Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:10:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 825 826 827 828 829 830 831 [832] 833 834 835 836 837 838 839 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647015 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41550 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:35:12 »

hát ez az!
Ejtőtartályos megoldás a teszthez.Indítds kannából a motortérből!!!!Kiderül hamar.
Igen azt is megpróbáltam és ment is vele a garázsban ....Aztán vissza lett téve eredetibe és mentem is vele vagy 20 km-t majd másnab dadogás és beállt az alapjárat aztán menetközben leállt néha és egyre nehezebben indúlt míg meg sem nyekkent már. És immunis lett a sprayre is Smiley
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41551 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:39:30 »

Ha az a immobilizátor vezérlő ( PATS modul, inditásgátló, lopásgátló) akkor az ECU-val együtt azt is cserélni kell, másképp nem fog beindulni a motor. Van olyan ECU amelyik az immobilizátor vezérlését is tartalmazza és olyan amelyik nem, ilyen esetben külön modult alkalmaznak.

Üdv: László
Nekem ez van 1S7T-15K600-LD
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41552 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:00:31 »

Igen azt is megpróbáltam és ment is vele a garázsban ....Aztán vissza lett téve eredetibe és mentem is vele vagy 20 km-t majd másnab dadogás és beállt az alapjárat aztán menetközben leállt néha és egyre nehezebben indúlt míg meg sem nyekkent már. És immunis lett a sprayre is Smiley
mert nem kap üzemanyagot.használd pár km-t úgy,hogy tudjun kannából szívni go-t.simán lehet,hogy  tankban van a xarság.
nem volt még leszedve a tank?A csövek átfújatva? Az is lehet,hogy falsot tud szívni valahol a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41553 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:04:04 »

Nekem ez van 1S7T-15K600-LD [img]http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/1ZQAAOSwgQ9VmaQv/$_1.JPG
GEM  Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41554 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:37:19 »

GEM  Wink
Erről mi a vélemény? tényleg használhat egy reset?  http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ECU_Reset
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41555 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:40:17 »

Erről mi a vélemény? tényleg használhat egy reset?  http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ECU_Reset
mire használhat?
Reset= akkusaru 5percre levesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41556 Dátum: 2016.12.14 szerda, 08:59:51 »

Ha az riasztó akkor az ECU-t elég cserélni szerintem de majd kiderül. De az immo miatt saját kulccsal nem fog beindulni. Legegyszerűbb megoldás ha az ECU-hoz kapott inditókulcsot berögzited az immo karikába pl. szig szalaggal és valahol a kormányoszlop burkolata alatt elhelyezed. Persze az elektromos vezetéket át kell erre dugni. Igy maradhat az eredeti gyújtáskapcsoló és az inditókulcs. Két- három  inditás után fel fogja ismerni az immo kódot. Ha van külön PATS modul és az vezérli az immo kódot akkor lehet, hogy az ECU-hoz tartozó PATS modul is kell. Vagy vannak szakik akik az immo kódot kiolvassák a régi ECU-ból és az új ECU-t átkódolják. Ez kb. 10-15 ezer FT. Jelenleg röviden ennyi.

Üdv: László   
jáááj...
Ha cseréled az ECU-t, elvileg IDS kell a programozási lépésekhez. Ha nincs IDS, talán a ForScan is jó lehet, modul inicializáció, teljes PATS reset és kulcs programozás szükséges, ekkor a jelenlegi kulcsokkal is indul majd a gép. GEM modult (jobb oldali) nem kell cserélni. Alvázszámot rögzíteni kell a modulokban, ehhez kell pl az IDS.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41557 Dátum: 2016.12.14 szerda, 09:08:54 »

Én felakasztom magam az tuti......Tegnapelőtt tapsikoltam ma meg sírok  rinya  falbav
Az van hogy tegnapelőtt szépen elindúlt a gép. Próbakör 20km kb. full gáz stb.
Tegnap meg már alig indúl el , aztán beállt az alapjárat, próbakör majd mikor gázt adtam megint jött a malacka és leállt.
eleinte el indúlt de vagy 10ik nél már azt sem tette.
Megint kiírta alacsony a nyomás. 3 nagynyomásút betettem már., 12 injektort. kábeltcseréltem és akkor indúlt el.
azót meg siket.
Olyan hihetetlen egyik nap jó másiknap meg nem és nemtom mi bajaaaaa  falbav
Önakasztás helyett javaslom, cseréld ki az IDM egységet (de minimum nézd meg a testelési pontját az akku alatt), ha van benne (ha van, ez vezérli a befecskendezést).  Ha nincs, akkor jöhet az ECU csere, ami egyben immobiliser vezérlés is, tehát PATS programozás fog kelleni, mert különben az istennek se fog elindulni. GEM(komfort) modult nem kell cserélni, habár az vezérli a riasztót, de annak semmi köze sincs az alacsony nyomáshoz. Az ECU tényleg a pollenszűrő alatt van, de beázni csak akkor tud, ha hiányzik a pollenszűrő alatti légcsatorna, vagy katasztrófálisan szarul rakták vissza a légszűrőt. A légszűrő fedél illesztetlensége miatt a levegőrendszeren keresztül ázik be a jobb1 lábtér, normál esetben az ECU-höz/be víz ekkor sem juthat, ugyanis szigetelt dobozban/csatlakozóval van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41558 Dátum: 2016.12.14 szerda, 10:06:56 »

Önakasztás helyett javaslom, cseréld ki az IDM egységet (de minimum nézd meg a testelési pontját az akku alatt), ha van benne (ha van, ez vezérli a befecskendezést).  Ha nincs, akkor jöhet az ECU csere, ami egyben immobiliser vezérlés is, tehát PATS programozás fog kelleni, mert különben az istennek se fog elindulni. GEM(komfort) modult nem kell cserélni, habár az vezérli a riasztót, de annak semmi köze sincs az alacsony nyomáshoz. Az ECU tényleg a pollenszűrő alatt van, de beázni csak akkor tud, ha hiányzik a pollenszűrő alatti légcsatorna, vagy katasztrófálisan szarul rakták vissza a légszűrőt. A légszűrő fedél illesztetlensége miatt a levegőrendszeren keresztül ázik be a jobb1 lábtér, normál esetben az ECU-höz/be víz ekkor sem juthat, ugyanis szigetelt dobozban/csatlakozóval van.
IDM-et nem találom a sárvédőnél tehát nincs , erre akkor jöttem rá mikor kábelt is kerestem . Az enyém az anyós ülésnél megy be az ecu kötegbe.
De ha ECU-t cserélek nem lehet megoldani PATS nélkűl?
Ez a PATS ez működik OBD-én Forscan , Delphi , Fordiag ?
 
Naplózva

Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41559 Dátum: 2016.12.14 szerda, 10:19:58 »

IDM-et nem találom a sárvédőnél tehát nincs , erre akkor jöttem rá mikor kábelt is kerestem . Az enyém az anyós ülésnél megy be az ecu kötegbe.
De ha ECU-t cserélek nem lehet megoldani PATS nélkűl?
Ez a PATS ez működik OBD-én Forscan , Delphi , Fordiag ?
 
Működik Forscan Extended License + elm 327(ha lehet usb-s)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41560 Dátum: 2016.12.14 szerda, 13:43:14 »

Működik Forscan Extended License + elm 327(ha lehet usb-s)

Bt-l is lehet?én is olyannal csináltam <eredeti legyen a bt-s elm >
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41561 Dátum: 2016.12.14 szerda, 13:48:33 »

Bt-l is lehet?én is olyannal csináltam <eredeti legyen a bt-s elm >
BT-s Androidos combóval?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41562 Dátum: 2016.12.14 szerda, 14:01:25 »

Sziasztok! Ma csináltam üzemmelegen is egy kiolvasást. Hát ég és föld a 64 fokos meg a 93 fokos víznél a fecskendezők kiegyenlítő értékei. A Tűzelőanyag nyomás alapjáraton ez ok? Vagy az 1600 bar tüz.anyagnyomást nem itt kell leolvasni?

Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41563 Dátum: 2016.12.14 szerda, 15:01:42 »

Sziasztok! Ma csináltam üzemmelegen is egy kiolvasást. Hát ég és föld a 64 fokos meg a 93 fokos víznél a fecskendezők kiegyenlítő értékei. A Tűzelőanyag nyomás alapjáraton ez ok? Vagy az 1600 bar tüz.anyagnyomást nem itt kell leolvasni?



Valamit itt mellénéztél.

Szerintem a 25000 körül kPa-ban mért nyomás az 1 kPa = 0,01 bar alapján elég jó és teljesen hihető 250 baros alapjárati nyomást ad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41564 Dátum: 2016.12.14 szerda, 16:31:45 »

Valamit itt mellénéztél.

Szerintem a 25000 körül kPa-ban mért nyomás az 1 kPa = 0,01 bar alapján elég jó és teljesen hihető 250 baros alapjárati nyomást ad.

AndyA


Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41565 Dátum: 2016.12.14 szerda, 16:50:02 »


Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?
nem állandóan akkora a nyomás, az a max, amit terhelés alatt elér. és azt hiszem 2000bar a max
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41566 Dátum: 2016.12.14 szerda, 16:58:59 »


Az 1600 bart vhol olvastam, hogy ekkora nyomás alatt mükődnek a CR rendszerek, úgy rémlik a TDci is, vagy nem?

Persze, max. teljesítmény körül...

Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41567 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:32:46 »

Persze, max. teljesítmény körül...

Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.

AndyA

Köszönöm. Így már ok  smile
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41568 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:34:19 »

nem állandóan akkora a nyomás, az a max, amit terhelés alatt elér. és azt hiszem 2000bar a max

 worship
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
matq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #41569 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:34:51 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóvásárláshoz. 2007 es 116 lóerős TDCI-ről van szó. Indítás után alapjáraton villog az izzításjelző. Ennek mi lehet az oka? Valamint mire kell még figyelni ennél a tipusnál? 190 ezret futott (elvileg) autóról van szó.

Üdv!
Naplózva

2001 MKIII TDDI,66 kw
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41570 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:35:32 »

Persze, max. teljesítmény körül...

Meg akár 2000-ig is feltolja, ha gy kis extra kell. Van valami overboostnak nevezett dolog, ami bizonyos körülmények között rövid időre a névleges fölé tolja egy kevéssel (+10% rémlik) a teljesítményt.

AndyA
csak számok,így majdnem mind1,de én 1780bar maxi nyomásra emléxem,és erre jön az overboost de csak 3ikban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41571 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:40:53 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóvásárláshoz. 2007 es 116 lóerős TDCI-ről van szó. Indítás után alapjáraton villog az izzításjelző. Ennek mi lehet az oka? Valamint mire kell még figyelni ennél a tipusnál? 190 ezret futott (elvileg) autóról van szó.

Üdv!
üza rendszeri hiba lehet,az akár sokba is kerülhet.vagy ne vedd meg,vagy alkudj bele 4-500e ftot.
A másik ami okozhatja a vészüzemet,a turbó elektronika halála.Javítható,de az is költség 30-50e ft attól függ,hogy javítható vagy cserélendő.

Hibakódolvasás erősen javallott!Pláne a vétel során.Mindenképpen!
És minden másra is figyelni kell.Ajtók alja nem rohad-e,volt e összegyűrve,majd kihajtogatva az autó.Km-t soha ne hidd el.Fékek kopottsága,gumik állapota.
Nyilván úgy sem lesz makulátlan.Ne szeress bele!Vagy ha igen,alkudd le a költségeket,amiket találsz az átnézéskor.Vigyél magaddal hozzáértő embert(ha te kevésbé vagy az),mert nincs becsületes nepper.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
matq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #41572 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:46:34 »

üza rendszeri hiba lehet,az akár sokba is kerülhet.vagy ne vedd meg,vagy alkudj bele 4-500e ftot.
A másik ami okozhatja a vészüzemet,a turbó elektronika halála.Javítható,de az is költség 30-50e ft attól függ,hogy javítható vagy cserélendő.

Hibakódolvasás erősen javallott!Pláne a vétel során.Mindenképpen!
És minden másra is figyelni kell.Ajtók alja nem rohad-e,volt e összegyűrve,majd kihajtogatva az autó.Km-t soha ne hidd el.Fékek kopottsága,gumik állapota.
Nyilván úgy sem lesz makulátlan.Ne szeress bele!Vagy ha igen,alkudd le a költségeket,amiket találsz az átnézéskor.Vigyél magaddal hozzáértő embert(ha te kevésbé vagy az),mert nincs becsületes nepper.
 

Rendben,köszi! Hozzáértő mindenképpen ott lesz! Üdv!
Naplózva

2001 MKIII TDDI,66 kw
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41573 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:58:53 »

BT-s Androidos combóval?

NEM , PC-vel
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41574 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:16:27 »

NEM , PC-vel
Az jó már kezdtem a BT-on keresni. falbav
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41575 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 15:05:29 »

Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre ,  a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben.  Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .

Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41576 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 15:36:44 »

Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre ,  a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben.  Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .



Új kódokat kaptak a csúcsok? Biztosan jó hengerhez/injektorhoz lettek a megfelelő kódok írva?
Elfelejtette a kódokat? Nem csak az van, hogy a külön ICU-s motoroknál nem lehet kiolvasni a már beprogramozott kódokat? Javítson ki aki ezt vágja, de nekem így rémlik.
Naplózva
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41577 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 16:13:21 »

Új kódokat kaptak a csúcsok? Biztosan jó hengerhez/injektorhoz lettek a megfelelő kódok írva?
Elfelejtette a kódokat? Nem csak az van, hogy a külön ICU-s motoroknál nem lehet kiolvasni a már beprogramozott kódokat? Javítson ki aki ezt vágja, de nekem így rémlik.

Ehhez a részhez én nem igen értek sajna.
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41578 Dátum: 2016.12.16 péntek, 09:03:57 »

Mivel eddig még senki nem reagált az előzményekre elmesélem a teljes kálváriám. P1664-5 ös hibával + kritikus kopogási értékkel vittem le az autómat (2002/6 TDCI) Bácsbokodra a branddiesel szervizbe . Le lett róla szedve a szivattyú is , próbapadra került minden. A vége az lett hogy mind a 4 csúcsot felújították. Mikor elhoztam a szerelőtől annyira kopogott hogy félúton visszafordultam és visszavittem hozzá. Ott rádugták a számítógépre ,  a forscan azt mutatta hogy elfelejtette a csúcsok kódjait. Felprogramozták és hazahoztam , viszont a kopogás nem szűnt meg. Mondták sokan hogy 1000-1500 kilométer és beáll. Sajna nem állt be. A fogyasztás is megemelkedett kb 1 literrel. Múlt héten ismét visszavittem kapott 4 másik csúcsot , a hibajelenség viszont maradt. Hideg motornál nagyon kopog 1000-2000 fordulat között. Melegen nem annyira , de hallható . A szaki azt mondta hogy , sajna nem tehet többet az ügyért és szerinte valami szoftveres gáz lesz a vezérlésben.  Valaki megszánhatna valami hasznos tanáccsal , mert mindenki csak áll tátott szájjal a hiba előtt .

Vidd olyanhoz, aki ért hozzá...

A csúcs felújítása ott ér véget, ha kapott új kódot is. Ha ez nem történt meg, várhatod, hogy jó legyen. Azután jó sorrendben kell beírni őket, ami szintén nem triviális, tudni kell, melyik kód melyik hengerhez való.

A tied még pre-FL, ahol külön van az injektorvezérlő, amibe csak beleírni lehet a kódot, de kiolvasni belőle nem. Így hiába írják bele és olvassák ki, rosszat fog mutatni (de attól még jó lesz, ha a jó kódot jó helyre írták be).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41579 Dátum: 2016.12.16 péntek, 10:33:37 »

Vidd olyanhoz, aki ért hozzá...

A csúcs felújítása ott ér véget, ha kapott új kódot is. Ha ez nem történt meg, várhatod, hogy jó legyen. Azután jó sorrendben kell beírni őket, ami szintén nem triviális, tudni kell, melyik kód melyik hengerhez való.

A tied még pre-FL, ahol külön van az injektorvezérlő, amibe csak beleírni lehet a kódot, de kiolvasni belőle nem. Így hiába írják bele és olvassák ki, rosszat fog mutatni (de attól még jó lesz, ha a jó kódot jó helyre írták be).

AndyA



Bács-Megyében létezik olyan szaki aki ezt meg tudná nekem oldani ?
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41580 Dátum: 2016.12.16 péntek, 19:06:14 »

Szép estét mindenkinek! Kérnék egy kis segítséget. A napokban hajnali induláskor, terheléskor kopog a motor de mintha főtengely vagy hajtókarcsapágy lenne (legalább is én így hallom) alapjáraton szép hangja van de 1200 tól jön egy kopogó hang ami eltünik magasabb fordulaton, vagy ha hirtelen kigyorsitok alacsonyabb fordulatszámról elöjön ( épp ma lestem, az 1200 as tartománytól kezdve). Hidegen és meleg üzem alatt is hallom a hangot sajnos. Honnan jöhet még esetleg a hang? Hibakód nincs.
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41581 Dátum: 2016.12.17 szombat, 17:44:04 »

Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41582 Dátum: 2016.12.17 szombat, 17:48:31 »

Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!

Igen (hideg motornál).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41583 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:32:33 »

Igen (hideg motornál).
Jelenleg csak ennyire ***

https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41584 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:17:15 »

Jelenleg csak ennyire ***

https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU

Az izzítókat egyszerűen tudod ellenőrizni multiméterrel/lakatfogóval és akkor nem kell találgatni e téren  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #41585 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:30:07 »

Jelenleg csak ennyire ***

https://youtu.be/Ld1gRy9hxAU

A vidi elején full olyan a hangja mint a 250 ETZ-m nek volt.  nyes

Szerintem nem izzító lesz. Legalábbis amikor nekem kuka volt 4-ből 3-om, akkor indítás után okádta a fehér füstöt és kicsit csúnyább hangja volt, de nem ennyire és max fél percig tartott.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41586 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:13:49 »

Izzitogyertya ha rossz lehet tole egyebletlen alapjarat? Zakatol mint egy traktor es uvral ossze vissza! Tegnap csucsokat csereltunk es ugy is rossz volt ugyhogy elvileg az a resze kilove!
mire cseréltétek?sok kis apró kalapácsra? vigyor3

fellettek progizva?Újak? 1-2e km ig lehet ilyen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41587 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:52:29 »

mire cseréltétek?sok kis apró kalapácsra? vigyor3

fellettek progizva?Újak? 1-2e km ig lehet ilyen....
Kaptam volna jo aron jo porlasztot 1ev garival de ugyanigy jart a motor hidegen ugyhogy visszarakattam a sajatjaimat! Egyebkent 4bol 4 *** Cheesy

Ez mar ilyen marad omlik belole hidegen a feher fust most bar eddig azt sem csinalta!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41588 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:53:16 »

A vidi elején full olyan a hangja mint a 250 ETZ-m nek volt.  nyes

Szerintem nem izzító lesz. Legalábbis amikor nekem kuka volt 4-ből 3-om, akkor indítás után okádta a fehér füstöt és kicsit csúnyább hangja volt, de nem ennyire és max fél percig tartott.
Nekem nem marad el a hang csak ha megmelegszik a motor de az meg eselytelen ugye kizarolag nyaron Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41589 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:03:42 »

Kaptam volna jo aron jo porlasztot 1ev garival de ugyanigy jart a motor hidegen ugyhogy visszarakattam a sajatjaimat! Egyebkent 4bol 4 *** Cheesy

Ez mar ilyen marad omlik belole hidegen a feher fust most bar eddig azt sem csinalta!
mert valszeg levegősödik....

de neked ez a verda már 4évvel ezelőtt is így kalapált.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41590 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:13:40 »

mert valszeg levegősödik....

de neked ez a verda már 4évvel ezelőtt is így kalapált.... Cheesy
Levegosodik?? Az mit jelent?

Sza.r hangja van mint az ossze ilyen tdci nek szerintem de azert ennyire nem ugralt es idegesit hogy sajnalom es a pirosnal tartom a labam a gazon hogy egyenes legyen az alapjarat Cheesy

Kivancsi leszek meddig birjak a dugok vagy melyiket egeti at eloszor
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41591 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:17:22 »

Levegosodik?? Az mit jelent?

Sza.r hangja van mint az ossze ilyen tdci nek szerintem de azert ennyire nem ugralt es idegesit hogy sajnalom es a pirosnal tartom a labam a gazon hogy egyenes legyen az alapjarat Cheesy

Kivancsi leszek meddig birjak a dugok vagy melyiket egeti at eloszor
csereberélgettétek a csúcsokat.simán lehet,hogy a résolajvisszavezetés felől valahol levegőt szippant a szopattyú.ennyi.levegősödés,fehér füst....
ha meg minden csúcsod xar,akkor az sem csoda,ha az alapjáratod is xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41592 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:42:01 »

csereberélgettétek a csúcsokat.simán lehet,hogy a résolajvisszavezetés felől valahol levegőt szippant a szopattyú.ennyi.levegősödés,fehér füst....
ha meg minden csúcsod xar,akkor az sem csoda,ha az alapjáratod is xar.
Jaaaaa attol lehetseges:) akkor majd elmarad! Normalis hogy a fogyasztas megnott nagyjabol 2literrel? Eszembejutott hogy megnezem hol folyik melle de elfelejtettem Cheesy
20liter anyaggal nagyjabol 220km-t csinaltam ami azert durva a megszokottakhoz kepest
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41593 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 12:16:16 »

Jaaaaa attol lehetseges:) akkor majd elmarad! Normalis hogy a fogyasztas megnott nagyjabol 2literrel? Eszembejutott hogy megnezem hol folyik melle de elfelejtettem Cheesy
20liter anyaggal nagyjabol 220km-t csinaltam ami azert durva a megszokottakhoz kepest

Normális... Ha 4.-ben mentél végig 140-es tempót  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Skull
Vendég
« Új hozzászólás #41594 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 13:17:17 »

Sziasztok Szakik !

2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon .  2002/05 TDCI a paripa.

1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag  vagy valami hasonló nevű progival ütötték be ,  de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2  stb -t kérte egymás után.  Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat  . Mi lenne a helyes sorrend ?  Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.

2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.


Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.

-Skull-

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 13:19:04 írta Skull » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41595 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 13:32:36 »

Sziasztok Szakik !

2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon .  2002/05 TDCI a paripa.

1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag  vagy valami hasonló nevű progival ütötték be ,  de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2  stb -t kérte egymás után.  Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat  . Mi lenne a helyes sorrend ?  Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.

2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.


Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.

-Skull-



A diagnosztika topikban volt 1-2 hete erről szó. Ábrával, leírással, mindennel.

Ps.: az, hogy a szerelő nem ért hozzá és nem tud 4 kódot beírni megfelelő sorrendben, az nem a dízel számlájára írható...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41596 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 13:36:20 »

Sziasztok Szakik !

2 Kérdéssel indulnék itt a fórumon .  2002/05 TDCI a paripa.

1. Felújították a csúcsaim , de ez mióta megtörtént igen furcsa hangja lett az autónak. Hidegen igen szépen kopog 1200-1600 között. Többet is fogyaszt mint eddig szokott volt.
A porlasztócsúcsok kódjait az autodiag  vagy valami hasonló nevű progival ütötték be ,  de maga a szaki sem volt biztos benne hogy milyen sorrendben kell beírni őket. A telefonos segítség nem ért semmit mert minden megkérdezett mást mondott. A progi elég sután az injector1 injector2  stb -t kérte egymás után.  Azt téveszthette meg hogy ugyanerről a sorrendről a forscan egész más dolgot mutat  . Mi lenne a helyes sorrend ?  Mi 1-3-4-2 sorrendben írogattuk be.

2 Amennyiben véletlenül eltaláltuk a sorrendet , akkor mikorra várható hogy ez a kerepelés kopogás amit művel a vas ez halkul neadjisten megszűnik.


Mindig megfogadom hogy a következő autó benzines lesz , de most már tuti betartom.

-Skull-


Nem rég írtak valami hasonlóról (AndyA hozzászólása):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1087495#msg1087495
1-3-4-2 sorrend jó. vigyor3
Profilodban az aláírás bejegyzésbe írd be az autód adatait.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 13:38:55 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41597 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 13:48:02 »

Nekem nem marad el a hang csak ha megmelegszik a motor de az meg eselytelen ugye kizarolag nyaron Cheesy

Sztem a mieinknek  ilyen a hangja....de mi becsukjuk az ajtót  nyes vigyor3 Wink 
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Skull
Vendég
« Új hozzászólás #41598 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 16:02:39 »

Nem rég írtak valami hasonlóról (AndyA hozzászólása):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1087495#msg1087495
1-3-4-2 sorrend jó. vigyor3

Akkor a sorrendet eltaláltuk. Wink . A másik kérdés viszont még állja . El fog ez a kopogó hang múlani?  Mennyi idő kell még az injektor vezérlő a helyzet magaslatára áll ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 16:06:22 írta Skull » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41599 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 16:20:39 »

Akkor a sorrendet eltaláltuk. Wink . A másik kérdés viszont még állja . El fog ez a kopogó hang múlani?  Mennyi idő kell még az injektor vezérlő a helyzet magaslatára áll ?
Tisztelt Fórumtárs!
A felújított, újonnan kódolt porlasztókkal, 400-500 km el kell menni mire megtanulja az új kódokat a vezérlőegység. Egyébként tél van hideg van. Ilyenkor mindig hangosabb a dízel. Javaslom ha még nem próbáltad, akkor önts a tankba 1-1.5 dl full szintetikus 2T motor olajat és a kopogásod és a traktor hang jelentősen csökkenni fog. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 825 826 827 828 829 830 831 [832] 833 834 835 836 837 838 839 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.