Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:48:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 931 932 [933] 934 935 936 937 938 939 940 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624506 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46600 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 08:35:36 »

Sziasztok.
A napokban raktuk össze a mondeom motorját.
N7BA
A gond a következő:
Alacsony kompresszió
Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van)
Nagynyomású lepróbálva OK
Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar
Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot.
Ugy veszem eszre kicsit lassan teker.
A légszűrőbe visszafúj ritmikusan.
Mi lehet a baj?

Ez valószínűleg nem olyan téma lesz, amire itt látatlanban mondanak pár tippet, áldoznak két csirkelábat és voálá megvan a probléma forrása. Keress egy hozzáértő szerelőt. Ha mondod, hogy merre vagy, akkor lehet, hogy tudunk ajánlani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46601 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 09:31:03 »

A vezérlésben biztos vagyok. Én raktam.
Szerelő vagyok én is de erre nem találok magyarázatot. Gondoltam hátha járt már igy valaki itt.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46602 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 12:09:43 »

A vezérlésben biztos vagyok. Én raktam.
Szerelő vagyok én is de erre nem találok magyarázatot. Gondoltam hátha járt már igy valaki itt.

A kompresszió ilyen mértékű különbsége, illetve változása elég aggasztó. Vagy mérési hiba, vagy a vezérlés, szelepeknél keresendő a hiba. Gondolom a motor át volt forgatva indítás előtt. Olajjal töltsétek fel kicsit a hengert kompresszió mérés előtt és úgy is ellenőrizétek. Ha úgy emelkedés tapasztalható, akkor lefelé a henger felé keresendő a hiba /gyűrű/. Az üzemanyag "felkapásának" nehézsége jellemző a TDCI re. A szűrőre visszafolyó ágat vezesd egy flakonba, a szűrőn pedig dugózd le ezen ágat. Így a levegőt nem kezdi el keringetni.

Gondolataimmal remélem segítettem kicsit.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46603 Dátum: 2019.10.16 szerda, 08:08:59 »

Sziasztok.
Mi a kúlömbség az n7ba és az fmba motor között?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46604 Dátum: 2019.10.16 szerda, 08:39:59 »

Sziasztok.
Mi a kúlömbség az n7ba és az fmba motor között?

Az N7BA-ban más az injektor, ezzel a motorral DPF nélkül is Euro-4-es autók készültek. Az FMBA általában Euro-3, ill. csak DPF-fel tudta az Euro-4-et.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46605 Dátum: 2019.10.16 szerda, 09:14:55 »

De maga a blokk meg a hengerfej ugyan az?
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46606 Dátum: 2019.10.16 szerda, 11:43:58 »

Keresek n7ba müködő motort árral leírással.köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46607 Dátum: 2019.10.16 szerda, 11:50:29 »

Keresek n7ba müködő motort árral leírással.köszönöm

Van erre külön topik.  wave
Milyen leírásra gondolsz? Működési folyamat?
Szív... sűrít.. gyújt.. kipufog.  vigyor3

Bár inkább te keress az eladó alkatrészek /autóbontásoknál. Úgy te több hirdetéssel találkozhatsz, mígy mások ezzel az egyel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46608 Dátum: 2019.10.16 szerda, 13:48:13 »

Bár nem látszik nem vigyorgok a poénodon mivel elég gondom van a kocsival.
A leirás alatt kilómétert stb értettem bár ez nem volt ezekszerint nyilvánvaló.
Azért köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46609 Dátum: 2019.10.16 szerda, 14:00:53 »

Bár nem látszik nem vigyorgok a poénodon mivel elég gondom van a kocsival.
A leirás alatt kilómétert stb értettem bár ez nem volt ezekszerint nyilvánvaló.
Azért köszi
A km állás  csak egy számadat és a műszercsoport mutatja. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46610 Dátum: 2019.10.16 szerda, 15:45:35 »

Érdeklődnék azoktól, akik már szabadonfutósították a generátort, hogy a wikiben lévő Ina mennyire könnyen kell hogy forogjon? Ha az ujjamra húzom, nehezen forgatható, nem pörgethető, ez a gyári állapot?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46611 Dátum: 2019.10.16 szerda, 16:54:14 »

Érdeklődnék azoktól, akik már szabadonfutósították a generátort, hogy a wikiben lévő Ina mennyire könnyen kell hogy forogjon? Ha az ujjamra húzom, nehezen forgatható, nem pörgethető, ez a gyári állapot?

Nem csak az INA, hanem mindegyik szabadonfutó "húzó-szoros", tehát nem úgy forog el, mint egy csapágy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46612 Dátum: 2019.10.16 szerda, 17:20:10 »

Nem csak az INA, hanem mindegyik szabadonfutó "húzó-szoros", tehát nem úgy forog el, mint egy csapágy.

Köszönöm! Akkor holnap megy fel.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46613 Dátum: 2019.10.16 szerda, 17:42:52 »

Köszönöm! Akkor holnap megy fel.

Felesleges.
Ha szükség lenne rá, gyárilag is lenne rajta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46614 Dátum: 2019.10.16 szerda, 18:00:13 »

Felesleges.
Ha szükség lenne rá, gyárilag is lenne rajta.

Ezzel kapcsolatos észrevétel az, hogy a szabadonfutósított generátorral szerelt járműveken a szíj sokkal "hullám" mentesebben fut. Ez által a feszítő nincs annyira terhelve. Ebből következik, hogy a szíjról futó összes alkatrész egyenletesebben jár.
Nem véletlenül szerelik a modernebb járműveket szabadonfutóval. A dízelre jellemző főtengely szögsebesség egyenetlenségnél fokozottan szükség van erre. Erről olvasható itt https://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_Info/TB_040_E11_OAPs.pdf

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46615 Dátum: 2019.10.16 szerda, 18:22:54 »

Ezzel kapcsolatos észrevétel az, hogy a szabadonfutósított generátorral szerelt járműveken a szíj sokkal "hullám" mentesebben fut. Ez által a feszítő nincs annyira terhelve. Ebből következik, hogy a szíjról futó összes alkatrész egyenletesebben jár.
Nem véletlenül szerelik a modernebb járműveket szabadonfutóval. A dízelre jellemző főtengely szögsebesség egyenetlenségnél fokozottan szükség van erre. Erről olvasható itt https://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_Info/TB_040_E11_OAPs.pdf



Nem véletlenül van gumis főtengely ékszíj tárcsa....
Ahol nincs ott van szabadonfutó.
Extrém esetben mindkettő.

Hidd el, tudom miért van a szabadonfutó és hidd el, hogy a mérnökök is tudják.
Ahová szükséges, került.
A dízelnél mindenhogy szétvert a feszítő, ékszíj tárcsát.... ha van szabadonfutó, ha nincs.
DMF, Befecskendező... járás egyenetlenség, kuplung használat... ezek nyírják a szíj rendszert jelentősen.
Sima ékszíj tárcsával is elment 240e+ km-t egy szíjrendszer és még akkor sem kellett főtengely ékszíj tárcsát cserélni. (tdci)

Nem ettől lesz hosszabb életű.

ui: Ne már, hogy egy Unix cikk a mérvadó  nyes.... Ők eladni akarnak.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 18:32:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46616 Dátum: 2019.10.16 szerda, 19:13:48 »

Nem véletlenül van gumis főtengely ékszíj tárcsa....
Ahol nincs ott van szabadonfutó.
Extrém esetben mindkettő.

Hidd el, tudom miért van a szabadonfutó és hidd el, hogy a mérnökök is tudják.
Ahová szükséges, került.
A dízelnél mindenhogy szétvert a feszítő, ékszíj tárcsát.... ha van szabadonfutó, ha nincs.
DMF, Befecskendező... járás egyenetlenség, kuplung használat... ezek nyírják a szíj rendszert jelentősen.
Sima ékszíj tárcsával is elment 240e+ km-t egy szíjrendszer és még akkor sem kellett főtengely ékszíj tárcsát cserélni. (tdci)

Nem ettől lesz hosszabb életű.

ui: Ne már, hogy egy Unix cikk a mérvadó  nyes.... Ők eladni akarnak.


És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46617 Dátum: 2019.10.16 szerda, 19:29:35 »

És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?
ezekbe teljesen felesleges belemenni.rég volt,talán igaz sem volt... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46618 Dátum: 2019.10.16 szerda, 19:47:40 »

És mi van Alffal, és a többiekkel, akik a leírása alapján moddolták így a generátort? Érzéki csalódás?

Egy a sok placebo közül, ahogy a 2T olaj és minden olyasmi, amiről azt gondolják sokan, hogy okosabbak a mérnököknél.  zavart2
Lehet pénzt költeni ilyesmikre, de nem szükséges alkatrész. wave



Persze mindenki azt csinál, amit jónak lát.....ha van ilyesmire ideje, pénze.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.16 szerda, 20:13:15 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46619 Dátum: 2019.10.16 szerda, 21:05:52 »

A napokban elkezdte a masina a hidegben nehezen indulok, de nem mindig. Ha bemelegszem semmi bajom, de hidegen menet közben alapjáraton járva, kanyarodva, lámpához érve időnként leállok című művet.

Alapvetően hibakód csak a hosszú köszörülés közben volt egyszer. Hétvégén viszont egész nap semmi baja sem volt, de elötte és utána is adódtak ezek a jelenségek.

PCM DTC P1211===
Kód: P1211 - Szakadt TP érzékelő áramkör.

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Tüzelőanyag-elosztócső nyomásszabályzás hiba lépett fel.

nincs üzemanyag a tartályban

Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között

Elzáródott üzemanyagszűrő.

Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek

Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés

Befecskendező hiba

Kiegészítő információhoz használja:

TSB No. 46/2005

Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot.

FIP működési hiba

===END PCM DTC P1211===


===PCM DTC P2291===
Kód: P2291 - A befecskendezést muködteto nyomás túl alacsony a motorindítás során

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

A tüzelőanyag-elosztócső nyomás túl alacsony motor indítózás közben.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

alacsony nyomás:

nincs üzemanyag a tartályban

Ellenőrizze a tüzelőanyag-elosztócsövet és a hozzá tartozó részegységeket tömítetlenségek szempontjából.

Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között

Elzáródott üzemanyagszűrő.

Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek

Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés

Befecskendező hiba

Kiegészítő információhoz használja:

TSB No. 46/2005

Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot.

FIP működési hiba

===END PCM DTC P2291===


===PCM DTC P0251===
Kód: P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Tüzelőanyag-elosztócső nyomásszabályzás hiba lépett fel.

nincs üzemanyag a tartályban

Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között

Elzáródott üzemanyagszűrő.

Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek

Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés

Befecskendező hiba

FIP működési hiba

Ezt is tapasztaltam:
https://drive.google.com/file/d/10tNhaqi8llzBhmcrCLZCwMgxLdjfZ40l/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/10vSr8vqsLLeuXucFWKJ8vBexsg3ZoYi7/view?usp=drivesdk

Jól sejtem, hogy ez okozhatja a galibát?
Hol lehet ilyet venni? O gyűrű bolta?

Köszi!

« Utoljára szerkesztve: 2019.10.17 csütörtök, 07:49:56 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46620 Dátum: 2019.10.17 csütörtök, 07:53:24 »

most, hogy végiggondolom ez a visszatérő ág vagy résolajcső? Ennek lehet, hogy nincs is ilyen szempontól beleszólása a jelzett hibák létrejöttébe?
Ma azért kap egy gázolajszűrőt, meg ezt a tömítést...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #46621 Dátum: 2019.10.19 szombat, 13:10:27 »

Sziasztok,

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Vezérlést cseréltünk a mondeon. A lánc cseréje után  ingadozik az alapjárat de, ha gázt adok akkor nincs semmi gond.
A lánc cseréje előtt nem volt semmi gond az autóval.
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46622 Dátum: 2019.10.19 szombat, 13:58:54 »

Sziasztok,

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Vezérlést cseréltünk a mondeon. A lánc cseréje után  ingadozik az alapjárat de, ha gázt adok akkor nincs semmi gond.
A lánc cseréje előtt nem volt semmi gond az autóval.
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?

Pontosan kell beállítani a vezérlést.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46623 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 19:14:24 »

Tegnap kicseréltem a tömítést és kapott egy gázolajszűrőt is. 50KM alatt nem volt gond. indult is kb 6x.
Ma reggel pöccre indult kb 5km megtétele után leáltam. 10 perc állás után már csak pörgetett, de nem indult. gyújtás le-fel utána pöcc-röff.

Most volt egy kis időm és csináltam élő adatokat indítózás elött elindítva a felvételt, hátha abból kiderül, hogy mi a nyavajája.

Persze gond nélkül indult, de előadatnál észrevettem, hogy a főtengelyérzékelő szenzor adatainál 2-4 adatot ír alapjáraton.
synching, synched, waiting, error, de a waiting és az error az nem mindíg van ilyenkor sem. Amikor picit megemelem az alapjáratot, akkor az error egyáltalán nem jelentkezik.

Hibakódot is találtam P1664 Ami ez: https://drive.google.com/file/d/11e6boJ-P0Wv4oMmLQiB2yDkaw036DFQQ/view?usp=drivesdk

Ez okozhatja az indítási gondot is, mivel láncfeszességre is utal a hibaok lehetőségei között?
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.20 vasárnap, 19:28:15 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46624 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:03:47 »

Tegnap kicseréltem a tömítést és kapott egy gázolajszűrőt is. 50KM alatt nem volt gond. indult is kb 6x.
Ma reggel pöccre indult kb 5km megtétele után leáltam. 10 perc állás után már csak pörgetett, de nem indult. gyújtás le-fel utána pöcc-röff.

Most volt egy kis időm és csináltam élő adatokat indítózás elött elindítva a felvételt, hátha abból kiderül, hogy mi a nyavajája.

Persze gond nélkül indult, de előadatnál észrevettem, hogy a főtengelyérzékelő szenzor adatainál 2-4 adatot ír alapjáraton.
synching, synched, waiting, error, de a waiting és az error az nem mindíg van ilyenkor sem. Amikor picit megemelem az alapjáratot, akkor az error egyáltalán nem jelentkezik.

Hibakódot is találtam P1664 Ami ez: https://drive.google.com/file/d/11e6boJ-P0Wv4oMmLQiB2yDkaw036DFQQ/view?usp=drivesdk

Ez okozhatja az indítási gondot is, mivel láncfeszességre is utal a hibaok lehetőségei között?

Roll Eyes






A P1664 befecskendező szivattyú vezérlőmoduljának működési hibája
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46625 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:35:45 »

Roll Eyes






A P1664 befecskendező szivattyú vezérlőmoduljának működési hibája
Ez vezerlőmodul cserét jelent vagy felújítás?
A főtengely jeladós nyavaja az mi lehet?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46626 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 22:07:43 »

Ez vezerlőmodul cserét jelent vagy felújítás?
A főtengely jeladós nyavaja az mi lehet?
valszeg nyúlt a lánc és nem mindig van meg a szinkron
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46627 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 08:11:44 »

valszeg nyúlt a lánc és nem mindig van meg a szinkron
Igen, Én is gondoltam erre a variációra és mivel egy pici fordulatszám emelkedésre megszűnik a waiting és error visszajelzés gondolom ekkor megfeszül.
Bár ha itt tartom kicsit megemelt fordulatszámnon, akkor az ilyen szempotból tök mindegy nem? Mivel itt is tud "lebegni" a lánc ha nincs terhelésen pont, mint a szíjhajtásnál.

Vagy nem jól gondolom?

Akkor a P1664-nél inkább a nagynyomásúra öszpontosítsak? Ne a láncra? Csörögni nem csörög, legalább is nem hallom.
A szivattyü is tud olyat, hogy pl 10 indításból 2x csak hosszan pörgetve indul be?

Az indítási hiba ma pl. még nem jelentkezett, mert már jött volna otthonról a telefon. vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #46628 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 21:16:25 »

N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46629 Dátum: 2019.10.22 kedd, 06:28:18 »

N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?

504Z szerintem, nem hiszem különbözne az N7BA-tól, különbség a  DPF
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #46630 Dátum: 2019.10.23 szerda, 12:14:21 »

504Z szerintem, nem hiszem különbözne az N7BA-tól, különbség a  DPF
Csak mert a táblázatban amit itt találtam 801D-re tippeltem, tekintettel arra, hogy 2006 novemberi és 125 lovas a dpf miatt.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #46631 Dátum: 2019.10.24 csütörtök, 10:18:32 »

N7BB motorkódhoz milyen porlasztó "illik"?

Szia!
N7BB motor és dpf volt az enyém,2006.09 havi
 801Z volt,sajnos mind a 4 felujitáson esett át+a többi  zsebbenyúlós volt Sad
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46632 Dátum: 2019.10.24 csütörtök, 12:33:08 »

EGR-hez kész dugót vagy anyagot hozzá honnan lehet beszerezni és milyen anyagból kell lennie?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46633 Dátum: 2019.10.24 csütörtök, 21:42:47 »

EGR-hez kész dugót vagy anyagot hozzá honnan lehet beszerezni és milyen anyagból kell lennie?

Köszi.
a legjobb 2mm -es rozsdamentes lemez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #46634 Dátum: 2019.10.25 péntek, 09:24:26 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Adódott egy olyan probléma,hogy amikor gyorsítok,alacsony fordulatnál közvetlen a váltás után (automata) a motor beremeg.De csak egy másodpercre kb. aztán mégegyszer,ha elkezdek gázt adni.Magasabb fordulaton nem csinálja ha odalépek.Nem minden alkalommal produkálja de elég sűrűn.
Vajon mitől lehet?
Köszönöm előre is.
Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46635 Dátum: 2019.10.25 péntek, 09:26:03 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Adódott egy olyan probléma,hogy amikor gyorsítok,alacsony fordulatnál közvetlen a váltás után (automata) a motor beremeg.De csak egy másodpercre kb. aztán mégegyszer,ha elkezdek gázt adni.Magasabb fordulaton nem csinálja ha odalépek.Nem minden alkalommal produkálja de elég sűrűn.
Vajon mitől lehet?
Köszönöm előre is.
Laci

Odavan a kettős tömegű...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46636 Dátum: 2019.10.25 péntek, 09:42:59 »

Odavan a kettős tömegű...?

AndyA

Automata......  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #46637 Dátum: 2019.10.25 péntek, 09:46:10 »

Odavan a kettős tömegű...?

AndyA

Hát nem tudom.Van benne? Hallottam olyat,hogy nem minden automatában van kettős tömegű.Az enyémben lehet? Hogy tudom kideríteni?
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46638 Dátum: 2019.10.25 péntek, 09:47:41 »

Automata......  Roll Eyes

Bocsi, nem tudtam, hogy ezen a fórumon olvasni is kell. Sokan write only üzemmódban használják...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46639 Dátum: 2019.10.25 péntek, 10:15:53 »

Bocsi, nem tudtam, hogy ezen a fórumon olvasni is kell. Sokan write only üzemmódban használják...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Na de egy AdminA is?  wow1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #46640 Dátum: 2019.10.25 péntek, 17:01:08 »

Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni,hogy az izzítógyertya az egy zsák furatba van?Arra gondoltam,hogy kompresszorral kifujatom takarítás után!Mit gondoltok??2005 2.0 tdci 6seb.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46641 Dátum: 2019.10.25 péntek, 17:46:22 »

Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni,hogy az izzítógyertya az egy zsák furatba van?Arra gondoltam,hogy kompresszorral kifujatom takarítás után!Mit gondoltok??2005 2.0 tdci 6seb.

Ha ennyire nem vagy képben, szerintem inkább ne piszkálj semmit.  wilting
Ha zsákfurat lenne, vajon hogyan melegítrné a hergerben a levegőt?
Milyen takarítás után?  wow1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46642 Dátum: 2019.10.25 péntek, 18:15:13 »

Ha ennyire nem vagy képben, szerintem inkább ne piszkálj semmit.  wilting
Ha zsákfurat lenne, vajon hogyan melegítrné a hergerben a levegőt?
Milyen takarítás után?  wow1

 vigyor3
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #46643 Dátum: 2019.10.25 péntek, 18:21:11 »

[img]https://webimg.praktiker.hu/_upload/images/praktiker_catalog/9339304719000001/600x600/304719_01_electrolux-porszivo-700w-z7870el.png
 vigyor3
Olvastam itt,hogy egy 5.5 mm hosszú fúróval szépen kilehet szedni a gyertya végénél bent maradt kokszot.Csak gondoltam marad benne valamennyi.Erre gondoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.25 péntek, 18:50:23 írta AndyA » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #46644 Dátum: 2019.10.25 péntek, 18:49:10 »

Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46645 Dátum: 2019.10.25 péntek, 18:51:09 »

Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.

Ha fejjel lefelé fordítod az autót, akkor kifelé potyog a szutyok.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #46646 Dátum: 2019.10.25 péntek, 19:11:36 »

Ha fejjel lefelé fordítod az autót, akkor kifelé potyog a szutyok.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
:falbav:Gondoltam!!Vagyis attól függ ki,hogyan csinálja.Valamennyi biztos bele megy.Gondolom azért kell zsírt rakni a fúróra,hogy arra tapadjon és ne a hengerbe essen.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46647 Dátum: 2019.10.25 péntek, 19:12:34 »

Most néztem egy kis filmet,hogy helyezkedik el az izzítógyertya.Azt hiszem már képben vagyok.Mi van akkor ha furat tisztításnál kicsi korom bele megy a hengerbe??Gyertyát akarok cserélni és előtte próbálok informálódni mit,hogyan.

Nos, mivel a furatban van a gyertya, ami jobb esetben kijön és kifelé. Tehát hogyan, honnan kerülne korom oda? Ha a gyertya kifelé hozza kihajtáskor, akkor hogyan és főleg honnan kerülne bele?
Az izzítógyertya csak látszólag (és elméletileg) egyszerű. Kicsavarom, becsavarom. Csak ez sokszor végződik beleszakadt izzítógyertyával, aminek a vége akár a hengerbe is eshet....ezután hengerfej leszerelés következik.
Szóval szintén jó tanácsként mondom, hogy ha a gyertya elhelyezkedésével, műszaki megoldásokkal nem vagy képben, akkor lehet nem egy izzítógyertya csere közben kellene gyakorolnod!
Nem rakétatudomány, de nagy előny a gyakorlat, fogások, mozdulatok....érezni kell miként alakul a gyertya mozgása, megelőzvén a nagyobb károkat.
Ne sajnáld rá a pénzt és cseréltesd ki szervizben, ahol nem először látnak ilyet. Hidd el, jobban jársz.  wave

Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.25 péntek, 21:55:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46648 Dátum: 2019.10.25 péntek, 19:14:12 »

:falbav:Gondoltam!!Vagyis attól függ ki,hogyan csinálja.Valamennyi biztos bele megy.Gondolom azért kell zsírt rakni a fúróra,hogy arra tapadjon és ne a hengerbe essen.

Mi vaaan?  wow1

Te már egyből ki akarod fúrni? Ott akkor nem korom lesz, hanem fém sorja....  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46649 Dátum: 2019.10.25 péntek, 21:47:46 »

Mi vaaan?  wow1

Te már egyből ki akarod fúrni? Ott akkor nem korom lesz, hanem fém sorja....  zavart2
Ebben az esetben segít a mágneses csigafúró.Akkor biztosan nem esik bele a sorja a "furatba".... zavart2 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 931 932 [933] 934 935 936 937 938 939 940 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.