Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:13:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
863
864
865
866
867
868
869
[
870
]
871
872
873
874
875
876
877
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620510 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43450 Dátum:
2017.10.17 kedd, 18:26:24 »
Idézetet írta: barnab - 2017.10.17 kedd, 18:14:46
Köszi a választ, ott helyben megvárható a javítás és ők szedik ki (bevizsgálják) ? ha igen akkor gondolom időpontot kell kérni.
és kb mennyi a felújítás db-ja (max) mennyit kell rászánnom.
Forscan-progim+lic van, elég neki ha elindítom az injektor kód beírását és beírom a még gyári kódokat újra és kész?
szerintem ők sem veszik ki.kiszedve kell vinni.40-45 a javítás asszem.De ők tudnak hozzá új kalibrációs kódot adni,míg más nem.
Igen a progizás ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43451 Dátum:
2017.10.17 kedd, 20:39:16 »
Holnap megnézem még egyszer
Bár szerintem nem pörög annyira mint amikor megvettem
Köszi a válaszod
Idézetet írta: alf® - 2017.10.17 kedd, 17:46:09
ha megy rendesen az autó,biztos nincs gond a MAP jelével.mérési hiba.illetve ne a diagrammos megjelenítést válaszd a forscanben,hanem a táblázatos módot.A nyomás sosem 0,mert amikor nem tölt a turbó akkor is 99-es értéket mutat(ez ugye a légköri nyomás,azaz 1 bar)
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43452 Dátum:
2017.10.17 kedd, 23:26:56 »
Idézetet írta: barnab - 2017.10.17 kedd, 16:11:35
sziasztok.
Előzés közben kivillant az izzításjelzőm és leált a motor. Ujraindítottam és hazajöttem vele. a hibakódok amiket tárolt: p1211 p0251 .
most előszőr csinálta. kérdésem az volna:
1- kibír még 300km utat és utána felújíttatom amit kell.
2- jelenleg 247.000 km van a kocsiban és ha jól olvastam le EJDR501Z porlasztók vannak benne. elég a porlasztókat ujjítani vagy a magasnyomásút is kell?
3- elég kipoharazni a porlasztókat és úgy kiszűrni a rosszat?
4- csak akkor válalják el ha kiszedem és elviszem: kell-e hozzá valami spéci kulcs (szerelő) vagy megcsinálhatom én is?
(a közelben ha jól értettem: 38.000+áfa/db a felújítás. Békéscsaba (Mezőmegyer) Uhrin Diesel Kft
Kisit olvasgass előbb hátha nem olyan nagy a baj :
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43453 Dátum:
2017.10.19 csütörtök, 14:12:16 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.10.17 kedd, 23:26:56
Kisit olvasgass előbb hátha nem olyan nagy a baj :
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
OK. köszi. elfelejtettem odaírni , hogy már olvastam+ átnéztem. most megvettem az új go szűrőt, csak a szerelőre várok hogy mitmond mert mondta hogy lehet csak a Nyomásszabályozó szelep döglődik (26.000ft.).
közben rákérdeztem a teljes felújításra és 320.000ft
,jó de ez akkor ha mindent cserélnek benne, remélem hogy azért ennél kevesebb lesz.
a szűrőt csak a vizsgálat/javításkor cserélem.
a szervízben kérdezték:
-egr szelep/szívósor: -kiiktatva dugózva/tisztítva
-katalizátor tiszta/tisztítva: fél éve volt turbócsere (akkor tisztának tünt) + adalékolva (katalizátor tisztító/keen flo) na erre nemsokon mult hogy körberöhögjenek
az adalék szó hallatára (nemvagyok Britt tudós hogy mi jó és mi nem).
egyébbként meg amikor hosszabb távra megyek megpróbálom 2500-as fordulatun tartani (20-30km) hogy kidolgozza a dolgokat utána 2000 fordulat körűl tartom 90-100km/h és nem kapcsolok 6-ba.
mióta megvolt a hibajelzés/leállás azóta mentem vele 450km-tert igaz nempadlóztam le a pedált és a hiba nemjött elő, a fogyasztásom 6L körűl maradt. (csak néha kerepel a befecskindező és csak hidegen torpan meg).
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43454 Dátum:
2017.10.19 csütörtök, 21:22:51 »
Sziasztok,
ma leállítás után gondoltam, hogy lecsekkolom a légszűrőt. Mikor leszedtem a légszűrőház tetejét, a turbóval összekötő csőből "gőzölgött" valami légnemű anyag. Az a kartergáz lehet, ami esetleg ezen (
https://prodigymotorsport.co.uk/images/forge/monintake.jpg
) a kis csövön jut oda?
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.19 csütörtök, 21:26:27 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43455 Dátum:
2017.10.20 péntek, 07:14:41 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.10.19 csütörtök, 21:22:51
Sziasztok,
ma leállítás után gondoltam, hogy lecsekkolom a légszűrőt. Mikor leszedtem a légszűrőház tetejét, a turbóval összekötő csőből "gőzölgött" valami légnemű anyag. Az a kartergáz lehet, ami esetleg ezen (
https://prodigymotorsport.co.uk/images/forge/monintake.jpg
) a kis csövön jut oda?
Köszi
Igen.
László fórumtárstól találsz egy cikket a FAQ-ban, különféle szűrési lehetőségek beiktatásáról. De készen is kapni ilyen lecsapatót, én olyat szereltem be. Érdekes mennyiségű trutyit bír összeszedni elég rövid idő alatt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43456 Dátum:
2017.10.21 szombat, 20:05:13 »
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43457 Dátum:
2017.10.21 szombat, 20:27:37 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.10.21 szombat, 20:05:13
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is
én hagynám a tddi-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43458 Dátum:
2017.10.21 szombat, 21:22:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.21 szombat, 20:27:37
én hagynám a tddi-t
Értem, köszi.
Ha másoknak van ötlete, érve/ ellenérve, szívesen meghallgatom
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43459 Dátum:
2017.10.21 szombat, 21:49:42 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.10.21 szombat, 20:05:13
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is
214000 km-rel még egész jó lehet az a járgány, de ahogy írtad mindenki maga tudja.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43460 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 07:06:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.21 szombat, 20:27:37
én hagynám a tddi-t
375000Km Tddi megy, ha elromlik soha nem fog akkora összeggel megterhelni ami felér egy másik használtautó árával.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43461 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 09:31:11 »
Köszi a tanácsaitokat, mindenképp alaposan átgondolom amit irtatok.
Ami nekem egyébként a konkrét kinézett tdci mellett szól, hogy az is követhetőven szervizelt, nemrég rendes diesel-szervízben, számlával, papírokkal igazolhatóan fel lett újítva a komplett üzemanyagrendszere (szivattyústol, porlasztóstól mindenestől), és múltkor markaszervizbe elvittük átvizsgáltatni, ott sem találtak semmi különösebb hibát.
Na mindegy, rágódom még egy kicsit a dolgon
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.22 vasárnap, 09:35:08 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43462 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 19:25:31 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.10.22 vasárnap, 07:06:39
375000Km Tddi megy, ha elromlik soha nem fog akkora összeggel megterhelni ami felér egy másik használtautó árával.
Csak várj, amíg megáll rajta az adagoló és fel akarod újíttatni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43463 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 19:27:40 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.10.21 szombat, 20:05:13
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben:
Lassan két éve hajtok egy 2001-es TDDi kombi mondeot, amit egyébként szeretek, es az igényeimnek nagyjából meg is felel most. Kicsit lehetne erősebb, de amúgy semmi gond vele. Nincs benne túl sok km sem, 214000-nel járok, valós végig szervizelt, követhető előéletű. Viszont nem olyan régen a szerelő, akihez vinni szoktam, bogarat ültetett a fülembe, hogy most rendben van, most kellene lecserélni, mert korából adódóan már ilyen-olyan hibák jöhetnek elő, megáll, otthagy stb stb. Lenne is most egy alternatívám, egy fl2-es 2006os 5-ajtós 2.0 tdci, követhető előélettel, kicsit több km-rel mint az enyémben. Lenne egy-két dolog amit gatyába kene rázni rajta de amúgy rendben van. Elég régóta nézegetem a fórumon a leírásokat, bejegyzéseket, nagyjából tudom mire kell számítani költségekben, javításokban, és meg is lenne a keret a cserére nem is ez a “gondom” vele. A kérdésem arra irányul, hogy szerintetek érdemes lecserélni az enyémet, akár erre a konkrét járgányra, akár egy másikra, ami fiatalabb, mint az enyém, vagy inkább használni tovább a TDDi-t, gyűjteni, majd egy-két év múlva már egy mk4-re leváltani.
Tudom ezt leginkább nekem kell eldönteni, csak kiváncsi vagyok hogy szerintetek tényleg jobb egy jó fl2-es tdci, vagy maradjon még egy darabig a mostani, amivel amúgy tényleg semmi gondom nincs.
Köszi előre is
Az az eladó FL2-es nem véletlen a szerelőé vagy egy jó haverjáé
Ha nincs bajod a DI-vel, akkor használd addig, amíg nincs meg a keret az MK4-re.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43464 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 19:36:53 »
azok a rohadt termosztátok már megint
Naplózva
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43465 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 20:21:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.22 vasárnap, 19:27:40
Az az eladó FL2-es nem véletlen a szerelőé vagy egy jó haverjáé
Ha nincs bajod a DI-vel, akkor használd addig, amíg nincs meg a keret az MK4-re.
Köszi
Az eredeti tervem nekem is az volt, meg valószínű így is lesz, hogy meg egy darabig TDDi (ami amúgy nagyon a szívemhez nőtt) aztán utána jöhet az mk4
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43466 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 20:23:52 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.10.22 vasárnap, 20:21:20
Köszi
Az eredeti tervem nekem is az volt, meg valószínű így is lesz, hogy meg egy darabig TDDi (ami amúgy nagyon a szívemhez nőtt) aztán utána jöhet az mk4
ha valós a jelenlegi óraállásod, akkor 3-500ekm van még benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43467 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 20:24:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.22 vasárnap, 19:25:31
Csak várj, amíg megáll rajta az adagoló és fel akarod újíttatni
sajnos még mindig 1,5-2x áron lehet egy tdci-t azonos minőségben talpraállítani üzemanyagrendszer hibából
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43468 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 11:47:00 »
Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43469 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 12:09:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.10.23 hétfő, 11:47:00
Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit
Elvileg a motortípus, évjárat stb. alapján adott, hogy minek kell benne lennie. Talán egy olyan lehetőség volt, hogy kétféle is jó volt ugyanabba a motorba.
Vagy pont az a kérdés, hogy vajon tényleg az van-e benne?
Türelemmel és (fogászati) tükörrel le tudod lesni az injektoron lévő címkéről kiszerelés nélkül is. Peches esetben le kell venni a csatlakozót, ami takarja, de az sem nagy műtét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43470 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 13:28:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.10.23 hétfő, 11:47:00
Honnan tudom milyen porlasztok vannak az automban?
Azt a kodot vagy mit honnan lehet leolvasni vagy kiolvasni vagy akarmit
meg kell nézni, 10 év alatt bármi előfordulhat. 90lovas tdci csúcsot úgyse fogsz találni bontva. amúgy 2.2 is jó bele, ha több erőt akarsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43471 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 14:19:39 »
Űdv mindenkinek.Egy kis helpre lenne szükségem.
Van egy 2002 es tdci kombim.
Olyan gondom van hogy megádta magát a főtengely jeladó.
A cserével nincs is gond viszont olyan probléma adodott hogy a jeladó tartolyáro letört a kis fűl amihez rögziteni kell a jeladót.Hogyan lehet orvosolni ezt a problémát ugy hogy ne keljen a váltot leveni.Köszi elöre is
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43472 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 14:58:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.23 hétfő, 13:28:58
meg kell nézni, 10 év alatt bármi előfordulhat. 90lovas tdci csúcsot úgyse fogsz találni bontva. amúgy 2.2 is jó bele, ha több erőt akarsz
Nem akarok ujat! Megcsinalom itthon ha sikerul jo ha nrm ugyis. Nem vedztek semmit.
A tipus miatt erdekelt volna a szam vagy kod vagy mi mert az apapjan tudom hozza megrendelni a cuccokat.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43473 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 14:59:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.10.23 hétfő, 12:09:32
Elvileg a motortípus, évjárat stb. alapján adott, hogy minek kell benne lennie. Talán egy olyan lehetőség volt, hogy kétféle is jó volt ugyanabba a motorba.
Vagy pont az a kérdés, hogy vajon tényleg az van-e benne?
Türelemmel és (fogászati) tükörrel le tudod lesni az injektoron lévő címkéről kiszerelés nélkül is. Peches esetben le kell venni a csatlakozót, ami takarja, de az sem nagy műtét.
AndyA
Jaaaa higy azon rajtavan?
akkor kiraly koszi:)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43474 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 15:00:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.10.23 hétfő, 14:58:09
Nem akarok ujat! Megcsinalom itthon ha sikerul jo ha nrm ugyis. Nem vedztek semmit.
A tipus miatt erdekelt volna a szam vagy kod vagy mi mert az apapjan tudom hozza megrendelni a cuccokat.
max kilyukad a dugó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43475 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 15:51:19 »
Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket
ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.23 hétfő, 15:53:02 írta VZoli
»
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43476 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 15:55:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.23 hétfő, 15:00:16
max kilyukad a dugó
Teljesen tokmindegy mi lesz vele ment mar 410ezret
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43477 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 15:57:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.10.23 hétfő, 15:51:19
Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket
ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr
Nrkrm csak allo helyben melegszik fel a motor uzemire! Ha elinduloj azonnal vissza 0ra nincs futes sem
Ez ami a linken van kozrejatszik az ilyen dolgokban?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43478 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 16:00:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.10.23 hétfő, 15:57:02
Nrkrm csak allo helyben melegszik fel a motor uzemire! Ha elinduloj azonnal vissza 0ra nincs futes sem
Ez ami a linken van kozrejatszik az ilyen dolgokban?
ja, az egy után gyártott kínai olajköri termosztát,
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43479 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 16:10:21 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.10.23 hétfő, 15:51:19
Van valami tünet ami alapján meg lehet tippelni, hogy melyik termosztát ment (megint) a mellékhelységbe?
3-4 éve már kicseréltem mindkettőt (gyárira) most nem szeretném mindegyiket
ilyent rendelt már valamelyikőtök?
https://www.ebay.com/itm/For-Ford-Mondeo-MK3-2-0-2-2-TDDI-TDCI-16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-/232476931300?fits=Model%3AMondeo&epid=2223898561&hash=item3620b474e4:g:kFAAAOSwXeJYJLxQ&vxp=mtr
Ha azt nézzük, hogy sokszor a Ford gyári új is sz.r, akkor sokkal rosszabb ez se lehet
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43480 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 16:13:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.23 hétfő, 16:10:21
Ha azt nézzük, hogy sokszor a Ford gyári új is sz.r, akkor sokkal rosszabb ez se lehet
ja, kibírt 4 évet, 9 pénzért... rendeltem egyet, ha a telet kibírja, már nyert ügy.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43481 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 18:13:56 »
504Z lehet az en porlaszto kodom?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43482 Dátum:
2017.10.23 hétfő, 21:42:33 »
Sziasztok,
A tanácsotokat szeretném kérni.
Júli végén vásároltam egy 2003 MKIII-as FMBA-s 2.0 TDCi-t.
Azóta beletekertem közel 10ekm-et most 236ekm-et mutat az óra.
Természetesen vásárlás után olaj, olajszűrő, üa. szűrő, légszűrő volt cserélve.
Ill kértem a szerelőt, hogy vegye le az olajteknőt és nézze megy, hogy mennyi sár van benne. Ha szükséges tisztítsa.
Elmondása szerint nem volt gond az előző tulaj ügyelt a motorra.
Beköszöntöttek a hidegek és reggelente látom, hogy azért van fehér füst az indításkor. Elmúlik viszonylag gyorsan (10-15 sec), de van.
A másik tapasztalásom, hogy kigyorsításkor oda tud kormolni a mögöttem lévő autósnak. kkb 2200 felett jelentősen.
Olvasgattam a topikot és sokan az EGR dugózását és szívósor tisztítását javasolják ilyen esetben.
Ez szerintem a korom problémán segíthet.
FMBA motoron mennyire problémás az elektronika "okosítása" ilyen átalakításnál?
Szívósor tisztításra a dióhéj "homokfúvás" megoldás lehet?
A reggeli hidegebb időben való indításkor jelentkező fehér füstre mi a tapasztalásotok?
Tele vagyok sztereotípiákkal így a porlasztó problémája nekem is piszkálja a fantáziám, de nem kötelező, hogy csak az legyen.
Az alapjárati fordulatszám fentről áll be 900-ra. Egy kicsit "dadogósan" de azért nem várok csodát egy 14-éves dízeltől.
Megosztanátok a tapasztalásotokat ezzel a két kérdéssel kapcsolatban?
Köszönöm,
Bitmester
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43483 Dátum:
2017.10.24 kedd, 07:13:19 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.10.23 hétfő, 21:42:33
Sziasztok,
A tanácsotokat szeretném kérni.
Júli végén vásároltam egy 2003 MKIII-as FMBA-s 2.0 TDCi-t.
Azóta beletekertem közel 10ekm-et most 236ekm-et mutat az óra.
Természetesen vásárlás után olaj, olajszűrő, üa. szűrő, légszűrő volt cserélve.
Ill kértem a szerelőt, hogy vegye le az olajteknőt és nézze megy, hogy mennyi sár van benne. Ha szükséges tisztítsa.
Elmondása szerint nem volt gond az előző tulaj ügyelt a motorra.
Beköszöntöttek a hidegek és reggelente látom, hogy azért van fehér füst az indításkor. Elmúlik viszonylag gyorsan (10-15 sec), de van.
A másik tapasztalásom, hogy kigyorsításkor oda tud kormolni a mögöttem lévő autósnak. kkb 2200 felett jelentősen.
Olvasgattam a topikot és sokan az EGR dugózását és szívósor tisztítását javasolják ilyen esetben.
Ez szerintem a korom problémán segíthet.
FMBA motoron mennyire problémás az elektronika "okosítása" ilyen átalakításnál?
Szívósor tisztításra a dióhéj "homokfúvás" megoldás lehet?
A reggeli hidegebb időben való indításkor jelentkező fehér füstre mi a tapasztalásotok?
Tele vagyok sztereotípiákkal így a porlasztó problémája nekem is piszkálja a fantáziám, de nem kötelező, hogy csak az legyen.
Az alapjárati fordulatszám fentről áll be 900-ra. Egy kicsit "dadogósan" de azért nem várok csodát egy 14-éves dízeltől.
Megosztanátok a tapasztalásotokat ezzel a két kérdéssel kapcsolatban?
Köszönöm,
Bitmester
Nem kell sötéten látni egyből a világot
fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt
Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43484 Dátum:
2017.10.24 kedd, 10:08:04 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.10.24 kedd, 07:13:19
Nem kell sötéten látni egyből a világot
fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt
Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből
Vannak műhelyek akik dióhéj-t használnak homokfúvó gépben és azzal tisztítanak. Erre gondoltam.
Ezzel akkor összekötném a izzító cserét és EGR tisztítást.
Mit segíthet mit ronthat az EGR dugózása?
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43485 Dátum:
2017.10.24 kedd, 11:02:26 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.10.24 kedd, 07:13:19
Nem kell sötéten látni egyből a világot
fehér füst hidegben izzító gyertya cserére utal, tegnap cseréltem az egyik barátomnak éppen ugyan ez ok miatt
Az izzító gyertya miatt úgyis le kell venni a szívósort, szóval lehet tisztítani is egyből és nem kell hozzá homok fúvás se,
az egr-t is lehet tisztítani és akár dugózni is egyből
Le kell venni a cseréhez a szívósort...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43486 Dátum:
2017.10.24 kedd, 11:23:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.10.24 kedd, 11:02:26
Le kell venni a cseréhez a szívósort...?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy párszor már cseréltem izzítógyertyát. Mindig levettem a szívósort.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43487 Dátum:
2017.10.24 kedd, 11:50:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.10.24 kedd, 11:02:26
Le kell venni a cseréhez a szívósort...?
AndyA
Jobban hozzáférni. Meg a könnyek is jobban mutatnak a blokk oldalán, mint a szívósoron.
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43488 Dátum:
2017.10.24 kedd, 11:56:37 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.10.17 kedd, 20:39:16
Holnap megnézem még egyszer
Bár szerintem nem pörög annyira mint amikor megvettem
Köszi a válaszod
Ismerösnek ez volt néha map feszültsege lement nullára map csere megoldotta nála, ja és csak full nyomáson jelentkezett.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43489 Dátum:
2017.10.24 kedd, 17:00:09 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.10.24 kedd, 11:50:41
Jobban hozzáférni. Meg a könnyek is jobban mutatnak a blokk oldalán, mint a szívósoron.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43490 Dátum:
2017.10.24 kedd, 17:18:58 »
Idézetet írta: László - 2017.10.24 kedd, 17:00:09
Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől.
Tisztelettel László!
Ezért viszem olyan emberhez akinek a kezében van a bugie!
Ha kell könnyezze meg ő!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43491 Dátum:
2017.10.24 kedd, 19:10:40 »
Idézetet írta: László - 2017.10.24 kedd, 17:00:09
Tisztelt Fórumtárs!
Ha türelemmel és ügyesen csinálod nem kell megkönnyezni a beletört izzítógyertyát, csak mosolyogni azokon akik olyan nagyon félnek ettől, a valójában egyszerű művelettől.
Tisztelettel László!
Reméltem, hogy valaki érti majd
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43492 Dátum:
2017.10.24 kedd, 21:11:46 »
Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43493 Dátum:
2017.10.24 kedd, 21:33:39 »
Idézetet írta: pamacs - 2017.10.24 kedd, 21:11:46
Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.
Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43494 Dátum:
2017.10.25 szerda, 07:33:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.10.24 kedd, 21:33:39
Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.
Bárdiban pont qva drága a LUK szett, és arra kedvezmény is alig van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43495 Dátum:
2017.10.25 szerda, 07:34:44 »
Idézetet írta: pamacs - 2017.10.24 kedd, 21:11:46
Sziasztok! sajnos kuplungos ès lendkerekes lett az autóm és szeretnék információt, hogy hol lehet ezeket megvásárolni. Ja, és hogy érdemes-e venni bontottat Köszönöm.
Az MK3 FAQ-ban találsz pontos cikkszámokat LUK szetthez. Aszerint meg tudod nézni, mire van szükséged, és úgy tudsz rendelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43496 Dátum:
2017.10.25 szerda, 09:10:17 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.10.24 kedd, 21:33:39
Ha.sok a pénzed, akkor gyárit, a márkakereskedőtől, ha kevesebb, akkor LUK-ot szoktak ajánlani, bárdi megilyen alkatrészes helyeken. Bontottat sokmindenből vennék, de kuplungból/lendkerékből biztos nem.
Nekem áprilisban csinálták az Auto-Fort-nál a Könyves Kálmán Krt-on, a gyári lendítőkerék 86.000 ft volt, a kuplungszett 72.000.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43497 Dátum:
2017.10.25 szerda, 09:34:17 »
Idézetet írta: speti - 2017.10.25 szerda, 09:10:17
Nekem áprilisban csinálták az Auto-Fort-nál a Könyves Kálmán Krt-on, a gyári lendítőkerék 86.000 ft volt, a kuplungszett 72.000.
Ez nem is istentől-embertől elrugaszkodott ár. Találni olcsóbbat, de lényegesen olcsóbbat nem nagyon. Mennyi volt még a kinyomó? Mert remélem, azt is cserélték...
És mennyi volt a munkadíj?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43498 Dátum:
2017.10.25 szerda, 11:22:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.10.25 szerda, 09:34:17
Ez nem is istentől-embertől elrugaszkodott ár. Találni olcsóbbat, de lényegesen olcsóbbat nem nagyon. Mennyi volt még a kinyomó? Mert remélem, azt is cserélték...
És mennyi volt a munkadíj?
AndyA
Itt a számla:
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.25 szerda, 11:24:15 írta speti
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43499 Dátum:
2017.10.25 szerda, 12:53:22 »
Idézetet írta: speti - 2017.10.25 szerda, 11:22:28
Itt a számla:
Azért elég vastag cerkával írták a munkadíjat
Naplózva
Oldalak:
1
...
863
864
865
866
867
868
869
[
870
]
871
872
873
874
875
876
877
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ