Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 00:53:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13835689 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:22:07 »

Szerintem sajnos fájni fog. wow1
de mégis hány péz egy ilyen ketyere
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:24:37 »

A porlasztók, cr szivattyúk cseréje után most ez lesz az új dili? mindenkivel ecu-t akarnak cseréltetni?  wow1
igen mert én már mindkettőt cseréltem és most már ezt is cserélhetem yo mi
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:25:52 »

de mégis hány péz egy ilyen ketyere

Ez szívás...Nekünk is felment 8 liter körülire a fogyi...Ecu-t cserélni? Esetleg a turbóra még nem akartak rábeszélni? Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:28:19 »

A porlasztók, cr szivattyúk cseréje után most ez lesz az új dili? mindenkivel ecu-t akarnak cseréltetni?  wow1
...mind1, csak sokba kerüljön.... levele falbav idiot2 boxer
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:52:19 »

Ez szívás...Nekünk is felment 8 liter körülire a fogyi...Ecu-t cserélni? Esetleg a turbóra még nem akartak rábeszélni? Cheesy
turbora még nem az az  ecu csere után fog következni gondolom én de már régóta szenvedek a 8 literes fogyasztásommal de a szervizben  megnéztem egy másik mondeot 860 km ment és még irt megtehető 196 km valaki azt írta hogy mert ilyen nagy fogyasztási különbségek vannak típuson belül is azért ez érdekes nem?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2010.07.27 kedd, 20:10:04 »

turbora még nem az az  ecu csere után fog következni gondolom én de már régóta szenvedek a 8 literes fogyasztásommal de a szervizben  megnéztem egy másik mondeot 860 km ment és még irt megtehető 196 km valaki azt írta hogy mert ilyen nagy fogyasztási különbségek vannak típuson belül is azért ez érdekes nem?

A mienk 6,5-6,6 körül fogyasztott,kb 900-950et lehett vele menni...Most a plafon az a 800,de inkább 750... :S
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2010.07.27 kedd, 20:53:44 »

A mienk 6,5-6,6 körül fogyasztott,kb 900-950et lehett vele menni...Most a plafon az a 800,de inkább 750... :S
és mi a hibajelenség oka ?
Naplózva
jobbikviktor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


poczikviktor@freemail.hu
WWW
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:31:15 »

Sziasztok!
Hajtókart keresek 1 darabot 2005ös tdci hez!
Nagyon sürgős lenne. Hol tudok legkönnyebben vásárolni egy használtat?
Naplózva

2005. Kombi, xenon, bőr ülések LCD- vel. Feleségemnél 5.2, nekem 6.5 Liter a fogyi!:(
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:34:08 »

turbora még nem az az  ecu csere után fog következni gondolom én de már régóta szenvedek a 8 literes fogyasztásommal de a szervizben  megnéztem egy másik mondeot 860 km ment és még irt megtehető 196 km valaki azt írta hogy mert ilyen nagy fogyasztási különbségek vannak típuson belül is azért ez érdekes nem?
Múltkor valaki írta,hogy p csúcs csere után megnőtt a fogyasztás,bár ez nem jellemző és mégis.Én már mentem 58.5 liter gázolajjal 875 km-t ebből 90% város.Mértnem próbálod meg a szerelővel esetleg frissiteni a szoftvert hátha bejön.Nevedd buta kérdésnek ,de a haverom már járt úgy,hogy fogott kicsit a fék mert bevolt ragadva a féknyereg.Erre csak akkor jött rá mikor cserélték a fékpofát és feltünt,hogy kevesebbet tiudott vele elmenni!!!Csak egy 5let.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:22:54 »

Múltkor valaki írta,hogy p csúcs csere után megnőtt a fogyasztás,bár ez nem jellemző és mégis.Én már mentem 58.5 liter gázolajjal 875 km-t ebből 90% város.Mértnem próbálod meg a szerelővel esetleg frissiteni a szoftvert hátha bejön.Nevedd buta kérdésnek ,de a haverom már járt úgy,hogy fogott kicsit a fék mert bevolt ragadva a féknyereg.Erre csak akkor jött rá mikor cserélték a fékpofát és feltünt,hogy kevesebbet tiudott vele elmenni!!!Csak egy 5let.
Az nem jó bizonyítvány, ha pl. a fékbetét cserekor derül ki csak, hogy végig be volt ragadva...nem tűnt fel neki semmi?
Nekem is volt ilyen beragadás (kézifék), de feltűnt, hogy felforrósodik az egyik hátsó kerék!  wow1 Mondjuk én hipochonder vagyok autóval kapcs, talán azt is észreveszem, ha menet közben bal oldalon több rovar csapódik a fényszórónak, mint jobb oldalon  Wink aztán megszámolom , és pont ugyanannyi Wink
Amúgy ki kell derülnie a fékszorulásnak abból is, ha üresbe teszed, és nem gurul rendesen. Ha fékberagadástól tart az ember, primitív példával mondva, vízszintes helyen üresbe tegye a lendületben lévő autót, és figyelje, hogyan gördül, pl. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 kedd, 22:45:33 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:31:39 »

Az nem jó bizonyítvány, ha pl. a fékbetét cserekor derül ki csak, hogy végig be volt ragadva...nem tűnt fel neki semmi?
Nekem is volt ilyen beragadás, de hamar feltűnt, hogy a parkolóban forró a jobb hátsó kerék!  wow1 Mondjuk én hipochonder vagyok autóval kapcs, talán azt is észreveszem, ha menet közben bal oldalon több a légy csapódik a fényszórónak, mint jobb oldalon  Wink
Amúgy ki kell derülnie a fékszorulásnak abból is, ha üresbe teszed, és nem gurul rendesen. Ha fékberagadástól tart az ember, primitív példával mondva, vízszintes helyen üresbe tegye a lendületben lévő autót, és figyelje, hogyan gördül, pl. wow1
Tök igaz amit mondasz,de sajnos ez így volt.Viszont azóta érzi a különbséget.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2010.07.28 szerda, 08:17:11 »

Tegnap ki lett operálva a gumi szilent a felfogatás alól, de csak az egyik végén volt. Viszont nem lett jobb a hangja, még mindig berezonál 1400-1500 között valamitől. főleg emelkedőn lehet érezni a jelenséget.  Huh? Huh? Huh? miaz miaz miaz
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2010.07.28 szerda, 09:12:50 »

Tegnap ki lett operálva a gumi szilent a felfogatás alól, de csak az egyik végén volt. Viszont nem lett jobb a hangja, még mindig berezonál 1400-1500 között valamitől. főleg emelkedőn lehet érezni a jelenséget.  Huh? Huh? Huh? miaz miaz miaz
Korábban már írtam mondeo111-nek is, hogy szerintem a turbócső 1800-on rezonál. 1400-1500-on más lesz az ok.
Egyébként inkább hangja van vagy érezni lehet?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2010.07.28 szerda, 09:15:34 »

A mienk 6,5-6,6 körül fogyasztott,kb 900-950et lehett vele menni...Most a plafon az a 800,de inkább 750... :S
Sziasztok!
Mikor megvettem 6,6 volt benne utánna lement 5,7-re mikor megkapta az asszony 7,2 most pedig 6,3 at fogyaszt (tankoláskor számolva 5,9).Szerintem sokmindentöl függ,hogy mennyit fogyaszt. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:34:12 »

Tegnap ki lett operálva a gumi szilent a felfogatás alól, de csak az egyik végén volt. Viszont nem lett jobb a hangja, még mindig berezonál 1400-1500 között valamitől. főleg emelkedőn lehet érezni a jelenséget.  Huh? Huh? Huh? miaz miaz miaz

Szeva!

Nekem is berregett a turbócső de az olyan 1800-2000-nél. Elvittem Vik-hez 120ezresre, s mondtam neki, megcsinálta. Aztán 1-2 nap mulva lekezdett berregni, nekem is olyan 1400-1500-körül...és sokkal idegesítőbben...van ismerős ahol fel tudom emelni az autót,s levettük a motortakarót, s kicsit ki volt lazulva a fixre csavarozás, gondolom nem húzta meg jól vagy ilyesmi, viszont amit még láttam, hogy egy picit a kürt is hozzáért a kasztnihoz. Lehet szerelés közben véletlenül nyomták el, vagy nem tudom...szóval nem tudom mi szüntette meg a berregést, de az tény, hogy 1400-es fordulatnál állandó berregést vagy a turbócső fixrecsavarozásának meghúzása vagy a kürt visszahajtása szüntette meg! Érdemes megnézni mindkettőt! Ja és nekem onnan is jött a hang, bal alsó!

Remélem segítettem valamit! Smiley integet2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:03:20 »

Korábban már írtam mondeo111-nek is, hogy szerintem a turbócső 1800-on rezonál. 1400-1500-on más lesz az ok.
Egyébként inkább hangja van vagy érezni lehet?

Enyhén tán érezni is, bár ebben most már nem vagyok olyan biztos.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:04:40 »

Szeva!

Nekem is berregett a turbócső de az olyan 1800-2000-nél. Elvittem Vik-hez 120ezresre, s mondtam neki, megcsinálta. Aztán 1-2 nap mulva lekezdett berregni, nekem is olyan 1400-1500-körül...és sokkal idegesítőbben...van ismerős ahol fel tudom emelni az autót,s levettük a motortakarót, s kicsit ki volt lazulva a fixre csavarozás, gondolom nem húzta meg jól vagy ilyesmi, viszont amit még láttam, hogy egy picit a kürt is hozzáért a kasztnihoz. Lehet szerelés közben véletlenül nyomták el, vagy nem tudom...szóval nem tudom mi szüntette meg a berregést, de az tény, hogy 1400-es fordulatnál állandó berregést vagy a turbócső fixrecsavarozásának meghúzása vagy a kürt visszahajtása szüntette meg! Érdemes megnézni mindkettőt! Ja és nekem onnan is jött a hang, bal alsó!

Remélem segítettem valamit! Smiley integet2

Cső!
Akkor egy szétszedést még megér a dolog a kontroll kedvéért..
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:29:54 »

Cső!
Akkor egy szétszedést még megér a dolog a kontroll kedvéért..
 wave
Ha már úgyis felemeli az ember az autót, akkor mindent át kell nézni alulról, az összes bilincset, minden csavarozást. Le kell húzni fixre amit csak lehet. Nálam a levegőcső valóban vibrált a bilincs gumiszilentek alatt (1500 ford. körül) az volt az egyik főbűnös. De lennie kell másnak is, mert kisebb vibrációt megint érzek innen-onnan. A szabadonfutósítás óta minden ciripelést meghallani  Wink
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:56:45 »

Ha már úgyis felemeli az ember az autót, akkor mindent át kell nézni alulról, az összes bilincset, minden csavarozást. Le kell húzni fixre amit csak lehet. Nálam a levegőcső valóban vibrált a bilincs gumiszilentek alatt (1500 ford. körül) az volt az egyik főbűnös. De lennie kell másnak is, mert kisebb vibrációt megint érzek innen-onnan. A szabadonfutósítás óta minden ciripelést meghallani  Wink

ÚÚÚÚÚtálom az ilyen kis apró bosszantó ciripeléseket....   falbav
Naplózva
jobbikviktor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


poczikviktor@freemail.hu
WWW
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:45:04 »

Sziasztok!
Hajtókart keresek 1 darabot 2005ös tdci -hez!
Nagyon sürgős lenne. Hol tudok legkönnyebben vásárolni egy használtat?
Naplózva

2005. Kombi, xenon, bőr ülések LCD- vel. Feleségemnél 5.2, nekem 6.5 Liter a fogyi!:(
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 17:45:52 »

Sziasztok!
teljesen új tag vagyok.
Segítségeteket szeretném kérni , van egy TDCI mondeóm 2002 es. A napokban jött elő rajta olyan probléma hogy villog az izzítás jelző egy erősebb gyorsítás révén vagy pl 5 ben padlónál tehát amikor nyomatékra lenne szökség.
olyankor izzítás kivillan néha motor leáll ilyenkor menet közben újraindít és cak úgy megyek vele mintha tojás lenne a pedál alatt  Wink
ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Naplózva
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 17:49:08 »

Sziasztok!
Hajtókart keresek 1 darabot 2005ös tdci -hez!
Nagyon sürgős lenne. Hol tudok legkönnyebben vásárolni egy használtat?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:31:01 »

Sziasztok!
teljesen új tag vagyok.
Segítségeteket szeretném kérni , van egy TDCI mondeóm 2002 es. A napokban jött elő rajta olyan probléma hogy villog az izzítás jelző egy erősebb gyorsítás révén vagy pl 5 ben padlónál tehát amikor nyomatékra lenne szökség.
olyankor izzítás kivillan néha motor leáll ilyenkor menet közben újraindít és cak úgy megyek vele mintha tojás lenne a pedál alatt  Wink
ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Eléggé porlasztócsúcs gyanús a dolog. A poharazós vizsgálat megadja a választ. Érdemes ezzel kezdeni a vizsgálódást.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:53:20 »

Köszönöm hogy írtál
De pontosan mit értesz a poharazás vizsgálaton?
Köszi
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 21:10:21 »

Köszönöm hogy írtál
De pontosan mit értesz a poharazás vizsgálaton?
Köszi

Ha bemész egy szervizbe ott tudni fogják.  Wink Részletesebben: a résolajcsövekre kis átlátszó tartyályokat "poharakat" kötnek. Az abban összegyűlő gázolaj mennyiségéből lehet következtetni a porlasztócsúcs, helyesen befecskendező fúvókák, állapotára.

Amúgy:
"Általános üzemanyag rendszer hiba (DTC P0251)
A TDCI vezérlése P0251-es hibával jelzi, ha a kívánt nyomást nem képes elıállítani a szivattyú. Ennek többféle oka is lehet, melyrıl az esetlegesen meglévı másik hibakód ad tájékoztatást. Sárga lámpa kigyullad, és üzemanyag-rendszeri nyomás hibakódot dob az ecu, motor megáll, rövid várakozás után elindul. Kis odafigyeléssel olcsó lehet orvosolni ezeket a gondokat. Keressünk elsı körben gázolajnyomokat, illetve bízzuk szakemberre a levegısödés feltárását. További okok lehetnek: - hiba az alacsony nyomású szakaszban (Go szőrı dugulás vagy levegısödés) Általános hiba az üzemanyag-rendszeri nyomás probléma, ami lehet egyszerő szőrı csereérettség, illetve a rosszul összerakott csatlakozások hibája, ahonnan fel tud levegősödni a szivattyú. - hiba a magas nyomású szakaszban Jelentheti a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep meghibásodását, a résolajcsöveknél, ill. a nagynyomású csöveknél lévı szivárgást. A magas nyomású szakasz ellenırzését bízzuk szakemberre a jellemzıen 600-1200Bar-os nyomás miatt. A hibaforrás beazonosításához üzemanyag nyomás mérés eredménye (indításkor, alapjáraton, menet közben) ad támpontot. - nyomásállítási probléma (DTC P1211, P2291, P2288) - ha erıs gyorsításoknál jelenik meg, a rossz porlasztó(k)nál lehet túl sok nyomásvesztesége a rendszernek a sok résolaj miatt.

A hétköznapi nyelvben hibásan porlasztócsúcsnak becézett porlasztó a common-rail mumus. Ez sajnos már szakszervizes mulatság. Üzemanyagrendszeri hiba esetén lehet sanszunk ilyen problémára. A porlasztók hibájára a P0200, P0201, P0202, P0203, P0204 –es DTC-k utalnak. Jelezheti még a P0325-ös, a kopogásérzékelı tőréshatáron kívüli értékét jelzı hibakód is a gondot. Fizikai vizsgálat az úgynevezett kipoharazás nevő eljárással indul, ahol a résolajmennyiséget mérik meg. Ha túl sok ill. túl kevés, abból tudnak következtetni a hibás porlasztóra, amit miután jópénzért kicserélnek, fel kell programoztatni az ECUban. Ha biztosak vagyunk a porlasztócsúcs problémát illetıleg, irány egy komoly dízeles szakmőhely! A próbapadi vizsgálat után, ahol ellenırzik a porlasztási képet, a szállított mennyiséget, a résolajmennyiséget és még ki tudja mennyi mindent, szakvéleményt adnak a porlasztók állapotától. (Pl. a jónevő Filep dízelnél 6eFt/db a porlasztók vizsgálatának ára) Az árak széles szórásban vannak, a cikk írásakor kb 40e Ft/db a porlasztó, illetve kb 2 óra szerviz rezsidíj a csere és a programozás. "


Hát nagyjából ennyit tudok erről elmondani.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 21:47:46 »

Sziasztok!
teljesen új tag vagyok.
Segítségeteket szeretném kérni , van egy TDCI mondeóm 2002 es. A napokban jött elő rajta olyan probléma hogy villog az izzítás jelző egy erősebb gyorsítás révén vagy pl 5 ben padlónál tehát amikor nyomatékra lenne szökség.
olyankor izzítás kivillan néha motor leáll ilyenkor menet közben újraindít és cak úgy megyek vele mintha tojás lenne a pedál alatt  Wink
ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Ha p csúcs a gond akkor vizsgáltasd be és adok egy címet ahol sokkal olcsóbb mint bárhol.Én is innen fogom venni.Különben 60-98 ezer között van a vadi új attól függ neked melyik kell.Nekem már mondtak 138 ezret is darabra.Ami nekem kell vadi új 98000/db,ennél a srácnál 56000.Ezek vadi újjak.Használtat nevegyél,énsem veszek.Cromaxnál felújított van 58000ft/db és a régit lekell adni és lehet 3 hónap múlva tönkre meghy.Ezt az eladó mondta nekem személyesen.Csak írj ha kell segítek.Gyári Fordos hiba olvasóval vizsgáltasd meg,Pécsen 6000ft a hibaolvasás.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 21:50:06 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2010.07.30 péntek, 10:15:01 »

Köszi szépen a segítséget.
Most próbálok valamit rendezni, de mindenféleképpen visszajelzek, hogy hogyan alakul a dolog.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2010.07.30 péntek, 11:19:42 »

Ha p csúcs a gond akkor vizsgáltasd be és adok egy címet ahol sokkal olcsóbb mint bárhol.Én is innen fogom venni.Különben 60-98 ezer között van a vadi új attól függ neked melyik kell.Nekem már mondtak 138 ezret is darabra.Ami nekem kell vadi új 98000/db,ennél a srácnál 56000.Ezek vadi újjak.Használtat nevegyél,énsem veszek.Cromaxnál felújított van 58000ft/db és a régit lekell adni és lehet 3 hónap múlva tönkre meghy.Ezt az eladó mondta nekem személyesen.Csak írj ha kell segítek.Gyári Fordos hiba olvasóval vizsgáltasd meg,Pécsen 6000ft a hibaolvasás.
Te figyu már, nem akarok kötözködni, de az általános hibakódokat, mint a P1211 mezei hibakódolvasóval, a legegyszerűbb általam is használt elm 327-el is ki lehet olvasni. Ezek tudtommal nem ford specifikus kódok. Miért erőlteted a "gyári" hibaolvasást?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2010.07.30 péntek, 23:31:01 »

Te figyu már, nem akarok kötözködni, de az általános hibakódokat, mint a P1211 mezei hibakódolvasóval, a legegyszerűbb általam is használt elm 327-el is ki lehet olvasni. Ezek tudtommal nem ford specifikus kódok. Miért erőlteted a "gyári" hibaolvasást?
Azért mondom ezt mert nálam először is általános hiba olvasóval olvasták ki és kiírt hibas mellé írt egy ismeretlent amit nem tudott ez a múszer.Aztán rátették a gyári Fordost és az ismeretlen ismerős lett és a másik már nem is volt hiba.Én nem erőltetem senkire semmit,de mindenki mint én is elmondom a tapasztalatomat.Az én szerelőmnek is van hiba olvasója,de egy bizonyos szint után csak a gyári a segítség.Nekem is ezt mondták,hogy agyári a legjobb.Hát nálam ez volt.Ez csak egy ötlet volt.De aszerelőim is gondolkodnak egy gyárin,csak nem olcsó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 14:41:22 »

sziasztok megcsináltattam a kuplungot kb 2 hónapja és azóta nagyobb a fogyasztásom kb 1 literrel. 5,7 ről 6.8 körül mozog. valamit nem jól raktak visza esetleg??
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 16:54:38 »

sziasztok megcsináltattam a kuplungot kb 2 hónapja és azóta nagyobb a fogyasztásom kb 1 literrel. 5,7 ről 6.8 körül mozog. valamit nem jól raktak visza esetleg??

Mióta nem csúszik a kuplung jobban nyomod neki.  nyes
Naplózva
rio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 10:33:52 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni megbízható budapesti szervíz ügyben. Külföldre megyek és szeretném előtte átnézetni az autót.

Előre is köszi!

Üdv

Rió
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 15:42:39 »

No Üllői uti Petrányinál van a kicsikém...megvolt a poharazás...hát azt amit a srác hozott ki üvegben még egy ezer éves traktorba se önteném...( shell-nél tankolt cucc ). Ahogy sejtettem 4 csúcs csere...ezzel számoltam, a jó hír, hogy nincs semmi fémes az üzemanyagba, tehát a nagynyomású megúszta. Jön még viszont neki egy teljes üzemanyagrendszer pucolás, tanksapkától a csúcsokig...
1 év garit mondtak rá a nagynyomású csövekkel való cserénél... most már úgy vagyok, hogy essünk túl rajta, de legalább legyen majd jó! Azt mondta még a srác, hogy nem ajánlja de alternatíva a felújítás, mondom felejtsd el, mert ahogy láttam 50-55 körül újítják fel őket. Én a gyárit veszem bele, igaz kedvezményesen...de a garit megéri! sztem! Szóval magyar kutak hajrá!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 18:06:39 »

No Üllői uti Petrányinál van a kicsikém...megvolt a poharazás...hát azt amit a srác hozott ki üvegben még egy ezer éves traktorba se önteném...( shell-nél tankolt cucc ). Ahogy sejtettem 4 csúcs csere...ezzel számoltam, a jó hír, hogy nincs semmi fémes az üzemanyagba, tehát a nagynyomású megúszta. Jön még viszont neki egy teljes üzemanyagrendszer pucolás, tanksapkától a csúcsokig...
1 év garit mondtak rá a nagynyomású csövekkel való cserénél... most már úgy vagyok, hogy essünk túl rajta, de legalább legyen majd jó! Azt mondta még a srác, hogy nem ajánlja de alternatíva a felújítás, mondom felejtsd el, mert ahogy láttam 50-55 körül újítják fel őket. Én a gyárit veszem bele, igaz kedvezményesen...de a garit megéri! sztem! Szóval magyar kutak hajrá!

A Shell-es cucc, nekem olyan volt a szűrőbe mint a takony...  levele Én teljsen leálltam a Shell-es vásárlásokkal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 18:30:07 »

A Shell komolyan ilyen s*ar lenne?... Akkor hol kéne tankolni?... Sad
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 22:20:50 »

A Shell komolyan ilyen s*ar lenne?... Akkor hol kéne tankolni?... Sad
Az okosok azt mondták,mindegy hol tankolsz mindegyik a mol-tól van.Akülönbség csak az adalékokban van.Én is ezért olyan helyen tankolok azért neves legyen a kút.Pécsen a Lukoilnál.Tankoltam már a molnál,de különbség semmi.Akitől vettem a kocsit ő is a Mol-nál tankolt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 23:10:52 »

Az okosok azt mondták,mindegy hol tankolsz mindegyik a mol-tól van.Akülönbség csak az adalékokban van.Én is ezért olyan helyen tankolok azért neves legyen a kút.Pécsen a Lukoilnál.Tankoltam már a molnál,de különbség semmi.Akitől vettem a kocsit ő is a Mol-nál tankolt.

Ajjaj, ebbol nagy flame lesz, ezem  vigyor3
En ugy tudom, hogy az OMV-nek es a MOL-nak van sajat naftaja. Altalaban a tobbiek a MOL-tol veszik. Az adalekokban kulonboznek az egyes tarsasagok kutjain kaphato uzemanyagok, es persze a katipeti bt-k altal uzemeltetett toltoallomasokon a sajat hasznuk novelesere "feljavitott" nyal osszetevoiben. Viz, petroleum, stb stb...
Ezert tankoltam regen a tecsko kuton az off automba. Ott senkinek nem allt erdekeben taknyolni az uzemanyagot, mert ugyanugy a tecsko uzemeltette.
A tecskos eladok meg nem voltak ebben erdekeltek.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2010.08.03 kedd, 10:02:52 »

Még mielőtt inkvizíció indulna itt a különböző társaságok ellen, azt azért el kell mondanom, hogy sokak szerint ( és ezt el tudom hinni ) az egyes kutaknál dől el a dolog. Az egyes kutakat külön üzemeltetik, s nem mindenhol van "benzinkutasnak születtem, ez a hivatásom, imádom ezt csinálni" benzinkutas, aki a tré fizetését egy kis leszívással próbálja kompenzálni. Az eltűnt naftát pedig a legkülönbözőbb módon után töltik: víz, petróleum, fáradt olaj... amiket csak a tegnapi szerelő felsorolt... Egyszóval nincs olyan, hogy ennél a márkánál igen a másiknál nem...ezt kutakra lebontva kell így alkalmazni! DE akkor is szörnyű hogy ennyire ki vagyunk szolgáltatva!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2010.08.03 kedd, 10:14:24 »

A Shell komolyan ilyen s*ar lenne?... Akkor hol kéne tankolni?... Sad

Én Mobil Petrol-ra álltam át, árba is olcsóbb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2010.08.03 kedd, 12:29:26 »

A Shell komolyan ilyen s*ar lenne?... Akkor hol kéne tankolni?... Sad
A Mondeomban 50e km volt amikor hozzám került. Most 173e km van benne. Az esetek 99%-ban Diósdon a MOL kútnál tankolok, mindig tele. 5-10e km-ként STP Diesel Injector Cleaner-t használok. 10-13e km-ként olaj + szűrő csere. Hála az égnek, meg mindennek, a motornak eddig semmi baja. Se porlasztó csere, se füstölés, semmi. Eddig a motortérben csak izzót és turbó csövet kellett cserélni.
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2010.08.03 kedd, 14:37:09 »

Újabb fejlemény: az EGR dugózásával a füstölés és a rángatás megszűnt, de a teljesítmény jelentősen csökkent, főleg a nagyobb sebességi fokozatokban. Sad Azt hiszem itt az ideje egy újabb turbónyomás mérésnek.

lenne két buta kérdésem: mi az a GO szűrő és az EGR dugózás mit jelent pontosan, mire jó? kell-e vagy csak "ajánlott"? (2002-es MK3-as Mondim van TDCI)
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:06:46 »

lenne két buta kérdésem: mi az a GO szűrő és az EGR dugózás mit jelent pontosan, mire jó? kell-e vagy csak "ajánlott"? (2002-es MK3-as Mondim van TDCI)

GO szűrő: Gázolaj szűrő
EGR szelep: a kipufogó gáznak egy részét visszavezeti a motorba, így óvja a környezetet a sok szmötyitől, az autó viszont így nem csak a kinti tiszta levegőt szívja. ledugózásával ez megszűnik. EU4-esnél dob rá hibakódot ezért nekem pl nincs megcsinálva mert személy szerint nem szeretem az ilyen idegesítő visszajelzéseket... sokaknak levan, majd biztos írják is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2010.08.03 kedd, 17:22:51 »

lenne két buta kérdésem: mi az a GO szűrő és az EGR dugózás mit jelent pontosan, mire jó? kell-e vagy csak "ajánlott"? (2002-es MK3-as Mondim van TDCI)
A tied eu3as,nyugodtan dugózhatod az egr-szelepet! vigyor3
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2010.08.03 kedd, 21:38:05 »

Sziasztok!
Hajtókart keresek 1 darabot 2005ös tdci -hez!
Nagyon sürgős lenne. Hol tudok legkönnyebben vásárolni egy használtat?

Az osztrák, vagy német e-bay -en gyakran van ilyesmi, még azt is meg szokták adni hogy milyen motorkódhoz passzol...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2010.08.03 kedd, 21:39:19 »

Sziasztok!
2.0 tdci mondeon hol talkálom a nyomástartó szelepet.
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2010.08.04 szerda, 09:52:09 »

Sziasztok!
2.0 tdci mondeon hol talkálom a nyomástartó szelepet.
Köszi
üza rendszer?nyomás szabályzó szelep a nagynyomású pumpedlin van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hom_vil
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2010.08.04 szerda, 19:03:04 »

Sziasztok!

Hol érdemes motordiagnosztikát csináltatni?

Gázadásnál fekete füstölés.
Lassan 10 000 km-ert mentem olajcsere óta, de az olajszintem majdnem maximum.
A erősebb gázadásnál füst felhő.
A jelenség kezdete óta a fogyasztásom ~0,5-1 literrel megnőtt.
1800-as fordulat alatt jellemző a füstölés, erőtlenség /a korábbihoz képest/ sőt a fogyasztásemelkedés is. /Autópályán 145, tempomat, BC 6,3 liter az teljesen ok és nem is füstől/.
Mintha a turbó nyitása előtt a kelleténél több üzemanyagot égetnék el!

Ötlet? Javaslat?

Előre is köszi!

hom_vil
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2010.08.04 szerda, 21:24:46 »

Sziasztok!

Hol érdemes motordiagnosztikát csináltatni?

Gázadásnál fekete füstölés.
Lassan 10 000 km-ert mentem olajcsere óta, de az olajszintem majdnem maximum.
A erősebb gázadásnál füst felhő.
A jelenség kezdete óta a fogyasztásom ~0,5-1 literrel megnőtt.
1800-as fordulat alatt jellemző a füstölés, erőtlenség /a korábbihoz képest/ sőt a fogyasztásemelkedés is. /Autópályán 145, tempomat, BC 6,3 liter az teljesen ok és nem is füstől/.
Mintha a turbó nyitása előtt a kelleténél több üzemanyagot égetnék el!

Ötlet? Javaslat?

Előre is köszi!

hom_vil
kilukadt 1 turbócsöved!olajfoltot keress a gumicsöveken és környékükön.Jellemzően az szokott kilukadni ami a coolerről megy fel az egr szelepre függőlegesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 20:58:46 »

Sziasztok, bár régi mondeós vagyok mégis csak most regisztráltam. Van egy kombi 2002-es TDCI-m 130 lovas 214000 km, még minden eredeti benne, bár a lendkerék úgy 186000-nél elkezdett zörögni, de hétfőn cserés lesz. Amiért regisztráltam ide, hogy MEGKÖSZÖNJEM NEKTEK azt a rengeteg hasznos imformációt amit a fórumon olvastam és hasznosítottam. Ugy két hete észrevettem, hogy gyengül a masina nincs nyomaték főleg 4. és 5.-ben és olyan 2000-es fordulat környékén rángatni kezdett. Ez az állapot csak egyre roszabb lett. Bevittem a szervízbe, semmi hibakod némi próbálgatás és szemrevételezés után a szaki megállapította, hogy a vákumszabályzó mágnesszelepeket kell valószínüleg cserélni!!!! 50000 kb az anyag. Megrendelték, mivel hétfőn úgyis viszem kuplungcserére majd akkor kicserélik. Nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem böngészni a netet és hálisten rátok találtam! A 10 dik oldal olvasása után már alig vártam, hogy aknára álljak és átnézzem a turbócsöveket, ami a mai napon megtörtént és BINGO az EGR-re csatlakozó cső repedt volt 13000-ért vettem egyet, aztán EGR tisztítás és dugózás is megtörtént. Na meg a szívosor pucolás, döbbenetes mennyiségű trutyi jött ki belöle. A paripa most repül mint új korában.

Mégegyszer köszi, ezután követni fogom a fórumot az tuti!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:01:53 »

Sziasztok, bár régi mondeós vagyok mégis csak most regisztráltam. Van egy kombi 2002-es TDCI-m 130 lovas 214000 km, még minden eredeti benne, bár a lendkerék úgy 186000-nél elkezdett zörögni, de hétfőn cserés lesz. Amiért regisztráltam ide, hogy MEGKÖSZÖNJEM NEKTEK azt a rengeteg hasznos imformációt amit a fórumon olvastam és hasznosítottam. Ugy két hete észrevettem, hogy gyengül a masina nincs nyomaték főleg 4. és 5.-ben és olyan 2000-es fordulat környékén rángatni kezdett. Ez az állapot csak egyre roszabb lett. Bevittem a szervízbe, semmi hibakod némi próbálgatás és szemrevételezés után a szaki megállapította, hogy a vákumszabályzó mágnesszelepeket kell valószínüleg cserélni!!!! 50000 kb az anyag. Megrendelték, mivel hétfőn úgyis viszem kuplungcserére majd akkor kicserélik. Nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem böngészni a netet és hálisten rátok találtam! A 10 dik oldal olvasása után már alig vártam, hogy aknára álljak és átnézzem a turbócsöveket, ami a mai napon megtörtént és BINGO az EGR-re csatlakozó cső repedt volt 13000-ért vettem egyet, aztán EGR tisztítás és dugózás is megtörtént. Na meg a szívosor pucolás, döbbenetes mennyiségű trutyi jött ki belöle. A paripa most repül mint új korában.

Mégegyszer köszi, ezután követni fogom a fórumot az tuti!
nyes eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.