Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:48:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 919 920 921 922 923 924 925 [926] 927 928 929 930 931 932 933 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14629203 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46250 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 12:28:11 »

Miklós:
+36 70 228 2888

Nekem ő csinálta, azóta már ketten is ellenőrizték az injektorokat (más miatt) és tökéletesek Smiley
Pesten van a szerviz a XIII. kerületben.

Üdv.


Köszi!
Mennyi volt neked?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46251 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 13:07:23 »

Sziasztok!
Kit ajánlanátok  delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm
a 6 hó a legjobb.ennél többet senki nem fog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46252 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 15:49:37 »

http://www.mpdiesel.hu/szolgaltatasaink

Nekünk ők csinálták és azt hiszem egy év garancia van a felújított injektorokra, de szvsz sem a hat hónappal, sem az egy évvel nem mész semmire ha nem ők végzik a ki-és beszerelést és a teljes felújítási folyamatot.
A lényeg, hogy korrektek, jól dolgoznak, és 180 eFt volt a 4 db 504z csúcs felújítása.

Sziasztok!
Kit ajánlanátok  delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46253 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 16:21:53 »

http://www.mpdiesel.hu/szolgaltatasaink

Nekünk ők csinálták és azt hiszem egy év garancia van a felújított injektorokra, de szvsz sem a hat hónappal, sem az egy évvel nem mész semmire ha nem ők végzik a ki-és beszerelést és a teljes felújítási folyamatot.
A lényeg, hogy korrektek, jól dolgoznak, és 180 eFt volt a 4 db 504z csúcs felújítása.


Köszi, velük beszéltem már, bevizsgalast kovetoen mondanak pontosabb árat de ők is csak fél év garit adnak
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46254 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 16:25:06 »

a 6 hó a legjobb.ennél többet senki nem fog.

Te kit ajánlanál aki megbízható?
Mp diesel, Gödöllő, turbo tec,....
Neten találtam amúgy 4 felujitott csúcs és egy brand New cr pumpa egyben 320eft, ez amúgy jó árnak mondható csak nem tudom be merjem e vállalni a megrendelést?.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46255 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:29:53 »

Köszi!
Mennyi volt neked?

Delphi 101Z injektor 30e / db (kódolással)

+ 60e a nagynyomású szivattyú és a railcső tisztítás.
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.25 csütörtök, 17:34:49 írta bjozsef » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46256 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:42:14 »

Te kit ajánlanál aki megbízható?
Mp diesel, Gödöllő, turbo tec,....
Neten találtam amúgy 4 felujitott csúcs és egy brand New cr pumpa egyben 320eft, ez amúgy jó árnak mondható csak nem tudom be merjem e vállalni a megrendelést?.
filepdiesel, csak neked nem esik útba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46257 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:44:38 »

filepdiesel, csak neked nem esik útba.

Azt megoldom, hogy útba essen.
Ha őket ajánlod, tudod, hogy adok a szavadra worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46258 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 19:59:56 »

akkor turbónyomást kell mérni terhelésen.

Bejött a dugózás! Ezer hála!!!  worship worship worship Grin
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46259 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 21:28:10 »

Bejött a dugózás! Ezer hála!!!  worship worship worship Grin
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #46260 Dátum: 2019.04.27 szombat, 19:36:57 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási  rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.

Köszi előre is.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #46261 Dátum: 2019.04.27 szombat, 19:53:06 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási  rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.

Köszi előre is.
Igen.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46262 Dátum: 2019.04.27 szombat, 20:23:58 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási  rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.

Köszi előre is.
a dízelnél mindig kell aktiválni.IDS kell hozzá vagy a klónja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #46263 Dátum: 2019.04.27 szombat, 20:53:16 »

a dízelnél mindig kell aktiválni.IDS kell hozzá vagy a klónja.

Rendben, köszönöm a gyors válaszokat.
Naplózva
jedematik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #46264 Dátum: 2019.05.03 péntek, 13:39:47 »

üdv mindenkinek!

A verda  2002. 2.0 tdci 130le  autómata

Segítség kellene ha valaki tudna infót adni, a következő történt.

Normál menet közben elment az erő a kocsiból és ezzel egyidejüleg villogó izzitásjelző. Forscan-el néztem ez jött ki:

===TCM DTC U2516-00===
Kód: U2516 - CAN kommunikációs busz hiba

Modul: Sebességváltó ellenőrző modul
===END TCM DTC U2516-00===

===PCM DTC P1700===
Kód: P1700 - A vlt˘ nincs

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P1700===

===PCM DTC P0500===
Kód: P0500 - VSS érzékelő áramkör hiba.

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P0500===

===PCM DTC P2338===
Kód: P2338 - Henger 3 kopogás szabályozási határ elért

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Henger 3 kopogás szabályozási határ elért
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Egy vagy több befecskendező elérte az adaptív határértéket.
Ellenőrizze a PCM a legutolsó kalibráció miatt.
Adja meg a megfelelő befecskendező korrekciós tényezőt, ahogy az az óramutató járásával ellentétes irányban olvasható a befecskendező fejéről.
Hibakód törlése
A gépjármű tesztvezetése és a diagnosztika újbóli futatása.
Ha a %(DTC) –k még mindig jelen vannak:
Cserélje ki a befecskendezőt a 3-as hengerben.

Amikor egy befecskendezo kicserélésre kerül, akkor a befecskendezo konfigurációs eljárást végre kell hajtani.
===END PCM DTC P2338===

===EATC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás
===END EATC DTC Nincs===

===IC DTC U1262===
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba

Modul: Műszercsoport
Hibakódok részletesen (DTC)
SCP adat kapcsolati hiba
Kezelői tevékenység
Önteszt futtatása.
Összes CMDTCs
Javítsa ki a vonatkozó DTCs-t, majd törölje ki a kódokat és tesztelje újra.

Megjegyzés:
Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.
Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni.  Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.
===END IC DTC U1262===

===IC DTC U2200===
Kód: U2200 - Érvénytelen adat távolságmérőhöz
Modul: Műszercsoport
Hibakódok részletesen (DTC)
Érvénytelen adat távolságmérőhöz
Kezelői tevékenység
Önteszt futtatása.
Összes CMDTCs
Javítsa ki a vonatkozó DTCs-t, majd törölje ki a kódokat és tesztelje újra.

Megjegyzés:
Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.

Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni.  Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.
===END IC DTC U2200===

===RCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Visszatartó Vezérlő Modul
===END RCM DTC Nincs===

===GEM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Központi Elektromos Modul
===END GEM DTC Nincs===

===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC Nincs===

alpjáraton megcsináltam a "poharazást" 1 percig járt a motor, az értékek  hengerenként /3ml 3ml 4ml 4ml

A 3.henger kódját felfrissitettem a blokkon levő matricáról.  Már nem villog a malacfarok és nincs P2338 hiba. A motor most megint szépen jár.

Maradt pár hiba ami visszajön és nemtalálom a táblázatban se ezeket:  PCM: P1700, P0500
                                                                                                       IC:    U2200

van amit megtaláltam,pl: a P0500 Jármű sebességérzékelő hibás működése    ez valószínű mert inditás után csak vonalakat jelez a műszer,de késöbb ha meleg akkor jó,illetve ha töbször el van inditva.

Ha valaki tud ezekről valami segítséget infót ,nagyon megköszönném worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.03 péntek, 15:10:04 írta AndyA » Naplózva

2003  130 TDCI mondeo Ghia-x  automata váltó, jobb kormányos
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46265 Dátum: 2019.05.03 péntek, 15:10:34 »

üdv mindenkinek!

A verda  2002. 2.0 tdci 130le  autómata

Kiszedtem a színkódokat, így legalább el lehet olvasni.  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46266 Dátum: 2019.05.03 péntek, 20:33:58 »

heyho! Egy kollégám kért hogy írjak a nevében. Sokat nem tudni még csak amolyan előre érdeklődés. Amint megjött a jóidő eltűnt a turbó nyomása. Tavaly is csinálta ezt neki akkoriban leállítás újraindítás megoldotta de most nem segít. Amióta melegszik az idő azóta csinálja. 2.2tdci 155paci. 2006.12. hó Merre lenne érdemes keresni a hibát? Vagy ez így még túl kevés támpont?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46267 Dátum: 2019.05.03 péntek, 21:16:29 »

heyho! Egy kollégám kért hogy írjak a nevében. Sokat nem tudni még csak amolyan előre érdeklődés. Amint megjött a jóidő eltűnt a turbó nyomása. Tavaly is csinálta ezt neki akkoriban leállítás újraindítás megoldotta de most nem segít. Amióta melegszik az idő azóta csinálja. 2.2tdci 155paci. 2006.12. hó Merre lenne érdemes keresni a hibát? Vagy ez így még túl kevés támpont?
hibakódolvasás segít elindulni.Talán a turbó elektronika xarakodik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46268 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 19:57:06 »

Köszi! Az lesz a következő csak hátha volt valakinek hasonló.
hibakódolvasás segít elindulni.Talán a turbó elektronika xarakodik.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46269 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 21:00:59 »

Köszi! Az lesz a következő csak hátha volt valakinek hasonló.
az a baj, hogy a hasonló tünetekkel lehet sok más is. Üzarendszeri probléma is lehet vészüzemmel,csak akkor lenne malacfarok is, ha jó az izzó a műszeregységben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46270 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 22:01:17 »

Sziasztok!

Az 504z porlasztó helyére jó lehet a 101z?

Az baj ha 3db. 101z, 1db 301z a négyből?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46271 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 22:09:42 »

Sziasztok!

Az 504z porlasztó helyére jó lehet a 101z?

Az baj ha 3db. 101z, 1db 301z a négyből?

Remélem ezek nem komoly kérdések!

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46272 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 22:17:12 »

Remélem ezek nem komoly kérdések!


Sajnos nem értek hozzá. Mindent rám akarnak sózni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46273 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 22:25:08 »

Sajnos nem értek hozzá. Mindent rám akarnak sózni.

Nem kell érteni hozzá, hogy felismerhető legyen az....hogy nem jók a nem egyforma dolgok.

Ha egy asztalnak 3 egyforma lába van és egy másmilyen, akkor az úgy nem jó.    - Ehhez nem kell asztalosnak lenni.
Egy autónak 3 egyforma gumija/kereke van és egy másfajta, akkor az nem jó.    - Ehhez sem kell gumisnak vagy autószerelőnek lenni.

Ezekhez képest pedig nagyságrendekkel komolyabb egy CR rendszer, ahol egy motornál ahány henger van, mind egyformán kelljen működnie. Úgy van tervezve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46274 Dátum: 2019.05.05 vasárnap, 22:34:31 »

Nem kell érteni hozzá, hogy felismerhető legyen az....hogy nem jók a nem egyforma dolgok.

Ha egy asztalnak 3 egyforma lába van és egy másmilyen, akkor az úgy nem jó.    - Ehhez nem kell asztalosnak lenni.
Egy autónak 3 egyforma gumija/kereke van és egy másfajta, akkor az nem jó.    - Ehhez sem kell gumisnak vagy autószerelőnek lenni.

Ezekhez képest pedig nagyságrendekkel komolyabb egy CR rendszer, ahol egy motornál ahány henger van, mind egyformán kelljen működnie. Úgy van tervezve.
Nekem is gyanús volt, azért kérdezek. vigyor3
Köszi worship
Naplózva
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46275 Dátum: 2019.05.06 hétfő, 14:22:59 »

Sziasztok!

Lenne egy problémám.
Adott egy 2003-as 2.0 TDCI 130 LE motor, jó porlasztókkal és nagynyomásúval, új olajszivattyúval és új turbóval.
kettős tömegű lendkerék cserélve lett egy jó állapotú bontottra.

Nem egyenletesen jár a motor, vibrál a kaszni.
Alacsony fordulaton jobban érezni.

Indításnál és leállításnál az egész motor remeg.

Ötleteket várok, mi lehet a hiba?

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46276 Dátum: 2019.05.06 hétfő, 14:23:54 »

Sziasztok!

Lenne egy problémám.
Adott egy 2003-as 2.0 TDCI 130 LE motor, jó porlasztókkal és nagynyomásúval, új olajszivattyúval és új turbóval.
kettős tömegű lendkerék cserélve lett egy jó állapotú bontottra.

Nem egyenletesen jár a motor, vibrál a kaszni.
Alacsony fordulaton jobban érezni.

Indításnál és leállításnál az egész motor remeg.

Ötleteket várok, mi lehet a hiba?

Üdv.

Motor és váltótartó bakok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46277 Dátum: 2019.05.06 hétfő, 15:03:00 »

Motor és váltótartó bakok
azért a "jó állapotó bontott lendkerék" is paradoxon... hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #46278 Dátum: 2019.05.07 kedd, 14:09:24 »

Sziasztok!

2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.  szomoru1 falbav

Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?

Köszönöm!
Naplózva

2006/09 2.0 TDCi Trend-130 LE: 170e km 1. tulaj
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46279 Dátum: 2019.05.07 kedd, 14:13:20 »

Sziasztok!

2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.  szomoru1 falbav

Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?

Köszönöm!

A turbóval Ervinhez menj Súrra, nincs egy óra onnan. A többi majd azután kiderül, ha kipucolta és rendberakta, hogy működik-e, ahogyan kell neki, és hogy még mi baja van az autódnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46280 Dátum: 2019.05.07 kedd, 14:32:44 »

Sziasztok!

2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.  szomoru1 falbav

Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?

Köszönöm!
turbó tisztítás után kellhet javítani az elektronikát is, de jó eséllyel otthon is javítható.Vagy veszel egy botottat-ha kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46281 Dátum: 2019.05.07 kedd, 17:28:32 »

Sziasztok!
 Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46282 Dátum: 2019.05.07 kedd, 18:16:30 »

Sziasztok!
 Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm

Dayco, nem szól bele a vezérlésbe, nem kell rögzíteni.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46283 Dátum: 2019.05.07 kedd, 20:05:01 »

Sziasztok!
 Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm
Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában): http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #46284 Dátum: 2019.05.07 kedd, 20:45:09 »

Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában): http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Könnyebb, ha egy csavart beletesz, és beforgatja a tárcsát a csavar körül a helyére.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46285 Dátum: 2019.05.08 szerda, 06:03:19 »

Könnyebb, ha egy csavart beletesz, és beforgatja a tárcsát a csavar körül a helyére.
Célszerszámot csináltam magamnak, innen a wikiből vettem a mintát
Naplózva
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46286 Dátum: 2019.05.08 szerda, 06:10:33 »

Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46287 Dátum: 2019.05.08 szerda, 06:51:11 »

Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi
Én is itt a fórumon kértem segítséget. Ha gondolod, olvasd el az én kérdéseimet és a kapott válaszokat a témában, hátha előbbre leszel: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.46150
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46288 Dátum: 2019.05.08 szerda, 09:26:33 »

Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában): http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

Egy 3 centis laposvas végére rá kell hegeszteni egy tönkrement félcollos tekerőszár végéről levágott egy centi hosszú félcollos négyzetet úgy, hogy kb. pont az átlója legyen a vas hossza irányában. Ezzel pont bele lehet nyúlni a feszítő oldalán lévő félcollos szerelőnyílásba, és szépen ki lehet vele engedni a szíjat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46289 Dátum: 2019.05.08 szerda, 09:52:13 »

Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi

Pont ilyesmi...

Idővel meg majd, ha nagyon eldöglött, csúszni is fog. Hidegen még jó, mert összeragad a gumi benne, de megmelegszik és elkezd újra csúszni meg égni, és még büdös is lesz. De ezt ne várd meg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46290 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 17:39:08 »

Motor és váltótartó bakok

Valószínűleg bakot cserélnék, tudna valaki ajánlani jó márkát?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
mp7a1
Vendég
« Új hozzászólás #46291 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 18:11:33 »

Hello mindenki.Lenne egy kerdesem.Ez a tipusu :DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,501c helyettesithetö e ezzel:DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,z523b.


Válaszokat elöre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46292 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 20:21:35 »

Hello mindenki.Lenne egy kerdesem.Ez a tipusu :DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,501c helyettesithetö e ezzel:DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,z523b.


Válaszokat elöre is köszi.
egy angol oldal forrása szerint igen.
Interchange Part Number:
 9307-501B ,9307-501C,9307 Z523B

Bár picicicában kellene megnézetni valakivel az egyezést,biztos ami biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46293 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 21:03:39 »

Sziasztok!

Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46294 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 21:19:44 »

Sziasztok!

Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!

Teljesítmény vesztés van? Ha igen:
A töltőlevegő csöveket nézd át, lehet repedés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46295 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 21:26:08 »

Teljesítmény vesztés van? Ha igen:
A töltőlevegő csöveket nézd át, lehet repedés....
Először én is arra gondoltam, de menni megy rendesen, erő van. Meg a cső repedéskor hallható sziszegő hangot sem hallom.
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
mp7a1
Vendég
« Új hozzászólás #46296 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 22:08:34 »

egy angol oldal forrása szerint igen.
Interchange Part Number:
 9307-501B ,9307-501C,9307 Z523B

Bár picicicában kellene megnézetni valakivel az egyezést,biztos ami biztos.

Ez mit akar jelenteni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46297 Dátum: 2019.05.10 péntek, 06:53:09 »

Ez mit akar jelenteni?

Picicica -> Microcat

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46298 Dátum: 2019.05.10 péntek, 07:30:08 »

Ez mit akar jelenteni?
kérd meg Zsolteey-t, hogy nézze meg neked a gyári alkatrész programban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46299 Dátum: 2019.05.10 péntek, 07:32:28 »

Sziasztok!

Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!
mérj vagy méress turbónyomást terhelésen, és ha még nincs, akkopr dugózd le az egr szelepet, ha más nem, akkor próba erejéig mindenképp.
Ha ez nem hoz megoldást, akkor lehet még üza rendszeri anomália is. Akkor más dimenzióba kerül az ár érték kérdés, de nem kell ennyire messzire menni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 919 920 921 922 923 924 925 [926] 927 928 929 930 931 932 933 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.