Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:54:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
927
928
929
930
931
932
933
[
934
]
935
936
937
938
939
940
941
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623735 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46650 Dátum:
2019.10.25 péntek, 21:53:46 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.25 péntek, 21:47:46
Ebben az esetben segít a mágneses csigafúró.Akkor biztosan nem esik bele a sorja a "furatba"....
Ha esetleg belefúrna az alu-ba, akkor kell az alu mágnes is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46651 Dátum:
2019.10.26 szombat, 06:12:06 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2019.10.24 csütörtök, 10:18:32
Szia!
N7BB motor és dpf volt az enyém,2006.09 havi
801Z volt,sajnos mind a 4 felujitáson esett át+a többi zsebbenyúlós volt
Köszönöm a választ. Ez lesz nekem is most, zsebbenyúlós. De tudtam, hogy előbb utóbb meg fog történni. Nem látok a táblázatban 801Z-t. Gondolom akkor 801D-t akartál írni.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46652 Dátum:
2019.10.26 szombat, 06:25:24 »
http://keptarhely.eu/view.php?file=20191026v00qmzfge.jpeg
A go szűrő tartalma.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46653 Dátum:
2019.10.26 szombat, 07:13:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 21:53:46
Ha esetleg belefúrna az alu-ba, akkor kell az alu mágnes is....
A FAQ-ban olvastam az izzítógyertya csere és célszerszámainál ezt a fúrós tisztítási módszert.Nem kifúrni akarom,kitisztítani.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46654 Dátum:
2019.10.26 szombat, 10:53:11 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.26 szombat, 07:13:03
A FAQ-ban olvastam az izzítógyertya csere és célszerszámainál ezt a fúrós tisztítási módszert.Nem kifúrni akarom,kitisztítani.
De mit akarsz kitisztítani?
A gyertyát?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46655 Dátum:
2019.10.26 szombat, 15:38:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 19:12:34
Nos, mivel a furatban van a gyertya, ami jobb esetben kijön és kifelé. Tehát hogyan, honnan kerülne korom oda? Ha a gyertya kifelé hozza kihajtáskor, akkor hogyan és főleg honnan kerülne bele?
Az izzítógyertya csak látszólag (és elméletileg) egyszerű. Kicsavarom, becsavarom. Csak ez sokszor végződik beleszakadt izzítógyertyával, aminek a vége akár a hengerbe is eshet....ezután hengerfej leszerelés következik.
Szóval szintén jó tanácsként mondom, hogy ha a gyertya elhelyezkedésével, műszaki megoldásokkal nem vagy képben, akkor lehet nem egy izzítógyertya csere közben kellene gyakorolnod!
Nem rakétatudomány, de nagy előny a gyakorlat, fogások, mozdulatok....érezni kell miként alakul a gyertya mozgása, megelőzvén a nagyobb károkat.
Ne sajnáld rá a pénzt és cseréltesd ki szervizben, ahol nem először látnak ilyet. Hidd el, jobban jársz.
Szerintem.
Ezt csak megerősíteni tudom...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46656 Dátum:
2019.10.26 szombat, 15:51:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.26 szombat, 10:53:11
De mit akarsz kitisztítani?
A gyertyát?
Nézd meg a FAQ-ban, hogy mit akar.
A hengerfejben a gyertya menetét akarja kipucolni, ha jól gondolom...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46657 Dátum:
2019.10.26 szombat, 15:56:34 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.10.26 szombat, 07:13:03
A FAQ-ban olvastam az izzítógyertya csere és célszerszámainál ezt a fúrós tisztítási módszert.Nem kifúrni akarom,kitisztítani.
Saját tapasztalatból mondom, hogy ha még nem csináltál ilyet, akkor szerintem is inkább szervizben cseréltesd ki, mert elég rizikós a kiszerelés végkifejlete.
Amennyiben van nyomatékkulcsod, ami nyitási nyomatékra van átbarkácsolva, akkor talán meg lehet próbálni az adott maximális nyomatékkal alatti határt beállítva, viszont, ha beleszakad, akkor az sok-sok pénz.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.26 szombat, 15:58:37 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46658 Dátum:
2019.10.26 szombat, 15:58:20 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.26 szombat, 15:51:02
Nézd meg a FAQ-ban, hogy mit akar.
A hengerfejben a gyertya menetét akarja kipucolni, ha jól gondolom...
Fúróval?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46659 Dátum:
2019.10.26 szombat, 16:02:49 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.26 szombat, 15:56:34
Saját tapasztalatból mondom, hogy ha még nem csináltál ilyet, akkor szerintem is inkább szervizben cseréltesd ki, mert elég rizikós a kiszerelés végkifejlete.
Amennyiben van nyomatékkulcsod, ami nyitási nyomatékra van átbarkácsolva, akkor talán meg lehet próbálni az adott maximális nyomatékkal alatti határt beállítva, viszont, ha beleszakad, akkor az sok-sok pénz.
Sokszor olvasom ezt a baromságot..... nyomaték kulccsal lazítani?
Azt meghúzásra használják.
Lazításkor, ha "lekkattan", akkor nem lazítod tovább? Bent marad? Micsoda ötlet....
Ha meghúzol egy csavart X Nm-el, akkor azt nem X Nm-el lehet meglazítani. Nincs abban semmi fura, (sőt szinte normális) ha egy csavar vagy bármilyen menetes dolog nehezebben lazul meg, mint amennyire meg lett húzva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46660 Dátum:
2019.10.26 szombat, 16:51:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.26 szombat, 16:02:49
Sokszor olvasom ezt a baromságot..... nyomaték kulccsal lazítani?
Azt meghúzásra használják.
Lazításkor, ha "lekkattan", akkor nem lazítod tovább? Bent marad? Micsoda ötlet....
Ha meghúzol egy csavart X Nm-el, akkor azt nem X Nm-el lehet meglazítani. Nincs abban semmi fura, (sőt szinte normális) ha egy csavar vagy bármilyen menetes dolog nehezebben lazul meg, mint amennyire meg lett húzva.
Ebben igazad van, viszont ha Ö akarja kicserélni és nincs tapasztalata, akkor biztos nem fogja tudni, hogy hol van a törési határa a gyertyának.
Gondolom meg van határozva a gyertyák eme paramétere és inkább szakadjon bele az "otthoni tapasztalatlan módszerrel", minthogy egy ilyen "baromságot" segítségűl hívni?
Nem azt mondtam, hogy arra az értékre állítsa be a nyomatékkulcsot, mint amivel meg kell húzni.
Én biztos nem állnék neki otthon az biztos! Jut eszembe meg is kéne néznem hogy jók-e még...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46661 Dátum:
2019.10.26 szombat, 18:14:33 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.26 szombat, 16:51:40
Ebben igazad van, viszont ha Ö akarja kicserélni és nincs tapasztalata, akkor biztos nem fogja tudni, hogy hol van a törési határa a gyertyának.
Gondolom meg van határozva a gyertyák eme paramétere és inkább szakadjon bele az "otthoni tapasztalatlan módszerrel", minthogy egy ilyen "baromságot" segítségűl hívni?
Nem azt mondtam, hogy arra az értékre állítsa be a nyomatékkulcsot, mint amivel meg kell húzni.
Én biztos nem állnék neki otthon az biztos! Jut eszembe meg is kéne néznem hogy jók-e még...
Én teszteltem satuba fogott izzítógyertyán, mikor csavarodik vagy törik el. 50-55 Nm. Én 40 Nm szoktam lazítani. Ha nem jön ki, adok a tövének csavarlazítót és 1 hét múlva újra próba. HA tudom, hogy ki kell szedni, akkor előre egy héttel kap egy adag csavarlazítót.
Hangsúlyozom ez saját tapasztalat. Eddig mind kijött.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.26 szombat, 19:15:57 írta AndyA
»
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46662 Dátum:
2019.10.26 szombat, 20:25:02 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.26 szombat, 16:51:40
Ebben igazad van, viszont ha Ö akarja kicserélni és nincs tapasztalata, akkor biztos nem fogja tudni, hogy hol van a
törési határa
a gyertyának.
Gondolom meg van határozva a gyertyák eme paramétere és inkább szakadjon bele az "otthoni tapasztalatlan módszerrel", minthogy egy ilyen "baromságot" segítségűl hívni?
Nem azt mondtam, hogy arra az értékre állítsa be a nyomatékkulcsot, mint amivel meg kell húzni.
Én biztos nem állnék neki otthon az biztos! Jut eszembe meg is kéne néznem hogy jók-e még...
Szakadás lép fel, nem törés...
Nincs meghatározva beleszakadási nyomaték egy izzítógyertyánál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46663 Dátum:
2019.10.26 szombat, 20:31:45 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.10.26 szombat, 18:14:33
Én teszteltem satuba fogott izzítógyertyán, mikor csavarodik vagy törik el. 50-55 Nm. Én 40 Nm szoktam lazítani. Ha nem jön ki, adok a tövének csavarlazítót és 1 hét múlva újra próba. HA tudom, hogy ki kell szedni, akkor előre egy héttel kap egy adag csavarlazítót.
Hangsúlyozom ez saját tapasztalat. Eddig mind kijött.
Ez abban az esetben működik, ha le tud szivárogni a folyadék a menetek között, akkor eljuthat a kúpig, de sokszor nem ez a probléma.
Ha zár a kúp, nem jut el az izzítógyertya csúcsáig és ha "gombóc" van az izzítógyertya végén, akkor az ott maradhat.
Locsolás után ha lehet kissé meg kell lazítani, hogy az alsó kúp alá is tudjon folyni lé......aztán türelmesnek lenni, de így már nem használni a kocsit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46664 Dátum:
2019.10.26 szombat, 22:33:26 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.26 szombat, 20:25:02
Szakadás lép fel, nem törés...
Nincs meghatározva beleszakadási nyomaték egy izzítógyertyánál.
https://www.eualkatresz.hu/resz/beru/991230
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46665 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 07:58:05 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.26 szombat, 16:02:49
Sokszor olvasom ezt a baromságot..... nyomaték kulccsal lazítani?
Azt meghúzásra használják.
Lazításkor, ha "lekkattan", akkor nem lazítod tovább? Bent marad? Micsoda ötlet....
Ha meghúzol egy csavart X Nm-el, akkor azt nem X Nm-el lehet meglazítani. Nincs abban semmi fura, (sőt szinte normális) ha egy csavar vagy bármilyen menetes dolog nehezebben lazul meg, mint amennyire meg lett húzva.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem állítanám, hogy igaz a következő kinyilatkoztatásod: "baromság ...nyomatékkulccsal lazítani"
Létezik és jobb helyeken használják a levegővel működtetett Nm-ben állítható rezgő nyomatékkulcsot, melyet az izzítógyertyák kicsavarásához alkalmaznak. Még egy gondolat. Mindenki tanult több kevesebb fizikát. Ha valaki a meghúzási nyomatékra állított kulccsal próbálja kilazítani a gyertyát, nagy hibát nem követ el. Ha nem lazul, ami várható, akkor 5-10 Nm-rel növelve tehet egy újabb próbát. Ezek után jöhet minden amit a további hozzászólásaidban leírtál. Nem kell minden más véleményt mereven csípőből elutasítani.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.27 vasárnap, 08:04:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46666 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 08:26:31 »
Idézetet írta: László - 2019.10.27 vasárnap, 07:58:05
Tisztelt Fórumtárs!
Nem állítanám, hogy igaz a következő kinyilatkoztatásod: "baromság ...nyomatékkulccsal lazítani"
Létezik és jobb helyeken használják a levegővel működtetett Nm-ben állítható rezgő nyomatékkulcsot, melyet az izzítógyertyák kicsavarásához alkalmaznak. Még egy gondolat. Mindenki tanult több kevesebb fizikát. Ha valaki a meghúzási nyomatékra állított kulccsal próbálja kilazítani a gyertyát, nagy hibát nem követ el. Ha nem lazul, ami várható, akkor 5-10 Nm-rel növelve tehet egy újabb próbát. Ezek után jöhet minden amit a további hozzászólásaidban leírtál. Nem kell minden más véleményt mereven csípőből elutasítani.
Tisztelettel László!
Ne keverjük ide a levegős rezgő kihajtót.
Az már más kategória.....
Kihajtásnál ki kell venni. Ha nem jön X nyomatékkal, akkor nem lesz kivéve? Ez értelmetlen....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46667 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 08:29:25 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.26 szombat, 22:33:26
https://www.eualkatresz.hu/resz/beru/991230
Egy webshop leírás nem hiteles forrás.
Mennyi hülyeséget olvastam már weboldalakon....
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.27 vasárnap, 08:54:25 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46668 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 17:40:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.27 vasárnap, 08:26:31
Ne keverjük ide a levegős rezgő kihajtót.
Az már más kategória.....
Kihajtásnál ki kell venni. Ha nem jön X nyomatékkal, akkor nem lesz kivéve? Ez értelmetlen....
Én nem értem miérf kell rugózni ezen a "Ha nem jön X nyomatékkal, akkor nem lesz kivéve?"
Sajnálom, ha nem akarod megérteni, amit az ember mond.
Ki beszél arról hogy, akkor nem lesz kivéve??
Nem baj. Ezért szeretünk és köszönjük a sok hasznos hozzászólásodat amivel sokunknak segítesz még ha idönként ki sit megalázó módon is.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46669 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 18:12:35 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.27 vasárnap, 17:40:12
Én nem értem miérf kell rugózni ezen a "Ha nem jön X nyomatékkal, akkor nem lesz kivéve?"
Sajnálom, ha nem akarod megérteni, amit az ember mond.
Ki beszél arról hogy, akkor nem lesz kivéve??
Nem baj. Ezért szeretünk és köszönjük a sok hasznos hozzászólásodat amivel sokunknak segítesz még ha idönként ki sit megalázó módon is.
Nem rugózom.....csak szerintem értelmetlen. Értem mit mond az
ember
, de az még attól értelmetlen.
Ha mindenképpen ki lesz véve, akkor mi értelme van lesni, hogy mekkora nyomatékkal lazítom? Ja, semmi....
Én érzem, hogy mikor nem jön...kézzel....nem kell, hogy egy nyomaték kulcs még kattanjon is.
Nem szándékozom senkit megalázni, semmivel kapcsolatban! Amikor hámozzuk a fhingot vagy napok óta rágjuk a csontot valamiben, akkor nyilván nyers fogalmazások is jönnek irányomból.....mert a panasszal ideérkezők csak beszélgetni akarnak és várják a varázsigét (ilyen ugye nem létezik) ahelyett, hogy tennének és/vagy haladnának azokkal teendőkkel vagy tanácsokkal, amiket kapnak. Ne mond, hogy ez nem fárasztó....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46670 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 23:27:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.27 vasárnap, 18:12:35
Nem rugózom.....csak szerintem értelmetlen. Értem mit mond az
ember
, de az még attól értelmetlen.
Ha mindenképpen ki lesz véve, akkor mi értelme van lesni, hogy mekkora nyomatékkal lazítom? Ja, semmi....
Én érzem, hogy mikor nem jön...kézzel....nem kell, hogy egy nyomaték kulcs még kattanjon is.
Nem szándékozom senkit megalázni, semmivel kapcsolatban! Amikor hámozzuk a fhingot vagy napok óta rágjuk a csontot valamiben, akkor nyilván nyers fogalmazások is jönnek irányomból.....mert a panasszal ideérkezők csak beszélgetni akarnak és várják a varázsigét (ilyen ugye nem létezik) ahelyett, hogy tennének és/vagy haladnának azokkal teendőkkel vagy tanácsokkal, amiket kapnak. Ne mond, hogy ez nem fárasztó....
Ő nem egy profi autószerelő, akinek a kezében benne van a rutin az elmondása alapján. Szeretné Ő saját maga megoldani, mert nem akar költeni szerelőre, ha esetleg Ő maga is meg tudja oldani, mert érez magában affinitást és sikerélményt szetetne magának lehetőleg károk nélkűl. Sztem ez a nyomtatékkulcsos megoldás erre pont jó.
Amennyiben ezzel a szerszámmal nem megy neki, akkor elviszi a szerelőhöz, aki nyilván megoldja remélhetőleg a gyertya szakadása nélkűl.
Én is ilyen vagyok. Tanulgatom a szerelgetést otthon házi körülmények között az időnként beszerzett szerszámokal.
Sok mindent sikerült már megcsinálnom az itteni fórumos segítséggel és köztük a Te tanácsaidra is hallgatva.
Szeretem megcsinálni magam, amit tudok. Lelkes vagyok és van sikerélményem munkadíj nélkűl nem beszélve az alkatrész jóval kedvezőbb áráról, de igaz, hogy így ugyan sokkal lassabb, de legalább nem baxom át magam és nem gagyi vackot veszek.
Üdv!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46671 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 23:39:26 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.27 vasárnap, 23:27:39
Ő nem egy profi autószerelő, akinek a kezében benne van a rutin az elmondása alapján. Szeretné Ő saját maga megoldani, mert nem akar költeni szerelőre, ha esetleg Ő maga is meg tudja oldani, mert érez magában affinitást és sikerélményt szetetne magának lehetőleg károk nélkűl. Sztem ez a nyomtatékkulcsos megoldás erre pont jó.
Hát persze!
Aki zsákfuratot gondol egy izzítógyertya alatt, hát annak nem igazán van affinitása még a műszaki kialakításhoz sem, nemhogy a szereléshez. Ha valamiről fogalmam sincs, akkor ne akarjam megszerelni....
Nem utolsó sorban egy próbálkozás miatt nem hinném, hogy vásárolna egy ehhez való nyomaték kulcsot! Annak az árából a 4 izzítógyertya + a szervizben a csere is kijön!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46672 Dátum:
2019.10.28 hétfő, 06:57:28 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.27 vasárnap, 23:27:39
Ő nem egy profi autószerelő, akinek a kezében benne van a rutin az elmondása alapján. Szeretné Ő saját maga megoldani, mert nem akar költeni szerelőre, ha esetleg Ő maga is meg tudja oldani, mert érez magában affinitást és sikerélményt szetetne magának lehetőleg károk nélkűl. Sztem ez a nyomtatékkulcsos megoldás erre pont jó.
Amennyiben ezzel a szerszámmal nem megy neki, akkor elviszi a szerelőhöz, aki nyilván megoldja remélhetőleg a gyertya szakadása nélkűl.
Én is ilyen vagyok. Tanulgatom a szerelgetést otthon házi körülmények között az időnként beszerzett szerszámokal.
Sok mindent sikerült már megcsinálnom az itteni fórumos segítséggel és köztük a Te tanácsaidra is hallgatva.
Szeretem megcsinálni magam, amit tudok. Lelkes vagyok és van sikerélményem munkadíj nélkűl nem beszélve az alkatrész jóval kedvezőbb áráról, de igaz, hogy így ugyan sokkal lassabb, de legalább nem baxom át magam és nem gagyi vackot veszek.
Üdv!
Öööö... Nem ezzel kellene kezdeni. Elsőnek mondjuk egy légszűrő, utána a folytatás egy kerékcsere (téli-nyári szett váltás, rögtön négy darab!), azután megpróbálhat már akár olajat is cserélni.
Viszonylag rutinos amatőr szerelőnek tartom magam, de egy izzítógyertya-cserének eszembe nem jutna otthon nekilátni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46673 Dátum:
2019.10.28 hétfő, 09:09:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.28 hétfő, 06:57:28
Öööö... Nem ezzel kellene kezdeni. Elsőnek mondjuk egy légszűrő, utána a folytatás egy kerékcsere (téli-nyári szett váltás, rögtön négy darab!), azután megpróbálhat már akár olajat is cserélni.
Viszonylag rutinos amatőr szerelőnek tartom magam, de egy izzítógyertya-cserének eszembe nem jutna otthon nekilátni.
AndyA
Nem tudjuk, hogy előtte csinált-e már valamit. A gyertyacserét Én is a szervizre bíznám....
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46674 Dátum:
2019.10.28 hétfő, 17:43:38 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.28 hétfő, 09:09:08
Nem tudjuk, hogy előtte csinált-e már valamit. A gyertyacserét Én is a szervizre bíznám....
Két hete cseréltem izzítógyertyát, életemben először, nem volt vele baj, pikk pakk kijött
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46675 Dátum:
2019.10.28 hétfő, 18:49:41 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.10.28 hétfő, 09:09:08
Nem tudjuk, hogy előtte csinált-e már valamit. A gyertyacserét Én is a szervizre bíznám....
Köszönöm a hozzászólásod.Talán te vagy az egyetlen aki nem szólt le!Nem tudtam,hogy milyen furatba van a gyertya igaz!Ezért írtam ide.Izzítógyertyát soha nem cseréltem!!Pedig ez a 4 mondeóm.Amúgy magam cseréltem lengőkart.hátsó kerék agyat,stabilizátorokat,generátorszíjat,feszítőket,görgőket,vízpumpát,önindítót felújítattam,generátort felújítattam,szabadonfutósítattam,termosztátokat cseréltem,műszerfal izzókat cseréltem,plusz még amiket szoktak,olaj,szűrők stb.Nem vagyok profi és nem is leszek.Szeretem magam csinálni mert érdekel.Az izzítógyertyákat pedig megpróbálom kicserélni magam.Köszi mindenkinek a hozzászólást,okosabb lettem.Szerintem itt zárjuk le ezt a témát.Szép hetet mindenkinek!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46676 Dátum:
2019.10.29 kedd, 13:10:09 »
Sziasztok!
Az autómmal az a probléma, hogy hidegen (azaz nem üzem melegen, de amíg felmelegszik, végig) kopogó hangot hallok a motorból.
Ez csak abban az esetben, ha kicsi gázt adok,és a fordulat 1800 alatt van.
Sem nagyobb gázadásnál, sem gázadás nélkül gurulva nem hallani a kopogást.
A porlasztók fel lettek újítva.
Meghalgatható:
https://www.dropbox.com/s/ut5q1jjmnh74olq/%C3%9Aj%20felv%C3%A9tel.m4a?dl=1
Vélemény?
Üdv,
Józsi.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46677 Dátum:
2019.10.29 kedd, 13:14:45 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.10.29 kedd, 13:10:09
Sziasztok!
Az autómmal az a probléma, hogy hidegen (azaz nem üzem melegen, de amíg felmelegszik, végig) kopogó hangot hallok a motorból.
Ez csak abban az esetben, ha kicsi gázt adok,és a fordulat 1800 alatt van.
Sem nagyobb gázadásnál, sem gázadás nélkül gurulva nem hallani a kopogást.
A porlasztók fel lettek újítva.
Meghalgatható:
https://www.dropbox.com/s/ut5q1jjmnh74olq/%C3%9Aj%20felv%C3%A9tel.m4a?dl=1
Vélemény?
Üdv,
Józsi.
Mikor lettek felújítva?
Valamelyik pedig nem sikerült.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46678 Dátum:
2019.10.29 kedd, 13:40:38 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.29 kedd, 13:14:45
Mikor lettek felújítva?
Valamelyik pedig nem sikerült.....
Kb. fél éve csúcsok lettek cserélve, most egy hete szelepek lettek cserélve.
Új kódokat is kaptak.
A szelepcsere előtt is kattogott a motor, azért vittem el szerelőhöz a porlasztókat.
Állítólag nagyobb volt az elő-befecskendezés mint kellett volna.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46679 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:05:41 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.10.29 kedd, 13:40:38
Kb. fél éve csúcsok lettek cserélve, most egy hete szelepek lettek cserélve.
Új kódokat is kaptak.
A szelepcsere előtt is kattogott a motor, azért vittem el szerelőhöz a porlasztókat.
Állítólag nagyobb volt az elő-befecskendezés mint kellett volna.
Állítólag.....
Előbefecskendezés nagyobb és azt a befecskendezők felújításával orvosolták?
A CR rendszer nem így működik.
Most kopog vagy kattog?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.29 kedd, 15:12:53 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46680 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:09:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.29 kedd, 15:05:41
Állítólag.....
Előbefecskendezés nagyobb és azt a befecskendezők felújításával orvosolták?
A CR rendszer nem így működik.
Most
kopok
vagy kattog?
Ha sokat használod, akkor igen, kopik
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46681 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:18:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.29 kedd, 15:05:41
Állítólag.....
Előbefecskendezés nagyobb és azt a befecskendezők felújításával orvosolták?
A CR rendszer nem így működik.
Most kopog vagy kattog?
Az elő-befecskendezést a porlasztón kell beállítani, de mivel a szelepek már kopottak voltak, nem lehetett egy bizonyos érték alá vinni.
Ezért kellett a szelepeket cserélni.
A motor pedig kattog nem kopog. Bocsi ha nem jól írtam.
Ahogy a feltöltött fájlban hallani (hehet hogy fejhallgatóval jobban hallani, telefonnal csináltam a felvételt):
https://www.dropbox.com/s/ut5q1jjmnh74olq/%C3%9Aj%20felv%C3%A9tel.m4a?dl=1
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46682 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:40:19 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.10.29 kedd, 15:18:47
Az elő-befecskendezést a porlasztón kell beállítani, de mivel a szelepek már kopottak voltak, nem lehetett egy bizonyos érték alá vinni.
Ezért kellett a szelepeket cserélni.
A motor pedig kattog nem kopog. Bocsi ha nem jól írtam.
Ahogy a feltöltött fájlban hallani (hehet hogy fejhallgatóval jobban hallani, telefonnal csináltam a felvételt):
https://www.dropbox.com/s/ut5q1jjmnh74olq/%C3%9Aj%20felv%C3%A9tel.m4a?dl=1
Téged etettek ezzel a baromsággal vagy magadtól írod?
Még az adagolós rendszernél sem a befecskendezőn kell előbefecskendezést állítani...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46683 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:42:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.29 kedd, 15:05:41
Állítólag.....
Előbefecskendezés nagyobb és azt a befecskendezők felújításával orvosolták?
A CR rendszer nem így működik.
Most kopog vagy kattog?
Föttög...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46684 Dátum:
2019.10.29 kedd, 15:58:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.29 kedd, 15:42:29
Föttög...!
AndyA
Pöcök, hozd a föttögésgátlót!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46685 Dátum:
2019.10.30 szerda, 10:47:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.29 kedd, 15:40:19
Téged etettek ezzel a baromsággal vagy magadtól írod?
Még az adagolós rendszernél sem a befecskendezőn kell előbefecskendezést állítani...
A szervizes kolléga azt mondta, hogy magas az előbefecskendezés!
Hogy ez most nyitási időt, vagy befecskendezési mennyiséget jelent, azt nem tudom.
Azt mondta, le kellene szorítani 4,8 alá, de mivel a szelepek kopottak, nem lehet 5,4 alá menni.
Szerintem a szelepek nyitási idejéről beszélt ms-ban.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46686 Dátum:
2019.10.30 szerda, 12:02:25 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.10.30 szerda, 10:47:20
A szervizes kolléga azt mondta, hogy magas az előbefecskendezés!
Hogy ez most nyitási időt, vagy befecskendezési mennyiséget jelent, azt nem tudom.
Azt mondta, le kellene szorítani 4,8 alá, de mivel a szelepek kopottak, nem lehet 5,4 alá menni.
Szerintem a szelepek nyitási idejéről beszélt ms-ban.
Ez is továbbra is hülyeség..... már bocs, nem irányodba szól.
CR rendszer esetén nincs előbefecskendezés, mint olyan.
A főbefecskendezés előtt van úgynevezett pilot befecskendezés. De minden esetben az időpontokat és a nyitási időket is a motorvezérlő szabályozza/vezérli. A befecskendező önmagától nem képes egyikre sem.
A befecskendezővel ill. annak felújításával nem befolyásolható ezen értékek.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.30 szerda, 12:05:00 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46687 Dátum:
2019.11.02 szombat, 13:28:56 »
Sziasztok.Örömmel közlöm mindenkivel,hogy sikerült az izzítógyertya csere.Elég könnyen kijött,bár egy hétig minden nap kicsi olajat kapott.Talán ezért.Kettő rossz volt a négyből.Amúgy a nyomatékkulcs megfordítást alkalmaztam és nálam bejött.Köszönöm a hozzászólóknak a segítséget!Szép hétvégét mindenkinek.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46688 Dátum:
2019.11.02 szombat, 15:42:29 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.11.02 szombat, 13:28:56
Sziasztok.Örömmel közlöm mindenkivel,hogy sikerült az izzítógyertya csere.Elég könnyen kijött,bár egy hétig minden nap kicsi olajat kapott.Talán ezért.Kettő rossz volt a négyből.Amúgy
a nyomatékkulcs megfordítást alkalmaztam
és nálam bejött.Köszönöm a hozzászólóknak a segítséget!Szép hétvégét mindenkinek.
Fordítva fogtad?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46689 Dátum:
2019.11.02 szombat, 18:52:43 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.02 szombat, 15:42:29
Fordítva fogtad?
Tudod te,hogy értem!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46690 Dátum:
2019.11.03 vasárnap, 12:30:20 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2019.11.02 szombat, 13:28:56
Sziasztok.Örömmel közlöm mindenkivel,hogy sikerült az izzítógyertya csere.Elég könnyen kijött,bár egy hétig minden nap kicsi olajat kapott.Talán ezért.Kettő rossz volt a négyből.Amúgy a nyomatékkulcs megfordítást alkalmaztam és nálam bejött.Köszönöm a hozzászólóknak a segítséget!Szép hétvégét mindenkinek.
Örülök, hogy sikerült és hogy nem tántorított el egyes specialistánk lefikázó egy esetleges nagyobb problémát megelőző nyomtatékkulcsos megoldás használata.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46691 Dátum:
2019.11.03 vasárnap, 13:59:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.02 szombat, 15:42:29
Fordítva fogtad?
Nefürggyé le!
Vagymiaz, nekötöszköggyé' folyton!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46692 Dátum:
2019.11.03 vasárnap, 14:03:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.03 vasárnap, 13:59:09
Nefürggyé le!
Vagymiaz, nekötöszköggyé' folyton!
AndyA
Egy kérdés miért lenne az? Főleg, ha a leírás nem egyértelmű....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46693 Dátum:
2019.11.04 hétfő, 11:46:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.27 vasárnap, 08:29:25
Egy webshop leírás nem hiteles forrás.
Mennyi hülyeséget olvastam már weboldalakon....
Szia!
még ezt találtam:
https://www.beruparts.eu/find-my-part/25197/beru/ignition/glow-plug/gn939.pd.html#fitment_id=16454&search_type=vehicle
Ez jelentheti azt, hogy elvileg 35Nm-ig egyben marad a cucc?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46694 Dátum:
2019.11.05 kedd, 09:51:52 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.11.04 hétfő, 11:46:49
Szia!
még ezt találtam:
https://www.beruparts.eu/find-my-part/25197/beru/ignition/glow-plug/gn939.pd.html#fitment_id=16454&search_type=vehicle
Ez jelentheti azt, hogy elvileg 35Nm-ig egyben marad a cucc?
Ez azt jelenti, hogy 35 Nm-rel tekerheted, és addig biztosan nem megy tönkre. Ha szerencséd van, akár 50 Nm-t is kibír. Ha nincs, akkor 36-nál törik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46695 Dátum:
2019.11.05 kedd, 10:55:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.05 kedd, 09:51:52
Ez azt jelenti, hogy 35 Nm-rel tekerheted, és addig biztosan nem megy tönkre. Ha szerencséd van, akár 50 Nm-t is kibír. Ha nincs, akkor 36-nál
törik
.
AndyA
Szakad.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46696 Dátum:
2019.11.05 kedd, 13:54:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.05 kedd, 10:55:46
Szakad.
Ha törik, ha szakad, nekem tökmindegy...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46697 Dátum:
2019.11.05 kedd, 19:00:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.05 kedd, 13:54:18
Ha törik, ha szakad, nekem tökmindegy...
AndyA
Mindegy is, az mk2 nél nem éreztem frusztrációt kicserélni, de az mk3 tdci egy olyan alattomos gusztustalan ribanc, hogy azt inkább szerelőre bíztam (bár papíron én is az vagyok) szenvedjen vele más. Én lehet felgyújtottam volna, ha beleszakad miközben cserélem
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46698 Dátum:
2019.11.10 vasárnap, 16:54:36 »
Sziasztok,
Mennyire normális a turbóban a képen látható olajosodás a légszűrőház felőli oldalon?
https://kepkuldes.com/image/eroBZP
Köszönöm
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46699 Dátum:
2019.11.10 vasárnap, 17:46:59 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.11.10 vasárnap, 16:54:36
Sziasztok,
Mennyire normális a turbóban a képen látható olajosodás a légszűrőház felőli oldalon?
https://kepkuldes.com/image/eroBZP
Köszönöm
Csak ennyi?
Ez még semmi.... Ne foglalkozz vele, használd.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
927
928
929
930
931
932
933
[
934
]
935
936
937
938
939
940
941
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ