Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:10:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
919
920
921
922
923
924
925
[
926
]
927
928
929
930
931
932
933
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14629547 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46250 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 12:28:11 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.04.25 csütörtök, 11:27:48
Miklós:
+36 70 228 2888
Nekem ő csinálta, azóta már ketten is ellenőrizték az injektorokat (más miatt) és tökéletesek
Pesten van a szerviz a XIII. kerületben.
Üdv.
Köszi!
Mennyi volt neked?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46251 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 13:07:23 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.04.25 csütörtök, 11:24:47
Sziasztok!
Kit ajánlanátok delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm
a 6 hó a legjobb.ennél többet senki nem fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46252 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 15:49:37 »
http://www.mpdiesel.hu/szolgaltatasaink
Nekünk ők csinálták és azt hiszem egy év garancia van a felújított injektorokra, de szvsz sem a hat hónappal, sem az egy évvel nem mész semmire ha nem ők végzik a ki-és beszerelést és a teljes felújítási folyamatot.
A lényeg, hogy korrektek, jól dolgoznak, és 180 eFt volt a 4 db 504z csúcs felújítása.
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.04.25 csütörtök, 11:24:47
Sziasztok!
Kit ajánlanátok delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46253 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 16:21:53 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2019.04.25 csütörtök, 15:49:37
http://www.mpdiesel.hu/szolgaltatasaink
Nekünk ők csinálták és azt hiszem egy év garancia van a felújított injektorokra, de szvsz sem a hat hónappal, sem az egy évvel nem mész semmire ha nem ők végzik a ki-és beszerelést és a teljes felújítási folyamatot.
A lényeg, hogy korrektek, jól dolgoznak, és 180 eFt volt a 4 db 504z csúcs felújítása.
Köszi, velük beszéltem már, bevizsgalast kovetoen mondanak pontosabb árat de ők is csak fél év garit adnak
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46254 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 16:25:06 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.25 csütörtök, 13:07:23
a 6 hó a legjobb.ennél többet senki nem fog.
Te kit ajánlanál aki megbízható?
Mp diesel, Gödöllő, turbo tec,....
Neten találtam amúgy 4 felujitott csúcs és egy brand New cr pumpa egyben 320eft, ez amúgy jó árnak mondható csak nem tudom be merjem e vállalni a megrendelést?.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46255 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 17:29:53 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.04.25 csütörtök, 12:28:11
Köszi!
Mennyi volt neked?
Delphi 101Z injektor 30e / db (kódolással)
+ 60e a nagynyomású szivattyú és a railcső tisztítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.04.25 csütörtök, 17:34:49 írta bjozsef
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46256 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 17:42:14 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.04.25 csütörtök, 16:25:06
Te kit ajánlanál aki megbízható?
Mp diesel, Gödöllő, turbo tec,....
Neten találtam amúgy 4 felujitott csúcs és egy brand New cr pumpa egyben 320eft, ez amúgy jó árnak mondható csak nem tudom be merjem e vállalni a megrendelést?.
filepdiesel, csak neked nem esik útba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46257 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 17:44:38 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.25 csütörtök, 17:42:14
filepdiesel, csak neked nem esik útba.
Azt megoldom, hogy útba essen.
Ha őket ajánlod, tudod, hogy adok a szavadra
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46258 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 19:59:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.24 szerda, 21:57:01
akkor turbónyomást kell mérni terhelésen.
Bejött a dugózás! Ezer hála!!!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46259 Dátum:
2019.04.25 csütörtök, 21:28:10 »
Idézetet írta: Attila925 - 2019.04.25 csütörtök, 19:59:56
Bejött a dugózás! Ezer hála!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46260 Dátum:
2019.04.27 szombat, 19:36:57 »
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.
Köszi előre is.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46261 Dátum:
2019.04.27 szombat, 19:53:06 »
Idézetet írta: Marko09 - 2019.04.27 szombat, 19:36:57
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.
Köszi előre is.
Igen.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46262 Dátum:
2019.04.27 szombat, 20:23:58 »
Idézetet írta: Marko09 - 2019.04.27 szombat, 19:36:57
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem úgy elnézést az offért.
Tehát adott egy 2.0tdci fmba trend 2002. Leírás alapján tempomattosítottam, 3x ellenőriztem mindent, nekem nincs c36-s csati (konkrétan
hiányába volt az összes vezetéknek) de kapcsolási rajz alapján elvileg minden a megfelelő helyen van. Nekem nincs fedcomp az autóban.
A kérdés: így is aktiváltatni kell a tempomatot? Vagy működnie kellene? Mert jelenleg nem működik.
Köszi előre is.
a dízelnél mindig kell aktiválni.IDS kell hozzá vagy a klónja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46263 Dátum:
2019.04.27 szombat, 20:53:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.04.27 szombat, 20:23:58
a dízelnél mindig kell aktiválni.IDS kell hozzá vagy a klónja.
Rendben, köszönöm a gyors válaszokat.
Naplózva
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46264 Dátum:
2019.05.03 péntek, 13:39:47 »
üdv mindenkinek!
A verda 2002. 2.0 tdci 130le autómata
Segítség kellene ha valaki tudna infót adni, a következő történt.
Normál menet közben elment az erő a kocsiból és ezzel egyidejüleg villogó izzitásjelző. Forscan-el néztem ez jött ki:
===TCM DTC U2516-00===
Kód: U2516 - CAN kommunikációs busz hiba
Modul: Sebességváltó ellenőrző modul
===END TCM DTC U2516-00===
===PCM DTC P1700===
Kód: P1700 - A vlt˘ nincs
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P1700===
===PCM DTC P0500===
Kód: P0500 - VSS érzékelő áramkör hiba.
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P0500===
===PCM DTC P2338===
Kód: P2338 - Henger 3 kopogás szabályozási határ elért
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Henger 3 kopogás szabályozási határ elért
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Egy vagy több befecskendező elérte az adaptív határértéket.
Ellenőrizze a PCM a legutolsó kalibráció miatt.
Adja meg a megfelelő befecskendező korrekciós tényezőt, ahogy az az óramutató járásával ellentétes irányban olvasható a befecskendező fejéről.
Hibakód törlése
A gépjármű tesztvezetése és a diagnosztika újbóli futatása.
Ha a %(DTC) –k még mindig jelen vannak:
Cserélje ki a befecskendezőt a 3-as hengerben.
Amikor egy befecskendezo kicserélésre kerül, akkor a befecskendezo konfigurációs eljárást végre kell hajtani.
===END PCM DTC P2338===
===EATC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás
===END EATC DTC Nincs===
===IC DTC U1262===
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba
Modul: Műszercsoport
Hibakódok részletesen (DTC)
SCP adat kapcsolati hiba
Kezelői tevékenység
Önteszt futtatása.
Összes CMDTCs
Javítsa ki a vonatkozó DTCs-t, majd törölje ki a kódokat és tesztelje újra.
Megjegyzés:
Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.
Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni. Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.
===END IC DTC U1262===
===IC DTC U2200===
Kód: U2200 - Érvénytelen adat távolságmérőhöz
Modul: Műszercsoport
Hibakódok részletesen (DTC)
Érvénytelen adat távolságmérőhöz
Kezelői tevékenység
Önteszt futtatása.
Összes CMDTCs
Javítsa ki a vonatkozó DTCs-t, majd törölje ki a kódokat és tesztelje újra.
Megjegyzés:
Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.
Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni. Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.
===END IC DTC U2200===
===RCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Visszatartó Vezérlő Modul
===END RCM DTC Nincs===
===GEM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Központi Elektromos Modul
===END GEM DTC Nincs===
===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC Nincs===
alpjáraton megcsináltam a "poharazást" 1 percig járt a motor, az értékek hengerenként /3ml 3ml 4ml 4ml
A 3.henger kódját felfrissitettem a blokkon levő matricáról. Már nem villog a malacfarok és nincs P2338 hiba. A motor most megint szépen jár.
Maradt pár hiba ami visszajön és nemtalálom a táblázatban se ezeket: PCM: P1700, P0500
IC: U2200
van amit megtaláltam,pl: a P0500 Jármű sebességérzékelő hibás működése ez valószínű mert inditás után csak vonalakat jelez a műszer,de késöbb ha meleg akkor jó,illetve ha töbször el van inditva.
Ha valaki tud ezekről valami segítséget infót ,nagyon megköszönném
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.03 péntek, 15:10:04 írta AndyA
»
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46265 Dátum:
2019.05.03 péntek, 15:10:34 »
Idézetet írta: jedematik - 2019.05.03 péntek, 13:39:47
üdv mindenkinek!
A verda 2002. 2.0 tdci 130le autómata
Kiszedtem a színkódokat, így legalább el lehet olvasni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46266 Dátum:
2019.05.03 péntek, 20:33:58 »
heyho! Egy kollégám kért hogy írjak a nevében. Sokat nem tudni még csak amolyan előre érdeklődés. Amint megjött a jóidő eltűnt a turbó nyomása. Tavaly is csinálta ezt neki akkoriban leállítás újraindítás megoldotta de most nem segít. Amióta melegszik az idő azóta csinálja. 2.2tdci 155paci. 2006.12. hó Merre lenne érdemes keresni a hibát? Vagy ez így még túl kevés támpont?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46267 Dátum:
2019.05.03 péntek, 21:16:29 »
Idézetet írta: Guen - 2019.05.03 péntek, 20:33:58
heyho! Egy kollégám kért hogy írjak a nevében. Sokat nem tudni még csak amolyan előre érdeklődés. Amint megjött a jóidő eltűnt a turbó nyomása. Tavaly is csinálta ezt neki akkoriban leállítás újraindítás megoldotta de most nem segít. Amióta melegszik az idő azóta csinálja. 2.2tdci 155paci. 2006.12. hó Merre lenne érdemes keresni a hibát? Vagy ez így még túl kevés támpont?
hibakódolvasás segít elindulni.Talán a turbó elektronika xarakodik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46268 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 19:57:06 »
Köszi! Az lesz a következő csak hátha volt valakinek hasonló.
Idézetet írta: alf® - 2019.05.03 péntek, 21:16:29
hibakódolvasás segít elindulni.Talán a turbó elektronika xarakodik.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46269 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 21:00:59 »
Idézetet írta: Guen - 2019.05.05 vasárnap, 19:57:06
Köszi! Az lesz a következő csak hátha volt valakinek hasonló.
az a baj, hogy a hasonló tünetekkel lehet sok más is. Üzarendszeri probléma is lehet vészüzemmel,csak akkor lenne malacfarok is, ha jó az izzó a műszeregységben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46270 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 22:01:17 »
Sziasztok!
Az 504z porlasztó helyére jó lehet a 101z?
Az baj ha 3db. 101z, 1db 301z a négyből?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46271 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 22:09:42 »
Idézetet írta: Umbro75 - 2019.05.05 vasárnap, 22:01:17
Sziasztok!
Az 504z porlasztó helyére jó lehet a 101z?
Az baj ha 3db. 101z, 1db 301z a négyből?
Remélem ezek nem komoly kérdések!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46272 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 22:17:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.05 vasárnap, 22:09:42
Remélem ezek nem komoly kérdések!
Sajnos nem értek hozzá. Mindent rám akarnak sózni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46273 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 22:25:08 »
Idézetet írta: Umbro75 - 2019.05.05 vasárnap, 22:17:12
Sajnos nem értek hozzá. Mindent rám akarnak sózni.
Nem kell érteni hozzá, hogy felismerhető legyen az....hogy nem jók a nem egyforma dolgok.
Ha egy asztalnak 3 egyforma lába van és egy másmilyen, akkor az úgy nem jó. - Ehhez nem kell asztalosnak lenni.
Egy autónak 3 egyforma gumija/kereke van és egy másfajta, akkor az nem jó. - Ehhez sem kell gumisnak vagy autószerelőnek lenni.
Ezekhez képest pedig nagyságrendekkel komolyabb egy CR rendszer, ahol egy motornál ahány henger van, mind egyformán kelljen működnie. Úgy van tervezve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46274 Dátum:
2019.05.05 vasárnap, 22:34:31 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.05 vasárnap, 22:25:08
Nem kell érteni hozzá, hogy felismerhető legyen az....hogy nem jók a nem egyforma dolgok.
Ha egy asztalnak 3 egyforma lába van és egy másmilyen, akkor az úgy nem jó. - Ehhez nem kell asztalosnak lenni.
Egy autónak 3 egyforma gumija/kereke van és egy másfajta, akkor az nem jó. - Ehhez sem kell gumisnak vagy autószerelőnek lenni.
Ezekhez képest pedig nagyságrendekkel komolyabb egy CR rendszer, ahol egy motornál ahány henger van, mind egyformán kelljen működnie. Úgy van tervezve.
Nekem is gyanús volt, azért kérdezek.
Köszi
Naplózva
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46275 Dátum:
2019.05.06 hétfő, 14:22:59 »
Sziasztok!
Lenne egy problémám.
Adott egy 2003-as 2.0 TDCI 130 LE motor, jó porlasztókkal és nagynyomásúval, új olajszivattyúval és új turbóval.
kettős tömegű lendkerék cserélve lett egy jó állapotú bontottra.
Nem egyenletesen jár a motor, vibrál a kaszni.
Alacsony fordulaton jobban érezni.
Indításnál és leállításnál az egész motor remeg.
Ötleteket várok, mi lehet a hiba?
Üdv.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46276 Dátum:
2019.05.06 hétfő, 14:23:54 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.05.06 hétfő, 14:22:59
Sziasztok!
Lenne egy problémám.
Adott egy 2003-as 2.0 TDCI 130 LE motor, jó porlasztókkal és nagynyomásúval, új olajszivattyúval és új turbóval.
kettős tömegű lendkerék cserélve lett egy jó állapotú bontottra.
Nem egyenletesen jár a motor, vibrál a kaszni.
Alacsony fordulaton jobban érezni.
Indításnál és leállításnál az egész motor remeg.
Ötleteket várok, mi lehet a hiba?
Üdv.
Motor és váltótartó bakok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46277 Dátum:
2019.05.06 hétfő, 15:03:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.05.06 hétfő, 14:23:54
Motor és váltótartó bakok
azért a "jó állapotó bontott lendkerék" is paradoxon...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bobi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46278 Dátum:
2019.05.07 kedd, 14:09:24 »
Sziasztok!
2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.
Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?
Köszönöm!
Naplózva
2006/09 2.0 TDCi Trend-130 LE: 170e km 1. tulaj
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46279 Dátum:
2019.05.07 kedd, 14:13:20 »
Idézetet írta: Bobi - 2019.05.07 kedd, 14:09:24
Sziasztok!
2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.
Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?
Köszönöm!
A turbóval Ervinhez menj Súrra, nincs egy óra onnan. A többi majd azután kiderül, ha kipucolta és rendberakta, hogy működik-e, ahogyan kell neki, és hogy még mi baja van az autódnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46280 Dátum:
2019.05.07 kedd, 14:32:44 »
Idézetet írta: Bobi - 2019.05.07 kedd, 14:09:24
Sziasztok!
2006/09. 2.0 TDCi autómon reggelente, nem minden nap, villog az izzítás jelző. Újraindítás után egész nap probléma mentes. Elvittem Győrbe, a For Top-hoz, hibakód kiolvasásra. Kaptam egy egész paksamétát, az alábbi hibakódokkal: P132B (turbófeltöltő), P2288 (befecskendező szabályozó nyomás az elfogadhatónál magasabb szinten), P0190 (tüzelőanyaghíd nyomás érzékelő), P0191 (FRP érzékelő tartomány/teljesítőképesség).
Mellékelve kaptam egy barátságtalan szervíz ajánlatot, turbó cserére, 561 ezer Ft értékben.
Tudja valaki mi a konkrét hiba, és ki tudná megjavítani emberi áron, Győr-Mosonmagyaróvár vonzáskörzetben?
Köszönöm!
turbó tisztítás után kellhet javítani az elektronikát is, de jó eséllyel otthon is javítható.Vagy veszel egy botottat-ha kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46281 Dátum:
2019.05.07 kedd, 17:28:32 »
Sziasztok!
Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46282 Dátum:
2019.05.07 kedd, 18:16:30 »
Idézetet írta: zooli74 - 2019.05.07 kedd, 17:28:32
Sziasztok!
Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm
Dayco, nem szól bele a vezérlésbe, nem kell rögzíteni.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46283 Dátum:
2019.05.07 kedd, 20:05:01 »
Idézetet írta: zooli74 - 2019.05.07 kedd, 17:28:32
Sziasztok!
Főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Melyik márka tartósabb, megbízhatóbb és a cserénél kell e attól tartani, hogy elmozdul a vezérműlánc fogaskerék? Kell e valamivel rögzíteni?
Köszönöm
Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában):
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46284 Dátum:
2019.05.07 kedd, 20:45:09 »
Idézetet írta: edk - 2019.05.07 kedd, 20:05:01
Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában):
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Könnyebb, ha egy csavart beletesz, és beforgatja a tárcsát a csavar körül a helyére.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46285 Dátum:
2019.05.08 szerda, 06:03:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.05.07 kedd, 20:45:09
Könnyebb, ha egy csavart beletesz, és beforgatja a tárcsát a csavar körül a helyére.
Célszerszámot csináltam magamnak, innen a wikiből vettem a mintát
Naplózva
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46286 Dátum:
2019.05.08 szerda, 06:10:33 »
Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46287 Dátum:
2019.05.08 szerda, 06:51:11 »
Idézetet írta: zooli74 - 2019.05.08 szerda, 06:10:33
Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi
Én is itt a fórumon kértem segítséget. Ha gondolod, olvasd el az én kérdéseimet és a kapott válaszokat a témában, hátha előbbre leszel:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.46150
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46288 Dátum:
2019.05.08 szerda, 09:26:33 »
Idézetet írta: edk - 2019.05.07 kedd, 20:05:01
Szíjlazításhoz szükség lesz egy célszerszámra (kb. 1 hónapja futottam kört hasonló témában):
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Egy 3 centis laposvas végére rá kell hegeszteni egy tönkrement félcollos tekerőszár végéről levágott egy centi hosszú félcollos négyzetet úgy, hogy kb. pont az átlója legyen a vas hossza irányában. Ezzel pont bele lehet nyúlni a feszítő oldalán lévő félcollos szerelőnyílásba, és szépen ki lehet vele engedni a szíjat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46289 Dátum:
2019.05.08 szerda, 09:52:13 »
Idézetet írta: zooli74 - 2019.05.08 szerda, 06:10:33
Amúgy milyen jelenséggel jár ha meghal az ékszíjtárcsa? Töltés nem szakadozik,klíma működik. Amit hallok, hogy melegen alapjáraton zakatol valami, de nagyon és kb. 1500-as fordulaton rezonál.
Köszi
Pont ilyesmi...
Idővel meg majd, ha nagyon eldöglött, csúszni is fog. Hidegen még jó, mert összeragad a gumi benne, de megmelegszik és elkezd újra csúszni meg égni, és még büdös is lesz. De ezt ne várd meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46290 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 17:39:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.05.06 hétfő, 14:23:54
Motor és váltótartó bakok
Valószínűleg bakot cserélnék, tudna valaki ajánlani jó márkát?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
mp7a1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46291 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 18:11:33 »
Hello mindenki.Lenne egy kerdesem.Ez a tipusu :DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,501c helyettesithetö e ezzel:DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,z523b.
Válaszokat elöre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46292 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 20:21:35 »
Idézetet írta: mp7a1 - 2019.05.09 csütörtök, 18:11:33
Hello mindenki.Lenne egy kerdesem.Ez a tipusu :DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,501c helyettesithetö e ezzel:DELPHI Szabályozó szelep, üzemanyag mennyiség 9307,z523b.
Válaszokat elöre is köszi.
egy angol oldal forrása szerint igen.
Interchange Part Number:
9307-501B ,9307-501C,9307 Z523B
Bár picicicában kellene megnézetni valakivel az egyezést,biztos ami biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46293 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 21:03:39 »
Sziasztok!
Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46294 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 21:19:44 »
Idézetet írta: SzIstván - 2019.05.09 csütörtök, 21:03:39
Sziasztok!
Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!
Teljesítmény vesztés van? Ha igen:
A töltőlevegő csöveket nézd át, lehet repedés....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46295 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 21:26:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.09 csütörtök, 21:19:44
Teljesítmény vesztés van? Ha igen:
A töltőlevegő csöveket nézd át, lehet repedés....
Először én is arra gondoltam, de menni megy rendesen, erő van. Meg a cső repedéskor hallható sziszegő hangot sem hallom.
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
mp7a1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46296 Dátum:
2019.05.09 csütörtök, 22:08:34 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.09 csütörtök, 20:21:35
egy angol oldal forrása szerint igen.
Interchange Part Number:
9307-501B ,9307-501C,9307 Z523B
Bár picicicában kellene megnézetni valakivel az egyezést,biztos ami biztos.
Ez mit akar jelenteni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46297 Dátum:
2019.05.10 péntek, 06:53:09 »
Idézetet írta: mp7a1 - 2019.05.09 csütörtök, 22:08:34
Ez mit akar jelenteni?
Picicica -> Microcat
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46298 Dátum:
2019.05.10 péntek, 07:30:08 »
Idézetet írta: mp7a1 - 2019.05.09 csütörtök, 22:08:34
Ez mit akar jelenteni?
kérd meg Zsolteey-t, hogy nézze meg neked a gyári alkatrész programban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46299 Dátum:
2019.05.10 péntek, 07:32:28 »
Idézetet írta: SzIstván - 2019.05.09 csütörtök, 21:03:39
Sziasztok!
Segítség kellene ismét. Autó (2003 2.0 tdci 130le) óvatos gyorsításkor is láthatóan kormol, ha pedig dinamikusabban gyorsítok egész fekete felhőt hagyok magam után. Tudom minden dízel kormol, de korábban nem volt ennyire vészes, sőt úgy látom egyre vészesebb a dolog. Kérdésem az lenne, hogy merre érdemes elindulni a hibakereséssel? Légtömegmérőt vagy az egr szelepet emlegette valaki. Szerintetek?
Előre is köszi!!
mérj vagy méress turbónyomást terhelésen, és ha még nincs, akkopr dugózd le az egr szelepet, ha más nem, akkor próba erejéig mindenképp.
Ha ez nem hoz megoldást, akkor lehet még üza rendszeri anomália is. Akkor más dimenzióba kerül az ár érték kérdés, de nem kell ennyire messzire menni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
919
920
921
922
923
924
925
[
926
]
927
928
929
930
931
932
933
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ