Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:53:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 863 864 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 876 877 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620161 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43450 Dátum: 2017.10.17 kedd, 18:26:24 »

Köszi a választ, ott helyben megvárható a javítás és ők szedik ki (bevizsgálják) ? ha igen akkor gondolom időpontot kell kérni.
és kb mennyi a felújítás db-ja (max) mennyit kell rászánnom.

Forscan-progim+lic  van, elég neki ha elindítom az injektor kód beírását és beírom a még gyári kódokat újra és kész?
szerintem ők sem veszik ki.kiszedve kell vinni.40-45 a javítás asszem.De ők tudnak hozzá új kalibrációs kódot adni,míg más nem.

Igen a progizás ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #43451 Dátum: 2017.10.17 kedd, 20:39:16 »

Holnap megnézem még egyszer Smiley
Bár szerintem nem pörög annyira mint amikor megvettem
Köszi a válaszod Smiley

ha megy rendesen az autó,biztos nincs gond a MAP jelével.mérési hiba.illetve ne a diagrammos megjelenítést válaszd a forscanben,hanem a táblázatos módot.A nyomás sosem 0,mert amikor nem tölt a turbó akkor is 99-es értéket mutat(ez ugye a légköri nyomás,azaz 1 bar)
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43452 Dátum: 2017.10.17 kedd, 23:26:56 »

sziasztok.

Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 .
most előszőr csinálta. kérdésem az volna:
1-  kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell.
2-  jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell?
3-  elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat?
4-  csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is?
(a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
  Kisit olvasgass előbb hátha nem olyan nagy a baj :  http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #43453 Dátum: 2017.10.19 csütörtök, 14:12:16 »

  Kisit olvasgass előbb hátha nem olyan nagy a baj :  http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
OK. köszi. elfelejtettem odaírni , hogy már olvastam+ átnéztem. most megvettem az új go szűrőt, csak a szerelőre várok hogy mitmond mert mondta hogy lehet csak a Nyomásszabályozó szelep döglődik (26.000ft.).
közben rákérdeztem a teljes felújításra és 320.000ft  wow1 ,jó de ez akkor ha mindent cserélnek benne, remélem hogy azért ennél kevesebb lesz. angel
a szűrőt csak a vizsgálat/javításkor cserélem.
a szervízben kérdezték:
-egr szelep/szívósor: -kiiktatva dugózva/tisztítva
-katalizátor tiszta/tisztítva: fél éve volt turbócsere (akkor tisztának tünt) + adalékolva (katalizátor tisztító/keen flo) na erre nemsokon mult hogy körberöhögjenek hehe az adalék szó hallatára (nemvagyok Britt tudós hogy mi jó és mi nem).
egyébbként meg amikor hosszabb távra megyek megpróbálom 2500-as fordulatun tartani (20-30km) hogy kidolgozza a dolgokat utána 2000 fordulat körűl tartom 90-100km/h és nem kapcsolok 6-ba.

mióta megvolt a hibajelzés/leállás azóta mentem vele 450km-tert igaz nempadlóztam le a pedált és a hiba nemjött elő, a fogyasztásom 6L körűl maradt. (csak néha kerepel a befecskindező és csak hidegen torpan meg).
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #43454 Dátum: 2017.10.19 csütörtök, 21:22:51 »

Sziasztok,

ma leállítás után gondoltam, hogy lecsekkolom a légszűrőt. Mikor leszedtem a légszűrőház tetejét, a turbóval összekötő csőből "gőzölgött" valami légnemű anyag. Az a kartergáz lehet, ami esetleg ezen (https://prodigymotorsport.co.uk/images/forge/monintake.jpg) a kis csövön jut oda?
Köszi Smiley  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.19 csütörtök, 21:26:27 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43455 Dátum: 2017.10.20 péntek, 07:14:41 »

Sziasztok,

ma leállítás után gondoltam, hogy lecsekkolom a légszűrőt. Mikor leszedtem a légszűrőház tetejét, a turbóval összekötő csőből "gőzölgött" valami légnemű anyag. Az a kartergáz lehet, ami esetleg ezen (https://prodigymotorsport.co.uk/images/forge/monintake.jpg) a kis csövön jut oda?
Köszi Smiley  worship

Igen.

László fórumtárstól találsz egy cikket a FAQ-ban, különféle szűrési lehetőségek beiktatásáról. De készen is kapni ilyen lecsapatót, én olyat szereltem be. Érdekes mennyiségű trutyit bír összeszedni elég rövid idő alatt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #43456 Dátum: 2017.10.21 szombat, 20:05:13 »

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére  nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43457 Dátum: 2017.10.21 szombat, 20:27:37 »

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére  nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is  wave
én hagynám a tddi-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #43458 Dátum: 2017.10.21 szombat, 21:22:23 »

én hagynám a tddi-t

Értem, köszi.
Ha másoknak van ötlete, érve/ ellenérve, szívesen meghallgatom Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #43459 Dátum: 2017.10.21 szombat, 21:49:42 »

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére  nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is  wave
214000 km-rel még egész jó lehet az a járgány, de ahogy írtad mindenki maga tudja.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #43460 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 07:06:39 »

én hagynám a tddi-t
375000Km  Tddi megy, ha elromlik soha nem fog akkora összeggel megterhelni ami felér egy másik használtautó árával.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #43461 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 09:31:11 »

Köszi a tanácsaitokat, mindenképp alaposan átgondolom amit irtatok.
Ami nekem egyébként a konkrét kinézett tdci mellett szól, hogy az is követhetőven szervizelt, nemrég rendes diesel-szervízben, számlával, papírokkal igazolhatóan fel lett újítva a komplett üzemanyagrendszere (szivattyústol, porlasztóstól mindenestől), és múltkor markaszervizbe elvittük átvizsgáltatni, ott sem találtak semmi különösebb hibát.
Na mindegy, rágódom még egy kicsit a dolgon  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.22 vasárnap, 09:35:08 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43462 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:25:31 »

375000Km  Tddi megy, ha elromlik soha nem fog akkora összeggel megterhelni ami felér egy másik használtautó árával.

Csak várj, amíg megáll rajta az adagoló és fel akarod újíttatni Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43463 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:27:40 »

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére  nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is  wave

Az az eladó FL2-es nem véletlen a szerelőé vagy egy jó haverjáé Cheesy

Ha nincs bajod a DI-vel, akkor használd addig, amíg nincs meg a keret az MK4-re.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43464 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:36:53 »

azok a rohadt termosztátok már megint  falbav
Naplózva
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #43465 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:21:20 »

Az az eladó FL2-es nem véletlen a szerelőé vagy egy jó haverjáé Cheesy

Ha nincs bajod a DI-vel, akkor használd addig, amíg nincs meg a keret az MK4-re.

Köszi Smiley

Az eredeti tervem nekem is az volt, meg valószínű így is lesz, hogy meg egy darabig TDDi (ami amúgy nagyon a szívemhez nőtt) aztán utána jöhet az mk4 Smiley

Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43466 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:23:52 »

Köszi Smiley

Az eredeti tervem nekem is az volt, meg valószínű így is lesz, hogy meg egy darabig TDDi (ami amúgy nagyon a szívemhez nőtt) aztán utána jöhet az mk4 Smiley


ha valós a jelenlegi óraállásod, akkor 3-500ekm van még benne nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43467 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:24:59 »

Csak várj, amíg megáll rajta az adagoló és fel akarod újíttatni Wink
sajnos még mindig 1,5-2x áron lehet egy tdci-t azonos minőségben talpraállítani üzemanyagrendszer hibából
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43468 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 11:47:00 »

Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan  lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43469 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 12:09:32 »

Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan  lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit

Elvileg a motortípus, évjárat stb. alapján adott, hogy minek kell benne lennie. Talán egy olyan lehetőség volt, hogy kétféle is jó volt ugyanabba a motorba.

Vagy pont az a kérdés, hogy vajon tényleg az van-e benne?

Türelemmel és (fogászati) tükörrel le tudod lesni az injektoron lévő címkéről kiszerelés nélkül is. Peches esetben le kell venni a csatlakozót, ami takarja, de az sem nagy műtét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43470 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 13:28:58 »

Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan  lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit
meg kell nézni, 10 év alatt bármi előfordulhat. 90lovas tdci csúcsot úgyse fogsz találni bontva. amúgy 2.2 is jó bele, ha több erőt akarsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #43471 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 14:19:39 »

Űdv mindenkinek.Egy kis helpre lenne szükségem.
Van egy 2002 es tdci kombim.
Olyan gondom van hogy megádta magát a főtengely jeladó.
A cserével nincs is gond viszont olyan probléma adodott hogy a jeladó tartolyáro letört a kis fűl amihez rögziteni kell a jeladót.Hogyan lehet orvosolni ezt a problémát ugy hogy ne keljen a váltot leveni.Köszi elöre is
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43472 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 14:58:09 »

meg kell nézni, 10 év alatt bármi előfordulhat. 90lovas tdci csúcsot úgyse fogsz találni bontva. amúgy 2.2 is jó bele, ha több erőt akarsz
Nem akarok ujat! Megcsinalom itthon ha sikerul jo ha nrm ugyis. Nem vedztek semmit.
A tipus miatt erdekelt volna a szam vagy kod vagy mi mert az apapjan tudom hozza megrendelni a cuccokat.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43473 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 14:59:01 »

Elvileg a motortípus, évjárat stb. alapján adott, hogy minek kell benne lennie. Talán egy olyan lehetőség volt, hogy kétféle is jó volt ugyanabba a motorba.

Vagy pont az a kérdés, hogy vajon tényleg az van-e benne?

Türelemmel és (fogászati) tükörrel le tudod lesni az injektoron lévő címkéről kiszerelés nélkül is. Peches esetben le kell venni a csatlakozót, ami takarja, de az sem nagy műtét.

AndyA
Jaaaa higy azon rajtavan? Cheesy akkor kiraly koszi:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43474 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:00:16 »

Nem akarok ujat! Megcsinalom itthon ha sikerul jo ha nrm ugyis. Nem vedztek semmit.
A tipus miatt erdekelt volna a szam vagy kod vagy mi mert az apapjan tudom hozza megrendelni a cuccokat.
max kilyukad a dugó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43475 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:51:19 »

Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket

ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.23 hétfő, 15:53:02 írta VZoli » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43476 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:55:16 »

max kilyukad a dugó
Teljesen tokmindegy mi lesz vele ment mar 410ezret
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43477 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:57:02 »

Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket

ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr
Nrkrm csak allo helyben melegszik fel a motor uzemire! Ha elinduloj azonnal vissza 0ra nincs futes sem Cheesy
Ez ami a linken van kozrejatszik az ilyen dolgokban?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43478 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 16:00:16 »

Nrkrm csak allo helyben melegszik fel a motor uzemire! Ha elinduloj azonnal vissza 0ra nincs futes sem Cheesy
Ez ami a linken van kozrejatszik az ilyen dolgokban?

ja, az egy után gyártott kínai olajköri termosztát,
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43479 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 16:10:21 »

Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket

ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr

Ha azt nézzük, hogy sokszor a Ford gyári új is sz.r, akkor sokkal rosszabb ez se lehet  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43480 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 16:13:32 »

Ha azt nézzük, hogy sokszor a Ford gyári új is sz.r, akkor sokkal rosszabb ez se lehet  hehe

ja, kibírt 4 évet, 9 pénzért... rendeltem egyet, ha a telet kibírja, már nyert ügy.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43481 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 18:13:56 »

504Z lehet az en porlaszto kodom?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43482 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 21:42:33 »

Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni.
Júli végén vásároltam egy 2003 MKIII-as FMBA-s 2.0 TDCi-t.
Azóta beletekertem közel 10ekm-et most 236ekm-et mutat az óra.
Természetesen vásárlás után olaj, olajszűrő, üa. szűrő, légszűrő  volt cserélve.
Ill kértem a szerelőt, hogy vegye le az olajteknőt és nézze megy, hogy mennyi sár van benne. Ha szükséges tisztítsa.
Elmondása szerint nem volt gond az előző tulaj ügyelt a motorra.

Beköszöntöttek a hidegek és reggelente látom, hogy azért van fehér füst az indításkor. Elmúlik viszonylag gyorsan (10-15 sec), de van.
A másik tapasztalásom, hogy kigyorsításkor oda tud kormolni a mögöttem lévő autósnak. kkb 2200 felett jelentősen.

Olvasgattam a topikot és sokan az EGR dugózását és szívósor tisztítását javasolják ilyen esetben.
Ez szerintem a korom problémán segíthet.
FMBA motoron mennyire problémás az elektronika "okosítása" ilyen átalakításnál?
Szívósor tisztításra a dióhéj "homokfúvás" megoldás lehet?


A reggeli hidegebb időben való indításkor jelentkező fehér füstre mi a tapasztalásotok?
Tele vagyok sztereotípiákkal így a porlasztó problémája nekem is piszkálja a fantáziám, de nem kötelező, hogy csak az legyen.
Az alapjárati fordulatszám fentről áll be 900-ra. Egy kicsit "dadogósan" de azért nem várok csodát egy 14-éves dízeltől.

Megosztanátok a tapasztalásotokat ezzel a két kérdéssel kapcsolatban?

Köszönöm,
Bitmester
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43483 Dátum: 2017.10.24 kedd, 07:13:19 »

Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni.
Júli végén vásároltam egy 2003 MKIII-as FMBA-s 2.0 TDCi-t.
Azóta beletekertem közel 10ekm-et most 236ekm-et mutat az óra.
Természetesen vásárlás után olaj, olajszűrő, üa. szűrő, légszűrő  volt cserélve.
Ill kértem a szerelőt, hogy vegye le az olajteknőt és nézze megy, hogy mennyi sár van benne. Ha szükséges tisztítsa.
Elmondása szerint nem volt gond az előző tulaj ügyelt a motorra.

Beköszöntöttek a hidegek és reggelente látom, hogy azért van fehér füst az indításkor. Elmúlik viszonylag gyorsan (10-15 sec), de van.
A másik tapasztalásom, hogy kigyorsításkor oda tud kormolni a mögöttem lévő autósnak. kkb 2200 felett jelentősen.

Olvasgattam a topikot és sokan az EGR dugózását és szívósor tisztítását javasolják ilyen esetben.
Ez szerintem a korom problémán segíthet.
FMBA motoron mennyire problémás az elektronika "okosítása" ilyen átalakításnál?
Szívósor tisztításra a dióhéj "homokfúvás" megoldás lehet?


A reggeli hidegebb időben való indításkor jelentkező fehér füstre mi a tapasztalásotok?
Tele vagyok sztereotípiákkal így a porlasztó problémája nekem is piszkálja a fantáziám, de nem kötelező, hogy csak az legyen.
Az alapjárati fordulatszám fentről áll be 900-ra. Egy kicsit "dadogósan" de azért nem várok csodát egy 14-éves dízeltől.

Megosztanátok a tapasztalásotokat ezzel a két kérdéssel kapcsolatban?

Köszönöm,
Bitmester

Nem kell sötéten látni egyből a világot

fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt

Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43484 Dátum: 2017.10.24 kedd, 10:08:04 »

Nem kell sötéten látni egyből a világot

fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt

Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből

Vannak műhelyek akik dióhéj-t használnak homokfúvó gépben és azzal tisztítanak. Erre gondoltam.
Ezzel akkor összekötném a izzító cserét és EGR tisztítást.
Mit segíthet mit ronthat az EGR  dugózása?
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43485 Dátum: 2017.10.24 kedd, 11:02:26 »

Nem kell sötéten látni egyből a világot

fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt

Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből

Le kell venni a cseréhez a szívósort...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43486 Dátum: 2017.10.24 kedd, 11:23:07 »

Le kell venni a cseréhez a szívósort...?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy párszor már cseréltem izzítógyertyát. Mindig levettem a szívósort. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43487 Dátum: 2017.10.24 kedd, 11:50:41 »

Le kell venni a cseréhez a szívósort...?

AndyA

Jobban hozzáférni. Meg a könnyek is jobban mutatnak a blokk oldalán, mint a szívósoron.
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #43488 Dátum: 2017.10.24 kedd, 11:56:37 »

Holnap megnézem még egyszer Smiley
Bár szerintem nem pörög annyira mint amikor megvettem
Köszi a válaszod Smiley



Ismerösnek ez volt néha map feszültsege lement nullára map csere megoldotta nála, ja és csak full nyomáson jelentkezett. 
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43489 Dátum: 2017.10.24 kedd, 17:00:09 »

Jobban hozzáférni. Meg a könnyek is jobban mutatnak a blokk oldalán, mint a szívósoron.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől. smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43490 Dátum: 2017.10.24 kedd, 17:18:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől. smile
Tisztelettel László! worship

Ezért viszem olyan emberhez  akinek a kezében van a bugie!  nyes
Ha kell könnyezze meg ő!
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43491 Dátum: 2017.10.24 kedd, 19:10:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől. smile
Tisztelettel László! worship
taps
Reméltem, hogy valaki érti majd  eljen
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #43492 Dátum: 2017.10.24 kedd, 21:11:46 »

Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43493 Dátum: 2017.10.24 kedd, 21:33:39 »

Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.
Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43494 Dátum: 2017.10.25 szerda, 07:33:03 »

Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.

Bárdiban pont qva drága a LUK szett, és arra kedvezmény is alig van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43495 Dátum: 2017.10.25 szerda, 07:34:44 »

Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.

Az MK3 FAQ-ban találsz pontos cikkszámokat LUK szetthez. Aszerint meg tudod nézni, mire van szükséged, és úgy tudsz rendelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43496 Dátum: 2017.10.25 szerda, 09:10:17 »

Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.

Nekem áprilisban csinálták az Auto-Fort-nál a Könyves Kálmán Krt-on, a gyári lendítőkerék 86.000 ft volt, a kuplungszett 72.000.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43497 Dátum: 2017.10.25 szerda, 09:34:17 »

Nekem áprilisban csinálták az Auto-Fort-nál a Könyves Kálmán Krt-on, a gyári lendítőkerék 86.000 ft volt, a kuplungszett 72.000.

Ez nem is istentől-embertől elrugaszkodott ár. Találni olcsóbbat, de lényegesen olcsóbbat nem nagyon. Mennyi volt még a kinyomó? Mert remélem, azt is cserélték...

És mennyi volt a munkadíj?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #43498 Dátum: 2017.10.25 szerda, 11:22:28 »

Ez nem is istentől-embertől elrugaszkodott ár. Találni olcsóbbat, de lényegesen olcsóbbat nem nagyon. Mennyi volt még a kinyomó? Mert remélem, azt is cserélték...

És mennyi volt a munkadíj?

AndyA

Itt a számla:

« Utoljára szerkesztve: 2017.10.25 szerda, 11:24:15 írta speti » Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43499 Dátum: 2017.10.25 szerda, 12:53:22 »

Itt a számla:


Azért elég vastag cerkával írták a munkadíjat Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 863 864 865 866 867 868 869 [870] 871 872 873 874 875 876 877 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.