henki
|
|
« Új hozzászólás #26650 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:43:30 » |
|
nem értem miért kérdezel butaságokat....
Másik irányban áramlik,na de mennyi?Na ezt méri.mert amikor kinyit az egr,sokkal kevesebb levegő kell a mocinak,aminek a mennyiségét méri a MAF! Ha az összefüggésben valamelyik tényező nincs meg,már dobja is a sárga lámpát. tehát a map és a maf is szerepet játszik a sárga lámpa gyujtásban az eu4nél.
még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26651 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 21:42:57 » |
|
még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát
ugyvan.a 2.0-s
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #26652 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 22:05:56 » |
|
még mindig egy 2004 es EU3 as 2,2 es motorról beszélünk de ettől függetlenül helytálló lehet az elméleted. csak azért furcsállottam mart kapásbol rávágták itt a kollégák h eu3 nem gyujt lámpát
De. Nem gyakran, ez tény, de gyújt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #26653 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 22:42:34 » |
|
nade várjunk csak. ilyen alapon a TDDI-nek is gyujtania kéne nem? ott is van map meg maf is. az pedig az együtt töltött 27.000km alatt egyszersem gyujtotta a sárgát...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #26654 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 23:01:39 » |
|
nade várjunk csak. ilyen alapon a TDDI-nek is gyujtania kéne nem? ott is van map meg maf is. az pedig az együtt töltött 27.000km alatt egyszersem gyujtotta a sárgát...
nem mert a 2.0 TDCI mint nekem is levan dugozva nem gyújt EU3-as.A 2.2 -es annak a vezérlése sem ugyan az a 2.0-al és ott más dolgok vannak.Amiről te beszélsz ott megint 2 ezres a motor tehát nem gyujt.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26655 Dátum: 2013.06.04 kedd, 07:43:24 » |
|
Szoftver függő
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26656 Dátum: 2013.06.04 kedd, 10:36:00 » |
|
Szoftver függő
így van.ennyi.bár egyértelmű a metódus a 2.0ásoknál.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
sosos
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #26657 Dátum: 2013.06.04 kedd, 17:00:22 » |
|
Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET! Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza? keress olajos szakaszt a gumicsőrendszeren.valamelyik turbócsőved kilukadt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #26658 Dátum: 2013.06.04 kedd, 17:20:51 » |
|
Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET! Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza? Ha lukas a cső igen.Aláírásba tedd ki a kocsid adatait,könnyebb a tanács osztása.EGR levan dugózva-szívósor kivan tisztítva?Ha nem sürgőssen tedd meg.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26659 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:33:17 » |
|
Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET! Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza? így van.elszökő levegő-"sok" üzemanyag=füstölés
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #26660 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:03:38 » |
|
egy ismerősöm küzd egy 2.0TDCI vel. az autó nem idnul öninditó teker izzitáslámpa villog. hibakód P1665 valakinek ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
tomek0527
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #26661 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:07:05 » |
|
Sziasztok tagok! Segítségeteket kérem, ma úgy jártam, hogy : párom hazaindult Szfvárról, és bekapcsolt a vészüzemmód. Jelenség. Autó nem megy, de nem füstöl (mikor korábban kimentek a csúcsaim). A kocsi nem rángat, azaz reménykedem benne, hogy turbó jó, magasnyomású szivattyú jó. Elmentem barátomhoz, és kiollastuk a kódokat, de közben le is állt a kocsi, na ez durva. Kódok: (B1681) PATS: transc. jel vétele nem történt meg - 088096810100 (lehet ez a beépített érintéses indfdításgátló buzulása) (P2339) 4-es számú henger felső kopogási küszöbérték - 080023390100 Utána csak az első hibakódot tudtuk törölni, így most is vészüzemmódban van a kocsi, segítsetek kérleeeeeeeek mi lehet ez? Előzmény: most 235 ezer van a kocsiban, korábban 170 ezernél cseréltek csúcsokat (mindet), akkor a hibakód a következő volt: (P0190-PCM Tüzelőanyag nyomás érzékelő P2337 - PCM 2-es henger kopogás 53134573D956000 Tehát a csúcsokban összesen 70 ezer van, az előzőeket 190 ezernél cseréltem. Kérem aki tud, segítsen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26662 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:08:54 » |
|
egy ismerősöm küzd egy 2.0TDCI vel. az autó nem idnul öninditó teker izzitáslámpa villog. hibakód P1665 valakinek ötlet?
P1665 Injection Pump Control Module Communications kontakthiba van szerintem a pumpra menő csatinál....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #26663 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 11:05:46 » |
|
Szia!
Én Fehérváron dolgozom, újra tudom programozni a csúcsokat, ha érdekel dobj egy PÜ-t!
Az első kód pontosan az érintős indításgátló. A második porlasztó lesz, de nekem újraprogramozták, és fél éve tünetmentes, nekem 110 ezer van a porlasztókban, csak egy elektronika baja volt. Meszi
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #26664 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:21:48 » |
|
Még mindig nyikorog valami a motortérben és szinte biztos hogy vagy a szíj vagy valami görgő vagy a generátor (ha van annak valami csapágya tönkremehet? ? ? ? ?)
Azért gondolom, mert ahogy abbamarad a nyikorgás megugrik a fordulat mintha a motorról levenné a terhelést és jobbban világítanak a belső fények!
Kicsit fosok, hogy valami megdöglik útközben...de soha máskor nem nyikorog csak indításnál és mostmár egyre hosszabb ideig csinálja!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #26665 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:23:20 » |
|
Köszönöm a válaszokat! Igen az EGR szelep alatti cső volt kirepedve. TI NAGYON TUDTOK! HÁLA ÉS KÖSZÖNET! Az hogy még gázadáskor füstöl erre vezethető vissza? ha még lyukas akkor igen, ha meg nem akkor egyébként a jó dízel füstöl
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #26666 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:28:44 » |
|
Még mindig nyikorog valami a motortérben és szinte biztos hogy vagy a szíj vagy valami görgő vagy a generátor (ha van annak valami csapágya tönkremehet? ? ? ? ?)
Azért gondolom, mert ahogy abbamarad a nyikorgás megugrik a fordulat mintha a motorról levenné a terhelést és jobbban világítanak a belső fények!
Kicsit fosok, hogy valami megdöglik útközben...de soha máskor nem nyikorog csak indításnál és mostmár egyre hosszabb ideig csinálja!
nem csúszik a hosszbordás szíjad?A feszítőd jó állapotban van még?
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
|
|
« Új hozzászólás #26667 Dátum: 2013.06.07 péntek, 04:09:14 » |
|
Segítséget kérnék...Mi a különbség a két befecskendező között??? EJDR00601D R00601D DELPHI EJDR00701D Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #26669 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:00:23 » |
|
nem csúszik a hosszbordás szíjad?A feszítőd jó állapotban van még?
Nemtudom lehet hogy az csuszik...es azert nyikorog! De a feszito az mar tuti rossz mert megint remeg a szijas oldalon minden! Attol lehet hogy nyikorog az elejen?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26670 Dátum: 2013.06.07 péntek, 20:53:32 » |
|
Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26671 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:48 » |
|
Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. Jobbról rosszabbra? Illetve kevésbé érzékenyről jobban érzékenyre? Nagyobb tuning-potenciált látsz a tdci-be?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #26672 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:01:59 » |
|
Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. és miért lesz az jó??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26673 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:49:17 » |
|
Nemtudom lehet hogy az csuszik...es azert nyikorog! De a feszito az mar tuti rossz mert megint remeg a szijas oldalon minden! Attol lehet hogy nyikorog az elejen?
nem.az attól van hogy a rossz feszítő miatt bele ér a traverzba a szij.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26674 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:49:57 » |
|
Ujabb perverzióm merült fel és adagolósok majdnem megköveztek akikkel beszéltem.... TDDI-t átépiteni TDCI-re...egy korcs verzióban gondolkodom mindenképp... A tervezés már megkezdődött....finis egyszercsak. sose csinálod meg.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #26675 Dátum: 2013.06.07 péntek, 21:57:11 » |
|
sose csinálod meg.....
Csak ugratott minket. Rá fog szerelni egy még régebbi adagolót, egy full mehanikusat. Sokkal érdekesebb lenne egy v6-os mk2-est átalakítani dízelre. Lenne bőven nyomaték...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26676 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:00:40 » |
|
Csak ugratott minket. Rá fog szerelni egy még régebbi adagolót, egy full mehanikusat. Sokkal érdekesebb lenne egy v6-os mk2-est átalakítani dízelre. Lenne bőven nyomaték...
Hát az kb. olyan lenne, mint az űrkutatás..... Nem lehet tudni, hogy meddig tart és mennyibe fog kerülni!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26677 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:01:56 » |
|
sose csinálod meg.....
mert?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26678 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:07:50 » |
|
Jobbról rosszabbra? Illetve kevésbé érzékenyről jobban érzékenyre? Nagyobb tuning-potenciált látsz a tdci-be? és Leginkább az motivál hogy nagyobb adagolósok sem hallottak még ilyenről... Eleget foglalkoztam már Cr rendszerrel, most ténylegesen rámegyek...tuning nem érdekel már, de ha megcsinálom eléggé egyedi lessz és pár nevesebb embert eléggé érdekel a dolog..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26679 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:09:43 » |
|
Leginkább az motivál hogy nagyobb adagolósok sem hallottak még ilyenről... Eleget foglalkoztam már Cr rendszerrel, most ténylegesen rámegyek...tuning nem érdekel már, de ha megcsinálom eléggé egyedi lessz és pár nevesebb embert eléggé érdekel a dolog.. Mitől lesz egyedi? Ha meg van mindened, rá kell pakolni.... vezetékek, érzékelők, motorvezérlő és indíts
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26680 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:18:19 » |
|
Mitől lesz egyedi? Ha meg van mindened, rá kell pakolni.... vezetékek, érzékelők, motorvezérlő és indíts Ezt igy könnyebb leirni mint megvalósitani....meg mint irtam egy korcs rendszert akarok csinálni...2.2-es rendszerét akarnám rátenni..2.0-val vegyitve. De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26681 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:22:28 » |
|
Ezt igy könnyebb leirni mint megvalósitani....meg mint irtam egy korcs rendszert akarok csinálni...2.2-es rendszerét akarnám rátenni..2.0-val vegyitve. De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele.
Persze, leírni könnyebb...... ezt leírni sem kell. Sok mindent nem tudsz összekeverni rajtuk...pár érzékelőt és szerintem ennyi. A vezérlés elemei nem hinném, hogy keverhető működésképesen.... Ha szerzel egy angolból "rendszert" ...már valóban csak össze kell rakni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26682 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:27:27 » |
|
Persze, leírni könnyebb...... ezt leírni sem kell. Sok mindent nem tudsz összekeverni rajtuk...pár érzékelőt és szerintem ennyi. A vezérlés elemei nem hinném, hogy keverhető működésképesen.... Ha szerzel egy angolból "rendszert" ...már valóban csak össze kell rakni. Ha jól értem te rengeteg ilyet csináltál már....és tapasztalatod is van...kérdezhetek nyugodtan majd mit hogy csináljak, nehogy hibázzak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26683 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:35:16 » |
|
Ha jól értem te rengeteg ilyet csináltál már....és tapasztalatod is van...kérdezhetek nyugodtan majd mit hogy csináljak, nehogy hibázzak?
Ez kicsit ironikusan hangzott..... Nem jól érted, mert nem is ezt írtam. Mivel az alap -motor- egyforma, eltekintve néhány esetben 0.5 kompresszióviszony különbségtől..... gondolom minden további nélkül átépíthető. Vezérlés, pumpa rail..befik....kábelköteg, motorvezérlő... sok elektromos babramunka van vele, de nincs lehetetlen. Tehát konkrétan ilyet még nem építettem át, de már sok autót extrásítottam fel alapról....motortér/utastér/küszöb kábelkötegeket össze illesztve. Szóval a legtöbb tennivaló elektromosan lesz vele, ez tuti.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26684 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:42:13 » |
|
Álltalában amit eltervezek azt megis szoktam csinálni.... De ez a project szerintem szeptemberre fog realizálódni...Nyaralni még elakarok menni vele... Addig megveszek mindent ami kell hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26685 Dátum: 2013.06.07 péntek, 23:09:15 » |
|
Álltalában amit eltervezek azt megis szoktam csinálni.... De ez a project szerintem szeptemberre fog realizálódni...Nyaralni még elakarok menni vele... Addig megveszek mindent ami kell hozzá. Ez a lényeg.... amikor elkészül valami, azonnal feledteti, hogy mennyi szívás volt vele!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #26686 Dátum: 2013.06.08 szombat, 02:09:50 » |
|
nem.az attól van hogy a rossz feszítő miatt bele ér a traverzba a szij.
és akkor miért van, hogy néha hosszabb ideig néha rövidebb ideig csinálja??? lehet hogy ez a mostani párás levegő is odatesz neki egy lapáttal a nyikorgáshoz?? nemtudom mi az a traverz, de akkor csak a feszítőt kellene cserélni és nem a generátort csapágyazni, ugye?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26687 Dátum: 2013.06.08 szombat, 11:04:51 » |
|
és akkor miért van, hogy néha hosszabb ideig néha rövidebb ideig csinálja???
lehet hogy ez a mostani párás levegő is odatesz neki egy lapáttal a nyikorgáshoz??
nemtudom mi az a traverz, de akkor csak a feszítőt kellene cserélni és nem a generátort csapágyazni, ugye?
attól függően nyikorokog,hogy mennyire tud belibegni a szíj. A traverz a feszítő aluminium tartószerkezete,amin a görgő van.Majd ha kicseréled,meglátod,hogy mennyit ledarált belőle a szíj. A feszítőt mindenképp kell cserélned,a többit meg felkell mérni.csapágyazni akkor kell,ha xar....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #26688 Dátum: 2013.06.08 szombat, 11:11:32 » |
|
mert?
ezért : "De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele." meg a blokkon kívül semmi sem maradna DI. Az meg ugyan az.mintha komplett motort cserélnél.a váltód igy is 6os Hf is kell cr... De én szurkolok neked,nem a kedvedet akarom elvenni.Csak reálisan gondolkodom....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #26689 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:33:03 » |
|
Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve. Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?
Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 12:39:22 írta tpmportal »
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26690 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:44:27 » |
|
Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve. Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?
Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
Ha tudod erős ragasztóval tekerd jól körbe, azzal kibírja a cseréig.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #26691 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:48:15 » |
|
Ha tudod erős ragasztóval tekerd jól körbe, azzal kibírja a cseréig.
Múltkor műgyantás zsugorcsővel lett egy ideig megoldva, nem is fújt ki Csak ehhez is, ahhoz is le kell szedni a csövet, zsírtalanítani, hogy rendesen tapadjon. Annyi munkát meg nem ér meg a két kocsi közötti fogyasztás különbség. Inkább csak egyszer dzsuvázom össze a kezem, meg fetrengek a földön (akna hiányában), ha lehet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26692 Dátum: 2013.06.08 szombat, 12:50:39 » |
|
Múltkor műgyantás zsugorcsővel lett egy ideig megoldva, nem is fújt ki Csak ehhez is, ahhoz is le kell szedni a csövet, zsírtalanítani, hogy rendesen tapadjon. Annyi munkát meg nem ér meg a két kocsi közötti fogyasztás különbség. Inkább csak egyszer dzsuvázom össze a kezem, meg fetrengek a földön (akna hiányában), ha lehet Akkor hát fel a benzines nyergébe! A fogyasztás különbségből most lejön a cső ára...idő, csere, macera.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #26693 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:01:43 » |
|
Akkor hát fel a benzines nyergébe! A fogyasztás különbségből most lejön a cső ára...idő, csere, macera..... Na ja. De azért 300ezer km alatt összespórolt annyit, hogy ezért ne orroljon rá az ember annyira Még úgy is, hogy volt egy kuplungozás, meg egy turbó csere (akkor még nem tudtuk, hogy az elektronika javítható, gyárilag meg a teljes csere az eljárás ilyenkor), de szerencsére porlasztós - pumpás történet nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #26694 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:04:09 » |
|
Na ja. De azért 300ezer km alatt összespórolt annyit, hogy ezért ne orroljon rá az ember annyira Még úgy is, hogy volt egy kuplungozás, meg egy turbó csere (akkor még nem tudtuk, hogy az elektronika javítható, gyárilag meg a teljes csere az eljárás ilyenkor), de szerencsére porlasztós - pumpás történet nem volt. kopp...kopp Hát vannak sikertörténetek, ugye ismert sok és kevésbé mosolyt csalogató eset......de mindenkinek áll ez a "zászló".
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #26695 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:23:31 » |
|
kopp...kopp Hát vannak sikertörténetek, ugye ismert sok és kevésbé mosolyt csalogató eset......de mindenkinek áll ez a "zászló". Lassan azért eljön az ideje. De valószínűleg nem lesz javítva, a kocsi pedig jobb létre szenderül, mert a piaci értéke felett lenne az üzemanyag-rendszer teljes cseréje. Eléggé off, de esetleg tudja valaki, hogy céges számlára lehet-e rendelni personal account-tal ebayen, vagy kell csinálni business accountot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26696 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:43:09 » |
|
ezért : "De minden attól függ mit mennyiért tudok beszerezni...ha ugy látom annyit nem ér meg nekem összegben nem foglalkozom vele." meg a blokkon kívül semmi sem maradna DI. Az meg ugyan az.mintha komplett motort cserélnél.a váltód igy is 6os Hf is kell cr... De én szurkolok neked,nem a kedvedet akarom elvenni.Csak reálisan gondolkodom.... Igazad van amugy...de olyan piti árakat mondtak a bontós srácok...hogy innen indult az agyalás...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #26697 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:45:34 » |
|
Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve. Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?
Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #26698 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:40:35 » |
|
Megint elrepedt az EGR alatti turbócső, pedig ha jól emlékszem másfél éve (~70ezer km) lett cserélve. Most már nem gyári fog a helyére menni, hanem ebayről szilikoncső lesz rendelve. Aki vett már ilyet, annak mi a tapasztalata, tökéletesen illeszkedik, vagy esetleg kell rajta kicsit rövidíteni, csavarni, ilyesmi?
Szerk: Most kisebb a repedés, csak porszívó hang van, de füstölni nem füstöl ha padlózom, lehet így járni vele (napi kb. 100km megy bele mostanában) amíg megjön a cső angliából, vagy inkább addig a benzinesre kéne átnyergelni?
Tisztelt Fórumtárs! Nekem van az ebayről rendelt az EGR-re menő függőleges szilikon csövem. Semmilyen eltérés nincs a méretekben. Felteszed a rossz helyébe és mosoly az arcon. Az, hogy milyen tartós és meddig birja a gyűrődést, arra vonatkozóan még nem tudok mondani semmit. Nem rég építettem be. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #26699 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:47:41 » |
|
elmész egy lakatoshoz hogy öreg csináld meg saválló csőből...két végére levágsz a régi eldurrantból toldásnak és örök élet...
Tisztelt Fórumtárs! Én ezt az utat végi jártam. Megcsináltam fémből a függőleges csövet. A cső két végére szilikon rezgéscsillapitókat tettem. Eredmény igaz, hogy tartós de a motor káros rengéseit sajnos átadja az alvázra. Egy idő után meguntam a kisérletezést , már mint a remegés csillapítást, és fájó szívvel de lecseréltem, egy teljes szilikonból készűlt csőre. Azóta helyre állt a rend. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
|