Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:17:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 844 845 846 847 848 849 850 [851] 852 853 854 855 856 857 858 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631305 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42500 Dátum: 2017.05.06 szombat, 19:53:52 »

Akkor nem tudom hogy függ össze a kettő vagy csak véletlen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42501 Dátum: 2017.05.06 szombat, 20:41:51 »

Akkor nem tudom hogy függ össze a kettő vagy csak véletlen

Villogó izzításjelzőnél motorleállítás nélkül hibakódolvasás. Azután gyere vissza a kódokkal.

Addig meg szedd le valahol a csövet a turbo után (legjobb, ha rögtön a turbóról), és nézz bele. Tiszta PZS-vel beletörölve egész enyhe szürke olajpára lehet benne, de semmi több.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42502 Dátum: 2017.05.06 szombat, 20:42:20 »

neeem.....az kizárt dolog. nyes

De egy turbócsöved is lehet lukas...
na de attól füstöl és sokkal jobban kéne nyomnom a gázt hogy menjen és ettől megdöglik az autó, igaz?
Mert amúgy nincs ennek baja autópálya tempót simán bírja csak 160fölé nem megy mert ott leáll a motor! Meg ha kinyomom a kuplungot 100nál akkor nem tartja meg az alapjáratot hanem leáll a motor szintén! Valameddig még így kihúzza  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42503 Dátum: 2017.05.06 szombat, 21:23:29 »

na de attól füstöl és sokkal jobban kéne nyomnom a gázt hogy menjen és ettől megdöglik az autó, igaz?
Mert amúgy nincs ennek baja autópálya tempót simán bírja csak 160fölé nem megy mert ott leáll a motor! Meg ha kinyomom a kuplungot 100nál akkor nem tartja meg az alapjáratot hanem leáll a motor szintén! Valameddig még így kihúzza  vigyor3
max nem nyomkodod 100nál vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42504 Dátum: 2017.05.06 szombat, 21:25:03 »

Sziasztok! A mondeom drasztikusan esszi az olajat 2.0 tdci! 300km kb 2 liter !!! A turbo garanciás de valami suzuki szerelő rakta fel!! Kevés olaj szintnél villog az izzitás lámpa ha feltöltöm olajjal elmegy a hiba !! Mi lehet a gond?? Motor?? Turbo??? Dugulás?? 322 ezer van az autóban
olajszinthez nincs köze az izzításjelzőnek, már csak azért sem, mert mk3-ban nincs olaj szenzor.

évjárat, lóerő, vákumos, elektromos, vagy hagyományos a turbó?

kicsinálta a felújítást?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42505 Dátum: 2017.05.06 szombat, 22:52:48 »

max nem nyomkodod 100nál vigyor3
nem is tudom miért próbáltam ki  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #42506 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 15:47:52 »

Sziasztok!
 Rövid leszek Smiley van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá Sad Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.08 hétfő, 15:49:47 írta Dokii » Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42507 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 16:39:08 »

Sziasztok!
 Rövid leszek Smiley van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá Sad Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?

Ha a nagynyomású kuka, akkor az új porlasztókat is tönkre fogja tenni. Szerintem ne tedd be anélkül hogy azt bevizsgáltatnád.
A porlasztók korrekciós értéke nem mond el túl sokat az allpotukról, azoknak is rendes padon történő vizsgálat kéne, hogy keresztet lehessen rájuk vetni.
Naplózva
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #42508 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 16:52:50 »

Ha a nagynyomású kuka, akkor az új porlasztókat is tönkre fogja tenni. Szerintem ne tedd be anélkül hogy azt bevizsgáltatnád.
A porlasztók korrekciós értéke nem mond el túl sokat az allpotukról, azoknak is rendes padon történő vizsgálat kéne, hogy keresztet lehessen rájuk vetni.

A nagynyomású hibára nem dobna hibakodot?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42509 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 16:59:58 »

A nagynyomású hibára nem dobna hibakodot?

Milyen hibára? Ha csak elkezdett spént nyomni a porlasztókba, arra nincs hibakód. Ez szépen hazavágja a porlasztókat, ami egy idő után vészüzemet, hibakódot ad majd valószínűleg. De addig tud ilyen egyenetlen járást, kopogást, füstölést is okozni.
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42510 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 19:33:10 »

Sziasztok,

a túrbóm geometriája megszorult (vákum vezérléses) kd a max behúzott állapottól 2-3mm re. onnan nemmozdul még feszegetésre se.
eőzmény:  előzés közben a jobb oldalon mintha defektet keptam volna úgy porzott az út miután pukkant valami, utána elkezdett fütyülni a túrbóm. a csöveke gondoltam de sehol nemlátni olajnyomot a csöveken.
otthon átnézve vettem észre hogy nemmozog a geometria  wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 a vezérlésen látszik hogy próbálkozik mozgatni de nemmegy.

tud valaki Békéscsaba/Orosháza környékén valami jó szerelőt. nemtudom hogy elég-e a tisztítás vagy csere lesz. S.O.S.

köszönöm.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42511 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 19:35:11 »

Sziasztok,

a túrbóm geometriája megszorult (vákum vezérléses) kd a max behúzott állapottól 2-3mm re. onnan nemmozdul még feszegetésre se.
eőzmény:  előzés közben a jobb oldalon mintha defektet keptam volna úgy porzott az út miután pukkant valami, utána elkezdett fütyülni a túrbóm. a csöveke gondoltam de sehol nemlátni olajnyomot a csöveken.
otthon átnézve vettem észre hogy nemmozog a geometria  wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 a vezérlésen látszik hogy próbálkozik mozgatni de nemmegy.

tud valaki Békéscsaba/Orosháza környékén valami jó szerelőt. nemtudom hogy elég-e a tisztítás vagy csere lesz. S.O.S.

köszönöm.

nézd meg a turbó tengelyét,nem lóg-e. ha igen,akkor eltört a tengely.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42512 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 20:03:10 »

nézd meg a turbó tengelyét,nem lóg-e. ha igen,akkor eltört a tengely.

kb pár tized mm-t, levettem a légszűrő felől és megbirom könnyen forgatni a lapátokat, erő még van az autóban és nemfüstől csak jobban fütyűl, bár nemigen mertem taposni neki.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42513 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 20:09:30 »

kb pár tized mm-t, levettem a légszűrő felől és megbirom könnyen forgatni a lapátokat, erő még van az autóban és nemfüstől csak jobban fütyűl, bár nemigen mertem taposni neki.
akkor kösd le a vákumlabdát,és mozgasd meg kézzel a lapát állítót.ha túltöltött a turbód ez miatt,akkor pedig van lukas trbócsöved is.
6 db gumicsőszakasz van.mindet ellenőrizted?olajfolt ilyen gyorsan nem biztos,hogy van rajta.tapogasd végig,mert egy repedés jól eltd bújni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42514 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 20:29:25 »

akkor kösd le a vákumlabdát,és mozgasd meg kézzel a lapát állítót.ha túltöltött a turbód ez miatt,akkor pedig van lukas trbócsöved is.
6 db gumicsőszakasz van.mindet ellenőrizted?olajfolt ilyen gyorsan nem biztos,hogy van rajta.tapogasd végig,mert egy repedés jól eltd bújni.

Nemcsodálkoznék rajta mert valahol elszökött a túlnyomás. holnap leveszem a vákumlabdát, de nemrégen néztem és könnyen mozgott.

Köszönöm szépen  worship worship worship .  (ha valaki azért tud jó szerelőt/céget Békésmegyében az jóvolna  help ).
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42515 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 21:25:54 »

Gyári Ford Formula 5W30. Pont jó bele Wink

Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42516 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 22:04:12 »

Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
5w30
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42517 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 22:27:58 »

Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!

Hadd mondják. Ebbe 5w-30 való. Letűnt korok mentalitása, hogy ennyi km után vastagabb olajra kell váltani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42518 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 22:40:40 »

Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
10w40 100ekm felett kell, 300ekm felett 75w90  nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42519 Dátum: 2017.05.09 kedd, 00:17:52 »

Sziasztok!
 Rövid leszek Smiley van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá Sad Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?

Új PCS csak úgy mehet az autóba, ha a CR-szivattyút bevizsgálták, de még inkább, ha szétszedték és megnézték, hogy nincs baja... Különben záros határidő belül kinyírhatja az új csúcsokat is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42520 Dátum: 2017.05.09 kedd, 00:19:31 »

Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!

Ford Formula 5w30. Ez kell bele pontosan, se jobb, se rosszabb, se olcsóbb, se drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42521 Dátum: 2017.05.09 kedd, 08:06:57 »

10w40 100ekm felett kell, 300ekm felett 75w90  nyes

Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #42522 Dátum: 2017.05.09 kedd, 08:23:14 »

Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
A mai divat szerint zsírmentes zsírt kell beletenni. hehe
Hát persze,hogy az előírt kell bele. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42523 Dátum: 2017.05.09 kedd, 08:33:08 »

Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?

Én már gyantát tolok bele.  hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42524 Dátum: 2017.05.09 kedd, 08:51:56 »

Amatőrök vagytok!

Prolong, megszórva egy kis gyöngykaviccsal!   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42525 Dátum: 2017.05.09 kedd, 09:12:58 »

Amatőrök vagytok!

Prolong, megszórva egy kis gyöngykaviccsal!   eplus2

És te hogy használod? Nyitott hengerfejre BobCat-el borítod a kavicsot?  hehe És az olajteknőt is leveszed?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42526 Dátum: 2017.05.09 kedd, 09:15:38 »

Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?

Ne viccelj, megeszik a kutyák. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42527 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:25:40 »

worship worship
Igazatok van, akkor inkább a műgyanta, az úgyis fullszitetikus  eljen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42528 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:29:03 »

Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel... Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42529 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:39:37 »

Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel... Wink

AndyA

Rokonságban volt egy másik 2.2-es, az emlékeim szerint 320ezer környékén kezdett el malacfarkazni. Filepdieselnél kompletten cakkpakk mindenestül rendberakták. Gazdája azt mondta, hogy a 320ezer alatt azért pár lovacska elment legelni, a felújítás után picit dinamikusabbnak, erősebbnek érződött az autó.
380ezer körül volt, amikor el lett adva.
Sztem még simán érdemes rendberakni. (Látványosan kevesebbet futott blokkot amúgy se találsz nagyon   eplus2)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42530 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:47:19 »

Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel... Wink

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motor nem eszi a megszokottól eltérő mértékben az olajat, akkor és simán tovább használnám az üzemanyagrendszer teljes felújítása után a blokkot . A Tranzitokban se cserélnek ilyen futásteljesítmény után blokkot vagy motort. Természetesen egy hozzáértő ellenőrzés, kompresszió, csapágyak, stb...stb után. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42531 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:52:02 »

Rokonságban volt egy másik 2.2-es, az emlékeim szerint 320ezer környékén kezdett el malacfarkazni. Filepdieselnél kompletten cakkpakk mindenestül rendberakták. Gazdája azt mondta, hogy a 320ezer alatt azért pár lovacska elment legelni, a felújítás után picit dinamikusabbnak, erősebbnek érződött az autó.
380ezer körül volt, amikor el lett adva.
Sztem még simán érdemes rendberakni. (Látványosan kevesebbet futott blokkot amúgy se találsz nagyon   eplus2)

Én is emlékszem még mikor 2-es 3-asban felvillant a kipörgésgátló ha megtoltam picit. Most már nem lehet ilyet. Örülnék a gyári 147 pacinak ami mára jó ha van 140.  nyes Vagy még annyi se.  hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42532 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:05:18 »

Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel... Wink

AndyA

Ha nincs egyéb tünet, én akkor egy kompresszió + veszteség mérést, meg egy olajnyomás mérést csináltatnék. Ha az rendben, akkor mehet bele az új üzemanyagrendszer.
Nekem legalábbis ez a terv, ha elkezd vészüzemet dobálni, pedig ebben már másfélszer annyi km van.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42533 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:29:18 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy az olajnyomásjelző lámpa mennyire normális hogy picit később alszik el, mint más autónál? Van amikor majdnem a légzsák lámpával együtt, ha gyújtás után egy hajszálnyival indítok. De már 2015 december óta így van Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42534 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:36:43 »

Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel... Wink

AndyA

Ezt már MI átbeszéltük....
Egyébként egy másik blokk úgyis üa rendszer nélkül van. A komplett, felújított raklapos motor van komplett....azért ez a neve, de az sok ezer €....
Nem futásteljesítmény az a 337e, főleg nálad a hosszútáv miatt.

Mondjuk azt megértem, hogy fhosol.....mert cr dízel!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42535 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:41:34 »

Ezt már MI átbeszéltük....
Egyébként egy másik blokk úgyis üa rendszer nélkül van. A komplett, felújított raklapos motor van komplett....azért ez a neve, de az sok ezer €....
Nem futásteljesítmény az a 337e, főleg nálad a hosszútáv miatt.

Mondjuk azt megértem, hogy fhosol.....mert cr dízel!  eplus2

Engedtessék már meg nekem, hogy mást is megkérdezzek róla. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42536 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:41:47 »

Én is emlékszem még mikor 2-es 3-asban felvillant a kipörgésgátló ha megtoltam picit. Most már nem lehet ilyet. Örülnék a gyári 147 pacinak ami mára jó ha van 140.  nyes Vagy még annyi se.  hehe

Az első mondatodhoz nem kell semmi más csak tél.  eplus2
Sosem volt 147 LE.
A sok kerekítést követően lett köznyelven 146 LE, de a gyári adatok alapján rendesen kiszámolva 143-144 közöttre jön ki. Már nem emlékszem pontosan, lényegtelen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42537 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:43:25 »

Engedtessék már meg nekem, hogy mást is megkérdezzek róla. Smiley

AndyA


Csak összezavar a sok magánvélemény.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42538 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:52:58 »


Csak összezavar a sok magánvélemény.  hehe

Tudom, hogy mindenhez értesz. Mindenhez _is_... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42539 Dátum: 2017.05.09 kedd, 13:00:53 »

Az első mondatodhoz nem kell semmi más csak tél.  eplus2
Sosem volt 147 LE.
A sok kerekítést követően lett köznyelven 146 LE, de a gyári adatok alapján rendesen kiszámolva 143-144 közöttre jön ki. Már nem emlékszem pontosan, lényegtelen.


Bakker Tibi, még azt a pici pimpilimet is kettétöröd... hehe Mennyi van benne akkor, 120? Mint egy göthös 1.6 astra.... duhos2
Jégen azért még métereken keresztül is tudom pörgetni akár. Még szögesgumival is!
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Kopter004
Vendég
« Új hozzászólás #42540 Dátum: 2017.05.09 kedd, 17:21:29 »

Sziasztok segítséget szeretnék ha tud vki. 2004 Mondeo Mk3 116le Tdci. Eleje törött volt 130km beleszálltak egy körforgalomba. Bölcsö és a motorblokk cserélve lett. Hibakód csak küldő hömérsékletü senzort és abs szivattyu hibát hozz. Az immo lámpa elalszik gyujtás után üzemanyag megy a porlasztokhoz de nem indul mint ha nem menne üzemanyag a hengerekbe. Ha valakinek van vmi ötlete előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42541 Dátum: 2017.05.09 kedd, 19:35:59 »

Sziasztok segítséget szeretnék ha tud vki. 2004 Mondeo Mk3 116le Tdci. Eleje törött volt 130km beleszálltak egy körforgalomba. Bölcsö és a motorblokk cserélve lett. Hibakód csak küldő hömérsékletü senzort és abs szivattyu hibát hozz. Az immo lámpa elalszik gyujtás után üzemanyag megy a porlasztokhoz de nem indul mint ha nem menne üzemanyag a hengerekbe. Ha valakinek van vmi ötlete előre is köszi.
ha össze van csukva,akkor simán szívhat falsot a résolaj csöveknél,és már nem is indul....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42542 Dátum: 2017.05.10 szerda, 12:40:05 »

A réslolajcső egyszer használatos cikk? Mármint ha ki kell szedni a porlasztókból, akkor elvileg cserélendő?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42543 Dátum: 2017.05.10 szerda, 12:43:20 »

A réslolajcső egyszer használatos cikk? Mármint ha ki kell szedni a porlasztókból, akkor elvileg cserélendő?

Hivatalosan minden "O" gyűrű 1x használatos. Azon pedig ugye vannak, tehát -minimum az O-gyűrű- egyszer használatos. De szinte mindenki hazardírozik ....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42544 Dátum: 2017.05.10 szerda, 15:58:16 »

Hivatalosan minden "O" gyűrű 1x használatos. Azon pedig ugye vannak, tehát -minimum az O-gyűrű- egyszer használatos. De szinte mindenki hazardírozik ....

Akkor inkább berendeltetem az újat. Nem egy borzalmas összeg, nincs kedvem emiatt visszaszaladni szerelőhöz  Undecided
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42545 Dátum: 2017.05.10 szerda, 18:54:55 »

Sziasztok! Vasárnap volt a turbóm megtisztítva, mert nem bírta mozgatni a geometriát és letiltott, azóta a kocsi sokszor bedadog, lök egy nagy füstöt és utána meg megy rendesen, de ezt többször is csinálja, 1800-as fordulat alatt főleg... Mi lehet a baj?  help
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42546 Dátum: 2017.05.10 szerda, 18:59:24 »

Sziasztok! Vasárnap volt a turbóm megtisztítva, mert nem bírta mozgatni a geometriát és letiltott, azóta a kocsi sokszor bedadog, lök egy nagy füstöt és utána meg megy rendesen, de ezt többször is csinálja, 1800-as fordulat alatt főleg... Mi lehet a baj?  help
lehet,hogy még mindig akad?
esetleg nem lett valamelyik bilincs meghúzva a turbócsövön....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42547 Dátum: 2017.05.10 szerda, 19:02:54 »

lehet,hogy még mindig akad?
esetleg nem lett valamelyik bilincs meghúzva a turbócsövön....

Nem hiszem, hogy akadna, mert előtte nem csinált ilyet, akkor egyszerűen villogó izzításjelző és no kraft.  Sad
De ha meg sikerül felpörögnie, akkor meg megy ahogy kell. Esetleg még valami egyéb opció?  Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42548 Dátum: 2017.05.10 szerda, 19:11:56 »

Minden esetre átnézem, hogy nincs e valami lazulás vagy miegymás. Köszönöm a segítséget!!!  worship
Ha még van valami amit tenni lehet, szívesen fogadom az ötleteket, megoldásokat!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42549 Dátum: 2017.05.10 szerda, 19:33:06 »

Nem hiszem, hogy akadna, mert előtte nem csinált ilyet, akkor egyszerűen villogó izzításjelző és no kraft.  Sad
De ha meg sikerül felpörögnie, akkor meg megy ahogy kell. Esetleg még valami egyéb opció?  Smiley
az oké.megállt a lapát,és annyi.de most biztosan nem akad?lekell a lapátállítót akasztani az aktuátorról,és megmozgatni.ha ott rendben van,egy gonddal kevesebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 844 845 846 847 848 849 850 [851] 852 853 854 855 856 857 858 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.