Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:34:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
844
845
846
847
848
849
850
[
851
]
852
853
854
855
856
857
858
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14631777 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42500 Dátum:
2017.05.06 szombat, 19:53:52 »
Akkor nem tudom hogy függ össze a kettő vagy csak véletlen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42501 Dátum:
2017.05.06 szombat, 20:41:51 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.06 szombat, 19:53:52
Akkor nem tudom hogy függ össze a kettő vagy csak véletlen
Villogó izzításjelzőnél motorleállítás nélkül hibakódolvasás. Azután gyere vissza a kódokkal.
Addig meg szedd le valahol a csövet a turbo után (legjobb, ha rögtön a turbóról), és nézz bele. Tiszta PZS-vel beletörölve egész enyhe szürke olajpára lehet benne, de semmi több.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42502 Dátum:
2017.05.06 szombat, 20:42:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.06 szombat, 18:44:16
neeem.....az kizárt dolog.
De egy turbócsöved is lehet lukas...
na de attól füstöl és sokkal jobban kéne nyomnom a gázt hogy menjen és ettől megdöglik az autó, igaz?
Mert amúgy nincs ennek baja autópálya tempót simán bírja csak 160fölé nem megy mert ott leáll a motor! Meg ha kinyomom a kuplungot 100nál akkor nem tartja meg az alapjáratot hanem leáll a motor szintén! Valameddig még így kihúzza
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42503 Dátum:
2017.05.06 szombat, 21:23:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.05.06 szombat, 20:42:20
na de attól füstöl és sokkal jobban kéne nyomnom a gázt hogy menjen és ettől megdöglik az autó, igaz?
Mert amúgy nincs ennek baja autópálya tempót simán bírja csak 160fölé nem megy mert ott leáll a motor! Meg ha kinyomom a kuplungot 100nál akkor nem tartja meg az alapjáratot hanem leáll a motor szintén! Valameddig még így kihúzza
max nem nyomkodod 100nál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42504 Dátum:
2017.05.06 szombat, 21:25:03 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.06 szombat, 19:43:07
Sziasztok! A mondeom drasztikusan esszi az olajat 2.0 tdci! 300km kb 2 liter !!! A turbo garanciás de valami suzuki szerelő rakta fel!! Kevés olaj szintnél villog az izzitás lámpa ha feltöltöm olajjal elmegy a hiba !! Mi lehet a gond?? Motor?? Turbo??? Dugulás?? 322 ezer van az autóban
olajszinthez nincs köze az izzításjelzőnek, már csak azért sem, mert mk3-ban nincs olaj szenzor.
évjárat, lóerő, vákumos, elektromos, vagy hagyományos a turbó?
kicsinálta a felújítást?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42505 Dátum:
2017.05.06 szombat, 22:52:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.06 szombat, 21:23:29
max nem nyomkodod 100nál
nem is tudom miért próbáltam ki
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42506 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 15:47:52 »
Sziasztok!
Rövid leszek
van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá
Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.08 hétfő, 15:49:47 írta Dokii
»
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42507 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 16:39:08 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.05.08 hétfő, 15:47:52
Sziasztok!
Rövid leszek
van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá
Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?
Ha a nagynyomású kuka, akkor az új porlasztókat is tönkre fogja tenni. Szerintem ne tedd be anélkül hogy azt bevizsgáltatnád.
A porlasztók korrekciós értéke nem mond el túl sokat az allpotukról, azoknak is rendes padon történő vizsgálat kéne, hogy keresztet lehessen rájuk vetni.
Naplózva
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42508 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 16:52:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.08 hétfő, 16:39:08
Ha a nagynyomású kuka, akkor az új porlasztókat is tönkre fogja tenni. Szerintem ne tedd be anélkül hogy azt bevizsgáltatnád.
A porlasztók korrekciós értéke nem mond el túl sokat az allpotukról, azoknak is rendes padon történő vizsgálat kéne, hogy keresztet lehessen rájuk vetni.
A nagynyomású hibára nem dobna hibakodot?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42509 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 16:59:58 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.05.08 hétfő, 16:52:50
A nagynyomású hibára nem dobna hibakodot?
Milyen hibára? Ha csak elkezdett spént nyomni a porlasztókba, arra nincs hibakód. Ez szépen hazavágja a porlasztókat, ami egy idő után vészüzemet, hibakódot ad majd valószínűleg. De addig tud ilyen egyenetlen járást, kopogást, füstölést is okozni.
Naplózva
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42510 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 19:33:10 »
Sziasztok,
a túrbóm geometriája megszorult (vákum vezérléses) kd a max behúzott állapottól 2-3mm re. onnan nemmozdul még feszegetésre se.
eőzmény: előzés közben a jobb oldalon mintha defektet keptam volna úgy porzott az út miután pukkant valami, utána elkezdett fütyülni a túrbóm. a csöveke gondoltam de sehol nemlátni olajnyomot a csöveken.
otthon átnézve vettem észre hogy nemmozog a geometria
a vezérlésen látszik hogy próbálkozik mozgatni de nemmegy.
tud valaki Békéscsaba/Orosháza környékén valami jó szerelőt. nemtudom hogy elég-e a tisztítás vagy csere lesz. S.O.S.
köszönöm.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42511 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 19:35:11 »
Idézetet írta: barnab - 2017.05.08 hétfő, 19:33:10
Sziasztok,
a túrbóm geometriája megszorult (vákum vezérléses) kd a max behúzott állapottól 2-3mm re. onnan nemmozdul még feszegetésre se.
eőzmény: előzés közben a jobb oldalon mintha defektet keptam volna úgy porzott az út miután pukkant valami, utána elkezdett fütyülni a túrbóm. a csöveke gondoltam de sehol nemlátni olajnyomot a csöveken.
otthon átnézve vettem észre hogy nemmozog a geometria
a vezérlésen látszik hogy próbálkozik mozgatni de nemmegy.
tud valaki Békéscsaba/Orosháza környékén valami jó szerelőt. nemtudom hogy elég-e a tisztítás vagy csere lesz. S.O.S.
köszönöm.
nézd meg a turbó tengelyét,nem lóg-e. ha igen,akkor eltört a tengely.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42512 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 20:03:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.08 hétfő, 19:35:11
nézd meg a turbó tengelyét,nem lóg-e. ha igen,akkor eltört a tengely.
kb pár tized mm-t, levettem a légszűrő felől és megbirom könnyen forgatni a lapátokat, erő még van az autóban és nemfüstől csak jobban fütyűl, bár nemigen mertem taposni neki.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42513 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 20:09:30 »
Idézetet írta: barnab - 2017.05.08 hétfő, 20:03:10
kb pár tized mm-t, levettem a légszűrő felől és megbirom könnyen forgatni a lapátokat, erő még van az autóban és nemfüstől csak jobban fütyűl, bár nemigen mertem taposni neki.
akkor kösd le a vákumlabdát,és mozgasd meg kézzel a lapát állítót.ha túltöltött a turbód ez miatt,akkor pedig van lukas trbócsöved is.
6 db gumicsőszakasz van.mindet ellenőrizted?olajfolt ilyen gyorsan nem biztos,hogy van rajta.tapogasd végig,mert egy repedés jól eltd bújni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42514 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 20:29:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.08 hétfő, 20:09:30
akkor kösd le a vákumlabdát,és mozgasd meg kézzel a lapát állítót.ha túltöltött a turbód ez miatt,akkor pedig van lukas trbócsöved is.
6 db gumicsőszakasz van.mindet ellenőrizted?olajfolt ilyen gyorsan nem biztos,hogy van rajta.tapogasd végig,mert egy repedés jól eltd bújni.
Nemcsodálkoznék rajta mert valahol elszökött a túlnyomás. holnap leveszem a vákumlabdát, de nemrégen néztem és könnyen mozgott.
Köszönöm szépen
. (ha valaki azért tud jó szerelőt/céget Békésmegyében az jóvolna
).
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42515 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 21:25:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.05.05 péntek, 22:06:23
Gyári Ford Formula 5W30. Pont jó bele
Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42516 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 22:04:12 »
Idézetet írta: studeni - 2017.05.08 hétfő, 21:25:54
Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
5w30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42517 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 22:27:58 »
Idézetet írta: studeni - 2017.05.08 hétfő, 21:25:54
Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
Hadd mondják. Ebbe 5w-30 való. Letűnt korok mentalitása, hogy ennyi km után vastagabb olajra kell váltani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42518 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 22:40:40 »
Idézetet írta: studeni - 2017.05.08 hétfő, 21:25:54
Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
10w40 100ekm felett kell, 300ekm felett 75w90
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42519 Dátum:
2017.05.09 kedd, 00:17:52 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.05.08 hétfő, 15:47:52
Sziasztok!
Rövid leszek
van egy erős kopogásom lassan január óta(1200 Rpm) ami nem akar elmúlni terhelésnél, amit a motorból hallok( hidegen-melegen). Szíjrendszerben minden új+szabadonfutósítva van, a turbó új, a szervószíj része is felújítva+átalakítva. Kettőstömegű+kuplung cserélve.250000 a km állás, eredeti porlasztókkal. Az autó jól indul, jól húz 4 -ig 5-ik és 6-ik sebességben mintha valami morgó, szörcsögő hangot hallok a szellöző rendszeren keresztül, füst nincs. Forscannal a csúcsok korrekciós értékei 0,594,-0,014,-1,818,-2,451. Hibakodom nincs, torpanás se, alapjárat stabil. A kopogás zavaró és a járókelők is felfigyelnek rá
Megrendeltem a 4 porlasztót. a héten megjönnek. de kiváncsiságból újraprogramoztam a régieket. Eredmény: kicsi füst ha odalépek, és a kopogás nem 1200 környékén jelentkezik hanem alapjárat környéki terhelésnél. Egr dugózva van. Sajnos helyem nincs ahol nagyon tudnék szerelni, így örülök hogy a porlasztocserét egy ismerös garázsában megoldhatom. Ha a porlasztók nem oldják meg a kopogás dolgot mire gondolhatok még? Köszönöm a válaszokat!
Ui: A porlasztók kiszereléséhez spec szerszám kell?
Új PCS csak úgy mehet az autóba, ha a CR-szivattyút bevizsgálták, de még inkább, ha szétszedték és megnézték, hogy nincs baja... Különben záros határidő belül kinyírhatja az új csúcsokat is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42520 Dátum:
2017.05.09 kedd, 00:19:31 »
Idézetet írta: studeni - 2017.05.08 hétfő, 21:25:54
Ha 300000 felett van a km akkor is ezt ajanlod,mert nekem itt mindenki a 10w 40 mondja.?!
Ford Formula 5w30. Ez kell bele pontosan, se jobb, se rosszabb, se olcsóbb, se drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42521 Dátum:
2017.05.09 kedd, 08:06:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.08 hétfő, 22:40:40
10w40 100ekm felett kell, 300ekm felett 75w90
Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42522 Dátum:
2017.05.09 kedd, 08:23:14 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.09 kedd, 08:06:57
Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
A mai divat szerint zsírmentes zsírt kell beletenni.
Hát persze,hogy az előírt kell bele.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42523 Dátum:
2017.05.09 kedd, 08:33:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.09 kedd, 08:06:57
Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
Én már gyantát tolok bele.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42524 Dátum:
2017.05.09 kedd, 08:51:56 »
Amatőrök vagytok!
Prolong, megszórva egy kis gyöngykaviccsal!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42525 Dátum:
2017.05.09 kedd, 09:12:58 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.09 kedd, 08:51:56
Amatőrök vagytok!
Prolong, megszórva egy kis gyöngykaviccsal!
És te hogy használod? Nyitott hengerfejre BobCat-el borítod a kavicsot?
És az olajteknőt is leveszed?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42526 Dátum:
2017.05.09 kedd, 09:15:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.09 kedd, 08:06:57
Ha elérem az 500ezret, mit tegyek bele? Mangalica zsírt, vagy jó lesz a sima disznózsír is?
Ne viccelj, megeszik a kutyák.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42527 Dátum:
2017.05.09 kedd, 11:25:40 »
Igazatok van, akkor inkább a műgyanta, az úgyis fullszitetikus
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42528 Dátum:
2017.05.09 kedd, 11:29:03 »
Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42529 Dátum:
2017.05.09 kedd, 11:39:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.09 kedd, 11:29:03
Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel...
AndyA
Rokonságban volt egy másik 2.2-es, az emlékeim szerint 320ezer környékén kezdett el malacfarkazni. Filepdieselnél kompletten cakkpakk mindenestül rendberakták. Gazdája azt mondta, hogy a 320ezer alatt azért pár lovacska elment legelni, a felújítás után picit dinamikusabbnak, erősebbnek érződött az autó.
380ezer körül volt, amikor el lett adva.
Sztem még simán érdemes rendberakni. (Látványosan kevesebbet futott blokkot amúgy se találsz nagyon
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42530 Dátum:
2017.05.09 kedd, 11:47:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.09 kedd, 11:29:03
Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel...
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motor nem eszi a megszokottól eltérő mértékben az olajat, akkor és simán tovább használnám az üzemanyagrendszer teljes felújítása után a blokkot . A Tranzitokban se cserélnek ilyen futásteljesítmény után blokkot vagy motort. Természetesen egy hozzáértő ellenőrzés, kompresszió, csapágyak, stb...stb után.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42531 Dátum:
2017.05.09 kedd, 11:52:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.05.09 kedd, 11:39:37
Rokonságban volt egy másik 2.2-es, az emlékeim szerint 320ezer környékén kezdett el malacfarkazni. Filepdieselnél kompletten cakkpakk mindenestül rendberakták. Gazdája azt mondta, hogy a 320ezer alatt azért pár lovacska elment legelni, a felújítás után picit dinamikusabbnak, erősebbnek érződött az autó.
380ezer körül volt, amikor el lett adva.
Sztem még simán érdemes rendberakni. (Látványosan kevesebbet futott blokkot amúgy se találsz nagyon
)
Én is emlékszem még mikor 2-es 3-asban felvillant a kipörgésgátló ha megtoltam picit. Most már nem lehet ilyet. Örülnék a gyári 147 pacinak ami mára jó ha van 140.
Vagy még annyi se.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42532 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:05:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.09 kedd, 11:29:03
Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel...
AndyA
Ha nincs egyéb tünet, én akkor egy kompresszió + veszteség mérést, meg egy olajnyomás mérést csináltatnék. Ha az rendben, akkor mehet bele az új üzemanyagrendszer.
Nekem legalábbis ez a terv, ha elkezd vészüzemet dobálni, pedig ebben már másfélszer annyi km van.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42533 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:29:18 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy az olajnyomásjelző lámpa mennyire normális hogy picit később alszik el, mint más autónál? Van amikor majdnem a légzsák lámpával együtt, ha gyújtás után egy hajszálnyival indítok. De már 2015 december óta így van
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42534 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:36:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.09 kedd, 11:29:03
Az autómban (vagyis a motorjában) van most 337 ezer km. Mennyire szokott gáz lenni ezekkel a motorokkal? Érdemes simán belerakatni az új injektorokat meg felújíttatni a CR-szivattyút, vagy túlságosan koros ehhez, inkább nézzek egy látványosan kevesebbet futott blokkot? Meg érdemes-e egy ilyen korú motornál az injektorcsere után egy kis tuningban gondolkodni? Olyan 180 pacival jobban ellennék, mint most a (papírforma szerint) 155-tel...
AndyA
Ezt már MI átbeszéltük....
Egyébként egy másik blokk úgyis üa rendszer nélkül van. A komplett, felújított raklapos motor van komplett....azért ez a neve, de az sok ezer €....
Nem futásteljesítmény az a 337e, főleg nálad a hosszútáv miatt.
Mondjuk azt megértem, hogy fhosol.....mert cr dízel!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42535 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:41:34 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.09 kedd, 12:36:43
Ezt már MI átbeszéltük....
Egyébként egy másik blokk úgyis üa rendszer nélkül van. A komplett, felújított raklapos motor van komplett....azért ez a neve, de az sok ezer €....
Nem futásteljesítmény az a 337e, főleg nálad a hosszútáv miatt.
Mondjuk azt megértem, hogy fhosol.....mert cr dízel!
Engedtessék már meg nekem, hogy mást is megkérdezzek róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42536 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:41:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.09 kedd, 11:52:02
Én is emlékszem még mikor 2-es 3-asban felvillant a kipörgésgátló ha megtoltam picit. Most már nem lehet ilyet. Örülnék a gyári 147 pacinak ami mára jó ha van 140.
Vagy még annyi se.
Az első mondatodhoz nem kell semmi más csak tél.
Sosem volt 147 LE.
A sok kerekítést követően lett köznyelven 146 LE, de a gyári adatok alapján rendesen kiszámolva 143-144 közöttre jön ki. Már nem emlékszem pontosan, lényegtelen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42537 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:43:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.09 kedd, 12:41:34
Engedtessék már meg nekem, hogy mást is megkérdezzek róla.
AndyA
Csak összezavar a sok magánvélemény.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42538 Dátum:
2017.05.09 kedd, 12:52:58 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.09 kedd, 12:43:25
Csak összezavar a sok magánvélemény.
Tudom, hogy mindenhez értesz. Mindenhez _is_...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42539 Dátum:
2017.05.09 kedd, 13:00:53 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.09 kedd, 12:41:47
Az első mondatodhoz nem kell semmi más csak tél.
Sosem volt 147 LE.
A sok kerekítést követően lett köznyelven 146 LE, de a gyári adatok alapján rendesen kiszámolva 143-144 közöttre jön ki. Már nem emlékszem pontosan, lényegtelen.
Bakker Tibi, még azt a pici pimpilimet is kettétöröd...
Mennyi van benne akkor, 120? Mint egy göthös 1.6 astra....
Jégen azért még métereken keresztül is tudom pörgetni akár. Még szögesgumival is!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Kopter004
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42540 Dátum:
2017.05.09 kedd, 17:21:29 »
Sziasztok segítséget szeretnék ha tud vki. 2004 Mondeo Mk3 116le Tdci. Eleje törött volt 130km beleszálltak egy körforgalomba. Bölcsö és a motorblokk cserélve lett. Hibakód csak küldő hömérsékletü senzort és abs szivattyu hibát hozz. Az immo lámpa elalszik gyujtás után üzemanyag megy a porlasztokhoz de nem indul mint ha nem menne üzemanyag a hengerekbe. Ha valakinek van vmi ötlete előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42541 Dátum:
2017.05.09 kedd, 19:35:59 »
Idézetet írta: Kopter004 - 2017.05.09 kedd, 17:21:29
Sziasztok segítséget szeretnék ha tud vki. 2004 Mondeo Mk3 116le Tdci. Eleje törött volt 130km beleszálltak egy körforgalomba. Bölcsö és a motorblokk cserélve lett. Hibakód csak küldő hömérsékletü senzort és abs szivattyu hibát hozz. Az immo lámpa elalszik gyujtás után üzemanyag megy a porlasztokhoz de nem indul mint ha nem menne üzemanyag a hengerekbe. Ha valakinek van vmi ötlete előre is köszi.
ha össze van csukva,akkor simán szívhat falsot a résolaj csöveknél,és már nem is indul....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42542 Dátum:
2017.05.10 szerda, 12:40:05 »
A réslolajcső egyszer használatos cikk? Mármint ha ki kell szedni a porlasztókból, akkor elvileg cserélendő?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42543 Dátum:
2017.05.10 szerda, 12:43:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.10 szerda, 12:40:05
A réslolajcső egyszer használatos cikk? Mármint ha ki kell szedni a porlasztókból, akkor elvileg cserélendő?
Hivatalosan minden "O" gyűrű 1x használatos. Azon pedig ugye vannak, tehát -minimum az O-gyűrű- egyszer használatos. De szinte mindenki hazardírozik ....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42544 Dátum:
2017.05.10 szerda, 15:58:16 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.10 szerda, 12:43:20
Hivatalosan minden "O" gyűrű 1x használatos. Azon pedig ugye vannak, tehát -minimum az O-gyűrű- egyszer használatos. De szinte mindenki hazardírozik ....
Akkor inkább berendeltetem az újat. Nem egy borzalmas összeg, nincs kedvem emiatt visszaszaladni szerelőhöz
Naplózva
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42545 Dátum:
2017.05.10 szerda, 18:54:55 »
Sziasztok! Vasárnap volt a turbóm megtisztítva, mert nem bírta mozgatni a geometriát és letiltott, azóta a kocsi sokszor bedadog, lök egy nagy füstöt és utána meg megy rendesen, de ezt többször is csinálja, 1800-as fordulat alatt főleg... Mi lehet a baj?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42546 Dátum:
2017.05.10 szerda, 18:59:24 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.05.10 szerda, 18:54:55
Sziasztok! Vasárnap volt a turbóm megtisztítva, mert nem bírta mozgatni a geometriát és letiltott, azóta a kocsi sokszor bedadog, lök egy nagy füstöt és utána meg megy rendesen, de ezt többször is csinálja, 1800-as fordulat alatt főleg... Mi lehet a baj?
lehet,hogy még mindig akad?
esetleg nem lett valamelyik bilincs meghúzva a turbócsövön....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42547 Dátum:
2017.05.10 szerda, 19:02:54 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.10 szerda, 18:59:24
lehet,hogy még mindig akad?
esetleg nem lett valamelyik bilincs meghúzva a turbócsövön....
Nem hiszem, hogy akadna, mert előtte nem csinált ilyet, akkor egyszerűen villogó izzításjelző és no kraft.
De ha meg sikerül felpörögnie, akkor meg megy ahogy kell. Esetleg még valami egyéb opció?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42548 Dátum:
2017.05.10 szerda, 19:11:56 »
Minden esetre átnézem, hogy nincs e valami lazulás vagy miegymás. Köszönöm a segítséget!!!
Ha még van valami amit tenni lehet, szívesen fogadom az ötleteket, megoldásokat!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42549 Dátum:
2017.05.10 szerda, 19:33:06 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.05.10 szerda, 19:02:54
Nem hiszem, hogy akadna, mert előtte nem csinált ilyet, akkor egyszerűen villogó izzításjelző és no kraft.
De ha meg sikerül felpörögnie, akkor meg megy ahogy kell. Esetleg még valami egyéb opció?
az oké.megállt a lapát,és annyi.de most biztosan nem akad?lekell a lapátállítót akasztani az aktuátorról,és megmozgatni.ha ott rendben van,egy gonddal kevesebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
844
845
846
847
848
849
850
[
851
]
852
853
854
855
856
857
858
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ