Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:10:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
886
887
888
889
890
891
892
[
893
]
894
895
896
897
898
899
900
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639547 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44600 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 17:09:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.19 hétfő, 16:58:45
a turbó tengelyét ellenőrizd,nincs e letörtve a lapátrész a kipufogó felől.Tehát a katalizátort kell levenni,mert lehet, hogy beleér a lapát az öntvénybe.
Ha igen,már vadászhatod is a másikat...
Diaggal érdemes rámérni van-e turbónyomás,az is igazolja.Illetve az erőteljes füst.Ha kékes ne is indítsd be többet,mert lehet, hogy sosem állítod le a kulccsal,ha felszippantja a motorolajat a turbó...
Köszönöm gyors válaszod! Valószínű beleérhet
nincs turbónyomás, egyszerűen nem tud felpörögni.
Ez egy vákumos turbó. Mi lesz akkor ha 2.0 tdci vákumos turbóját tenném fel rá?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44601 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 17:26:28 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.03.19 hétfő, 17:09:12
Köszönöm gyors válaszod! Valószínű beleérhet
nincs turbónyomás, egyszerűen nem tud felpörögni.
Ez egy vákumos turbó. Mi lesz akkor ha 2.0 tdci vákumos turbóját tenném fel rá?
akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44602 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 18:44:25 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.19 hétfő, 17:26:28
akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Köszönöm!
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44603 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 18:47:15 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.19 hétfő, 17:26:28
akkor ne is kínozd,és ne használd így!
működni fog,de a 2.2es többet forog.Asszem 200e/perc,míg a 2.0ásé 180e/perc.
Gyakorlatilag fel megy rá,de össze kell egyeztetni a gyári számait.Én a rávalót tenném fel, ha hosszú távon gondolkodnék.
Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44604 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 19:16:45 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.03.19 hétfő, 18:47:15
Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...
írj Ervin-nek.Ő tud segíteni valszeg ebben a kérdésben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44605 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 20:32:57 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.03.19 hétfő, 18:47:15
Ha sikerülne vennem egy bontottat, hogy tudom szemre megkülönböztetni a 2.0 és a 2.2 es turbót egymástól? Nehogy olyat adjon el nekem...
A 2.2-nek dupla soros a lapátja.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44606 Dátum:
2018.03.20 kedd, 09:34:21 »
Sör téma....
Küldenék egy kartonnal, de akár kettővel is...
Csak valaki mondja már meg mi lehet a hiba?
Résolaj tömítést kicseréltem
gázolaj szűrőt szintén
Még mindig levegős lehet???
Nincsen erő, 2000-es fordulatig v. azon belül minden ok, az felett leáll a motor minden dadogás nélkül. Úgy mint a mondat végére teszem a pontot.
Most még egy dolgot gondoltam, tankot kihagyva a gázolajszűrőre kannából küldöm neki a naftát. Bár sok változást nem várok...
Jelenleg már el sem indul...
Szerelő kódkiolvasásra meg kicsit arrébb.
Hibakód semmi, furcsa zaj semmi, szó..s az van
Egy valag dolgot javítottam, cseréltem már a kocsiba sikerrel. (nem izzó cserére gondolok
) Ezt is meg kellene oldanom, akár egy kis segítséggel. Bár nem vagyok autószerelő...
Szóval kinek küldhetem a sört?
Vagy megveszem magamnak és közben még iszom addig gyönyörködök a lángoló kocsiban
kezd elfogyni a türelmem...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44607 Dátum:
2018.03.20 kedd, 10:00:24 »
Idézetet írta: him007 - 2018.03.20 kedd, 09:34:21
Sör téma....
Küldenék egy kartonnal, de akár kettővel is...
Csak valaki mondja már meg mi lehet a hiba?
Résolaj tömítést kicseréltem
gázolaj szűrőt szintén
Még mindig levegős lehet???
Nincsen erő, 2000-es fordulatig v. azon belül minden ok, az felett leáll a motor minden dadogás nélkül. Úgy mint a mondat végére teszem a pontot.
Most még egy dolgot gondoltam, tankot kihagyva a gázolajszűrőre kannából küldöm neki a naftát. Bár sok változást nem várok...
Jelenleg már el sem indul...
Szerelő kódkiolvasásra meg kicsit arrébb.
Hibakód semmi, furcsa zaj semmi, szó..s az van
Egy valag dolgot javítottam, cseréltem már a kocsiba sikerrel. (nem izzó cserére gondolok
) Ezt is meg kellene oldanom, akár egy kis segítséggel. Bár nem vagyok autószerelő...
Szóval kinek küldhetem a sört?
Vagy megveszem magamnak és közben még iszom addig gyönyörködök a lángoló kocsiban
kezd elfogyni a türelmem...
Van haverom most sz.pott egy kicsit egy tdci focussal.
Semmi hibakód, minden cserélve lett rajta mégse volt jó.
A veztengely és/vagy a főtengely jeladót még megnézném a helyedben.
Ez csak tipp, kb 1000 féle dolog lehet még.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44608 Dátum:
2018.03.20 kedd, 10:35:16 »
Sziasztok!
Porlasztócsúcs felújítás...
Egyiket kellene orvosolnom, Cromaxban 55 ezer ft körül látom, van e jelenleg ennél kedvezőbb lehetőség?
Köszönöm!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44609 Dátum:
2018.03.20 kedd, 17:56:23 »
Idézetet írta: nandi - 2018.03.20 kedd, 10:35:16
Sziasztok!
Porlasztócsúcs felújítás...
Egyiket kellene orvosolnom, Cromaxban 55 ezer ft körül látom, van e jelenleg ennél kedvezőbb lehetőség?
Köszönöm!
40-45 körül van a
www.filepdiesel.hu
nál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44610 Dátum:
2018.03.20 kedd, 21:46:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.10 vasárnap, 08:10:53
Ez biztosan működik:
https://www.aliexpress.com/item/ELM327-USB-V1-5-modified-for-Ford-ELMconfig-CH340-25K80-chip-HS-CAN-MS-CAN/32761065127.html?spm=2114.search0104.3.1.cUoeNs&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10068_10304_10307_10137_10060_10302_10155_10154_10056_10055_10054_5470020_10059_100031_10099_5460020_10338_10103_10102_440_10052_10053_10142_10107_10050_10051_5380020_10171_10326_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_143_10312_10313_10314_10078_10079_10073-10052_10102,searchweb201603_2,ppcSwitch_3&btsid=0317ff06-a2e3-4b97-aa75-3e8247d85424&algo_expid=080117a4-708b-402c-a62a-a2d3389849f5-0&algo_pvid=080117a4-708b-402c-a62a-a2d3389849f5
Ráadásul kapcsolós verzió, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.
AndyA
Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.
Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44611 Dátum:
2018.03.20 kedd, 21:56:41 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.20 kedd, 21:46:23
Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.
Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)
BM
Megy.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44612 Dátum:
2018.03.20 kedd, 22:09:47 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.03.20 kedd, 21:46:23
Egy régebbi üzeneteddel kapcsolatban: x64 platformon megy ez a ketyere?
E-bay-en egy ilyen eszközre megjegyezték hogy csak win32-n működik.
Van esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
(Csak ezért nem fogom a win10-et donwgrade-elni 32-bit-re)
BM
Nekem Win 10 x64 Prof alatt van a Forscan. Megy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44613 Dátum:
2018.03.21 szerda, 00:24:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.20 kedd, 22:09:47
Nekem Win 10 x64 Prof alatt van a Forscan. Megy.
AndyA
Köszi a megerősítéseket.
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44614 Dátum:
2018.03.21 szerda, 14:54:54 »
Sziasztok,
Megoldódott a rejtély. Szeretném megosztani veletek is.
A sör a kis feleségemet illeti. Magától rákeresett a neten pár dologra és ezt találta nekem:
http://ka-autoszerviz.hu/hogyan-ellenorizzuk-az-uzemanyag-szivattyu-hibat/
Ja párom nem szereti a sört
Majd én feláldozom magamat. Természetesen kap valamit Ő is.
Ja és még egy picurka hiba, az egyik hollender laza volt a magasnyomású körön.
Szép napot!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44615 Dátum:
2018.03.21 szerda, 18:37:38 »
Idézetet írta: him007 - 2018.03.21 szerda, 14:54:54
Sziasztok,
Megoldódott a rejtély. Szeretném megosztani veletek is.
A sör a kis feleségemet illeti. Magától rákeresett a neten pár dologra és ezt találta nekem:
http://ka-autoszerviz.hu/hogyan-ellenorizzuk-az-uzemanyag-szivattyu-hibat/
Ja párom nem szereti a sört
Majd én feláldozom magamat. Természetesen kap valamit Ő is.
Ja és még egy picurka hiba, az egyik hollender laza volt a magasnyomású körön.
Szép napot!
ááááááááááááááááááááááááááááááá......
A tdci-ben továbbra sincs üzemanyagszivattyú!!!!!!!
Milyen relét cseréltél ki?
A magasnyomású körön nem levegősödik fel a rendszer.
Inkább igyál te egy sört...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44616 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 07:06:56 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.21 szerda, 18:37:38
ááááááááááááááááááááááááááááááá......
A tdci-ben továbbra sincs üzemanyagszivattyú!!!!!!!
Milyen relét cseréltél ki?
A magasnyomású körön nem levegősödik fel a rendszer.
Inkább igyál te egy sört...
Ja nem azt írtam most, hogy fellevegosodik. Csak elveszett a nyomás. Így azonnal leállt a motort. Ezt többször is leproballtam.
Talaltam egy lengyel videot. Ott is azt tesztelte a pali, hogy mennyi a nyomás ertek az alapjaratúmotornál. Ill. A porlasztókhoz erkező nyomás.
Ha túl alacsony akkor megáll mint a szög.
Most tesztelek. Remelem jó lesz...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 09:12:18 írta Zsolteey
»
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44617 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 16:23:23 »
Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve.
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44618 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 16:42:02 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 16:23:23
Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve.
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?
Köszönöm
Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 16:44:09 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44619 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:00:34 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.22 csütörtök, 16:42:02
Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit
Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44620 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:02:02 »
Idézetet írta: him007 - 2018.03.22 csütörtök, 07:06:56
Ja nem azt írtam most, hogy fellevegosodik. Csak elveszett a nyomás. Így azonnal leállt a motort. Ezt többször is leproballtam.
Talaltam egy lengyel videot. Ott is azt tesztelte a pali, hogy mennyi a nyomás ertek az alapjaratúmotornál. Ill. A porlasztókhoz erkező nyomás.
Ha túl alacsony akkor megáll mint a szög.
Most tesztelek. Remelem jó lesz...
igen.valószínű ez hozhatott megoldást,de kérdeztem is,hogy nincs-e szivárgás a csúcsok körül.
Viszont az asszony tippje sajnos nem volt számodra értékes.Mást kérj tőle.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44621 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:03:36 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.22 csütörtök, 16:42:02
Egy cserét tuti kibírnak a csavarok. 80Nm ha jól tudom.
Nekem is kóvályog picit
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 17:00:34
Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne
vagy ennyit bírt a szíjtárcsa...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44622 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:09:05 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.22 csütörtök, 17:03:36
vagy ennyit bírt a szíjtárcsa...
1 hónapos kb 500-1000km-t ment.
Azért ennél többet kellene bírnia! bár már felrakás után, forgás közben is látszódott valami ütés szerű rajta de akkor megszűnt a remegés majd kb két hét és megint kezdte.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44623 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:16:00 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 17:00:34
Köszi.
sajna nem tudni, hány csere van már benne.
Az a fura, hogy nekem nem kóvályog csak olyan ránézésre, hogy sugár irányba mintha ütne
arra gondoltam a kóválygásnál amit írtál.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44624 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:20:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.22 csütörtök, 17:16:00
arra gondoltam a kóválygásnál amit írtál.
De mitől?? ez egy új gates tárcsa.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44625 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:41:10 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 17:20:39
De mitől?? ez egy új gates tárcsa.
Enyém meg új Dayco, 0km-esen is lehetett rajta látni,oldalról nézve.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44626 Dátum:
2018.03.22 csütörtök, 17:48:51 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.22 csütörtök, 17:41:10
Enyém meg új Dayco, 0km-esen is lehetett rajta látni,oldalról nézve.
Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.
ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 18:03:53 írta Lacko1984
»
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44627 Dátum:
2018.03.23 péntek, 10:44:57 »
Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44628 Dátum:
2018.03.23 péntek, 10:50:58 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.23 péntek, 10:44:57
Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!
Kerék kiegyensúlyozás? Halódik a féltengely? Esetleg a jobb féltengely támcsapágya?
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.23 péntek, 12:46:33 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44629 Dátum:
2018.03.23 péntek, 11:47:04 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 17:48:51
Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.
ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!!
Ezek szerint a márkanév is elveszíti a varázsát
Inkább szerencse kell hozzá?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44630 Dátum:
2018.03.23 péntek, 14:22:35 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.23 péntek, 11:47:04
Ezek szerint a márkanév is elveszíti a varázsát
Inkább szerencse kell hozzá?
Hát már nem tudom, miben lehet hinni.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44631 Dátum:
2018.03.23 péntek, 16:37:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 16:23:23
Sziasztok!
A főtengely tárcsa cserénél kellett volna cserélni a csvarokat is?
Ez nem lett cserélve.
Mekkora nyomatékkal kell a csavarokat meghúzni?
Bármennyire is új a tárcsám én azt látom, hogy nem szépen forog, hanem olyan mint amikor a felni meg van ütve és a centír gépen látom, hogy üt.
Nektek is ilyen vagy szépen forog?
Azzal, hogy a csavarok nem lettek cserélve, okozhat ilyat, hogy mégsem központosan van fenn a tárcsa?
Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44632 Dátum:
2018.03.23 péntek, 17:11:49 »
Idézetet írta: László - 2018.03.23 péntek, 16:37:13
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül.
Tisztelettel László!
Tényleg, a legjobb szó rá az, hogy kóvályog!
Nekem is látszott már felszerelés után.
Megnézik, ha baj van vele kicseréltetem.
Köszönöm a segítséget
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44633 Dátum:
2018.03.23 péntek, 20:04:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.23 péntek, 10:50:58
Kerék kiegyensúlyozás? Halódik a féltengely? Esetleg a jobb féltengely támcsapágya?
AndyA
Hamarosan megyek gumishoz, úgyhogy a kerék opciót ki fogom tudni zárni.
Féltengely, illetve a támcsapágy hibáját hogyan lehetne még lecsekkolnom?
Köszönöm!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44634 Dátum:
2018.03.23 péntek, 21:29:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.22 csütörtök, 17:48:51
Ez meg gates de pont ugyanaz van vele.
Nem tudom milyen márkát kellene akkor venni?
Találtam valami Breda márkájút lehet érdemes azokat kipróbálni, mert a gates meg a dayco csak 1 év garit ad ez meg 2-őt.
ui: bár ha mindegyik ennyit bír akkor érvényét veszti a garancia hossza!!
Sajnálatos hogy igy jártál..de lehet anyaghiba is. Nekem a Dayco bevált,még szerencse
mert a felvezető kör 2500km volt,szerelés után 3nappal.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44635 Dátum:
2018.03.23 péntek, 21:33:35 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.23 péntek, 10:44:57
Sziasztok,
Mi okozhat 100-110 közötti tempónál, enyhe gyorsitásnál erőteljes rázkódást hatodik sebességben? Eddig csak párszor tapasztaltam, de ma sikerült többször is előidéznem.
Milyen érzékelőknek az adatait rakjam bele az élő diagba?
Korábban volt a dugózott EGR P0401 kódjával együtt egy P2288 kód is a rendszerben, azóta ez nem jelentkezett.
Köszönöm a segítséget!
Rázkódás vagy rángatás?
nagyobb gázra illetve gázelvételkor megszűnik?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44636 Dátum:
2018.03.23 péntek, 21:58:28 »
Idézetet írta: wofer - 2018.03.23 péntek, 21:29:13
Sajnálatos hogy igy jártál..de lehet anyaghiba is. Nekem a Dayco bevált,még szerencse
mert a felvezető kör 2500km volt,szerelés után 3nappal.
Mázlista vagy, ha csere lesz akkor én is inkább a dayco-t választom
vagy a corteco-t
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44637 Dátum:
2018.03.24 szombat, 17:17:21 »
Idézetet írta: gtuby - 2018.03.23 péntek, 21:33:35
Rázkódás vagy rángatás?
nagyobb gázra illetve gázelvételkor megszűnik?
Most kipróbáltam még párszor, szerintem rázkódás.
Nem minden gyorsításkor jelentkezik, csak kb. egy bizonyos pedálállásban. Elkezdek mondjuk kb. 1500-től enyhén gyorsítani 6-ban, és 1750-1800-ig érezni nagyjából, de nem egyszerű szándékosan előhozni. Nehéz eldönteni, hogy nagyobb gázra megszűnik-e, mert nagyon kicsi az a fordulatszámtartomány, ahol érezni, meg alapból csak gyorsításkor jelentkezik.
Gázelvételkor egyértelműen megszűnik.
Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 17:19:36 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44638 Dátum:
2018.03.24 szombat, 17:50:54 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.24 szombat, 17:17:21
Most kipróbáltam még párszor, szerintem rázkódás.
Nem minden gyorsításkor jelentkezik, csak kb. egy bizonyos pedálállásban. Elkezdek mondjuk kb. 1500-től enyhén gyorsítani 6-ban, és 1750-1800-ig érezni nagyjából, de nem egyszerű szándékosan előhozni. Nehéz eldönteni, hogy nagyobb gázra megszűnik-e, mert nagyon kicsi az a fordulatszámtartomány, ahol érezni, meg alapból csak gyorsításkor jelentkezik.
Gázelvételkor egyértelműen megszűnik.
Köszönöm
Többi sebességben ugyanazon fordulatnál nem jelentkezik?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44639 Dátum:
2018.03.24 szombat, 18:57:01 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.24 szombat, 17:50:54
Többi sebességben ugyanazon fordulatnál nem jelentkezik?
Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.25 vasárnap, 09:55:50 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44640 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 15:49:35 »
Üdv Mondi fanok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy generátor szíjat kell cserélnem a mk3 as tdci mondeomon.Az lenne a kérdésem hogy a főtengely ékszíjtárcsa feletti vezetőtögörgöt hogyan tudom lecserélni mert nagyon oda van.Köszi előre is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44641 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 15:51:03 »
Idézetet írta: Joe83 - 2018.03.25 vasárnap, 15:49:35
Üdv Mondi fanok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy generátor szíjat kell cserélnem a mk3 as tdci mondeomon.Az lenne a kérdésem hogy a főtengely ékszíjtárcsa feletti vezetőtögörgöt hogyan tudom lecserélni mert nagyon oda van.Köszi előre is
kicsit odébb kell lökni a motort a fellazított bakon,és a belsejét a görgőnek kiszedni,akkor szépen kijön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44642 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 18:49:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.25 vasárnap, 15:51:03
kicsit odébb kell lökni a motort a fellazított bakon,és a belsejét a görgőnek kiszedni,akkor szépen kijön.
Köszi szépen
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44643 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 23:30:36 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.24 szombat, 18:57:01
Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.
És hidegen nem csinálja jobban?
Nekem is hasonló gondom van, de nekem eleinte csak hideg motorral és hideg időben csinálta, de most már csinálja 6ba melegen is néha.
Kis fordlat kis gáz kombinációval jön elő nálam is.
6. ba nagyon ritkán tapasztalom, mert Jellemzően nem terhelem a motort kisfordulaton, de 0 fok alatt hideg motorral 4.-be bármikor reprodukálható a dolog.
Viszont kicsivel nagyobb gázra teljesen kisimul.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44644 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 17:07:25 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.24 szombat, 18:57:01
Próbáltam, de csak 6-ban jött elő.
Update: 5-ben is előjött ma, ugyanazon a fordulaton.
ugye 6odikat csak 90felett teszel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44645 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 19:02:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.26 hétfő, 17:07:25
ugye 6odikat csak 90felett teszel?
Jogos kérdés
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44646 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 19:47:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.26 hétfő, 17:07:25
ugye 6odikat csak 90felett teszel?
1500 alatti fordulatot igyekszem kerülni, már amennyire lehet, persze. 6-ban 1750-1800 körüli fordulatnál, ahol a problémám is van, 100-110 a tempó.
Idézetet írta: gtuby - 2018.03.25 vasárnap, 23:30:36
És hidegen nem csinálja jobban?
Nekem is hasonló gondom van, de nekem eleinte csak hideg motorral és hideg időben csinálta, de most már csinálja 6ba melegen is néha.
Kis fordlat kis gáz kombinációval jön elő nálam is.
6. ba nagyon ritkán tapasztalom, mert Jellemzően nem terhelem a motort kisfordulaton, de 0 fok alatt hideg motorral 4.-be bármikor reprodukálható a dolog.
Viszont kicsivel nagyobb gázra teljesen kisimul.
Nem vettem még észre, hogy hidegen jobban csinálná. Hidegen alapjárati ingadozós problémám van
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44647 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 20:55:16 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.03.26 hétfő, 19:47:21
1500 alatti fordulatot igyekszem kerülni, már amennyire lehet, persze. 6-ban 1750-1800 körüli fordulatnál, ahol a problémám is van, 100-110 a tempó.
Nem vettem még észre, hogy hidegen jobban csinálná. Hidegen alapjárati ingadozós problémám van
a 2000alatti fordulatot kellene kerülni,hiszen 1800után érkezik meg a maxi turbónyomás,így azon a határon feleslegeen kínzod a mocit.
A hideg alapjárati ingadozás lehet, akkutól ha kicsit levan merülve,izzító gyertyáktól ha zárlatos valamelyik,és a generátortól is.Ezeket érdemes ellenőrizni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44648 Dátum:
2018.03.27 kedd, 07:35:25 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.26 hétfő, 17:07:25
ugye 6odikat csak 90felett teszel?
Inkább 100 legyen az.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44649 Dátum:
2018.03.27 kedd, 17:32:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 07:35:25
Inkább 100 legyen az.
AndyA
legyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
886
887
888
889
890
891
892
[
893
]
894
895
896
897
898
899
900
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ