Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:33:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
825
826
827
828
829
830
831
[
832
]
833
834
835
836
837
838
839
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645552 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41550 Dátum:
2016.12.13 kedd, 20:35:12 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.13 kedd, 20:24:28
hát ez az!
Ejtőtartályos megoldás a teszthez.Indítds kannából a motortérből!!!!Kiderül hamar.
Igen azt is megpróbáltam és ment is vele a garázsban ....Aztán vissza lett téve eredetibe és mentem is vele vagy 20 km-t majd másnab dadogás és beállt az alapjárat aztán menetközben leállt néha és egyre nehezebben indúlt míg meg sem nyekkent már. És immunis lett a sprayre is
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41551 Dátum:
2016.12.13 kedd, 20:39:30 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.13 kedd, 20:31:20
Ha az a immobilizátor vezérlő ( PATS modul, inditásgátló, lopásgátló) akkor az ECU-val együtt azt is cserélni kell, másképp nem fog beindulni a motor. Van olyan ECU amelyik az immobilizátor vezérlését is tartalmazza és olyan amelyik nem, ilyen esetben külön modult alkalmaznak.
Üdv: László
Nekem ez van 1S7T-15K600-LD
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41552 Dátum:
2016.12.13 kedd, 21:00:31 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.12.13 kedd, 20:35:12
Igen azt is megpróbáltam és ment is vele a garázsban ....Aztán vissza lett téve eredetibe és mentem is vele vagy 20 km-t majd másnab dadogás és beállt az alapjárat aztán menetközben leállt néha és egyre nehezebben indúlt míg meg sem nyekkent már. És immunis lett a sprayre is
mert nem kap üzemanyagot.használd pár km-t úgy,hogy tudjun kannából szívni go-t.simán lehet,hogy tankban van a xarság.
nem volt még leszedve a tank?A csövek átfújatva? Az is lehet,hogy falsot tud szívni valahol a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41553 Dátum:
2016.12.13 kedd, 21:04:04 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.12.13 kedd, 20:39:30
Nekem ez van 1S7T-15K600-LD [img]http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/1ZQAAOSwgQ9VmaQv/$_1.JPG
GEM
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41554 Dátum:
2016.12.13 kedd, 21:37:19 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.13 kedd, 21:04:04
GEM
Erről mi a vélemény? tényleg használhat egy reset?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ECU_Reset
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41555 Dátum:
2016.12.13 kedd, 21:40:17 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.12.13 kedd, 21:37:19
Erről mi a vélemény? tényleg használhat egy reset?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ECU_Reset
mire használhat?
Reset= akkusaru 5percre levesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41556 Dátum:
2016.12.14 szerda, 08:59:51 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.13 kedd, 17:13:32
Ha az riasztó akkor az ECU-t elég cserélni szerintem de majd kiderül. De az immo miatt saját kulccsal nem fog beindulni. Legegyszerűbb megoldás ha az ECU-hoz kapott inditókulcsot berögzited az immo karikába pl. szig szalaggal és valahol a kormányoszlop burkolata alatt elhelyezed. Persze az elektromos vezetéket át kell erre dugni. Igy maradhat az eredeti gyújtáskapcsoló és az inditókulcs. Két- három inditás után fel fogja ismerni az immo kódot. Ha van külön PATS modul és az vezérli az immo kódot akkor lehet, hogy az ECU-hoz tartozó PATS modul is kell. Vagy vannak szakik akik az immo kódot kiolvassák a régi ECU-ból és az új ECU-t átkódolják. Ez kb. 10-15 ezer FT. Jelenleg röviden ennyi.
Üdv: László
jáááj...
Ha cseréled az ECU-t, elvileg IDS kell a programozási lépésekhez. Ha nincs IDS, talán a ForScan is jó lehet, modul inicializáció, teljes PATS reset és kulcs programozás szükséges, ekkor a jelenlegi kulcsokkal is indul majd a gép. GEM modult (jobb oldali) nem kell cserélni. Alvázszámot rögzíteni kell a modulokban, ehhez kell pl az IDS.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41557 Dátum:
2016.12.14 szerda, 09:08:54 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.12.13 kedd, 11:59:14
Én felakasztom magam az tuti......Tegnapelőtt tapsikoltam ma meg sírok
Az van hogy tegnapelőtt szépen elindúlt a gép. Próbakör 20km kb. full gáz stb.
Tegnap meg már alig indúl el , aztán beállt az alapjárat, próbakör majd mikor gázt adtam megint jött a malacka és leállt.
eleinte el indúlt de vagy 10ik nél már azt sem tette.
Megint kiírta alacsony a nyomás. 3 nagynyomásút betettem már., 12 injektort. kábeltcseréltem és akkor indúlt el.
azót meg siket.
Olyan hihetetlen egyik nap jó másiknap meg nem és nemtom mi bajaaaaa
Önakasztás helyett javaslom, cseréld ki az IDM egységet (de minimum nézd meg a testelési pontját az akku alatt), ha van benne (ha van, ez vezérli a befecskendezést). Ha nincs, akkor jöhet az ECU csere, ami egyben immobiliser vezérlés is, tehát PATS programozás fog kelleni, mert különben az istennek se fog elindulni. GEM(komfort) modult nem kell cserélni, habár az vezérli a riasztót, de annak semmi köze sincs az alacsony nyomáshoz. Az ECU tényleg a pollenszűrő alatt van, de beázni csak akkor tud, ha hiányzik a pollenszűrő alatti légcsatorna, vagy katasztrófálisan szarul rakták vissza a légszűrőt. A légszűrő fedél illesztetlensége miatt a levegőrendszeren keresztül ázik be a jobb1 lábtér, normál esetben az ECU-höz/be víz ekkor sem juthat, ugyanis szigetelt dobozban/csatlakozóval van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41558 Dátum:
2016.12.14 szerda, 10:06:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.12.14 szerda, 09:08:54
Önakasztás helyett javaslom, cseréld ki az IDM egységet (de minimum nézd meg a testelési pontját az akku alatt), ha van benne (ha van, ez vezérli a befecskendezést). Ha nincs, akkor jöhet az ECU csere, ami egyben immobiliser vezérlés is, tehát PATS programozás fog kelleni, mert különben az istennek se fog elindulni. GEM(komfort) modult nem kell cserélni, habár az vezérli a riasztót, de annak semmi köze sincs az alacsony nyomáshoz. Az ECU tényleg a pollenszűrő alatt van, de beázni csak akkor tud, ha hiányzik a pollenszűrő alatti légcsatorna, vagy katasztrófálisan szarul rakták vissza a légszűrőt. A légszűrő fedél illesztetlensége miatt a levegőrendszeren keresztül ázik be a jobb1 lábtér, normál esetben az ECU-höz/be víz ekkor sem juthat, ugyanis szigetelt dobozban/csatlakozóval van.
IDM-et nem találom a sárvédőnél tehát nincs , erre akkor jöttem rá mikor kábelt is kerestem . Az enyém az anyós ülésnél megy be az ecu kötegbe.
De ha ECU-t cserélek nem lehet megoldani PATS nélkűl?
Ez a PATS ez működik OBD-én Forscan , Delphi , Fordiag ?
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41559 Dátum:
2016.12.14 szerda, 10:19:58 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.12.14 szerda, 10:06:56
IDM-et nem találom a sárvédőnél tehát nincs , erre akkor jöttem rá mikor kábelt is kerestem . Az enyém az anyós ülésnél megy be az ecu kötegbe.
De ha ECU-t cserélek nem lehet megoldani PATS nélkűl?
Ez a PATS ez működik OBD-én Forscan , Delphi , Fordiag ?
Működik Forscan Extended License + elm 327(ha lehet usb-s)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41560 Dátum:
2016.12.14 szerda, 13:43:14 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.12.14 szerda, 10:19:58
Működik Forscan Extended License + elm 327(ha lehet usb-s)
Bt-l is lehet?én is olyannal csináltam <eredeti legyen a bt-s elm >
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41561 Dátum:
2016.12.14 szerda, 13:48:33 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.12.14 szerda, 13:43:14
Bt-l is lehet?én is olyannal csináltam <eredeti legyen a bt-s elm >
BT-s Androidos combóval?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41562 Dátum:
2016.12.14 szerda, 14:01:25 »
Sziasztok! Ma csináltam üzemmelegen is egy kiolvasást. Hát ég és föld a 64 fokos meg a 93 fokos víznél a fecskendezők kiegyenlítő értékei. A Tűzelőanyag nyomás alapjáraton ez ok? Vagy az 1600 bar tüz.anyagnyomást nem itt kell leolvasni?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41563 Dátum:
2016.12.14 szerda, 15:01:42 »
Idézetet írta: Dokii - 2016.12.14 szerda, 14:01:25
Sziasztok! Ma csináltam üzemmelegen is egy kiolvasást. Hát ég és föld a 64 fokos meg a 93 fokos víznél a fecskendezők kiegyenlítő értékei. A Tűzelőanyag nyomás alapjáraton ez ok? Vagy az 1600 bar tüz.anyagnyomást nem itt kell leolvasni?
Valamit itt mellénéztél.
Szerintem a 25000 körül kPa-ban mért nyomás az 1 kPa = 0,01 bar alapján elég jó és teljesen hihető 250 baros alapjárati nyomást ad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41564 Dátum:
2016.12.14 szerda, 16:31:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.12.14 szerda, 15:01:42
Valamit itt mellénéztél.
Szerintem a 25000 körül kPa-ban mért nyomás az 1 kPa = 0,01 bar alapján elég jó és teljesen hihető 250 baros alapjárati nyomást ad.
AndyA
Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41565 Dátum:
2016.12.14 szerda, 16:50:02 »
Idézetet írta: Dokii - 2016.12.14 szerda, 16:31:45
Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?
nem állandóan akkora a nyomás, az a max, amit terhelés alatt elér. és azt hiszem 2000bar a max
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41566 Dátum:
2016.12.14 szerda, 16:58:59 »
Idézetet írta: Dokii - 2016.12.14 szerda, 16:31:45
Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?
Persze, max. teljesítmény körül...
Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41567 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:32:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.12.14 szerda, 16:58:59
Persze, max. teljesítmény körül...
Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.
AndyA
Köszönöm. Így már ok
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41568 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:34:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.14 szerda, 16:50:02
nem állandóan akkora a nyomás, az a max, amit terhelés alatt elér. és azt hiszem 2000bar a max
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
matq
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41569 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:34:51 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóvásárláshoz. 2007 es 116 lóerős TDCI-ről van szó. Indítás után alapjáraton villog az izzításjelző. Ennek mi lehet az oka? Valamint mire kell még figyelni ennél a tipusnál? 190 ezret futott (elvileg) autóról van szó.
Üdv!
Naplózva
2001 MKIII TDDI,66 kw
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41570 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:35:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.12.14 szerda, 16:58:59
Persze, max. teljesítmény körül...
Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.
AndyA
csak számok,így majdnem mind1,de én 1780bar maxi nyomásra emléxem,és erre jön az overboost de csak 3ikban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41571 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:40:53 »
Idézetet írta: matq - 2016.12.14 szerda, 17:34:51
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóvásárláshoz. 2007 es 116 lóerős TDCI-ről van szó. Indítás után alapjáraton villog az izzításjelző. Ennek mi lehet az oka? Valamint mire kell még figyelni ennél a tipusnál? 190 ezret futott (elvileg) autóról van szó.
Üdv!
üza rendszeri hiba lehet,az akár sokba is kerülhet.vagy ne vedd meg,vagy alkudj bele 4-500e ftot.
A másik ami okozhatja a vészüzemet,a turbó elektronika halála.Javítható,de az is költség 30-50e ft attól függ,hogy javítható vagy cserélendő.
Hibakódolvasás erősen javallott!Pláne a vétel során.Mindenképpen!
És minden másra is figyelni kell.Ajtók alja nem rohad-e,volt e összegyűrve,majd kihajtogatva az autó.Km-t soha ne hidd el.Fékek kopottsága,gumik állapota.
Nyilván úgy sem lesz makulátlan.Ne szeress bele!Vagy ha igen,alkudd le a költségeket,amiket találsz az átnézéskor.Vigyél magaddal hozzáértő embert(ha te kevésbé vagy az),mert nincs becsületes nepper.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
matq
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41572 Dátum:
2016.12.14 szerda, 17:46:34 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.14 szerda, 17:40:53
üza rendszeri hiba lehet,az akár sokba is kerülhet.vagy ne vedd meg,vagy alkudj bele 4-500e ftot.
A másik ami okozhatja a vészüzemet,a turbó elektronika halála.Javítható,de az is költség 30-50e ft attól függ,hogy javítható vagy cserélendő.
Hibakódolvasás erősen javallott!Pláne a vétel során.Mindenképpen!
És minden másra is figyelni kell.Ajtók alja nem rohad-e,volt e összegyűrve,majd kihajtogatva az autó.Km-t soha ne hidd el.Fékek kopottsága,gumik állapota.
Nyilván úgy sem lesz makulátlan.Ne szeress bele!Vagy ha igen,alkudd le a költségeket,amiket találsz az átnézéskor.Vigyél magaddal hozzáértő embert(ha te kevésbé vagy az),mert nincs becsületes nepper.
Rendben,köszi! Hozzáértő mindenképpen ott lesz! Üdv!
Naplózva
2001 MKIII TDDI,66 kw
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41573 Dátum:
2016.12.14 szerda, 18:58:53 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.12.14 szerda, 13:48:33
BT-s Androidos combóval?
NEM , PC-vel
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41574 Dátum:
2016.12.14 szerda, 19:16:27 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.12.14 szerda, 18:58:53
NEM , PC-vel
Az jó már kezdtem a BT-on keresni.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41575 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 15:05:29 »
Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre , a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben. Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41576 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 15:36:44 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.12.15 csütörtök, 15:05:29
Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre , a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben. Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .
Új kódokat kaptak a csúcsok? Biztosan jó hengerhez/injektorhoz lettek a megfelelő kódok írva?
Elfelejtette a kódokat? Nem csak az van, hogy a külön ICU-s motoroknál nem lehet kiolvasni a már beprogramozott kódokat? Javítson ki aki ezt vágja, de nekem így rémlik.
Naplózva
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41577 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 16:13:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.12.15 csütörtök, 15:36:44
Új kódokat kaptak a csúcsok? Biztosan jó hengerhez/injektorhoz lettek a megfelelő kódok írva?
Elfelejtette a kódokat? Nem csak az van, hogy a külön ICU-s motoroknál nem lehet kiolvasni a már beprogramozott kódokat? Javítson ki aki ezt vágja, de nekem így rémlik.
Ehhez a részhez én nem igen értek sajna.
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41578 Dátum:
2016.12.16 péntek, 09:03:57 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.12.15 csütörtök, 15:05:29
Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre , a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben. Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .
Vidd olyanhoz, aki ért hozzá...
A csúcs felújítása ott ér véget, ha kapott új kódot is. Ha ez nem történt meg, várhatod, hogy jó legyen. Azután jó sorrendben kell beírni őket, ami szintén nem triviális, tudni kell, melyik kód melyik hengerhez való.
A tied még pre-FL, ahol külön van az injektorvezérlő, amibe csak beleírni lehet a kódot, de kiolvasni belőle nem. Így hiába írják bele és olvassák ki, rosszat fog mutatni (de attól még jó lesz, ha a jó kódot jó helyre írták be).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41579 Dátum:
2016.12.16 péntek, 10:33:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.12.16 péntek, 09:03:57
Vidd olyanhoz, aki ért hozzá...
A csúcs felújítása ott ér véget, ha kapott új kódot is. Ha ez nem történt meg, várhatod, hogy jó legyen. Azután jó sorrendben kell beírni őket, ami szintén nem triviális, tudni kell, melyik kód melyik hengerhez való.
A tied még pre-FL, ahol külön van az injektorvezérlő, amibe csak beleírni lehet a kódot, de kiolvasni belőle nem. Így hiába írják bele és olvassák ki, rosszat fog mutatni (de attól még jó lesz, ha a jó kódot jó helyre írták be).
AndyA
Bács-Megyében létezik olyan szaki aki ezt meg tudná nekem oldani ?
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41580 Dátum:
2016.12.16 péntek, 19:06:14 »
Szép estét mindenkinek! Kérnék egy kis segítséget. A napokban hajnali induláskor, terheléskor kopog a motor de mintha főtengely vagy hajtókarcsapágy lenne (legalább is én így hallom) alapjáraton szép hangja van de 1200 tól jön egy kopogó hang ami eltünik magasabb fordulaton, vagy ha hirtelen kigyorsitok alacsonyabb fordulatszámról elöjön ( épp ma lestem, az 1200 as tartománytól kezdve). Hidegen és meleg üzem alatt is hallom a hangot sajnos. Honnan jöhet még esetleg a hang? Hibakód nincs.
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41581 Dátum:
2016.12.17 szombat, 17:44:04 »
Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41582 Dátum:
2016.12.17 szombat, 17:48:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 17:44:04
Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!
Igen (hideg motornál).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41583 Dátum:
2016.12.17 szombat, 19:32:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.12.17 szombat, 17:48:31
Igen (hideg motornál).
Jelenleg csak ennyire ***
https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41584 Dátum:
2016.12.17 szombat, 20:17:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 19:32:33
Jelenleg csak ennyire ***
https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU
Az izzítókat egyszerűen tudod ellenőrizni multiméterrel/lakatfogóval és akkor nem kell találgatni e téren
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41585 Dátum:
2016.12.17 szombat, 20:30:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 19:32:33
Jelenleg csak ennyire ***
https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU
A vidi elején full olyan a hangja mint a 250 ETZ-m nek volt.
Szerintem nem izzító lesz. Legalábbis amikor nekem kuka volt 4-ből 3-om, akkor indítás után okádta a fehér füstöt és kicsit csúnyább hangja volt, de nem ennyire és max fél percig tartott.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41586 Dátum:
2016.12.17 szombat, 21:13:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 17:44:04
Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!
mire cseréltétek?sok kis apró kalapácsra?
fellettek progizva?Újak? 1-2e km ig lehet ilyen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41587 Dátum:
2016.12.17 szombat, 21:52:29 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.17 szombat, 21:13:49
mire cseréltétek?sok kis apró kalapácsra?
fellettek progizva?Újak? 1-2e km ig lehet ilyen....
Kaptam volna jo aron jo porlasztot 1ev garival de ugyanigy jart a motor hidegen ugyhogy visszarakattam a sajatjaimat! Egyebkent 4bol 4 ***
Ez mar ilyen marad omlik belole hidegen a feher fust most bar eddig azt sem csinalta!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41588 Dátum:
2016.12.17 szombat, 21:53:16 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.12.17 szombat, 20:30:07
A vidi elején full olyan a hangja mint a 250 ETZ-m nek volt.
Szerintem nem izzító lesz. Legalábbis amikor nekem kuka volt 4-ből 3-om, akkor indítás után okádta a fehér füstöt és kicsit csúnyább hangja volt, de nem ennyire és max fél percig tartott.
Nekem nem marad el a hang csak ha megmelegszik a motor de az meg eselytelen ugye kizarolag nyaron
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41589 Dátum:
2016.12.17 szombat, 22:03:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 21:52:29
Kaptam volna jo aron jo porlasztot 1ev garival de ugyanigy jart a motor hidegen ugyhogy visszarakattam a sajatjaimat! Egyebkent 4bol 4 ***
Ez mar ilyen marad omlik belole hidegen a
feher fust most bar eddig azt sem csinalta!
mert valszeg levegősödik....
de neked ez a verda már 4évvel ezelőtt is így kalapált....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41590 Dátum:
2016.12.17 szombat, 22:13:40 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.17 szombat, 22:03:42
mert valszeg levegősödik....
de neked ez a verda már 4évvel ezelőtt is így kalapált....
Levegosodik?? Az mit jelent?
Sza.r hangja van mint az ossze ilyen tdci nek szerintem de azert ennyire nem ugralt es idegesit hogy sajnalom es a pirosnal tartom a labam a gazon hogy egyenes legyen az alapjarat
Kivancsi leszek meddig birjak a dugok vagy melyiket egeti at eloszor
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41591 Dátum:
2016.12.17 szombat, 22:17:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 22:13:40
Levegosodik?? Az mit jelent?
Sza.r hangja van mint az ossze ilyen tdci nek szerintem de azert ennyire nem ugralt es idegesit hogy sajnalom es a pirosnal tartom a labam a gazon hogy egyenes legyen az alapjarat
Kivancsi leszek meddig birjak a dugok vagy melyiket egeti at eloszor
csereberélgettétek a csúcsokat.simán lehet,hogy a résolajvisszavezetés felől valahol levegőt szippant a szopattyú.ennyi.levegősödés,fehér füst....
ha meg minden csúcsod xar,akkor az sem csoda,ha az alapjáratod is xar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41592 Dátum:
2016.12.17 szombat, 22:42:01 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.17 szombat, 22:17:22
csereberélgettétek a csúcsokat.simán lehet,hogy a résolajvisszavezetés felől valahol levegőt szippant a szopattyú.ennyi.levegősödés,fehér füst....
ha meg minden csúcsod xar,akkor az sem csoda,ha az alapjáratod is xar.
Jaaaaa attol lehetseges:) akkor majd elmarad! Normalis hogy a fogyasztas megnott nagyjabol 2literrel? Eszembejutott hogy megnezem hol folyik melle de elfelejtettem
20liter anyaggal nagyjabol 220km-t csinaltam ami azert durva a megszokottakhoz kepest
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41593 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 12:16:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 22:42:01
Jaaaaa attol lehetseges:) akkor majd elmarad! Normalis hogy a fogyasztas megnott nagyjabol 2literrel? Eszembejutott hogy megnezem hol folyik melle de elfelejtettem
20liter anyaggal nagyjabol 220km-t csinaltam ami azert durva a megszokottakhoz kepest
Normális... Ha 4.-ben mentél végig 140-es tempót
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Skull
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41594 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 13:17:17 »
Sziasztok Szakik !
2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon . 2002/05 TDCI a paripa.
1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag vagy valami hasonló nevű progival ütötték be , de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2 stb -t kérte egymás után. Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat . Mi lenne a helyes sorrend ? Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.
2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.
Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.
-Skull-
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 13:19:04 írta Skull
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41595 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 13:32:36 »
Idézetet írta: Skull - 2016.12.18 vasárnap, 13:17:17
Sziasztok Szakik !
2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon . 2002/05 TDCI a paripa.
1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag vagy valami hasonló nevű progival ütötték be , de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2 stb -t kérte egymás után. Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat . Mi lenne a helyes sorrend ? Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.
2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.
Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.
-Skull-
A diagnosztika topikban volt 1-2 hete erről szó. Ábrával, leírással, mindennel.
Ps.: az, hogy a szerelő nem ért hozzá és nem tud 4 kódot beírni megfelelő sorrendben, az nem a dízel számlájára írható...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41596 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 13:36:20 »
Idézetet írta: Skull - 2016.12.18 vasárnap, 13:17:17
Sziasztok Szakik !
2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon . 2002/05 TDCI a paripa.
1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag vagy valami hasonló nevű progival ütötték be , de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2 stb -t kérte egymás után. Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat . Mi lenne a helyes sorrend ? Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.
2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.
Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.
-Skull-
Nem rég írtak valami hasonlóról (AndyA hozzászólása):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1087495#msg1087495
1-3-4-2 sorrend jó.
Profilodban az aláírás bejegyzésbe írd be az autód adatait.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 13:38:55 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41597 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 13:48:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2016.12.17 szombat, 21:53:16
Nekem nem marad el a hang csak ha megmelegszik a motor de az meg eselytelen ugye kizarolag nyaron
Sztem a mieinknek ilyen a hangja....de mi becsukjuk az ajtót
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Skull
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41598 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 16:02:39 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.12.18 vasárnap, 13:36:20
Nem rég írtak valami hasonlóról (AndyA hozzászólása):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1087495#msg1087495
1-3-4-2 sorrend jó.
Akkor a sorrendet eltaláltuk.
. A másik kérdés viszont még állja . El fog ez a kopogó hang múlani? Mennyi idő kell még az injektor vezérlő a helyzet magaslatára áll ?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 16:06:22 írta Skull
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41599 Dátum:
2016.12.18 vasárnap, 16:20:39 »
Idézetet írta: Skull - 2016.12.18 vasárnap, 16:02:39
Akkor a sorrendet eltaláltuk.
. A másik kérdés viszont még állja . El fog ez a kopogó hang múlani? Mennyi idő kell még az injektor vezérlő a helyzet magaslatára áll ?
Tisztelt Fórumtárs!
A felújított, újonnan kódolt porlasztókkal, 400-500 km el kell menni mire megtanulja az új kódokat a vezérlőegység. Egyébként tél van hideg van. Ilyenkor mindig hangosabb a dízel. Javaslom ha még nem próbáltad, akkor önts a tankba 1-1.5 dl full szintetikus 2T motor olajat és a kopogásod és a traktor hang jelentősen csökkenni fog.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
825
826
827
828
829
830
831
[
832
]
833
834
835
836
837
838
839
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ