Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:13:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 534 535 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 547 548 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631209 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27000 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:37:10 »

Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?
Az aksival mi a gond, miért vizsgálgatod? Szerintem a turbó gondhoz nincs köze.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27001 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:40:07 »

ELM327(BT) + Android telo + Torque sw.
1.4-1,6 Bar között jó.
Fszuperrel valaki nem tudja hogy kell megmérni? melyik értéket kell figyelni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27002 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:51:59 »

Az aksival mi a gond, miért vizsgálgatod? Szerintem a turbó gondhoz nincs köze.

Hidegebb reggeleken indításkor leesik az akku feszültség 9V környékére és ingadozik ilyenkor az alapjárat + kis fehér füst pamacs.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27003 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:58:26 »

Hidegebb reggeleken indításkor leesik az akku feszültség 9V környékére és ingadozik ilyenkor az alapjárat + kis fehér füst pamacs.
Ha esetleg aksit cserélsz, akkor majd beszéljünk. Mondom hol vettem jól, kollégák, család és a saját autóba is.
Leginkább rövideket mész? Töltötted már min 12 órát? utána is leesik a fesz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27004 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:15:26 »

Ha esetleg aksit cserélsz, akkor majd beszéljünk. Mondom hol vettem jól, kollégák, család és a saját autóba is.
Leginkább rövideket mész? Töltötted már min 12 órát? utána is leesik a fesz?

Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27005 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:16:30 »

Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Azt a vákum cső T elágazást fényképezd le, és linkeld be!
Lehet, hogy az lesz a baj. Majd megmondják az okosabbak!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27006 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:16:45 »

Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27007 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:17:31 »

Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
Vidd el egy cella mérésre,hátha kezd cellazárlatos lenni.Mikor indítod a belső világítás nem halványul el?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27008 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:18:39 »

Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
Ha gondolod kölcsön adom a csepptöltőmet. Rárakod 12-16 órára, aztán teszt, és kiderül, hogy bírja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27009 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:19:35 »

Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
Az igaz amit mondasz,de ha csak úgy pénz esetében lenne egy hétvégi autó mivel diesel mániás vagyok akkor is ilyen lenne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27010 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:19:53 »

Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
Csak ez volt polcon, mikor vette.  Wink
Ezzel a problémát nem oldottuk meg.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27011 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:27:26 »

Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
biztosan taps falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27012 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:51:00 »

biztosan taps falbav

Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat?  eplus2
Felesleges....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27013 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:51:36 »

Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat?  eplus2
Felesleges....
Megéri.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27014 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:55:06 »

Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat?  eplus2
Felesleges....
Az élmény amit nekem nyújt hidd el megéri.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27015 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:56:26 »

Rövid távon biciklizni kell  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27016 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:56:56 »

Az élmény amit nekem nyújt hidd el megéri.

Jaaa, ha élvény vagy hobby autó....az más!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27017 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:06:34 »

Azt a vákum cső T elágazást fényképezd le, és linkeld be!
Lehet, hogy az lesz a baj. Majd megmondják az okosabbak!

Megtaláltam a T elágazóból hiányzó csövet, a légszűrőház alján van egy kis doboz, oda megy bele. Amikor kiszedtem a légszűrőházat lecsúszott/lehúztam a csövet és úgy maradt. Visszadugtam és minden a régi  wave
Hát igen vákumos turbo vákum nélkül nem működik...
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27018 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:07:47 »

Jaaa, ha élvény vagy hobby autó....az más!  nyes

Az élmény ahogy megindul megfizethetetlen  nyes
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27019 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:09:20 »

Rövid távon biciklizni kell  eplus2

Ha az időjárás engedi bringázok is Wink
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27020 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:10:57 »

Ha gondolod kölcsön adom a csepptöltőmet. Rárakod 12-16 órára, aztán teszt, és kiderül, hogy bírja.

Van egy töltőm, majd holnap délután rárakom és meglátjuk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27021 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:12:30 »

Az élmény ahogy megindul megfizethetetlen  nyes

Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Wink
Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen!  vigyor3
(Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak  eljen)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27022 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:20 »

Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Wink
Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen!  vigyor3
(Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak  eljen)
nem értesz te ehhez.....te benzinfalo.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27023 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:34 »

Vidd el egy cella mérésre,hátha kezd cellazárlatos lenni.Mikor indítod a belső világítás nem halványul el?

Elviszem majd, a belső világítást még nem figyeltem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27024 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:54 »

nem értesz te ehhez.....te benzinfalo.... nyes

Elnézést kérek......  worship  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27025 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:17:04 »

Elnézést kérek......  worship  eplus2
nyilván van miért.dízel topicban tiltott a benzin szocska... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27026 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:17:52 »

Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Wink
Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen!  vigyor3
(Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak  eljen)

Egyet értek veled, volt szerencsém WRX-hez és Fiat Coupe 20vt-hez is, na azok tényleg más kategória, de nem is fogyasztanak mellette 6 litert  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27027 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:20:50 »

nyilván van miért.dízel topicban tiltott a benzin szocska... laugh

"benzinfalo"   fejvakaras  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27028 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:21:34 »

Megtaláltam a T elágazóból hiányzó csövet, a légszűrőház alján van egy kis doboz, oda megy bele. Amikor kiszedtem a légszűrőházat lecsúszott/lehúztam a csövet és úgy maradt. Visszadugtam és minden a régi  wave
Hát igen vákumos turbo vákum nélkül nem működik...

Hurrá!  taps  eljen
Ügyes vagy!
Ami nekem van okos töltőm, az ha feltöltötte, csepptöltésre vált, és ki sem kell szedd az aksidat. Ha kell szólj.

Azért az EGR dugózás + szívósor tisztítást meg kellene ejtened, esetleg még a turbó tisztitást is.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27029 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:23:02 »

Egyet értek veled, volt szerencsém WRX-hez és Fiat Coupe 20vt-hez is, na azok tényleg más kategória, de nem is fogyasztanak mellette 6 litert  vigyor3


Az élményről és a megindulásról volt szó.... nem a fogyasztásról, arra van egy külön topik!  eplus2

Én sok prémium autót javítok, amikor gazdiknak a legerősebb kivitel sem elég jó és még azt is tovább faragják... nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27030 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:23:57 »

"benzinfalo"   fejvakaras  beka3

lakkbenzin.sebbenzin.ilyesmi.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27031 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:27:32 »

Hurrá!  taps  eljen
Ügyes vagy!
Ami nekem van okos töltőm, az ha feltöltötte, csepptöltésre vált, és ki sem kell szedd az aksidat. Ha kell szólj.

Azért az EGR dugózás + szívósor tisztítást meg kellene ejtened, esetleg még a turbó tisztitást is.  integet2

Köszönöm, megnézem majd milyen töltő van itthon.

Hamarosan meg lesz az EGR dugózás + tisztítás is. Kicsit azért aggódtam a turbo miatt, nagy megkönnyebbülés, hogy nem volt komoly baj!  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27032 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:28:09 »

Egy kicsit TDCI is szóba kerüljön.

Nemrég 3 hengerezett egy 2005 Transit...... villogó izzításjelző.
2 perc alatt megvolt a hiba...egy multiméterrel.
Az első befecskendező elektromos hibával elköszönt. Cool
Nem volt olcsó......  wow1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henry01
Vendég
« Új hozzászólás #27033 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:30:49 »

Sziasztok mondeos kollegák

A segítségeteket / tapasztalatotokat szeretném kérni. Az én kis drága 115 LE mondeóm a következőt produkálja. Beindításnál semmi gond, szépen egyenletesen jár a motor hidegen. Amikor bemelegszik a motor akkor elkezd ingadozni az alapjárat. Azonban ha meleg egyenetlenül járó motornál bekapcsolom a légkondit, akkor megszűnik az alapjárat ingadozása. Valakinek van esetleg tapasztalata, vagy ötlete? Előre is köszi a segítséget.

Üdv
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27034 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:31:24 »

Köszönöm, megnézem majd milyen töltő van itthon.

Hamarosan meg lesz az EGR dugózás + tisztítás is. Kicsit azért aggódtam a turbo miatt, nagy megkönnyebbülés, hogy nem volt komoly baj!  taps
eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27035 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:33:34 »

Sziasztok mondeos kollegák

A segítségeteket / tapasztalatotokat szeretném kérni. Az én kis drága 115 LE mondeóm a következőt produkálja. Beindításnál semmi gond, szépen egyenletesen jár a motor hidegen. Amikor bemelegszik a motor akkor elkezd ingadozni az alapjárat. Azonban ha meleg egyenetlenül járó motornál bekapcsolom a légkondit, akkor megszűnik az alapjárat ingadozása. Valakinek van esetleg tapasztalata, vagy ötlete? Előre is köszi a segítséget.

Üdv
1. körben....generátor, maf....és én néznék egy korrekciós tényezőt is a befiknél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henry01
Vendég
« Új hozzászólás #27036 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:50:06 »

Köszönöm szépen a gyors választ. Addig telejsen világos, hogy generátor és MAF szenzor. Ezt a korrekcis tényezőt megtennéd hogy kifejted kicsit bővebben? 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27037 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 22:09:40 »

Köszönöm szépen a gyors választ. Addig telejsen világos, hogy generátor és MAF szenzor. Ezt a korrekcis tényezőt megtennéd hogy kifejted kicsit bővebben? 

Ahhoz megfelelő diagnosztikai műszer szükséges.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #27038 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:33:40 »

A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( szomoru1 ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad.
Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal)  taps. A porlasztók még az eredetiek.
Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év).
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 23:35:26 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27039 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:40:05 »

A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( szomoru1 ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad.
Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal)  taps. A porlasztók még az eredetiek.
Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év).
És a bontott szivattyú felrakása után mértetek résolaj veszteséget?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #27040 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:48:00 »

És a bontott szivattyú felrakása után mértetek résolaj veszteséget?
Én biztosan nem, de szerintem a szerelő sem.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #27041 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:58:57 »

Én biztosan nem, de szerintem a szerelő sem.

Azért biztos ami biztos,azt lehet meg kellene nézni Smiley Gondolom erre akart célozni Tisler  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27042 Dátum: 2013.06.25 kedd, 00:02:09 »

Azért biztos ami biztos,azt lehet meg kellene nézni Smiley Gondolom erre akart célozni Tisler  integet2
Igen,mert nehogy most majd a csúcsok engedjék el a nyomást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27043 Dátum: 2013.06.25 kedd, 10:06:21 »

A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( szomoru1 ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad.
Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal)  taps. A porlasztók még az eredetiek.
Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év).
ez érdekes. Szivattyú alulműködésre kellett volna lennie spec kódnak (P2291, P2288). Lehet egyszerűen a IMV egység (nyomásszabályzó szelep) volt a gond.
remélem nem volt drága nagyon...

Utólagos okoskodásként:
P0251 hibakeresésből:
Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #27044 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:52:38 »

Sziasztok,

Tudtok segíteni abban, hogy az injektorok bemérése után az új kódot leprogramozzuk a kocsiba?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.25 kedd, 15:32:42 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #27045 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:55:55 »

ez érdekes. Szivattyú alulműködésre kellett volna lennie spec kódnak (P2291, P2288). Lehet egyszerűen a IMV egység (nyomásszabályzó szelep) volt a gond.
remélem nem volt drága nagyon...
....
Szia Ákos!
Köszi az ötleteket.
Ha jól sejtem ez a nyomásszabályzó szelep. Ez sem lett volna olcsóbb. Így kb az új nyomásszabályzó szelep árába került az egész, és legalább van benne egy sokkal fiatalabb szivattyú (ami persze még ugyanúgy tönkre mehet).
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27046 Dátum: 2013.06.25 kedd, 15:59:10 »

én (is ) tudok, kérdés, hol laksz?

Sziasztok,

Tudtok segíteni abban, hogy az injektorok bemérése után az új kódot leprogramozzuk a kocsiba?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27047 Dátum: 2013.06.25 kedd, 16:08:08 »

én (is ) tudok, kérdés, hol laksz?


A profilja szerint Bp IX ker.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #27048 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:20:38 »

XIX. ker.
én (is ) tudok, kérdés, hol laksz?

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
b.virag
Vendég
« Új hozzászólás #27049 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:31:47 »

 Tisztelt Tagok!

A következő kérdéssel fordulok hozzátok: van egy Mondeo III 2.0 TDCi-m, az utóbbi időben fel-felvillan, majd kialszik az olajnyomás visszajelző lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki mechanikusan megnézte, ill. megmérte az olajnyomást, minden ok, szerinte elektronikai probléma van. Izzításkor a többi lámpával együtt világít, majd a motor beindulásakor velük együtt el is alszik, de kb. 5-10 percen belül párszor bevillan, majd égve marad. Az autóban 300e km van, de minden 10.000-nél gyári olaj + szűrőt cseréltem. Eddig semmi motorügyi probléma nem volt, de most ez nagyon zavar. Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? Előre is nagyon köszönöm! Béci
Naplózva
Oldalak: 1 ... 534 535 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 547 548 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.