Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:58:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 891 892 [893] 894 895 896 897 898 899 900 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639030 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #44600 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 17:09:12 »

a turbó tengelyét ellenőrizd,nincs e letörtve a lapátrész a kipufogó felől.Tehát a katalizátort kell levenni,mert lehet, hogy beleér a lapát az öntvénybe.
Ha igen,már vadászhatod is a másikat...
Diaggal érdemes rámérni van-e turbónyomás,az is igazolja.Illetve az erőteljes füst.Ha kékes ne is indítsd be többet,mert lehet, hogy sosem állítod le a kulccsal,ha felszippantja a motorolajat a turbó...
Köszönöm gyors válaszod! Valószínű beleérhet Sad nincs turbónyomás, egyszerűen nem tud felpörögni.
Ez egy vákumos turbó. Mi lesz akkor ha 2.0 tdci vákumos turbóját tenném fel rá?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44601 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 17:26:28 »

Köszönöm gyors válaszod! Valószínű beleérhet Sad nincs turbónyomás, egyszerűen nem tud felpörögni.
Ez egy vákumos turbó. Mi lesz akkor ha 2.0 tdci vákumos turbóját tenném fel rá?
akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #44602 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 18:44:25 »

akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Köszönöm!  worship
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #44603 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 18:47:15 »

akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44604 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 19:16:45 »

Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...
írj Ervin-nek.Ő tud segíteni valszeg ebben a kérdésben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44605 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 20:32:57 »

Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...

A 2.2-nek dupla soros a lapátja.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44606 Dátum: 2018.03.20 kedd, 09:34:21 »

Sör téma....

Küldenék egy kartonnal, de akár kettővel is...

Csak valaki mondja már meg mi lehet a hiba?

Résolaj tömítést kicseréltem
gázolaj szűrőt szintén

Még mindig levegős lehet???

Nincsen erő, 2000-es fordulatig v. azon belül minden ok, az felett leáll a motor minden dadogás nélkül. Úgy mint a mondat végére teszem a pontot. 

Most még egy dolgot gondoltam, tankot kihagyva a gázolajszűrőre kannából küldöm neki a naftát. Bár sok változást nem várok...

Jelenleg már el sem indul...
Szerelő kódkiolvasásra meg kicsit arrébb.

Hibakód semmi, furcsa zaj semmi, szó..s az van

Egy valag dolgot javítottam, cseréltem már a kocsiba sikerrel. (nem izzó cserére gondolok Smiley ) Ezt is meg kellene oldanom, akár egy kis segítséggel. Bár nem vagyok autószerelő...

Szóval kinek küldhetem a sört?

Vagy megveszem magamnak és közben még iszom addig gyönyörködök a lángoló kocsiban  eplus2 kezd elfogyni a türelmem...

Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44607 Dátum: 2018.03.20 kedd, 10:00:24 »

Sör téma....

Küldenék egy kartonnal, de akár kettővel is...

Csak valaki mondja már meg mi lehet a hiba?

Résolaj tömítést kicseréltem
gázolaj szűrőt szintén

Még mindig levegős lehet???

Nincsen erő, 2000-es fordulatig v. azon belül minden ok, az felett leáll a motor minden dadogás nélkül. Úgy mint a mondat végére teszem a pontot. 

Most még egy dolgot gondoltam, tankot kihagyva a gázolajszűrőre kannából küldöm neki a naftát. Bár sok változást nem várok...

Jelenleg már el sem indul...
Szerelő kódkiolvasásra meg kicsit arrébb.

Hibakód semmi, furcsa zaj semmi, szó..s az van

Egy valag dolgot javítottam, cseréltem már a kocsiba sikerrel. (nem izzó cserére gondolok Smiley ) Ezt is meg kellene oldanom, akár egy kis segítséggel. Bár nem vagyok autószerelő...

Szóval kinek küldhetem a sört?

Vagy megveszem magamnak és közben még iszom addig gyönyörködök a lángoló kocsiban  eplus2 kezd elfogyni a türelmem...



Van haverom most sz.pott egy kicsit egy tdci focussal.
Semmi hibakód, minden cserélve lett rajta mégse volt jó.
A veztengely és/vagy a főtengely jeladót még megnézném a helyedben.
Ez csak tipp, kb 1000 féle dolog lehet még.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #44608 Dátum: 2018.03.20 kedd, 10:35:16 »

Sziasztok!
Porlasztócsúcs felújítás...
Egyiket kellene orvosolnom, Cromaxban 55 ezer ft körül látom, van e jelenleg ennél kedvezőbb lehetőség?
Köszönöm!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44609 Dátum: 2018.03.20 kedd, 17:56:23 »

Sziasztok!
Porlasztócsúcs felújítás...
Egyiket kellene orvosolnom, Cromaxban 55 ezer ft körül látom, van e jelenleg ennél kedvezőbb lehetőség?
Köszönöm!
40-45 körül van a www.filepdiesel.hu nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44610 Dátum: 2018.03.20 kedd, 21:46:23 »


Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.

Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44611 Dátum: 2018.03.20 kedd, 21:56:41 »

Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.

Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)

BM

Megy.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44612 Dátum: 2018.03.20 kedd, 22:09:47 »

Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.

Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)

BM

Nekem Win 10 x64 Prof alatt van a Forscan. Megy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44613 Dátum: 2018.03.21 szerda, 00:24:00 »

Nekem Win 10 x64 Prof alatt van a Forscan. Megy.

AndyA

Köszi a megerősítéseket.

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44614 Dátum: 2018.03.21 szerda, 14:54:54 »

Sziasztok,

Megoldódott a rejtély.  Szeretném megosztani veletek is.

A sör a kis feleségemet illeti. Magától rákeresett a neten pár dologra és ezt találta nekem:

 http://ka-autoszerviz.hu/hogyan-ellenorizzuk-az-uzemanyag-szivattyu-hibat/

 Ja párom nem szereti a sört Smiley  Majd én feláldozom magamat. Természetesen kap valamit Ő is.

Ja és még egy picurka hiba, az egyik hollender laza volt a magasnyomású körön.

Szép napot!

Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44615 Dátum: 2018.03.21 szerda, 18:37:38 »

Sziasztok,

Megoldódott a rejtély.  Szeretném megosztani veletek is.

A sör a kis feleségemet illeti. Magától rákeresett a neten pár dologra és ezt találta nekem:

 http://ka-autoszerviz.hu/hogyan-ellenorizzuk-az-uzemanyag-szivattyu-hibat/

 Ja párom nem szereti a sört Smiley  Majd én feláldozom magamat. Természetesen kap valamit Ő is.

Ja és még egy picurka hiba, az egyik hollender laza volt a magasnyomású körön.

Szép napot!


ááááááááááááááááááááááááááááááá......

A tdci-ben továbbra sincs üzemanyagszivattyú!!!!!!!

Milyen relét cseréltél ki?  eplus2

A magasnyomású körön nem levegősödik fel a rendszer.

Inkább igyál te egy sört... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44616 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 07:06:56 »

ááááááááááááááááááááááááááááááá......

A tdci-ben továbbra sincs üzemanyagszivattyú!!!!!!!

Milyen relét cseréltél ki?  eplus2

A magasnyomású körön nem levegősödik fel a rendszer.

Inkább igyál te egy sört... nyes


Ja nem azt írtam most, hogy fellevegosodik. Csak elveszett a nyomás. Így azonnal leállt a motort. Ezt többször is leproballtam.
Talaltam egy lengyel videot. Ott is azt tesztelte a pali, hogy mennyi a nyomás ertek az alapjaratúmotornál. Ill. A porlasztókhoz erkező nyomás.
Ha túl alacsony akkor megáll mint a szög.

Most tesztelek. Remelem jó lesz...
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 09:12:18 írta Zsolteey » Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44617 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 16:23:23 »

Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve. falbav
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?

Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44618 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 16:42:02 »

Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve. falbav
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?

Köszönöm

Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 16:44:09 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44619 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:00:34 »

Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit

Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44620 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:02:02 »

Ja nem azt írtam most, hogy fellevegosodik. Csak elveszett a nyomás. Így azonnal leállt a motort. Ezt többször is leproballtam.
Talaltam egy lengyel videot. Ott is azt tesztelte a pali, hogy mennyi a nyomás ertek az alapjaratúmotornál. Ill. A porlasztókhoz erkező nyomás.
Ha túl alacsony akkor megáll mint a szög.

Most tesztelek. Remelem jó lesz...

igen.valószínű ez hozhatott megoldást,de kérdeztem is,hogy nincs-e szivárgás a csúcsok körül.

Viszont az asszony tippje sajnos nem volt számodra értékes.Mást kérj tőle. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44621 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:03:36 »

Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit
Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne
vagy ennyit bírt a szíjtárcsa... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44622 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:09:05 »

vagy ennyit bírt a szíjtárcsa... vigyor3

1 hónapos kb 500-1000km-t ment.
Azért ennél többet kellene bírnia! bár már felrakás után, forgás közben is látszódott valami ütés szerű rajta de akkor megszűnt a remegés majd kb két hét és megint kezdte. falbav falbav

Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44623 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:16:00 »

Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne

arra gondoltam a kóválygásnál amit írtál.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44624 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:20:39 »

arra gondoltam a kóválygásnál amit írtál.

De mitől?? ez egy új gates tárcsa.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44625 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:41:10 »

De mitől?? ez egy új gates tárcsa.
Enyém meg új Dayco, 0km-esen is lehetett rajta látni,oldalról nézve.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44626 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:48:51 »

Enyém meg új Dayco, 0km-esen is lehetett rajta látni,oldalról nézve.

Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.

ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!! falbav falbav falbav
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 18:03:53 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44627 Dátum: 2018.03.23 péntek, 10:44:57 »

Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44628 Dátum: 2018.03.23 péntek, 10:50:58 »

Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!

Kerék kiegyensúlyozás? Halódik a féltengely? Esetleg a jobb féltengely támcsapágya?

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.23 péntek, 12:46:33 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44629 Dátum: 2018.03.23 péntek, 11:47:04 »

Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.

ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!! falbav falbav falbav
Ezek szerint a márkanév is elveszíti a varázsát taps
Inkább szerencse kell hozzá?  wow1
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44630 Dátum: 2018.03.23 péntek, 14:22:35 »

Ezek szerint a márkanév is elveszíti a varázsát taps
Inkább szerencse kell hozzá?  wow1


Hát már nem tudom, miben lehet hinni.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44631 Dátum: 2018.03.23 péntek, 16:37:13 »

Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve. falbav
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?

Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44632 Dátum: 2018.03.23 péntek, 17:11:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül. wave
Tisztelettel László! worship

Tényleg, a legjobb szó rá az, hogy kóvályog!
Nekem is látszott már felszerelés után.
Megnézik, ha baj van vele kicseréltetem.
Köszönöm a segítséget
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44633 Dátum: 2018.03.23 péntek, 20:04:26 »

Kerék kiegyensúlyozás? Halódik a féltengely? Esetleg a jobb féltengely támcsapágya?

AndyA

Hamarosan megyek gumishoz, úgyhogy a kerék opciót ki fogom tudni zárni.
Féltengely, illetve a támcsapágy hibáját hogyan lehetne még lecsekkolnom?
Köszönöm!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #44634 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:29:13 »

Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.

ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!! falbav falbav falbav

Sajnálatos hogy igy jártál..de lehet anyaghiba is. Nekem a Dayco bevált,még szerencse
mert a felvezető kör 2500km volt,szerelés után 3nappal.  smile

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #44635 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:33:35 »

Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!

Rázkódás vagy rángatás?
nagyobb gázra illetve gázelvételkor megszűnik?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44636 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:58:28 »

Sajnálatos hogy igy jártál..de lehet anyaghiba is. Nekem a Dayco bevált,még szerencse
mert a felvezető kör 2500km volt,szerelés után 3nappal.  smile



Mázlista vagy, ha csere lesz akkor én is inkább a dayco-t választom
vagy a corteco-t
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44637 Dátum: 2018.03.24 szombat, 17:17:21 »

Rázkódás vagy rángatás?
nagyobb gázra illetve gázelvételkor megszűnik?

Most kipróbáltam még párszor, szerintem rázkódás.
Nem minden gyorsításkor jelentkezik, csak kb. egy bizonyos pedálállásban. Elkezdek mondjuk kb. 1500-től enyhén gyorsítani 6-ban, és 1750-1800-ig érezni nagyjából, de nem egyszerű szándékosan előhozni. Nehéz eldönteni, hogy nagyobb gázra megszűnik-e, mert nagyon kicsi az a fordulatszámtartomány, ahol érezni, meg alapból csak gyorsításkor jelentkezik.
Gázelvételkor egyértelműen megszűnik.
Köszönöm  worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 17:19:36 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44638 Dátum: 2018.03.24 szombat, 17:50:54 »

Most kipróbáltam még párszor, szerintem rázkódás.
Nem minden gyorsításkor jelentkezik, csak kb. egy bizonyos pedálállásban. Elkezdek mondjuk kb. 1500-től enyhén gyorsítani 6-ban, és 1750-1800-ig érezni nagyjából, de nem egyszerű szándékosan előhozni. Nehéz eldönteni, hogy nagyobb gázra megszűnik-e, mert nagyon kicsi az a fordulatszámtartomány, ahol érezni, meg alapból csak gyorsításkor jelentkezik.
Gázelvételkor egyértelműen megszűnik.
Köszönöm  worship

Többi sebességben ugyanazon fordulatnál nem jelentkezik?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44639 Dátum: 2018.03.24 szombat, 18:57:01 »

Többi sebességben ugyanazon fordulatnál nem jelentkezik?
Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.25 vasárnap, 09:55:50 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44640 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 15:49:35 »

Üdv Mondi fanok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy generátor szíjat kell cserélnem a mk3 as tdci mondeomon.Az lenne a kérdésem hogy a főtengely ékszíjtárcsa feletti vezetőtögörgöt hogyan tudom lecserélni mert nagyon oda van.Köszi előre is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44641 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 15:51:03 »

Üdv Mondi fanok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy generátor szíjat kell cserélnem a mk3 as tdci mondeomon.Az lenne a kérdésem hogy a főtengely ékszíjtárcsa feletti vezetőtögörgöt hogyan tudom lecserélni mert nagyon oda van.Köszi előre is
kicsit odébb kell lökni a motort a fellazított bakon,és a belsejét a görgőnek kiszedni,akkor szépen kijön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44642 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 18:49:55 »

kicsit odébb kell lökni a motort a fellazított bakon,és a belsejét a görgőnek kiszedni,akkor szépen kijön.

Köszi szépen
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #44643 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 23:30:36 »

Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.

És hidegen nem csinálja jobban?
Nekem is hasonló gondom van, de nekem eleinte csak hideg motorral és hideg időben csinálta, de most már csinálja 6ba melegen is néha.
Kis fordlat kis gáz kombinációval jön elő nálam is.
6. ba nagyon ritkán tapasztalom, mert Jellemzően nem terhelem a motort kisfordulaton, de 0 fok alatt hideg motorral 4.-be bármikor reprodukálható a dolog.
Viszont kicsivel nagyobb gázra teljesen kisimul. 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44644 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:07:25 »

Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.
ugye 6odikat csak 90felett teszel? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44645 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 19:02:18 »

ugye 6odikat csak 90felett teszel? Roll Eyes

Jogos kérdés worship Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44646 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 19:47:21 »

ugye 6odikat csak 90felett teszel? Roll Eyes
1500 alatti fordulatot igyekszem kerülni, már amennyire lehet, persze. 6-ban 1750-1800 körüli fordulatnál, ahol a problémám is van, 100-110 a tempó.

És hidegen nem csinálja jobban?
Nekem is hasonló gondom van, de nekem eleinte csak hideg motorral és hideg időben csinálta, de most már csinálja 6ba melegen is néha.
Kis fordlat kis gáz kombinációval jön elő nálam is.
6. ba nagyon ritkán tapasztalom, mert Jellemzően nem terhelem a motort kisfordulaton, de 0 fok alatt hideg motorral 4.-be bármikor reprodukálható a dolog.
Viszont kicsivel nagyobb gázra teljesen kisimul. 
Nem vettem még észre, hogy hidegen jobban csinálná. Hidegen alapjárati ingadozós problémám van rinya nyes
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44647 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 20:55:16 »

1500 alatti fordulatot igyekszem kerülni, már amennyire lehet, persze. 6-ban 1750-1800 körüli fordulatnál, ahol a problémám is van, 100-110 a tempó.
Nem vettem még észre, hogy hidegen jobban csinálná. Hidegen alapjárati ingadozós problémám van rinya nyes
a 2000alatti fordulatot kellene kerülni,hiszen 1800után érkezik meg a maxi turbónyomás,így azon a határon feleslegeen kínzod a mocit.

A hideg alapjárati ingadozás lehet, akkutól ha kicsit levan merülve,izzító gyertyáktól ha zárlatos valamelyik,és a generátortól is.Ezeket érdemes ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44648 Dátum: 2018.03.27 kedd, 07:35:25 »

ugye 6odikat csak 90felett teszel? Roll Eyes

Inkább 100 legyen az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44649 Dátum: 2018.03.27 kedd, 17:32:23 »

Inkább 100 legyen az.

AndyA
legyen. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 891 892 [893] 894 895 896 897 898 899 900 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.