Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #38300 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:19:30 » |
|
Pedig itt írta valaki nagy tudor, hogy ezt a rézzsirral kell bekenni és akkor később is kivehető beszakadás nélkül
Akkor most miért is kellene hengerfejet cserélni miatta, valami oxidációs (kémiai) folyamat lesz miatta
ha veszek kerámiás zsírt az biztos jó lesz ? , nem jön valaki, aki majd arra is azt mondja nem jó, inkább ezt vegyek
Mi a tuti megoldás a gyertyák berohadás megóvására
köszönöm a válaszokat előre is
Berágódásgátló kell (nem rézbázisú), ha mindenképpen kenni akarsz rá valamit. Nem azért szokott beszakadni, mert berohad. Időben kell cserélni (100ezer km ha jó, ha nem), ez a legjobb megelőzés.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38301 Dátum: 2015.09.29 kedd, 20:38:08 » |
|
Berágódásgátló kell (nem rézbázisú), ha mindenképpen kenni akarsz rá valamit. Nem azért szokott beszakadni, mert berohad. Időben kell cserélni (100ezer km ha jó, ha nem), ez a legjobb megelőzés.
Na ezt rendeltem most, remélem ez jó lesz http://www.tme.eu/hu/details/smar-cer-100/kenoanyagok/ag-termopasty/smar-ceramiczny/ehhez oda van írva a gyertyafoglalatok
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
Edy Nr1 Car
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #38302 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:42:44 » |
|
Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38303 Dátum: 2015.09.30 szerda, 07:00:33 » |
|
Én is csodálkoztam mikor kiderült, én sem gondoltam előtte, hogy bezavarhat.
Tisztelt Fórumtárs! Én az ismereteim szerint, kizártnak tartom az általad említett problémát. Az általad írtak alapján, akkor nyugodtan megzavarhatná a motor vezérlést egy kiverődött motortartó bak is ami azért nonszensz lenne. Hidd el egy kicsit másképp működnek a dolgok. Ha hallgattál volna a kérdésben bölcs maradtál volna. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38304 Dátum: 2015.09.30 szerda, 07:27:51 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Az izzítógyertya, kiszerelés közbeni megszorulásának és esetleges beszakadásának alapvető oka, hogy a kiégett gyertya öntisztulása megszűnt és ennek következménye az erőteljes elkokszosodás a gyertya izzító felületén. Ez az erős szennyeződés akadályozza meg esetenként a cserét. A menetek berágódásgátlóval történő kezelését a Ford technológiai előírása tartalmazza, a két különböző fém között kialakuló helyi-elem megszüntetése érdekében. Az izzatógyertya kiszerelést meggátoló folyamat összetett, nem árt ismerni a tényezőket. Megelőzés az időben tervszerűen végre hajtott csere. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.03 szombat, 18:18:28 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38305 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:46:12 » |
|
Ez már jó lesz. De ahogy László kollega írta minél előbb ki kell cserélni. Egyébként megnézted már, hogy tényleg rosszak-e a gyertyák, vagy ígyis-úgyis kicseréled.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38306 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:50:22 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Én az ismereteim szerint, kizártnak tartom az általad említett problémát. Az általad írtak alapján, akkor nyugodtan megzavarhatná a motor vezérlést egy kiverődött motortartó bak is ami azért nonszensz lenne. Hidd el egy kicsit másképp működnek a dolgok. Ha hallgattál volna a kérdésben bölcs maradtál volna. Tisztelettel László! Én nem kérdeztem, hanem leírtam a saját tapasztalatomat hátha segít a srácnak a hibakeresésben. És egyébként sem értem, hogy miért kötözködsz. Ez a fórum azért van, hogy segítsünk egymásnak. Légy szíves te is tedd azt.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38307 Dátum: 2015.09.30 szerda, 17:32:10 » |
|
Ez már jó lesz. De ahogy László kollega írta minél előbb ki kell cserélni. Egyébként megnézted már, hogy tényleg rosszak-e a gyertyák, vagy ígyis-úgyis kicseréled.
Még most nem terveztem volna, ha nem muszáj, hétvégén majd megnézem
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #38308 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:25:12 » |
|
Még most nem terveztem volna, ha nem muszáj, hétvégén majd megnézem
Ha nem akarsz komoly bajt minél előbb csere!!!! És jön a hideg is lassan, és nem fog jót tenni a vasnak hogy a nélkül inditod. KB 4500 Ft bol megúszod a gyertyát / db
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38309 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:27:19 » |
|
Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók
És mi a kínálat? Listád van? kézifék melletti króm pohártartód van?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38310 Dátum: 2015.09.30 szerda, 18:55:25 » |
|
Én nem kérdeztem, hanem leírtam a saját tapasztalatomat hátha segít a srácnak a hibakeresésben.
És egyébként sem értem, hogy miért kötözködsz. Ez a fórum azért van, hogy segítsünk egymásnak. Légy szíves te is tedd azt.
Tisztelt Fórumtárs! Úgy érzem megfelelő tisztelettel és hangnemben írtam le a véleményemet. Az általad leírt jelenség egyszerűen szakmailag nem állja meg a helyét. Ez a fórum valóban arról szól, hogy segítsünk egymásnak és nem arról, hogy nem megalapozott kreált problémával félre vezessük egymást. Nagyon sok fórumtársamnak volt már erősen szétverődött hidraulikus rugóval gondja. Soha senki nem panaszkodott ilyen meghibásodással. Ha a kopogás érzékelő megfelelően rögzített állapotban a helyén van az általad leírt hibajelenség nem jöhet létre. Természetesen nem biztos, hogy én tudom jól, de majd az okosok eligazítanak ha tévednék, és akkor nyilvánosan a fórum előtt megkövetlek. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38311 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:18:35 » |
|
Sziasztok, MK3 tdci alkatrészek eladók
Izzítógyertyás kiegészítőfűtést keresek tdci -be
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38312 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:32:50 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Úgy érzem megfelelő tisztelettel és hangnemben írtam le a véleményemet. Az általad leírt jelenség egyszerűen szakmailag nem állja meg a helyét. Ez a fórum valóban arról szól, hogy segítsünk egymásnak és nem arról, hogy nem megalapozott kreált problémával félre vezessük egymást. Nagyon sok fórumtársamnak volt már erősen szétverődött hidraulikus rugóval gondja. Soha senki nem panaszkodott ilyen meghibásodással. Ha a kopogás érzékelő megfelelően rögzített állapotban a helyén van az általad leírt hibajelenség nem jöhet létre. Természetesen nem biztos, hogy én tudom jól, de majd az okosok eligazítanak ha tévednék, és akkor nyilvánosan a fórum előtt megkövetlek. Tisztelettel László! Nem tudom, hogy mi a célod ezzel de én kiszálltam. További szép estét! Üdv: Ákos
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
Edy Nr1 Car
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #38313 Dátum: 2015.09.30 szerda, 23:59:11 » |
|
És mi a kínálat? Listád van? kézifék melletti króm pohártartód van?
Krómosom per pill nincs, kínálat szinte minden
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38314 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 05:15:59 » |
|
Krómosom per pill nincs, kínálat szinte minden Fedcomp -os műszeregységed van?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38315 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 07:14:19 » |
|
Izzítógyertyás kiegészítőfűtést keresek tdci -be
Tisztelt Fórumtárs! A keres kínál topikban Motorcraft fórumtársat tudom ajánlani. Megbízható korrekt, postán is elküldi az alkatrészt ha szükséges. Többször vásároltam tőle soha nem csalódtam. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.01 csütörtök, 11:16:29 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38316 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:08:34 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! A keres kínál topikban Motorcraft fórumtársat tudom ajánlani. Megbízható korrekt, postán is elküldi az alkatrészt ha szükséges. Többször vásároltam tőle soha nem csalódtam. Tisztelettel László! Köszönöm az információt! Üdv: Ákos
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
hansaplast
|
|
« Új hozzászólás #38317 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 19:50:25 » |
|
Sziasztok. Meg lehet-e állapítani kiszerelés nélkül, hogy milyen porlasztócsúcs van az autóban? vin: wf0wxxgbbw2m69497 Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
06-70-2929403
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38318 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:06:08 » |
|
Sziasztok. Meg lehet-e állapítani kiszerelés nélkül, hogy milyen porlasztócsúcs van az autóban? vin: wf0wxxgbbw2m69497 Köszönöm.
Igen. Ha leveszed a motor felső műanyag burkolatát, akkor láthatóvá válik a porlasztó oldalán. EJDR-el kezdődik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38319 Dátum: 2015.10.03 szombat, 19:24:56 » |
|
Srácok
Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni
A választ előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38320 Dátum: 2015.10.03 szombat, 19:50:37 » |
|
Srácok
Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni
A választ előre is köszi
amire eljutsz odáig, hogy ki tudod venni, úgyis kihül
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Edy Nr1 Car
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #38321 Dátum: 2015.10.03 szombat, 23:18:31 » |
|
Fedcomp -os műszeregységed van?
van, 13e ft
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38322 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 05:49:13 » |
|
van, 13e ft
Szia Ennyiért engem is érdekelne egy Küldtem PM-t
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38323 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 14:45:33 » |
|
Srácok
Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni
A választ előre is köszi
Tisztelt Fórumtárs! Én eddig mindig meleg motornál fogtam hozzá az izzítógyertya kiszereléséhez. A meleg motornál kisebb az esély a beszorulásra megragadásra. A 2003 előtti gépeknél nincs probléma mert ott a szivócsonk leszerelése nélkül is meg lehet ejteni a cserét. A 2003 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz. Már írtam, egy pár hsz-el ezelőtt hogy a gyertya megszorulást a kiégett gyertyára ráégett koksz korom akadályozza elsősorban, és csak másodlagos a menetek összerohadása. Ajánlott a megindult gyertyát ki-be csavargatva szép lassan óvatosan kihajtani. Legfontosabb a türelem. Itt ráérősen nem kapkodva érdemes dolgozni. Ha a gyertya furat erősen elvolt kokszosodva akkor az új gyertya beszerelése előtt érdemes a gyertyafuratot megfelelő izzítógyertya dörzsárral kibővíteni, és utána megfelelő méretű kör alakú acél drótkefével a furatot kitisztítani. A művelet megkezdésekor a szerszámokat megfelelő zsírral kell lekenni, hogy a zsírba ragadva a szennyeződések ne kerüljenek a hengerbe. Ezen műveletsor elhagyása a későbbiekben okozhat komoly megszorulást, a következő kiszerelés alkalmával. Természetesen az általam leírtak csak hosszú éveken keresztül nem működő, öntisztulásra képtelen gyertyák esetében igaz. Sok sikert a cseréhez. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 09:23:03 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38324 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 16:54:36 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Én eddig mindig meleg motornál fogtam hozzá az izzítógyertya kiszereléséhez. A meleg motornál kisebb az esély a beszorulásra megragadásra. A 2004 előtti gépeknél nincs probléma mert ott a szivócsonk leszerelése nélkül is meg lehet ejteni a cserét. A 2004 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz. Már írtam, egy pár hsz-el ezelőtt hogy a gyertya megszorulást a kiégett gyertyára ráégett koksz korom akadályozza elsősorban, és csak másodlagos a menetek összerohadása. Ajánlott a megindult gyertyát ki-be csavargatva szép lassan óvatosan kihajtani. Legfontosabb a türelem. Itt ráérősen nem kapkodva érdemes dolgozni. Ha a gyertya furat erősen elvolt kokszosodva akkor az új gyertya beszerelése előtt érdemes a gyertyafuratot megfelelő izzítógyertya dörzsárral kibővíteni, és utána megfelelő méretű kör alakú acél drótkefével a furatot kitisztítani. A művelet megkezdésekor a szerszámokat megfelelő zsírral kell lekenni, hogy a zsírba ragadva a szennyeződések ne kerüljenek a hengerbe. Ezen műveletsor elhagyása a későbbiekben okozhat komoly megszorulást, a következő kiszerelés alkalmával. Természetesen az általam leírtak csak hosszú éveken keresztül nem működő, öntisztulásra képtelen gyertyák esetében igaz. Sok sikert a cseréhez. Tisztelettel László! Köszönöm válaszod
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38325 Dátum: 2015.10.07 szerda, 19:26:07 » |
|
Srácok
Az izzítógyertyát hideg motornál vagy kissé melegített motornál érdemes kivenni
A választ előre is köszi
Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38326 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 06:22:35 » |
|
Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat
Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más
most beindítottam és 10 fokban szépen indul és ketyeg alapjáraton nincs fehér füst és alapjárat ingadozás
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #38327 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 06:34:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
mk3sanyi
|
|
« Új hozzászólás #38328 Dátum: 2015.10.10 szombat, 15:33:44 » |
|
Most Csütörtökön vizsgáztattam az autómat, és az előkészítés során megnéztem a szívótorkot is , hogy milyen állapotban van a 15-20000 Km-el ezelőtti tisztítás után.Teljesen tiszta,lerakódás és olajmentes volt,annak ellenére , hogy nem tettem be a zárólemezt az EGR és a szívótorok közé, csak a vezérlő vákuumcsőbe tettem egy golyót.Akinek vákuumos vezérlésű EGR szelepe van ezek szerint elég ledugóznia a vezérlő csövet. Tisztítás után persze.
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #38329 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:32:40 » |
|
A 2004 utáni gépeknél csak a szívócsonk eltávolításával férsz oda a gyertyákhoz.
Mi volt 2004-ben? A facelift 2003-ban volt, az FMBA motorokat meg még 2005-ben is szerelték...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38330 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 07:14:12 » |
|
most beindítottam és 10 fokban szépen indul és ketyeg alapjáraton nincs fehér füst és alapjárat ingadozás
Hát srácok, szórakozik velem ez az autó Tegnap reggel már megint fehér füst és egy minimális alapjárat ingadozás(egyszer,éppen hogy megmozdult) Na mondom magamba, csak nem meghalt valamelyik új gyertya, meglesz a délutáni elfoglaltságom vettem üzemanyag szűrőt is már ha úgyis megint matatok az autóban, kicserélem azt is (kicserélni egyszerű volt,felszívatni az üzemanyagot, na az nem volt semmi) levettem a motor burkolatot,(nem tudom milyen felindultságból,de beindítottam a motort) és ugy néztem Azt vettem észre, hogy az egyik gyertyától hiányzik a zsír (porcelános), amivel összeraktam és mintha kifújna valahol (sziszegő hang hallatszott) mivel gyanús volt a zsír hiány, ezért a szívósor levétele során rögtön azt a gyertyát néztem meg és meglepetésemre , ugy 1/3 ki volt csavarodva a helyéről ezt nem igazán értem hogy tudott kicsavarodni, mikor rendesen "?" lehúztam és ugye megy rá az érintkező + a leszorító kis csavarja szóval visszatéve, megint jól lehúzva, rendesen működik az autó, de ez a kilazulás rejtély a számomra esetleg lehetett olyan (ez volt a nem kijövős, hogy a koksz miatt nem ment vissza a helyére rendesen, mármint nekifeszült a koksznak, mint mikor jó helyen van és a koksz kiment alóla és ez okozta a lazulást, én csak ilyesmire tudok gondolni
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #38331 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 08:15:40 » |
|
Hát srácok, szórakozik velem ez az autó esetleg lehetett olyan (ez volt a nem kijövős, hogy a koksz miatt nem ment vissza a helyére rendesen, mármint nekifeszült a koksznak, mint mikor jó helyen van és a koksz kiment alóla és ez okozta a lazulást, én csak ilyesmire tudok gondolni
Ez könnyen lehet!
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #38332 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:02:07 » |
|
Ez könnyen lehet!
Akkor nem láttatok Uazba a motorfedélbe beleállni a gyujtógyertyát menet közben. Volt hozzá szerencsém. Kezem mellett néhány centire kidugja fejét egy forró gyujtógyertya plusz a hanghatás.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38333 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:43:57 » |
|
Sziasztok
Kicseréltem az egr szelepemet(bontott), de újból kaptam hibakódot p1406. Van valakinek ötlete?
Üdv feketeba
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38334 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:54:05 » |
|
Sziasztok
Kicseréltem az egr szelepemet(bontott), de újból kaptam hibakódot p1406. Van valakinek ötlete?
Üdv feketeba
biztos,hogy jó a szelep? Kábelkötegét ellenőriztétek? Possible causes - Faulty Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor - Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor harness is open or shorted - Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor circuit poor electrical connection
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38335 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 11:06:24 » |
|
biztos,hogy jó a szelep?
Kábelkötegét ellenőriztétek?
Possible causes - Faulty Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor - Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor harness is open or shorted - Differential Pressure Feedback Electronic (DPFE) sensor circuit poor electrical connection
Elvileg jó kellene, hogy legyen. Levettem a sajátomat és vissza a másikat. Lehet azt valahogy programozni vagy valamit csinálni?. Nekem a delphiben van olyan hogy egr teszt azzal kipróbáltam kinyitotta és visszazárta.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #38336 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:04:22 » |
|
Aztán van-e egyáltalán DPFE szenzor mk3 tádécéíben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38337 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:07:13 » |
|
Aztán van-e egyáltalán DPFE szenzor mk3 tádécéíben?
vagy DPFE szenzor vagy EGR szenzorként értelmezi a diag így : The Ford DPFE/EGR system is controlled by the Powertrain Control Module (PCM). The system employs an EGR Valve, an Electronic Vacuum Regulator (EVR), and a Delta Pressure Feedback EGR sensor (DPFE).
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38338 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:48:32 » |
|
vagy DPFE szenzor vagy EGR szenzorként értelmezi a diag így :
The Ford DPFE/EGR system is controlled by the Powertrain Control Module (PCM). The system employs an EGR Valve, an Electronic Vacuum Regulator (EVR), and a Delta Pressure Feedback EGR sensor (DPFE).
És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38339 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 18:08:15 » |
|
És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?
Én nem foglalkoznék vele. Nekem is dob egy elektromos hibakódot az EGR-re, de nem érdekel, mert le van dugózva az EGR-em. Majd egyszer megnézetem, hogy mitől.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38340 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:13:42 » |
|
Én nem foglalkoznék vele. Nekem is dob egy elektromos hibakódot az EGR-re, de nem érdekel, mert le van dugózva az EGR-em. Majd egyszer megnézetem, hogy mitől.
csak a 2.2-est az egr vészüzebe vágja.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38341 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:15:57 » |
|
És ezzel a hibával mit tudok így kezdeni?
kikell mérni a jeladót,a kábelét.valszeg ott lesz a nyűg.a bontott sem biztos,hogy jó.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #38342 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 20:31:17 » |
|
csak a 2.2-est az egr vészüzebe vágja.....
Melyiket...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38343 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 20:39:34 » |
|
Melyiket...?
AndyA
az eu4-est.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38344 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:09:58 » |
|
kikell mérni a jeladót,a kábelét.valszeg ott lesz a nyűg.a bontott sem biztos,hogy jó.....
és azt hol találom meg?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38345 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:12:26 » |
|
Melyiket...?
AndyA
méghozzá akkor amikor nem számítok rá és így elég grízes. Napi használatban van és így nem szaladgálhatok sokáig mert havi szinten is jó pár ezret megyek vele.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38346 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:33:30 » |
|
és azt hol találom meg?
az egr jeladot? Keress egy autovillamossagi szakembert.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #38347 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 21:37:45 » |
|
az egr jeladot?
Keress egy autovillamossagi szakembert.
az a baj, hogy nem igazán találok. Tavasszal már volt a kocsival bajom akkor jobbra balra szaladgàltam. Egy 20asért nem voltak hajlandóak felnyitni az orrát sem. A végén vettem egy delphi ds150et és azzal én 2nap alatt csináltam meg. Ez Borsod
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38348 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 14:27:36 » |
|
Mi volt 2004-ben? A facelift 2003-ban volt, az FMBA motorokat meg még 2005-ben is szerelték...
Tisztelt Fórumtárs! Igazad van. Elírtam a dátumot. Javítottam. Köszönöm a kiigazítást. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #38349 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 14:46:31 » |
|
Most délután sikerült kicserélnem az izzatógyertyákat
Hál'isten aki cserélte be is kente őket valamivel, 3-t egy perc alatt kivettem minden megerőlködés nélkül, szinte ugy néztek ki mint az újak a 4. (balról a 2.) na az majd egy óra hosszáig tartott mire kivettem, nyöszörgött rendesen, de kijött és érdekes hogy az is szinte teljesen tiszta volt egyiken se volt semmi ráégés az egyiken kicsi korom volt de semmi más
Tisztelt Fórumtárs! Az utolsó gyertya amit nehezen tudtál kivenni, az azért jött olyan nehezen ki, mert a gyertyafurat televolt lerakódott koksszal és korommal a rég kiégett gyertya miatt, mivel nem volt öntisztulási folyamat. A gyertyád azért volt tiszta mert a kicsavarás során a gyertyára rakodott szennyeződések ott maradtak a furatban. Ilyen esetekben célszerű alkalmazni az izzítógyertya furat dörzsárat és a furattisztító kefét. Ezek használata után a gyertya kúpos válla, biztosan a megtisztított tömítő vállon fog megszorulni, és tökéletes lesz a tömítettség. Természetesen az általam említett szerszámok már speciális autóipari célszerszámok. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 16:37:09 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
|