Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:33:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 760 761 762 763 764 765 766 [767] 768 769 770 771 772 773 774 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14666700 alkalommal)
0 Felhasználó és 178 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #38300 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:19:30 »

Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül

Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta

ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek

Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására

köszönöm a válaszokat előre is

 
Berágódásgátló kell (nem rézbázisú), ha mindenképpen kenni akarsz rá valamit.
Nem azért szokott beszakadni, mert berohad.  Időben kell cserélni (100ezer km ha jó, ha nem), ez a legjobb megelőzés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38301 Dátum: 2015.09.29 kedd, 20:38:08 »


 
Berágódásgátló kell (nem rézbázisú), ha mindenképpen kenni akarsz rá valamit.
Nem azért szokott beszakadni, mert berohad.  Időben kell cserélni (100ezer km ha jó, ha nem), ez a legjobb megelőzés.

Na ezt rendeltem most, remélem ez jó lesz

http://www.tme.eu/hu/details/smar-cer-100/kenoanyagok/ag-termopasty/smar-ceramiczny/

ehhez oda van írva a gyertyafoglalatok
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #38302 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:42:44 »

Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38303 Dátum: 2015.09.30 szerda, 07:00:33 »

Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.
Tisztelt Fórumtárs!
Én az ismereteim szerint, kizártnak tartom az általad említett problémát. Az általad írtak alapján, akkor nyugodtan megzavarhatná a motor vezérlést egy kiverődött motortartó bak is ami azért nonszensz lenne. Hidd el egy kicsit másképp működnek a dolgok. Ha hallgattál volna a kérdésben bölcs maradtál volna. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38304 Dátum: 2015.09.30 szerda, 07:27:51 »

Na ezt rendeltem most, remélem ez jó lesz

http://www.tme.eu/hu/details/smar-cer-100/kenoanyagok/ag-termopasty/smar-ceramiczny/

ehhez oda van írva a gyertyafoglalatok
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertya, kiszerelés közbeni megszorulásának és esetleges beszakadásának alapvető oka, hogy a kiégett gyertya öntisztulása megszűnt és ennek következménye az erőteljes elkokszosodás a gyertya izzító felületén.  Ez az erős szennyeződés akadályozza meg esetenként a cserét. A menetek berágódásgátlóval történő kezelését a Ford technológiai előírása tartalmazza, a két különböző fém között kialakuló helyi-elem megszüntetése érdekében. Az izzatógyertya kiszerelést meggátoló folyamat összetett, nem árt ismerni a tényezőket. Megelőzés az időben tervszerűen végre hajtott csere. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.03 szombat, 18:18:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38305 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:46:12 »

Na ezt rendeltem most, remélem ez jó lesz

http://www.tme.eu/hu/details/smar-cer-100/kenoanyagok/ag-termopasty/smar-ceramiczny/

ehhez oda van írva a gyertyafoglalatok

Ez már jó lesz. De ahogy László kollega írta minél előbb ki kell cserélni. Egyébként megnézted már, hogy tényleg rosszak-e a gyertyák, vagy ígyis-úgyis kicseréled.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38306 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:50:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én az ismereteim szerint, kizártnak tartom az általad említett problémát. Az általad írtak alapján, akkor nyugodtan megzavarhatná a motor vezérlést egy kiverődött motortartó bak is ami azért nonszensz lenne. Hidd el egy kicsit másképp működnek a dolgok. Ha hallgattál volna a kérdésben bölcs maradtál volna. wave
Tisztelettel László! worship

Én nem kérdeztem, hanem leírtam a saját tapasztalatomat hátha segít a srácnak a hibakeresésben.

És egyébként sem értem, hogy miért kötözködsz. Ez a fórum azért van, hogy segítsünk egymásnak. Légy szíves te is tedd azt.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38307 Dátum: 2015.09.30 szerda, 17:32:10 »

Ez már jó lesz. De ahogy László kollega írta minél előbb ki kell cserélni. Egyébként megnézted már, hogy tényleg rosszak-e a gyertyák, vagy ígyis-úgyis kicseréled.

Még most nem terveztem volna, ha nem muszáj, hétvégén majd megnézem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38308 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:25:12 »

Még most nem terveztem volna, ha nem muszáj, hétvégén majd megnézem
Ha nem akarsz komoly bajt minél előbb csere!!!!  És jön a hideg is lassan, és nem fog jót tenni a vasnak hogy a nélkül inditod.  KB 4500 Ft bol megúszod a gyertyát / db
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38309 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:27:19 »

Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók

És mi a kínálat? Listád van? kézifék melletti króm pohártartód van?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38310 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:55:25 »

Én nem kérdeztem, hanem leírtam a saját tapasztalatomat hátha segít a srácnak a hibakeresésben.

És egyébként sem értem, hogy miért kötözködsz. Ez a fórum azért van, hogy segítsünk egymásnak. Légy szíves te is tedd azt.
Tisztelt Fórumtárs!
Úgy érzem megfelelő tisztelettel és hangnemben írtam le a véleményemet. Az általad leírt jelenség egyszerűen szakmailag nem állja meg a helyét. falbav falbav falbav Ez a fórum valóban arról szól, hogy segítsünk egymásnak és nem arról, hogy nem megalapozott kreált problémával félre vezessük egymást. Nagyon sok fórumtársamnak volt már erősen szétverődött hidraulikus rugóval gondja. Soha senki nem panaszkodott ilyen meghibásodással. Ha a kopogás érzékelő megfelelően rögzített állapotban a helyén van az általad leírt hibajelenség nem jöhet létre. Természetesen nem biztos, hogy én tudom jól, de majd az okosok eligazítanak ha tévednék, és akkor nyilvánosan a fórum előtt megkövetlek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38311 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:18:35 »

Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók

Izzítógyertyás kiegészítőfűtést keresek tdci -be
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38312 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:32:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Úgy érzem megfelelő tisztelettel és hangnemben írtam le a véleményemet. Az általad leírt jelenség egyszerűen szakmailag nem állja meg a helyét. falbav falbav falbav Ez a fórum valóban arról szól, hogy segítsünk egymásnak és nem arról, hogy nem megalapozott kreált problémával félre vezessük egymást. Nagyon sok fórumtársamnak volt már erősen szétverődött hidraulikus rugóval gondja. Soha senki nem panaszkodott ilyen meghibásodással. Ha a kopogás érzékelő megfelelően rögzített állapotban a helyén van az általad leírt hibajelenség nem jöhet létre. Természetesen nem biztos, hogy én tudom jól, de majd az okosok eligazítanak ha tévednék, és akkor nyilvánosan a fórum előtt megkövetlek. wave
Tisztelettel László! worship

Nem tudom, hogy mi a célod ezzel de én kiszálltam.
További szép estét!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #38313 Dátum: 2015.09.30 szerda, 23:59:11 »

És mi a kínálat? Listád van? kézifék melletti króm pohártartód van?
Krómosom per pill nincs, kínálat szinte minden Smiley
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38314 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 05:15:59 »

Krómosom per pill nincs, kínálat szinte minden Smiley

Fedcomp -os műszeregységed van?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38315 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 07:14:19 »

Izzítógyertyás kiegészítőfűtést keresek tdci -be
Tisztelt Fórumtárs!
A keres kínál topikban Motorcraft fórumtársat tudom ajánlani. Megbízható korrekt, postán is elküldi az alkatrészt ha szükséges. Többször vásároltam tőle soha nem csalódtam. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.01 csütörtök, 11:16:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38316 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:08:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
A keres kínál topikban Motorcraft fórumtársat tudom ajánlani. Megbízható korrekt, postán is elküldi az alkatrészt ha szükséges. Többször vásároltam tőle soha nem csalódtam. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm az információt!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #38317 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 19:50:25 »

Sziasztok.
Meg lehet-e állapítani kiszerelés nélkül, hogy milyen porlasztócsúcs van az autóban?
vin: wf0wxxgbbw2m69497
Köszönöm.
Naplózva

06-70-2929403
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38318 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:06:08 »

Sziasztok.
Meg lehet-e állapítani kiszerelés nélkül, hogy milyen porlasztócsúcs van az autóban?
vin: wf0wxxgbbw2m69497
Köszönöm.

Igen. Ha leveszed a motor felső műanyag burkolatát, akkor láthatóvá válik a porlasztó oldalán. EJDR-el kezdődik.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38319 Dátum: 2015.10.03 szombat, 19:24:56 »

Srácok

Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni

A választ előre is köszi
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38320 Dátum: 2015.10.03 szombat, 19:50:37 »

Srácok

Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni

A választ előre is köszi

amire eljutsz odáig, hogy ki tudod venni, úgyis kihül Wink
Naplózva
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #38321 Dátum: 2015.10.03 szombat, 23:18:31 »

Fedcomp -os műszeregységed van?
van, 13e ft
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38322 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 05:49:13 »

van, 13e ft

Szia

Ennyiért engem is érdekelne egy

Küldtem PM-t
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38323 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 14:45:33 »

Srácok

Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni

A választ előre is köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Én eddig mindig meleg motornál fogtam hozzá az izzítógyertya kiszereléséhez. A meleg motornál kisebb az esély a beszorulásra megragadásra. A 2003 előtti gépeknél nincs probléma mert ott a szivócsonk leszerelése nélkül is meg lehet ejteni a cserét. A 2003 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz. Már írtam, egy pár hsz-el ezelőtt hogy a gyertya megszorulást a kiégett gyertyára ráégett koksz korom akadályozza elsősorban, és csak másodlagos a menetek összerohadása. Ajánlott a megindult gyertyát ki-be csavargatva szép lassan óvatosan kihajtani. Legfontosabb a türelem. Itt ráérősen nem kapkodva érdemes dolgozni. Ha a gyertya furat erősen elvolt kokszosodva akkor az új gyertya beszerelése előtt érdemes a gyertyafuratot megfelelő izzítógyertya dörzsárral kibővíteni, és utána megfelelő méretű kör alakú acél drótkefével a furatot kitisztítani. A művelet megkezdésekor a szerszámokat megfelelő zsírral kell lekenni, hogy a zsírba ragadva a szennyeződések ne kerüljenek a hengerbe. Ezen műveletsor elhagyása a későbbiekben okozhat komoly megszorulást, a következő kiszerelés alkalmával. Természetesen az általam leírtak csak hosszú éveken keresztül nem működő, öntisztulásra képtelen gyertyák esetében igaz. Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 09:23:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38324 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 16:54:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én eddig mindig meleg motornál fogtam hozzá az izzítógyertya kiszereléséhez. A meleg motornál kisebb az esély a beszorulásra megragadásra. A 2004 előtti gépeknél nincs probléma mert ott a szivócsonk leszerelése nélkül is meg lehet ejteni a cserét. A 2004 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz. Már írtam, egy pár hsz-el ezelőtt hogy a gyertya megszorulást a kiégett gyertyára ráégett koksz korom akadályozza elsősorban, és csak másodlagos a menetek összerohadása. Ajánlott a megindult gyertyát ki-be csavargatva szép lassan óvatosan kihajtani. Legfontosabb a türelem. Itt ráérősen nem kapkodva érdemes dolgozni. Ha a gyertya furat erősen elvolt kokszosodva akkor az új gyertya beszerelése előtt érdemes a gyertyafuratot megfelelő izzítógyertya dörzsárral kibővíteni, és utána megfelelő méretű kör alakú acél drótkefével a furatot kitisztítani. A művelet megkezdésekor a szerszámokat megfelelő zsírral kell lekenni, hogy a zsírba ragadva a szennyeződések ne kerüljenek a hengerbe. Ezen műveletsor elhagyása a későbbiekben okozhat komoly megszorulást, a következő kiszerelés alkalmával. Természetesen az általam leírtak csak hosszú éveken keresztül nem működő, öntisztulásra képtelen gyertyák esetében igaz. Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm válaszod
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38325 Dátum: 2015.10.07 szerda, 19:26:07 »

Srácok

Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni

A választ előre is köszi

Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat

Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak
a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt
egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38326 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 06:22:35 »

Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat

Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak
a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt
egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más



most beindítottam és 10 fokban szépen indul és ketyeg alapjáraton
nincs fehér füst és alapjárat ingadozás
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38327 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 06:34:07 »


most beindítottam és 10 fokban szépen indul és ketyeg alapjáraton
nincs fehér füst és alapjárat ingadozás

 eljen  taps integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38328 Dátum: 2015.10.10 szombat, 15:33:44 »

Most Csütörtökön vizsgáztattam az autómat, és az előkészítés során megnéztem a szívótorkot is , hogy milyen állapotban van a
15-20000 Km-el ezelőtti tisztítás után.Teljesen tiszta,lerakódás és olajmentes volt,annak ellenére , hogy nem tettem be a zárólemezt
az EGR és a szívótorok közé, csak a vezérlő vákuumcsőbe tettem egy golyót.Akinek vákuumos vezérlésű EGR szelepe van ezek szerint
elég ledugóznia a vezérlő csövet. Tisztítás után persze.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38329 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:32:40 »

A 2004 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz.

Mi volt 2004-ben? A facelift 2003-ban volt, az FMBA motorokat meg még 2005-ben is szerelték...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38330 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 07:14:12 »


most beindítottam és 10 fokban szépen indul és ketyeg alapjáraton
nincs fehér füst és alapjárat ingadozás

Hát srácok, szórakozik velem ez az autó

Tegnap reggel már megint fehér füst és egy minimális alapjárat ingadozás(egyszer,éppen hogy megmozdult)
Na mondom magamba, csak nem meghalt valamelyik új gyertya, meglesz a délutáni elfoglaltságom
vettem üzemanyag szűrőt is már ha úgyis megint matatok az autóban, kicserélem azt is (kicserélni egyszerű volt,felszívatni az üzemanyagot, na az nem volt semmi)
levettem a motor burkolatot,(nem tudom milyen felindultságból,de beindítottam a motort) és ugy néztem
Azt vettem észre, hogy az egyik gyertyától hiányzik a zsír (porcelános), amivel összeraktam és mintha kifújna valahol (sziszegő hang hallatszott)
mivel gyanús volt a zsír hiány, ezért a szívósor levétele során rögtön azt a gyertyát néztem meg és meglepetésemre , ugy 1/3 ki volt csavarodva a helyéről
ezt nem igazán értem hogy tudott kicsavarodni, mikor rendesen "?" lehúztam és ugye megy rá az érintkező + a leszorító  kis csavarja
szóval visszatéve, megint jól lehúzva, rendesen működik az autó, de ez a kilazulás rejtély a számomra

esetleg lehetett olyan (ez volt a nem kijövős, hogy a koksz miatt nem ment vissza a helyére rendesen, mármint nekifeszült a koksznak, mint mikor jó helyen van és
a koksz kiment alóla és ez okozta a lazulást, én csak ilyesmire tudok gondolni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38331 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 08:15:40 »

Hát srácok, szórakozik velem ez az autó
esetleg lehetett olyan (ez volt a nem kijövős, hogy a koksz miatt nem ment vissza a helyére rendesen, mármint nekifeszült a koksznak, mint mikor jó helyen van és
a koksz kiment alóla és ez okozta a lazulást, én csak ilyesmire tudok gondolni

Ez könnyen lehet!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #38332 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:02:07 »

Ez könnyen lehet!
Akkor nem láttatok Uazba  a motorfedélbe beleállni a gyujtógyertyát menet közben. Volt hozzá szerencsém. Kezem mellett néhány centire kidugja fejét egy forró gyujtógyertya plusz a hanghatás.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38333 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:43:57 »

Sziasztok

Kicseréltem az egr szelepemet(bontott), de újból kaptam hibakódot p1406. Van valakinek ötlete?

Üdv feketeba
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38334 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:54:05 »

Sziasztok

Kicseréltem az egr szelepemet(bontott), de újból kaptam hibakódot p1406. Van valakinek ötlete?

Üdv feketeba
biztos,hogy jó a szelep?

Kábelkötegét ellenőriztétek?


Possible causes
- Faulty Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor
- Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor harness is open or shorted
- Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor circuit poor electrical connection
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38335 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 11:06:24 »

biztos,hogy jó a szelep?

Kábelkötegét ellenőriztétek?


Possible causes
- Faulty Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor
- Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor harness is open or shorted
- Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor circuit poor electrical connection

Elvileg jó kellene, hogy legyen. Levettem a sajátomat és vissza a másikat. Lehet azt valahogy programozni vagy valamit csinálni?. Nekem a delphiben van olyan hogy egr teszt azzal kipróbáltam kinyitotta és visszazárta.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38336 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:04:22 »

Aztán van-e egyáltalán DPFE szenzor mk3 tádécéíben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38337 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:07:13 »

Aztán van-e egyáltalán DPFE szenzor mk3 tádécéíben?
vagy DPFE szenzor vagy EGR szenzorként értelmezi a diag így :


The Ford DPFE/EGR system is controlled by the Powertrain Control Module (PCM). The system employs an EGR Valve, an Electronic Vacuum Regulator (EVR), and a Delta Pressure Feedback EGR sensor (DPFE).

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38338 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:48:32 »

vagy DPFE szenzor vagy EGR szenzorként értelmezi a diag így :


The Ford DPFE/EGR system is controlled by the Powertrain Control Module (PCM). The system employs an EGR Valve, an Electronic Vacuum Regulator (EVR), and a Delta Pressure Feedback EGR sensor (DPFE).


És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38339 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 18:08:15 »

És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?

Én nem foglalkoznék vele. Nekem is dob egy elektromos hibakódot az EGR-re, de nem érdekel, mert le van dugózva az EGR-em. Majd egyszer megnézetem, hogy mitől.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38340 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:13:42 »

Én nem foglalkoznék vele. Nekem is dob egy elektromos hibakódot az EGR-re, de nem érdekel, mert le van dugózva az EGR-em. Majd egyszer megnézetem, hogy mitől.
csak a 2.2-est az egr vészüzebe vágja.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38341 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:15:57 »

És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?
kikell mérni a jeladót,a kábelét.valszeg ott lesz a nyűg.a bontott sem biztos,hogy jó.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38342 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 20:31:17 »

csak a 2.2-est az egr vészüzebe vágja.....

Melyiket...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38343 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 20:39:34 »

Melyiket...?

AndyA
az eu4-est.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38344 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:09:58 »

kikell mérni a jeladót,a kábelét.valszeg ott lesz a nyűg.a bontott sem biztos,hogy jó.....
és azt hol találom meg?
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38345 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:12:26 »

Melyiket...?

AndyA
méghozzá akkor amikor nem számítok rá és így elég grízes. Napi használatban van és így nem szaladgálhatok sokáig mert havi szinten is jó pár ezret megyek vele.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38346 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:33:30 »

és azt hol találom meg?
az egr jeladot?

Keress egy autovillamossagi szakembert.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #38347 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:37:45 »

az egr jeladot?

Keress egy autovillamossagi szakembert.
az a baj, hogy nem igazán találok. Tavasszal már volt a kocsival bajom akkor jobbra balra szaladgàltam. Egy 20asért nem voltak hajlandóak felnyitni az orrát sem. A végén vettem egy delphi ds150et és azzal én 2nap alatt csináltam meg. Ez Borsod falbav
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38348 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 14:27:36 »

Mi volt 2004-ben? A facelift 2003-ban volt, az FMBA motorokat meg még 2005-ben is szerelték...
Tisztelt Fórumtárs!
Igazad van. worship Elírtam a dátumot. Javítottam. Köszönöm a kiigazítást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38349 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 14:46:31 »

Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat

Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak
a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt
egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más

Tisztelt Fórumtárs!
Az utolsó gyertya amit nehezen tudtál kivenni, az azért jött olyan nehezen ki, mert a gyertyafurat televolt lerakódott koksszal és korommal a rég kiégett gyertya miatt, mivel nem volt öntisztulási folyamat. A gyertyád azért volt tiszta mert a kicsavarás során a gyertyára rakodott szennyeződések ott maradtak a furatban. Ilyen esetekben célszerű alkalmazni az izzítógyertya furat dörzsárat és a furattisztító kefét. Ezek használata után a gyertya kúpos válla, biztosan a megtisztított tömítő vállon fog megszorulni, és tökéletes lesz a tömítettség. Természetesen az általam említett szerszámok már speciális autóipari célszerszámok. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 16:37:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 760 761 762 763 764 765 766 [767] 768 769 770 771 772 773 774 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.