Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:36:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
926
927
928
929
930
931
932
[
933
]
934
935
936
937
938
939
940
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624336 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46600 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 08:35:36 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.10.14 hétfő, 07:45:17
Sziasztok.
A napokban raktuk össze a mondeom motorját.
N7BA
A gond a következő:
Alacsony kompresszió
Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van)
Nagynyomású lepróbálva OK
Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar
Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot.
Ugy veszem eszre kicsit lassan teker.
A légszűrőbe visszafúj ritmikusan.
Mi lehet a baj?
Ez valószínűleg nem olyan téma lesz, amire itt látatlanban mondanak pár tippet, áldoznak két csirkelábat és voálá megvan a probléma forrása. Keress egy hozzáértő szerelőt. Ha mondod, hogy merre vagy, akkor lehet, hogy tudunk ajánlani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46601 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 09:31:03 »
A vezérlésben biztos vagyok. Én raktam.
Szerelő vagyok én is de erre nem találok magyarázatot. Gondoltam hátha járt már igy valaki itt.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46602 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 12:09:43 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.10.14 hétfő, 09:31:03
A vezérlésben biztos vagyok. Én raktam.
Szerelő vagyok én is de erre nem találok magyarázatot. Gondoltam hátha járt már igy valaki itt.
A kompresszió ilyen mértékű különbsége, illetve változása elég aggasztó. Vagy mérési hiba, vagy a vezérlés, szelepeknél keresendő a hiba. Gondolom a motor át volt forgatva indítás előtt. Olajjal töltsétek fel kicsit a hengert kompresszió mérés előtt és úgy is ellenőrizétek. Ha úgy emelkedés tapasztalható, akkor lefelé a henger felé keresendő a hiba /gyűrű/. Az üzemanyag "felkapásának" nehézsége jellemző a TDCI re. A szűrőre visszafolyó ágat vezesd egy flakonba, a szűrőn pedig dugózd le ezen ágat. Így a levegőt nem kezdi el keringetni.
Gondolataimmal remélem segítettem kicsit.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46603 Dátum:
2019.10.16 szerda, 08:08:59 »
Sziasztok.
Mi a kúlömbség az n7ba és az fmba motor között?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46604 Dátum:
2019.10.16 szerda, 08:39:59 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.10.16 szerda, 08:08:59
Sziasztok.
Mi a kúlömbség az n7ba és az fmba motor között?
Az N7BA-ban más az injektor, ezzel a motorral DPF nélkül is Euro-4-es autók készültek. Az FMBA általában Euro-3, ill. csak DPF-fel tudta az Euro-4-et.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46605 Dátum:
2019.10.16 szerda, 09:14:55 »
De maga a blokk meg a hengerfej ugyan az?
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46606 Dátum:
2019.10.16 szerda, 11:43:58 »
Keresek n7ba müködő motort árral leírással.köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46607 Dátum:
2019.10.16 szerda, 11:50:29 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.10.16 szerda, 11:43:58
Keresek n7ba müködő motort árral leírással.köszönöm
Van erre külön topik.
Milyen leírásra gondolsz? Működési folyamat?
Szív... sűrít.. gyújt.. kipufog.
Bár inkább te keress az eladó alkatrészek /autóbontásoknál. Úgy te több hirdetéssel találkozhatsz, mígy mások ezzel az egyel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46608 Dátum:
2019.10.16 szerda, 13:48:13 »
Bár nem látszik nem vigyorgok a poénodon mivel elég gondom van a kocsival.
A leirás alatt kilómétert stb értettem bár ez nem volt ezekszerint nyilvánvaló.
Azért köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46609 Dátum:
2019.10.16 szerda, 14:00:53 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2019.10.16 szerda, 13:48:13
Bár nem látszik nem vigyorgok a poénodon mivel elég gondom van a kocsival.
A leirás alatt kilómétert stb értettem bár ez nem volt ezekszerint nyilvánvaló.
Azért köszi
A km állás csak egy számadat és a műszercsoport mutatja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46610 Dátum:
2019.10.16 szerda, 15:45:35 »
Érdeklődnék azoktól, akik már szabadonfutósították a generátort, hogy a wikiben lévő Ina mennyire könnyen kell hogy forogjon? Ha az ujjamra húzom, nehezen forgatható, nem pörgethető, ez a gyári állapot?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46611 Dátum:
2019.10.16 szerda, 16:54:14 »
Idézetet írta: forest - 2019.10.16 szerda, 15:45:35
Érdeklődnék azoktól, akik már szabadonfutósították a generátort, hogy a wikiben lévő Ina mennyire könnyen kell hogy forogjon? Ha az ujjamra húzom, nehezen forgatható, nem pörgethető, ez a gyári állapot?
Nem csak az INA, hanem mindegyik szabadonfutó "húzó-szoros", tehát nem úgy forog el, mint egy csapágy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46612 Dátum:
2019.10.16 szerda, 17:20:10 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.16 szerda, 16:54:14
Nem csak az INA, hanem mindegyik szabadonfutó "húzó-szoros", tehát nem úgy forog el, mint egy csapágy.
Köszönöm! Akkor holnap megy fel.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46613 Dátum:
2019.10.16 szerda, 17:42:52 »
Idézetet írta: forest - 2019.10.16 szerda, 17:20:10
Köszönöm! Akkor holnap megy fel.
Felesleges.
Ha szükség lenne rá, gyárilag is lenne rajta.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46614 Dátum:
2019.10.16 szerda, 18:00:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.16 szerda, 17:42:52
Felesleges.
Ha szükség lenne rá, gyárilag is lenne rajta.
Ezzel kapcsolatos észrevétel az, hogy a szabadonfutósított generátorral szerelt járműveken a szíj sokkal "hullám" mentesebben fut. Ez által a feszítő nincs annyira terhelve. Ebből következik, hogy a szíjról futó összes alkatrész egyenletesebben jár.
Nem véletlenül szerelik a modernebb járműveket szabadonfutóval. A dízelre jellemző főtengely szögsebesség egyenetlenségnél fokozottan szükség van erre. Erről olvasható itt
https://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_Info/TB_040_E11_OAPs.pdf
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46615 Dátum:
2019.10.16 szerda, 18:22:54 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.10.16 szerda, 18:00:13
Ezzel kapcsolatos észrevétel az, hogy a szabadonfutósított generátorral szerelt járműveken a szíj sokkal "hullám" mentesebben fut. Ez által a feszítő nincs annyira terhelve. Ebből következik, hogy a szíjról futó összes alkatrész egyenletesebben jár.
Nem véletlenül szerelik a modernebb járműveket szabadonfutóval. A dízelre jellemző főtengely szögsebesség egyenetlenségnél fokozottan szükség van erre. Erről olvasható itt
https://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_Info/TB_040_E11_OAPs.pdf
Nem véletlenül van gumis főtengely ékszíj tárcsa....
Ahol nincs ott van szabadonfutó.
Extrém esetben mindkettő.
Hidd el, tudom miért van a szabadonfutó és hidd el, hogy a mérnökök is tudják.
Ahová szükséges, került.
A dízelnél mindenhogy szétvert a feszítő, ékszíj tárcsát.... ha van szabadonfutó, ha nincs.
DMF, Befecskendező... járás egyenetlenség, kuplung használat... ezek nyírják a szíj rendszert jelentősen.
Sima ékszíj tárcsával is elment 240e+ km-t egy szíjrendszer és még akkor sem kellett főtengely ékszíj tárcsát cserélni. (tdci)
Nem ettől lesz hosszabb életű.
ui: Ne már, hogy egy Unix cikk a mérvadó
.... Ők eladni akarnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 18:32:40 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46616 Dátum:
2019.10.16 szerda, 19:13:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.16 szerda, 18:22:54
Nem véletlenül van gumis főtengely ékszíj tárcsa....
Ahol nincs ott van szabadonfutó.
Extrém esetben mindkettő.
Hidd el, tudom miért van a szabadonfutó és hidd el, hogy a mérnökök is tudják.
Ahová szükséges, került.
A dízelnél mindenhogy szétvert a feszítő, ékszíj tárcsát.... ha van szabadonfutó, ha nincs.
DMF, Befecskendező... járás egyenetlenség, kuplung használat... ezek nyírják a szíj rendszert jelentősen.
Sima ékszíj tárcsával is elment 240e+ km-t egy szíjrendszer és még akkor sem kellett főtengely ékszíj tárcsát cserélni. (tdci)
Nem ettől lesz hosszabb életű.
ui: Ne már, hogy egy Unix cikk a mérvadó
.... Ők eladni akarnak.
És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46617 Dátum:
2019.10.16 szerda, 19:29:35 »
Idézetet írta: forest - 2019.10.16 szerda, 19:13:48
És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?
ezekbe teljesen felesleges belemenni.rég volt,talán igaz sem volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46618 Dátum:
2019.10.16 szerda, 19:47:40 »
Idézetet írta: forest - 2019.10.16 szerda, 19:13:48
És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?
Egy a sok placebo közül, ahogy a 2T olaj és minden olyasmi, amiről azt gondolják sokan, hogy okosabbak a mérnököknél.
Lehet pénzt költeni ilyesmikre, de nem szükséges alkatrész.
Persze mindenki azt csinál, amit jónak lát.....ha van ilyesmire ideje, pénze.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 20:13:15 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46619 Dátum:
2019.10.16 szerda, 21:05:52 »
A napokban elkezdte a masina a hidegben nehezen indulok, de nem mindig. Ha bemelegszem semmi bajom, de hidegen menet közben alapjáraton járva, kanyarodva, lámpához érve időnként leállok című művet.
Alapvetően hibakód csak a hosszú köszörülés közben volt egyszer. Hétvégén viszont egész nap semmi baja sem volt, de elötte és utána is adódtak ezek a jelenségek.
PCM DTC P1211===
Kód: P1211 - Szakadt TP érzékelő áramkör.
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Tüzelőanyag-elosztócső nyomásszabályzás hiba lépett fel.
nincs üzemanyag a tartályban
Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
Elzáródott üzemanyagszűrő.
Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
Befecskendező hiba
Kiegészítő információhoz használja:
TSB No. 46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot.
FIP működési hiba
===END PCM DTC P1211===
===PCM DTC P2291===
Kód: P2291 - A befecskendezést muködteto nyomás túl alacsony a motorindítás során
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
A tüzelőanyag-elosztócső nyomás túl alacsony motor indítózás közben.
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
alacsony nyomás:
nincs üzemanyag a tartályban
Ellenőrizze a tüzelőanyag-elosztócsövet és a hozzá tartozó részegységeket tömítetlenségek szempontjából.
Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
Elzáródott üzemanyagszűrő.
Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
Befecskendező hiba
Kiegészítő információhoz használja:
TSB No. 46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot.
FIP működési hiba
===END PCM DTC P2291===
===PCM DTC P0251===
Kód: P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Tüzelőanyag-elosztócső nyomásszabályzás hiba lépett fel.
nincs üzemanyag a tartályban
Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
Elzáródott üzemanyagszűrő.
Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
Befecskendező hiba
FIP működési hiba
Ezt is tapasztaltam:
https://drive.google.com/file/d/10tNhaqi8llzBhmcrCLZCwMgxLdjfZ40l/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/10vSr8vqsLLeuXucFWKJ8vBexsg3ZoYi7/view?usp=drivesdk
Jól sejtem, hogy ez okozhatja a galibát?
Hol lehet ilyet venni? O gyűrű bolta?
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.17 csütörtök, 07:49:56 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46620 Dátum:
2019.10.17 csütörtök, 07:53:24 »
most, hogy végiggondolom ez a visszatérő ág vagy résolajcső? Ennek lehet, hogy nincs is ilyen szempontól beleszólása a jelzett hibák létrejöttébe?
Ma azért kap egy gázolajszűrőt, meg ezt a tömítést...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46621 Dátum:
2019.10.19 szombat, 13:10:27 »
Sziasztok,
Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Vezérlést cseréltünk a mondeon. A lánc cseréje után ingadozik az alapjárat de, ha gázt adok akkor nincs semmi gond.
A lánc cseréje előtt nem volt semmi gond az autóval.
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46622 Dátum:
2019.10.19 szombat, 13:58:54 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2019.10.19 szombat, 13:10:27
Sziasztok,
Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Vezérlést cseréltünk a mondeon. A lánc cseréje után ingadozik az alapjárat de, ha gázt adok akkor nincs semmi gond.
A lánc cseréje előtt nem volt semmi gond az autóval.
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?
Pontosan kell beállítani a vezérlést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46623 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 19:14:24 »
Tegnap kicseréltem a tömítést és kapott egy gázolajszűrőt is. 50KM alatt nem volt gond. indult is kb 6x.
Ma reggel pöccre indult kb 5km megtétele után leáltam. 10 perc állás után már csak pörgetett, de nem indult. gyújtás le-fel utána pöcc-röff.
Most volt egy kis időm és csináltam élő adatokat indítózás elött elindítva a felvételt, hátha abból kiderül, hogy mi a nyavajája.
Persze gond nélkül indult, de előadatnál észrevettem, hogy a főtengelyérzékelő szenzor adatainál 2-4 adatot ír alapjáraton.
synching, synched, waiting, error, de a waiting és az error az nem mindíg van ilyenkor sem. Amikor picit megemelem az alapjáratot, akkor az error egyáltalán nem jelentkezik.
Hibakódot is találtam P1664 Ami ez:
https://drive.google.com/file/d/11e6boJ-P0Wv4oMmLQiB2yDkaw036DFQQ/view?usp=drivesdk
Ez okozhatja az indítási gondot is, mivel láncfeszességre is utal a hibaok lehetőségei között?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.20 vasárnap, 19:28:15 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46624 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 21:03:47 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.20 vasárnap, 19:14:24
Tegnap kicseréltem a tömítést és kapott egy gázolajszűrőt is. 50KM alatt nem volt gond. indult is kb 6x.
Ma reggel pöccre indult kb 5km megtétele után leáltam. 10 perc állás után már csak pörgetett, de nem indult. gyújtás le-fel utána pöcc-röff.
Most volt egy kis időm és csináltam élő adatokat indítózás elött elindítva a felvételt, hátha abból kiderül, hogy mi a nyavajája.
Persze gond nélkül indult, de előadatnál észrevettem, hogy a főtengelyérzékelő szenzor adatainál 2-4 adatot ír alapjáraton.
synching, synched, waiting, error, de a waiting és az error az nem mindíg van ilyenkor sem. Amikor picit megemelem az alapjáratot, akkor az error egyáltalán nem jelentkezik.
Hibakódot is találtam P1664 Ami ez:
https://drive.google.com/file/d/11e6boJ-P0Wv4oMmLQiB2yDkaw036DFQQ/view?usp=drivesdk
Ez okozhatja az indítási gondot is, mivel láncfeszességre is utal a hibaok lehetőségei között?
A P1664 befecskendező szivattyú vezérlőmoduljának működési hibája
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46625 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 21:35:45 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.20 vasárnap, 21:03:47
A P1664 befecskendező szivattyú vezérlőmoduljának működési hibája
Ez vezerlőmodul cserét jelent vagy felújítás?
A főtengely jeladós nyavaja az mi lehet?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46626 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 22:07:43 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.20 vasárnap, 21:35:45
Ez vezerlőmodul cserét jelent vagy felújítás?
A főtengely jeladós nyavaja az mi lehet?
valszeg nyúlt a lánc és nem mindig van meg a szinkron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46627 Dátum:
2019.10.21 hétfő, 08:11:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.10.20 vasárnap, 22:07:43
valszeg nyúlt a lánc és nem mindig van meg a szinkron
Igen, Én is gondoltam erre a variációra és mivel egy pici fordulatszám emelkedésre megszűnik a waiting és error visszajelzés gondolom ekkor megfeszül.
Bár ha itt tartom kicsit megemelt fordulatszámnon, akkor az ilyen szempotból tök mindegy nem? Mivel itt is tud "lebegni" a lánc ha nincs terhelésen pont, mint a szíjhajtásnál.
Vagy nem jól gondolom?
Akkor a P1664-nél inkább a nagynyomásúra öszpontosítsak? Ne a láncra? Csörögni nem csörög, legalább is nem hallom.
A szivattyü is tud olyat, hogy pl 10 indításból 2x csak hosszan pörgetve indul be?
Az indítási hiba ma pl. még nem jelentkezett, mert már jött volna otthonról a telefon.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46628 Dátum:
2019.10.21 hétfő, 21:16:25 »
N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46629 Dátum:
2019.10.22 kedd, 06:28:18 »
Idézetet írta: keczka - 2019.10.21 hétfő, 21:16:25
N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?
504Z szerintem, nem hiszem különbözne az N7BA-tól, különbség a DPF
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46630 Dátum:
2019.10.23 szerda, 12:14:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.10.22 kedd, 06:28:18
504Z szerintem, nem hiszem különbözne az N7BA-tól, különbség a DPF
Csak mert a táblázatban amit itt találtam 801D-re tippeltem, tekintettel arra, hogy 2006 novemberi és 125 lovas a dpf miatt.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46631 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 10:18:32 »
Idézetet írta: keczka - 2019.10.21 hétfő, 21:16:25
N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?
Szia!
N7BB motor és dpf volt az enyém,2006.09 havi
801Z volt,sajnos mind a 4 felujitáson esett át+a többi zsebbenyúlós volt
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46632 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 12:33:08 »
EGR-hez kész dugót vagy anyagot hozzá honnan lehet beszerezni és milyen anyagból kell lennie?
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46633 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 21:42:47 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.24 csütörtök, 12:33:08
EGR-hez kész dugót vagy anyagot hozzá honnan lehet beszerezni és milyen anyagból kell lennie?
Köszi.
a legjobb 2mm -es rozsdamentes lemez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46634 Dátum:
2019.10.25 péntek, 09:24:26 »
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Adódott egy olyan probléma,hogy amikor gyorsítok,alacsony fordulatnál közvetlen a váltás után (automata) a motor beremeg.De csak egy másodpercre kb. aztán mégegyszer,ha elkezdek gázt adni.Magasabb fordulaton nem csinálja ha odalépek.Nem minden alkalommal produkálja de elég sűrűn.
Vajon mitől lehet?
Köszönöm előre is.
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46635 Dátum:
2019.10.25 péntek, 09:26:03 »
Idézetet írta: Laci74 - 2019.10.25 péntek, 09:24:26
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Adódott egy olyan probléma,hogy amikor gyorsítok,alacsony fordulatnál közvetlen a váltás után (automata) a motor beremeg.De csak egy másodpercre kb. aztán mégegyszer,ha elkezdek gázt adni.Magasabb fordulaton nem csinálja ha odalépek.Nem minden alkalommal produkálja de elég sűrűn.
Vajon mitől lehet?
Köszönöm előre is.
Laci
Odavan a kettős tömegű...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46636 Dátum:
2019.10.25 péntek, 09:42:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.25 péntek, 09:26:03
Odavan a kettős tömegű...?
AndyA
Automata......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46637 Dátum:
2019.10.25 péntek, 09:46:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.25 péntek, 09:26:03
Odavan a kettős tömegű...?
AndyA
Hát nem tudom.Van benne? Hallottam olyat,hogy nem minden automatában van kettős tömegű.Az enyémben lehet? Hogy tudom kideríteni?
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46638 Dátum:
2019.10.25 péntek, 09:47:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 09:42:59
Automata......
Bocsi, nem tudtam, hogy ezen a fórumon olvasni is kell. Sokan write only üzemmódban használják...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46639 Dátum:
2019.10.25 péntek, 10:15:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.25 péntek, 09:47:41
Bocsi, nem tudtam, hogy ezen a fórumon olvasni is kell. Sokan write only üzemmódban használják...
AndyA
Na de egy AdminA is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46640 Dátum:
2019.10.25 péntek, 17:01:08 »
Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni,hogy az izzítógyertya az egy zsák furatba van?Arra gondoltam,hogy kompresszorral kifujatom takarítás után!Mit gondoltok??2005 2.0 tdci 6seb.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46641 Dátum:
2019.10.25 péntek, 17:46:22 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.25 péntek, 17:01:08
Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni,hogy az izzítógyertya az egy zsák furatba van?Arra gondoltam,hogy kompresszorral kifujatom takarítás után!Mit gondoltok??2005 2.0 tdci 6seb.
Ha ennyire nem vagy képben, szerintem inkább ne piszkálj semmit.
Ha zsákfurat lenne, vajon hogyan melegítrné a hergerben a levegőt?
Milyen takarítás után?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46642 Dátum:
2019.10.25 péntek, 18:15:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 17:46:22
Ha ennyire nem vagy képben, szerintem inkább ne piszkálj semmit.
Ha zsákfurat lenne, vajon hogyan melegítrné a hergerben a levegőt?
Milyen takarítás után?
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46643 Dátum:
2019.10.25 péntek, 18:21:11 »
Idézetet írta: edk - 2019.10.25 péntek, 18:15:13
[img]https://webimg.praktiker.hu/_upload/images/praktiker_catalog/9339304719000001/600x600/304719_01_electrolux-porszivo-700w-z7870el.png
Olvastam itt,hogy egy 5.5 mm hosszú fúróval szépen kilehet szedni a gyertya végénél bent maradt kokszot.Csak gondoltam marad benne valamennyi.Erre gondoltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.25 péntek, 18:50:23 írta AndyA
»
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46644 Dátum:
2019.10.25 péntek, 18:49:10 »
Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46645 Dátum:
2019.10.25 péntek, 18:51:09 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.25 péntek, 18:49:10
Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.
Ha fejjel lefelé fordítod az autót, akkor kifelé potyog a szutyok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46646 Dátum:
2019.10.25 péntek, 19:11:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.25 péntek, 18:51:09
Ha fejjel lefelé fordítod az autót, akkor kifelé potyog a szutyok.
AndyA
:falbav:Gondoltam!!Vagyis attól függ ki,hogyan csinálja.Valamennyi biztos bele megy.Gondolom azért kell zsírt rakni a fúróra,hogy arra tapadjon és ne a hengerbe essen.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46647 Dátum:
2019.10.25 péntek, 19:12:34 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.25 péntek, 18:49:10
Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.
Nos, mivel a furatban van a gyertya, ami jobb esetben kijön és kifelé. Tehát hogyan, honnan kerülne korom oda? Ha a gyertya kifelé hozza kihajtáskor, akkor hogyan és főleg honnan kerülne bele?
Az izzítógyertya csak látszólag (és elméletileg) egyszerű. Kicsavarom, becsavarom. Csak ez sokszor végződik beleszakadt izzítógyertyával, aminek a vége akár a hengerbe is eshet....ezután hengerfej leszerelés következik.
Szóval szintén jó tanácsként mondom, hogy ha a gyertya elhelyezkedésével, műszaki megoldásokkal nem vagy képben, akkor lehet nem egy izzítógyertya csere közben kellene gyakorolnod!
Nem rakétatudomány, de nagy előny a gyakorlat, fogások, mozdulatok....érezni kell miként alakul a gyertya mozgása, megelőzvén a nagyobb károkat.
Ne sajnáld rá a pénzt és cseréltesd ki szervizben, ahol nem először látnak ilyet. Hidd el, jobban jársz.
Szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.25 péntek, 21:55:26 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46648 Dátum:
2019.10.25 péntek, 19:14:12 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.25 péntek, 19:11:36
:falbav:Gondoltam!!Vagyis attól függ ki,hogyan csinálja.Valamennyi biztos bele megy.Gondolom azért kell zsírt rakni a fúróra,hogy arra tapadjon és ne a hengerbe essen.
Mi vaaan?
Te már egyből ki akarod fúrni? Ott akkor nem korom lesz, hanem fém sorja....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46649 Dátum:
2019.10.25 péntek, 21:47:46 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 19:14:12
Mi vaaan?
Te már egyből ki akarod fúrni? Ott akkor nem korom lesz, hanem fém sorja....
Ebben az esetben segít a mágneses csigafúró.Akkor biztosan nem esik bele a sorja a "furatba"....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
926
927
928
929
930
931
932
[
933
]
934
935
936
937
938
939
940
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ