Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:05:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639313 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26650 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:43:30 »

nem értem miért kérdezel butaságokat....

Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF!
Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát.
tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.


még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26651 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 21:42:57 »


még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát
ugyvan.a 2.0-s
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26652 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 22:05:56 »


még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát

De. Smiley

Nem gyakran, ez tény, de gyújt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26653 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 22:42:34 »

nade várjunk csak. ilyen alapon a TDDI-nek is gyujtania kéne nem? ott is van map meg maf is. az pedig az együtt töltött 27.000km alatt egyszersem gyujtotta a sárgát...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26654 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 23:01:39 »

nade várjunk csak. ilyen alapon a TDDI-nek is gyujtania kéne nem? ott is van map meg maf is. az pedig az együtt töltött 27.000km alatt egyszersem gyujtotta a sárgát...
nem mert a 2.0 TDCI mint nekem is levan dugozva nem gyújt EU3-as.A 2.2 -es annak a vezérlése sem ugyan az a 2.0-al  és ott más dolgok vannak.Amiről te beszélsz ott megint 2 ezres a motor tehát nem gyujt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26655 Dátum: 2013.06.04 kedd, 07:43:24 »

Szoftver függő
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26656 Dátum: 2013.06.04 kedd, 10:36:00 »

Szoftver függő
így van.ennyi.bár egyértelmű a metódus a 2.0ásoknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sosos
Vendég
« Új hozzászólás #26657 Dátum: 2013.06.04 kedd, 17:00:22 »

 worship Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI  NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET!  worship
Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza?

keress olajos szakaszt a gumicsőrendszeren.valamelyik turbócsőved kilukadt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26658 Dátum: 2013.06.04 kedd, 17:20:51 »

worship Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI  NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET!  worship
Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza?

Ha lukas a cső igen.Aláírásba tedd ki a kocsid adatait,könnyebb a tanács osztása.EGR levan dugózva-szívósor kivan tisztítva?Ha nem sürgőssen tedd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26659 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:33:17 »

worship Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI  NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET!  worship
Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza?

így van.elszökő levegő-"sok" üzemanyag=füstölés
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26660 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:03:38 »

egy ismerősöm küzd egy 2.0TDCI vel. az autó nem idnul öninditó teker izzitáslámpa villog. hibakód P1665  valakinek ötlet?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tomek0527
Vendég
« Új hozzászólás #26661 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:07:05 »

Sziasztok tagok!

Segítségeteket kérem, ma úgy jártam, hogy : párom hazaindult Szfvárról, és bekapcsolt a vészüzemmód.
Jelenség. Autó nem megy, de nem füstöl (mikor korábban kimentek a csúcsaim).  A kocsi nem rángat, azaz reménykedem benne, hogy turbó jó, magasnyomású szivattyú jó.

Elmentem barátomhoz, és kiollastuk a kódokat, de közben le is állt a kocsi, na ez durva.
Kódok:
(B1681) PATS: transc. jel vétele nem történt meg - 088096810100 (lehet ez a beépített érintéses indfdításgátló buzulása)
(P2339) 4-es számú henger felső kopogási küszöbérték - 080023390100

Utána csak az első hibakódot tudtuk törölni, így most is vészüzemmódban van a kocsi, segítsetek kérleeeeeeeek mi lehet ez?Huh?

Előzmény: most 235 ezer van a kocsiban, korábban 170 ezernél cseréltek csúcsokat (mindet), akkor a hibakód a következő volt:
(P0190-PCM Tüzelőanyag nyomás érzékelő
P2337 - PCM 2-es henger kopogás

53134573D956000

Tehát a csúcsokban összesen 70 ezer van, az előzőeket 190 ezernél cseréltem. Kérem aki tud, segítsen.


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26662 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:08:54 »

egy ismerősöm küzd egy 2.0TDCI vel. az autó nem idnul öninditó teker izzitáslámpa villog. hibakód P1665  valakinek ötlet?
P1665 Injection Pump Control Module Communications

kontakthiba van szerintem a pumpra menő csatinál....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26663 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 11:05:46 »

Szia!

Én Fehérváron dolgozom, újra tudom programozni a csúcsokat, ha érdekel dobj egy PÜ-t!

Az első kód pontosan az érintős indításgátló.
A második porlasztó lesz, de nekem újraprogramozták, és fél éve tünetmentes, nekem 110 ezer van a porlasztókban, csak egy elektronika baja volt.
Meszi


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26664 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:21:48 »

Még mindig nyikorog valami a motortérben és szinte biztos hogy vagy a szíj vagy valami görgő vagy a generátor (ha van annak valami csapágya tönkremehet? ? ? ? ?)

Azért gondolom, mert ahogy abbamarad a nyikorgás megugrik a fordulat mintha a motorról levenné a terhelést és jobbban világítanak a belső fények!

Kicsit fosok, hogy valami megdöglik útközben...de soha máskor nem nyikorog csak indításnál és mostmár egyre hosszabb ideig csinálja!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26665 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:23:20 »

worship Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI  NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET!  worship
Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza?

ha még lyukas akkor igen, ha meg nem akkor egyébként a jó dízel füstöl  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26666 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:28:44 »

Még mindig nyikorog valami a motortérben és szinte biztos hogy vagy a szíj vagy valami görgő vagy a generátor (ha van annak valami csapágya tönkremehet? ? ? ? ?)

Azért gondolom, mert ahogy abbamarad a nyikorgás megugrik a fordulat mintha a motorról levenné a terhelést és jobbban világítanak a belső fények!

Kicsit fosok, hogy valami megdöglik útközben...de soha máskor nem nyikorog csak indításnál és mostmár egyre hosszabb ideig csinálja!
nem csúszik a hosszbordás szíjad?A feszítőd jó állapotban van még?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #26667 Dátum: 2013.06.07 péntek, 04:09:14 »

Segítséget kérnék...Mi a különbség a két befecskendező között???

EJDR00601D R00601D DELPHI

EJDR00701D

Köszi! worship
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26668 Dátum: 2013.06.07 péntek, 08:39:58 »

Segítséget kérnék...Mi a különbség a két befecskendező között???

EJDR00601D R00601D DELPHI

EJDR00701D

Köszi! worship

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26669 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:00:23 »

nem csúszik a hosszbordás szíjad?A feszítőd jó állapotban van még?
Nemtudom lehet hogy az csuszik...es azert nyikorog!
De a feszito az mar tuti rossz mert megint remeg a szijas oldalon minden!
Attol lehet hogy nyikorog az elejen?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26670 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:53:32 »

Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... eplus2
TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... wow1
A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26671 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:48 »

Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... eplus2
TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... wow1
A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. eplus2

Jobbról rosszabbra?  Illetve  kevésbé érzékenyről jobban érzékenyre?  fejvakaras
Nagyobb tuning-potenciált látsz a tdci-be?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26672 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:59 »

Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... eplus2
TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... wow1
A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. eplus2
és miért lesz az jó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26673 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:49:17 »

Nemtudom lehet hogy az csuszik...es azert nyikorog!
De a feszito az mar tuti rossz mert megint remeg a szijas oldalon minden!
Attol lehet hogy nyikorog az elejen?
nem.az attól van hogy a rossz feszítő miatt bele ér a traverzba a szij.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26674 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:49:57 »

Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... eplus2
TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... wow1
A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. eplus2
sose csinálod meg.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26675 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:57:11 »

sose csinálod meg.....

Csak ugratott minket. Rá fog szerelni egy még régebbi adagolót, egy full mehanikusat.
Sokkal érdekesebb lenne egy v6-os mk2-est átalakítani dízelre.
Lenne bőven nyomaték...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26676 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:00:40 »

Csak ugratott minket. Rá fog szerelni egy még régebbi adagolót, egy full mehanikusat.
Sokkal érdekesebb lenne egy v6-os mk2-est átalakítani dízelre.
Lenne bőven nyomaték...

Hát az kb. olyan lenne, mint az űrkutatás.....
Nem lehet tudni, hogy meddig tart és mennyibe fog kerülni!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26677 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:01:56 »

sose csinálod meg.....

mert?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26678 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:07:50 »

Jobbról rosszabbra?  Illetve  kevésbé érzékenyről jobban érzékenyre?  fejvakaras
Nagyobb tuning-potenciált látsz a tdci-be?  vigyor3 és

Leginkább az motivál hogy nagyobb adagolósok sem hallottak még ilyenről... eplus2
Eleget foglalkoztam már Cr rendszerrel, most ténylegesen rámegyek...tuning nem érdekel már, de ha megcsinálom eléggé egyedi lessz és pár nevesebb embert eléggé érdekel a dolog..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26679 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:09:43 »

Leginkább az motivál hogy nagyobb adagolósok sem hallottak még ilyenről... eplus2
Eleget foglalkoztam már Cr rendszerrel, most ténylegesen rámegyek...tuning nem érdekel már, de ha megcsinálom eléggé egyedi lessz és pár nevesebb embert eléggé érdekel a dolog..

Mitől lesz egyedi?
Ha meg van mindened, rá kell pakolni.... vezetékek, érzékelők, motorvezérlő és indíts  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26680 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:18:19 »

Mitől lesz egyedi?
Ha meg van mindened, rá kell pakolni.... vezetékek, érzékelők, motorvezérlő és indíts  Smiley

Ezt igy könnyebb leirni mint megvalósitani....meg mint irtam egy korcs rendszert akarok csinálni...2.2-es rendszerét akarnám rátenni..2.0-val vegyitve.
De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26681 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:22:28 »

Ezt igy könnyebb leirni mint megvalósitani....meg mint irtam egy korcs rendszert akarok csinálni...2.2-es rendszerét akarnám rátenni..2.0-val vegyitve.
De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele.

Persze, leírni könnyebb...... ezt leírni sem kell.  nyes
Sok mindent nem tudsz összekeverni rajtuk...pár érzékelőt és szerintem ennyi. A vezérlés elemei nem hinném, hogy keverhető működésképesen....
Ha szerzel egy angolból "rendszert" ...már valóban csak össze kell rakni.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26682 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:27:27 »

Persze, leírni könnyebb...... ezt leírni sem kell.  nyes
Sok mindent nem tudsz összekeverni rajtuk...pár érzékelőt és szerintem ennyi. A vezérlés elemei nem hinném, hogy keverhető működésképesen....
Ha szerzel egy angolból "rendszert" ...már valóban csak össze kell rakni.  Wink

Ha jól értem te rengeteg ilyet csináltál már....és tapasztalatod is van...kérdezhetek nyugodtan majd mit hogy csináljak, nehogy hibázzak?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26683 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:35:16 »

Ha jól értem te rengeteg ilyet csináltál már....és tapasztalatod is van...kérdezhetek nyugodtan majd mit hogy csináljak, nehogy hibázzak?

Ez kicsit ironikusan hangzott..... vigyor3
Nem jól érted, mert nem is ezt írtam.  Cool
Mivel az alap -motor- egyforma, eltekintve néhány esetben 0.5 kompresszióviszony különbségtől..... gondolom minden további nélkül átépíthető.
Vezérlés, pumpa rail..befik....kábelköteg, motorvezérlő...  sok elektromos babramunka van vele, de nincs lehetetlen.  Wink
Tehát konkrétan ilyet még nem építettem át, de már sok autót extrásítottam fel alapról....motortér/utastér/küszöb kábelkötegeket össze illesztve.
Szóval a legtöbb tennivaló elektromosan lesz vele, ez tuti.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26684 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:42:13 »

Álltalában amit eltervezek azt megis szoktam csinálni....
De ez a project szerintem szeptemberre fog realizálódni...Nyaralni még elakarok menni vele... eplus2
Addig megveszek mindent ami kell hozzá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26685 Dátum: 2013.06.07 péntek, 23:09:15 »

Álltalában amit eltervezek azt megis szoktam csinálni....
De ez a project szerintem szeptemberre fog realizálódni...Nyaralni még elakarok menni vele... eplus2
Addig megveszek mindent ami kell hozzá.

Ez a lényeg....  amikor elkészül valami, azonnal feledteti, hogy mennyi szívás volt vele!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26686 Dátum: 2013.06.08 szombat, 02:09:50 »

nem.az attól van hogy a rossz feszítő miatt bele ér a traverzba a szij.
és akkor miért van, hogy néha hosszabb ideig néha rövidebb ideig csinálja???

lehet hogy ez a mostani párás levegő is odatesz neki egy lapáttal a nyikorgáshoz??

nemtudom mi az a traverz, de akkor csak a feszítőt kellene cserélni és nem a generátort csapágyazni, ugye?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26687 Dátum: 2013.06.08 szombat, 11:04:51 »

és akkor miért van, hogy néha hosszabb ideig néha rövidebb ideig csinálja???

lehet hogy ez a mostani párás levegő is odatesz neki egy lapáttal a nyikorgáshoz??

nemtudom mi az a traverz, de akkor csak a feszítőt kellene cserélni és nem a generátort csapágyazni, ugye?
attól függően nyikorokog,hogy mennyire tud belibegni a szíj.
A traverz a feszítő aluminium tartószerkezete,amin a görgő van.Majd ha kicseréled,meglátod,hogy mennyit ledarált belőle a szíj.
A feszítőt mindenképp kell cserélned,a többit meg felkell mérni.csapágyazni akkor kell,ha xar....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26688 Dátum: 2013.06.08 szombat, 11:11:32 »

mert?
ezért :  "De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele."

meg a blokkon kívül semmi sem maradna DI. Az meg ugyan az.mintha komplett motort cserélnél.a váltód igy is 6os  vigyor3
Hf is kell cr...

De én szurkolok neked,nem a kedvedet akarom elvenni.Csak reálisan gondolkodom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26689 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:33:03 »

Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve.
Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?

Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 12:39:22 írta tpmportal » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26690 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:44:27 »

Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve.
Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?

Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?

Ha tudod erős ragasztóval tekerd jól körbe, azzal kibírja a cseréig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26691 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:48:15 »

Ha tudod erős ragasztóval tekerd jól körbe, azzal kibírja a cseréig.

Múltkor műgyantás zsugorcsővel lett egy ideig megoldva, nem is fújt ki  eplus2
Csak ehhez is, ahhoz is le kell szedni a csövet, zsírtalanítani, hogy rendesen tapadjon. Annyi munkát meg nem ér meg a két kocsi közötti fogyasztás különbség. Inkább csak egyszer dzsuvázom össze a kezem, meg fetrengek a földön (akna hiányában), ha lehet  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26692 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:50:39 »

Múltkor műgyantás zsugorcsővel lett egy ideig megoldva, nem is fújt ki  eplus2
Csak ehhez is, ahhoz is le kell szedni a csövet, zsírtalanítani, hogy rendesen tapadjon. Annyi munkát meg nem ér meg a két kocsi közötti fogyasztás különbség. Inkább csak egyszer dzsuvázom össze a kezem, meg fetrengek a földön (akna hiányában), ha lehet  vigyor3

Akkor hát fel a benzines nyergébe!  eljen

A fogyasztás különbségből most lejön a cső ára...idő, csere, macera.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26693 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:01:43 »

Akkor hát fel a benzines nyergébe!  eljen

A fogyasztás különbségből most lejön a cső ára...idő, csere, macera.....

Na ja. De azért 300ezer km alatt összespórolt annyit, hogy ezért ne orroljon rá az ember annyira  Smiley
Még úgy is, hogy volt egy kuplungozás, meg egy turbó csere (akkor még nem tudtuk, hogy az elektronika javítható, gyárilag meg a teljes csere az eljárás ilyenkor), de szerencsére porlasztós - pumpás történet nem volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26694 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:04:09 »

Na ja. De azért 300ezer km alatt összespórolt annyit, hogy ezért ne orroljon rá az ember annyira  Smiley
Még úgy is, hogy volt egy kuplungozás, meg egy turbó csere (akkor még nem tudtuk, hogy az elektronika javítható, gyárilag meg a teljes csere az eljárás ilyenkor), de szerencsére porlasztós - pumpás történet nem volt.

kopp...kopp

Hát vannak sikertörténetek, ugye ismert sok és kevésbé mosolyt csalogató eset......de mindenkinek áll ez a "zászló".  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26695 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:23:31 »

kopp...kopp

Hát vannak sikertörténetek, ugye ismert sok és kevésbé mosolyt csalogató eset......de mindenkinek áll ez a "zászló".  wave

Lassan azért eljön az ideje. De valószínűleg nem lesz javítva, a kocsi pedig jobb létre szenderül, mert a piaci értéke felett lenne az üzemanyag-rendszer teljes cseréje.

Eléggé off, de esetleg tudja valaki, hogy céges számlára lehet-e rendelni personal account-tal ebayen, vagy kell csinálni business accountot?

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26696 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:43:09 »

ezért :  "De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele."

meg a blokkon kívül semmi sem maradna DI. Az meg ugyan az.mintha komplett motort cserélnél.a váltód igy is 6os  vigyor3
Hf is kell cr...

De én szurkolok neked,nem a kedvedet akarom elvenni.Csak reálisan gondolkodom....

Igazad van amugy...de olyan piti árakat mondtak a bontós srácok...hogy innen indult az agyalás...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26697 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:45:34 »

Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve.
Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?

Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?

elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26698 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:40:35 »

Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve.
Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?

Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van az ebayről rendelt az EGR-re menő függőleges szilikon csövem. Semmilyen eltérés nincs a méretekben. Felteszed a rossz helyébe és mosoly az arcon. Wink Az, hogy milyen tartós és meddig birja a gyűrődést, arra vonatkozóan még nem tudok mondani semmit. Nem rég építettem be. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26699 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:47:41 »

elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet.  A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.