olyan, hogy 30 km  távolságot 2,5 óra alatt teszem meg,  így azért megeszi a 10-11  litert!

Viszont most voltam otthon vele Magyarországon és tempomat 130 folyamatosan 8 litert evett!

privi ment..  integet2
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:03:02 »

Sziasztok

Szerintetek normális vegyes használat mellett a 10L fogyi a 110 lovas 1.8-al?
Én személy szerint erősen sokallom. Szinte soha nem talpalom,és inkább hosszabb távokat megyek egyszerre.

köszi
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #416 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:08:11 »

Sziasztok

Szerintetek normális vegyes használat mellett a 10L fogyi a 110 lovas 1.8-al?
Én személy szerint erősen sokallom. Szinte soha nem talpalom,és inkább hosszabb távokat megyek egyszerre.

köszi

Szerintem sok.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:55:09 »

Sziasztok

Szerintetek normális vegyes használat mellett a 10L fogyi a 110 lovas 1.8-al?
Én személy szerint erősen sokallom. Szinte soha nem talpalom,és inkább hosszabb távokat megyek egyszerre.

köszi

Szerintem is sok. Én 7-8l között járok, használattól függően.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 10:15:24 »

Szerintem is sok. Én 7-8l között járok, használattól függően.

Akkor már csak az maradt vissza,hogy mi okozhatja?
Lambda szonda? Még új vagyok ennél a márkánál...

köszi
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 10:31:23 »

Akkor már csak az maradt vissza,hogy mi okozhatja?
Lambda szonda? Még új vagyok ennél a márkánál...

köszi

Lehet szívósor kopás, ami a motor végét is jelentheti ha nem csináltatod meg ( erről találsz részletes leírást ), lehet gyertya, gyertyakábelek.....
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 11:18:23 »

Akkor már csak az maradt vissza,hogy mi okozhatja?
Lambda szonda? Még új vagyok ennél a márkánál...

köszi
A lambda szondák általában 140-150ekm-et bírnak és nem többet. Ha eléggé füstöl és oylan benzinszagún és feleslegesen nagy a fogyi akor biztos hoyg lamda már diagnosztika nélkül is. Amikor már totál KO akkormár pl mondjuk piroslámpánál állva még a fordulatszám is kicsit ingadozik akkor már biztos hogy lambda szonda. Amúgy könnyen meghatározható egy egyszerű 2 perces diagnosztikai méréssel.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 11:45:29 »

A lambda szondák általában 140-150ekm-et bírnak és nem többet. Ha eléggé füstöl és oylan benzinszagún és feleslegesen nagy a fogyi akor biztos hoyg lamda már diagnosztika nélkül is. Amikor már totál KO akkormár pl mondjuk piroslámpánál állva még a fordulatszám is kicsit ingadozik akkor már biztos hogy lambda szonda. Amúgy könnyen meghatározható egy egyszerű 2 perces diagnosztikai méréssel.

Köszi.
151e van elvileg benne. Szívósor dugózást még meg szeretném csinálni,már elégé ketyereg Sad,nincs keretem újra.
Lambda mérést vezeték megbökéses otthoni multisra gondoltál?
Ősszel voltam extrém alacsony alapjárat miatt szervízben,kitisztították a pillangó szelepházat,mert teljesen le volt kokszolódva. Azóta lámpánál felugrik pillanatra 1800-ra az alapjárat majd visszaesik normálisra.

 
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 11:55:23 »

Köszi.
151e van elvileg benne. Szívósor dugózást még meg szeretném csinálni,már elégé ketyereg Sad,nincs keretem újra.
Lambda mérést vezeték megbökéses otthoni multisra gondoltál?
Ősszel voltam extrém alacsony alapjárat miatt szervízben,kitisztították a pillangó szelepházat,mert teljesen le volt kokszolódva. Azóta lámpánál felugrik pillanatra 1800-ra az alapjárat majd visszaesik normálisra.

 


szívósor dugózáshoz van leírásom ha gondolod elküldöm emailbe, már 3 embernek átküldtem és csinálta meg magának!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 12:19:29 »

Köszi.
151e van elvileg benne. Szívósor dugózást még meg szeretném csinálni,már elégé ketyereg Sad,nincs keretem újra.
Lambda mérést vezeték megbökéses otthoni multisra gondoltál?
Ősszel voltam extrém alacsony alapjárat miatt szervízben,kitisztították a pillangó szelepházat,mert teljesen le volt kokszolódva. Azóta lámpánál felugrik pillanatra 1800-ra az alapjárat majd visszaesik normálisra.

 
Igen az MKIII benzineseket lehet egy egyszerű ELM327 +ScanXL-el is mérni igaz én mással szoktam.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 12:48:30 »


szívósor dugózáshoz van leírásom ha gondolod elküldöm emailbe, már 3 embernek átküldtem és csinálta meg magának!

Tegnap este megkaptam én is Tőled  worship

köszi
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 12:49:51 »

Igen az MKIII benzineseket lehet egy egyszerű ELM327 +ScanXL-el is mérni igaz én mással szoktam.

Tárolóba beírja a comp? Mármint a lambda hibát?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:23:54 »

Tárolóba beírja a comp? Mármint a lambda hibát?
Igen van néhány hibakód ami megjelenhet. Mivel a lambdának az a dolga hogy mindig az optimális legyne a benzin levegő arány, ezért  a jelalakból és a válaszjelből már a teljes KO előtt diagnosztizálható a haldoklása.
Gyakorlatilag ez az oka: 1 kg benzin teljes mértékű elégetéséhez a benzin minőségétől függően 14,6-15 kg levegő szükséges, ez az ún. sztöchiometrikus arány. A sztöchiometrikus keverési aránytól önmagában nem lesz még tökéletes az égés, mert nem tud tökéletesen keveredni a hengerben a benzincseppek az égéshez szükséges levegővel. A tökéletlen porlasztás és rossz keveredés  mérsékelhető némi levegőtöbblettel, így a benyomott benzinből valamivel több ég el. A leggazdaságosabb motorüzem kb. 1:16 - 1:17 . Ha a legnagyobb teljesítményt kell a motorból kihozni, akkor a rendelkezésre álló beszívott levegőmennyiséget kell minél jobban kihasználni, ami az elméletileg szükségesnél több üzemanyag bejuttatásával lehetséges. Legnagyobb teljesítményt 1:12 - 1:13 keverékaránynál lesz de relative sokat fog zabálni.

Normál motorműködés esetén a keverési arány általában 1:12 - 1:17 sávban mozog, attól függően, hogy a kis fogyasztás vagy a nagy teljesítmény kívánatos.

A lambda szondának a beállított keverési arány tartása lenne a feladata. A kapott jel ha még jó a lambda szonda akkor egy közel szinuszos jelalak lesz, és egy erős gázfröccs után is gyorsan vissza tud állni. Ez egy szép látványos diagnosztika.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:31:13 »

Igen van néhány hibakód ami megjelenhet. Mivel a lambdának az a dolga hogy mindig az optimális legyne a benzin levegő arány, ezért  a jelalakból és a válaszjelből már a teljes KO előtt diagnosztizálható a haldoklása.
Gyakorlatilag ez az oka: 1 kg benzin teljes mértékű elégetéséhez a benzin minőségétől függően 14,6-15 kg levegő szükséges, ez az ún. sztöchiometrikus arány. A sztöchiometrikus keverési aránytól önmagában nem lesz még tökéletes az égés, mert nem tud tökéletesen keveredni a hengerben a benzincseppek az égéshez szükséges levegővel. A tökéletlen porlasztás és rossz keveredés  mérsékelhető némi levegőtöbblettel, így a benyomott benzinből valamivel több ég el. A leggazdaságosabb motorüzem kb. 1:16 - 1:17 . Ha a legnagyobb teljesítményt kell a motorból kihozni, akkor a rendelkezésre álló beszívott levegőmennyiséget kell minél jobban kihasználni, ami az elméletileg szükségesnél több üzemanyag bejuttatásával lehetséges. Legnagyobb teljesítményt 1:12 - 1:13 keverékaránynál lesz de relative sokat fog zabálni.

Normál motorműködés esetén a keverési arány általában 1:12 - 1:17 sávban mozog, attól függően, hogy a kis fogyasztás vagy a nagy teljesítmény kívánatos.

A lambda szondának a beállított keverési arány tartása lenne a feladata. A kapott jel ha még jó a lambda szonda akkor egy közel szinuszos jelalak lesz, és egy erős gázfröccs után is gyorsan vissza tud állni. Ez egy szép látványos diagnosztika.

Köszi,ez elég velős válasz volt.
Mibe fáj egy szonda? kb
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:43:37 »

Köszi,ez elég velős válasz volt.
Mibe fáj egy szonda? kb
Utángyártottat ne! Mert nem sokáig bírják. A gyári meg olyan 50eFt körül van
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36257726&termek_al_id=5902

Keresd a forumon nagyautot vagy Wyctort.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:45:05 »

Utángyártottat ne! Mert nem sokáig bírják. A gyári meg olyan 50eFt körül van
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36257726&termek_al_id=5902

Keresd a forumon nagyautot vagy Wyctort.

Köszi.  wow1
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 19:30:43 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem: Ami a legjobban piszkál: a legutóbi zöldkártya vizsgán az emelt fordulati co értékem 5.8 volt. Az autó kicsit eszi az olajat 1-2 dl/1000km. Bemérettem a kopressziót, ami 14-14.5 lett (azt mondták ez tökéletes) mérték a lambdát is és azt mondták jó, de kezd meghalni 3-4mp kell amig beáll, (ezt konkrétan nem értettem). Szerintetek mitől magas a co. érték? Ill. ha a kompresszió jó, az autó nem füstöl, hová lesz az olaj? Természetes ez igy?

A másik, hogy alapjáraton olyan hang van az utastérben minha diesel lenne a gép, csak azért nem annyira erős a hang. Viszont kint nem hallom, csak belül. Szivósor 20.000km-el ez előtt lett cserélve, de a hang nem múlt el. Lehet ez csak szelephang?

Kösz...
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #431 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 20:54:09 »

zacci, ne idegesíts fel!
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
zee
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 10:33:52 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem: Ami a legjobban piszkál: a legutóbi zöldkártya vizsgán az emelt fordulati co értékem 5.8 volt. Az autó kicsit eszi az olajat 1-2 dl/1000km. Bemérettem a kopressziót, ami 14-14.5 lett (azt mondták ez tökéletes) mérték a lambdát is és azt mondták jó, de kezd meghalni 3-4mp kell amig beáll, (ezt konkrétan nem értettem). Szerintetek mitől magas a co. érték? Ill. ha a kompresszió jó, az autó nem füstöl, hová lesz az olaj? Természetes ez igy?

A másik, hogy alapjáraton olyan hang van az utastérben minha diesel lenne a gép, csak azért nem annyira erős a hang. Viszont kint nem hallom, csak belül. Szivósor 20.000km-el ez előtt lett cserélve, de a hang nem múlt el. Lehet ez csak szelephang?

Kösz...

A diesel-es hang nekem is megvan...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 11:28:19 »

 help
Sziasztok!
kinek mi a véleménye a bio etanol -ra való átépítésről... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 12:49:06 »

help
Sziasztok!
kinek mi a véleménye a bio etanol -ra való átépítésről... vigyor3

Ha sok fölöslegesen kidobandó pénzed van rajta!!!!! Azon kívül hogy környezetkímélő, nem sok haszna van, háthány annál inkább!!!! Irgalmat összegbe kerülne az autó értékéhez képest, kevés helyen lehet tankolni, jóval többet fogyaszt és szerintem nem egyszerű menet lenne "megküzdeni a Nemzeti Közlekedési Hatósággal sem!!! Ha mindenképp etanolt szeretnél vegyél olyan autót amibe gyárilag be van szerelve, sokkal olcsóbban jössz ki és egy csomó procedúrától kíméled meg magad. Én Fordnál dolgoztam és volt tesztautónk, etanolos 1.8-as Focus, az 12-14 liter között evett.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 13:52:24 »

Ha sok fölöslegesen kidobandó pénzed van rajta!!!!! Azon kívül hogy környezetkímélő, nem sok haszna van, háthány annál inkább!!!! Irgalmat összegbe kerülne az autó értékéhez képest, kevés helyen lehet tankolni, jóval többet fogyaszt és szerintem nem egyszerű menet lenne "megküzdeni a Nemzeti Közlekedési Hatósággal sem!!! Ha mindenképp etanolt szeretnél vegyél olyan autót amibe gyárilag be van szerelve, sokkal olcsóbban jössz ki és egy csomó procedúrától kíméled meg magad. Én Fordnál dolgoztam és volt tesztautónk, etanolos 1.8-as Focus, az 12-14 liter között evett.
köszi a gyors választ... worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 15:24:53 »

Sziasztok!

Kigyuladt a motor chek lámpám egy hosszú ut során.Bevittem egy diagnosztikára.Ott EGR szelep problémát írt ki a gép.A hibaüzenetet töröltettem.Most azota nem gyulladt ki pedig már 500km-t mentem vele.Mit tegyek szerintettek?várom hozáértők segítségét!

Köszönöm.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #437 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 15:33:44 »

Sziasztok!

Kigyuladt a motor chek lámpám egy hosszú ut során.Bevittem egy diagnosztikára.Ott EGR szelep problémát írt ki a gép.A hibaüzenetet töröltettem.Most azota nem gyulladt ki pedig már 500km-t mentem vele.Mit tegyek szerintettek?várom hozáértők segítségét!

Köszönöm.

Hali!

Ilyen probláma nekem is volt, kigyulladt, törölték, de párszáz vagy ezer km múlva újra előjött. Namost lehet tisztítani az EGR szelepet, ezt érdemes otthon elvégezni, mert sokáig kell áztatni. De lehetséges hogy ez csak ideig óráig működik, nekem végülis csere lett belőle (ami nem éppen olcsó, 50-55ezer ft..)

Azt nem tudom hogy egy tisztítás és kódtörlés után le lehet-e dugózni az EGR-t,mint a dieselekben, erre majd az okosabbak válaszolnak. Ha lehetséges, akkor én ezt csinálnám a helyedben, mintsem cserélném 50ezer ft körül...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 19:06:52 »

Sziasztok!

Kigyuladt a motor chek lámpám egy hosszú ut során.Bevittem egy diagnosztikára.Ott EGR szelep problémát írt ki a gép.A hibaüzenetet töröltettem.Most azota nem gyulladt ki pedig már 500km-t mentem vele.Mit tegyek szerintettek?várom hozáértők segítségét!

Köszönöm.

Szia!

Így én is jártam, kigyulladt aztán pár száz km múlva elaludt, majd ugyanígy egy autópályázás során ismét kigyulladt. Elmentem megnézetni, de akkorra megint kialudt. Szóval megnézték és nekem is EGR-t mondtak. Kitörölték és azóta, -kb. 20ezer km.- (lekopogom) nem gyzlladt ki. Igaz mint kicsit fentebb írtam (és valaki írhatna rá valami okosat vigyor3) az emelt fordulati co. értékem magas volt (5.Cool. Nem vagyok hozzáértő-szakértő, de lehet ez az EGR-től is? Huh?
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2010.02.12 péntek, 10:32:05 »

Sziasztok!

Kigyuladt a motor chek lámpám egy hosszú ut során.Bevittem egy diagnosztikára.Ott EGR szelep problémát írt ki a gép.A hibaüzenetet töröltettem.Most azota nem gyulladt ki pedig már 500km-t mentem vele.Mit tegyek szerintettek?várom hozáértők segítségét!

Köszönöm.
Szia!
Dugózd le az EGR szelepet!A főoldalon van róla egy leírás!

Üdv:oszi
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2010.02.12 péntek, 14:44:55 »

Szia!
Dugózd le az EGR szelepet!A főoldalon van róla egy leírás!

Üdv:oszi

Ez benzineseken is működik? Mert nekem azt mondták csak dieselnél megy, a benyás jelet fog küldeni és megint csak világit a motor controll szomoru1
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:16:05 »

Ez benzineseken is működik? Mert nekem azt mondták csak dieselnél megy, a benyás jelet fog küldeni és megint csak világit a motor controll szomoru1

A benzineseknél is megy!Nyugodtan dugózd le! integet2

Üdv:oszi
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:20:50 »

A benzineseknél is megy!Nyugodtan dugózd le! integet2

Üdv:oszi

Az igaz, hogy csak a 2,0 litereseknél van egr?, nekem 1,8 benzinesem van nekem van egr, azt is lehet dugózni?


köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:27:34 »

A benzineseknél is megy!Nyugodtan dugózd le! integet2

Üdv:oszi

És a zöldkártyánál nem lesz gond?
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:38:10 »

Az igaz, hogy csak a 2,0 litereseknél van egr?, nekem 1,8 benzinesem van nekem van egr, azt is lehet dugózni?


köszönöm

Nálad is kell,hogy legyen!Szerintem nyugodtan ledugózhatod! wave
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:39:27 »

És a zöldkártyánál nem lesz gond?

Szia!
Nem lesz gond!A többi Mondónál sem volt gond! wave
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:46:33 »

Szia!
Nem lesz gond!A többi Mondónál sem volt gond! wave

THX!

Esetleg a 430-as számú kommentemre nem tudsz valamit, látom otthon vagy az ilyen dolgokban.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:55:00 »

THX!

Esetleg a 430-as számú kommentemre nem tudsz valamit, látom otthon vagy az ilyen dolgokban.

Igazán nincs mit!Én is a Nagy Elődöktől tanulok! worship
Mindjárt megnézem!
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2010.02.12 péntek, 16:15:48 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem: Ami a legjobban piszkál: a legutóbi zöldkártya vizsgán az emelt fordulati co értékem 5.8 volt. Az autó kicsit eszi az olajat 1-2 dl/1000km. Bemérettem a kopressziót, ami 14-14.5 lett (azt mondták ez tökéletes) mérték a lambdát is és azt mondták jó, de kezd meghalni 3-4mp kell amig beáll, (ezt konkrétan nem értettem). Szerintetek mitől magas a co. érték? Ill. ha a kompresszió jó, az autó nem füstöl, hová lesz az olaj? Természetes ez igy?

A másik, hogy alapjáraton olyan hang van az utastérben minha diesel lenne a gép, csak azért nem annyira erős a hang. Viszont kint nem hallom, csak belül. Szivósor 20.000km-el ez előtt lett cserélve, de a hang nem múlt el. Lehet ez csak szelephang?

Kösz...

Szia!
Én a szelepszár szimeringre tippelnék!Az tud ilyeneket produlálni!Ez ugyan nem természetes,de egy felújítás nagyon drága,mert a hengerfejet le kell szedni hozzá!

A motor fordulatszáma nem alacsony?Kipufogó rendben van?
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 09:06:57 »

Sziasztok.Megtudná valaki mondani hogy az 1.8 benzinesen hol van az egr?mert ledugóznám,megtortyanik kis fordulatnál.üdv. Undecided
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.