Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:37:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634227 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 14:01:18 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.09 hétfő, 10:49:40
a fehér füst beborította a Váci utat, oda vissza, mind a 6 sávot...
((( aztán leállt az autó, trélerezni kellett... telenyomta mindenhol a motort (dízel?) olajjal... sokat szívok ezzel a gépmadárral... elkeserítő... milyen nehéz eladni egy Mondit mostanság?
Azért csak kellene tudni az összefüggést a turbóhiba és a fehér füst között, mert nekem nem áll össze elsőre a dolog. A kérdés az, hogy milyen színe van a forró kipufogórendszebe jutó motorolajnak?
Ha ez lett volna, akkor a turbó hibáját erős köszörülő vagy sivító hang kíséri függően attól, hogy eltört-e a tengelye vagy csak az olajzása szűnt meg.
Érdekes.
(ps. A turbó tengelyének törése hang alapján egyértelműen azonosítható, nálam is ez volt. De legalább fehéren nem füstölt, igaz nem nyomtam neki a hiba jelentkezése után, pedig kb 2 liter motorolaj folyt be a kipuffba.)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 14:19:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.09 hétfő, 14:01:18
(ps. A turbó tengelyének törése hang alapján egyértelműen azonosítható, nálam is ez volt. De legalább fehéren nem füstölt, igaz nem nyomtam neki a hiba jelentkezése után, pedig kb 2 liter motorolaj folyt be a kipuffba.)
Nekem a tengelytörés egy streetracing közben következett be... Nem volt semmilyen jellegzetes hangja és olaj sem ment sehová...
Ja és még nyomtam is utána egy pár kilóméteren, bízva abban, hogy egy dugulás ami megszűnik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Herceg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 14:50:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.09 hétfő, 14:01:18
Azért csak kellene tudni az összefüggést a turbóhiba és a fehér füst között, mert nekem nem áll össze elsőre a dolog. A kérdés az, hogy milyen színe van a forró kipufogórendszebe jutó motorolajnak?
Ha ez lett volna, akkor a turbó hibáját erős köszörülő vagy sivító hang kíséri függően attól, hogy eltört-e a tengelye vagy csak az olajzása szűnt meg.
Érdekes.
(ps. A turbó tengelyének törése hang alapján egyértelműen azonosítható, nálam is ez volt. De legalább fehéren nem füstölt, igaz nem nyomtam neki a hiba jelentkezése után, pedig kb 2 liter motorolaj folyt be a kipuffba.)
először furcsa, éles, köszörülő hangja volt, leesett a teljesítmény... sajnos mentem vele utána, nem sokat ugyan, és nem is toltam neki de mire eljutottam volna a szerelőhöz, addigra dőlt a füst, nem lehetett leállítani a motort, egyre gyengébb lett és le kellett fullasztanom, ezután lett a tréler. első ránézésre (sic!) hengerfejnek nézték, de szétszedés után kiderült, hogy kettétört a turbóban a tengely...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 14:54:04 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.08.09 hétfő, 11:19:16
Ezt most nem vágom
A levegősödésre gondolsz?
Arra gondolok, hogy ha pl csápossal emelték és rossz helyre tették az emelőt, vagy azzal az emelővel, ami végig felfekszik a küszöbön, akkor összeroppanthattak/lapíthattak egy üzemanyagcsövet.
Naplózva
petand
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 15:05:47 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.09 hétfő, 00:09:25
A 2,2TDCi-nek egy gyenge pontja van az EGR szelep ami nem tud öntisztúlni és egy idő után beáll vagy olyan eltérés lesz a kívánt és a tényleges szelep pozició között hogy bedobja az izzításjelzőt és vészüzemmódba löki a motort. Tisztítani nem igazán lehet bár egy próbát megér de kb 40km után már majdnem ugyanolyan szutykos mint előtte. Annak ellenére, hogy 2006-os már QJBB motorkodú azaz Euró IV-es lesz aminél elméletileg nem lehetne ledugozni az EGR szelepet anélkül hogy ne lökné a P0401 hibakodot (a másodiknál gyullad fel a motorkontrol lámpa ami viszont teljesítmény vesztést nem okoz. Ilyenkor át kell állítani a mintavételezési ciklust és venni kell egy kb 50USD-s kódscannert amivel tudod törölni az ez után is az EUro IV miatt megjelenő EGR hibakodot ha nagyon zavaró. Tehát takarítsd ki az EGR szelepet és a szívosort is , és kerüljön ledugozásra az EGR szelep. Utána nem szabadna ilyen füstölős gondnak lenni. Ha sokáig húzod így az EGR-el előtt utóbb már be se fog tudni indulni.
Köszönöm a választ.
Nem szeretnék ilyen tuningot, nem is értek hozzá.
Mivel szerelővel kéne csináltatnom,lehet nem lenne olcsóbb, mint egy új EGR.
No meg aztán Nej jár az ajutóval (ez a családi kocsink) és gyerkőcöket cipeli folyamatosan,
szeretném, ha megbizható megoldás születne.
Szerintem a szerelő lelkiismeretesen kipucolta a cuccost, azt viszont nem értem, hogy 40 Km után mitől lesz megint koszos.
Írtam, hogy a füstölés a pucolás után megszünt, de a hullámzás megmaradt, nem lehet két különböző hiba?
2 éve már cserélték az EGR-t, "nagynevű" szervizben, most a szerelő (másik) azt mondta, hogy ez a szelep már volt babrálva.
Érdekes annak idején velem új árat fizettettek és annak is adták el.
Pollen szűrővel is jártam így és még kitudja mivel nem, csak nem jöttem rá. Igaz ez egy másik topik téma volna.
Ötlet tipp ha még van, légyszi írj, írjatok.
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.09 hétfő, 15:19:19 írta petand
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 15:56:27 »
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Köszönöm a választ.
Nem szeretnék ilyen tuningot, nem is értek hozzá.
Mivel szerelővel kéne csináltatnom,lehet nem lenne olcsóbb, mint egy új EGR.
No meg aztán Nej jár az ajutóval (ez a családi kocsink) és gyerkőcöket cipeli folyamatosan,
szeretném, ha megbizható megoldás születne.
Szerintem a szerelő lelkiismeretesen kipucolta a cuccost, azt viszont nem értem, hogy 40 Km után mitől lesz megint koszos.
Írtam, hogy a füstölés a pucolás után megszünt, de a hullámzás megmaradt, nem lehet két különböző hiba?
2 éve már cserélték az EGR-t, "nagynevű" szervizben, most a szerelő (másik) azt mondta, hogy ez a szelep már volt babrálva.
Érdekes annak idején velem új árat fizettettek és annak is adták el.
Pollen szűrővel is jártam így és még kitudja mivel nem, csak nem jöttem rá. Igaz ez egy másik topik téma volna.
Ötlet tipp ha még van, légyszi írj, írjatok.
Üdv
Ez nem tuning. Ezek csak javaslatok a pénztárca kímélésére.
Az egr dugózás a megbízhatóságot emeli, mert egy potenciális hibalehetőséget iktat ki. Ilyen a generátor szabadonfutó beépítése.
Kifizeted az 50-60eft-os EGR csere számlát, asszony megy vele pár10ezer km-t városban, gyerkőcökkel, mialatt ismét tele megy korommal az egr, mert ilyen. Ismét cseréled 50-60eFt ért. Ledugózod (cca. 5000HUF, szereléssel, tömítésekkel, szerelő által), kipucolod (2 órás meló, ha 10eft-os rezsivel számolod, max 20eFt). Veszel kódtörlőt, 5eFt. Szumma 30eFt. Örök élet+1 nap.
Generátor: segédszíj rendszer cseréje 80-100eFt. Városi használatban kb. 10eKm alatt ismét kipurcan és zörög.
szabadonfutó: 12eFt, generátor felújítással, szereléssel a beépítése műhelyben 20eFt. elmegy min 40eKm-t hiba nélkül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 16:02:19 »
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Köszönöm a választ.
Nem szeretnék ilyen tuningot, nem is értek hozzá.
Mivel szerelővel kéne csináltatnom,lehet nem lenne olcsóbb, mint egy új EGR.
No meg aztán Nej jár az ajutóval (ez a családi kocsink) és gyerkőcöket cipeli folyamatosan,
szeretném, ha megbizható megoldás születne.
Szerintem a szerelő lelkiismeretesen kipucolta a cuccost, azt viszont nem értem, hogy 40 Km után mitől lesz megint koszos.
Írtam, hogy a füstölés a pucolás után megszünt, de a hullámzás megmaradt, nem lehet két különböző hiba?
2 éve már cserélték az EGR-t, "nagynevű" szervizben, most a szerelő (másik) azt mondta, hogy ez a szelep már volt babrálva.
Érdekes annak idején velem új árat fizettettek és annak is adták el.
Pollen szűrővel is jártam így és még kitudja mivel nem, csak nem jöttem rá. Igaz ez egy másik topik téma volna.
Ötlet tipp ha még van, légyszi írj, írjatok.
Üdv
1, ez nem tuning, minimálissal lesz rugalmasabb az autó tőle, mert az egyszer elégetett kipufgáz helyett friss levegőt szív.
2, mivel az egr a kipufgázt engedi vissza, azt a fekete kormos gáz egy részét, amit néha lehet látni a kicsid mögött, és az abban található korom rakódik le az egrben és a szívósorban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 17:27:20 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.09 hétfő, 14:50:24
először furcsa, éles, köszörülő hangja volt, leesett a teljesítmény... sajnos mentem vele utána, nem sokat ugyan, és nem is toltam neki de mire eljutottam volna a szerelőhöz, addigra dőlt a füst, nem lehetett leállítani a motort, egyre gyengébb lett és le kellett fullasztanom, ezután lett a tréler. első ránézésre (sic!) hengerfejnek nézték, de szétszedés után kiderült, hogy kettétört a turbóban a tengely...
Így azért érthetőbb a történet.De akkor nem dízel olajjal vágta tele a mocit,hanem motorolajjal!
A dízelolaj feketén füstölne,a motorolaj füstölhet fehéren,főleg ha dől a hengerekbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 17:41:31 »
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Köszönöm a választ.
Nem szeretnék ilyen tuningot, nem is értek hozzá.
Ha az EGR szelep dugozást nem tuning mert az EGR szelep csak egy környeztevédelmi hokuszpokusz. A kipufogo gázt engedik vissza a motortérbe tehát a saját mocskával etetik a motort azért hogy kevesebb oxigén legyen benn az égéstérben így csökken az égési hőmérséklet ha a hőmérséklet csökken akkor kevesebb NOX kletkezik. Amit nem látsz nem érzel. de azt igen hoyg a kevesebb oxigén miatt tökéletlen lesz az egés. Ronda és sok rákkeltő koromszemcsét fog kiöklenedezni a kipufogod. Ráadásul a visszavezett füstgáz tartalmaz kioromszemcséket ami szépen koptat. Kb ez olyan mint amikor téged a saját végtermékeed egy részével próbálnának táplálni, ez a motornál ugyanez. QA fejét kéne szétváni annak a baromnak aki egy mezei csúszószáras tányérülékes öntisztulásra képtelen xart rakott be EGR szelep gyanánt.
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Mivel szerelővel kéne csináltatnom,lehet nem lenne olcsóbb, mint egy új EGR.
Az új EGR is be fog áll 40-70ekm között
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Szerintem a szerelő lelkiismeretesen kipucolta a cuccost,
Az nem igazán használ.
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
azt viszont nem értem, hogy 40 Km után mitől lesz megint koszos.
Mert napcella hajtja hanem dizelmotor amibe lehet koromszemcse. Mibe fogadjak veled, hogy kb 40km után a az EGR szeleptányéron kb 5mm koromkupac fog állni?
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Írtam, hogy a füstölés a pucolás után megszünt, de a hullámzás megmaradt, nem lehet két különböző hiba?
Csak hiszed hogy megcsinálták. Házilag megjavított vagy kitisztított EGR szelepről EuroIV-es 2,2nél még nem hallottam. lehet de eddig még nem sikerült senkinek. Fogadjunk hogy lesz EGR hibakód az ECU-ban?
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
2 éve már cserélték az EGR-t, "nagynevű" szervizben, most a szerelő (másik) azt mondta, hogy ez a szelep már volt babrálva.
Érdekes annak idején velem új árat fizettettek és annak is adták el.
tehát buherált EGR van benn? Remek akkor lehet hogy nem fogd megúszni új EGR nélkül. De azt azonnnal dugozd le.
Nagynevű szarvízek ja, ismerjük a fajtájukat, közvetlenül az autónepperek előtt állnak de még jóval a csótányok után.
Idézetet írta: petand - 2010.08.09 hétfő, 15:05:47
Ötlet tipp ha még van, légyszi írj, írjatok.
Olvasd el megint az előző hozzászólásomat és azt csináld azt mert itt az a megoldás.
Naplózva
lego
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 20:18:51 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.08.08 vasárnap, 18:07:24
A legjobb alkalom hogy feltedd a szabadonfutót. Pont azért mert minden új gyári. A füled pedig valószínűleg tényleg rossz. Hogy működött még a verda az nem érv, mert a legtöbben nem azért cseréltük, mert már nem ment. Csak fájt.
Azt hiszem megnyugodtam, a fülemmel mégsincs probléma, ma megtörtént a nagygenerál. Kuplung, lendkerék, összes szíj, összes görgő,feszítő minden gyári és egy önindító felujítás. Járulékos kár egyik oldali kutyacsont. A motor hangja tökéletes lett de csak a lendkerék hangja mult el, mert a szíjaknak nem is volt legalábbis lezárt motorháztetőnél. A görgők 215000km után meglehetősen jó állapotuak voltak a szíj nem vert bele sehova az ékszíjtárcsát még cserélni se kellett volna. A lendkerék viszont kotyogott rendesen, a kuplungtárcsa még tök jó állapotban volt. Lehet, hogy az enyém kivétel még a porlasztóim is eredetiek, 8éves a verda ez volt az első komolyabb költség. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A TDCI- igenis az egyik legjobb dízel
, csak oksan kell használni és jó kuton tankolni.
Aki streetraicingel vele ne csodálkozzon ha tönkremegy ez-az ez a motor nem arra való, viszont amire való arra tökéletes. Eddig négy évente cseréltem autót, de ez úgy fog kidölni alólam de nem a közeljövőben!!!
A generátor szabadonfutosítását még mindig nem magyarázta el senki, hogy miért mennek tönkre a dolgok, ha nincs benn.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 21:36:09 »
Sziasztok fiuk!!!!
Olajat kell cserélnem és szeretném kérdezni,hogy tud e valaki olcsón nekem olajat???
Úgye jó a gyári fordos olaj is?
?
A segitséget elöre is köszönöm!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 21:37:22 »
Sorry
de még az aktuális szürökre is vevö vagyok ha tudtok!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2010.08.09 hétfő, 22:00:12 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.09 hétfő, 21:36:09
Sziasztok fiuk!!!!
Olajat kell cserélnem és szeretném kérdezni,hogy tud e valaki olcsón nekem olajat???
Úgye jó a gyári fordos olaj is?
?
A segitséget elöre is köszönöm!!!
Igen jó a gyári olaj 5W30 gyári olajszűrő és gyári levegőszűrő egybe menjen
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2010.08.10 kedd, 07:44:47 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.09 hétfő, 22:00:12
Igen jó a gyári olaj 5W30 gyári olajszűrő és gyári levegőszűrő egybe menjen
Akkor ez rendben is van...
A gázolajszürő lehet bosch?
Az unix-tól venném 8500 pénz!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Herceg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2010.08.10 kedd, 08:47:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.09 hétfő, 13:31:15
ezt bármelyik autószerelő műhelyben.Hol laksz?pest?
6db gumicsőszakasz van a turbórendszerben.Olajfoltot kell keresni a csöveken vagy a környékén,és meglesz a repedés is!
Budapesti vagyok, jövő héten járok a szerelőm felé, megkérem, nézze meg... érdekes, csak nagyon alacsonyabb fordulatszámon, egyenletes gázadáskor csinálja (4-es fokozat, 60-70 között, 1800-1900 fordulat környékén). ha tényleg a turbócső, akkor nem folyamatosan lenne a rángatás/fojtás? lehet ebből nagyobb baj a jövő hétig?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2010.08.10 kedd, 09:02:59 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.10 kedd, 08:47:56
Budapesti vagyok, jövő héten járok a szerelőm felé, megkérem, nézze meg... érdekes, csak nagyon alacsonyabb fordulatszámon, egyenletes gázadáskor csinálja (4-es fokozat, 60-70 között, 1800-1900 fordulat környékén). ha tényleg a turbócső, akkor nem folyamatosan lenne a rángatás/fojtás? lehet ebből nagyobb baj a jövő hétig?
füst és többet kajol.ezen kívül hosszútávon nem jó a turbónak...(sokszáz-ezer km ről beszélek)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2010.08.10 kedd, 09:08:42 »
Idézetet írta: lego - 2010.08.09 hétfő, 20:18:51
A generátor szabadonfutosítását még mindig nem magyarázta el senki, hogy miért mennek tönkre a dolgok, ha nincs benn.
A generátor forgó tehetetlensége berázza a szíjat és az szétver mindent a szíjrendszerben.Ezt szűnteti meg a szabadonfutó!
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2010.08.10 kedd, 11:04:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.09 hétfő, 13:56:51
A második valószínű szivattyú szelep lesz. Indítás környékén villogó jelző az alaphelyzeti 0,4-0,6bar-os nyomás hibáját jelezheti. Pl. túl rövid indítózás (nem várod meg míg beröffen, visszaengeded a kulcsot) után is tud villogni, mivel nem sikerült elengednie a nyomást két indítás között.
Köszi!
És ez járhat együtt aztán egyenletlen járással és csattogással?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2010.08.10 kedd, 11:06:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.09 hétfő, 14:54:04
Arra gondolok, hogy ha pl csápossal emelték és rossz helyre tették az emelőt, vagy azzal az emelővel, ami végig felfekszik a küszöbön, akkor összeroppanthattak/lapíthattak egy üzemanyagcsövet.
Köszi!
Én cseréltem a féket és a küszöbnél a gyári emelővel emeltem.
Egyébként azóta semmi. kopp-kopp
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
lego
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2010.08.10 kedd, 17:40:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.10 kedd, 09:08:42
A generátor forgó tehetetlensége berázza a szíjat és az szétver mindent a szíjrendszerben.Ezt szűnteti meg a szabadonfutó!
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
Köszönöm, mérnök ember létemre kb erre gondoltam, de a linked teljesen érthetővé tette számomra is. Akkor megpróbálok beszerezni egyet, ja és generátoroknál mikor érdemes felujítani? Ezzel együtt? 215000km -van benne, mennyit bírnak ezek a generátorok?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2010.08.10 kedd, 18:00:02 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.08.10 kedd, 11:04:28
Köszi!
És ez járhat együtt aztán egyenletlen járással és csattogással?
Az egyenetlen járás és csattogás pontatlan befecskendezésre utalhat szerintem. Kalibrációs kódok helyükön vannak?
Ha a szelep lusta, elképzelhető, hogy pontatlan az üa. nyomás vezérlése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2010.08.10 kedd, 18:11:09 »
Idézetet írta: lego - 2010.08.10 kedd, 17:40:36
Köszönöm, mérnök ember létemre kb erre gondoltam, de a linked teljesen érthetővé tette számomra is. Akkor megpróbálok beszerezni egyet, ja és generátoroknál mikor érdemes felujítani? Ezzel együtt? 215000km -van benne, mennyit bírnak ezek a generátorok?
Felújítani?Ha hibát produkál.pl.:villognak a fények sötétben.Ki kell cserélni a bronzkeféket a csúszógyűrűknél.700ft.
Persze csak szétszedés után látszik ha már kopott a csúszógyűrű,de azt is fel lehet újíttatni.Azon kívül a bronzkefék felöli csapágyat érdemes lehet kicserélni,mert az gyengusz a másikhoz képest.
Mennyit bírnak?
Minimum 215e km-t!! :nyes:Az már szép futásteljesítmény.De nem kell aggódni,mert ha eredeti és úgy néz ki mint Stealt-é 200e kmután akkor még nagyon sokáig nem lesz vele gond!
Nekem pl 90ekm-nél(óra szerint,valójában a fene se tudja)kellett keféket cseréljek és a csúszógyűrűk kb 60%osak voltak még.De a kefék teljesen elkoptak.
Én nagyon nem piszkálnám ha nincs vele gond,mert nem jellemző a gyors halál a generátornál.Tehát lesznek előjelek és jól javítható-tatható.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2010.08.10 kedd, 19:36:31 »
Sziasztok
Lenne egy olyan gondom mégpedig tegnap cseréltek teljes kuplungomat és az egyik indításnál azt vettem észere hogy a motor rángatva megy és nem normálisan leállítás után újraindítottam és minden rendben volt ezt már kétszer tapasztaltam,hibakódot nem jelzett még eddig.Mi lehet szerintetek a gond?
köszi a válaszokat
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2010.08.10 kedd, 19:49:10 »
Idézetet írta: virag - 2010.08.10 kedd, 19:36:31
Sziasztok
Lenne egy olyan gondom mégpedig tegnap cseréltek teljes kuplungomat és az egyik indításnál azt vettem észere hogy a motor rángatva megy és nem normálisan leállítás után újraindítottam és minden rendben volt ezt már kétszer tapasztaltam,hibakódot nem jelzett még eddig.Mi lehet szerintetek a gond?
köszi a válaszokat
Üzemanyagrendszeri nyomásprobléma.Relhist-nek volt ilyen.Végül a csúcsok cserére kerültek,de ott az is volt probléma,hogy nem a belevaló csúcsok voltak benne.
Méress rajta alapjárati üzarendszernyomást,főleg amikor rángat.
Egyébként nekem is előfordult ez a 4év alatt vagy 3x,sok jelentőséget nem tulajdonítok neki....még....
Relhistnek viszont már szinte az összes indításkor ezt csinálta.
Esetleg lehetne egy sw frissítést rádobatni szakszervízben,ha még nem volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2010.08.10 kedd, 20:27:24 »
Idézetet írta: virag - 2010.08.10 kedd, 19:36:31
Sziasztok
Lenne egy olyan gondom mégpedig tegnap cseréltek teljes kuplungomat és az egyik indításnál azt vettem észere hogy a motor rángatva megy és nem normálisan leállítás után újraindítottam és minden rendben volt ezt már kétszer tapasztaltam,hibakódot nem jelzett még eddig.Mi lehet szerintetek a gond?
köszi a válaszokat
Szia!Én is tapasztaltam hasonló problémát kb 3 hónap alatt 3szor és tapasztalat szerint mindig esös időben vagy utánna,elvileg nem indul be az egyik pcs.Azt irták,hogy olvastassak hiba kódot valami Fordos olvasóval mert állitolag elm-nem mutatja.Beszéltem Fordos emberkével azt mondta lehet valami kotakt hiba az eső miatt is,de azt is,hogy elöfordul ha nem csinálja sürün nem kell vele foglalkozni.De szó mi szó engem marhára idegesit,minden inditáskor bennem van az ideg.Sajna nem ismerek senkit akinek van normális diagja és amig nem tudom megnézetni addig rágom a körmöm
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2010.08.10 kedd, 20:56:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.10 kedd, 19:49:10
Üzemanyagrendszeri nyomásprobléma.Relhist-nek volt ilyen.Végül a csúcsok cserére kerültek,de ott az is volt probléma,hogy nem a belevaló csúcsok voltak benne.
Méress rajta alapjárati üzarendszernyomást,főleg amikor rángat.
Egyébként nekem is előfordult ez a 4év alatt vagy 3x,sok jelentőséget nem tulajdonítok neki....még....
Relhistnek viszont már szinte az összes indításkor ezt csinálta.
Esetleg lehetne egy sw frissítést rádobatni szakszervízben,ha még nem volt.
Csak az a furcsa,hogy kuplung csere előtt egyszer sem csinálta.
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
lego
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2010.08.10 kedd, 21:08:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.10 kedd, 18:11:09
Felújítani?Ha hibát produkál.pl.:villognak a fények sötétben.Ki kell cserélni a bronzkeféket a csúszógyűrűknél.700ft.
Persze csak szétszedés után látszik ha már kopott a csúszógyűrű,de azt is fel lehet újíttatni.Azon kívül a bronzkefék felöli csapágyat érdemes lehet kicserélni,mert az gyengusz a másikhoz képest.
Mennyit bírnak?
Minimum 215e km-t!! :nyes:Az már szép futásteljesítmény.De nem kell aggódni,mert ha eredeti és úgy néz ki mint Stealt-é 200e kmután akkor még nagyon sokáig nem lesz vele gond!
Nekem pl 90ekm-nél(óra szerint,valójában a fene se tudja)kellett keféket cseréljek és a csúszógyűrűk kb 60%osak voltak még.De a kefék teljesen elkoptak.
Én nagyon nem piszkálnám ha nincs vele gond,mert nem jellemző a gyors halál a generátornál.Tehát lesznek előjelek és jól javítható-tatható.
Köszi a tájékoztatást, akkor szerzek egy szabadonfutót és felrakom!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2010.08.10 kedd, 21:10:40 »
Idézetet írta: virag - 2010.08.10 kedd, 20:56:17
Csak az a furcsa,hogy kuplung csere előtt egyszer sem csinálta.
Ha ford szerviz csinálta, lehet gépredugták és új software-t kapott az ecu. De ennek egyébként pont az ellenkezőjét kellene elérnie.
Rossz indításnál az alapjárat megvan? Gázpedálra reagál?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2010.08.10 kedd, 21:20:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.10 kedd, 21:10:40
Ha ford szerviz csinálta, lehet gépredugták és új software-t kapott az ecu. De ennek egyébként pont az ellenkezőjét kellene elérnie.
Rossz indításnál az alapjárat megvan? Gázpedálra reagál?
Bocs,hogy beleszolok de az enyém általában az aszonynál csinálta ő azt mondja a gázra nem reagál de rögtön le állitja és utánna tökéletes.Ja az enyémen is volt kuplung csere és pcs-ket is cserélték valamikor.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2010.08.10 kedd, 21:29:43 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.08.10 kedd, 21:20:41
Bocs,hogy beleszolok de az enyém általában az aszonynál csinálta ő azt mondja a gázra nem reagál de rögtön le állitja és utánna tökéletes.Ja az enyémen is volt kuplung csere és pcs-ket is cserélték valamikor.
Nem reagál semmire meg nem is szoktam próbálgatni mert rögtön leállítom,utána azonnal beindul normálisan.
Nem ford szervizben cserélték .
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2010.08.10 kedd, 21:58:25 »
Sziasztok!
kb. 8e km-el ezelőtt volt egy kis porlasztócsúcs problémám, melyet Vik egy újraprogramozással orvosolt, azóta a mai napig jól működött a gép.
A mai napon a műszerfal jobb oldalán lévő sárga motor ikon elkezdett világítani, a motoron rezgést, illetve a teljesítményben bárminemü változást nem érzékeltem, mi lehet mégis a probléma? Mit jelent az ikon pontosan?
EGR dugózva...
EU3-as
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2010.08.11 szerda, 07:12:48 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.10 kedd, 21:58:25
Sziasztok!
kb. 8e km-el ezelőtt volt egy kis porlasztócsúcs problémám, melyet Vik egy újraprogramozással orvosolt, azóta a mai napig jól működött a gép.
A mai napon a műszerfal jobb oldalán lévő sárga motor ikon elkezdett világítani, a motoron rezgést, illetve a teljesítményben bárminemü változást nem érzékeltem, mi lehet mégis a probléma? Mit jelent az ikon pontosan?
EGR dugózva...
EU3-as
Hibakódot olvastass!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2010.08.11 szerda, 07:46:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.11 szerda, 07:12:48
Hibakódot olvastass!
az lesz, csak reméltem, addig is tud valaki valami támpontot adni...
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2010.08.11 szerda, 07:49:43 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.11 szerda, 07:46:02
az lesz, csak reméltem, addig is tud valaki valami támpontot adni...
Hát így elég kevés az infó, hogy semmi baja, de világít a MIL lámpa.
Szerintem senki nem tud erre semmit mondani. Ha EUR4-es lenne, akkor mondanám, hogy a ledugózott EGR miatt van, de EUR3-ra nem szokott hibakódot dobni.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2010.08.11 szerda, 07:54:57 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.08.11 szerda, 07:49:43
Hát így elég kevés az infó, hogy semmi baja, de világít a MIL lámpa.
Szerintem senki nem tud erre semmit mondani. Ha EUR4-es lenne, akkor mondanám, hogy a ledugózott EGR miatt van, de EUR3-ra nem szokott hibakódot dobni.
Köszi... megpróbálom kicist később Viket felhívni, kitudja-e olvasni nekem
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2010.08.11 szerda, 12:29:56 »
Idézetet írta: virag - 2010.08.10 kedd, 21:29:43
Nem reagál semmire meg nem is szoktam próbálgatni mert rögtön leállítom,utána azonnal beindul normálisan.
Nem ford szervizben cserélték .
Első lépésben irány egy hivatalos ford szerviz és kérj ECU software frissítést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2010.08.11 szerda, 12:31:25 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.10 kedd, 21:58:25
Sziasztok!
kb. 8e km-el ezelőtt volt egy kis porlasztócsúcs problémám, melyet Vik egy újraprogramozással orvosolt, azóta a mai napig jól működött a gép.
A mai napon a műszerfal jobb oldalán lévő sárga motor ikon elkezdett világítani, a motoron rezgést, illetve a teljesítményben bárminemü változást nem érzékeltem, mi lehet mégis a probléma? Mit jelent az ikon pontosan?
EGR dugózva...
EU3-as
Amíg csak a MIL világít, nem vészes a dolog. Vákuumrendszert nézd meg, nem szív-e falsot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2010.08.11 szerda, 16:05:46 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.10 kedd, 21:58:25
Sziasztok!
kb. 8e km-el ezelőtt volt egy kis porlasztócsúcs problémám, melyet Vik egy újraprogramozással orvosolt, azóta a mai napig jól működött a gép.
A mai napon a műszerfal jobb oldalán lévő sárga motor ikon elkezdett világítani, a motoron rezgést, illetve a teljesítményben bárminemü változást nem érzékeltem, mi lehet mégis a probléma? Mit jelent az ikon pontosan?
EGR dugózva...
EU3-as
Vik kiolvasta:Hibakód p0405 EGR
Szerencsémre találtunk még egy repedt klimacsövet is...
hibakód törlése óta 30km mentem azóta minden rendben. LE van dugózva, már 20000km-t mentem dugózva és soha nem jelzett be eddig (EU3) érdemes kitisztítani az EGR-t újra, vagy a csatlakozókat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2010.08.11 szerda, 18:36:45 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.11 szerda, 16:05:46
Vik kiolvasta:Hibakód p0405 EGR
Szerencsémre találtunk még egy repedt klimacsövet is...
hibakód törlése óta 30km mentem azóta minden rendben. LE van dugózva, már 20000km-t mentem dugózva és soha nem jelzett be eddig (EU3) érdemes kitisztítani az EGR-t újra, vagy a csatlakozókat?
Van elektromos csati az egr-en?Mert akkor eu3 öszvér,mint Francoe autója.Az övé is eu3as és mégis dob egr hibát!
Így megoldódott,de pl akkor is gyújt mil lámpát,ha a belépő levegő túl magas hőmérsékletű.......De ezeket csak hibakódolvasás után lehet csak konkretizálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2010.08.11 szerda, 18:46:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.11 szerda, 18:36:45
Van elektromos csati az egr-en?Mert akkor eu3 öszvér,mint Francoe autója.Az övé is eu3as és mégis dob egr hibát!
Így megoldódott,de pl akkor is gyújt mil lámpát,ha a belépő levegő túl magas hőmérsékletű.......De ezeket csak hibakódolvasás után lehet csak konkretizálni.
P0405 az nem magas hőmérséklet miatt van nem?
Van elektromos csati:-( foglalkozzak vele tovább, vagy akkor ennyi, ha le van dugozva? Ha nem lett volna dugó és az EGR kvázi "beáll" akkor ha sok visszavezetett gáz miatt kőhécselt volna?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2010.08.11 szerda, 19:01:02 »
Idézetet írta: Wah - 2010.08.11 szerda, 18:46:35
P0405 az nem magas hőmérséklet miatt van nem?
Van elektromos csati:-( foglalkozzak vele tovább, vagy akkor ennyi, ha le van dugozva? Ha nem lett volna dugó és az EGR kvázi "beáll" akkor ha sok visszavezetett gáz miatt kőhécselt volna?
nem.Ez egr hiba.Azt azért dobta,mert a szelepedet ugyan vákuum működteti,de kis érzékelő van az egr-ben.A megfelelő ciklusban viszont nem érzékelte a szelepet nyitottnak.Ugyanis az egr működésétt 3 helyen ellenőrzi.A maf-al,a map-pal és az egr en lévő érzékelővel.Ezért tud hibát dobni az elektromos egr,ha le van dugózva!
Ne foglalkozz vele!Időnként kikell ütni a hibát oszt csókolom.Legfeljebb veszel 5e ft körülért egy hibakód törlőt....
Amit én mondok az a cooler után a belépőlevegő hőmérséklet magas-ekkor is gyújt MIL lámpát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 11:33:27 »
Átesett a drágám a szívműtéten, és a gyomormosáson! 4db porlasztócsúcsot cseréltek benne, valamint az egész üzemanyag rendszert kitisztították...valami eszméletlen dzsuva jött ki az üzemanyagtartályból. Szép kis összeget kóstált, még a kedvezményünk ellenére is, de most tényleg olyan mintha új lenne a motor...kopp-kopp-kopp. Elmúlt az alapjárati rángatás, reggel hidegen is gyönyörű hangja van és szépen indul, selymes alig hallható hangja lett ( végre eltűnt az a szörnyű csattogó traktor hang ) , a fehéres füst sincs! már több mint 1,5 éve van nálam az autó, de ilyen jól még nem járt a motorja, pedig nekem is volt újraprogramozás, meg miegymás... Mondták hogy újítsam fel a csúcsokat, meg hogy felújítottat vegyek, de kb 50-60 ezerrel lett volna kevesebb gari nélkül...ugyhogy inkább nem! így most 1 év gari is van az új csúcsokra! FEEL THE SILENCE!
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 12:01:11 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.12 csütörtök, 11:33:27
Átesett a drágám a szívműtéten, és a gyomormosáson! 4db porlasztócsúcsot cseréltek benne, valamint az egész üzemanyag rendszert kitisztították...valami eszméletlen dzsuva jött ki az üzemanyagtartályból. Szép kis összeget kóstált, még a kedvezményünk ellenére is, de most tényleg olyan mintha új lenne a motor...kopp-kopp-kopp. Elmúlt az alapjárati rángatás, reggel hidegen is gyönyörű hangja van és szépen indul, selymes alig hallható hangja lett ( végre eltűnt az a szörnyű csattogó traktor hang ) , a fehéres füst sincs! már több mint 1,5 éve van nálam az autó, de ilyen jól még nem járt a motorja, pedig nekem is volt újraprogramozás, meg miegymás... Mondták hogy újítsam fel a csúcsokat, meg hogy felújítottat vegyek, de kb 50-60 ezerrel lett volna kevesebb gari nélkül...ugyhogy inkább nem! így most 1 év gari is van az új csúcsokra! FEEL THE SILENCE!
Mennyibe fájt? Hol csináltattad? Km mennyi van benne?
Kösz.
Gábor
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:21:17 »
Idézetet írta: polgab - 2010.08.12 csütörtök, 12:01:11
Mennyibe fájt? Hol csináltattad? Km mennyi van benne?
Kösz.
Gábor
Ford Petrányi Űllői út, km óra szerint 120.000 jön most 400km múlva, nekem nagy kedvezmények vannak ott, a nélkül 500 felett lett volna, nekem 420-nál állt meg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:22:33 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.12 csütörtök, 13:21:17
Ford Petrányi Űllői út, km óra szerint 120.000 jön most 400km múlva, nekem nagy kedvezmények vannak ott, a nélkül 500 felett lett volna, nekem 420-nál állt meg.
Trungi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:32:00 »
Trungi??? az mi?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:34:16 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.12 csütörtök, 13:32:00
Trungi??? az mi?
Trungel Péter. Ott dolgozik...
(Én is Petrányi-Üllői útra hordom a paripát)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:40:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.12 csütörtök, 13:34:16
Trungel Péter. Ott dolgozik...
(Én is Petrányi-Üllői útra hordom a paripát)
Ja én nem konkrét szerelőhöz vittem, hanem konkrét munkafelvételishez. Nekem eddig Vik-nél volt a verda, csak az Autofort kicsit többért csinálta volna meg!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 13:41:51 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.12 csütörtök, 13:40:44
Ja én nem konkrét szerelőhöz vittem, hanem konkrét munkafelvételishez. Nekem eddig Vik-nél volt a verda, csak az Autofort kicsit többért csinálta volna meg!
pü-ben tudnál írni a kedvezményről?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 14:01:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.12 csütörtök, 13:41:51
pü-ben tudnál írni a kedvezményről?
pü ment!
Naplózva
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ