Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:27:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621058 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:03:25 »

Sziasztok, bár régi mondeós vagyok mégis csak most regisztráltam. Van egy kombi 2002-es TDCI-m 130 lovas 214000 km, még minden eredeti benne, bár a lendkerék úgy 186000-nél elkezdett zörögni, de hétfőn cserés lesz. Amiért regisztráltam ide, hogy MEGKÖSZÖNJEM NEKTEK azt a rengeteg hasznos imformációt amit a fórumon olvastam és hasznosítottam. Ugy két hete észrevettem, hogy gyengül a masina nincs nyomaték főleg 4. és 5.-ben és olyan 2000-es fordulat környékén rángatni kezdett. Ez az állapot csak egyre roszabb lett. Bevittem a szervízbe, semmi hibakod némi próbálgatás és szemrevételezés után a szaki megállapította, hogy a vákumszabályzó mágnesszelepeket kell valószínüleg cserélni!!!! 50000 kb az anyag. Megrendelték, mivel hétfőn úgyis viszem kuplungcserére majd akkor kicserélik. Nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem böngészni a netet és hálisten rátok találtam! A 10 dik oldal olvasása után már alig vártam, hogy aknára álljak és átnézzem a turbócsöveket, ami a mai napon megtörtént és BINGO az EGR-re csatlakozó cső repedt volt 13000-ért vettem egyet, aztán EGR tisztítás és dugózás is megtörtént. Na meg a szívosor pucolás, döbbenetes mennyiségű trutyi jött ki belöle. A paripa most repül mint új korában.

Mégegyszer köszi, ezután követni fogom a fórumot az tuti!
eljen
Kíváncsi vagyok, hogy a vákumszabályzó szelepek hibáját hogy találták ki. Mert ha azok rosszak, akkor nincs turbó, de nincs fék/kuplung rásegítés sem....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:12:08 »

eljen
Kíváncsi vagyok, hogy a vákumszabályzó szelepek hibáját hogy találták ki. Mert ha azok rosszak, akkor nincs turbó, de nincs fék/kuplung rásegítés sem....
mind1,csak sokba kerüljön.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:17:49 »

Én meg a képükre leszek kiváncsi mikor cserélni akarják majd őket én meg köszönöm nem kérem. KB öt perc nézegetés tapogatás után állapította meg az uriember, hogy biztos az nem jó, ezért játszadozik a turbónyomással, pedig régi bútordarab a szervízben mivel a haverom ott dolgozik nem hiszem, hogy le akartak volna húzni, csak nem olvassák a forumot! Minden fordszervízes szerelőnek kötelezővé tenném ezen oldalak átolvasását!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:18:39 »

Én meg a képükre leszek kiváncsi mikor cserélni akarják majd őket én meg köszönöm nem kérem. KB öt perc nézegetés tapogatás után állapította meg az uriember, hogy biztos az nem jó, ezért játszadozik a turbónyomással, pedig régi bútordarab a szervízben mivel a haverom ott dolgozik nem hiszem, hogy le akartak volna húzni, csak nem olvassák a forumot! Minden fordszervízes szerelőnek kötelezővé tenném ezen oldalak átolvasását!
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:31:31 »

Én meg a képükre leszek kiváncsi mikor cserélni akarják majd őket én meg köszönöm nem kérem. KB öt perc nézegetés tapogatás után állapította meg az uriember, hogy biztos az nem jó, ezért játszadozik a turbónyomással, pedig régi bútordarab a szervízben mivel a haverom ott dolgozik nem hiszem, hogy le akartak volna húzni, csak nem olvassák a forumot! Minden fordszervízes szerelőnek kötelezővé tenném ezen oldalak átolvasását!
Én a Ford mérnököknek is kötelezővé tenném!  nezze  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 22:28:39 »

Sziasztok, bár régi mondeós vagyok mégis csak most regisztráltam. Van egy kombi 2002-es TDCI-m 130 lovas 214000 km, még minden eredeti benne, bár a lendkerék úgy 186000-nél elkezdett zörögni, de hétfőn cserés lesz. Amiért regisztráltam ide, hogy MEGKÖSZÖNJEM NEKTEK azt a rengeteg hasznos imformációt amit a fórumon olvastam és hasznosítottam. Ugy két hete észrevettem, hogy gyengül a masina nincs nyomaték főleg 4. és 5.-ben és olyan 2000-es fordulat környékén rángatni kezdett. Ez az állapot csak egyre roszabb lett. Bevittem a szervízbe, semmi hibakod némi próbálgatás és szemrevételezés után a szaki megállapította, hogy a vákumszabályzó mágnesszelepeket kell valószínüleg cserélni!!!! 50000 kb az anyag. Megrendelték, mivel hétfőn úgyis viszem kuplungcserére majd akkor kicserélik. Nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem böngészni a netet és hálisten rátok találtam! A 10 dik oldal olvasása után már alig vártam, hogy aknára álljak és átnézzem a turbócsöveket, ami a mai napon megtörtént és BINGO az EGR-re csatlakozó cső repedt volt 13000-ért vettem egyet, aztán EGR tisztítás és dugózás is megtörtént. Na meg a szívosor pucolás, döbbenetes mennyiségű trutyi jött ki belöle. A paripa most repül mint új korában.

Mégegyszer köszi, ezután követni fogom a fórumot az tuti!

Csak kíváncsi lennék, hogy melyik Ford szervízről beszélünk, csakhogy már konkrét legyen...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 22:39:56 »

Sziasztok!
érdeklődnék hogy valaki közületek szerelt e már be utángyártott főtengely ékszíjtárcsát ha igen véleményt szertnék kérni hogy milyen márkát?vagy csak is a gyárit ajáljátok.
A másik kérdésem az lenne hogy ha leszedem az ékszíjat akkor a főtengely tárcsán kézzel lehet e érezni valamit hogy kopott e vagy nem?
Köszönöm a hozászolásokat . worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.05 csütörtök, 22:42:57 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 22:41:45 »

Csak kíváncsi lennék, hogy melyik Ford szervízről beszélünk, csakhogy már konkrét legyen...

Győr For-Top
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 23:55:04 »

Sziasztok!
érdeklődnék hogy valaki közületek szerelt e már be utángyártott főtengely ékszíjtárcsát ha igen véleményt szertnék kérni hogy milyen márkát?vagy csak is a gyárit ajáljátok.
A másik kérdésem az lenne hogy ha leszedem az ékszíjat akkor a főtengely tárcsán kézzel lehet e érezni valamit hogy kopott e vagy nem?
Köszönöm a hozászolásokat . worship
tegyél fel szabadonfutót és mindegy lesz, hogy gyári vagy sem. De addig gyári kell. A hibás darab csörömpöl, ha megmozgatod, mert a gumiszalag tönkrement, így a két tömeg képes összekoccanni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2010.08.06 péntek, 00:48:11 »

tegyél fel szabadonfutót és mindegy lesz, hogy gyári vagy sem. De addig gyári kell. A hibás darab csörömpöl, ha megmozgatod, mert a gumiszalag tönkrement, így a két tömeg képes összekoccanni.
Köszi a választ az már meg van csak neki kéne fogni a szerelésnek.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2010.08.06 péntek, 09:57:45 »

tegyél fel szabadonfutót és mindegy lesz, hogy gyári vagy sem. De addig gyári kell. A hibás darab csörömpöl, ha megmozgatod, mert a gumiszalag tönkrement, így a két tömeg képes összekoccanni.

A szabadonfutóban egyetértünk, de a tárcsa helyett én inkább a spanyol utángyártottat javaslom. Nekem komplett csere (szíjtárcsa, vezetőgörgők, feszítő, szíj) után kb 3 hétig bírta a gyári tárcsa. Garanciában cserélték, de az sem volt tartósabb. A gyári tárcsa három réteg vékony (~1mm) sajtolt acéllemezből készül amiket ponthegesztéssel hegesztenek össze és közzédolgoznak egy acél és egy gumiszalagot. Szerintem az egész konstrukció gyatra, a lemezek egymáshoz képest el tudnak hajlani. A Cromaxnál kapható spanyol utángyártott tárcsa két esztergált fémdarabból áll, a rezgéscsillapító gumi közéjük van vulkanizálva.  Sokkal masszívabb, tartósabb konstrukció és még olcsóbb is.

Lásd: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg510226#msg510226

Üdv:

Arrabonus
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2010.08.07 szombat, 16:35:34 »

Sziasztok, bár régi mondeós vagyok mégis csak most regisztráltam. Van egy kombi 2002-es TDCI-m 130 lovas 214000 km, még minden eredeti benne, bár a lendkerék úgy 186000-nél elkezdett zörögni, de hétfőn cserés lesz. Amiért regisztráltam ide, hogy MEGKÖSZÖNJEM NEKTEK azt a rengeteg hasznos imformációt amit a fórumon olvastam és hasznosítottam. Ugy két hete észrevettem, hogy gyengül a masina nincs nyomaték főleg 4. és 5.-ben és olyan 2000-es fordulat környékén rángatni kezdett. Ez az állapot csak egyre roszabb lett. Bevittem a szervízbe, semmi hibakod némi próbálgatás és szemrevételezés után a szaki megállapította, hogy a vákumszabályzó mágnesszelepeket kell valószínüleg cserélni!!!! 50000 kb az anyag. Megrendelték, mivel hétfőn úgyis viszem kuplungcserére majd akkor kicserélik. Nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem böngészni a netet és hálisten rátok találtam! A 10 dik oldal olvasása után már alig vártam, hogy aknára álljak és átnézzem a turbócsöveket, ami a mai napon megtörtént és BINGO az EGR-re csatlakozó cső repedt volt 13000-ért vettem egyet, aztán EGR tisztítás és dugózás is megtörtént. Na meg a szívosor pucolás, döbbenetes mennyiségű trutyi jött ki belöle. A paripa most repül mint új korában.

Mégegyszer köszi, ezután követni fogom a fórumot az tuti!
Üdv! Na az történt, hogy pénteken mentem 110km problémamentesen, ment a gép mint a távirat. Viszont ma elindultam vele a városba és 2km-en belül kétszer fulladás villogó izzító, motor leál. Újraindítás kisé nehezen indul majd újra ugyanez. Napi számlálóval "er206" olvasható ki. Mi okozhatja ezt?
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2010.08.07 szombat, 18:20:53 »

Sziasztok, még egyszer utánanéztem a napiszámláló gomb funkcioinak és rájöttem, hogy amit az előbb irtam hülyeség "er206", viszont ír egy olyat, hogy "dt2274".
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2010.08.07 szombat, 18:26:17 »

Üdv! Na az történt, hogy pénteken mentem 110km problémamentesen, ment a gép mint a távirat. Viszont ma elindultam vele a városba és 2km-en belül kétszer fulladás villogó izzító, motor leál. Újraindítás kisé nehezen indul majd újra ugyanez. Napi számlálóval "er206" olvasható ki. Mi okozhatja ezt?
Üzemanyagrendszeri probléma!
Kezdésnek:
-mikor volt a go. szűrő cserélve-lehet,hogy esedékes
-nincs-e gázolaj szivárgás a csúcsok ill. a szűrő környékén-ezt meg kell szüntetni!

Folytatásnak:
Ha nem szív falsot a rendszer sehol,akkor mindenképp elkell vinni gyári diagra hibakódot olvastatni,csúcsprobléma is lehet!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2010.08.07 szombat, 19:44:14 »

Levettem a motorburkolatot, és a 3-as porlasztónál eléggé gázolajos úgy nézem a résolajcső, attól lehet ez a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2010.08.07 szombat, 20:07:39 »

Levettem a motorburkolatot, és a 3-as porlasztónál eléggé gázolajos úgy nézem a résolajcső, attól lehet ez a probléma?
Bizomány!
Ahol kifolyik az olaj ,ott menet közben fals levegő is kerülhet a renszerbe,merthogy a nagynyomású szopattyú szippantja a go.-jat a tankból!
Így levegő kerül a nagynyomású szivattyúba és lecsökken a rendszernyomás.
Ilyenkor kiáll a gép izzítójel villogással vészüzemre és meg is áll a motor.
A szivárgás valszeg 1db 20ft-os "ó" gyűrű cseréjével megszüntethető!!!
A szivárgás megszüntetésével valszeg megszűnik a hibajelenség is!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2010.08.07 szombat, 20:14:33 »

Bizomány!
Ahol kifolyik az olaj ,ott menet közben fals levegő is kerülhet a renszerbe,merthogy a nagynyomású ***attyú szippantja a go.-jat a tankból!
Így levegő kerül a nagynyomású szivattyúba és lecsökken a rendszernyomás.
Ilyenkor kiáll a gép izzítójel villogással vészüzemre és meg is áll a motor.
A szivárgás valszeg 1db 20ft-os "ó" gyűrű cseréjével megszüntethető!!!
A szivárgás megszüntetésével valszeg megszűnik a hibajelenség is!
 Wink wave
Köszi az infót, hétfőn viszem szervízbe kupluncserére, megnézetem ezt is! Mégegyszer kösz!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 10:06:00 »

A Shell komolyan ilyen s*ar lenne?... Akkor hol kéne tankolni?... Sad
Soha Shellt! Ide írom: Tiszafüred. A töltőpisztoly sem jó, az óra is csal, és taknyot is kapunk. Csöpögött belőle a go a kerékre. Csak annyit akartam tankolni, hogy hazaérjek vele, mert otthon várt a tartalékolt go. 5 litert tankoltam, amivel el kéne mennem 80-90 km- távot. Kb 50 km-re mentem el, amikor megint kritikus lett a helyzet! Állítom, hogy 5 liter helyett maximum 3-at kaptam. Le se írom, miket tapasztaltam eddig....
A legjobb nekem és az autómnak az AGIP. Ára alacsony, és a prémium pontrendszere is jó. asszem literenként 16 Ft a kedvezmény 9 pontért??
Bocs az offért.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 17:39:07 »

Szia Alf, jövök egy sörrel,... vagy egy-kettővel! Remélem összefutunk valahol! A diagnózisod tökéletes volt, nem vártam holnapig megnéztem az "o" gyürüt, hát az inkább már kemény műanyag volt mint gumi. A pláne az volt az egészben, hogy a 3-as porlasztónál volt go-s de az egyesnél szürcsölte a levegőt, mindkettő csere és az autó újra tökéletes. Egyébként mindegy az "o" gyűrű anyaga? Vagy spéci hőálló kell, mert amit itthon találtam az modellaautó lengéscsillapítójába való kék színű, de nekem úgy tünt, hogy szilikon, az pedig hőálló ugye?
Egyébként mi ez a szíjmizéria az enyémek még eredetiek 215000km-el most cseréltetem őket de én nem hallok semmi zajt, lehet, hogy rossz a fülem..?
Gyáriakat rendeltem, remélem jó lesz, ja és miért is jó a szabadonfutó mert azt többször olvastam, hogy milyen jó, csak, hogy miért az még nem derült ki számomra.
Ha úgy döntök, hogy nekem is kell meg tudja oldani valaki? Akkor is ha minden vadi új lesz benne "gyári"?

Válaszokat előre is köszi!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 18:07:24 »

Szia Alf, jövök egy sörrel,... vagy egy-kettővel! Remélem összefutunk valahol! A diagnózisod tökéletes volt, nem vártam holnapig megnéztem az "o" gyürüt, hát az inkább már kemény műanyag volt mint gumi. A pláne az volt az egészben, hogy a 3-as porlasztónál volt go-s de az egyesnél szürcsölte a levegőt, mindkettő csere és az autó újra tökéletes. Egyébként mindegy az "o" gyűrű anyaga? Vagy spéci hőálló kell, mert amit itthon találtam az modellaautó lengéscsillapítójába való kék színű, de nekem úgy tünt, hogy szilikon, az pedig hőálló ugye?
Egyébként mi ez a szíjmizéria az enyémek még eredetiek 215000km-el most cseréltetem őket de én nem hallok semmi zajt, lehet, hogy rossz a fülem..?
Gyáriakat rendeltem, remélem jó lesz, ja és miért is jó a szabadonfutó mert azt többször olvastam, hogy milyen jó, csak, hogy miért az még nem derült ki számomra.
Ha úgy döntök, hogy nekem is kell meg tudja oldani valaki? Akkor is ha minden vadi új lesz benne "gyári"?

Válaszokat előre is köszi!

A legjobb alkalom hogy feltedd a szabadonfutót. Pont azért mert minden új gyári. A füled pedig valószínűleg tényleg rossz. Hogy működött még a verda az nem érv, mert a legtöbben nem azért cseréltük, mert már nem ment. Csak fájt.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 18:32:23 »

Szia Alf, jövök egy sörrel,... vagy egy-kettővel! Remélem összefutunk valahol! A diagnózisod tökéletes volt, nem vártam holnapig megnéztem az "o" gyürüt, hát az inkább már kemény műanyag volt mint gumi. A pláne az volt az egészben, hogy a 3-as porlasztónál volt go-s de az egyesnél szürcsölte a levegőt, mindkettő csere és az autó újra tökéletes. Egyébként mindegy az "o" gyűrű anyaga? Vagy spéci hőálló kell, mert amit itthon találtam az modellaautó lengéscsillapítójába való kék színű, de nekem úgy tünt, hogy szilikon, az pedig hőálló ugye?
Egyébként mi ez a szíjmizéria az enyémek még eredetiek 215000km-el most cseréltetem őket de én nem hallok semmi zajt, lehet, hogy rossz a fülem..?
Gyáriakat rendeltem, remélem jó lesz, ja és miért is jó a szabadonfutó mert azt többször olvastam, hogy milyen jó, csak, hogy miért az még nem derült ki számomra.
Ha úgy döntök, hogy nekem is kell meg tudja oldani valaki? Akkor is ha minden vadi új lesz benne "gyári"?

Válaszokat előre is köszi!
...és örülünk vala.... vigyor3 Wink
Mint lejjeb is javasolták,pont most van itt az alkalom,hogy az új alkatrészek örök életűek maradjanak!Most kell a szabadonfutót ráaplikálni a generátorra!!!!!!!!!! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 18:41:05 »

Szia Alf, jövök egy sörrel,... vagy egy-kettővel! Remélem összefutunk valahol! A diagnózisod tökéletes volt, nem vártam holnapig megnéztem az "o" gyürüt, hát az inkább már kemény műanyag volt mint gumi. A pláne az volt az egészben, hogy a 3-as porlasztónál volt go-s de az egyesnél szürcsölte a levegőt, mindkettő csere és az autó újra tökéletes. Egyébként mindegy az "o" gyűrű anyaga? Vagy spéci hőálló kell, mert amit itthon találtam az modellaautó lengéscsillapítójába való kék színű, de nekem úgy tünt, hogy szilikon, az pedig hőálló ugye?
Egyébként mi ez a szíjmizéria az enyémek még eredetiek 215000km-el most cseréltetem őket de én nem hallok semmi zajt, lehet, hogy rossz a fülem..?
Gyáriakat rendeltem, remélem jó lesz, ja és miért is jó a szabadonfutó mert azt többször olvastam, hogy milyen jó, csak, hogy miért az még nem derült ki számomra.
Ha úgy döntök, hogy nekem is kell meg tudja oldani valaki? Akkor is ha minden vadi új lesz benne "gyári"?

Válaszokat előre is köszi!
...még jó,hogy veled senki nem akarta kicseréltetni a csúcsokat 250e ft-ért...... hehe
Merthogy a tdci image így lett lerombolva!
1kis falslevegő miatt a sok palimadárnak kicseréltették ész nélkül a csúcsokat(akit tudtak azt lehúzták még a nagynyomású cseréjével is).Majd 20-30e km után tényleg tönkrementek,mert akkor derült ki,hogy ki sem cserélték őket,csak leszámlázták! falbav
Ezért fhosnak az emberek a tdci-től!Pedig nem megbízhatatlanabb mint 1tddi vagy 1benyás,ha 0km-es kora óta használja valaki és rendesen karban van tartva.Ott van pl Stealt.210e km fölött jár.Komolyabb gond nélkül.Asszem 4 éves az autója.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 19:53:59 »

...még jó,hogy veled senki nem akarta kicseréltetni a csúcsokat 250e ft-ért...... hehe
Merthogy a tdci image így lett lerombolva!
1kis falslevegő miatt a sok palimadárnak kicseréltették ész nélkül a csúcsokat(akit tudtak azt lehúzták még a nagynyomású cseréjével is).Majd 20-30e km után tényleg tönkrementek,mert akkor derült ki,hogy ki sem cserélték őket,csak leszámlázták! falbav
Ezért fhosnak az emberek a tdci-től!Pedig nem megbízhatatlanabb mint 1tddi vagy 1benyás,ha 0km-es kora óta használja valaki és rendesen karban van tartva.Ott van pl Stealt.210e km fölött jár.Komolyabb gond nélkül.Asszem 4 éves az autója.
Ne mindig velem példálózzál mert időben mindig fölé,  kilóméterben mindig alá lősz.  nyes
Gond? Azt nem rendeltem hozzá amikor vettem, ezért nem fizetek.  eplus2  Ehhez még hozzá teszem hogy olyan állapotban van  hogy ha most kéne nepperen keresztül eladni akkor a standard  63ekm-es km futással láthatnám viszont  eplus2 Pont emiatt marad második autónak az asszonynak. Majd ha a télen érkező utód is kiszolgált annyit mint ez majd csak akkor adjuk tovább. Sokat bírnak ezek a gépek egy pici odafigyeléssel.  wave
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 20:39:31 »

Hát igen, nálam hat éve van a verda 70000.-el vettem 2 évesen ismeröstől most 215000.- van benne eddig csak égőt és egy vezérmű jeladót cseréltem. 112000-nél vészüzembe állt az egyik csúcs miatt, újraprogizták és azóta semmi, valoszínű betankoltam valami jó anyagot. Egyébként itt Győrben annyira korrektek voltak, hogy csak azt a porlasztót akarták cserélni amelyikkel gond volt, de hálisten nem kellett.

Hol csinálnak ilyen szabadonfutót, tudtok valakit ajánlani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:13:35 »

Hát igen, nálam hat éve van a verda 70000.-el vettem 2 évesen ismeröstől most 215000.- van benne eddig csak égőt és egy vezérmű jeladót cseréltem. 112000-nél vészüzembe állt az egyik csúcs miatt, újraprogizták és azóta semmi, valoszínű betankoltam valami jó anyagot. Egyébként itt Győrben annyira korrektek voltak, hogy csak azt a porlasztót akarták cserélni amelyikkel gond volt, de hálisten nem kellett.

Hol csinálnak ilyen szabadonfutót, tudtok valakit ajánlani?
kérdezd meg Relhistet,hogy rendel-e még.elég olcsón szerezte be.
beszerelni bármelyik szerelő,aki leveszi a generátort....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:13:59 »

Ne mindig velem példálózzál mert időben mindig fölé,  kilóméterben mindig alá lősz.  nyes
Gond? Azt nem rendeltem hozzá amikor vettem, ezért nem fizetek.  eplus2  Ehhez még hozzá teszem hogy olyan állapotban van  hogy ha most kéne nepperen keresztül eladni akkor a standard  63ekm-es km futással láthatnám viszont  eplus2 Pont emiatt marad második autónak az asszonynak. Majd ha a télen érkező utód is kiszolgált annyit mint ez majd csak akkor adjuk tovább. Sokat bírnak ezek a gépek egy pici odafigyeléssel.  wave
nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:15:34 »

A tied eu3as,nyugodtan dugózhatod az egr-szelepet! vigyor3
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf

köszi Alf!
az történt, hogy elszállt a turbóm. szépen ki is lett cserélve. mentem vele kb 3000 km-t, és ekkor dőlt belőle a füst (nem fehér, mint a turbóelszálláskor, hanem koromfekete...) és leesett a teljesítménye... EGR szelepet kellett cserélni a szerelőm szerint. megtörtént. mentem vele összesen 100-150 km-t és most meg a Budakeszi úton 3-aqs fokozatban azt hittem nem fogok tudni felmenni (hosszú emelkedő), egyre gyengébben muzsikált a motor, mintha le lenne fojtva... nulláról húzatva nem érződik semmi, de kikisérleteztem 4-es fokozatban 70km/h fokozatnál, 2000 alatti fordulaton enyhén rángat és valahogy nem olyan harapós, mint korábban...  ja és a fogyasztása iszonyat turva a turbócsere óta: 2100 km mentem el 4 tank benzinnel kb... szerintetek mi lehet a baj? nincs ledugózva, a szerelő szerint (aki nem Ford szagértő) kutya baja, csak a városi használat miatt kicsit lomha lett, azt tanácsolta tankoljak a drágább dízelből és húzassam ki a pályán... mi a véleményetek erről?
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:25:33 »

köszi Alf!
az történt, hogy elszállt a turbóm. szépen ki is lett cserélve. mentem vele kb 3000 km-t, és ekkor dőlt belőle a füst (nem fehér, mint a turbóelszálláskor, hanem koromfekete...) és leesett a teljesítménye... EGR szelepet kellett cserélni a szerelőm szerint. megtörtént. mentem vele összesen 100-150 km-t és most meg a Budakeszi úton 3-aqs fokozatban azt hittem nem fogok tudni felmenni (hosszú emelkedő), egyre gyengébben muzsikált a motor, mintha le lenne fojtva... nulláról húzatva nem érződik semmi, de kikisérleteztem 4-es fokozatban 70km/h fokozatnál, 2000 alatti fordulaton enyhén rángat és valahogy nem olyan harapós, mint korábban...  ja és a fogyasztása iszonyat turva a turbócsere óta: 2100 km mentem el 4 tank benzinnel kb... szerintetek mi lehet a baj? nincs ledugózva, a szerelő szerint (aki nem Ford szagértő) kutya baja, csak a városi használat miatt kicsit lomha lett, azt tanácsolta tankoljak a drágább dízelből és húzassam ki a pályán... mi a véleményetek erről?
Szia egy hete ugyanezen jelenségel találkoztam, turbócsőrepedés volt. Mivel turbót és EGR-t cseréltek és azóta van probléma valoszínű, hogy nem huztak meg egy csövet. Több mint biztos, hogy az EGR-re csatlakozó függőleges gumicső.
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:27:10 »

Ja és válts szerelőt!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 22:29:43 »

köszi Alf!
az történt, hogy elszállt a turbóm. szépen ki is lett cserélve. mentem vele kb 3000 km-t, és ekkor dőlt belőle a füst (nem fehér, mint a turbóelszálláskor, hanem koromfekete...) és leesett a teljesítménye... EGR szelepet kellett cserélni a szerelőm szerint. megtörtént. mentem vele összesen 100-150 km-t és most meg a Budakeszi úton 3-aqs fokozatban azt hittem nem fogok tudni felmenni (hosszú emelkedő), egyre gyengébben muzsikált a motor, mintha le lenne fojtva... nulláról húzatva nem érződik semmi, de kikisérleteztem 4-es fokozatban 70km/h fokozatnál, 2000 alatti fordulaton enyhén rángat és valahogy nem olyan harapós, mint korábban...  ja és a fogyasztása iszonyat turva a turbócsere óta: 2100 km mentem el 4 tank benzinnel kb... szerintetek mi lehet a baj? nincs ledugózva, a szerelő szerint (aki nem Ford szagértő) kutya baja, csak a városi használat miatt kicsit lomha lett, azt tanácsolta tankoljak a drágább dízelből és húzassam ki a pályán... mi a véleményetek erről?
Nem lehet,hogy kirepedt valamelyik turbócsöved?Nézd meg hátha!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 23:14:00 »

köszi Alf!
az történt, hogy elszállt a turbóm. szépen ki is lett cserélve. mentem vele kb 3000 km-t, és ekkor dőlt belőle a füst (nem fehér, mint a turbóelszálláskor, hanem koromfekete...) és leesett a teljesítménye... EGR szelepet kellett cserélni a szerelőm szerint. megtörtént. mentem vele összesen 100-150 km-t és most meg a Budakeszi úton 3-aqs fokozatban azt hittem nem fogok tudni felmenni (hosszú emelkedő), egyre gyengébben muzsikált a motor, mintha le lenne fojtva... nulláról húzatva nem érződik semmi, de kikisérleteztem 4-es fokozatban 70km/h fokozatnál, 2000 alatti fordulaton enyhén rángat és valahogy nem olyan harapós, mint korábban...  ja és a fogyasztása iszonyat turva a turbócsere óta: 2100 km mentem el 4 tank benzinnel kb... szerintetek mi lehet a baj? nincs ledugózva, a szerelő szerint (aki nem Ford szagértő) kutya baja, csak a városi használat miatt kicsit lomha lett, azt tanácsolta tankoljak a drágább dízelből és húzassam ki a pályán... mi a véleményetek erről?
nem lehet, hogy simán gázolajat kéne bele tankolni?? vigyor3 hehe Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petand
Vendég
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 23:48:29 »

Sziasztok, már egyszer kaptam itt segítséget, remélem most is így lesz. Mondeo 2006. 2.2 TDCI 87000 Km
Az autó kb 3000 Km-rel ezelőtt elkezdte azt a jelenséget produkálni, hogy 120-128 és 132-140-es sebesség között rángatni kezdett, nem is rángatott igazából inkább hullámzott.
Ennek ellenére szépen gyorsult, akkor nem produkálta a hibát, viszont gyorsításkor jókora füstöt eresztett. Háromszor előfordult, hogy kigyulladt az izzítás visszajelző. Közben voltunk szervízben, hibakód olvasás, EGR tisztítás. A füstölés szinte teljesen megszünt, de a hullámzás nem múlt el. Még a szervíz előtt teljesen kiszámíthatatlanná vált mikor jön elő. Néha 40-nél 80-nál stb, néha pedig napokig sem. Előfordulhat, hogy a két jelenség (EGR miatti füstölés és a hullámzás) különböző hiba miatt van?
Ötlet, tanács, segítség ...
Előre is köszönöm.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 00:09:25 »

Sziasztok, már egyszer kaptam itt segítséget, remélem most is így lesz. Mondeo 2006. 2.2 TDCI 87000 Km
Az autó kb 3000 Km-rel ezelőtt elkezdte azt a jelenséget produkálni, hogy 120-128 és 132-140-es sebesség között rángatni kezdett, nem is rángatott igazából inkább hullámzott.
Ennek ellenére szépen gyorsult, akkor nem produkálta a hibát, viszont gyorsításkor jókora füstöt eresztett. Háromszor előfordult, hogy kigyulladt az izzítás visszajelző. Közben voltunk szervízben, hibakód olvasás, EGR tisztítás. A füstölés szinte teljesen megszünt, de a hullámzás nem múlt el. Még a szervíz előtt teljesen kiszámíthatatlanná vált mikor jön elő. Néha 40-nél 80-nál stb, néha pedig napokig sem. Előfordulhat, hogy a két jelenség (EGR miatti füstölés és a hullámzás) különböző hiba miatt van?
Ötlet, tanács, segítség ...
Előre is köszönöm.

A 2,2TDCi-nek egy gyenge pontja van az EGR szelep ami nem tud öntisztúlni és egy idő után beáll vagy olyan eltérés lesz a kívánt és a tényleges szelep pozició között hogy bedobja az izzításjelzőt és vészüzemmódba  löki a motort. Tisztítani nem igazán lehet bár egy próbát megér de kb 40km után már majdnem ugyanolyan szutykos mint előtte. Annak ellenére, hogy  2006-os már QJBB motorkodú azaz Euró IV-es lesz aminél elméletileg nem lehetne ledugozni az EGR szelepet anélkül hogy ne lökné a P0401 hibakodot (a másodiknál gyullad fel a motorkontrol lámpa ami viszont teljesítmény vesztést nem okoz. Ilyenkor át kell állítani a mintavételezési ciklust és venni kell egy kb 50USD-s kódscannert amivel tudod törölni az ez után is az EUro IV miatt megjelenő EGR hibakodot ha nagyon zavaró. Tehát takarítsd ki az EGR szelepet és a szívosort is , és kerüljön ledugozásra az EGR szelep. Utána nem szabadna ilyen füstölős gondnak lenni. Ha sokáig húzod így az EGR-el előtt utóbb már be se fog tudni indulni.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 09:44:45 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni két autó két tünetével kapcsolatban.

Egyik autó: 5. sebességben 80-100 között gurulva gázelvétel utáni óvatos gázadásra ránt az autó. Intenzív gyorsításnál, más sebességnél nem jelentkezik a probléma. Sokszor olvastam már ezt a hibajelenséget itt a fórumon, de a keresővel sajnos nem találtam meg ezeket a bejegyzéseket

Másik autó: Gyújtás ráadása után villogva maradt az izzításjelző. A motor beindult simán járt. Viszont óvatos gyorsításnál is rángatott és nagyon csúnya hangja volt. Újraindítás után semmi gond. (nem tudom hogy számíthat-e de ezt pont hátsó fékcsere után csinálta – csak az emelés miatt gondolom, hátha…) Én már régebben is írtam, hogy nagyon ritkán (1 alkalom/félév) előfordul, hogy indítózásnál villogva marad az izzításjelző, de eddig be sem indult ilyenkor, csak 2.-3. próbálkozásra, amikor kialudt az izzításjelző.

Mindkét autón 20-30 ezer km-el ezelőtt lett csúcs cserélve gyári újra VIK által.

Előre is köszönöm!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:01:29 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni két autó két tünetével kapcsolatban.

Egyik autó: 5. sebességben 80-100 között gurulva gázelvétel utáni óvatos gázadásra ránt az autó. Intenzív gyorsításnál, más sebességnél nem jelentkezik a probléma. Sokszor olvastam már ezt a hibajelenséget itt a fórumon, de a keresővel sajnos nem találtam meg ezeket a bejegyzéseket

Másik autó: Gyújtás ráadása után villogva maradt az izzításjelző. A motor beindult simán járt. Viszont óvatos gyorsításnál is rángatott és nagyon csúnya hangja volt. Újraindítás után semmi gond. (nem tudom hogy számíthat-e de ezt pont hátsó fékcsere után csinálta – csak az emelés miatt gondolom, hátha…) Én már régebben is írtam, hogy nagyon ritkán (1 alkalom/félév) előfordul, hogy indítózásnál villogva marad az izzításjelző, de eddig be sem indult ilyenkor, csak 2.-3. próbálkozásra, amikor kialudt az izzításjelző.

Mindkét autón 20-30 ezer km-el ezelőtt lett csúcs cserélve gyári újra VIK által.

Előre is köszönöm!

Menj vissza Vik-hez!!Ez a legegyszerűbb javaslat hidd el! Wink
Főleg a második eset miatt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:04:24 »

köszi Alf!
az történt, hogy elszállt a turbóm. szépen ki is lett cserélve. mentem vele kb 3000 km-t, és ekkor dőlt belőle a füst (nem fehér, mint a turbóelszálláskor, hanem koromfekete...) és leesett a teljesítménye... EGR szelepet kellett cserélni a szerelőm szerint. megtörtént. mentem vele összesen 100-150 km-t és most meg a Budakeszi úton 3-aqs fokozatban azt hittem nem fogok tudni felmenni (hosszú emelkedő), egyre gyengébben muzsikált a motor, mintha le lenne fojtva... nulláról húzatva nem érződik semmi, de kikisérleteztem 4-es fokozatban 70km/h fokozatnál, 2000 alatti fordulaton enyhén rángat és valahogy nem olyan harapós, mint korábban...  ja és a fogyasztása iszonyat turva a turbócsere óta: 2100 km mentem el 4 tank benzinnel kb... szerintetek mi lehet a baj? nincs ledugózva, a szerelő szerint (aki nem Ford szagértő) kutya baja, csak a városi használat miatt kicsit lomha lett, azt tanácsolta tankoljak a drágább dízelből és húzassam ki a pályán... mi a véleményetek erről?
Ilyen nincs!
Kilukadt valamelyik turbócsöved!Fekete füst,erőtlen,fogyaszt mint a benyás.... vigyor3
Miért kellett turbót cserélni?A fehér füst miatt? falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:05:47 »

Ja és válts szerelőt!
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:25:18 »

Menj vissza Vik-hez!!Ez a legegyszerűbb javaslat hidd el! Wink
Főleg a második eset miatt!

Esetleg beemelhettek egy go csövet...
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:47:19 »

nem lehet, hogy simán gázolajat kéne bele tankolni?? vigyor3 hehe Wink

jogos, ott a két pont Smiley olaj volt az, diesel... csak elírtam... nálam az üzemanyagok gyűjtőneve a "benzin"...
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 10:49:40 »

Ilyen nincs!
Kilukadt valamelyik turbócsöved!Fekete füst,erőtlen,fogyaszt mint a benyás.... vigyor3
Miért kellett turbót cserélni?A fehér füst miatt? falbav

a fehér füst beborította a Váci utat, oda vissza, mind a 6 sávot... Sad((( aztán leállt az autó, trélerezni kellett... telenyomta mindenhol a motort (dízel?) olajjal... sokat szívok ezzel a gépmadárral... elkeserítő... milyen nehéz eladni egy Mondit mostanság?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 11:05:02 »

a fehér füst beborította a Váci utat, oda vissza, mind a 6 sávot... Sad((( aztán leállt az autó, trélerezni kellett... telenyomta mindenhol a motort (dízel?) olajjal... sokat szívok ezzel a gépmadárral... elkeserítő... milyen nehéz eladni egy Mondit mostanság?
még mindig nem értem,miért kellett ezért turbót cserélni?! Roll Eyes
eladni...csak aprópénzért...a béka shegge alatt vannak az árak... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 11:16:48 »

még mindig nem értem,miért kellett ezért turbót cserélni?! Roll Eyes
eladni...csak aprópénzért...a béka shegge alatt vannak az árak... szomoru1

mert szétszedte a szerelő és ezt állapította meg... Sad ingem-gatyám, idegrendszerem ráment erre a kocsira... Sad(( pedig nagyon szeretek ránézni, vezetni, csak ne kerülne ilyen sokba a fenntartása... főleg, h nem értek hozzá...
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 11:18:12 »

Szia egy hete ugyanezen jelenségel találkoztam, turbócsőrepedés volt. Mivel turbót és EGR-t cseréltek és azóta van probléma valoszínű, hogy nem huztak meg egy csövet. Több mint biztos, hogy az EGR-re csatlakozó függőleges gumicső.

tudnátok se]íteni ezt hol tudom megnézni? ha így járok vele, azzal csinálhatok nagyobb bajt?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 11:19:16 »

Esetleg beemelhettek egy go csövet...

Ezt most nem vágom
A levegősödésre gondolsz?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 11:22:01 »

Menj vissza Vik-hez!!Ez a legegyszerűbb javaslat hidd el! Wink
Főleg a második eset miatt!

Első eset: Úgy néz ki megoldva. Lukas egy turbócső

Második eset: nem igazán esik útba mostanában, úgyhogy addíg marad a várakozó és megfigyelő álláspont.

Köszi még1X
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 12:30:09 »

Sziasztok!
Ezúton szeretnék  köszönetet mondani ALFnak az feszítő átalakításáért nagyon csendes az autó természetesen szabadonfutó tárcsa is be lett szerelve nagyon jó worship
Ha személyesen talizunk egyszer a következő sört én fizetem neked.
Köszi worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 13:24:23 »

Sziasztok!
Ezúton szeretnék  köszönetet mondani ALFnak az feszítő átalakításáért nagyon csendes az autó természetesen szabadonfutó tárcsa is be lett szerelve nagyon jó worship
Ha személyesen talizunk egyszer a következő sört én fizetem neked.
Köszi worship
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 13:28:37 »

mert szétszedte a szerelő és ezt állapította meg... Sad ingem-gatyám, idegrendszerem ráment erre a kocsira... Sad(( pedig nagyon szeretek ránézni, vezetni, csak ne kerülne ilyen sokba a fenntartása... főleg, h nem értek hozzá...
Ez itt a baj.Látják rajtad ,hogy nem értesz hozzá.És lehúznak.Meg a tipust is. szomoru1  falbav

Ha hamarabb idetaláltál volna,valószínű,hogy a turbódat sem kellett volna cserélni sokszázezer ft-ért.
Nincs sok összefüggés a kifolyó gázolaj és a turbóhiba között!
Járj sűrűbben ide! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 13:31:15 »

tudnátok se]íteni ezt hol tudom megnézni? ha így járok vele, azzal csinálhatok nagyobb bajt?
ezt bármelyik autószerelő műhelyben.Hol laksz?pest?
6db gumicsőszakasz van a turbórendszerben.Olajfoltot kell keresni a csöveken vagy a környékén,és meglesz a repedés is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 13:56:51 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni két autó két tünetével kapcsolatban.

Egyik autó: 5. sebességben 80-100 között gurulva gázelvétel utáni óvatos gázadásra ránt az autó. Intenzív gyorsításnál, más sebességnél nem jelentkezik a probléma. Sokszor olvastam már ezt a hibajelenséget itt a fórumon, de a keresővel sajnos nem találtam meg ezeket a bejegyzéseket

Másik autó: Gyújtás ráadása után villogva maradt az izzításjelző. A motor beindult simán járt. Viszont óvatos gyorsításnál is rángatott és nagyon csúnya hangja volt. Újraindítás után semmi gond. (nem tudom hogy számíthat-e de ezt pont hátsó fékcsere után csinálta – csak az emelés miatt gondolom, hátha…) Én már régebben is írtam, hogy nagyon ritkán (1 alkalom/félév) előfordul, hogy indítózásnál villogva marad az izzításjelző, de eddig be sem indult ilyenkor, csak 2.-3. próbálkozásra, amikor kialudt az izzításjelző.

Mindkét autón 20-30 ezer km-el ezelőtt lett csúcs cserélve gyári újra VIK által.

Előre is köszönöm!

A második valószínű szivattyú szelep lesz. Indítás környékén villogó jelző az alaphelyzeti 0,4-0,6bar-os nyomás hibáját jelezheti. Pl. túl rövid indítózás (nem várod meg míg beröffen, visszaengeded a kulcsot) után is tud villogni, mivel nem sikerült elengednie a nyomást két indítás között.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.